Ухвала
від 12.09.2013 по справі 2а-6780/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2013 р. Справа № 37308/10/9104

Колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду в складі :

судді-доповідача Богаченка С.І.,

суддів Качмара В.Я., Курильця А.Р.

розглянувши у письмовому провадженні в м. Львові апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Наш Край - 8» на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2010 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Наш Край - 8» до Відділу державної виконавчої служби Бориславського міського управління юстиції, третя особа фізична особа-підприємець ОСОБА_2 про скасування постанови, -

В С Т А Н О В И Л А:

06 вересня 2010 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Наш Край - 8» звернулось в Львівський окружний адміністративний суд з позовом до Відділу державної виконавчої служби Бориславського міського управління юстиції, третя особа фізична особа-підприємець ОСОБА_2 в якому просило скасувати постанову відповідача про затвердження результатів оцінки майна.

Свої позовні вимоги мотивувало тим, що 12 липня 2010 року, в ході здійснення виконавчого провадження відділом державної виконавчої служби Бориславського міського управління юстиції (ВП №15425620) по зверненню стягнення на майно позивача, представнику ТОВ «Наш Край - 8» було вручено державним виконавцем копію експертного висновку стосовно оцінки нежитлового приміщення «А-2», площею 665,8кв.м., яке знаходиться за адресою: м.Борислав, вул. Дрогобицька, 7 і належить на праві власності ТОВ «Наш Край - 8». Згідно даного висновку, вартість об'єкта оцінки становить 1635804грн. Позивач вважав, що вартість об'єкта оцінки є несправедливою, значно заниженою, а дії відповідача по визнанню даної вартості в якості початкової під час проведення примусового відчуження арештованого майна на прилюдних торгах є незаконними, а також такими, що порушують права та майнові інтереси позивача.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2010 року в задоволенні позовних вимог відмовлено.

Не погодившись із постановою суду першої інстанції, Товариство з обмеженою відповідальністю «Наш Край - 8» подала апеляційну скаргу на неї, в якій просила постанову суду першої інстанції скасувати та винести нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги.

В обґрунтування апеляційної скарги апелянт по справі зазначає, що згідно ч.3 ст.12 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» акт оцінки майна є документом, що містить висновки про вартість майна та підтверджує виконані процедури з оцінки майна, здійсненої суб'єктом оціночної діяльності. Якщо процедурами з оцінки майна для складання акта оцінки майна передбачене попереднє проведення оцінки майна повністю або частково суб'єктом оціночної діяльності, звіт про оцінку такого майна додається до акта оцінки майна. Акт оцінки майна, а в даному випадку висновок про вартість майна, підлягає затвердженню керівником органу державної влади. Тому апелянт вважає, що висновок про оцінку майна, здійснену в рамках виконавчого провадження, може бути оскаржений як дія державного виконавця по оцінці майна.

Особи, що беруть участь у справі, в судове засідання для розгляду апеляційної скарги не прибули, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, клопотань від осіб, які беруть участь у справі, про розгляд справи за їх участю не поступало, а тому колегія суддів, у відповідності до ч. 1 ст. 197 КАС України, вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, оскільки таку може бути вирішено на основі наявних у ній доказів. Перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів приходить до переконання, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Судом першої інстанції було встановлено і це підтверджується матеріалами справи, що 22 жовтня 2009 року відділом державної виконавчої служби Бориславського міського управління юстиції відкрито виконавче провадження з виконання виконавчого напису №1550 від 09 жовтня 2009 року, виданого приватним нотаріусом Луцького районного нотаріального округу Волинської області ОСОБА_3 про звернення стягнення на нежитлове приміщення «А-2», площа 665,8кв.м.,знаходиться за адресою: Львівська область, місто Борислав, вул. Дрогобицька, 7, що належить на праві власності Товариству з обмеженою відповідальністю «Наш Край - 8», місцезнаходження якого:Волинська область, Луцький район, село Зміїнець, вул. Березова, 22. Зазначене приміщення на підставі Іпотечного договору передане в іпотеку Акціонерному комерційному інноваційному банку «УкрСиббанк».

23 березня 2010 року, державним виконавцем проведено опис і арешт майна ТОВ «Наш Край - 8» та прийнято постанову від 07 травня 2010 року про призначення експерта. Експертом призначено ОСОБА_2, який діє на підставі сертифікату Фонду державного майна України №8911/09 від 18 вересня 2009 року.

Експертом ОСОБА_2 було складено висновок про вартість об'єкта оцінки та направлено його відділу державної виконавчої служби Бориславського міського управління юстиції.

12 липня 2010 року, відділом державної виконавчої служби Бориславського міського управління юстиції, зазначений висновок з роз'ясненням порядку його оскарження, направлений позивачу листом №2979/09-21/1.

Відповідно до частини 1 статті 57 Закону України «Про виконавче провадження» встановлена обов'язковість призначення оцінки нерухомого майна, транспортних засобів, повітряних, морських та річкових суден. Для проведення оцінки нерухомого майна, транспортних засобів, повітряних, морських, річкових суден та майна, вартість якого перевищує сто неоподаткованих мінімумів доходів громадян, державний виконавець залучає суб'єкта оціночної діяльності - суб'єкта господарювання, який здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні.

Згідно із п.2.2.1 Інструкції про проведення виконавчих дій, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 15 грудня 1999 року №74/5, для з'ясування та роз'яснення питань, що виникають при здійсненні виконавчого провадження й потребують спеціальних знань, державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторін призначає своєю постановою експерта або спеціаліста та суб'єкта оціночної діяльності - суб'єкта господарювання, а при потребі - кількох спеціалістів або експертів.

Відповідно до преамбули Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», цей Закон визначає правові засади здійснення оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності Україні, її державного та громадського регулювання, забезпечення створення системи незалежної оцінки майна з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки майна, майнових прав та використання її результатів.

Згідно із частиною 4 статті 57 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що державний виконавець про оцінку майна повідомляє сторони, які мають право оскаржити оцінку майна до суду в 10-денний строк з дня отримання повідомлення.

Згідно із статтею 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи вищенаведене, колегія суддів приходить до переконання, що суд першої інстанції вірно прийшов до висновку відмовляючи в задоволенні позовних вимог, так як Законом України «Про виконавче провадження» чи іншим нормативно-правовим актом України не передбачено прийняття державним виконавцем постанови про затвердження результатів оцінки майна, а також позивач не скористався правом на оскарження оцінки майна до суду, хоча належним чином був повідомлений про проведення і результат такої оцінки.

Відповідно до ст.200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

З огляду на викладене, суд першої інстанції правильно і повно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків рішення суду, а тому підстав для скасування постанови колегія суддів не вбачає і вважає, що апеляційну скаргу на неї слід залишити без задоволення.

Керуючись ст.160, ст.ст. 195, ст. 197, ч.1 п.1 ст. 199, ч.1 ст. 200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст. 206, 254 КАС України, колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду, -

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Наш Край - 8» - залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2010 року у справі № 2а-6780/10/1370 - залишити без змін.

Ухвала апеляційного адміністративного суду набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі та може бути оскаржена до касаційної інстанції протягом двадцяти днів після набрання нею законної сили

Головуючий суддя С.І. Богаченко

Суддя В.Я. Качмар

Суддя А.Р. Курилець

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2013
Оприлюднено26.09.2013
Номер документу33696984
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6780/10/1370

Ухвала від 12.09.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко С.І.

Постанова від 09.11.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 26.07.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 23.07.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні