Постанова
від 07.08.2013 по справі 826/9462/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

07 серпня 2013 року 14:58 № 826/9462/13-а

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Погрібніченка І.М., при секретарі судового засідання Медведєвій А.С. та за участю представників: позивача - Тарасюка О.І., відповідача - Дрозд І.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Фракассо Індастріс Юкрейн» доДержавної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень від 15 травня 2013 року № 0003715626, № 0003815626, -

На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 07 серпня 2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фракассо Індастріс Юкрейн» (далі - ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн», позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом про:

- скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва ДПС від 15.05.2013 року № 0003715626 в частині зменшення суми бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість на суму 117698,00 та визначення штрафних (фінансових) санкції на суму 29 424, 50 грн.;

- скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва ДПС від 15.05.2013 року № 0003815626 в частині зменшення від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 153 453, 00 грн.

В судових засіданнях представник позивача позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» дотримано положення податкового законодавства при застосуванні нульової ставки оподаткування до операцій з реалізації товарно-матеріальних цінностей за березень 2012 року в сумі 1 356 269, 00 грн.

Позивач зауважує на тому, що відповідач проігнорував записи на митних деклараціях, перелічених у акті перевірки, що «Задекларовані в цій ВМД товари вивезено за межі митної території України в повному обсязі», через що останній і дійшов помилкового висновку про неправильне застосування ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» нульової ставки податку на додану вартість при оподаткуванні операцій із експорту товарів.

Відповідач в обґрунтування своєї правової позиції посилається на те, що ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» безпідставно застосувало нульову ставку оподаткування до операцій з реалізації товарно-матеріальних цінностей за березень 2012 року в сумі 1356269,00 грн., оскільки встановлено відсутність відміток митного органу про фактичний перетин митного кордону на ВМД.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення їх представників, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» (код ЄДРПОУ 37727544) зареєстроване 03 червня 2011 року Шевченківською районною у м. Києві державною адміністрацією, запис в Єдиному державному реєстрі № 10741020000039779. Місцезнаходження позивача: 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4А, кв. 139.

ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» взято на податковий облік в органах державної податкової служби 07 червня 2011 року за № 41991 та перебуває на обліку в ДПІ у Шевченківському районі м. Києва ДПС.

У періоді, за який проведено перевірку, відповідно до свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість від 01 грудня 2011 року № 200010567, виданого ДПІ у Шевченківському районі м. Києва ДПС, позивач зареєстрований платником податку на додану вартість (індивідуальний податковий номер 377275426598).

У період з 04 квітня 2013 року по 17 квітня 2013 року ДПІ у Шевченківському районі м. Києва ДПС проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» (код ЄДРПОУ 37727544) з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку за січень 2013 року, за результатами якої складено акт від 24 квітня 2013 року № 107/15.6-27/37727544.

Під час проведення перевірки податковим органом встановлено порушення позивачем вимог:

- підпункту 195.1.1 пункту 195.1 статті 195 розділу V Податкового кодексу України, що призвело до заниження податкових зобов'язань на суму податку на додану вартість в розмірі 271 254, 00 грн. за березень 2012 року;

- пункту 198.1, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198 розділу V Податкового кодексу України, що призвело до завищення податкового кредиту за березень 2012 року на суму податку на додану вартість в розмірі 103, 00 грн.;

- підпункту 195.1.1 пункту 195.1 статті 195, пункту 198.1, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 200.1, пункту 200.2, пункту 200.8 статті 200 розділу V Податкового кодексу України, що призвело до завищення від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та податкового кредиту за березень 2012 року в розмірі 5 545, 00 грн. та як наслідок до заниження позитивного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та податкового кредиту за березень 2012 року в розмірі 265 812, 00 грн.;

- підпункту 195.1.1 пункту 195.1 статті 195, пункту 198.1, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 200.1, пункту 200.2, пункту 200.4, пункту 200.8 статті 200 Податкового кодексу України, що призвело до завищення суми бюджетного відшкодування в розмірі 117 801, 00 грн. по декларації з податку на додану вартість за січень 2013 року;

- підпункту 195.1.1 пункту 195.1 статті 195, пункту 198.1, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 200.1, пункту 200.2, пункту 200.4, пункту 200.8 статті 200 Податкового кодексу України, що призвело до завищення задекларованого рядку 24 «залишок від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду» на суму 153 556, 00 грн. по декларації з податку на додану вартість за січень 2013 року.

15 травня 2013 року на підставі акту перевірки від 24 квітня 2013 року № 107/15.6-27/37727544 посадовою особою ДПІ у Шевченківському районі м. Києва ДПС прийнято наступні податкові повідомлення-рішення:

- № 0003715626, яким згідно з п. 54.3 ст. 54 та п. 58.1 ст. 58 та пп. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України за порушення підпункту 195.1.1 пункту 195.1 статті 195, пункту 198.1, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 200.1, пункту 200.2, пункту 200.4, пункту 200.8 статті 200 Податкового кодексу України ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у розмірі 117 801, 00 грн. та визначено штрафні (фінансові) санкції у розмірі 29 450, 25 грн.;

- № 0003815626, яким згідно з п. 54.3 ст. 54 та п. 58.1 ст. 58 та пп. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України за порушення підпункту 195.1.1 пункту 195.1 статті 195, пункту 198.1, пункту 198.3, пункту 198.6 статті 198, пункту 200.1, пункту 200.2, пункту 200.4, пункту 200.8 статті 200 Податкового кодексу України ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» зменшено суму від'ємного значення податку на додану вартість у розмірі 153 556, 00 грн.

Незгода з вказаними податковими повідомленням-рішеннями обумовила звернення позивача до суду з адміністративним позовом.

Оцінивши за правилами статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва погоджується з доводами ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн», виходячи з наступного.

Згідно з ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 р. № 2755-VI.

Платників податку на додану вартість, вимоги щодо реєстрації осіб як платників податку на додану вартість, порядок визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість, порядок визначення бази оподаткування в разі постачання товарів/послуг, розміри ставок податку на додану вартість містить глава V Податкового кодексу України.

Об'єктом оподаткування податком на додану вартість, відповідно до підпункту «г» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, є операції платників податку з вивезення товарів (супутніх послуг) у митному режимі експорту або реекспорту.

Розміри ставок податку на додану вартість визначені статтею 193 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпункту «б» пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України ставка податку на додану вартість встановлюється від бази оподаткування в розмірі 0 відсотків.

Стаття 195 Податкового кодексу України містить перелік операцій, що підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою.

За нульовою ставкою, згідно з підпунктом 195.1.1 пункту 195.1 статті 195 Податкового кодексу України, оподатковуються операції з експорту товарів (супутніх послуг), якщо їх експорт підтверджений митною декларацією, оформленою відповідно до вимог митного законодавства.

Митна декларація, відповідно до пункту 12 статті 1 Митного кодексу України від 11.07.2002 № 92-IV, є письмова заява встановленої форми, яка подається митному органу і містить відомості щодо товарів і транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон України, необхідні для їх митного оформлення або переоформлення.

Процедура прийняття митної декларації врегульована статтею 86 Митного кодексу України.

Зокрема, у вказаній статті митна декларація приймається та реєструється митним органом у порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України або уповноваженим ним органом.

Подання митної декларації повинно супроводжуватися наданням митному органу комерційних супровідних та інших необхідних документів, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України або уповноваженим ним органом.

Митна декларація приймається митним органом, якщо встановлено, що в ній містяться всі необхідні відомості і до неї додано всі необхідні документи. Дата і час прийняття митної декларації фіксуються посадовою особою митного органу, що її прийняла, проставленням відміток на бланку митної декларації та відповідним записом у документах митного органу.

Відповідно до Положення про вантажну митну декларацію, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 1997 року № 574 (чинного на час спірних правовідносин), яке визначає форми вантажної митної декларації та встановлює порядок її подання передбачено, що вантажна митна декларація використовується для декларування товарів і транспортних засобів.

Пунктом восьмим вказаного Положення передбачено, що факт виконання окремої митної процедури під час митного контролю та оформлення підтверджується в разі оформлення:

- ВМД на паперовому носії - шляхом внесення до декларації (та/або її електронної копії за допомогою автоматизованої системи митного оформлення) відповідної відмітки, засвідченої підписом (електронним цифровим підписом в електронній копії ВМД на паперовому носії) посадової особи митного органу, яка здійснила таку митну процедуру;

- електронної ВМД - шляхом внесення до декларації за допомогою автоматизованої системи митного оформлення відповідної відмітки, засвідченої електронним цифровим підписом посадової особи митного органу, яка здійснила таку митну процедуру.

ВМД на паперовому носії вважається оформленою за наявності на всіх її аркушах відбитка особистої номерної печатки посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення.

Оформлена ВМД є підтвердженням надання особі права на поміщення товарів та/або транспортних засобів у заявлений митний режим і прав та обов'язків зазначених у ВМД осіб щодо здійснення ними відповідних фінансових, господарських та інших операцій.

Як вбачається з акту перевірки від 24.04.2013 року № 107/15.6-27/37727544, ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» в податковій декларації з податку на додану вартість за березень 2012 року в рядку 2.1 задекларовано експортні операції на загальну суму 1 356 269, 00 грн.

Позивачем в підтвердження задекларованих сум надано суду ВМД:

- від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001323 на суму 174 377, 55 грн.;

- від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001324 на суму 174 377, 55 грн.;

- від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001344 на суму 174 377, 55 грн.;

- від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001347 на суму 174 377, 55 грн.;

- від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001348 на суму 174 377, 55 грн.;

- від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001351 на суму 174 377, 55 грн.;

- від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001352 на суму 135 626, 98 грн.;

- від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001353 на суму 174 377, 55 грн.

Вказані експорті операції позивачем були оподатковані за нульовою ставкою.

Податковим органом під час перевірки було встановлено безпідставне застосування нульової ставки оподаткування позивачем операцій з реалізації ТМЦ за березень 2012 року, з підстав відсутності відмітки митного органу про фактичний перетин кордону товару, який зазначений у вищевказаних ВМД.

Втім, суд не погоджується з таким твердженням, з огляду на наступне.

Інструкцією про порядок заповнення вантажної митної декларації, затвердженої наказом Державної митної служби України від 09 липня 1997 року № 307 (в редакції чинній на момент спірних правовідносин) (далі - Інструкція), визначено порядок заповнення граф вантажної митної декларації (далі - ВМД) на зброшурованих у комплекти бланках єдиного адміністративного документа форми МД-2 (далі - комплект форми МД-2), додаткових аркушів до нього форми МД-3 (далі - комплект форми МД-3), специфікації форми МД-8, порядок унесення відомостей до доповнення форми МД-6, особливості заповнення граф ВМД залежно від напрямку переміщення товарів, митного режиму тощо, випадки застосування специфікації форми МД-8, а також порядок розподілу та використання аркушів ВМД форм МД-2, МД-3, МД-6, МД-8.

Розділом II вказаної Інструкції «Опис графи 50 «Принципал» вантажної митної декларації» передбачено, що у доповненні до вантажної митної декларації наводиться письмове зобов'язання особи, що приймає задекларовані товари до перевезення та бере зобов'язання щодо доставки цих товарів у митницю призначення (на основі пред'явленого паспорта) про доставку товарів у митницю призначення у визначений митним органом строк: «Я, (прізвище, ім'я та по батькові; номер і серія паспорта) ознайомлений зі змістом статей 331, 332, 336, 337, 338 Митного кодексу України зобов'язуюсь доставити задекларовані товари у (наводиться назва митного органу) у визначений митним органом строк». Це зобов'язання засвідчується особистим підписом особи, що приймає задекларовані товари до перевезення та бере зобов'язання щодо доставки цих товарів у митницю призначення, на кожному аркуші доповнення форми МД-6 та особистою номерною печаткою посадової особи митного органу.

На бажання декларанта згідно з пунктом 7.3 Інструкції допускається оформлення додаткового набору копій аркушів з позначенням «3/8» комплектів бланків форм МД-2 і МД-3, відповідних їм доповнень і специфікації. Водночас у нижній частині графи E/J особою, що склала ВМД, учиняється запис «Складено додаткові 3/8 аркуші ВМД», який засвідчується печаткою декларанта (для фізичної особи - за наявності). Оформлений митним органом додатковий набір копій аркушів повертається декларанту.

Для підтвердження факту вивезення (пересилання) товарів за межі митної території України (експорт), відповідно до вимог пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2002 року № 243 «Про вдосконалення механізму бюджетного відшкодування податку на додану вартість за операціями з експорту продукції», платник податку на додану вартість, який здійснив операцію з вивезення (пересилання) товарів за межі митної території України, подає разом з іншими передбаченими законодавством документами оригінал п'ятого основного аркуша (примірника декларанта) вантажної митної декларації, що є її складовою частиною, оформленого митним органом під час здійснення митного оформлення експорту товарів, на якому зазначеним митним органом за зверненням платника податку вчиняється напис про фактичне вивезення експортованих товарів за межі митної території України, який засвідчується підписом відповідальної посадової особи і гербовою печаткою митного органу. При цьому до оригіналів п'ятих основних аркушів (примірників декларанта) вантажних митних декларацій прирівнюються оригінали аркушів з позначенням « 3/8».

Такий напис вчиняється митним органом, що здійснював митне оформлення експорту товарів, виключно після одержання з митного органу, розташованого на митному кордоні України, через який здійснювалося вивезення товарів, офіційного повідомлення про фактичне вивезення товарів за межі митної території України.

Відповідно до пункту 7 Порядку підтвердження відомостей про фактичне вивезення товарів за межі митної території України, затвердженого наказом Державної митної служби України й Державної податкової адміністрації України від 21 березня 2002 року № 163/121, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 березня 2002 року за № 295/6583, передбачено, що за відсутності зауважень та на підставі підтвердження про фактичне вивезення товарів за межі митної території України в повному обсязі або «Задекларовані в цій ВМД товари вивезено за межі митної території України в обсязі


», одержаного від митного органу, через який здійснювалося вивезення товарів, митним органом на п'ятому основному аркуші («примірник для декларанта») ВМД форми МД-2 (МД-3) (аркуші ВМД з позначенням « 3/8») вчиняється запис «Задекларовані в цій ВМД товари вивезено за межі митної території України в повному обсязі» та зазначається дата фактичного вивезення. Цей запис засвідчується підписом відповідальної посадової особи митного органу й гербовою печаткою митного органу та п'ятий основний аркуш («примірник для декларанта») (аркуш з позначенням « 3/8») ВМД повертається заявникові.

Підставою для підтвердження факту вивезення (пересилання) товарів за межі митної території України платникові податку, що здійснив операцію з вивезення (пересилання) товарів за межі митної території України (експорт), є разом з іншими передбаченими чинним законодавством документами оригінал п'ятого основного аркуша ("примірник для декларанта") ВМД форми МД-2 (МД-3) (аркуша ВМД з позначенням « 3/8») з відповідним записом митного органу, засвідчений гербовою печаткою митного органу (п. 10 вказаного Порядку).

Враховуючи норми вказаного вище законодавства, суд зазначає, що надані позивачем копії ВМД містять напис митного органу «Задекларовані в цій митній декларації товари вивезено за межі території України в повному обсязі 20.03.2012 р.», що підтверджує експорт товару позивача.

Факт експорту товару в повному обсязі підтверджується також листами Львівської митниці Міндоходів Міністерства доходів і зборів України від 11 червня 2013 року № 10.1/16-398 та від 03 липня 2013 року № 10/17-1219.

Таким чином, зважаючи на ту обставину, що позивачем належними та достатніми доказами доведено фактичне вивезення за межі митної території України товарів по вантажних митних декларацій від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001323, від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001324, від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001344, від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001347, від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001348, від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001351, від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001352, від 19 березня 2012 року № 209040000/2012/001353, суд приходить до переконання, що висновки податкового органу щодо безпідставного застосування ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» нульової ставки оподаткування до операцій з реалізації товарно-матеріальних цінностей за березень 2012 року в сумі 1 356 269, 00 грн. не підтверджуються належними доказами і ґрунтуються на суб'єктивних припущеннях посадових осіб ДПІ у Шевченківському районі м. Києва ДПС, які здійснювали перевірку, а також невірному застосуванні положень чинного законодавства.

Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.

При цьому суд зазначає, що зміст статей 109-113 Податкового Кодексу України передбачає відповідальність платника податків у вигляді застосування штрафних (фінансових) санкцій лише за умови вчинення ним порушень, визначених законами з питань оподаткування.

Пунктом 123.1 статті 123 Податкового Кодексу України передбачено, що у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування. При повторному протягом 1095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов'язання з цього податку, зменшення суми бюджетного відшкодування тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Відтак, зменшення суми бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість на суму 117 698, 00 та визначення штрафних (фінансових) санкції на суму 29 424, 50 грн., а також зменшення від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 153 453, 00 грн. відповідачем було здійснено протиправно, у зв'язку із чим податкові повідомлення-рішення від 15 травня 2013 року № 0003715626, № 0003815626 в підлягають скасуванню.

За правилами частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, відповідач в обґрунтування правомірності своїх висновків не надав достатніх доказів порушень закону позивачем, а тому суб'єктом владних повноважень не доведено своєї правоти.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог і на підставі ч. 2 ст. 11, п. 1 ч. 2 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України вважає за необхідне адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Фракассо Індастріс Юкрейн» повністю задовольнити.

Відповідно до частини першої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України суд присуджує на користь позивача всі здійснені ним документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 2 294, 00 грн. з Державного бюджету України.

Керуючись ст. ст. 69-71, ст. 94, ст. ст. 158-163, ст. 167, ст. 254, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва ДПС від 15.05.2013 року № 0003715626 в частині зменшення суми бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість на суму 117 698, 00 та визначення штрафних (фінансових) санкції на суму 29 424, 50 грн.

3. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва ДПС від 15.05.2013 року № 0003815626 в частині зменшення від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 153 453, 00 грн.

4. Присудити з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань за зобов'язаннями Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Фракассо Індастріс Юкрейн» понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 2 294, 00 грн. (дві тисячі двісті дев'яносто чотири гривні, 00 копійок).

Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя І.М. Погрібніченко

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 12.08.2013 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.08.2013
Оприлюднено30.08.2013
Номер документу33206118
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9462/13-а

Ухвала від 21.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 29.10.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Ухвала від 29.10.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Постанова від 07.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 20.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні