ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
02 серпня 2013 р. Справа №801/6189/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі:
головуючого судді -Кисельової О.М.,
секретар судового засідання - Слабун О.М.,
за участю представника відповідача - Бутирського Е.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів
до Приватного підприємства "Трасса"
про стягнення заборгованості в сумі 12692,00 грн.,
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду АР Крим надійшов адміністративний позов Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного підприємства "Трасса" про стягнення адміністративно - господарських санкцій за робочі місця не зайняті інвалідами у 2012 році в сумі 12692,00 гривень.
У судове засідання позивач не з'явився, повідомлений належним чином про час, дату та місце розгляду справи, надіслав клопотання про розгляд справи без його участі, позовні вимоги підтримав.
В судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечував, пояснивши, що Євпаторійський міський центр зайнятості відповідачем було повідомлено про наявність вільного місця створеного для інваліда на підприємстві і Євпаторійський міський центр зайнятості не здійснив дії щодо працевлаштування інвліда не це місце.
Дослідивши матеріали справи, вислухавши представника відповідача, та оцінивши надані докази в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до статті 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні від 21.03.1991 року № 875 (далі -Закон) для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Частиною 1 ст. 20 Закону встановлено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.
Відповідно до звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2012 рік за формою №10-ПІ, затвердженою наказом Мінпраці України від 10.02.2007р. №42, відповідач повинен забезпечити у 2012 році працевлаштування інвалідів на 2 робочих місця, фактично працевлаштований 1 інвалід.
Відповідно до ч.3 ст. 18 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно до ч. 3 ст.18-1 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" Державна служба зайнятості здійснює пошук підходящої роботи відповідно до рекомендації МСЕК, наявних у інваліда кваліфікації та знань, з урахуванням його побажань.
Наказом Державного комітету статистики № 420 від 19.12.2005 року(діючий у 2012 році) затверджено форму статистичної звітності № 3-ПН „Звіт про наявність вакансій", яка подається підприємствами, установами та організаціями щомісячно на адресу державної служби зайнятості.
Як вбачається з наявної в матеріалах справи інформації Євпаторійського міського центру зайнятості, ПП "Трасса" звіти про наявність вакансій за формою 3-ПН у 2012 році не надавало.
Цей факт не оспорювався представником відповідача, який в підтвердження факту повідомлення Євпаторійського міського центру зайнятості про наявність одного незайнятого інвалідом місця, надав суду лист від 25.02.2012 року за підписом генерального директора ПП "Трасса" на адресу Євпаторійського міського центру зайнятості, в якому повідомляється, що в зв'язку з тим, що з 01.01.2012 року у працівника ОСОБА_3 інваліда 3-ї групи, який працює на підприємстві на посаді - контролера КТП, закінчився строк дії висновку ВТЕК про інвалідність та на даний час підтвердження інвалідності працівником не надано, ПП "Трасса" ставить до відома Євпаторійський міський центр зайнятості про наявність вільного місця створеного для інваліда на підприємстві на посаду контролера КТП (графік роботи з 05-00 до 09-00 та з 18-00 до 21-00).
Проте суд зазначає, що за умови встановлення Законом обов'язку для підприємства щодо інформування, а також форми такого інформування державної служби зайнятості, одиничне повідомлення відповідачем Євпаторійського міського центру зайнятості про наявність вільного місця, а також можливість підтвердження ОСОБА_3, який працював на підприємстві інвалідності протягом 2012 року, не свідчить про надання центру зайнятості інформації, достатньої для організації працевлаштування інвалідів у ПП "Трасса".
Таким чином, відповідачем не було виконано вимогу Закону України „ Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" щодо прийняття заходів для працевлаштування інвалідів шляхом інформування органів працевлаштування інвалідів про таку кількість створених робочих місць.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів про стягнення з відповідача адміністративно -господарської санкції за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування інваліда у 2012 році у сумі 12692,00 грн. нормативно та документально обґрунтовані, а тому підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст.160-163, ст.167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Приватного підприємства "Трасса" на користь Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Держбюджету м. Євпаторія (50070000 Головне управління державної казначейської служби України в АР Крим, МФО 824026, ЄДРПОУ 37940108, р/р 31213230700015, призначення платежу: *; ЗКПО платника; 50070000; 01) адміністративно - господарські санкції за робочі місця не зайняті інвалідами у 2012 році в розмірі 12692,00 грн.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кисельова О.М.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 02.08.2013 |
Оприлюднено | 05.09.2013 |
Номер документу | 33284894 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Курапова Зоя Іллівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Курапова Зоя Іллівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Курапова Зоя Іллівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кисельова О.М.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кисельова О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні