Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м.Харків
11 вересня 2013 р. №820/5625/13-а
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Мар'єнко Л.М.
при секретарі судового засідання - Принцевській Ю.В.
за участю: представника позивача - Караульної Ю.В., представника відповідача - Губської В.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромснаб" до Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про визнання дій неправомірними та зобов"язання вчинити певні дії -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрпромснаб", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби, в якому просить суд визнати неправомірними дії відповідача з проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Укрпромснаб" (код ЄДРПОУ 31223354) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів за період жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року, за наслідками якої складений акт від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254; зобов'язати відповідача відновити в Автоматизованій системі "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ в розрізі контрагентів, задекларованих ТОВ "Укрпромснаб", що відображені в акті від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Укрпромснаб" (код ЄДРПОУ 31223354) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів за період жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що податковим органом під час проведення вжиття заходів щодо проведення зустрічних звірок порушені приписи Податкового кодексу України та Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. №1232, а саме податковим органом не досліджувалися первинні документи по взаємовідносинам ТОВ "Укрпромснаб" з його контрагентами, у порушення приписів вказаних нормативно-правових актів у податкового органу були відсутні підстави для проведення зустрічної звірки, які встановлені п.2 Порядку від 27.12.2010 р. № 1232, за результатами проведення зустрічної звірки складені не довідки, а акти, що є порушенням Податкового кодексу України.
Ухвалою суду 31.07.2013 року, яка занесена до журналу судового засідання, було замінено відповідача - Індустріальну міжрайонну державну податкову інспекцію м. Харкова Харківської області Державної податкової служби на його правонаступника - Індустріальну об'єднану державну податкову інспекцію м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області.
Відповідач проти позову заперечував, представник відповідача - Ящикова І.С. надала письмові заперечення, в яких просила відмовити у задоволенні позовних вимог, зазначаючи, що підставою для проведення зустрічної звірки позивача був акт від 13.03.2013 року №272/22-207 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Марафон 12".
Представник позивача - Караульна Ю.В. у судовому засіданні підтримала позовні вимоги, просила їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві.
Представник відповідача - Губська В.В. у судовому засіданні заперечувала проти задоволення позовних вимог.
Суд вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, письмові докази, долучені до матеріалів справи, встановив наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрпромснаб" зареєстровано виконавчим комітетом Харківської міської ради 23.11.2000 року (а.с.14, 30). Позивач перебував на податковому обліку у ДПІ у Фрунзенському районі м. Харкова (правонаступником якої є Індустріальна МДПІ м.Харкова Харківської області ДПС) з 27.11.2000 року за №674 (а.с.16), на теперішній час лічиться на обліку в Індустріальній ОДПІ Головного управління Міндоходів у Харківській області (а.с.54), є платником податку на додану вартість (а.с.28).
28.03.2013 року Індустріальною МДПІ м.Харкова Харківської області ДПС складено акт №339/22-207/31233254 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Укрпромснаб" (код ЄДРПОУ 31233254) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів за жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року.
У висновках вказаного акту зазначено про відсутність факту реального вчинення господарських операцій за жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року. Також в акті зазначено, що господарська діяльність ТОВ "Укрпромснаб" має наступні ознаки нереальності:
1). відсутні фізичні, технічні та технологічні можливості до вчинення задекларованих господарських операцій:
- відсутній кваліфікований персонал;
- наявність в штаті тільки керівних посад;
- незначний штат працюючих;
- відсутні основні фонди (за умови, що вони необхідні для здійснення операцій), у тому числі транспортні засоби, приміщення для зберігання товарів;
- неможливість здійснення операцій з відповідною кількістю певного товару у відповідні строки з урахуванням терміну його придатності, доступності на ринку тощо;
- первинні бухгалтерські документи підписані не посадовою особою.
2). платник не знаходиться за місцезнаходженням (фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління та обліку) при відсутності укладених договорів оренди інших приміщень;
3). вбачається проведення транзитних фінансових потоків, які не виконують свої податкові зобов"язання, зокрема, у випадках, коли операції здійснюються через посередників з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту.
Відповідно до п.п. 1, 3 ч.3 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень суб'єктів владних повноважень, суди перевіряють, зокрема, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.
Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Суд зазначає, що спосіб дій органів державної податкової служби України при реалізації владної управлінської функції - контролю за правильністю та повнотою справляння податкових зобов'язань платників податків визначений нормами Податкового кодексу України.
Так, відповідно до п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України передбачено, що органи державної податкової служби мають право з метою отримання податкової інформації проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платників податків.
Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
Проте, в порушення вищевказаної норми, відповідачем складено не довідку за результатами проведення зустрічної звірки, а акт від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254, що не відповідає нормам ПК України.
Таким чином, суд прийшов до висновку, що форма складеного за результатами проведеної зустрічної звірки документу не відповідає вимогам п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України.
Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначений Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року № 1232 (далі за текстом - Порядок № 1232).
Відповідно до п.2 Порядку №1232 визначені підстави для проведення зустрічних звірок, а саме встановлено, що зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
Отже, аналізуючи вище зазначені положення діючого законодавства, суд приходить до висновку, що діюче податкове законодавство дозволяє податковим органам проводити зустрічну звірку суб'єкта господарювання виключно за наявності хоча б однієї з двох підстав: або, якщо під час перевірки платника податків та зборів (контрагента суб'єкта господарювання) виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій з суб'єктом господарювання, або, якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
З пояснень представника відповідача вбачається, що відповідач вважав підставою для проведення спірної зустрічної звірки позивача - висновки акту від 13.03.2013 року №272/22-207 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Марафон 12".
Таким чином, фактично відповідачем не надано доказів щодо наявності у податкового органу сумнівів стосовно факту здійснення операцій позивачем у вигляді актів перевірок його контрагентів, запитів органів податкової служби, розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань з платниками податків за жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року.
Суд зазначає, що наданий відповідачем акт від 13.03.2013 року №272/22-207 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Марафон 12" не є належним та допустимим доказом наявності підстав для проведення зустрічної звірки, оскільки не є доказом підтвердження існування розбіжностей, задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
Суд зазначає, що надані відповідачем висновки щодо наявності ознак фіктивності та відсутності факту реального здійснення господарської діяльності ТОВ «Укрпромснаб», складені в.о. начальником відділу податкової міліції (а.с. 72) не є належним та допустимим доказом наявності підстав для проведення зустрічної звірки, оскільки не є актом перевірки контрагента позивача, під час якого виникли сумніви стосовно факту здійснення таких операцій з суб'єктом господарювання та не є доказом підтвердження існування розбіжностей, задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
Крім того, висновок складено не у рамках проведення зустрічної звірки, оскільки дані щодо виїзду працівників податкової міліції за місцем юридичної адреси, датовані значно раніше, ніж складено акт, а саме - 27.11.2012 року.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що відповідач не мав визначених ПК України підстав для вчинення дій по проведенню зустрічної звірки ТОВ "Укрпромснаб" з платниками податків за періоди: жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року.
Пунктом 3 Порядку №1232 від 27.12.2010 року встановлено, що з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.
Відповідачем не надано до суду запитів ініціаторів зустрічної звірки ТОВ "Укрпромснаб" з платниками податків - органів державної податкової служби, де знаходяться на обліку платники податків, отримання яких передує проведенню зустрічної звірки, відповідно до п. 3 Порядку № 1232 від 27.10.2010 року.
З пояснень представника відповідача, наданих у судовому засіданні, встановлено, що такі запити ініціаторів зустрічних звірок у податкового органу відсутні.
За приписами п. 4 Порядку № 1232 від 27.12.2010 року встановлено, що орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.
Вимоги щодо оформлення запиту визначені п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України, відповідно до якого органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.
Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.
Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби; 2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок; 3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків; 4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної; 5) у разі проведення зустрічної звірки; 6) в інших випадках, визначених цим Кодексом.
Відповідачем не надано до суду доказів направлення та складання запиту, який передує зустрічній звірці, згідно чинного законодавства.
Таким чином, відповідач у порушення п. 4 Порядку № 1232 від 27.12.2010 року не направляв до ТОВ "Укрпромснаб" запитів про подання інформації та її документального підтвердження по взаємовідносинам із зазначеними у акті контрагентами.
Суд зазначає, що відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Відповідно до п. п. 6, 7 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. №1232, у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.
Системно аналізуючи вищевказані положення, суд зазначає, що зустрічна звірка проводиться лише у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, а отже й висновки в тому числі щодо для з'ясування реальності господарських відносин та повноти відображення в обліку платника податків можуть бути зроблені та викладені у довідці за результатами проведення зустрічної звірки лише у випадку здійснення співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання.
Проте доказів наявності у податкового органу первинних документів по взаємовідносинам ТОВ "Укрпромснаб" з платниками податків за жовтень-грудень 2012 року, січень 2013 року представником відповідача суду не надано, а з вищевказаного акту вбачається, що відповідачем під час їх складення не здійснювалося співставлення бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання ТОВ "Укрпромснаб", оскільки такі документи у відповідача були відсутні.
Щодо посилання відповідача на відсутність за місцезнаходженням ТОВ "Укрпромснаб" суд зазначає, у наданих позивачем до матеріалів справи витягу та виписки з ЄДРПОУ відсутній реєстраційний запис щодо не підтвердження відомостей про місцезнаходження позивача.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що у спірних правовідносинах відповідачем було порушено законодавчо встановлений порядок та спосіб проведення зустрічної звірки, передбачений п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України та Порядком № 1232 від 27.12.2010 року.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно до ч. 2 ст. 71 КАСУ України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок, щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб'єкт владних повноважень не надав до суду достатніх належних та допустимих доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності його дій щодо проведення зустрічної звірки позивача.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що дії Індустріальної МДПІ м. Харкова Харківської області ДПС з проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Укрпромснаб" (код ЄДРПОУ 31223354) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів за період жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року, за наслідками якої складений акт від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254, вчинені відповідачем безпідставно та необґрунтовано, не у відповідності до чинного законодавства, через що позовні вимоги про визнання таких дій неправомірними підлягають задоволенню.
Щодо позовних вимог про зобов'язання відповідача відновити в Автоматизованій системі "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ в розрізі контрагентів, задекларованих ТОВ "Укрпромснаб", що відображені в акті від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Укрпромснаб" (код ЄДРПОУ 31223354) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів за період жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року, суд зазначає наступне.
Згідно статті 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.
Наказом ДПА України від 18.04.2008 № 266 "Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів" (який був чинний на момент викикнення спірних правовідносин) затверджено Примірний порядок взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів.
Згідно п.1.3 розділу 1 зазначеного Порядку, для його реалізації створені відповідні програмні продукти, у тому числі "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України", яка формується на підставі подання платниками податку на додану вартість розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів. Пунктом 2.8 Наказу № 266 встановлено, що працівники органу державної податкової служби несуть відповідальність за відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником ПДВ.
Відповідно до п.2.21 Наказу №266 підсумки перевірок за результатами автоматизованого співставлення податкової звітності з ПДВ на центральному рівні відображаються в додатку до акта перевірки (камеральної, документальної невиїзної, планової, позапланової перевірки) або довідки у розрізі періодів та операцій з одним контрагентом та фіксуються в АС "Аудит". По мірі підписання актів перевірки та узгодження податкових зобов'язань, визначених податковим повідомленням-рішенням, прийнятим за результатами таких перевірок, уточнюються результати автоматизованого співставлення на центральному рівні податкової звітності з ПДВ за поданням підрозділу, яким завершено процедуру такого узгодження та яким прийнято таке повідомлення-рішення.
Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується відповідачем, до Автоматизованої системи "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України", на підставі акту від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254, внесено відомості щодо задекларованих ТОВ "Укрпромснаб" податкових зобов'язань та податкового кредиту у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період жовтень-рудень 2012 року, січень 2013 року.
Положеннями статті 74 Податкового кодексу України та Наказу ДПА № 266 передбачено, що ця система повинна відображати фактичні задекларовані показники своєї господарської діяльності, її корегування можливе лише за наслідками узгодження податкових зобов'язань та податкового кредиту, а органи ДПС України використовують вказану систему у своїй роботі, в тому числі, й для співставлення показників, які задекларовані позивачем та його контрагентами, розбіжності в яких призводять до створення штучних підстав для проведення перевірок суб'єктів господарської діяльності.
Тобто, діями відповідача щодо коригування за результатами проведених зустрічних звірок позивача в Автоматизованій системі "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" відомостей про податкові зобов'язання та податковий кредит ТОВ "Укрпромснаб" створено для позивача негативні наслідки, усунути які можливо лише поновивши у зазначеній системі дані, задекларовані товариством щодо податкових зобов'язань та податкового кредиту у податкових деклараціях з податку на додану вартість.
Оскільки за наслідками звірки податкові повідомлення-рішення не приймаються, а відповідно податкові зобов'язання не узгоджувались, то відповідачем безпідставно було анулювано показники відповідної податкової звітності позивача з податку на додану вартість за жовтень-грудень 2012 року, січень 2013 року, а тому позовні вимоги щодо зобов'язання податкової інспекції відновити в Автоматизованій системі "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ в розрізі контрагентів, задекларованих ТОВ "Укрпромснаб", що відображені в акті від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Укрпромснаб" (код ЄДРПОУ 31223354) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів за період жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року, підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 2, 8-14, 71, 94, 160-163, 167, 186 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромснаб" до Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про визнання дій неправомірними та зобов"язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.
Визнати неправомірними дії Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції міста Харкова Харківської області з проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Укрпромснаб" (код ЄДРПОУ 31223354) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів за період жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року, за наслідками якої складений акт від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254.
Зобов'язати Індустріальну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області відновити в Автоматизованій системі "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" показники податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ в розрізі контрагентів, задекларованих ТОВ "Укрпромснаб", що відображені в акті від 28.03.2013 року №339/22-207/31233254 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Укрпромснаб" (код ЄДРПОУ 31223354) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів за період жовтень-грудень 2012 року та січень 2013 року.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова виготовлена у повному обсязі 13.09.2013 року.
Суддя Мар'єнко Л.М.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2013 |
Оприлюднено | 16.09.2013 |
Номер документу | 33448883 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мар'єнко Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні