Ухвала
від 05.09.2013 по справі 812/5506/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Дибова О.А.

Суддя-доповідач - Сіваченко І.В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 вересня 2013 року справа №812/5506/13-а приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого Сіваченка І.В.

суддів Жаботинської С.В., Шишова О.О.

секретар судового засідання Сульженко А.В.

за участі представника позивача Манакова А.О.

представника відповідача Сичової Л.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Відділу освіти, молоді та спорту Лутугинської райдержадміністрації на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 15 липня 2013 року по справі № 812/5506/13-а за позовом Приватного підприємства «БФ «Дізайнремсервіс» до Відділу освіти, молоді та спорту Лутугинської райдержадміністрації про зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

В червні 2013 року Приватне підприємство (далі - ПП) «БФ «Дізайнремсервіс» звернулось до суду з позовом до Відділу освіти, молоді та спорту Лутугинської райдержадміністрації (далі - Відділ) про зобов'язання оприлюднити звіт про результати проведення процедури закупівлі.

Позов обґрунтовано тим, що згідно з оголошенням про заплановану закупівлю № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6) Відділом проведено державну закупівлю по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти).

Згідно вимог Закону України від 01.06.2010 № 2289-VI «Про здійснення державних закупівель» (далі - Закон № 2289-VI) процедуру державної закупівлі, проведеної Відділом по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти) згідно з оголошенням про заплановану закупівлю № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6) проведено з дотриманням вимог законодавства.

В результаті тендер виграв учасник - ПП «БФ «Дизайнремсервіс» (код ЄДРПОУ 34019873). Договір про поставку товару № 20 між позивачем та відповідачем укладено 29 березня 2013 року, тобто, у встановлений строк.

Відповідно до вимог Закону № 2289-VІ інформації щодо оскарження процедури державної закупівлі, проведеною Відділом по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти), згідно з оголошенням про заплановану закупівлю № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6) не надходило.

Таким чином, процедура державної закупівлі, проведеної Відділом по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти), згідно з оголошенням про заплановану закупівлю № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6) з дотриманням вимог законодавства, є такою, що підлягає завершенню.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 10 Закону № 2289-VІ Замовник для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (що здійснюється безоплатно) у порядку, встановленому цим Законом, надає таку інформацію про закупівлю: оголошення про результати процедури закупівлі - після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як через сім днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися; повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності) - протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення; звіт про результати проведення процедури закупівлі - протягом трьох робочих днів з дня його затвердження.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 19 Закону № 2289-VІ звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.

На цей час вимоги Закону № 2289-VІ Відділом не виконано, тобто звіт про результати проведення процедури закупівлі № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6), відповідачем по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти) не оприлюднено замовником відповідно до статей 10, 19 цього Закону.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 15 липня 2013 року позов задоволено повністю. Зобов'язано відповідача оприлюднити звіт про результати проведення процедури закупівлі № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6), Відділом по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти).

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, якою просить постанову місцевого суду скасувати та ухвалити нову про відмову в задоволенні позову.

Апеляційну скаргу обґрунтовано тим, що задоволення позовних вимог є порушенням обумовленого законом порядку проведення процедури закупівлі, оскільки звіт підлягає розміщенню після його затвердження членами комітету з конкурсних торгів.

Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 2289-VІ звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня його затвердження.

Згідно частини 4 статті 11 цього ж Закону функції по складанню, затвердженню та зберіганню відповідних документів з питань державних закупівель покладаються на комітет конкурсних торгів. Відповідно до частини 5 статті 11 Закону № 2289-VІ рішення комітету з конкурсних торгів оформлюється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету конкурсних торгів.

Згідно частини 7 розділу II Положення про комітет з конкурсних торгів Відділу, затвердженого наказом від № 1/5 від 10.01.2013, рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету з конкурсних торгів Відділу, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету з конкурсних торгів.

Питання щодо затвердження звіту про результати проведення процедури закупівлі № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6), Відділом по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки ГР 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти) розглядалося: 11 квітня 2013 року протокол засідання комітету з конкурсних торгів № 32/1, 30 квітня 2013 року протокол засідання комітету з конкурсних торгів № 35/2, 27 червня 2013 року протокол засідання комітету з конкурсних торгів №43, 12 червня 2013 року протокол засідання комітету з конкурсних торгів № 43.

Станом на 05.07.2013 рішення про затвердження звіту не прийняте. Оприлюдненню звіту про проведення процедури не підлягає. Про вищезазначене позивач був повідомлений листом №662 від 13.06.2013 року.

На підставі викладеного відповідач вважає, що адміністративний позов не підлягає задоволенню повністю.

В судовому засіданні представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги та просив її задовольнити, проти чого заперечував представник позивача.

Колегія суддів заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

ПП «БФ «Дізайнремсервіс» є юридичною особою, зареєстровано 26.01.2006 № 13821020000007590. Юридична адреса: м Луганськ, вул. Леніна, 46А. Основний вид діяльності - код 46.71 оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (а.с.17-20).

Згідно з оголошенням про заплановану закупівлю № 048066 у «Віснику Державних Закупівель» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6) Відділом проведено державну закупівлю по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти) (а.с.35-36).

Замовник оприлюднив на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України www.tender.me.gov.ua інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів (а.с.33-34).

Згідно оголошення про результати проведення торгів переможцем є ПП «БФ «Дізайнремсервіс» (код ЄДРПОУ 34019873) (а.с.31).

Згідно повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника на відкритих торгах учасником - переможцем є ПП «БФ «Дізайнремсервіс» (а.с. 9)

Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів опубліковано в Державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель - Інформаційний Вісник Державних закупівель № 21/2 (764/2) від 14.03.2013, оголошення № 094221 (ПАЛ) (а.с.37-38).

У зв'язку з тим, що тендер виграв учасник - ПП «БФ «Дизайнремсервіс» (код ЄДРПОУ 34019873), між позивачем та Відділом був укладений Договір про поставку товару № 20 від 29 березня 2013 року (а.с.6-8).

Так як звіт про результати проведення процедури закупівлі № 048066 у «Віснику Державних закупівель» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6), Відділом по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти) не оприлюднено замовником, позивач звернувся з цим питанням до відповідача Листом № 05 від 11 червня 2013 року (а.с.10).

Останнім отримано цього листа 12.06.2013, про що свідчить штамп вхідної кореспонденції Відділу на листі вх. № 465 (а.с.10).

Листом від 12 червня 2013 року № 06 позивач звернувся до Голови Лутугинської районної державної адміністрації з проханням вжити заходи щодо виконання вимог Закону № 2289-VІ (а.с.11).

Лутугинська районна державна адміністрація 12.06.2013 отримала лист позивача 12.06.2013 № 6, про що свідчить підпис уповноваженої особи на листі (а.с.11).

Листом від 13.06.2013 № 662 Відділ відповів, що члени комітету з конкурсних торгів відділу при проведенні процедури закупівлі діяли у межах повноважень, всі вимоги, щодо оприлюднення інформації про закупівлю дотримані (а.с.39).

Лист від 13.06.2013 № 662 направлений позивачу 26.06.2013, про що свідчить фіскальний чек (а.с.40).

Доказів отримання листа позивачем в судовому засіданні не надано.

Вирішуючи справу по суті та в межах позовних вимог, суд виходив з наступного.

Порядок та процедура торгів регулюється Законом № 2289-VI та Наказом Міністерства економічного розвитку і торгів від 26.07.2010 № 992 «Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель».

Відповідно до ст. 1 Закону № 2289-VІ:

акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції - прийняття замовником пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції, яку визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, та надання згоди на взяття зобов'язань на оплату предмета закупівлі або його частини (лота). Пропозиція конкурсних торгів або цінова пропозиція вважається акцептованою, якщо замовником подано учаснику в установлений цим Законом строк письмове підтвердження про акцепт такої пропозиції;

генеральний замовник - орган державної влади, державна, комунальна установа чи організація, визначені відповідно Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями або виконавчими органами місцевих рад відповідальними за організацію і проведення процедур закупівель на засадах координації відповідно до цього Закону;

державна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти у порядку, встановленому цим Законом;

договір про закупівлю - договір, який укладається між замовником і учасником за результатами процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари за державні кошти;

документація конкурсних торгів - документація, що розробляється, затверджується, оприлюднюється для вільного доступу та безоплатно надається замовником під час проведення торгів (конкурсних торгів) фізичним/юридичним особам;

замовники - розпорядники державних коштів, які здійснюють закупівлю в порядку, визначеному цим Законом;

комітет з конкурсних торгів - службові (посадові) та інші особи замовника (генерального замовника), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з цим Законом;

оголошення про проведення процедури закупівлі - оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення процедури двоступеневих торгів, оголошення про проведення попередньої кваліфікації, запит цінових пропозицій, інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника;

оголошення про результати процедури закупівлі - оголошення про результати проведення торгів, повідомлення про результати проведення попередньої кваліфікації, інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, інформація про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення) переможець процедури закупівлі - учасник, пропозицію конкурсних торгів або цінову пропозицію якого визнано найбільш економічно вигідною та акцептовано у разі проведення торгів (конкурсних торгів), або учасник, пропозицію якого прийнято за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника.

Відповідно до ст. 3 Закону № 2289-VI закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 10 Закону № 2289-VI замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:

оголошення про проведення процедури закупівлі - після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо цим Законом для окремих процедур закупівлі не встановлено інший строк;

обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника - одночасно з оголошенням про проведення процедури закупівлі;

відомості щодо рішення Уповноваженого органу про погодження або відмову у погодженні застосування процедури закупівлі в одного учасника - не пізніш як через 15 робочих днів з дати видачі листа-погодження (листа про відмову у погодженні);

документацію конкурсних торгів або кваліфікаційну документацію - після публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в державному офіційному друкованому виданні з питань закупівель, але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо цим Законом для окремих процедур закупівлі не встановлено інший строк;

зміни до документації конкурсних торгів або кваліфікаційної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) - протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про їх внесення, але не пізніш як за сім днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій;

протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій - протягом трьох робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій;

інформацію про відхилення пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій та підстави такого відхилення у вигляді протоколу - протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення;

повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції - протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі;

повідомлення учасників про результати процедури закупівлі - протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі;

повідомлення про результати проведення попередньої кваліфікації - протягом трьох робочих днів після її завершення;

оголошення про результати процедури закупівлі - після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як через сім днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися;

повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності) - протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення;

звіт про результати проведення процедури закупівлі - протягом трьох робочих днів з дня його затвердження;

інформацію про одностороннє розірвання договору про закупівлю (у разі наявності) - протягом п'яти робочих днів з дня прийняття такого рішення.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 10 Закону № 2289-VI оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення процедури двоступеневих торгів, оголошення про проведення попередньої кваліфікації, запит цінових пропозицій, інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника), повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції, відомості щодо рішення Уповноваженого органу про погодження або відмову в погодженні застосування процедури закупівлі (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника), оголошення про результати процедури закупівлі (оголошення про результати проведення торгів, повідомлення про результати проведення попередньої кваліфікації, інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, інформація про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення про відміну процедури закупівлі в одного учасника) обов'язково безоплатно публікуються в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель у терміни, встановлені цим Законом для оприлюднення відповідної інформації.

Відповідно до вимог ст. 21 Закону № 2289-VI оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та безоплатно розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються: найменування і місцезнаходження замовника; адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю, відповідно до статті 10 цього Закону; адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності); найменування предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; місце отримання документації конкурсних торгів; місце та строк подання пропозицій конкурсних торгів; місце, дата і час розкриття пропозицій конкурсних торгів; розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати); прізвище, ім'я та по батькові, посада та адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками; реєстраційний рахунок замовника, відкритий в органах Державного казначейства України (у разі здійснення закупівлі за рахунок бюджетних коштів).

Строк для подання пропозицій конкурсних торгів не може бути меншим, ніж 30 днів з дня опублікування оголошення про проведення процедури відкритих торгів у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.

Згідно з ст. 11 Закону № 2289-VI комітет з конкурсних торгів утворюється замовником (генеральним замовником) для організації та проведення процедур закупівель. Комітет з конкурсних торгів діє на засадах колегіальності та неупередженості членів комітету з конкурсних торгів. Склад комітету з конкурсних торгів та положення про комітет з конкурсних торгів затверджуються рішенням замовника (генерального замовника).

Комітет з конкурсних торгів планує протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів); складає та затверджує річний план державних закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель, попередню кваліфікацію учасників; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених цим Законом; здійснює інші дії, передбачені цим Законом.

Рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету з конкурсних торгів. У разі відмови члена комітету з конкурсних торгів підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.

Частиною четвертою статті 11 Закону № 2289-VІ передбачено, що однією з функцій комітету з конкурсних торгів є планування проведення процедур закупівель.

Відповідно до частини першої статті 4 цього ж Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, відповідальним за складання та затвердження якого згідно з частиною четвертою статті 11 Закону № 2289-VІ є комітет з конкурсних торгів.

Відповідно до Листа роз'яснення Мінекономрозвитку від 31.10.2012 № 3301-04/40987-06 не пізніше ніж через 14 днів з дня опублікування повідомлення про акцепт укладає замовник договір про закупівлю.

Відповідно до вимог ст. 13 Закону № 2289-VI замовник укладає договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі, визначеним генеральним замовником, крім випадків, коли товар не відповідає вимогам замовника щодо його технічних характеристик, якості, умов поставки, ціни. У такому разі замовник має право відмовитися від укладення договору про закупівлю, поінформувавши про це генерального замовника, та провести процедуру закупівлі такого товару. Про укладення договору про закупівлю або про відмову в його укладенні замовники повідомляють генерального замовника у порядку, встановленому Уповноваженим органом.

Інформація про проведення закупівлі на засадах координації оприлюднюється генеральним замовником відповідно до статті 10 цього Закону.

Відповідно до Листа роз'яснення Мінекономрозвитку від 31.10.2012 № 3301-04/40987-06 замовник протягом 7 днів з дня укладення договору про закупівлю публікує (оприлюднює) інформацію про результати проведення процедури закупівлі відповідно до ст. 10 і 32 Закону № 2289-VI.

Наказом Міністерства економіки України від 30.01.2009 № 61 затверджена форма звіту про результати проведення процедури відкритих і двоступеневих торгів.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 19 Закону № 2289-VI у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов'язково зазначаються: найменування предмета закупівлі; кількість учасників процедури закупівлі та найменування і місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю; ціни пропозицій конкурсних торгів (цінові пропозиції або ціна пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника) та сума, визначена у договорі про закупівлю; номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника), опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону; дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі та дата оприлюднення і номер оголошення про результати процедури закупівлі, опублікованих у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, у міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Уповноваженого органу (у випадках, передбачених цим Законом) та розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону; у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю, - підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, якщо таке мало місце; дата укладення договору про закупівлю; зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею 17 цього Закону, із зазначенням відповідних підстав.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 19 Закону № 2289-VI звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.

Як вбачається з матеріалів справи, оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про результати проведення торгів, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів відповідачем були опубліковані в Державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель - Інформаційний Вісник Державних закупівель та оприлюднені на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України www.tender.me.gov.ua у строк та спосіб, передбачені Законом № 2289-VI.

Договір про поставку товару № 20 від 29 березня 2013 року був укладений у строк, передбачений Законом № 2289-VI, так як в повідомлені про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції, або пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника встановлений кінцевий строк укладення договору про закупівлю - 12.04.2013 (а.с.9).

Згідно протоколів засідання комітету з конкурсних торгів Відділу вбачається, що звіт про результати проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «вугілля кам'яне» (05.10.1) (2 лоти) не затверджено, так як згідно розпорядження голови Лутугинської РДА від 03.04.2013 № 99 «Про припинення опалювального сезону» з 04.04.3013 припинено опалювальний сезон у освітніх закладах, у зв'язку з цим потреба в закупівлі вугілля кам'яного у квітні відпала, умов зберігання вугілля у школах до початку опалювального сезону 2013-2014 немає (а.с.48-51).

З систематичного аналізу зазначених норм вбачається, що Законом № 2289-VI не визначено право замовника не затверджувати звіт про результати проведення процедури закупівлі.

До теперішнього часу договір про закупівлю товарів за державні кошти від 29.03.2013 № 20 не розірваний та не визнаний нечинним, в порядку, передбаченому законодавством та договором.

Такому суд не приймає до уваги вищезазначену відповідачем підставу для не затвердження звіту та не оприлюднення його.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 19 Закону № 2289-VI звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ст. 10 звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня його затвердження. Звіт про результати проведення процедури закупівлі затверджується комітетом з конкурсних торгів відповідно до положень ст. 11 Закону № 2289-VI та рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом.

З систематичного аналізу зазначених норм вбачається, що Законом № 2289-VI не передбачена процедура, строк та порядок затвердження звіту, тобто позивач не має права не затверджувати звіт про результати проведення процедури відкритих торгів. Тобто, проведення засідання комітету з конкурсних торгів Відділу має кінцеву мету - затвердити на цьому засіданні звіт про результати проведення процедури закупівлі.

Як вбачається з матеріалів справи, встановлено судом під час судового розгляду справи та не заперечувалось сторонами в судовому засіданні, процедура державної закупівлі, проведена Відділом по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти) згідно з оголошенням про заплановану закупівлю № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6), проведена з дотриманням вимог Закону № 2289-VI. Договір про поставку товару № 20 між ПП «БФ «Дизайнремсервіс» та Відділом укладено 29 березня 2013 року, тобто в строк.

Відповідач в судовому засіданні підтвердив, що замовник не оприлюднював на веб-порталі Уповноваженого органу та не публікував в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель інформацію про прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, або повідомлення про відміну процедури закупівлі, інформацію про одностороннє розірвання договору про закупівлю, в судовому порядку договір про поставку товару № 20 від 29.03.2013 не розірваний та не визнаний недійсним.

Законодавством передбачений чіткий порядок проведення процедури закупівлі та оприлюднення результатів. Тільки при порушенні цієї процедури торги можуть бути відмінені або визначені такими, що не відбулися. При відсутності порушень при проведенні торгів відповідно до Закону № 2289-VІ у Замовника відсутнє право та не передбачені підстави для не оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі та не затвердження його.

Припинення опалювального сезону з 04 квітня 2013 року відповідно до Розпорядження від 03.04.2013 № 99 було лише підставою для не укладення договору про закупівлю, проте Замовник цим правом не скористався.

Заключивши 29.03.2013 договір про поставку товару № 20, в якому зазначив період поставки березень - квітень 2013 року, та прийнявши Розпорядження від 03.04.2013 № 20 про припинення опалювального сезону з 04.04.2013, відповідач фактично зробив неможливим його виконання для учасника, проте це не є підставою для не затвердження та не оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі.

З систематичного аналізу зазначених норм вбачається, що Замовник зобов'язаний відповідно до Закону № 2289-VI оприлюднити звіт про результати проведення процедури закупівлі. Не затвердження Замовником звіту про результати проведення процедури закупівлі, тим паче систематичне, у зв'язку з винесенням Розпорядження від 03.04.2013 № 20 про припинення опалювального сезону, не передбачене положеннями Закону № 2289-VI.

Розпорядження від 03.04.2013 № 20 про припинення опалювального сезону з 04.04.2013 є лише документом для внутрішнього розпорядку в діяльності відповідача, але не яким чином не підстава для незатвердження звіту та неоприлюднення його.

Відповідно до статті 42 Закону № 2289-VІ договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31, абзацом четвертим частини п'ятої статті 36 та абзацом першим частини третьої статті 39 цього Закону, чого в судовому засіданні встановлено не було.

Судом встановлено, що договір про закупівлю відповідно до Закону № 2289-VI є чинним.

Таким чином, на підставі викладеного, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, судом першої інстанції вірно встановлено, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню щодо зобов'язання відповідача оприлюднити звіт про результати проведення процедури закупівлі № 048066 у «ВДЗ» від 01.02.2013 № 9/6 (752/6), Відділом по предмету закупівлі: код 05.10.1 - вугілля кам'яне марки Гр 598 т, марки Г 603 т або еквівалент (2 лоти).

Колегія суддів вважає висновки суду першої інстанції обґрунтованими, постанова місцевого суду ухвалена з додержанням норм матеріального та процесуального права, зміні або скасуванню не підлягає, а апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення.

В повному обсязі ухвалу виготовлено 6 вересня 2013 року.

Керуючись статтями 195, 197, 198, 200, 205, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Відділу освіти, молоді та спорту Лутугинської райдержадміністрації - залишити без задоволення.

Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 15 липня 2013 року по справі № 812/5506/13-а за позовом Приватного підприємства «БФ «Дізайнремсервіс» до Відділу освіти, молоді та спорту Лутугинської райдержадміністрації про зобов'язання вчинити певні дії - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складення її в повному обсязі.

Головуючий: І.В.Сіваченко

Судді: С.В. Жаботинська

О.О.Шишов

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.09.2013
Оприлюднено10.09.2013
Номер документу33361968
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/5506/13-а

Ухвала від 05.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 16.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 05.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 16.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Постанова від 15.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

Ухвала від 27.06.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

Ухвала від 18.06.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні