Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Ухвала
Іменем України
Справа № 2а-11748/12/0170/18
17.09.13 м. Севастополь Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Дугаренко О.В.,
суддів Цикуренка А.С. ,
Мунтян О.І.
розглянувши в порядку письмового провадження матеріали справи № 2а-11748/12/0170/18 за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Панов О.І. ) від 26.04.13
до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (вул. М. Залки, 1/9,м.Сімферополь,Автономна Республіка Крим,95053)
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 26.04.13 позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Чанг.КО" до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення -задоволено: визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби №0005362204 від 12.10.2012; стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Чанг.КО" (ЄДРПОУ 37111753) судові витрати, шляхом їх безспірного списання із рахунку Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби, в рахунок відшкодування понесених витрат зі сплати судового збору у розмірі 2146,00 грн. та з проведення судової експертизи у розмірі 19584,00 грн.
Не погодившись з зазначеною постановою суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 26.04.13, та ухвалити нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.
У судове засідання 17.09.2013 сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені в встановленому законом порядку.
Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.
З матеріалів справи вбачається, що ДПІ у м. Сімферополі АР Крим проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТОВ «Чанг.КО» (ЄДРПОУ 37111753) з питань дотримання вимог податкового законодавства при визначені податку на прибуток по взаємовідносинам з ПП «Каднос» (ЄДРПОУ 31817548), ТОВ «Сінегія-А» (ЄДРПОУ 36429482), ТОВ «Арктика» (ЄДРПОУ 31846233) за період з 01.04.2011 по 30.09.2011.
За результатами перевірки складений акт перевірки від 27.09.2012 № 6154/22-1/37111753 про порушення п.п. 14.1.191, п. 14.1 ст. 14, п. 138.1.1 п. 138.1, п. 138.2, п. 138.8 ст. 138 ПКУ у результаті чого донараховано податок на прибуток у розмірі 935462,00 грн. у т.ч. 2 квартал 2011р. - 700835,00 грн., 3 квартал - 234628,00 грн.
За висновками акту винесено податкове повідомлення-рішення: № 0005362204 від 12.10.2012 про збільшення грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 935464,00 грн., у тому числі 935463,00 грн. за основним платежем та 1,00 грн. штрафні санкції.
Між ТОВ «Чанг.КО» (Покупець) та ПП «Каднос» (Продавець) укладено договір постачання товарів № 3 від 04.01.2011, предмет договору - нафтопродукти.
На виконання умов зазначеного договору ПП «Каднос» надало, а ТОВ «Чанг.КО» прийняло дизельне пальне загальною вартістю 2977599,20 грн., вартість без ПДВ 2481332,68 грн., ПДВ 496266,52 грн., що підтверджується певним чином оформленими видатковими накладними, а саме: №44 від 05.04.2011р. на суму 255000,00 грн. у т.ч. ПДВ - 42500,00 грн., №52 від 07.04.2011р. на суму 346800,00 грн. у т.ч. ПДВ - 57800,00 грн., №54 від 318200,00 грн. у т.ч. ПДВ - 53033,33 грн., №57 від 14.04.2011р. на суму 287004,00 грн. у т.ч. ПДВ - 47834,03 грн., №63 від 21.04.2011р. на суму 269700,00 грн. у т.ч. ПДВ - 44950,00 грн. №67 від 26.04.2011р. на суму 107887,00 грн. у т.ч. ПДВ - 17981,25 грн., №76 від 28.04.2011р. на суму 191012,50 у т.ч. ПДВ - 31835,42 грн., №87 від 04.05.2011р. на суму 192104,00 грн. у т.ч. ПДВ - 32017,23 грн., №108 від 06.05.2011р. на суму 192104,00 грн. у т.ч. ПДВ - 32017,23 грн., №109 від 10.05.2011р. на суму 334400,00 грн. у т.ч. ПДВ - 55733,33 грн., №111 від 11.05.2011 р. на суму 290191,50 грн. у т.ч. ПДВ - 48365,25 грн., №110 від 11.05.2011р. на суму 193195,50 грн. у т.ч. ПДВ - 32199,25 грн., отже загалом на суму 2977599,20 грн. у т.ч. ПДВ - 496266,52 грн.
Між ТОВ «Чанг.КО» (Покупець) та ТОВ «Сінергія-А» (Продавець) укладено договір постачання товарів № 2011/6 від 20.05.2011, предмет договору - нафтопродукти..
На виконання умов зазначеного договору ТОВ «Сінергія-А» надало, а ТОВ «Чанг.КО» прийняло дизельне пальне загальною вартістю 992 925,00 грн., вартість без ПДВ 827 437,50 грн., ПДВ 165 487,50 грн., що підтверджується певним чином оформленими видатковими накладними, а саме: №27/4 від 27.05.2011р. на суму 344000,00 грн. у т.ч. ПДВ - 57333,33 грн., №2/16 від 02.06.2011р. на суму 340000,00 грн. у т.ч. ПДВ - 56666,67 грн., №6/13 від 06.06.2011р. на суму 185555,00 грн. у т.ч. ПДВ - 30925,83 грн., №6/12 від 06.06.2011 р. на суму 123370,00 грн. у т.ч. ПДВ - 20561,67 грн., отже загалом на суму 999925,00 грн. у т.ч. ПДВ - 165487,50 грн.
Отже отримання дизельного пального ТОВ «Чанг.КО» від ТОВ «Сінергія-А» загальною вартістю 992 925,00 грн., вартість без ПДВ 827 437,50 грн., ПДВ 165 487,50 грн., що підтверджується певним чином оформленими видатковими накладними.
Між ТОВ «Чанг.КО» (Покупець) та ТОВ «Арктика» (Продавець) укладено договір постачання товарів № 3 від 04.01.2011, предмет договору - нафтопродукти.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ «Арктика» надало, а ТОВ «Чанг.КО» прийняло дизельне пальне загальною вартістю 1902 266,33 грн., вартість без ПДВ 1 585 221,94грн., ПДВ 317 044,39 грн., що підтверджується певним чином оформленими видатковими накладними, а саме: №23/3 від 23.05.2011 р. на суму 335400,00 грн. у т.ч. ПДВ - 55900,00 грн., №1706/1 від 17.06.2011 р. на суму 342720,00 грн. у т.ч. ПДВ - 57120,00 грн., №507/2 від 05.07.2011 р. на суму 204096,75 грн. у т.ч. ПДВ - 34016,13 грн., №707/3 від 07.07.2011 р. на суму 347600,00 грн. у т.ч. ПДВ - 57933,33 грн., №1107/1 від 11.07.2011р. на суму 672449,58 грн. у т.ч. ПДВ - 112074,93 грн., отже на загальну суму 1902266,33 грн. у т.ч. ПДВ - 317044,39 грн.
Колегія суддів зазначає, що первинними бухгалтерськими документами ТОВ «Чанг.КО» (видатковими накладними) у повному обсязі підтверджується отримання товарів та послуг (з метою використання) у оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності ТОВ «Чанг.КО».
Відповідно до п.п. 138.1.1. п. 138.1 ст. 138 ПКУ витрати операційної діяльності включають: собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.11 цієї статті, пунктів 140.2-140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку.
Витрати у сумі 4067230,00 грн. які сформовані за договорами із ПП «Каднос», ТОВ «Сінегія-А», ТОВ «Арктика», які визнані ДПІ як «нікчемні» правочини та невизнані ДПІ у м. Сімферополі у повному обсязі відповідає вимогам норм законодавства та сформований на підставі належних документів податкового та бухгалтерського обліку.
Оскільки витрати пов'язані із придбанням будівельно-монтажних послуг у ПП «Каднос», ТОВ «Сінегія-А», ТОВ «Арктика» повністю підтверджені первинними документами, то заниження об'єкту оподаткування та податку на прибуток не підтверджено матеріалами справи.
ТОВ «Чанг.КО» придбало у ПП «Каднос», ТОВ «Сінегія-А», ТОВ «Арктика», дизельне пальне, для транспортування та зберігання паливно-мастильних матеріалів уклало наступні договори на транспортування та зберігання нафтопродуктів: Договір на відповідальне зберігання нафтопродуктів № 312 від 31.12.2010 з ТОВ «Блек Голд» ЛТД, Договір на надання послуг по прийманню, зберіганню та відпуску нафти та нафтопродуктів № 01/ХН від 17.01.2011 із ТОВ «Нефть-Континент», Договір № ТЮ від 01.06.2011 із ПП «Екосвіт Ю», предмет договору-надання транспорту для перевезення ПММ та нафтопродуктів за попередніми заявками, Договір надання транспортних послуг № 0501ТР від 05.01.2011 із ТОВ «Южная транспортная компанія»
Між ТОВ «Чанг.КО» (Покупець) та ПП «Каднос» (Продавець) укладено договір постачання товарів № 3 від 04.01.2011, предмет договору - нафтопродукти.
На виконання умов зазначеного договору ПП «Каднос» надало, а ТОВ «Чанг.КО» прийняло дизельне пальне загальною вартістю 2 977 599,20 грн., вартість без ПДВ 2 481 332,68 грн., ПДВ 496 266,52 грн., що підтверджується певним чином оформленими видатковими накладними, про які було зазначено вище.
До складу вартості придбаного товару, входить ПДВ, який було включено до складу податкового кредиту на підставі податкових накладних, а саме: №3 від 05.04.2011р. на суму 255000,00 грн. у т.ч. ПДВ - 42500,00 грн., №4 від 07.04.2011 р. на суму 346800,00 грн. у т.ч. ПДВ - 57800,00 грн., №6 від 11.04.2011 р. на суму 318200,00 грн. у т.ч. ПДВ - 53033,33 грн., №12 від 14.04.2011 р. на суму 287004,00 грн. у т.ч. ПДВ - 47834,03 грн., №18 від 21.04.2011р. на суму 269700,00 грн. у т.ч. ПДВ - 47834,03 грн., №22 від 26.04.2011р. на суму 107887,50 грн. у т.ч. ПДВ - 17981,25 грн., №31 від 28.04.2011р. на суму 191012,50 грн. у т.ч. ПДВ - 31835,42 грн., №2 від 04.05.2011р. на суму 192104,00 грн. у т.ч. ПДВ - 32017,33 грн., №5 від 06.05.2011 р. на суму 192104,00 грн. у т.ч. ПДВ - 32017,33 грн., №6 від 10.05.2011 р. на суму 334400,00 грн. у т.ч. ПДВ - 55733,33 грн., №20 від 11.05.2011р. на суму 193195,50 грн. у т.ч. ПДВ - 32199,25 грн., №21 від 11.05.2011р. на суму 290191,50 грн. у т.ч. ПДВ - 48365,25 грн., отже загалом на суму 2977599,20 грн. у т.ч. ПДВ - 496266.53 грн.
У виконання умов договору, ТОВ «Чанг.Ко» сплатило ПП «Каднос» вартість придбаних товарів у безготівковій формі, про що свідчать платіжні доручення №226 від 04.04.2011 р. , №227 від 04.04.2011р. , №222 від 04.04.2011р., №231 від 05.04.2011р., №241 від 07.04.2011р., №239 від 07.04.2011р., №242 від 08.04.2011р., №247 від 08.04.2011р., №243 від 08.04.2011 р., №246 від 08.04.2011р., №255 від 11.04.2011р., №250 від 11.04.2011р.,№251 від 11.04.2011р.,№258 від 12.04.2011р., №265 від 12.04.2011р., №267 від 12.04.2011р., №268 від 13.04.2011р., №274 від 14.04.2011р., №270 від 14.04.2011р., №288 від 18.04.2011р., №283 від 18.04.2011р., №287 від 18.04.2011р., №302 від 21.04.2011 р., №303 від 21.04.2011р., №312 від 26.04.2011 р., № 310 від 26.04.2011 р., № 316 від 28.04.2011р., № 323 від 29.04.2011р., № 319 від 29.04.2011, № 330 від 04.05.2011, № 329 від 04.05.2011, №347 від 06.05.2011р., № 353 від 10.05.2011 р., №352 від 10.05.2011 р., № 359 від 11.05.2011р., № 357 від 11.05.2011р., № 356 від 11.05.2011 р., № 360 від 12.05.2011р., № 365 від 12.05.2011р., № 364 від 12.05.2011р., № 363 від 12.05.2011р., № 366 від 13.05.2011 р., № 372 від 16.05.2011р., № 387 від 17.05.2011р., № 393 від 18.05.2011 р., № 391 від 18.05.2011р., № 395 від 19.05.2011 р., отже загалом на суму 2977602,80 грн. у т.ч. ПДВ - 496267,13 грн.
Між ТОВ «Чанг.КО» (Покупець) та ТОВ «Сінергія-А» (Продавець) укладено договір постачання товарів № 2011/6 від 20.05.2011, предмет договору - нафтопродукти.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ «Сінергія-А» надало, а ТОВ «Чанг.КО» прийняло дизельне пальне загальною вартістю 992 925,00 грн., вартість без ПДВ 827437,50 грн., ПДВ 165487,50 грн., що підтверджується певним чином оформленими видатковими накладними, які було вище зазначено.
Операції з придбання дизельного пального були оформлені у бухгалтерському обліку наступними проводками:
До складу вартості придбаного товару, входить ПДВ, який було включено до складу податкового кредиту на підставі податкових накладних, а саме: №35 від 27.05.2011р. на суму 34400,00 грн. у т.ч. ПДВ - 57333,33 грн., №27 від 02.06.2011р. на суму 340000,00 грн. у т.ч. ПДВ - 56666,67 грн., №55 від 06.06.2011р. на суму 185555,00 грн. у т.ч. ПДВ - 30925,83 грн., №54 від 06.06.2011р. на суму 123370,00 грн. у т.ч. ПДВ - 20561,67 грн., отже загалом на суму 992925,00 грн. у т.ч. ПДВ - 165487,50 грн.
Транспортування дизельного пального відбувалась транспортом перевізників на підставі зазначених вище договорів.
У виконання умов договору , позивач сплатив ТОВ "Сінергія- А" вартість придбаних товарів у безготівковій формі, що підтверджується платіжними дорученнями, а саме: № 430 від 27.05.2011 р., № 429 від 27.05.2011р., № 428 від 27 05.2011р., № 427 від 27.05.2011р., № 433 від 30.05.2011 р., № 435 від 30.05.2011р., № 434 від 30.05.2011р., № 444 від 31.05.2011р., № 455 від 02.06.2011 р., № 453 від 02 06.2011р., № 457 від 03.06.2011 р., № 458 від 06.06.2011 р., № 460 від 06.06.2011 р., № 461 від 07.06.2011 р., № 465 від 07.06.2011р., № 464 від 07.06.2011р., № 468 від 08.06.2011р., отже загалом на суму 992925,00 грн. у т.ч. ПДВ - 165487,50 грн.
Між ТОВ «Чанг.КО» (Покупець) та ТОВ «Арктика» (Продавець) укладено договір постачання товарів № 3 від 04.01.2011, предмет договору - нафтопродукти.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ «Арктика» надало, а ТОВ «Чанг.КО» прийняло дизельне пальне загальною вартістю 1 902 266,33 грн., вартість без ПДВ 1 585 221,94грн., ПДВ 317 044,39 грн., що підтверджується певним чином оформленими видатковими накладними.
Операції з придбання дизельного пального були оформлені у бухгалтерському обліку.
До складу вартості придбаного товару, входить ПДВ, який було включено до складу податкового кредиту на підставі податкових накладних, а саме: №28 від 23.05.2011р. на суму 335400,00 грн. у т.ч. ПДВ - 55900,00 грн., №20 від 17.06.2011р. на суму 342720,00 грн. у т.ч. ПДВ - 57120,00 грн., №4 від 05.07.2011р. на суму №204096,76 грн. у т.ч. ПДВ - 34016,13 грн., №6 від 07.07.2011 р. на суму 347600,00 грн. у т.ч. ПДВ - 57933,33 грн., №10 від 08.07.2011 р. на суму 347600,00 грн., у т.ч. ПДВ - 57933,33 грн., №11 від 11.07.2011 р. на суму 32484.58 грн. у т.ч. ПДВ - 54141,60 грн., отже загалом на суму 1902266,34 грн. у т.ч. ПДВ - 317044,39 грн.
Транспортування дизельного пального відбувалась транспортом перевізників на підставі зазначених вище договорів.
Оприбуткування дизельного пального на місце зберігання здійснена на підставі вище зазначених договорів на відповідальне зберігання, про що свідчать звідний акти приймання-передачі нафтопродуктів на відповідальне зберігання.
У виконання умов договору, ТОВ «Чанг.Ко» сплатило ТОВ «Арктика» вартість придбаних товарів у безготівковій формі, що підтверджується платіжними дорученнями, а саме: №408 від 23.05.2011 р., № 414 від 24.05.2011р., № 410 від 24.05.2011 р., № 412 від 24.05.2011 р., № 413 від 25.05.2011р., № 415 від 25.05.2011р., № 497 від 17.06.2011 р., № 499 від 20.06.2011 р., № 498 від 20.06.2011 р., № 500 від 20.06.2011р., № 577 від 06.07.2011 р., № 574 від 06.07.2011р., № 576 від 06.07.2011р., № 575 від 06.07.2011р., № 583 від 07.07.2011 р., № 594 від 08.07.2011 р., № 592 від 08.07.2011 р., № 596 від 11.07.2011 р., № 595 від 11.07.2011р., отже загалом на суму 1902266,33 грн. у т.ч. ПДВ - 317044,39 грн.
Придбане дизельне пальне було використано ТОВ «Чанг.КО» у власній господарський діяльності, а саме реалізовано на загальну суму 5872791,00 грн., що підтверджується звідними актами видачі нафтопродуктів з відповідального зберігання, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними.
Тобто, реальне виконання договорів ТОВ «Чанг.КО» із ПП «Каднос», ТОВ «Сінегія-А», ТОВ «Арктика» за період з 0.04.2011 по 30.09.2011 підтверджуються матеріалами справи та висновком судово-економічною експертизи №334/12 від 05.04.2013 р.
Таким чином, позовні вимоги правомірно задоволені судом першої інстанції.
Все вищеперелічене дає судовій колегії право для висновку, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції залишенню без змін. Керуючись статтями 195, 197, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 26.04.13 у справі № 2а-11748/12/0170/18 залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 26.04.13 у справі № 2а-11748/12/0170/18 залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.
Ухвалу може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий суддя підпис О.В.Дугаренко
Судді підпис А.С. Цикуренко
підпис О.І. Мунтян
З оригіналом згідно
Головуючий суддя О.В.Дугаренко
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2013 |
Оприлюднено | 25.09.2013 |
Номер документу | 33673918 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні