ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 серпня 2013 року Справа № 825/3022/13-а
Суддя Чернігівського окружного адміністративного суду Скалозуб Ю.О., при секретарі Селивоні О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу
за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Ставр Груп"
до Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області
про визнання дій протиправними
за участю
представників сторін:
від позивача Ясинського О.А., довіреність від 05.08.2013,
від відповідача Іванькової О.С., довіреність від 11.07.2013 № 57/9/10-010, -
В С Т А Н О В И В:
06.08.2013 товариство з обмеженою відповідальністю "Ставр Груп" (далі - ТОВ "Ставр Груп") звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Чернігові ДПС (далі - ДПІ у м. Чернігові), в якому позивач просив визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Чернігові ДПС щодо фактичного проведення зустрічної звірки з Товариством з обмеженою відповідальністю "Ставр Груп" щодо правомірності формування податкового кредиту та податкових зобов'язань за січень-березень 2013р. та складання Акту № 143/22/35779742 від 12.06.2013р.
При цьому, представник відповідача у судовому засіданні просила допустити заміну відповідача - Державної податкової інспекції у м. Чернігові ДПС на Державну податкову інспекцію у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області.
Таким чином, Державна податкова інспекція у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області судом визнана правонаступником Державної податкової інспекції у м. Чернігові ДПС, згідно Постанови КМУ від 20.03.2013 № 229.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав та просив його задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнала, в його задоволенні просила відмовити в повному обсязі та зазначила, що оскільки ТОВ "Ставр Груп" не знаходиться за податковою адресою, то ДПІ у м. Чернігові було правомірно складено Акт № 143/22/35779742 від 12.06.2013р.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, 05.03.2008 ТОВ "Ставр Груп" (код 35779742) як юридичну особу зареєстровано Виконавчим комітетом Чернігівської міської ради і взято на облік до ДПІ у м. Чернігові, як платника податків.
Судом встановлено, що 12.06.2013 ДПІ у м. Чернігові будо складено Акт № 143/22/35779742 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Ставр Груп" щодо правомірності формування податкового кредиту та податкових зобов'язань за січень-березень 2013".
Так, на підставі направлення від 29.05.2013 № 1658, згідно пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп.78.1.1 п.7.1. ст. 78 та ст. 82 Податкового кодексу України та відповідно до наказу керівника ДПІ у м. Чернігові Державної податкової служби від 29.05.2013р. № 1618 було здійснено вихід за юридичною адресою: 14000, м. Чернігів, пр-кт Миру, 32 для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Ставр Груп" щодо відображення господарських операцій за січень-березень 2013 року в податковій звітності з ПДВ у складі податкового кредиту операцій за січень-березень 2013 року по взаємовідносинам з ТОВ "Ліарон С". В результаті чого встановлено, що підприємство за вищевказаною адресою - відсутнє, про що складено акт від 29.05.2013 № 378/22. Про вищезазначений факт було повідомлено ГВПМ ДПІ у м. Чернігові ДПС запитом на встановлення місцезнаходження від 30.05.2013 року. На даний час інформація від ГВПМ ДПІ у м. Чернігові ДПС не надходила. В результаті вищевикладеного складено акт "Про неможливість розпочати документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Ставр Груп" щодо відображення господарських операцій за січень-березень 2013 року в податковій звітності з ПДВ у складі податкового кредиту операцій за січень-березень 2013 року по взаємовідносинам з ТОВ "Ліарон С" від 31.05.2013 № 390/22.
ДПІ у м. Чернігові встановлено, що у зв'язку з ненаданням документів для проведення перевірки підприємством ТОВ "Ставр Груп" на теперішній час не можливо підтвердити факт реального здійснення господарських операцій за січень-березень 2013 року з контрагентами постачальниками в т.ч. за січень 2013 року в сумі 1241268 грн., за лютий 2013 року в сумі 3835555,63 грн., за березень 2013 року в сумі 2670603 грн. ТОВ "Ліарон С" та з контрагентами покупцями в сумі 7749190 грн.
Так, ДПІ у м. Чернігові зазначає, що при проведенні аналізу даних, отриманих за результатами співставлення та обробки системою автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України та даними податкової декларації з ТОВ "Ставр Груп" за січень-березень 2013р., встановлено, що підприємство додатком 5 до податкової декларації з ПДВ за січень 2013р., збільшено суму податкового кредиту січня 2013р. на 1241268,00 грн., за рахунок наступних підприємств: ТОВ "Ліарон С" - 1240018,07 грн.; ТОВ "МБІ ТРАНС" - 1250,00 грн.
Підприємство ТОВ "Ставр Груп" додатком 5 до податкової декларації з ПДВ за лютий 2013р., збільшено суму податкового кредиту лютого 2013р. на 3835555,63 грн., за рахунок наступних підприємств: ТОВ "НВФ "ЕЛЕКТРОПРОМТОРГ" - 4302,00 грн.; ТОВ "ДЕСНА КОНСАЛТИНГ" - 200,00 грн.; ТОВ "РЕГІОН-ІНВЕСТМЕНТЗ" - 300,00 грн.; ТОВ "АС КМ" - 4283,33 грн.; ТОВ "МБІ ТВАНС" - 1800,00 грн.; ТОВ "ЛІАРОН С" (код за ЄДРПОУ 38046008) - 3824670,30 грн..
Підприємство ТОВ "Ставр Груп" додатком 5 до податкової декларації з ПДВ за березень 2013р., збільшено суму податкового кредиту березня 2013р. на 2670603 грн., за рахунок наступних підприємств: ТОВ "НВФ "ЕЛЕКТРОПРОМТОРГ" - 4995,12 грн.; ТОВ "МІРАНДА-С" - 2032,45 грн.; ТОВ "ТАМПОМЕХАНІКА Україна" - 13764,21 грн.; ТОВ "КБС ІБК" - 2206,99 грн.; ТОВ ФІРМА "ОРГТЕХБУД" - 693,71 грн.; ТОВ "УКРДЕЛІС" - 21726,60 грн.; ТОВ "ЛІАРОН С"-2625183,91 грн..
Згідно отриманої довідки від ДПІ у Ріпкинському районі Чернігівської області ДПС від 13.05.2013 № 4/22-207/38046008 "Про результати зустрічної звірки ТОВ "Ліарон С" щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами, якими сформовано податкові зобов'язання та податковий кредит за період з 01.01.2013 року по 31.03.2013 року" станом на 13.05.2013 року підприємство має стан платника 8 "До ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням", номер запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №10551430003000476 від 30.04.2013 року.
ТОВ "Ліарон С" було зареєстровано як платника ПДВ, свідоцтво №200087244, видане ДПІ у Ріпкинському районі, дата початку дії 03.12.2012 року. Індивідуальний податковий номер платника ПДВ: 380460025171.
Згідно рішення №1 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість від 30.04.2013 року (вихідний №354/10/18-203 від 30.04.2013 року) дата анулювання свідоцтва платника ПДВ №200087244 - 30.04.2013 року.
Для проведення звірки щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами, якими сформовано податкові зобов'язання та податковий кредит за період з 01.01.2013 року по 31.03.2013 року відділом оподаткування юридичних осіб на адресу ТОВ "Ліарон С" було направлено лист №240/10/15-012 від 12.03.2013 року з проханням надати пояснення та документальне підтвердження з приводу розбіжностей, які виникли по податковому кредиту з ПДВ згідно поданої декларації за січень 2013 року.
19.03.2013 лист повернуто із довідкою пошти про невручення, причина: "за зазначеною адресою не розшуканий адресат".
Листом від 12.04.2013 року № 333/10/15-012 направлено на юридичну адресу ТОВ "Ліарон С" запит "Про надання пояснення та документального підтвердження" з приводу, розбіжностей, які виникли по податковому кредиту з ПДВ згідно поданої декларації за лютий 2013 року.
18.04.2013 лист повернуто із довідкою пошти про невручення, причина: "за зазначеною адресою не розшуканий адресат".
Службовою запискою № 135/15-010 від 24.04.2013 року від відділу оподаткування юридичних осіб надійшла аналітична довідка №135/15-010 від 24.04.2013, в якій зазначено, що за результатами проведеного аналізу показників податкової звітності з податку на додану вартість за січень-лютий-березень 2013 року, встановлено, що підприємство почало працювати у січні 2013 року. Обсяги реалізації згідно поданої декларації з ПДВ за січень 2013 року склали 6200090 грн., до сплати - 60 грн. ПДВ. За лютий 2013 року обсяги реалізації склали 19123352 грн., до сплати 0 грн. ПДВ. За березень 2013 року обсяги реалізації склали 13125919 грн., до сплати 0 грн. Тобто дане підприємство декларує здійснені операції на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою на рівні обсягів придбання.
За результатами відпрацювання розбіжностей, встановлених ІС "Податковий блок" підсистема "Автоматизована система співставлення" по платнику ТОВ "Ліарон С" встановлено розбіжності по податковому кредиту з контрагентом ТОВ "Легтрейдторг", ІПН платника ПДВ 344241726508 в загальній сумі - 7689812,00 грн., в т.ч.: за січень 2013 року на суму ПДВ - 1239958, 00 грн.; за лютий 2013 року на суму ПДВ - 3824670,00 грн.; за березень 2013 року на суму ПДВ - 2625184,00 грн.
Отже, ТОВ "Ліарон С" за січень - березень 2013 року від одного постачальника - ТОВ "Легтрейдторг" сформовано податковий кредит на загальну суму 7689812,00 грн., та податкові зобов'язання сформовані по одному покупцю - ТОВ "Ставр Груп" на загальну суму 7689872,00 грн.
Службовою запискою № 1352/07-001/3 від 24.04.2013 року від ГВПМ ДГП у м. Чернігові ДПС надійшов висновок про результати відпрацювання ТОВ "Ліарон С" в якому зазначено, що складські приміщення та власний автотранспорт на підприємстві відсутній, на підприємстві згідно баз даних працює 1 особа, що ставить під сумнів факт здійснення діяльності з купівлі-продажу оптових партій товарів.
Від ГВПМ ДПІ у м. Чернігові ДПС надійшла довідка № 1353/7/07-001/3 від 24.04.2013 року (вх. 50/7 від 25.04.2013р.) на запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) № 57 від 24.04.2013 року про встановлення місцезнаходження підприємства, в якій зазначено, що місцезнаходження ТОВ "Ліарон С" (код 38046008) не встановлено.
Згідно отриманої довідки від ДПІ у Ріпкинському районі Чернігівської області ДПС від 13.05.2013 № 4/22-207/38046008 "Про результати зустрічної звірки ТОВ "Ліарон С" щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами, якими сформовано податкові зобов'язання та податковий кредит за період з 01.01.2013 року по 31.03.2013 року", операції ТОВ "Ліарон С" не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо - складських приміщень та іншого майна, які економічно необхідні для виконання такого постачання або здійснення діяльності, що свідчить про відсутність необхідних умов для результатів відповідної господарської, економічної діяльності, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень і транспортних засобів. В зв'язку з цим посадові особи ТОВ "Ліарон С" не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного.
Враховуючи вищевикладене, вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, зокрема, у випадках, коли операції здійснюються через посередників з метою штучного формування витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування та податкового кредиту, не мають реального товарного характеру, а отже операції задекларовані ТОВ "Ліарон С", за січень, лютий та березень 2013 року по придбанню товарів, робіт (послуг) на суму ПДВ 7689812 грн. та операції по реалізації товарів, робіт (послуг) на суму ПДВ 7689872 грн. не містять реального характеру.
Звіркою ТОВ "Ліарон С" документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із постачальниками за січень, лютий, березень 2013 року на суму ПДВ 7689812 грн.
Звіркою ТОВ "Ліарон С" документально не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із покупцями за січень, лютий, березень 2013 року на суму ПДВ 7689872, 00 грн.
З означеного випливає, що якщо господарська операція фактично не відбулася, то первинні документи, складені платником податку та його контрагентом на підтвердження такої операції, не відповідають дійсності, та свідчать про відсутність у сторін фактів щодо реального здійснення господарської операції. Факт оплати не є безумовним доказом реального характеру господарської операції.
Таким чином, перевіркою не підтверджено правочини підприємства ТОВ "Ліарон С".
Враховуючи вищенаведене, підприємство ТОВ "Ставр Груп" не мало необхідних умов для здійснення господарської діяльності в частині купівлі, продажу, реалізації, зберігання та відвантаження товарно-матеріальних цінностей.
В ході проведення перевірки не встановлено факту передачі товарів від продавця до покупця, в зв'язку з відсутністю (не наданням для перевірки) документів.
Крім того, перевіркою не встановлено документів, що посвідчують походження товарів, що реалізуються, що має важливе значення при формуванні-податкового кредиту з податку на додану вартість.
Враховуючи вищенаведене, згідно наявних матеріалів перевірки ТОВ "Ставр Груп" не підтверджено фактичного відвантаження товарів та реальне транспортування.
Враховуючи вищенаведене ДПІ у м. Чернігові вважає, що підприємство ТОВ "Ставр Груп" не мало необхідних умов для здійснення господарської діяльності в частині купівлі, продажу, реалізації, зберігання та відвантаження товарно-матеріальних цінностей. В ході проведення перевірки не встановлено факту передачі товарів від продавця до покупця, в зв'язку з відсутністю (не наданням для перевірки) документів. Крім того, перевіркою не встановлено документів, що посвідчують походження товарів, що реалізуються, що має важливе значення при формуванні податкового кредиту з податку на додану вартість. Враховуючи вищенаведене, згідно наявних матеріалів перевірки ТОВ "Ставр Груп" не підтверджено фактичного відвантаження товарів та реальне транспортування. Відсутність факту реальної поставки товару свідчить про безтоварність господарської операції та недійсність угод , що пов'язані з його недійсністю.
При перевірці правомірності дій ДПІ у м. Чернігові, суд зазначає, що в силу п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу (далі - ПК України) з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1232 "Про затвердження Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок" (далі - Порядок № 1232).
За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
Відповідно до п. 73.3 ст. 73 ПК України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження, який надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин у разі проведення зустрічної звірки.
Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.
Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит. У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.
Порядок отримання органами державної податкової служби податкової інформації за запитами визначений пп. 8-13 "Про затвердження Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом" затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1245 (далі - Порядок № 1245).
Відповідно до п. п. 1-4, 6, 7 Порядку № 1232, зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків; зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту; орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку; у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку; за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.
Наказом Державної податкової адміністрації України від 22.04.2011 № 236 затверджено Методичні рекомендації щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок.
Відповідно до п. 4.4. Методичних рекомендацій у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України. При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки.
Отже, з аналізу зазначених норм права вбачається, та що підтверджується матеріалами справи, ДПІ у м. Чернігові звернулося до ТОВ "Ставр Груп" із письмовим запитом (від 30.04.2013 № 6384/10/15-313), конверт повернувся з довідкою пошти від 04.06.2013 "за закінченням терміну зберігання".
Також, ДПІ у м. Чернігові було надано запит від 22.05.2013 № 7353/10/15-313 без доказів його надіслання поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою позивача, вказаною у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
При цьому, суд зазначає, що нормами Методичних рекомендацій встановлено, що у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.
З аналізу зазначених норм права вбачається, що ДПІ у м. Чернігові склала Акт з порушенням встановлених вимог законодавства, оскільки відповідальний підрозділ повинен не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту скласти Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання.
При цьому, суд зазначає, що посилання податкового органу на те, що підприємство ТОВ "Ставр Груп" за адресою реєстрації відсутнє, викликає у суду сумнів, оскільки з матеріалів справи вбачається, що за податковою адресою підприємство значиться, що зокрема підтверджується Витягом з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Серії АГ № 150756 від 28.08.2013, довідкою пошти від 04.06.2013 із зазначенням причин невручення запиту ДПІ у м. Чернігові від 30.04.2013 № 6384/10/15-313 "за закінченням терміну зберігання", хоча акт перевірки місцезнаходження ТОВ "Ставр Груп", яким встановлено відсутність підприємства за податковою адресою складено 24.05.2013.
Приймаючи до уваги, що запит від 22.05.2013 № 7353/10/15-313 було надано без доказів його надіслання поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою позивача, вказаною у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, за відсутності запитуваної інформації в обсягах, необхідних для проведення зустрічної звірки та нехтування строками від дати надходження запиту від 30.04.2013 № 6384/10/15-313, у відповідача не було підстав для складання Акта про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання.
Підпунктом 21.1.1 пункту 21.1 статті 21 Податкового кодексу України встановлено, що посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.
Вирішуючи спір, суд бере до уваги, що відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Разом з тим, під час розгляду справи належних та допустимих в розумінні ст. 70 Кодексу доказів на підтвердження правомірності вчинених дій податковий орган до суду не надав.
Зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності, суд вважає, що обставини, на які посилається відповідач як підставу своїх правомірних дій, не знайшли свого обґрунтування в ході судового розгляду та не підтверджуються матеріалами справи, а отже враховуючи ст. 19 Конституції України та ч. 1 ст. 11, ст.ст. 71, 72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги ТОВ "Ставр Груп" про визнання протиправними дій ДПІ у м. Чернігові підлягають задоволенню.
Всі здійснені позивачем документально підтверджені судові витрати по справі згідно ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України суд присуджує з Державного бюджету України.
Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області щодо фактичного проведення зустрічної звірки з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ставр Груп» щодо правомірності формування податкового кредиту та податкових зобов'язань за січень-березень 2013р. та складання Акту № 143/22/35779742 від 12.06.2013р.
Стягнути з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Ставр Груп» (код 35779742) 34,41 грн. (тридцять чотири гривні 41 коп.) судового збору відповідно до задоволених вимог, сплаченого квитанцією від 05.08.2013 № 66 у сумі 34,41 грн. на р/р 31216206784002, отримувач: УДКСУ у м. Чернігові Державний бюджет, код ЄДРПОУ 38054398, банк ГУ ДКСУ у Чернігівській області. МФО 853592 .
Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: Ю.О.Скалозуб
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2013 |
Оприлюднено | 05.09.2013 |
Номер документу | 33286084 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Скалозуб Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні