Постанова
від 22.08.2013 по справі 826/9146/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

22 серпня 2013 року 09:24 № 826/9146/13-а

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Амельохіна В.В., при секретарі Грабовському В.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Грос Грейн" доДержавної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві провизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 06.02.2013р., за участю:

представника позивача - Діденко Г.В.

представника відповідача - Іванов Д.С.

На підставі частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 22 серпня 2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Грос Грейн" (далі по тексту - позивач) звернулось з позовом до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві (далі по тексту - відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень від 06.02.2013р. №0001082220 та №0001072220.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржувані податкові повідомлення - рішення прийняті відповідачем протиправно, а тому підлягають скасуванню.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав.

Відповідач проти заявленого позову заперечив, посилаючись на те, що оскаржувані податкові повідомлення - рішення прийняті правомірно.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідачем проведено перевірку ТОВ "Грос Грейн" за результатами якої 14.01.2013р. складено акт №17/1/2220/37165814 про результати документальної невиїзної перевірки з питань дотримання податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ «ВП «Укртерммаш» (код ЄДРПОУ 36812999) за період з 01.10.2011р. по 31.10.2011р., ПП «Украгро - Трейд» (код ЄДРПОУ 37452250) за період з 01.10.2011р. по 30.11.2011р., ТОВ «Атлантік - Б» (код ЄДРПОУ 34606603) за період з 01.11.2011р. по 30.11.2011р., ТОВ «ТД «Майнер» (код ЄДРПОУ 36622297) за період з 01.11.2011р. по 31.01.2012р., ТОВ «КМІС - Торшмаш МК» (код ЄДРПОУ 37740366) за листопад 2011 року, лютий 2012 року; ТОВ «Яна-ЛТД» (код ЄДРПОУ 23398703) за лютий 2012 року; ТОВ «Бентобудсервіс» (код ЄДРПОУ 33188728) за лютий 2012 року; ТОВ «Крок-Плюс» (код ЄДРПОУ 33854382) за лютий 2012 року; ТОВ «Зорекс Плюс» (код ЄДРПОУ 36700888) за травень 2012 року; ТОВ «Схід - Альянс 2011» (код ЄДРПОУ 37887893) за травень 2012 року; ТОВ «АРТ - Компані» (код ЄДРПОУ 37206860) за період з 01.07.2012р. по 30.09.2012р.; ТОВ «Агро - Респект» (код ЄДРПОУ 38085473) за вересень 2012 року (далі по тексту - Акт перевірки).

Актом перевірки встановлено порушення п. 3.1 статті 3, п.п. 5.3.9 п. 5.3 статті 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» та п.п. 134.1.1 п. 134.1 статті 134, п.п. 139.1 статті 139 ПК України в результаті чого позивачем занижено податок на прибуток на суму 8 338 117грн., у тому числі у 4 кварталі 2011 року - 2652777грн., 1 квартал 2012 року - 1763187грн., 2 квартал 2012 року - 55347грн., 3 квартал 2012 року - 3866806грн.; п. 185.1 статті 185, п. 188.1 статті 188, п.п. «а» п. 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 статті 198 ПК України в результаті чого позивачам занижено суму ПДВ в розмірі 1996128грн., в тому числі за вересень 2012 року на суму 1996128грн.

На підставі встановлених порушень відповідачем 06.02.2013р. прийняті податкові повідомлення - рішення №0001082220, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 12 507 176грн., в тому числі основний платіж - 8 338 117грн. та штрафні санкції - 4 169 059грн. та №0001072220, яким збільшено суму грошового зобов'язання з ПДВ в розмірі 2 994 192грн., в тому числі основний платіж - 1 996 128грн. та штрафні санкції - 998 064грн.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Судом встановлено, що в періоді з 01.07.2012р. по 30.09.2012р. між позивачем та ТОВ «АРТ - Компані» (код ЄДРПОУ 37206860) укладені договори поставки олії соняшникової: Договір №ГГ-01/752 від 18.07.2012р., №ГГ-01/758 від 24.07.2012р., №ГГ-01/761 від 27.07.2012р., №ГГ-01/765 від 30.07.2012р., №ГГ-01/768 від 01.08.2012р., №ГГ-01/771 від 07.08.2012р., №ГГ-01/775 від 10.08.2012р., №ГГ-01/780 від 20.08.2012р., №ГГ-01/784 від 21.08.2012р., №ГГ-01/787 від 24.08.2012р., №ГГ-01/792 від 28.08.2012р., №ГГ-01/793 від 29.08.2012р., №ГГ-01/797 від 31.08.2012р., №ГГ-01/804 від 05.09.2012р., №ГГ-01/810 від 07.09.2012р., №ГГ-01/812 від 09.09.2012р., №ГГ-01/820 від 12.09.2012р., №ГГ-01/827 від 15.09.2012р., №ГГ-01/829 від 17.09.2012р., №ГГ-01/835 від 19.09.2012р., №ГГ-01/839 від 21.09.2012р., №ГГ-01/844 від 26.09.2012р.

На виконання умов вказаних договорів ТОВ «АРТ - Компані» (код ЄДРПОУ 37206860) виписані податкові накладні: №1 від 01.08.2012р., №2 від 01.08.2012р., №3 від 02.08.2012р., №4 від 02.08.2012р., №9 від 08.08.2012р., №10 від 08.08.2012р., №11 від 09.08.2012р., №12 від 11.08.2012р., №13 від 14.08.2012р., №14 від 14.08.2012р., №16 від 15.08.2012р., №17 від 16.08.2012р., №18 від 17.08.2012р., №19 від 17.08.2012р., №20 від 20.08.2012р., №22 від 21.08.2012р., №23 від 21.08.2012р., №24 від 22.08.2012р., №25 від 23.08.2012р., №26 від 24.08.2012р., №27 від 25.08.2012р., №28 від 26.08.2012р., №29 від 27.08.2012р., №30 від 27.08.2012р., №32 від 28.08.2012р., №33 від 28.08.2012р., №34 від 29.08.2012р., №35 від 31.08.2012р., №30 від 30.07.2012р., №31 від 30.07.2012р., №33 від 31.07.2012р., №34 від 31.07.2012р., №27 від 28.07.2012р., №28 від 29.07.2012р., №26 від 27.07.2012р., №25 від 27.07.2012р., №23 від 26.07.2012р., №4 від 20.07.2012р., №20 від 20.07.2012р., №23 від 29.09.2012р., №22 від 28.09.2012р., №20 від 28.09.2012р., №18 від 27.09.2012р., №17 від 26.09.2012р., №14 від 25.09.2012р., №13 від 24.09.2012р., №12 від 20.09.2012р., №10 від 19.09.2012р., №9 від 18.09.2012р., №8 від 15.09.2012р., №07 від 12.09.2012р., №6 від 09.09.2012р., №5 від 07.09.2012р., №4 від 05.09.2012р., №2 від 01.09.2012р.

В вересні 2012 року між позивачем та ТОВ «Агро-Респект» укладені договори поставки сої, а саме: Договір № ГГ-01/821 від 13.09.2012р., № ГГ-01/824 від 17.09.2012р., ГГ-01/836 від 20.09.2012р.

ТОВ «Агро-Респект» виписані податкові накладні: №245 від 21.09.2012р., № 324 від 26.09.2012р., № 323 від 27.09.2012р., № 261 від 22.09.2012р., №279 від 23.09.2012р., № 226 від 20.09.2012р., № 227 від 20.09.2012р., № 209 від 19.09.2012р., № 186 від 16.09.2012р., № 159 від 19.09.2012р., № 260 від 22.09.2012р.

В вересні 2012 року між позивачем та ТОВ «Крок-Плюс» укладені наступні договори поставки сої, а саме: Договір № ГГ-01/499 від 19.02.2012р., № ГГ-01/495 від 17.02.2012р., ГГ-01/464 від 07.02.2012р.

Поставка підтверджується видатковими накладними, а саме: видаткова накладна № РН-0000035 від 19.02.2012р., № РН-0000034 від 17.02.2012р., № РН-0000009 від 08.02.2012р., № РН-0000010 від 08.02.2012р.

06.02.2012р. між позивачем та ТОВ «Агроконтракт» укладений договір транспортного експедирування Товар отриманий від контрагента позивача ТОВ «Крок-Плюс» розвантажувався на терміналі ТОВ «Агроконтракт» про що свідчать товарно-транспортні накладні: ТТН № 052605 від 16.02.2012р., № 052607 від 18.02.2012р., № 052610 від 16.02.2012р., № 052611 від 16.02.2012р., № 052606 від 16.02.2012р.

В вересні 2012 року між позивачем та ТОВ «Яна-ЛТД» укладені договори поставки сої, а саме: Договір № ГГ-45 від 22.02.2012р., № ГГ-48 від 24.02.2012р.

Поставка підтверджується видатковими накладними, а саме: видаткова накладна № РН-1000001 від 23.02.2012р., № РН-0000002 від 27.02.2012р., та виставленим рахунком фактурою № ГФ-0000001 від 23.02.2012р.

В лютому 2012 року між позивачем та ТОВ «КМІС-ТОРГМАШ МК» укладені договори поставки сої, а саме: Договір № ГГ-01/463 від 06.02.2012р., № ГГ-01/473 від 08,02.2012р., ГГ-01/491 від 15.02.2012р., в листопаді 2011р., №ГГ-01/307 від 15.11.2011р., № ГГ-01/319 від 19.11.2011р.

Поставка підтверджується видатковими накладними, а саме: видаткова накладна № РН-0000030 від 02.02.2012р. та рахунок-фактура № СФ-000125 від 08.02.2012р., № РН-0000029 від 06.02.2012р. та рахунок-фактура № СФ-000123 від 06.02.2012р., № РН-0000056 від 15.02.2012р. та рахунок-фактура № СФ-000136 від 15.02.2012р., № РН-0000061 від 16.02.2012р. та рахунок-фактура № СФ-000138 від 16.02.2012р., № РН-0000062 від 17.02.2012р. та рахунок-фактура № СФ-000139 від 17.02.2012р.

21.10.2011р. між позивачем та ПАТ «Херсонський КХП» укладений договір транспортного експедирування. Товар отриманий від контрагента позивача ТОВ «КМІС-ТОРГМАШ МК» розвантажувався на терміналі ПАТ «Херсонський КХП» про що свідчать товарно-транспортні накладні: ТТН № б/н від 22.11.2011р., та Акт приймання № 5472, № б\н від 21.11.2011 р., Акт приймання № 5439.

В травні 2012р. між позивачем та ТОВ «Схід-Альянс 2011» укладений договір поставки сої, а саме: Договір № ГГ-01/688 від 08.05.2012р.

В листопаді 2011р. між позивачем та ТОВ «Атлантік-Б» укладений договір поставки сої, а саме: Договір № ГГ-01/300 від 14.11.2011р.

21.10.2011р. між позивачем та ПАТ «Херсонський КХП» укладений договір транспортного експедирування. Товар отриманий від контрагента позивача ТОВ «Атлантік-Б» розвантажувався на терміналі ПАТ «Херсонський КХП» про що свідчать товарно -транспортна накладна: ТТН № 938488 від 18.11.2011р.

Поставка товару від вищевказаного контрагенту підтверджується видатковими накладними, а саме: видаткова накладна № РН-0000085 від 10.05.2012р., № РН-0000086 від 11.05.2012р. № РН-0000095 від 18.05.2012р., № РН-0000094 від 17.05.2012р., № РН-0000084 від 09.05.2012р., №РН-0000083 від 08.05.2012р., № РН-0000089 від 11.05.2012р., № РН-0000079 від 05.05.2012р., № РН-0000080 від 06.05.2012р., № РН-0000081 від 07.05.2012р., № РН-0000082 від 04.05.2012р.

В лютому 2012р. між позивачем та ТОВ «Бентобудсервіс» укладені наступні договори поставки олії соняшникової нерафінованої, а саме: Договір №ГГ-22 від 01.02.2012р., №ГГ-26 від 07.02.2012р., №ГГ-01/471 від 08.02.2012р., №ГГ-34 від 14.02.2012р., №ГГ-01/493 від 16.02.2012р.

Поставка підтверджується видатковими накладними, а саме: видаткова накладна № РН-0000001 від 01.02.2012р., № РН-0000002 від 03.02.2012р., № РН-0000004 від 04.02.2012р., № РН-0000005 від 05.02.2012р., № РН-0000006 від 06.02.2012р., № РН-0000007 від 06.02.2012р., № РН-0000010 від 07.02.2012р., № РН-0000012 від 08.02.2012р., № РН-0000011 від 08.02.2012р., № РН-0000015 від 10.02.2012р., № РН-0000017 від 12.02.2012р., № РН-0000018 від 12.02.2012р., № РН-0000020 від 15.02.2012р., № РН-0000016 від 10.02.2012р., № РН-0000013 від 09.02.2012р., № РН-0000021 від 16.02.2012р.

06.02.2012р. між позивачем та ТОВ «Агроконтракт» укладений договір транспортного експедирування. Товар отриманий від контрагента позивача ТОВ «Бентобудсервіс» розвантажувався на терміналі ТОВ «Агроконтракт» про що свідчать товарно-транспортні накладні: ТТН № 005560 від 08.02.2012р., № 005559 від 08.02.2012р., № 005502 від 09.02.2012р., № 005501 від 09.02.2012р., № 009448 від 04.02.2012р., № 005557 від 11.02.2012р., №005552 від 07.02.2012р.. №005555 від 08.02.2012р., №005561 від 14.02.2012р., №009460 від 03.02.2012р., №009447 від 03.02.2012р., № 009458 від 03.02.2012р., №005551 від 11.02.2012р., №009449 від 04.02.2012р., №009440 від 05.02.2012р., №009443 від 03.02.2012р., №009450 від 04.02.2012р., №005553 від 06.02.2012р., №009457 від 02.02.2012р., №009445 від 02.02.2012р., №009441 від 02.02.2012р., №1009442 від 02.02.2012р.

Товар від постачальника ТОВ «Бентобудсервіс» поставлявся на термінал ТОВ «Агроконтракт» та ТОВ «НВ Укрхарчзбутсировина». Поставка товару ТОВ «Бентобудсервіс» на термінал ТОВ «Агроконтракт» в квоту позивача підтверджується листом терміналу вих. № 227 від 29.05.2013р. з реєстром ТТН.

14.10.2011р. між позивачем та ТОВ «НП Термінал-Укрхарчзбутсировина» укладений договір транспортного та митно-брокерського обслуговування. Товар отриманий від контрагента позивача ПП «Украгро-Трейд» розвантажувався на терміналі ТОВ Миколаївський Термінал-Укрхарчзбутсировина" про що свідчать товарно-транспортні накладні: ТТН № 650186 від 09.11.2011р., №547415 від 09.11.2011р., №960658 від 28.10.2011р., №б\н від 08.10.2011р., №650187 від 08.11.2011р., №б\н від 08.11.2011р., №960952 від 24.10.2011р., № 547421.

14.10.2011р. між позивачем та ТОВ «НП Термінал-Укрхарчзбутсировина» укладений договір транспортного та митно-брокерського обслуговування. Товар отриманий від контрагента позивача ТОВ «Торгівельний дім Майнер» розвантажувався на терміналі ТОВ Миколаївський Термінал-Укрхарчзбутсировина про що свідчать товарно-транспортні накладні: ТТН №434137 від 04.12.2011р., №387226 від 23.11.2011р., №387227 від 24.11.2011р. №387228 від 24.11.2011р., №387229 від 24.11.2011р., №017976 від 17.12.2011р., №017979 від 18.12.2011р., №017980 від 19.12.2011р., №017985 від 24.12.2011р., №017987 від 24.12.2011р., №017990 від 25.12.2011р., №017988 від 25.12.2011р., №017989 від 26.12.2011р., №387230 від 27.11.2011р., №434136 від 04.12.2011р., №434132 від 30.11.2011р., № 387240 від 03.12.2011р., № 387237 від 02.12.2011р., № 387234 від 28.11.2011р., №387232 від 28.11.2011р., №434138 від 10.12.2011р., №017977 від 16.12.2011р., №434150 від 06.12.2011р., №387235 від 29.11.2011р., №387236 від 29.11.2011р., №434131 від 30.11.2011р., №387239 від 02.12.2011р., №434133 від 02.12.2011р., №434135 від 04.12.2011р., №017765 від 16.01.2012р., №017764 від 17.01.2012р.

В жовтні 2011р. між позивачем та ТОВ «ВП Укртерммаш» укладений договір поставки олії соняшникової нерафінованої, а саме: Договір № ГГ08/235 від 26.10.2011р.

Поставка підтверджується видатковими накладними, а саме: видаткова накладна № РН-0000052 від 26.10.2011р., рахунок-фактура № СФ-0000053 від 26.10.2011р., № РН-0000064 від 31.10.2011р., № РН-0000060 від 29.10.2011р.

14.10.2011р. між позивачем та ТОВ «НП Термінал-Укрхарчзбутсировина» укладений договір транспортного та митно-брокерського обслуговування. Товар отриманий від контрагента позивача ТОВ «ВП Укртерммаш»: розвантажувався на терміналі ТОВ Миколаївський Термінал-Укрхарчзбутсировина про що свідчать товарно-транспортні накладні: ТТН №547435 від 30.10.2011р., №960911 від 30.10.2011р., №547463 від 28.10.2011р., №960910 від 28.10.2011р.

Як вбачається з матеріалів справи відповідачем збільшено позивачу суму грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 12 507 176грн. та збільшено суму грошового зобов'язання з ПДВ в розмірі 2 994 192грн. у зв'язку з наступним.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС від ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва листом від 19.12.12 №8356/7/22-226 надіслано акт від 28.05.12 №522/22-225/36812999 про неможливість проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ВП «Укртерммаш», код за ЄДРПОУ 36812999, з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість щодо відображення правових відносин контрагентами - постачальниками та контрагентами - покупцями за період серпень, жовтень 2011 року.

Відповідно до акту перевірки від 28.05.12 №522/22-225/36812999, ТОВ «ВП «Укртерммаш» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн» у жовтні 2011 року у сумі взаємовідносин 875238 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 145873 грн.).

За результатами перевірки ТОВ «ВП «Укртерммаш», відповідно до акту від 28.05.12 №522/22-225/36812999, ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «ВП «Укртерммаш» з контрагентами-постачальниками та контрагентами - покутцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн», за період серпень, жовтень 2011 року.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС від ДПІ у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської обл. ДПС надійшов акт перевірки по ПП «Украгро-Трейд», код за ЄДРПОУ 37452250, від 20.09.2012 №2215/22-5/37452250.

Відповідно до акту перевірки від 20.09.2012 №2215/22-5/37452250, ПП «Украгро-Трейд» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн» у жовтні 2011 року у сумі взаємовідносин 1107816 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 184636 грн.) та листопаді 2011 року у сумі взаємовідносин 813984 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 135664 грн.).

За результатами перевірки ПП «Украгро-Трейд», відповідно до акту від 20.09.2012 №2215/22-5/37452250, ДПІ у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської обл. ДПС не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ПП «Украгро-Трейд» з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у жовтні та листопаді 2011 року.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва від ДПІ у Корабельному районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС надійшов акт перевірки по ТОВ «Атлантік-Б», код за ЄДРПОУ 34606603, від 05.11.2012 №163/2300/34606603.

Відповідно до акту перевірки від 05.11.2012 №163/2300/34606603, ТОВ «Атлантік-Б» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн» у листопаді 2011 року у сумі взаємовідносин 315306 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 52551 грн.).

За результатами перевірки ТОВ «Атлантік-Б», відповідно до акту від 05.11.2012 №163/2300/34606603, ДПІ у Корабельному районі М.Миколаєва Миколаївської обл. ДПС, не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Атлантік-Б» з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у листопаді 2011 року.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва від ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС надійшов акт перевірки по ТОВ «ТД «Майнер», код за ЄДРПОУ 36622297, від 30.03.2012 року №341/22-200/36622297 та акт перевірки від 19.04.2012 року №66/22-200/36622297.

Відповідно до акту перевірки від 30.03.2012 року №341/22-200/36622297 та акт перевірки від 19.04.2012 року №66/22-200/36622297, ТОВ «ТД «Майнер» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн»:

у листопаді 2011 року у сумі взаємовідносин 2976384 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 496064 грн.), у грудні 2011 року у сумі взаємовідносин 6226926 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 1037821 грн.), у січні 2012 року у сумі взаємовідносин 595758 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 99293 грн.).

За результатами перевірки ТОВ «ТД «Майнер», відповідно до актів від 30.03.2012 року №341/22-200/36622297 та від 19.04.2012 року №66/22-200/36622297. ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС, не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «ТД «Майнер» з контрагентами-постачальниками (ПП «ТІСОНА», код за ЄДРПОУ 33726510, та ПП «ДНІПРО-АВТО», код за ЄДРПОУ 32652807) та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у період з 01.11.11 по 31.01.12.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС у Солом'янському районі м. Києва ДПС надійшов акт перевірки по ТОВ «КМІС-Торшмаш МК», код за ЄДРПОУ 37740366, від 07.06.2012 345/22-317/37740366.

Відповідно до акту перевірки від 07.06.2012 345/22-317/37740366, ТОВ «КМІС-Торшмаш МК», сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн» у листопаді 2011 року у сумі взаємовідносин 1524930 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 254155 грн.) та у лютому 2012 року у сумі взаємовідносин 414348 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 69058 грн.).

За результатами перевірки ТОВ «КМІС-Торшмаш МК», відповідно до акту від 07.06.2012 345/22-317/37740366, ДПС у Солом'янському районі м. Києва ДПС не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «КМІС-Торшмаш МК» з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у листопаді 2011 року та у лютому 2012 року.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва від ДШ у Центральному районі М.Миколаєва Миколаївської обл. ДПС надійшов акт перевірки по ТОВ «Яна-ЛТД», код за ЄДРПОУ 23398703, №633/22-225/23398703 від 17.07.2012.

Відповідно до акту перевірки №633/22-225/23398703 від 17.07.2012, ТОВ «Яна-ЛТД» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн» у лютому 2012 року у сумі взаємовідносин 612276 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 102046 грн.).

За результатами перевірки ТОВ ТОВ «Яна-ЛТД», відповідно до акту №633/22-225/23398703 від 17.07.2012, ДПІ у Центральному районі М.Миколаєва Миколаївської обл. ДПС, не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Яна-ЛТД» з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у лютому 2012 року.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва від ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС надійшов акт перевірки по ТОВ «Бентобудсервіс» код за ЄДРПОУ 33188728, №535/22-225/33188728 від 05.06.2012.

Відповідно до акту перевірки №535/22-225/33188728 від 05.06.2012, ТОВ «Бентобудсервіс» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн» у лютому 2012 року у сумі взаємовідносин 7893750 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 1315925 грн.).

За результатами перевірки ТОВ «Бентобудсервіс», відповідно до акту №535/22-225/33188728 від 05.06.2012, ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС, не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Бентобудсервіс» з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у лютому 2012 року.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва від ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС надійшов акт перевірки по ТОВ «Крок-Плюс», код за ЄДРПОУ 33854382, № 520/22-200/33854382 від 17.07.2012.

Відповідно до акту перевірки № 520/22-200/33854382 від 17.07.2012, ТОВ «Крок-Плюс» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн» у лютому 2012 року у сумі взаємовідносин 557418 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 92903 грн.).

За результатами перевірки ТОВ «Крок-Плюс», відповідно до акту №520/22-200/33854382 від 17.07.2012, ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС, не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Крок-Плюс» з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у лютому 2012 року.

Перевіркою встановлено, що ТОВ «Грос Грейн» сформувало суму податкового кредиту у сумі 715328 грн. за рахунок контрагентів-постачальників у травні 2012 року, серед яких ТОВ «Зорекс Плюс», код за ЄДРПОУ 36700888.

ТОВ «Зорекс Плюс» знаходиться на обліку в ДПІ у Ленінському районі м, Миколаєва Миколаївської обл. ДПС. Стан: триває процедура припинення (направлені заперечення органу ДПС).

Відповідно до ІБД «Система автоматичного співставлення податкового зобов'язання та податкового кредиту в розрізі контрагентів» встановлено розбіжність між податковим кредитом ТОВ «Грос Грейн» та податковими зобов'язаннями ТОВ «Зорекс Плюс». Розбіжність виникла у зв'язку з тим, що декларацію з ПДВ за травень 2012 року та Додаток 5 до Декларації з ПДВ ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС визнано недійсною.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС від Вільнянської МДПІ Запорізької обл. ДПС надійшов акт перевірки по ТОВ «Схід-Альянс 2011», код за ЄДРПОУ 37887893, №305/22/37887893 від 27.07.2012.

Відповідно до акту перевірки №305/22/37887893 від 27.07.2012, ТОВ «Схід-Альянс 2011» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн» у лютому 2012 року у сумі взаємовідносин 316266 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 52711 грн.).

За результатами перевірки ТОВ «Схід-Альянс 2011», відповідно до акту №305/22/37887893 від 27.07.2012, Вільнянською МДПІ Запорізької обл. ДПС, не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Схід-Альянс 2011» з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у травні 2012 року.

До ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС від ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС надійшли акти перевірки по ТОВ «Арт-Компані», код за ЄДРПОУ 37206860, №831/22-225/37206860 від 19.10.2012 та №967/22-225/37206860 від 28.11.2012р.

Відповідно до актів перевірок №831/22-225/37206860 від 19.10.2012р. та №967/22-225/37206860 від 28.11.2012р., ТОВ «Арт-Компані» сформувало суму податкового зобов'язання за рахунок ТОВ «Грос Грейн»: липень 2012 року у сумі взаємовідносин 4842330 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 807055 грн.), серпень 2012 року у сумі взаємовідносин 9953868 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 1658977 грн.), вересень 2012 року у сумі взаємовідносин 7299834 грн. (в т.ч. ПДВ у сумі 1216639 грн.).

За результатами перевірки ТОВ «Арт-Компані», відповідно до актів №831/22-225/37206860 від 19.10.2012 та №967/22-225/37206860 від 28.11.2012 p., ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської обл. ДПС, не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Арт-Компані» з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями, серед яких ТОВ «Грос Грейн» у період з 01.07.12 по 30.09.12р.

Перевіркою встановлено, що ТОВ «Грос Грейн» сформувало суму податкового кредиту у сумі 682600 грн. за рахунок контрагентів-постачальників у вересні 2012 року, серед яких ТОВ «Агро-Респект», код за ЄДРПОУ 38085473.

ТОВ «Агро-Респект» знаходиться на обліку в ДПІ у Вишгородському районі Київської обл. ДПС. Стан: до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням. Свідоцтво платника ПДВ анульовано 19.11.2012р. у зв'язку із відсутністю за місцезнаходженням.

Відповідно до ІБД «Система автоматичного співставлення податкового зобов'язання та податкового кредиту в розрізі контрагентів» встановлено розбіжність між податковим кредитом ТОВ «Грос Грейн» та податковими зобов'язаннями ТОВ «Агро-Респект». Розбіжність виникла у зв'язку з тим, що ТОВ «Агро-Респект» не задекларувало власні податкові зобов'язання та не подано до органу ДПС декларацію з ПДВ за вересень 2012 року та Додаток 5 до Декларації з ПДВ.

За період з 01.10.2011р. по 30.09.2012р. ТОВ «Грос Грейн» задекларовано податок на прибуток у сумі 190287 грн.

Перевіркою повноти визначення податку на прибуток за період з 01.10.2011р. по 30.09.2012р. встановлено його заниження всього у сумі 8 338 117грн., у 4 кв. 2011р. у сумі 2 652 777 грн., 1 кв. 2012р. у сумі 1 763 187 грн., у 2 кв. 2012р у сумі 55 347 грн., 3 кв. 2012р у сумі 3 866 806 грн.

За період з 01.10.2011р. по 30.09.12р. ТОВ «Грос Грейн.» задекларовано податкового кредиту по податку на додану вартість у сумі 69873823 грн.

Перевіркою повноти визначення податкового кредиту за період з 01.10.2011р. по 30.09.2012р. встановлено його завищення у сумі 9119300 грн., в тому числі за жовтень 2011 року на суму 330508 грн., за листопад 2011 р. на суму грн., за грудень 2011 р. на суму 1037821 грн., за січень 2012 р. на суму 99293 грн., за лютий 2012 р. на суму 1579933 грн., за травень 2012 р. на суму 768039 грн., за липень 2012 р. на суму 807055 грн., за серпень 2012р. на суму 1658978 грн., за вересень 2012 р. на суму 1899239 грн.

Перевіркою відображених у рядку 10.1 Декларацій „Придбання з податком на додану вартість на митній території України товарів (послуг)..." показників за період з 01.10.2011р. по 30.09.2012р. у загальній сумі 66721130 грн.

Проведеною перевіркою відображеного показника за період з 01.10.2011р. по 30.09.2012р. у сумі 66721130 грн. на підставі інформації, відображеної в п.2.7. даного Акту перевірки (не підтверджено факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Грос Грейн» з контрагентами-постачальниками), встановлено, завищення задекларованих товариством показників у колонці Б рядка 10.1 Декларацій «Придбання з податком на додану вартість на митній території України товарів (послуг)...» всього у сумі 9119300 грн., в тому числі за жовтень 2011 року на суму 330508 грн., за листопад 2011р. на суму грн., за грудень 2011р. на суму 1037821 грн., за січень 2012р. на суму 99293 грн., за лютий 2012р. на суму 1579933 грн., за травень 2012р. на суму 768039 грн., за липень 2012р. на суму 807055 грн., за серпень 2012р. на суму 1658978 грн., за вересень 2012р. на суму 1899239 грн.

Відповідно до висновків актів перевірки контрагентів-постачальників ТОВ «Грос Грейн», встановлено не підтвердження факт реального здійснення господарських операцій ТОВ «Грос Грейн» з контрагентами-постачальниками. Враховуючі висновки актів та у зв'язку з тим, що Товариством під час перевірки не надано документів, які б підтверджували фінансово-господарські взаємовідносини з постачальниками, ТОВ «Грос Грейн» не мало право формувати власний податковий кредит у вище зазначених періодах.

Відповідно до листа Вищого адміністративного суду України від 02.06.2011 року, з метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування витрат для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість судам належить з'ясувати, зокрема, рух активів у процесі здійснення господарської операції, установлення спеціальної податкової правосуб'єктності учасників господарської операції та установлення зв'язку між фактом придбання товарів (послуг), спорудженням основних фондів, імпортом товарів (послуг), понесенням інших витрат і господарською діяльністю платника податку.

Будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Статтею 2 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99р. № 996-XIV (із змінами та доповненнями) зазначено, що сфера дії Закону поширюється на всіх юридичних осіб створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Виходячи з вимог п.2 ст. 3 "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Необхідність підтвердження господарських операцій первинними документами визначена п. 1.2 ст. 1, п. 2.1 ст. 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95р. №88 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.06.95р. за №168/704, первинні документи:

- це письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації на їх проведення.

Статтею 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99р. №996-XIV (із змінами та доповненнями) встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно з даною нормою, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Дія контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно з п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995р. №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995р. за №168/704 первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити; назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.

Відповідно до п.2.15 та п.2.16 вищевказаного Положення забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать законодавчим та нормативним актам.

Таким чином, для надання юридичної сили і доказовості, первинні документи повинні бути складені відповідно до вимог чинного законодавства та не порушувати публічний порядок, встановлений Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99р. № 996-XIV (із змінами та доповненнями).

Враховуючи вищевикладене, позивачем не підтверджено фактичне здійснення постачання, приймання-передачі та оприбуткування товарно-матеріальних цінностей по договірним взаємовідносинам з вказаними контрагентами.

Згідно з п. 138.2 статті 138 ПК України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

У разі якщо платник податку здійснює виробництво товарів, виконання робіт, надання послуг з довготривалим (більше одного року) технологічним циклом виробництва за умови, що договорами, укладеними на виробництво таких товарів, виконання робіт, надання послуг, не передбачено поетапної їх здачі, до витрат звітного податкового періоду включаються витрати, пов'язані з виробництвом таких товарів, виконанням робіт, наданням послуг у цьому періоді.

Платник податку для визначення об'єкта оподаткування має право на врахування витрат, підтверджених документами, що складені нерезидентами відповідно до правил інших країн.

Відповідно до п. 201.10 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення органами державної податкової служби документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

Згідно з п. 198.6 статті 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними.

Пунктом 201.4 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг.

Відповідно до п. 201.6 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Згідно з п. 198.3 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Таким чином, розмір податкового зобов'язання продавця товарів (послуг) по господарським операціям, проведеним з кожним контрагентом - покупцем у окремому звітному періоді, має дорівнювати розміру податкового кредиту такого покупця, задекларованого за такий звітний період, що передбачає відображення покупцем отриманої податкової накладної у реєстрі отриманих податкових накладних цього звітного періоду.

Згідно з п.п. 139.1.9 п. 139.1 статті 139 ПК України не включаються до складу витрат: витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Відповідно до листа Вищого адміністративного суду України від 02.06.2011, № 742/11/13-11 "Щодо однакового застосування адміністративними судами окремих приписів Податкового кодексу України та Кодексу адміністративного судочинства України" будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Згідно зі статтею 1 Закону України від 16.07.99 N 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов'язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.

Так, згідно з пунктом 138.2 статті 138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

Тобто необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість є факт придбання товарів та послуг із метою їх використання в господарській діяльності.

Таким чином, витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

В ході розгляду справи судом встановлено, що операції між позивачем та вказаними вище контрагентами не мали реального характеру. Фактично перевіркою встановлено документування операцій по регістрах бухгалтерського обліку, які стосуються лише факту перерахування грошових коштів. ТОВ «ВП «Укртерммаш», ПП «Украгро - Трейд», ТОВ «Атлантік - Б», ТОВ «ТД «Майнер», ТОВ «КМІС - Торшмаш МК»; ТОВ «Яна-ЛТД»; ТОВ «Бентобудсервіс»; ТОВ «Крок-Плюс»; ТОВ «Зорекс Плюс»; ТОВ «Схід - Альянс 2011»; ТОВ «АРТ - Компані»; ТОВ «Агро - Респект» перераховувались кошти без мети реального настання правових наслідків, з метою зниження об'єкту оподаткування, несплати податків, у зв'язку з чим дії підприємства призвели до втрат дохідної частини Державного бюджету України.

Судом витребовувалась від банків в яких відкриті рахунки вказаних вище контрагентів інформація з приводу виплати підприємствами заробітної плати працівникам. Згідно з матеріалів справи підприємствами не виплачувалась заробітна плата працівникам.

Таким чином, суд погоджується з висновками податкового органу викладеними в Акті перевірки.

Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На думку суду відповідач виконав покладений на нього обов'язок щодо доказування правомірності прийнятих ним податкових повідомлень-рішень від 06.02.2013р. №0001082220 та №0001072220, а тому адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Грос Грейн" вважається таким, що не підлягає задоволенню.

Оскільки судове рішення ухвалене на користь суб'єкта владних повноважень, судові витрати, відповідно з частини другої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні позову Товариству з обмеженою відповідальністю "Грос Грейн" відмовити повністю.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя В.В. Амельохін

Дата ухвалення рішення22.08.2013
Оприлюднено03.09.2013
Номер документу33249710
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9146/13-а

Постанова від 01.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 01.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 20.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 05.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

Ухвала від 13.02.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Горяйнов А.М.

Постанова від 22.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Амельохін В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні