ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ
ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м.
Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел.
канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"20"
січня 2009 р.
Справа № 15/408-08
вх. № 8533/3-15
Суддя господарського суду Лаврова Л.С.
при секретарі судового засідання
за участю представників сторін:
позивача - Клочко С.А.
відповідача - не з*явився
розглянувши справу за позовом КП "Комплекс з вивозу
побутових відходів , м. Харків
до СПДФО ОСОБА_1, м.
Харків
про стягнення 1727,37 грн.
ВСТАНОВИВ:
Комунальне підприємство "Комплекс з вивозу побутових
відходів" (позивач) звернувся до суду з позовною заявою про зобов'язання
Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (відповідача) з урахуванням доповнення до
позовної заяви від 28.11.2008 року (а.с.49-52) - підписати: Акт здачі -
приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за договором № 1138 від 10.12.2007 р. за грудень 2007 р. в
об'ємі 5,25 куб. м.;
Акт здачі - приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором № 1138 від 10.12.2007 р. за
січень 2008 р. в об'ємі 12,75 куб. м.;
Акт здачі - приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором № 1138 від 10.12.2007 р. за
лютий 2008 р. в об'ємі 24,75 куб. м.;
Акт здачі - приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором № 1138 від 10.12.2007 р. за
березень 2008 р. в об'ємі 24,75 куб.м.;
Акт здачі - приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором № 1138 від 10.12.2007 р. за
квітень 2008 р. в об'ємі 7,5 куб.м.; та
стягнення з відповідача заборгованості за договором № 1138 від 10.12.2007 р. в
сумі 1727,37 грн., а також віднести на відповідача витрати по оплаті держмита
(102 грн.) та на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу (118
грн.).
Ухвалою господарського суду Харківської області від 02 грудня
2008р. по справі №15/408-08 прийняті від позивача доповнення до позовної заяви,
в яких Комунальне підприємство "Комплекс з вивозу побутових відходів"
просить стягнути з відповідача заборгованості за договором № 1138 від
10.12.2007 р. в сумі 1727,37 грн., а також віднести на відповідача витрати по
оплаті держмита (187 грн.) та на інформаційно-технічне забезпечення судового
процесу (118 грн.).
Представник позивача підтримує позовні вимоги у повному обсязі.
Відповідач у судове засідання не з'явився, ухвала господарського
суду від 24.11.2008 року повернулася до суду з відміткою пошти
"повертається за закінченням строку зберігання" ( а.с.74-77).
Ухвали господарського суду від 22.12.2008 року та від 12.01.2009
року до матеріалів справи не поверталися.
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців ( а.с.133), ФО-П ОСОБА_1 проживає за адресою: м.Харків, АДРЕСА_1.
Відповідно до Довідки за відомостями адресно-довідкового бюро
місце проживання від 29.12.2008р.( а.с 87), відповідач зареєстрований за
адресою: м.Харків, АДРЕСА_1 з 11.05.1999р.
Відповідно до ст. 75 ГПК
України, справа розглядається , за наявними матеріалами у справі.
Розглянувши матеріали справи та вислухавши пояснення представника
позивача, судом встановлено, що 10.12.2007 року між позивачем та відповідачем був уклfдений
договір № 1138 про надання послуг по вивозу твердих побутових відходів (
а.с.11-12).
Відповідно до укладеного між сторонами по справі договору № 1138
від 10.12.2007р. про надання послуг по вивозу твердих побутових відходів
(далі-договір), відповідач (Замовник) доручив, а позивач (Виконавець) прийняв
на себе зобов'язання по наданню послуг з вивозу твердих побутових відходів з усіх об'єктів Замовника,
відповідно до узгодженого
графіку/замовлення та за ціною,
визначеною п.2.1. договору.
Відповідач листом від 10.12.2007р. повідомив позивача (Виконавця),
про графік вивозу побутових відходів, а саме: по вівторкам та п'ятницям ( а.с.18).
Відповідно до п.2.1.
договору, ціна наданих послуг складається з розрахунку: за транспортування 23,67 грн.
за 1 м.3 ( в т.ч. ПДВ 3,95грн.) або за 1 контейнер 17,75 грн.( в т.ч. ПДВ 2,96
грн.), за розміщення ТПВ на полігоні
10,20 грн. за 1 м.3 ( в т.ч. ПДВ 1,70 грн.), або 7,65 грн. за 1 контейнер.
Відповідно до п.2.2. договору, ціна за надані послуги може
змінюватися по об'єктивним причинам та
застосовуватися в подальшому в договорі не раніше чім за 10 днів з дати письмового повідомлення відповідача
(Замовника).
Відповідач зобов'язався, на умовах попередньої оплати, строком на
один місяць оплатити послуги
позивачу(Виконавцю) в сумі не менше 812,88грн. згідно договору
(п.2.3.договору).
Згідно п.2.4. договору форма розрахунку: за готівкові кошти або
безготікова (за вибором відповідача (Замовника).
Відповідно до п.2.5. договору «Сторони» зобов'язалися щомісячно
підписувати двохсторонній акт наданих послуг по вивозу ТПВ.
Відповідач порушив
зобов'язання відповідно до п.2.5.
договору, щодо щомісячного підписання
двохстороннього акту наданих послуг по вивозу ТПВ.
Згідно Акту здачі-приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором №1138 від 10.12.2007р. за грудень 2007р. надано послуг з вивозу твердих побутових
відходів з об'єкту відповідача (Замовника) по АДРЕСА_2,м.Харків відповідно до
узгодженого графіка та за ціною, визначеною в п.2.1. договору в об'ємі 5,25
куб.м., що підтверджується:
відомістю вивезення твердих побутових відходів №442 від
22.12.2007р. та подорожнім листом №378858 від 22.12.2007р. про вивезення 4
контейнерів , об'ємом 3 куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів №577 від
27.12.2007р. та подорожнім листом №355113 від 27.12.2007р. про вивезення 3 контейнерів, об'ємом 2.25
куб.м.
Згідно Акту здачі-приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором №1138 від 10.12.2007р. за січень 2008р. надано послуг з вивозу
твердих побутових відходів з об'єкту
відповідача (Замовника) по АДРЕСА_2, м.Харків
відповідно до узгодженого графіка та за ціною, визначеною в п.2.1.
договору в об'ємі 12.75куб.м., що підтверджується:
відомістю вивезення твердих
побутових відходів №374 від 11.01.2008р.
та подорожнім листом №366177 від 11.01.2008р. про вивезення 4 контейнерів,
об'ємом 3 куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів №693 від
16.01.2008р. та подорожнім листом №366437 від 16.01.2008р. про вивезення 5
контейнерів, об'ємом 3.75 куб.м.;
відомістю вивезення твердих
побутових відходів № 727 від 26.01.2008р. та подорожнім листом № 379374 від
26.01.2008р. про вивезення 3 контейнерів, об'ємом 2.25 куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів № 697 від
29.01.2008р. та подорожнім листом №379443 від 29.01.2008р. про вивезення 5 контейнерів,
об'ємом 3.75 куб.м.
Згідно Акту здачі-приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором №1138 від 10.12.2007р. за лютий 2008р. надано послуг з вивозу твердих
побутових відходів з об'єкту відповідача
(Замовника) по АДРЕСА_2, м.Харків відповідно
до узгодженого графіка та за ціною, визначеною в п.2.1. договору в об'ємі
24.75куб.м., що підтверджується:
відомістю вивезення твердих побутових відходів №17 від
01.02.2008р. та подорожнім листом №379647 від 01.02.2008р. про вивезення 4
контейнерів, об'ємом 3 куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів №592 від
07.02.2008р. та подорожнім листом №670096 від 07.02.2008р. про вивезення 5
контейнерів, об'ємом 3.75куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів №591 від
09.02.2008р. та подорожнім листом №670427 від 09.02.2008р. про вивезення 4 контейнерів, об'ємом 3 куб.м.;
відомістю вивезення
твердих побутових відходів №323 від 12.02.2008р. та подорожнім листом №670571
від 12.02.2008р. про вивезення 5 контейнерів, об'ємом 3.75 куб.м.;
відомістю вивезення
твердих побутових відходів №320 від
15.02.2008р. та подорожнім листом
№670893 від 12.02.2008р. про вивезення 5 контейнерів, об'ємом 3.75
куб.м.;
відомістю вивезення твердих
побутових відходів №330 від 19.02.2008р.
та подорожнім листом № 680005 від 19.02.2008р. про вивезення 5 контейнерів,
об'ємом 3.75 куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів №475 від
22.02.2008р. та подорожнім листом
№680211 від 22.02.2008р. про вивезення 5 контейнерів, об'ємом 3.75 куб.м.
Згідно Акту здачі-приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором №1138 від 10.12.2007р. за
березень 2008р. надано послуг з вивозу твердих побутових відходів з об'єкту відповідача (Замовника) по АДРЕСА_2,
м.Харків відповідно до узгодженого
графіка та за ціною, визначеною в п.2.1. договору в об'ємі
24.75куб.м., що підтверджується:
відомістю вивезення твердих побутових відходів № 710 від
01.03.2008р. та подорожнім листом №
663899 від 01.03.2008р. про вивезення 4 контейнерів, об'ємом 3 куб.м.;
відомістю вивезення
твердих побутових відходів № 700 від
06.03.2008р. та подорожнім листом № 680894 від 06.03.2008р. про вивезення 5
контейнерів, об'ємом 3.75 куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів №703
від08.03.2008р. та подорожнім листом № 646137 від 08.03.2008р. про
вивезення 3 контейнерів, об'ємом 2.25
куб.м.
відомістю вивезення твердих побутових відходів № 697 від
11.03.2008р. та подорожнім листом № 646188 від 11.03.2008р. про вивезення 3
контейнерів, об'ємом 2.25 куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів № 694 від
15.03.2008р. та подорожнім листом № 663219 від 15.03.2008р. про вивезення 5
контейнерів, об'ємом 3.75куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів №686 від
21.03.2008р. та подорожнім листом № 646547 від 21.03.2008р. про вивезення 4
контейнерів, об'ємом 3 куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів №682 від
26.03.2008р. та подорожнім листом № 646934 від 26.03.2008р. про вивезення 4 контейнерів, об'ємом 3 куб.м.;
відомістю вивезення твердих
побутових відходів №674 від
29.03.2008р. та подорожнім листом №
103392 від 29.03.2008р. про вивезення 5 контейнерів, об'ємом 3.75 куб.м.
Згідно Акту здачі-приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за
договором №1138 від 10.12.2007р. за квітень 2008р. надано послуг з вивозу
твердих побутових відходів з об'єкту
відповідача (Замовника) по АДРЕСА_2, м.Харків
відповідно до узгодженого графіка та за ціною, визначеною в п.2.1.
договору в об'ємі 7.5куб.м., що
підтверджується:
відомістю вивезення
твердих побутових відходів №522 від 02.04.2008р. та подорожнім
листом № 030528 від 02.04.2008р. про вивезення 5 контейнерів, об'ємом 3.75
куб.м.;
відомістю вивезення твердих побутових відходів № 520 від
04.04.2008р. та подорожнім листом № 030799 від
04.04.2008р. про вивезення 5 контейнерів, об'ємом 3.75 куб.м.
За період з 10.12.2007р. по 04.04.2008р. позивачем було
надано послуг на загальну суму 2540,25
грн.Відповідачем було частково сплачені послуги
в сумі 812,88грн., в результаті чого борг складає 1727,37грн.
В зв'язку з тим, що при виконанні договору, сторони відійшли від
передбачених ним умов надання та оплати послуг, що відобразилось у наданні позивачем послуг з
вивозу твердих побутових відходів без попередньої їх оплати замовником, не
узгодивши, у встановленому законом порядку, нових строків оплати виконаних
робіт, позивач, відповідно до умов ст.530 ЦК України 17.07.2008р. та повторно
23.09.2008р. звернувся до відповідача з вимогою про сплату боргу в 7-ми денний
строк, які виконані відповідачем не були.
У відповідності вимог
ст.193 ГК України та ст.526 ЦК України, відповідно до яких, зобов'язання
має виконуватися належним чином,
відповідно до умов договору або закону,
а за відсутності таких умов - відповідно до звичаїв ділового обороту, або інших
вимог, що звичайно ставляться.
Таким чином вимоги
позивача про стягнення з відповідача
суми боргу по оплаті спожитих останнім послуг визнаються є правомірними, обґрунтованими, та підлягають задоволенню.
Господарські витрати згідно ст.49 ГПК України покладаються на
відповідача, а саме стягнути з відповідача на користь позивача сплачені ним
держмито в сумі 187 грн. та витрати на інформаційно-технічне забезпечення
судового процесу в сумі 118,00грн.
Керуючись ст.193 ГК
України, ст.ст.33,34,43,49,75,82-85 ГПК України, ст.ст.526,530 ЦК України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовільнити в повному обсязі.
1.Зобов'язати Фізичну особу-підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний
код НОМЕР_1 ,АДРЕСА_3,м.Харків, 61204) підписати: Акт здачі-приймання виконаних
послуг з вивезення ТПВ за договором №
1138 від 10.12.2007р. за грудень 2007р. в об'ємі 12.75 куб.м.;Акт
здачі-приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за договором №1138 від 10.12.2007р. за січень
2008р. в об'ємі 12.75 куб.м.;Акт здачі-приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ
за договором №1138 від 10.12.207р. за лютий 2008р. в об'ємі 24.75 куб.м.; Акт
здачі-приймання виконаних послуг з вивезення ТПВ за договорм №1138 від
10.12.2007р. за березень 2008р. в об'ємі 24.75 куб.м.; Акт здачі-приймання
виконаних послуг з вивезення ТПВ за договором №1138 від 10.12.2007р. за квітень
2008р. в об'ємі 7.5 куб.м. т
2. Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1(ідентифікаційний
код НОМЕР_1 ,АДРЕСА_3,м.Харків, 61204)
на користь Комунального підприємства “Комплекс з вивозу побутових відходів”(пров.Золотий,4,
м.Харків,61140, код за ЄДРПОУ 332960649,
р/р 260043011169 в Першій Харківській
Філії АКБ “ Базіс”, МФО 351599) 1727,37 грн. основного боргу, 187,00грн.
державного мита та 118,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового
процесу.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Суддя
Лаврова Л.С.
рішення
підписане 23.01.2009 року
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2009 |
Оприлюднено | 16.04.2009 |
Номер документу | 3356773 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Лаврова Л.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні