Постанова
від 24.09.2013 по справі 826/11528/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

24 вересня 2013 року 15:15 № 826/11528/13-а

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Гарника К.Ю., при секретарі судового засідання Непомнящій А.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "В.О.Р.Г.-Дрейфус" до Державної податкової інспекції у Деснянському районі міста Києва Державної податкової служби про визнання протиправними дії, зобов'язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г.-Дрейфус» (далі по тексту - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Деснянському районі міста Києва Державної податкової служби (далі по тексту - відповідач) в якому просить суд: визнати протиправними дії ДПІ у Деснянському районі м. Києва ДПС щодо проведення зустрічної звірки та складення акту від 16 січня 2013 року № 15/22-10/38095869 про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ «Укрспецзовнішторг» (код за ЄДРПОУ 3067625), їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року; зобов'язати ДПІ у Деснянському районі м. Києва ДПС виключити з ІС «Зустрічні звірки» інформацію щодо проведеної зустрічної звірки ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ «Укрспецзовнішторг» (код за ЄДРПОУ 3067625), їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року.

На думку позивача, у податкового органу відсутні підстави для проведення зустрічної звірки та для складання акту з висновками про відсутність господарської діяльності з огляду на не направлення запиту на адресу позивача про надання інформації та її документального підтвердження.

Представник відповідача у судовому засіданні 24 вересня 2013 року адміністративний позов не визнав з посиланням на безпідставність позовних вимог, просив суд відмовити у їх задоволенні. Мотивуючи заперечення, зазначив, що звірка проведена правомірно, висновки акту - є документально підтвердженими.

Після розгляду адміністративного позову та доданих до нього матеріалів, всебічного і повного встановлення всіх фактичних обставин, на яких ґрунтується позов, об'єктивної оцінки доказів, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає наступне.

З матеріалів справи вбачається, що на підставі службового посвідчення серія УКМ № 055339, виданого 26 квітня 2010 року ДПІ у Деснянському районі м. Києва ДПС, відповідно до пункту 73.5 статті 73 та статті 79 Податкового кодексу України здійснена зустрічна звірка Товариства з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г.- Дрейфус» (код за ЄДРПОУ 38095869) ) з питань, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість по взаємовідносинам ТОВ «Укрспецзовнішторг» їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року, за результатом якої складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 16 січня 2013 року № 15/22-10/38095869.

Зі змісту вищезазначеного акту вбачається, що в ході проведення зустрічної звірки ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» використано матеріали зустрічної звірки ТОВ «Укрспецзовнішторг» (згідно акту ДПІ у Печерському районі м. Києва ДПС про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Укрспецзовнішторг» (ЄДРПОУ 30676525) від 06 грудня 2012 року № 5290/22-40/30676525 за період діяльності з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року, яким не підтверджено реальність здійснення фінансово-господарських операцій, їх товарність) за рахунок якого ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» було сформовано податковий кредит за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року на суму 1321048 грн.

Як висновок, звіркою не встановлено факту реального здійснення господарських операцій ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» за вересень 2012 року, тим самим не підтверджено задекларовані податкові зобов'язання та податковий кредит.

Як наслідок, податковий орган дійшов висновку, що дані Додатків 5 «Розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту» до декларацій з ПДВ за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року, поданих ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» до ДПІ у Деснянському районі м. Києва, підлягають зменшенню: задекларовані податкові зобов'язання за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року в сумі 1321048 грн. підлягають зменшенню в сумі 1321048 грн.; задекларований податковий кредит за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року в сумі 1320148 грн. підлягають зменшенню в сумі 1 320 148 грн.

Представник позивача зазначає, що інформаційний запит про надання письмових пояснень та їх документального підтвердження господарських відносин з ТОВ «Укрспецзовнішторг» ним не отриманий, звірка проведена відповідачем неправомірно, без наявних на те правових підстав, а тому дії податкового органу підлягають визнанню неправомірними.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначається Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1232.

Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

За змістом пункту 73.3. статті 73 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту. Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема, за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби. Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.

Відповідно до пункту 4 Порядку про проведення зустрічних звірок орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

З аналізу викладених норм вбачається, що податковий орган має право на проведення зустрічної звірки, обов'язковою умовою проведення якої є направлення податковим органом платнику податків запиту про подання інформації та її документальне підтвердження.

У судовому засіданні 24 вересня 2013 року представником відповідача надано копію запиту від 16 січня 2013 року № 158/10/22-118 про надання пояснень та їх документального підтвердження, який адресований Товариству з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г.-Дрейфус», проте доказів направлення цього запиту на адресу позивача не надано.

При цьому, згідно відмітки про отримання, вищезазначений запит Державної податкової інспекції у Деснянському районі міста Києва Державної податкової служби від 16 січня 2013 року № 158/10/22-118 отриманий представником Товариства з обмеженою відповідальністю «Віртуальний офіс» ОСОБА_1

Інших доводів на підтвердження направлення позивачу запиту від 16 січня 2013 року № 158/10/22-118 представником відповідача не надано, як і обґрунтованих пояснень з приводу вручення запиту представнику іншого підприємства.

Як зазначено представником позивача у судовому засіданні 24 вересня 2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г.-Дрейфус» не має відношення до Товариства з обмеженою відповідальністю «Віртуальний офіс», не здійснює з останнім господарської діяльності, а фізична особа - ОСОБА_1 ніколи не перебувала у трудових відносинах із Товариством з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г.-Дрейфус», у зв'язку з чим повноваження на отримання документів у останньої відсутні.

За таких обставин, суд зазначає, що податковим органом у встановленому порядку не направлено (не вручено) платнику податків інформаційний запит для надання права останньому направити письмові пояснення та їх документальне підтвердження, чим порушено статтю 73 Податкового кодексу України та пункт 4 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1232.

З огляду на викладене, позовні вимоги в частині визнання протиправними дій ДПІ у Деснянському районі м. Києва ДПС щодо проведення зустрічної звірки з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ «Укрспецзовнішторг» (код за ЄДРПОУ 3067625), їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Водночас, суд не погоджується із вимогами позивача про визнання протиправними дій відповідача щодо складення акту від 16 січня 2013 року № 15/22-10/38095869 про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» з огляду на наступне.

Відповідно до підпункту 62.1.3 пункту 62.1 статті 62 Податкового кодексу України, податковий контроль здійснюється шляхом перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до пункту 1 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1232., зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Згідно із пунктами 4.3, 4.4 Методичних організацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової адміністрації від 22 квітня 2011 року № 236, при отриманні запиту про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання структурний підрозділ органу ДПС, визначений керівником (заступником керівника) органу ДПС, відповідальним за її проведення (далі - відповідальний підрозділ), у той самий день проводить аналіз інформації та документального її підтвердження, які містяться в інформаційних базах органу ДПС та справі суб'єкта господарювання; у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

Тобто, у разі неможливості проведення зустрічної звірки, податковим органом складається Акт про неможливість проведення зустрічної звірки, в зв'язку з чим, під час складення Акта відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені податковим законодавством України.

Аналогічна позиція викладена в постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 30 квітня 2013 року № 826/360/13-а.

При цьому, суд бере до уваги, що акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г. - Дрейфус» від 16 січня 2013 року № 15/22-10/38095869 після складання всупереч приписам Податкового кодексу України позивачу не направлявся. Представником відповідача доказів на спростування не надано.

Таким чином, адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г.-Дрейфус» в цій частині не підлягає задоволенню.

Вирішуючи адміністративну справу в частині позовних вимог щодо зобов'язання ДПІ у Деснянському районі м. Києва ДПС виключити з ІС «Зустрічні звірки» інформацію щодо проведеної зустрічної звірки ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ «Укрспецзовнішторг» (код за ЄДРПОУ 3067625), їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Із системного аналізу статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України вбачається, що право на судовий захист має лише та особа, яка є суб'єктом (носієм) порушених прав, свобод чи інтересів. Тож для того, щоб особі було надано судовий захист, суд повинен встановити, що особа дійсно має право, свободу чи інтерес, про захист яких вона просить і це право, свобода чи інтерес порушені відповідачем.

Водночас, згідно статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин.

Згідно частиною 2 статтею 171 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якої право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб'єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт.

Тобто, позивачем не надано належних обґрунтувань наявності порушення його прав чи інтересів у сфері публічно-правових відносин, доказів на підтвердження його звернення до відповідача із аналогічними вимогами та отримання відмови у виключенні із ІС «Зустрічні звірки» інформацію щодо проведеної зустрічної звірки ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус», що, на думку суду, є підставою для відмови у задоволенні позовних вимог.

Крім цього, представник позивача, мотивуючи позовні вимоги, посилається на те, що на підставі акту про неможливість проведення зустрічної звірки були відкориговані показники податкового зобов'язання та податкового кредиту позивача в електронній автоматизованій системі, але при цьому жодних доказів на підтвердження таких змін суду не надано.

Так, пунктом 71.1 статті 71 Податкового кодексу України визначено, що інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності державної податкової служби - це комплекс заходів із збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання органами державної податкової служби покладених на них функцій та завдань.

Відповідно до статті 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби.

Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.

Пунктом 1.3 Методичних рекомендацій щодо взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів, затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 18 квітня 2008 року № 266 "Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів" (далі за текстом - Наказ №266) встановлено, що для реалізації Методичних рекомендацій створені такі програмні продукти: 1.3.1 система формування та подання до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку податкової звітності в електронному вигляді щодо ведення обліку розшифрування податкового кредиту та податкових зобов'язань у розрізі контрагентів; 1.3.2. система приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності щодо проведення автоматизованого контролю податкової декларації з податку на додану вартість на районному рівні; 1.3.3. система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України.

З аналізу наведених норм вбачається, що вищезазначена автоматизована система є програмним продуктом, метою якого є забезпечення підрозділів державної податкової служби інформацією щодо декларування платниками податків податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість.

Програма створена для службового користування та співставлення податковим органом задекларованих платниками податку на додану вартість податкових зобов'язань та податкового кредиту. Користувачами даної програми є лише податкові органи.

Форма "Детальна інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" є оформленням результатів автоматизованого співставлення даних податкової звітності платників ПДВ на центральному рівні.

Крім того, суд зазначає, що наказ ДПА України від 18.04.2008 №266 "Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів", не будучи зареєстрованими у Міністерстві юстиції України, не є нормативно-правовим актом, яким регулюються відносини у сфері справляння податків і зборів, а затверджені ним Методичні рекомендації (Примірний порядок) щодо взаємодії органів Державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з ПДВ з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів, на які, як на підставу своїх позовних вимог посилається позивач, не носять для платників податків обов'язкового характеру.

Відповідно до пункту 58.1 статті 58 Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Таким чином, підставою виникнення у платника податків прав та обов'язків або спричинення йому негативних наслідків, зокрема, нарахування податкових зобов'язань, штрафних (фінансових) санкцій, є прийняття податковим органом податкового повідомлення -рішення.

При цьому, внесення або зміна інформації до службової комп'ютерної програми податкового органу не може спричинити для платника податків будь-яких юридичних наслідків у формі виникнення або зміни прав та обов'язків, оскільки внесення такої інформації не призводить до коригування податкових зобов'язань платника податків.

За таких обставин, позовні вимоги щодо зобов'язання податкової служби вчинити дії щодо зобов'язання ДПІ у Деснянському районі м. Києва ДПС виключити з ІС «Зустрічні звірки» інформацію щодо проведеної зустрічної звірки ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» не підлягають задоволенню.

Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

За таких обставин, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість дій, тому, з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г.-Дрейфус» підлягає частковому задоволенню.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «В.О.Р.Г.-Дрейфус» задовольнити частково.

2. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Деснянському районі м. Києва Державної податкової служби щодо проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «В.О.Р.Г.-Дрейфус» з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ «Укрспецзовнішторг» (код за ЄДРПОУ 3067625), їх реальності та повноти відображення в обліку за період з 01 вересня 2012 року по 30 вересня 2012 року.

3. В решті вимог відмовити.

Постанова набирає законної сили в строки та порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.Ю. Гарник

Повний текст постанови виготовлено 27.09.2013 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.09.2013
Оприлюднено03.10.2013
Номер документу33864390
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11528/13-а

Ухвала від 10.12.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Постанова від 24.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Ухвала від 06.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Ухвала від 23.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні