Ухвала
від 02.09.2013 по справі 812/6994/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.1

УХВАЛА

Про зупинення провадження

02 вересня 2013 року Справа № 812/6994/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді: Цицюри О.О.,

при секретарі: Семціві О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника позивача про призначення судової експертизи по адміністративній справі за позовом Публічного акціонерного товариства «Успенський кар'єр» до Державної податкової інспекції у Лутугинському районі Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання нечинними та скасування податкових повідомлень-рішень №0000032200, №0000012200, №00000022200 від 06.08.2013,

ВСТАНОВИВ:

12 серпня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Публічного акціонерного товариства «Успенський кар'єр» до Державної податкової інспекції у Лутугинському районі Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання нечинними та скасування податкових повідомлень-рішень №0000032200, №0000012200, №00000022200 від 06.08.2013.

Судом встановлено, що Державною податковою інспекцією у Лутугинському районі Головного управління Міндоходів у Луганській області була проведена невиїзна позапланова документальна перевірка Публічного акціонерного товариства «Успенський кар'єр» з питань правильності нарахування ПАТ «Успенський кар'єр» бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку за квітень 2013 року, за результатами якої складено акт №3/12-20-22/292117 від 18.07.2013.

Перевіркою було встановлено порушення ПАТ «Успенський кар'єр»:

п.185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п.198.5 ст.198 щодо завищення від'ємного значення різниці між сумою податкового кредиту у березні 2013 року на 202685 грн. та занижено позитивне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту у березні 2013 року на 112885 грн.;

п.198.3 ст.198, п.201.15 ст.201 Податкового кодексу України щодо завищення суми залишку від'ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду за березень 2013 року у сумі 2 189 472 грн.;

п.185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України щодо завищення від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту у квітні 2013 року на 122512 грн.;

п.198.3 ст.198, п.201.15 ст.201 Податкового кодексу України щодо завищення суми залишку від'ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду за квітень 2013 року у сумі 2 189 472 грн.;

п.185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п.198.5 ст.198 Податкового кодексу України щодо завищення суми, що підлягає бюджетному відшкодуванню у квітні 2013 року на 202685 грн.

На підставі акту перевірки №3/12-20-22/292117 від 18.07.2013 було винесено:

податкове повідомлення - рішення №0000032200 від 06.08.2013, яким зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 2 189 842 грн.

податкове повідомлення - рішення №0000012200 від 06.08.2013, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у розмірі 202685 грн.

податкове повідомлення - рішення №0000022200 від 06.08.2013, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 112885 грн. та застосовані штрафні санкції у розмірі 28221,25 грн.

збільшено суму грошового зобов'язаня по сплаті податку на додану вартість в сумі 711643,75 грн.

У судовому засіданні представник позивача заявив клопотання про призначення судової експертизи, доручення її проведення Луганській філії Донецького НДІ судових експертиз та поставлення на її вирішення наступні питання:

- чи підтверджуються висновки про порушення ПАТ «Успенський кар'єр», код ЄДРПОУ 00292117, п.185.1, п.198.3, п.188.1, п.198.5 Податкового кодексу України, зроблені фахівцями Державної податкової інспекції у Лутугинському районі Головного управління Міндоходів у Луганській області та зазначені в акті перевірки №3/12-20-22/292117 від 18.07.2013?

- чи підтверджуються висновки про порушення ПАТ «Успенський кар'єр», код ЄДРПОУ 00292117, п.198.3, п.201.15 Податкового кодексу України зроблені фахівцями Державної податкової інспекції у Лутугинському районі Головного управління Міндоходів у Луганській області та зазначені в акті перевірки №3/12-20-22/292117 від 18.07.2013?

- чи підтверджується первинними документами фактичне постачання товару від ТОВ «Луга-Строй-Град» код ЄДРПОУ 34642498 до ПАТ «Успенський кар'єр», код ЄДРПОУ 00292117 та від ПрАТ «Інвестхолдінг», код ЄДРПОУ338460614 до ПАТ «Успенський кар'єр» код ЄДРПОУ 00292117?

Представник відповідача в судове засідання не прибув, повідомлений належним чином.

Відповідно до частини 1 статті 81 КАС України для з'ясування обставин, що мають значення для справи і потребують спеціальних знань у галузі науки, мистецтва, техніки, ремесла тощо, суд може призначити експертизу.

З метою забезпечення додержання вимог частини 3 статті 129 Конституції України, всебічного та об'єктивного розгляду адміністративної справи для з'ясування обставин, що мають значення для вирішення даної адміністративної справи і потребують спеціальних знань у галузі економіки, суд вважає за необхідне призначити судову економічну експертизу.

При визначенні експертної установи, якій доручити проведення судової економічної експертизи, суд виходить з наступного.

Особи, які беруть участь у справі, відповідно до частини 3 статті 81 КАС України мають право просити суд призначити експертизу і доручити її проведення відповідній експертній установі або конкретному експерту. Якщо сторони домовилися про залучення експертами певних осіб, суд повинен призначити їх відповідно до цієї домовленості.

Згідно із Переліком регіональних зон обслуговування науково-дослідницькими інститутами судових експертиз Міністерства юстиції України, визначених у Додатку до Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 30.12.2004 144/5) - далі Інструкція, за регіональними зонами обслуговування Донецька і Луганська область віднесені до Донецького науково-дослідницького інституту судових експертиз.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне призначити проведення судової економічної експертизи експертній установі - Луганському відділенню Донецького науково-дослідного інституту судових експертиз.

Оскільки для проведення експертизи потрібний значний час, провадження по справі слід зупинити до одержання результатів експертизи.

Керуючись статтями 14, 81, 158, 160, 165, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Задовольнити клопотання представника позивача.

Призначити судову економічну експертизу.

На вирішення експертизи поставити питання:

- чи підтверджуються висновки про порушення ПАТ «Успенський кар'єр», код ЄДРПОУ 00292117, п.185.1, п.198.3, п.188.1, п.198.5 Податкового кодексу України, зроблені фахівцями Державної податкової інспекції у Лутугинському районі Головного управління Міндоходів у Луганській області та зазначені в акті перевірки №3/12-20-22/292117 від 18.07.2013?

- чи підтверджуються висновки про порушення ПАТ «Успенський кар'єр», код ЄДРПОУ 00292117, п.198.3, п.201.15 Податкового кодексу України зроблені фахівцями Державної податкової інспекції у Лутугинському районі Головного управління Міндоходів у Луганській області та зазначені в акті перевірки №3/12-20-22/292117 від 18.07.2013?

- чи підтверджується первинними документами фактичне постачання товару від ТОВ «Луга-Строй-Град» код ЄДРПОУ 34642498 до ПАТ «Успенський кар'єр», код ЄДРПОУ 00292117 та від ПрАТ «Інвестхолдінг», код ЄДРПОУ338460614 до ПАТ «Успенський кар'єр» код ЄДРПОУ 00292117?

Доручити проведення судової економічної експертизи експертній установі -Луганському відділенню Донецького науково-дослідного інституту судових експертиз (91017, м. Луганськ, вул. Оборонна, 34-А).

Направити Луганському відділенню Донецького науково-дослідного інституту судових експертиз матеріали адміністративної справи №812/6994/13-а згідно з описом.

Зобов'язати позивача надати експерту для дачі висновку всі первинні документи бухгалтерського та податкового обліку.

Попередити експерта про кримінальну відповідальність за ст.ст. 384, 385 КК України за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов'язків.

Після виконання вимог зазначеної ухвали судовому експерту, який буде проводити дану експертизу, представити суду висновок судової економічної експертизи та адміністративну справу Луганського окружного адміністративного суду №812/6994/13-а згідно з описом.

У разі неможливості проведення експертизи письмово повідомити Луганський окружний адміністративний суд.

Витрати за проведення експертизи покласти на Публічне акціонерне товариство «Успенський кар'єр».

Зупинити провадження у справі №812/6994/13-а до отримання результатів судової економічної експертизи.

Ухвала в частині призначення експертизи оскарженню не підлягає. Ухвали суду, які не можуть бути оскаржені, набирають законної сили з моменту проголошення. Ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України. Невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Ухвала в частині зупинення провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

СуддяО.О. Цицюра

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.09.2013
Оприлюднено03.09.2013
Номер документу33238666
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/6994/13-а

Постанова від 01.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 07.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 08.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 22.03.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Волков О.Ф.

Ухвала від 28.03.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 14.03.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 17.02.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 11.01.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні