Постанова
від 09.09.2013 по справі 2а-10085/12/0170/12
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ДОДАТКОВА ПОСТАНОВА

Іменем України

09.09.13 10:25 Справа №2а-10085/12/0170/12

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Котаревої Г.М., за участю секретаря Бездушної І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Дочірнього підприємства «Санаторій «Ясна поляна» Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця»

до Державної податкової інспекції у м. Ялта головного управління Міндоходів в АР Крим

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 20.08.12р. №0003092301 та №0003082301, спонукання до виконання певних дій,

ВСТАНОВИВ:

Дочірнє підприємство «Санаторій «Ясна поляна» Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Ялта АР Крим ДПС про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 20.08.12р. №0003092301 та №0003082301, зобов'язання виключити вказані податкові повідомлення-рішення з електронного реєстру податкових повідомлень-рішень, мотивуючи свої вимоги тим, що вони прийняті із порушенням норм податкового законодавства.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 15.10.12р. по справі було призначено судово-економічну експертизу, проведення якої доручили ТОВ «Кримське експертне бюро».

У зв'язку з призначенням експертизи, Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 15.10.12р. провадження по справі було зупинено.

04.03.13р. до Окружного адміністративного суду АР Крим надійшов висновок судово-економічної експертизи від 28.02.13р. №225/12, у зв'язку з чим Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 05.03.13р. провадження по справі було поновлено.

Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 21.03.13р. позовні вимоги задоволено частково, визнано протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Ялта АР Крим ДПС від 20.08.12р. №0003092301 про донарахування податку на додану вартість у сумі 34891,00грн. та штрафних санкцій у сумі 8723,00грн., №0003082301 про донарахування податку на прибуток у сумі 43614,00грн. та штрафних санкцій у сумі 10904,00грн., в іншій частині позовних вимог - відмовлено, стягнено з Державного бюджету на користь Дочірнього підприємства «Санаторій «Ясна поляна» Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» за рахунок коштів на утримання Державної податкової інспекції у м. Ялта АР Крим ДПС 982,00грн. судового збору.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 13.06.13р., Постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 21.03.13р. по справі №2а-10085/12/0170/12 залишено без змін.

Позивач 26.04.13р. звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим із клопотанням про компенсацію понесених судових витрат, а саме: витрат пов'язаних із проведенням судової експертизи в сумі 32428,00грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.13р. було призначено судове засідання для розгляду заяви Дочірнього підприємства «Санаторій «Ясна поляна» Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» про винесення додаткового рішення щодо компенсації понесених судових витрат по справі.

Відповідно до Ухвали Окружного адміністративного суду АР Крим від 24.07.13р. проведено заміну первинного відповідача по справі на його правонаступника - Державну податкову інспекцію у м. Ялта головного управління Міндоходів в АР Крим.

Перевіряючи наявність підстав для ухвалення додаткового рішення у справі, суд зважає на наступне.

Частиною 3 статті 87 КАС України встановлено, що до витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать:

1) витрати на правову допомогу;

2) витрати сторін та їхніх представників, що пов'язані із прибуттям до суду;

3) витрати, пов'язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів та проведенням судових експертиз;

4) витрати, пов'язані з проведенням огляду доказів на місці та вчиненням інших дій, необхідних для розгляду справи.

Відповідно до ст. 97 КАС України суд за клопотанням однієї зі сторін визначає грошовий розмір судових витрат які повинні бути її компенсовані.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 168 КАС України суд, що ухвалив судове рішення, може за заявою особи, яка брала участь у справі, чи з власної ініціативи прийняти додаткову постанову чи постановити додаткову ухвалу у випадках, якщо: судом не вирішено питання про судові витрати.

З матеріалів справи вбачається, що Постановою від 20.12.12р. Окружний адміністративний суд АР Крим, задовольнивши позовні вимоги по адміністративній справі повністю, у резолютивній її частині, не визначив розмір компенсації позивачу витрат, пов'язаних із проведенням судової експертизи (розмір яких, відповідно до рахунку №1095/1 від 01.08.12р., складає 4707,84грн.), призначеної Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 02.07.12р.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Згідно із наданою судовим експертом рахунком від №15/225 від 30.01.13р., калькуляції витрат, пов'язаних з проведенням експертизи , експертом проведено експертизу за нормативної вартості експерто-години 73,70 грн. і витрачено на її проведення 440 годин дослідження, вартість якої складає 32428,00грн.

Зазначений розмір вартості проведення судової експертизи не перевищує граничних розмірів, встановлених ст. ст. 87, 92 КАС України, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2006 року №590 і Інструкції про порядок і розміри відшкодування витрат та виплати винагороди особам, що викликаються до органів дізнання, попереднього слідства, прокуратури, суду або до органів, у провадженні яких перебувають справи про адміністративні правопорушення, та виплати державним науково-дослідним установам судової експертизи за виконання їх працівниками функцій експертів і спеціалістів, яку затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 липня 1996 року №710.

Фактична оплата понесених витрат, пов'язаних з проведенням експертизи підтверджується платіжним дорученням від 13.08.12 №335.

Відповідно до підпункту 3 пункту 9 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України у разі безспірного списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) Державна казначейська служба України відображає в обліку відповідні бюджетні зобов'язання розпорядника бюджетних коштів, з вини якого виникли такі зобов'язання. Погашення таких бюджетних зобов'язань здійснюється виключно за рахунок бюджетних асигнувань цього розпорядника бюджетних коштів. Одночасно розпорядник бюджетних коштів зобов'язаний привести у відповідність з бюджетними асигнуваннями інші взяті бюджетні зобов'язання.

Водночас пунктом 19 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ встановлено, що безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету та/або заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів.

Таким чином, стягнення судових витрат, відповідно до рішення суду, не на користь суб'єкта владних повноважень, здійснюється з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунку суб'єкта владних повноважень-відповідача.

Враховуючи встановлені судом обставини, та оскільки судове рішення було ухвалено на користь Дочірнього підприємства «Санаторій «Ясна поляна» Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця», суд дійшов висновку про необхідність компенсації позивачу витрат, пов'язаних із проведенням судової експертизи.

В судовому засіданні 09.09.13р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Відповідно до ст. 160 КАС України повний текст постанови виготовлено 11.09.13р.

На підставі викладеного, керуючись статтями 94, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Стягнути з Державного бюджету України на користь Дочірнього підприємства «Санаторій «Ясна поляна» Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця» (АР Крим, м. Ялта, смт. Гаспра, Севастопольське шосе, 52, ЄДРПОУ 02650802) за рахунок коштів на утримання Державної податкової інспекції у м. Ялта головного управління Міндоходів в АР Крим 32428,00грн. витрат на проведення експертизи.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення постанови. У разі оголошення в судовому засіданні вступної і резолютивної частини постанови, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя підпис Котарева Г.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення09.09.2013
Оприлюднено12.09.2013
Номер документу33409332
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10085/12/0170/12

Постанова від 09.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 19.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Пилипчук Н.Г.

Ухвала від 13.06.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 07.05.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Постанова від 21.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 15.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 14.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні