Ухвала
від 23.05.2013 по справі 801/5455/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху 23 травня 2013 р.Справа №801/5455/13-а Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Латинін Ю.А., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом  Комунального підприємства "Новофедорівка"       до  Сакської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим ДПС      про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, ВСТАНОВИВ: Комунальне підприємство «Новофедорівка» звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом  до Сакської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим ДПС про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення №0000782200 від 17.05.2013 року. Відповідно до частини 3 статті 106 КАС України із змінами та доповненнями, внесеними  Законом України  “Про судоустрій та статус суддів” від  07.07.2010 року № 2453-VI, до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Проте до даної позовної заяви не додано доказів сплати судового збору. Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. 01.11.2011р. набрав чинності Закон України "Про судовий збір" № 3674-VI від 08.07.2011р. Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України "Про судовий збір" судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, а також за видачу судами документів і включається до складу судових витрат. Частиною 1 ст. 4 Закону передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Частиною 2 ст. 4 Закону встановлено, що за подання до суду адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору встановлюється у 0,03 розміру мінімальної заробітної плати. Мінімальна заробітна плата з 1 січня 2013 року, відповідно до ст. 13 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", становить 1147,00 грн. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій и бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація податкового повідомлення-рішення №0000782200 від 17.05.2013 року, прийнятого Сакською ОДПІ АР Крим ДПС, призведе до зменшення майна Комунального підприємства «Новофедорівка». Відповідно оскарження таких повідомлень-рішень спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного позивачу майна.   За практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. За таких обставин, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача –суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими. Аналогічної позиції дотримується Вищий адміністративний суд України у листів № 165/11/13-12 від 18.01.2012 року про надання роз'яснення щодо застосування підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України “Про судовий збір”.            Враховуючи вищевикладене судом встановлено, оскільки адміністративний позов про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення Сакської ОДПІ АР Крим ДПС №0000782200 від 17.05.2013 року, є позовом майнового характеру. Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків   Керуючись ч. 3 ст. 106, ст. 108 КАС України, суд УХВАЛИВ: 1. Залишити позовну заяву без руху. 2. У строк до 17.06.13 усунути вказані недоліки , визначені ухвалою. 3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи  801/5455/13-а  та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху. У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.   У разі розгляду справи у порядку письмового  провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                       Латинін Ю.А.                                                                           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення23.05.2013
Оприлюднено10.09.2013
Номер документу33371606
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/5455/13-а

Ухвала від 15.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 11.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 30.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 13.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

Ухвала від 03.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 04.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 16.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Санакоєва Майя Анзорівна

Ухвала від 18.09.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Санакоєва Майя Анзорівна

Ухвала від 23.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні