КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА МАКІЇВКИ
ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Провадження № 2-а/268/37/13 Справа № 268/1557/13-а
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 серпня 2013 року м. Макіївка
Кіровський районний суд міста Макіївки Донецької області у складі:
головуючий суддя Єжов В.А.
при секретарі Бабкевич В.О.
за участю позивача ОСОБА_1
представника відповідача Алексютіної В.Л.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні місцевого суду в місті Макіївка адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради про визнання відмови надати інформацію протиправною, зобов'язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В:
19 квітня 2013 року ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради про визнання відмови надати інформацію протиправною, зобов'язання вчинити певні дії, мотивуючи свої вимоги порушенням протиправними діями суб'єкта владних повноважень його прав та законних інтересів.
У судовому засіданні позивач ОСОБА_1 підтримав позовні вимоги, в обґрунтування яких послався на обставини, викладені у позовній заяві та зазначив, що у лютому 2013 року він досяг пенсійного віку, у зв'язку з чим звернувся до районного управління Пенсійного фонду України для оформлення пенсії за віком, маючи при собі відповідні документи. Для оформлення пенсії він бажав врахувати розмір заробітної плати яку він отримував з 29 березня 1993 року по 09 листопада 1994 року працюючи на посаді експерта у приватному підприємстві «Промислово-комерційна фірма «Україна», однак оскільки зазначене підприємство ліквідовано і в архівні установи відомості щодо заробітної плати не передані, тому відповідно до положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату», він звернувся до управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради із відповідною заявою про отримання довідки про заробітну плату виходячи з місячної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою). Однак відповідачем безпідставно відмовлено йому у видачі зазначеної довідки.
Свою відмову начальник УПСЗН Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради мотивував тим, що для видачі довідки про заробітну плату за період з 29 березня 1993 року по 09 листопада 1994 року не має законних підстав, оскільки при призначенні пенсії зазначений період буде зараховуватися з урахуванням 60 календарних місяців страхового стажу підряд незалежно від перерв до 01 липня 2000 року. Крім того, йому було повідомлено, що відповідно до п. 1 ст. 19 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» його звернення не може бути розглянуто як запит на публічну інформацію. Не погодившись із наданим повідомленням, він у черговий раз звернувся до начальника УПСЗН Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради із заявою в якій повторно просив надати йому довідку про заробітну плату експерта за кожний місяць 2012 року та надати інформацію про нормативно-правові акти, на підставі яких діє управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради, надавши йому їх відповідні копії. Між тим, на свої вимоги щодо надання відомостей про нормативно-правові акти він взагалі не отримав ніякої відповіді.
Зі свого боку він зробив всі можливі заходи для того, щоб встановити, що сталося з тим підприємством, на якому він працював з тією метою, щоб у подальшому встановити, куди після ліквідації підприємства були передані документи по особовому складу підприємства. Між тим, він не знайшов ніякої підтримки у своїх діях з боку посадових осіб управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради, тому він вимушений звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з даним адміністративним позовом до суду.
Посилаючись на наведене, позивач просить суд визнати протиправною відмову управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради в надані йому довідки про заробітну плату експерта за кожний місяць 2012 року, виходячи з мінімальної тарифної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою), передбаченої відповідною галузевою угодою; в наданні йому інформації про нормативно-правові акти, на підставі яких діє управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради; зобов'язати управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради надати йому довідку та інформацію про нормативно-правові акти, на підставі яких діє управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради: назви, їх номери і дати прийняття. Просить суд визнати, що втрата первинних документів про нарахування та виплату підприємством заробітної плати сталася з незалежних від нього обставин, а з вини державної влади України. Призначити негайне виконання його вимог в частині зобов'язання управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради надати йому довідку та інформацію про нормативно-правові акти.
Представник відповідача, управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради - Алексютіна В.Л., яка дає на підставі довіреності юридичної особи, позовні вимоги не визнала у повному обсязі, пославшись на їх безпідставність, та зазначила, що п. 1 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату» від 05.07.2006 року № 919 встановлює механізм визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії застрахованої особи, страховий стаж якої починаючи з 1 липня 2000 р. становить менш як 60 місяців, за основним місцем роботи за період страхового стажу до 1 липня 2000 р. за умови відсутності заробітної плати (доходу) за будь-які інші 60 календарних місяців страхового стажу підряд незалежно від перерв до 1 липня 2000 р. у разі втрати первинних документів про нарахування та виплату підприємствами, установами, організаціями заробітної плати (доходу) у зв'язку із стихійним лихом, аваріями, катастрофами або з інших незалежних від застрахованої особи обставин. З наданих позивачем при зверненні документів вбачається, що приватне підприємство «Промислово-комерційна фірма «Україна», на якому з 29 березня 1993 року по 09 листопада 1994 року працював ОСОБА_1 ліквідовано, документи по особовому складу зазначеного підприємства, а також документи про нарахування та виплату підприємством заробітної плати працівникам до архівного відділу Макіївської міської ради не надходили. Відповідно до положень зазначеного порядку, довідка видається заявникові тільки у разі, якщо немає будь-яких інших 60 календарних місяців стразового стажу підряд незалежно від перерв до 01 липня 2000 року. Наявність інших періодів страхового стажу підтверджується наданою позивачем копією трудової книжки та листом Управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Макіївки про наявність страхового стажу. Крім того, підставою для надання довідки УПСЗН є довідка роботодавця, правонаступника або архівної установи проте, що необхідні документи щодо нарахування та виплати заробітної плати відсутні, з вказівкою про час та причини, які призвели до утрати таких документів. Виходячи з наведеного, заявникові була надана відповідь, що для видачі довідки про заробітну плату за період з 29.03.1993 року по 09.11.1994 року не має підстав. В частині заявленої позивачем вимоги про надання інформації про нормативно-правові акти на підставі яких діє управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради, представник УПСЗН Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради також заперечувала посилаючись на те, що така інформація неодноразово надавалась відповідачу під час листування з ним. Вважає, що з боку посадових осіб УПСЗН Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради не допущено порушення прав позивача, тому в задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 просить суд відмовити.
Вислухавши пояснення позивача та представника відповідача, вивчивши матеріали справи та дослідивши надані сторонами докази, суд встановив наступне.
З матеріалів справи убачається, що позивач з 26 лютого 20013 року є одержувачем пенсії за віком із зниженням пенсійного віку відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення».
Згідно повідомлення Управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Макіївки Донецької області від 11 лютого 2013 року, страховий стаж ОСОБА_1 складає 30 років 08 місяців 19 днів (стаж враховано по 30.09.20008 року), у тому числі стаж на підземних роботах - 01 рік 02 місяці 07 днів, робота за списком № 1 - 03 роки 02 місяці 07 днів, навчання - 05 років 05 місяців 22 дні. Пенсія обчислена з урахуванням коефіцієнта заробітної плати 1,07486, який визначений шляхом співвідношення отриманої заробітної плати за період роботи з 01.11.1992 року по 31.01.1998 рік та з 01.07.2000 року по 30.09.2008 рік з середньою заробітною платою працівників, зайнятих в галузях економіки, за цей же період.
Відповідно до статті 40 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 01 липня 200 року.
За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, у період до 01 січня 2016 року або в разі якщо страховий стаж починаючи з 01 липня 2000 року становить менше 60 місяців для обчислення пенсії, також враховуються заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01 липня 2000 року незалежно від перерв та за весь період страхового стажу, починаючи з липня 2000 року за даними персоніфікованого обліку.
Під час розгляду адміністративної справи судом встановлено, що у період з 29 березня 1993 року по 09 листопада 1994 року позивач ОСОБА_1 працював на посаді експерта у приватному підприємстві «Промислово-комерційна фірма «Україна».
При зверненні позивача до Управління Пенсійного фонду України Кіровському районі м. Макіївки Донецької області для нарахування пенсії було встановлено факт відсутності довідки про заробітну плату за період роботи на приватному підприємстві «Промислово-комерційна фірма «Україна» з 29 березня 1993 року по 09 листопада 1994 року.
На звернення ОСОБА_1 до Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції, йому було повідомлено що згідно облікових баз даних податкової служби міста Макіївки станом на 01 грудня 2012 року приватне підприємство «Промислово-комерційна фірма «Україна», ЄДРПОУ 21974290, знято з податкового обліку та з 18.11.1997 року припинено державну реєстрацію.
Листом архівного відділу № 12-01-3Ш-6435 від 25.12.2012 року повідомлено позивача, що документи з особового складу приватного підприємства «Промислово-комерційна фірма «Україна» на архівне зберігання у сектор по збереженості документів з особового складу ліквідованих підприємств до архівного відділу Макіївської міської ради не надходили.
Постановою Кабінету Міністрів України № 919 від 05.07.2006 року затверджено порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії у разі втрати первинних документів про нарахування та виплату підприємствами, установами, організаціями заробітної плати (доходу) за основним місцем роботи застрахованої особи за період страхового стажу до 1 липня 2000 р. у зв'язку із стихійним лихом, аваріями, катастрофами або з інших незалежних від застрахованої особи обставин.
У відповідності до п. п. 2, 3 Постанови КМУ №919 від 05.07.2006 року, за період до 1 січня 1998 року та у разі відсутності даних у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів заробітна плата (дохід) застрахованої особи за кожний місяць страхового стажу, який враховується при обчисленні пенсії, визначається, у разі коли підприємство, установу, організацію ліквідовано, а документи до органу вищого рівня або архівним установам не передано, - виходячи з тарифної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою) у відповідній галузі (системі), за календарний рік, що передує року, з якого призначено (перераховано) пенсію, або виходячи з мінімально гарантованої зазначеної тарифної ставки (посадового окладу), передбаченої галузевою угодою. При цьому коефіцієнт заробітної плати (доходу) застрахованої особи визначається виходячи з розміру середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України, за місяць, за який розраховується заробітна плата, календарного року, що передує року, з якого призначено (перераховано) пенсію.
Пунктом 3 Постанови КМУ № 919 від 05.07.2006 року передбачено, що довідка про заробітну плату виходячи з місячної тарифної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою) видається місцевим органом з питань праці та соціального захисту населення, а у разі відсутності в такому органі зазначених відомостей - Міністерством праці та соціальної політики.
За бажанням особи у випадках, передбачених у цьому пункті, коефіцієнт заробітної плати (доходу) за кожен місяць періоду роботи визначається виходячи з мінімальної заробітної плати за відповідний період.
З матеріалів справи убачається, що позивач ОСОБА_1 неодноразово звертався із запитами до управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради, з урахуванням постанови КМУ від 05.07.2006 року № 919, про видачу йому довідки про заробітну плату експерта за кожний місяць 2012 року, виходячи з мінімальної тарифної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою), передбаченої відповідною галузевою угодою.
Листом управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради від 23.01.2013 року № І-01-0041/1-4, позивачу повідомили, що відповідно до п. 1 ст. 19 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» його звернення не може бути розглянуто як запит на публічну інформацію та роз'ясненого його право оскаржити викладене рішення до вищих органів виконавчої влади або до районного суду.
Згодом, на вимогу позивача, 24.01.2013 року за № Л-002-5.1-6.2, управлінням праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради ОСОБА_1 було повідомлено, що для вирішення питання, зазначеного у зверненні, управлінням направлено запит до архівної установи для встановлення причин відсутності документів приватного підприємства «Промислово-комерційна фірма «Україна» в архівному відділі та запит до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо виключення підприємства з державного реєстру. При надходженні до управління необхідних документів позивачу буде надано відповідь.
Листом від 08.02.2013 року № Л-004-5.1-6.2 управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради повідомило позивача про те, що управління не має можливості видати довідку про заробітну плату, доки не буде зібрана вся необхідна інформація, і що відповіді не запити управління ще не надходили.
На останнє звернення ОСОБА_1 до посадових осіб управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради, 04 березня 2013 року за № Л-007-5.1.-6.2, йому було остаточно відмовлено у видачі довідки про заробітну плату за період з 29.03.1993 року по 09.11.1994 року з вказівкою на те, що для цього немає ніяких підстав, оскільки у позивача наявні інші 60 календарних місяців страхового стажу підряд незалежно від перерв до 01 липня 2000 року, які відповідно до довідки Управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Макіївки вже зараховані до страхового стажу при призначенні пенсії за віком.
Відповідно статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями частини 2 статті 19 Конституції України визначено що, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що вимоги ОСОБА_1, заявлені до відповідача обґрунтовано, він надав всі необхідні докази на підтвердження відсутності документів про нарахування та виплату заробітної плати. Встановлювати причини та час, що призвели до втрати таких документів не є обов'язком позивача, а тому слід визнати протиправними дії посадових осіб управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради щодо відмови у видачі ОСОБА_1 довідки про заробітну плату відповідно до положень Порядку за кожний місяць страхового стажу, який враховується при обчисленні пенсії, виходячи з місячної тарифної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою) за календарний рік, що передує року, з якого призначено (перераховано) пенсію, для перерахунку пенсії. Суд визначає, що вимоги позивача є обґрунтованими і такими, що знайшли своє підтвердження в ході судового розгляду, тому в цій частині підлягають задоволенню.
Обґрунтовуючи позовні вимоги щодо зобов'язання управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради надати інформацію про нормативно-правові акти, на підставі яких діє управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради: назви, їх номери і дати прийняття, позивач зазначає, що при зверненні із зазначеним запитом до посадових осіб управління, його вимога взагалі була проігнорована та залишилась без відповіді.
Між тим, представник відповідача Алексютіна В.Л. у судовому засіданні стверджувала, що зазначена інформації неодноразово надавалась ОСОБА_1 під час листування, а саме УПСЗН Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради вказувало на підставі яких нормативно-правових актів воно діє, а саме посилалось на Постанову Кабінету Міністрів України від 05.07.2006 року № 919 «Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату».
Судом не приймаються до уваги зазначені доводи представника відповідача, оскільки зі змісту позовних вимог ОСОБА_1 убачається, що позивач просить надати йому відомості про нормативно-правові акти, які регулюють саме діяльність управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради, а не законодавчі акти, якими керується управління при наданні повідомлень на запити позивача щодо надання йому довідки.
Відповідно до пункту 1 статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Згідно із ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні; запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Частиною 2 ст. 20 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 року № 2657-XII встановлено, що будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена законом до інформації з обмеженим доступом.
Проаналізувавши запит позивача, судом встановлено, що позивач не запитував інформацію, яка законодавством віднесена до інформації з обмеженим доступом, а отже, вона є такою, що підлягає наданню ОСОБА_1 за заявою від 28 січня 2013 року.
Таким чином, суд приходить до висновку про протиправність відмови управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради у наданні ОСОБА_1 інформації про нормативно-правові акти, на підставі яких діє управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради: назви, їх номери і дати прийняття. З огляду на викладене, вимоги позивача в цій частині є обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.
Щодо решти позовних вимог суд вважає за необхідне відмовити у їх задоволенні з огляду на наступне.
Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 17 цього Кодексу юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Суд зазначає, що вимога позивача про визнання того, що втрата первинних документів про нарахування та виплату приватним підприємством «Промислово-комерційна фірма «Україна» заробітної плати сталася з незалежних від нього обставин, а з вини державної влади України не має юридично значимого характеру, оскільки безпосередньо не стосується прав і обов'язків позивача, крім того зазначена обставина не оскаржувалася сторонами у суді.
Отже, суд приходить до висновку, що в цій частині позовних вимог позивачу слід відмовити.
Відповідно до правил ст. 161 КАС України, під час прийняття постанови суд вирішує, зокрема, чи є підстави допустити негайне виконання постанови.
У якості однієї зі своїх позовних вимог позивач ОСОБА_1 ставить питання про допущення негайного виконання постанови суду.
Згідно з ч. 1 ст. 256 КАС України, негайно виконуються постанови суду про присудження виплати пенсій, інших періодичних платежів з Державного бюджету України або позабюджетних державних фондів - у межах суми стягнення за один місяць; присудження виплати заробітної плати, іншого грошового утримання у відносинах публічної служби - у межах суми стягнення за один місяць; поновлення на посаді у відносинах публічної служби; припинення повноважень посадової особи у разі порушення нею вимог щодо несумісності; уточнення списку виборців; обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання; усунення обмежень у реалізації права на мирні зібрання; накладення арешту на активи, що пов'язані з фінансуванням тероризму та стосуються фінансових операцій, зупинених відповідно до рішення, прийнятого на підставі резолюцій Ради Безпеки ООН, зняття арешту з таких активів та надання доступу до них. Негайно також виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження.
Відповідна норма визначає категорії адміністративних справ, постанови у яких виконуються або можуть виконуватися негайно, тобто до набрання постановою законної сили.
Зі змісту заявлених позовних вимог убачається, що вони носять зобов'язальній характер, а не стягувальний, крім того заявлені позивачем вимоги не відносяться до категорії вимог, які перелічені у ч. 1 ст. 256 КАС України. Згідно з матеріалами справи, скорочене провадження по даній справі не відкривалось, тому дана постанова не може бути допущена до негайного виконання, тому позовні вимоги ОСОБА_1 в цій частині задоволенню не підлягають.
Позивач не вимагає компенсації за понесені судові витрати, пов'язані із зверненням до суду і розглядом адміністративної справи.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 2, 17, 158-163, 160, 161, 167, 195, 196, 198, 205, 207, 212, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України , суд
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити частково.
Визнати протиправною відмову управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради надати ОСОБА_1 наступну інформацію:
- довідку про заробітну плату експерта за кожний місяць 2012 року, виходячи з мінімальної тарифної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою), передбаченої відповідною галузевою угодою;
- про нормативно-правові акти, на підставі яких діє управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради: назви, їх номери і дати прийняття.
Зобов'язати управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради надати ОСОБА_1 наступну інформацію:
- довідку про заробітну плату експерта за кожний місяць 2012 року, виходячи з мінімальної тарифної ставки (посадового окладу) за відповідною або аналогічною професією (посадою), передбаченої відповідною галузевою угодою;
- про нормативно-правові акти, на підставі яких діє управління праці та соціального захисту населення Кіровської районної адміністрації Макіївської міської ради: назви, їх номери і дати прийняття.
В задоволенні інших позовних вимог ОСОБА_1 відмовити.
Апеляційну скаргу на постанову суду може бути подано Донецькому апеляційному адміністративному суду через Кіровський районний суд м. Макіївки протягом десяти днів з моменту отримання її копії.
Суддя: Єжов В.А.
Суд | Кіровський районний суд м.Макіївки |
Дата ухвалення рішення | 13.08.2013 |
Оприлюднено | 04.09.2013 |
Номер документу | 33245165 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровський районний суд м.Макіївки
Єжов В. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні