Головуючий у 1 інстанції - Спасова Н.В.
Суддя-доповідач - Шишов О.О.
УКРАЇНА
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 вересня 2013 року справа №805/8637/13-а
приміщення суду за адресою: 83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого: Шишова О.О.
суддів Арабей Т.Г., Губської Л.В.
при секретарі судового засідання: Сульженко А.В.
За участю:
представника позивача Насонова Є.В.
представника відповідача Максименка Я.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні, апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Старт ЛТД" на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 15 липня 2013 р. у справі № 805/8637/13-а (головуючий І інстанції Спасова Н.В.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Старт ЛТД" до Донецького міськрайонного управління - філії головного управління Державної санітарно-епідеміологічної служби України в Донецькій області Державної санітарно-епідеміологічної служби України про скасування постанови від 29.04.2013 року №18/03 та визнання дій протиправними, -
В С Т А Н О В И В:
В червні 2013 року товариство з обмеженою відповідальністю "Старт ЛТД" (надалі позивач, ТОВ «Старт ЛТД») звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Донецького міськрайонного управління - філії головного управління Держсанепідслужби у Донецькій області Державної санітарно-епідеміологічної служби України (надалі відповідач, Донецьке управління СЕС), в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просило суд скасувати постанову Головного державного санітарного лікаря міста Донецька та Старобешевського району від 29.04.2013 р. №18/03 повністю та визнати протиправними дії Донецького міськрайонного управління - філії головного управління Держсанепідслужби у Донецькій області Державної санітарно - епідеміологічної служби України, а саме: дії з призначення позапланової перевірки додержання санітарного законодавства від 16.04.2013 року у відсутність на це законних підстав; дії з направлення на позапланову перевірку додержання санітарного законодавства від 16.04.2013 року службової особи, яка не мала будь-якого права проводити позапланові перевірки.
Постановою Донецького окружного адміністративного суду у задоволенні позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю «Старт ЛТД» до Донецького міськрайонного управління - філії головного управління Держсанепідслужби у Донецькій області Державної санітарно -епідеміологічної служби України про скасування постанови від 29.04.2013 року № 18/03 та визнання дій протиправними відмовлено.
З постановою суду першої інстанції не погодився позивач та звернувся з апеляційною скаргою у якій вказав, що акт перевірки, на підставі якого її було винесено постанову, складений з порушенням діючого законодавства України та містить інформацію, що не відповідає дійсності. Зокрема, позивач стверджує про безпідставність внесення до акту перевірки відомостей про невідповідну відстань санітарно-захисної зони від джерел викидів АЗС до жилого будинку (25 метрів), оскільки згідно генеральному плану міста Донецька на період до 2031 року зазначений жилий будинок знаходиться в зоні перспективного зносу, з метою забудови подальших черг МР «Привокзальний». До цього, будівництво та реконструкція АЗС у 1996, 1998 роках була погоджена зі всіма контролюючими органами та у позивача наявні всі дозвільні документи на її експлуатацію. Посилаючись на пп. «и» ч.1, ч.3 ст. 41 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» позивач вказує, що дана перевірка мала здійснюватися особисто Головним державним санітарним лікарем м.Донецька та Старобешевського району, а не будь-якою іншою посадовою особою Державної санітарної служби, в зв'язку з чим перевірка є такою, що проведена не уповноваженою особою. Обґрунтовуючи незаконність проведення перевірки позивач посилається на те, що відповідачем не перевірено правосуб'єктність заявника як законного мешканця АДРЕСА_1. Також незаконність проведення перевірки позивач вбачає в неотриманні відповідачем у відповідності до абз. 5 п.І ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» згоди Міністерства охорони здоров'я, або безпосередньо Кабінету Міністрів України на проведення перевірки.
Просили скасувати постанову суду першої інстанції та постановити нову, якою задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
У судовому засіданні представник позивача підтримав вимоги апеляційної скарги в повному обсязі.
Представник відповідача зазначив, що перевірка проводилась з дотриманням процедури передбаченої Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Перевірка проводилась повноважною особою та повноважною особою була винесена постанова. Також зазначив, що факт правопорушення достовірно встановлений. Судом першої інстанції були перевірені вказані обставини. Рішення прийнято з дотриманням норм матеріального та процесуального права. Просив залишити апеляційну скаргу без задоволення а постанову суду першої інстанції без змін.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.
Позивач - товариство з обмеженою відповідальністю «Старт-ЛТД» , код ЄДРПОУ 20380737, зареєстроване в якості юридичної особи 13.09.1993 року виконавчим комітетом Донецької міської Ради, про що до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців за № 12661200000005833 включено відповідні відомості. (а.с.44)
Позивач є власником автозаправочної станції, розташованої за адресою: Донецьк, вул.Артема, 200 на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно серії САА № 906981. (а.с.34-35)
Рішенням виконавчого комітету Донецької міської Ради № 314/3 від 18.08.1999 року затверджено акт державної технічної комісії про прийняття в експлуатацію закінченої реконструкцією існуючої автозаправної станції по вул. Артема у Київському районі, належної ТОВ «Старт-ЛТД». (а.с.40-43)
Земельна ділянка загальною площею 0,064 га по вул. Артема в Київському районі м. Донецька, на якій розміщена АЗС, знаходиться в оренді ТОВ « Старт- ЛТД» на підставі Договору на право тимчасового користування землею, укладеному між позивачем та Донецькою міською Радою 21.07.1999 року. (а.с. 36-39)
Відповідач у справі Донецьке міськрайонне управління - філія Головного управління Держсанепідслужби у Донецькій області Державної санітарно-епідеміологічної служби України є територіальним органом центрального органу державної виконавчої влади -Держсанепідслужби України. Отже, відповідач у справі є суб'єктом владних повноважень, чиї дії та рішення підлягають оцінці у відповідності до положень ч.3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Судом встановлено, що 15 квітня 2013 року для розгляду в межах компетенції санепідслужби з Головного управління Держсанепідслужби у Донецькій області Державної санітарно-епідеміологічної служби України до Донецького міськрайонного управління - філії Головного управління Держсанепідслужби у Донецькій області Державної санітарно-епідеміологічної служби України надійшла заява ОСОБА_4 щодо порушень норм санітарної безпеки при будівництві автозаправної станції поруч з житловим будинком заявника, адресована ним до Адміністрації Президента. Про результати розгляду та вжиті заходи Донецьке міськрайонне управління було зобов'язано інформувати Головне управління до 10-00 год. 17.04.2013 року. (а.с.68-71)
Наказом начальника Донецького міськрайонного управління СЕС № 186 від 16.04.2013 року по заяві ОСОБА_4 було призначено позапланову перевірку. Проведення перевірки було доручено головному спеціалісту відділу санітарного нагляду, соціально-гігієнічного моніторингу та держреєстрів Донецького міськрайонного Управління - філії Головного управління Держсанепідслужби у Донецькій області ОСОБА_5 Зазначеній посадовій особі 16.04.2013 року видано направлення на перевірку дотримання санітарного законодавства № 244 на об'єкті АЗС біля житлового будинку АДРЕСА_1. Строк перевірки встановлений з 16.04.2013 року по 16.04.2013 року. (а.с.67)
З посадової інструкції головного спеціаліста відділу санітарного нагляду, соціально-гігієнічного моніторингу та держреєстрів Донецького міськрайонного Управління - філії Головного управління Держсанепідслужби у Донецькій області ОСОБА_5 вбачається, що в її обов'язки входить здійснення санітарно-епідеміологічного нагляду на відповідній адміністративній території згідно з чинним законодавством України (п.2.10), розгляд звернень державних органів, підприємств, установ, організацій, громадян (п.2.12), контроль у межах своєї компетенції дотримання на підприємствах та організаціях чинного санітарного законодавства, аналіз стану та внесення пропозицій щодо усунення негативних та закріплення позитивних тенденцій (п.2.11) та інше. Розділом 4 посадової інструкції визначені права даної службової особи, серед яких: у порядку, встановленому головним державним санітарним лікарем України, складати акти і протоколи про порушення санітарного законодавства (п.4.6.) здійснювати нагляд за дотриманням органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та громадянами санітарного законодавства, здійснювати контроль за проведенням санітарних та протиепідемічних (профілактичних) заходів, виконання програм охорони здоров'я населення (п.4.1) та інші. (а.с.49-51)
16.04.2013 року посадовою особою Донецького МУ ГУ Держсанепідслужби у Донецькій області ОСОБА_5 складено акт перевірки дотримання санітарного законодавства при експлуатації АЗС та АГЗП ТОВ «Старт-ЛТД», яким крім іншого встановлено, що у складі АЗС є операторська, топливнороздаточний островок на 2 колонки, наземні резервуари у кількості 2 штук об'ємом 13,345 л. кожний, автогазозаправний пункт. Відстань від джерел викидів АЗС до жилого будинку АДРЕСА_1 - 25,0 метрів, від АГЗП до жилого будинку АДРЕСА_1 - 35,0 метрів. Зазначений акт без будь-яких заперечень був підписаний заступником директора позивача ОСОБА_6 (а.с.24-25)
Про виявлені порушення вимог санітарного законодавства та вжиті заходи листом від 17.04.2013 року за № 182/3 Донецьке управління СЕС повідомило Головне управління Держсанепідслужби у Донецькій області. (а.с.72-73)
29 квітня 2013 року Головним державним санітарним лікарем м.Донецька та Старобішевського району Бондаренко С.І. за результатами розгляду акту перевірки дотримання санітарного законодавства АЗС ТОВ «Старт-ЛТД» по вул.Артема, 200 у м.Донецьку винесена Постанова № 18/03 про застосування адміністративно-запобіжних заходів за порушення санітарного законодавства. Зазначеною постановою, за порушення п.5.32 ДСП № 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів» тимчасово заборонено експлуатацію АЗС ТОВ «Старт-ЛТД» по АДРЕСА_2 з 20.05.2013 року до організації нормативної санітарно-захисної зони АЗС у відповідності до ДСП № 173-96. (а.с.7-8)
Листом від 16.05.2013 року за № 249/3, на підставі заяви ТОВ «Старт-ЛДТ» та розробленого ним плану здійснення заходів з організації санітарно-захисної зони, Головний державний санітарний лікар м.Донецька та Старобішевського району Бондаренко С.І. відтермінував строк заборони експлуатації АЗС ТОВ «Старт-ЛТД» з 20.05.2013 року до 02.12.2013 року. (а.с.8)
Вважаючи дії Донецького управління ГУ Держсанепідслужби у Донецькій області та Постанову № 18/03 про застосування адміністративно-запобіжних заходів за порушення санітарного законодавства незаконними, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Вирішуючи питання щодо дотримання процедури при прийнятті оскаржуваної постанови колегія суддів зазначає наступне.
Спірні правовідносини регулює Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (надалі Закон України № 4004-XII).
В Преамбулі вказаного Закону зазначено, що він регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні.
Статтею 31 Закону України № 4004-XII визначено, що систему державної санітарно-епідеміологічної служби України становлять: центральний орган виконавчої влади в галузі охорони здоров'я; установи і заклади державної санітарно-епідеміологічної служби центрального органу в галузі охорони здоров'я.
Посадовими особами державної санітарно-епідеміологічної служби України є головні державні санітарні лікарі та їх заступники, інші працівники державної санітарно-епідеміологічної служби України, уповноважені здійснювати державний санітарно-епідеміологічний нагляд згідно з цим Законом.
Центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення є центральний орган виконавчої влади в галузі охорони здоров'я.
На установи і заклади державної санітарно-епідеміологічної служби центрального органу виконавчої влади в галузі охорони здоров'я покладаються функції відповідних адміністративно-територіальних, транспортних та об'єктових органів державного санітарно-епідеміологічного нагляду.
Установи і заклади державної санітарно-епідеміологічної служби здійснюють свою діяльність на підставі положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні та положення про державну санітарно-епідеміологічну службу України, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до положень ст.33 Закону України № 4004-XII основними напрямами діяльності державної санітарно-епідеміологічної служби, крім іншого, є: здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду.
Відповідно до ст.39 зазначеного Закону державний санітарно-епідеміологічний нагляд - це діяльність органів, установ та закладів державної санітарно-епідеміологічної служби по контролю за дотриманням юридичними та фізичними особами санітарного законодавства з метою попередження, виявлення, зменшення або усунення шкідливого впливу небезпечних факторів на здоров'я людей та по застосуванню заходів правового характеру щодо порушників.
Державний санітарно-епідеміологічний нагляд здійснюється відповідно до Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні вибірковими перевірками дотримання санітарного законодавства за планами органів, установ та закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, а також позапланово залежно від санітарної, епідемічної ситуації та за заявами громадян.
Результати перевірки оформлюються актом, форма і порядок складання якого визначаються головним державним санітарним лікарем України.
На виконання зазначеного Закону, задля забезпечення реалізації його положень, Указом Президента України від 6 квітня 2011 року N 400/2011 затверджено Положення про Державну санітарно-епідеміологічну службу України (надалі -Положення про СЕС) та Постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 1999 р. N 1109 затверджене Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні (надалі Положення про санепіднагляд).
Статтею 1 Положення про СЕС визначено, що Державна санітарно-епідеміологічна служба України (Держсанепідслужба України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров'я України.
Статтею 7 Положення про СЕС передбачено, що Держсанепідслужба України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі і на водному, залізничному, повітряному транспорті.
Керівники територіальних органів Держсанепідслужби України є головними державними санітарними лікарями на відповідній території, відповідному виді транспорту.
Керівники територіальних органів Держсанепідслужби України за погодженням із Головою Держсанепідслужби України можуть утворювати в межах граничної чисельності працівників Держсанепідслужби України і коштів, передбачених на її утримання, ліквідовувати, реорганізовувати структурні підрозділи апарату територіальних органів Держсанепідслужби України, які забезпечуватимуть здійснення повноважень Держсанепідслужби України у районах, містах, районах в місті та на об'єктах відповідних видів транспорту.
Керівники структурних підрозділів апарату територіальних органів Держсанепідслужби України, які забезпечуватимуть здійснення повноважень Держсанепідслужби України у районах, містах, районах в місті та на об'єктах відповідних видів транспорту, є головними державними санітарними лікарями на відповідній території, об'єкті транспорту.
Відповідно до пунктів 4, 5 та 31 ст.4 Положення про СЕС Держсанепідслужба України відповідно до покладених на неї завдань: здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд та контроль за дотриманням вимог санітарного законодавства органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування, органами влади Автономної Республіки Крим, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, фізичними особами та громадянами, реалізацією ними санітарних та протиепідемічних (профілактичних) заходів; застосовує передбачені законодавством заходи для припинення порушення санітарного законодавства; видає обов'язкові для виконання постанови, накази, розпорядження, висновки, приписи з питань усунення або обмеження шкідливого впливу на стан здоров'я і життя людини факторів середовища життєдіяльності, організовує і контролює їх виконання.
Статтею 5 Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні встановлено, що державний санітарно-епідеміологічний нагляд здійснюється головними державними санітарними лікарями, їх заступниками, іншими посадовими особами, а також установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби у порядку запобіжного та поточного нагляду.
Статтею 9 Положення про санепіднагляд передбачено, що поточний державний санітарно-епідеміологічний нагляд як діяльність головних державних санітарних лікарів, їх заступників, інших посадових осіб установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби з контролю за дотриманням юридичними і фізичними особами санітарного законодавства, санітарних та протиепідемічних (профілактичних) заходів, приписів, постанов та висновків здійснюється шляхом обстеження та перевірки об'єктів нагляду щодо дотримання і реалізації вимог безпеки для здоров'я і життя людини.
Обстеження та перевірка об'єктів нагляду проводиться вибірково за планами, що розробляються органами, установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, позапланово - залежно від санітарної та епідемічної ситуації, а також за повідомленнями підприємств, установ і організацій та за заявами громадян.
Обстеження та перевірка об'єктів проводиться посадовими особами державної санітарно-епідеміологічної служби за направленням головного державного санітарного лікаря або його заступників.
Результати обстеження та перевірки оформлюються актом, форма і порядок складання якого визначаються головним державним санітарним лікарем України.
З системного аналізу наведених положень законодавства випливає висновок про те, що нагляд за дотриманням господарюючими суб'єктами вимог санітарного законодавства здійснюється центральним органом виконавчої влади - Держсанепідслужбою України через його територіальні підрозділи. При цьому, безпосереднє виконання функцій, завдань та повноважень Держсанепідслужби, у тому й числі шляхом проведення позапланових перевірок за заявами громадян, за направленням головного державного санітарного лікаря чи його заступника покладається на посадових осіб територіальних органів та підрозділів Держсанепідслужби. Оскільки судом встановлено, що у відповідності до наведених положень законодавства перевірку АЗС ТОВ «Старт -ЛТД» було проведено посадовою особою Донецького управління ГУ Держсанепідслужби у Донецькій області, в функціональні обов'язки якої входить проведення таких перевірок, та на підставі направлення на перевірку, виданого Головним державним санітарним лікарем м. Донецька та Старобішевського району, то твердження позивача про проведення перевірки не уповноваженою на це особою суд вважає безпідставним. Також суд зауважує, що діючим законодавством України не передбачений обов'язок контролюючого органу перевіряти правосубєктність особи, що звернулась до нього з заявою чи скаргою.
Виходячи з наведеного, колегія суддів вважає правильним висновок суду першої інстанції щодо дотримання процедури прийняття рішення та прийняття рішення повноважною особою.
Щодо перевірки відповідності висновків, викладених в акті перевірки про недотримання ТОВ «Старт-ЛТД» вимог санітарних правил щодо відстані від джерел викидів АЗС до житлового будинку АДРЕСА_1 колегія зазначає наступне.
Пунктом 5.32. Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19 червня 1996 р. N 173 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за N 379/1404 визначено, що відстань від автозаправочних станцій з підземними резервуарами для зберігання рідкого палива до меж ділянок дитячих дошкільних закладів, загальноосвітніх шкіл, шкіл-інтернатів, лікувально-профілактичних закладів, до стін житлових та інших громадських будівель і споруд, дитячих ігрових майданчиків і місць відпочинку населення слід приймати за розрахунком забруднення атмосферного повітря шкідливими викидами АЗС, але не менше 50 метрів.
За висновками, викладеними в оскаржуваному акті перевірки дотримання санітарного законодавства від 16.04.2013 року, відстань від джерел викидів АЗС до житлового будинку АДРЕСА_1 визначена у 25 метрів. Згідно показам свідка ОСОБА_5 дана відстань визначалася інструментальним методом, виходячи з наданого позивачем генплану.
Статтею 9 Положення про санепіднагляд передбачено, що поточний державний санітарно-епідеміологічний нагляд як діяльність головних державних санітарних лікарів, їх заступників, інших посадових осіб установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби з контролю за дотриманням юридичними і фізичними особами санітарного законодавства, санітарних та протиепідемічних (профілактичних) заходів, приписів, постанов та висновків здійснюється шляхом обстеження та перевірки об'єктів нагляду щодо дотримання і реалізації вимог безпеки для здоров'я і життя людини.
У судовому засіданні було встановлено, що посадова особа санітарно-епідеміологічної служби проводила перевірку з виходом на місце розташування АЗС, АГЗП. При цьому відстань вимірювалась не на місцевості а за допомогою схеми генерального плана.
Колегія суддів, досліджуючи справу про застосування адміністративно-запобіжних заходів до АЗС «ООО «Старт ЛТД» зазначає, що креслення яке було використане для вимірювання відстані від АДРЕСА_1 до АЗС (арк.справи 160) не має масштабу за допомогою якого взагалі можливо встановити будь-які розміри.
Вказаний на аркуші № 159 масштаб 1:5000 не дозволяє технічно вірно встановити відстань між об'єктами. (похибка в 1 мм. становить 5 метрів на місцевості).
Також колегія суддів зазначає, що на генеральному плані не зазначений де саме знаходиться АДРЕСА_1
Крім того, колегія суддів зазначає, що вирішуючи питання про застосування адміністративно-запобіжних заходів санітарно-епідеміологічна служба повинна була встановити що будинок АДРЕСА_1 має статус нерухомості, житлового будинку. Колегія суддів досліджуючи справу про застосування адміністративно-запобіжних заходів встановила відсутність будь-яких правовстановлюючих документів на будівлю, що розташована за адресою: АДРЕСА_1
При таких обставинах колегія суддів зазначає, що рішення про застосування адміністративно-запобіжних заходів за порушення санітарного законодавства було прийнято на припущеннях без встановлення реальної відстані від АЗС до будинку та без правовстановлюючих документів, які б підтвердили статус житлового будинку.
Колегія суддів зазначає, що вирішуючи питання про правомірність рішення суб'єкта владних повноважень суд першої інстанції повинен був перевірити ті документи та заходи які використовувались на час прийняття рішення а не підміняти діяльність санітарно-епідеміологічної служби та самостійно встановлювати факт наявності або відсутності правопорушення вже після прийняття оскаржуваної постанови.
Пунктом 4 частини 1 статті 202 КАС України встановлено, що підставами для скасування постанови або ухвали суду першої інстанції та ухвалення нового рішення є порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи або питання.
Колегія вважає, що суд першої інстанції в частині встановлення факту наявності порушення санітарного законодавства прийняв рішення з порушенням норм матеріального права тому в цій частині постанову необхідно скасувати та в цій частині вимоги задовольнити. Висновок щодо правомірності проведення перевірки є правильним.
Повний текст постанови складений 23 вересня 2013 року.
Керуючись статтями 24, 160, 167, 184, 195, 196, 197, 198, 202, 205, 207, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Старт ЛТД" на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 15 липня 2013 р. у справі № 805/8637/13-а - задовольнити частково.
Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 15 липня 2013 р. у справі № 805/8637/13-а в частині відмови у скасування постанови Головного державного санітарного лікаря м.Донецька та Старобешівського району від 24.04.2013 року № 18/03 - скасувати та в цій частині позовні вимоги задовольнити.
Скасувати постанову Головного державного санітарного лікаря м.Донецька та Старобешівського району від 24.04.2013 року № 18/03.
В решті постанову Донецького окружного адміністративного суду від 15 липня 2013 р. у справі № 805/8637/13-а - залишити без змін.
На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України складення рішення у повному обсязі відкласти на строк - до 5 днів.
Рішення може бути оскаржена протягом двадцяти днів після складення постанови в повному обсязі.
Головуючий О.О.Шишов
Судді Т.Г.Арабей
Л.В.Губська
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2013 |
Оприлюднено | 01.10.2013 |
Номер документу | 33806950 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Шишов О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні