cpg1251
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 жовтня 2013 року Справа № 5002-27/4561-2012 (5002-5/4561-2012) Севастопольський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Проценко О.І.,
суддів Євдокімова І.В.,
Котлярової О.Л.,
за участю представників сторін:
позивача: не з'явився, товариство з обмеженою відповідальністю "Орендне підприємство "Спортивно-оздоровчий табір "Лісний";
відповідача: не з'явився, Фонд комунального майна Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим;
третьої особи: не з'явився, Спортивно-оздоровчий табір "Лісний";
третьої особи: не з'явився, Железнодорожна районна рада міста Сімферополя Автономної Республіки Крим;
третьої особи: не з'явився, Управління у справах сім'ї, молоді, туризму та спорту Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим;
третьої особи: не з'явився, Виконавчий комітет Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим;
прокурор: Махиня Вікторія Валеріївна, посвідчення № 015753 від 21.03.13, прокурор відділу прокуратури міста Севастополя;
розглянувши апеляційну скаргу Заступника прокурора міста Сімферополя на рішення господарського суду Автономної Республіки Крим (суддя Янюк О.С.) від 30.07.2013 року у справі № 5002-27/4561-2012 (5002-5/4561-2012)
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Орендне підприємство "Спортивно-оздоровчий табір "Лісний"
до Фонду комунального майна Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Спортивно-оздоровчого табору "Лісний"
за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Железнодорожної районної ради міста Сімферополя Автономної Республіки Крим;
Управління у справах сім'ї, молоді, туризму та спорту Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим;
Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим
за участю Прокуратури м. Сімферополя Автономної Республіки Крим
про зобов'язання укласти договір оренди
ВСТАНОВИВ :
Товариство з обмеженою відповідальністю "Орендне підприємство "Спортивно-оздоровчий табір "Лісний" звернулось до господарського суду Автономної Республіки Крим із позовною заявою в якій просило, з урахуванням заяви, поданої у судовому засіданні 11.07.2013 року визнати укладеним, з моменту набрання рішенням законної сили, договор оренди цілісного майнового комплексу СОТ "Лісний" між позивачем та Фондом комунального майна Сімферопольської міської ради на умовах викладених у позові, разом з тим, просив стягнути з відповідача на його користь судові витрати.
Рішенням господарського суду Автономної Республіки Крим (суддя Янюк О.С.) від 30.07.2013 року у справі №5002-27/4561-2012 (5002-5/4561-2012) позов задоволений.
Су визнав укладеним договір оренди цілісного майновою комплексу, що належить до власності територіальної громади м. Сімферополь, з моменту набрання рішенням законної сили на умовах поданого Товариством з обмеженою відповідальністю "Орендне підприємство "Лісний" проекту цього договору, а саме:
"Ми, що нижче підписалися, Фонд комунального майна м. Сімферополь (далі - Орендодавець) в особі, що діє на підставі
1. Предмет Договору
1.1. Орендодавець передає, а Орендар приймає в термінове платне користування цілісний майновий комплекс СОТ "Лісний", що знаходиться на балансі Спортвно-оздоровчого табору "Лісний", згідно Додатку 1 до цього Договору, розташованого за адресою: АР Крим, м. Судак, c. Лісне (далі - "Майно"), вартість об'єкта нерухомого майна визначена згідно зі звітом про оцінку на 01.10.2012 і становить без урахування ПДВ 2 599 822,00 гривні.
1.2. Майно передається в оренду для розміщення спортивно-оздоровчого табору.
1 .3. Стан майна на момент укладення договору визначається в акті приймання-передавання за узгодженим висновком Балансоутримувача і Орендаря.
2. Умови передачі орендованого майна Орендареві
2.1. Орендар вступає у строкове платне користування Майном у термін, указаний у Договорі, але не раніше дати підписання Сторонами цього Договору та акта приймання-передавання Майна. Акт приймання-передавання орендованого комунального майна з боку сторони, яка передає майно, підписується як Орендодавцем, так і Балансоутримувачем майна.
2.2. Передача Майна в оренду не тягне за собою виникнення в Орендаря права власності на це Майно. Власником Майна залишається громада м. Сімферополя, а Орендар користується ним протягом строку оренди.
2.3. Передача Майна в оренду здійснюється за вартістю, визначеною у звіті про незалежну оцінку, складеному за Методикою оцінки.
2.4. Обов'язок щодо складання акта приймання-передавання покладається на сторону, що передає Майно іншій стороні Договору.
2.5. У разі, якщо орендоване майно фактично знаходиться на балансі комунального підприємства, Орендодавець вповноважує (доручає) керівництво Балансоутримувача у підписанні акта приймання-передавання.
3. Орендна плата
3.1. Орендна плата визначається на підставі Методики розрахунку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 № 786 (зі змінами) (далі - Методика розрахунку), або за результатами конкурсу на право оренди державного Майна і становить без ПДВ за базовий місяць розрахунку оренди - жовтень 2012 - 21 665,18 грн.
3.2. Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
3.3. Орендна плата за кожний наступний місяць розраховується Орендарем самостійно, при цьому її розмір визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.
3.4. У разі користування Майном протягом неповного календарного місяця (першого та/або останнього місяців оренди) добова орендна плата за дні користування визначається згідно з чинною Методикою розрахунку на основі орендної плати за відповідні місяці пропорційно дням користування.
3.5. Розмір орендної плати переглядається на вимогу однієї із Сторін у разі зміни Методики її розрахунку, істотної зміни стану об'єкта оренди з незалежних від Сторін причин та в інших випадках, передбачених чинним законодавством.
3.6. Орендна плата перераховується за наступними реквізитами: щомісяця не пізніше 15 числа місяця, що випливає за звітним. Орендна плата за кожний місяць оренди перераховується в місцевий бюджет Орендарем самостійно у порядку, встановленому даним Договором.
3.7. Орендна плата, перерахована несвоєчасно або не в повному обсязі, підлягає індексації і стягується до бюджету відповідно до чинного законодавства України з урахуванням пені в розмірі подвійної облікової ставки НБУ на дату нарахування пені від суми заборгованості за кожний день прострочення, включаючи день оплати. Нарахування пені за несвоєчасну або не в повному обсязі перераховану орендну плату припиняється через один рік від дня, коли орендна плата повинна була бути сплачена.
3.8. У разі, якщо заборгованість з орендної плати становить загалом не менше ніж три місяці, Орендар також сплачує штраф у розмірі 10 % від суми заборгованості відповідно до п. 3.6. цього Договору.
3.9. Зайва сума орендної плати, що надійшла до державного бюджету, підлягає заліку в рахунок подальших платежів.
3.10. Зобов'язання Орендаря за сплатою орендної плати забезпечуються у вигляді завдатку в розмірі не меншому, ніж орендна плата за перший місяць оренди, який вноситься в рахунок плати за останній місяць оренди та становить 21 665,18 грн.
3.11. У разі припинення (розірвання) Договору оренди Орендар протягом 15 календарних днів сплачує орендну плату до дня повернення Майна за актом приймання-передавання включно. При перевищенні строку встановленого п. 10.8 даного Договору Орендар платить неустойку в порядку, встановленому п. 10.10 даного Договору, до дня повернення Майна за актом приймання-передавання включно. Закінчення строку дії Договору оренди не звільняє Орендаря від обов'язку сплатити заборгованість за орендною платою, якщо така виникла, у повному обсязі, ураховуючи санкції, до державного бюджету.
4. Використання амортизаційних відрахувань і відновлення орендованого майна
4.1. Відповідно до Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 17.07.2000 № 64 , зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.07.2000 під № 459/4710, на необоротні активи установ і організацій, які втримуються за рахунок бюджетних засобів (у тому числі навчальні заклади), амортизаційні відрахування не виробляються, а здійснюється нарахування зношування. Зношування нараховується Орендарем.
5. Обов'язки Орендаря
Орендар зобов'язується :
5.1. Використовувати орендоване Майно відповідно до його призначення за умов цього Договору.
5.2. Протягом місяця після підписання Договору внести завдаток, передбачений цим Договором. Завдаток стягується до місцевого бюджету. Після закінчення основного строку Договору оренди здійснюється перерахування орендної плати за останній місяць (останні місяці) з урахуванням внесеного Орендарем завдатку, У разі порушення Орендарем зобов'язання зі сплати орендної плати він має відшкодувати державному бюджету збитки в сумі, на яку вони перевищують розмір завдатку. Якщо в разі дострокового припинення Договору за згодою Сторін сума сплачених орендних платежів і завдатку перевищить передбачені Договором платежі за період фактичної оренди, то це перевищення розглядається як зайва сума орендної плати.
5.3. Своєчасно й у повному обсязі сплачувати орендну плату. Відшкодувати експлуатаційні витрати та витрати на утримання майна, в тому числі податку на землю, незалежно від своєї господарської діяльності,
5.4. Забезпечувати збереження орендованого Майна, запобігати його пошкодженню і псуванню, тримати Майно в порядку, передбаченому санітарними нормами та правилами пожежної безпеки, підтримувати орендоване нерухоме Майно в належному стані, не гіршому, ніж на момент передачі його в оренду, з врахуванням нормального фізичного зносу, здійснювати заходи протипожежної безпеки;
5.5. Забезпечити Орендодавцю доступ на об'єкт оренди з метою перевірки його стану і відповідності напряму використання за цільовим призначенням, визначеному цим Договором.
5.6. У разі виникнення загрози або настання надзвичайних ситуацій, пов'язаних з природною стихією: ураган, землетрус, великий снігопад, ожеледиця тощо, надавати своїх працівників для їх попередження та ліквідації наслідків.
5.7. Своєчасно здійснювати за власний рахунок капітальний, поточний та інші види ремонтів орендованого Майна. Ця умова Договору не розглядається як дозвіл на здійснення поліпшень орендованого Майна і не тягне за собою зобов'язання Орендодавця щодо компенсації вартості поліпшень. У разі, якщо Орендар подає заяву на погодження Орендодавцем здійснення невід'ємних поліпшень орендованого Майна, він зобов'язаний надати експертний висновок на проектно-кошторисну документацію на здійснення невід'ємних поліпшень.
5.8. Протягом місяця після укладення цього Договору застрахувати орендоване нерухоме Майно не менше, ніж на його вартість за звітом про оцінку на користь Орендодавця, який несе ризик випадкової загибелі чи пошкодження об'єкта оренди, у порядку, визначеному законодавством, і надати Орендодавцю копії страхового полісу і платіжного доручення, на протязі тижня від дати страхування. Постійно поновлювати договір страхування таким чином, щоб увесь строк оренди Майно було застрахованим.
5.9. Щомісяця, до 15 числа, надавати Орендодавцеві інформацію про перерахування орендної плати за попередній місяць (копію платіжного доручення з відміткою обслуговувального банку про перерахування орендної плати до Державного бюджету України). Раз на рік проводити звіряння взаєморозрахунків по орендних платежах і оформляти відповідні акти звіряння.
5.10. У разі припинення або розірвання Договору повернути Орендодавцеві орендоване Майно в належному стані, не гіршому, ніж на момент передачі його в оренду, з урахуванням нормального фізичного зносу, та відшкодувати Орендодавцеві збитки в разі погіршення стану або втрати (повної або часткової) орендованого Майна з вини Орендаря.
5.11. Нести відповідальність за дотримання правил експлуатації інженерних мереж, пожежної безпеки і санітарії в приміщеннях згідно із законодавством.
5.12. У разі зміни рахунку, назви підприємства Орендаря, телефону, юридичної адреси повідомляти про це Орендодавця у тижневий строк, з дати виникнення змін чи їх реєстрації.
6. Права Орендаря
Орендар має право:
6.1. Використовувати орендоване Майно відповідно до його призначенця та умов цього Договору.
6.2. За згодою Орендодавця здавати майно в суборенду. Суборендну плату в розмірі, що не перевищує орендної плати за об'єкт суборенди, отримує Орендар, а решта суборендної плати спрямовується до державного бюджету.
6.3. За згодою Орендодавця проводити заміну, реконструкцію, розширення, технічне переозброєння орендованого Майна, що зумовлює підвищення його вартості.
7. Обов'язки Орендодавця
Орендодавець зобов'язується:
7.1. Передати Орендарю за згодою Балансоутимувача в оренду Майно згідно з цим Договором за актом приймання-передавання майна, який підписується одночасно з цим Договором.
7.2. Не вчиняти дій, які перешкоджали Орендарю користуватися орендованим Майном на умовах цього Договору.
7.3. У разі здійснення Орендарем невід'ємних поліпшень орендованого Майна Орендодавець зобов'язаний здійснювати контроль за здійсненням таких поліпшень.
8. Права Орендодавця
Орендодавець має право:
8.1. Контролювати наявність, стан, напрями та ефективність використання Майна, переданого в оренду за цим Договором.
8.2. Виступати з ініціативою щодо внесення змін до цього Договору або його розірвання у разі погіршення стану орендованого Майна внаслідок невиконання або неналежного виконання умов цього Договору Орендарем.
8.3. Здійснювати контроль за станом Майна шляхом візуального обстеження зі складанням акта обстеження.
9. Відповідальність і вирішення спорів за Договором
9.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
9.2. Орендодавець не відповідає за зобов'язаннями Орендаря. Орендар не відповідає за зобов'язаннями Орендодавця, якщо інше не передбачено цим Договором. Орендар відповідає за своїми зобов'язаннями і за зобов'язаннями, за якими він є правонаступником, виключно власним майном. Стягнення за цими зобов'язаннями не може бути звернене на орендоване державне Майно.
9.3. Спори, які виникають за цим Договором або в зв'язку з ним, не вирішені шляхом переговорів, вирішуються в судовому порядку.
10. Строк чинності, умови зміни та припинення Договору
10.1. Цей Договір укладено строком на 25 років, що діє з " " 20 р. до "____" 20 р, включно.
10.2. Умови цього Договору зберігають силу протягом усього строку цього Договору, у тому числі у випадках коли після його укладення законодавством установлено правила, що погіршують становище Орендаря, а в частині зобов'язань Орендаря щодо орендної плати - до виконання зобов'язань.
10.3. Зміни до умов цього Договору або його розірвання допускаються за взаємної згоди Сторін. Зміни, що пропонуються внести, розглядаються протягом одного місяця з дати їх подання до розгляду іншою Стороною.
10.4. У разі відсутності заяви однієї із Сторін про припинення цього Договору або зміну його умов після закінчення строку його чинності протягом одного місяця Договір уважається продовженим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені цим Договором.
10.5. Реорганізація Орендодавця не є підставою для зміни або припинення чинності цього Договору, і він зберігає свою чинність для нового власника орендованого Майна (його правонаступникiв).
10.6. Чинність цього Договору припиняється внаслідок:
загибелі орендованого Майна;
достроково за взаємною згодою Сторін або за рішенням суду;
банкрутства Орендаря:
ліквідації Орендаря-юридичної особи.
10.7. У разі припинення або розірвання Договору поліпшення орендованого Майна, здійснені Орендарем за рахунок власних коштів, які можна відокремити від орендованого Майна не завдаючи йому шкоди, є власністю Орендаря, а невід'ємне поліпшення - власністю Орендодавця і компенсації не підлягають.
10.8. У разі припинення або розірвання цього Договору Майно протягом 15 календарних днів повертається Орендарем Орендодавцю. У разі, якщо Орендар затримав повернення Майна, він несе ризик його випадкового знищення або випадкового пошкодження.
10.9. Майно вважається поверненим Орендодавцю з моменту підписання Сторонами акта приймання-передавання. Обов'язок щодо складання акта приймання-передавання про повернення Майна покладається на Орендаря.
10.10. Якщо Орендар не виконує обов'язку щодо повернення Майна, Орендодавець має право вимагати від Орендаря сплати неустойки у розмірі подвійної орендної плати за користування Майном за час прострочення.
10.11. Взаємовідносини Сторін, не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України.
10.12. Цей Договір укладено в 3 (трьох) примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для Орендодавця, Балансоутримувача та Орендаря.
Юридичні та поштові реквізити Сторін:
Орендодавець:
Фонд комунального майна Сімферопольської міської ради. Юридична адреса: вул. Толстого, буд. 15, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95000; ідентифікаційний код 20687358.
Орендар:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРЕНДНЕ ПІДПРIЄМСТВО "СПОРТИВНО- ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР "ЛІСНИЙ". Юридична адреса: вул. Євпаторійське шосе, буд. 8Б, кімн. 320, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95014; ідентифікаційний код 38207341.
Балансоутримувач:
СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР "ЛІСНИЙ". Юридична адреса: вул. Гагаріна, буд. 18-А, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95026; ідентифікаційний код 02124858.
12. Додатки
Додатки до цього Договору є його невід'ємною і складовою частиною. До цього Договору додаються:
- опис майна передаваємого в оренду
- розрахунки орендної плати (додаток № 2);
- акт приймання-передавання орендованого Майна (додаток № 3);
- звіт про оцінку Майна, що передається в оренду (додаток № 4).
ОРЕНДОДАВЕЦЬ ОРЕНДАР
Додаток 1 до Договору оренди № __
цілісного майнового комплексу,
Інвентаризаційний опис майна, що
передається в оренду
цілісного майновою комплексу СОТ "Лісний"
№ з/пНайменування та коротка характеристика об'єктаРік випуску (будівництва)Інвентарний кількість 1 2 3 4 7 1Асфальтовое мощение 10310042 1,000 2Бассейн 10310056 1,000 3Бетонные ограждения 10310055 1,000 4Вагон бытовой 10310018 1,000 5Вагон-склад 10310054 1,000 6Гараж 10310045 1,000 7Гараж 10310060 1,000 8Гелеоустановка 10310044 1,000 9Домик сторожа 10310016 1,000 10Душевой павильон с гелеоустановкой 10310061 1,000 11Жилой вагончик-1 10310019 1,000 12Жилой вагончик-10 10310028 1,000 13Жилой вагончик-2 10310020 1,000 14Жилой вагончик-3 10310021 1,000 15Жилой вагончик-4 10310022 1,000 16Жилой вагончик-5 10310023 1,000 17Жилой вагончик-6 10310024 1,000 18Жилой вагончик-7 10310025 1,000 19Жилой вагончик-8 10310026 1,000 20Жилой вагончик-9 10310027 1,000 21Заправочная АБП 10310059 1,000 22Изолятор.навес.крыльцо 10310030 1,000 23КПП Крыльцо 10310036 1,000 24Крытый кинотеатр(алюминевый док-склад) 10310058 1,000 25Летний кинотеатр 10310002 1,000 26Мусоросборник 10310041 1,000 27Насосная 10310034 1,000 28Общежитие 10310014 1,000 29Очистные сооружения 10310040 1,000 30Санпропусник 10310038 1,000 31Склад.крыльцо 10310015 1,000 32Спальный корпус 4 эт. 10310035 1,000 33Спальный корпус-1 10320001 1,000 34Спальный корпус-10 10310013 1,000 35Спальный корпус-2 10320002 1,000 36Спальный корпус-3 10320003 1,000 37Спальный корпус-4 10320004 1,000 38Спальный корпус-5 10320005 1,000 39Спальный корпус-6 10320006 1,000 40Спальный корпус-7 10320007 1,000 41Спальный корпус-8 10320008 1,000 42Спальный корпус-9 10310012 1,000 43Столовая. подвал. навес 10310017 1,000 44ТИР 10310043 1,000 45ТЭП 10310039 1,000 46ТЭП крыльцо 10310001 1,000 47Туалет 10310037 1,000 48Туалет канализованный 10310057 1,000 49Туалет крыльцо 10310029 1,000 50Хлораторная 10310031 1,000 51Хлораторная /резервуар № 1 для воды 150м.3/ 10310032 1,000 52Хлораторная /резервуар №-2 для воды 150 м.3/ 10310033 1,000 53 Cабвуфер JВJ JRХ 118 10420106 2,000 54 Cабвуфер JВJ JRХ 118 10420107 55 Denon-dvd-900 10420089 1,000 56Аккордеон 10490008 1,000 57Антена в сборе 10420087 1,000 58Антена в сборе 10420086 1,000 59Аппарат пончиковый 10420081 1,000 60Бетоносмеситель 10420062 1,000 61В/нагреват.котел (сауна) 10420101 1,000 62Водонагреватель 30-50 л 10420090 2,000 63Водонагреватель 30-50 л 10420091 64Гладильный каток 10420025 1,000 65Горка скользкая 10490004 1,000 66КРОССОВЕР DOD SR 823 10420108 1,000 67Камера молочная 10420001 1,000 68Камера мясная 10420119 1,000 69Камера мясная рыбная 10420002 1,000 70Камера овощная 10420012 1,000 71Картофелечистка 10420064 1,000 72Кафедра водолечебная 10470005 1,000 73Качели 4-х местные 10490003 1,000 74Качели на цепях 10490005 1,000 75Кольца для рукохода 10490006 1,000 76Компьютер 10480006 1,000 77Компьютер АМД 10480004 1,000 78Компьютер Samsung модель: Компьютер КЛИК 10420115 1,000 79Компьютер грифон 10480002 1,000 80Купол 10490002 1,000 81Лифт подвесной 10420004 1,000 82Магнитофонная приставка 10420075 1,000 83Магнитофонная приставка 10420079 1,000 84Мармит 1-х блюд 10420006 1,000 85Машина протирочно - разделочная 10420111 1,000 86Машина стиральная КП-017 10420096 1,000 87Машина стиральная барабанная 10420049 1,000 88Мебель мягкая "Карина" 1998 10490010 1,000 89Муфельная печь 10420032 1,000 90Мясорубка МИМ -300 10420103 1,000 91Насос ЭЦВ 6-10-235 10420092 1,000 92Насос глубинный 1999 10420078 1,000 93Печь паро-конвекционная модель: MMIOOEEP 10420102 1,000 94Плита 4-х комф. без дух. 10420093 2,000 95Плита 4-х комф. без дух. 10420094 96Плита 4-х комф. без дух. 10420104 2,000 97Посудомоечная машина 10420053 1,000 98Посудомоечная машина 10400002 1,000 99Прибор измерения индукции 10430001 1,000 100Принтер Canon MF -3110 модель: Canon MF 3228 10480005 1,000 101Принтер Canon MF -810 10480003 1,000 102Принтер EPSON LX-300 10480001 1,000 103Проектор ВенQ 10420105 1,000 104Пульт DJ Stahtoh 303 10420110 1,000 105Радио-телефон 10440001 1,000 106Сварочный аппарат 10420030 1,000 107Системный блок AMD № 15 10400018 1,000 108Спортивные копья 10420005 1,000 109Спортснаряд Спираль 10490007 1,000 110Станок деревообрабатывающий 10420027 1,000 111Стиральная машина 10420057 112Стиральная машина Zanussi модель: ZWS1020 10420116 1,000 113Стол бильярдный 10490001 1,000 114Стол шахматный 10490009 1,000 115Телевизор "Фотон" 10420043 3,000 116Телевизор "Фотон" 10420044 117Телевизор "Фотон" 10420045 118Телефакс 10420088 1,000 119Трансформатор 10420042 1,000 120Трансформатор 10420077 1,000 121УКС ШХ 1.12 10420097 1,000 122УКС маслорезка РМ-м 10420098 1,000 123Усилитель 10420080 1,000 124Усилитель Crowh602Е 13В 10420109 1,000 125Хлеборезка 10420085 1,000 126Холодильная камера 10420050 1,000 127Холодильник "Норд" 10420072 2,000 128Холодильник "Норд" 10420073 129Холодильник LG модель: GR-U292SC 10420117 1,000 130Холодильный шкаф 10420066 1,000 131Центрифуга Ц-25 10420095 1,000 132Шкаф жарочный 10420083 1,000 133Электрокотел 10420112 1,000 134Электрокотел "Финский" 10420008 1,000 135Монитор Samsung Sync Master 10400008 5,000 136Монитор Samsung Sync Master 10400009 137Монитор Samsung Sync Master 10400010 138Монитор Samsung Sync Master 10400011 139Монитор Samsung Sync Master 10400012 140Системный блок AMD K6-266 10400013 5,000 141Системный блок AMD K6-266 10400014 142Системный блок AMD K6-266 10400015 143Системный блок AMD K6-266 10400016 144Системный блок AMD K6-266 10400017 145А/м "ГАЗ 53-12" борт. 1987 10510002 1,000 146Автобус ЛАЗ-695 1987 10510016 1,000 147Автобус ЛАЗ-695Н 1992 10510027 1,000 148Автобус ЛАЗ-699Р-Турист 1992 10510018 1,000 149Газель 32212 с магнитофоном 2002 10510026 1,000 150Мопед "Верховина" 1987 10510007 2,000 151Мопед "Верховина" 1987 10510008 152РАФ-2203 1990 10510015 1,000 153Самосвал ММЗ-554 1973 10510003 1,000 154Ванна моечная 2002 10620008 2,000 155Ванна моечная 2002 10620009 156Ворота металлические с калиткой и столбами 10600003 1,000 157Душирующее устройство Z-1500 (к посудом.машине) 10620013 1,000 158Металический забор для пляжа 2005 10620011 1,000 159Набор мебели 10600002 4,000 160Набор мебели 10600006 161Набор мебели 10600007 162Набор мебели 10600008 163Огнетушитель. комп. 1986 10620002 1,000 164Стол 1200*600*850 (к посуд машине)) 10600004 1,000 165Стол 1400 2005 10620010 1,000 166Стол для работы кружков ул.Гагарина 18-А 10600001 3,000 167Стол для работы кружков ул.Гагарина 18-А 10600009 168Стол для работы кружков ул.Гагарина 18-А 10600010 169Шкафы 1986 10620003 4,000 170Шкафы 1986 10620004 171Шкафы 1986 10620005 172Шкафы 1986 10620006 Орендодавець:
Фонд комунального майна Сімферопольської міської ради. Юридична адреса: вул. Толстого, буд. 15, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95000; ідентифікаційний код 20687358.
Орендар:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРЕНДНЕ ПІДПРIЄМСТВО "СПОРТИВНО- ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР "ЛІСНИЙ". Юридична адреса: вул. Євпаторійське шосе, буд. 8Б, кімн. 320, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95014; ідентифікаційний код 38207341.
Балансоутримувач:
СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР "ЛІСНИЙ". Юридична адреса: вул. Гагаріна, буд. 18-А, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95026; ідентифікаційний код 02124858.
Також за рішенням господарського суду АР Крим стягнуто з Фонду комунального майна Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Орендне підприємство "Спортивно-оздоровчий табір "Лісний" витрати по сплаті судового збору у розмірі 1 134,00 грн. (одна тисяча сто тридцять чотири грн 00 коп).
Приймаючі відповідне рішення суд першої інстанції прийшов до висновку, що матеріали справи свідчать про обґрунтованість та доведеність позовних вимог.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції заступник прокурора міста Сімферополя звернувся до Севастопольського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить рішення суду скасувати , прийняти нове рішення, яким у позові відмовити.
Апеляційна скарга мотивована тим, що прийняте судом першої інстанції рішення, суперечить нормам процесуального та матеріального права, зокрема, приймаючі рішення суд першої інстанції, порушив вимоги Закону України „Про оренди державного та комунального майна", оскільки прийшов до висновку щодо непотрібності рішення уповноваженого органу для передачі спірного цілісного майнового комплексу в оренду, також посилався на інші порушення судом першої інстанції норм матеріального права, про що докладніше викладено у апеляційній скарзі.
Ухвалою Севастопольського апеляційного господарського суду від 29 серпня 2013 року, прийнято апеляційну скаргу заступника прокурора міста Сімферополя до провадження Cевастопольського апеляційного господарського суду.
30 вересня 2013 року від Фонду комунального майна Сімферопольської міської ради на адресу суду надійшло клопотання про розгляд справи без участі останнього, разом із поясненнями по справі.
У судовому засіданні 01 жовтня 2013 року прокурор підтримав доводи апеляційної скарги та просив скасувати рішення суду першої інстанції з підстав викладених у скарзі, інші представники сторін у судове засідання не з'явились.
Відповідно до статті 98 Господарського процесуального кодексу України учасники судового процесу були належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи.
Відповідно до статті 22 Господарського процесуального кодексу України явка у судове засідання - це право, а не обов'язок сторін, справа може розглядатися без їх участі, якщо нез'явлення цих представників не перешкоджає вирішенню спору. Тому, з урахуванням наявних у справі доказів, судова колегія визнала можливим розглянути справу у відсутність сторін, що не з'явилися, оскільки у попередніх судових засіданнях доводи останніх щодо обставин справи були заслухані судовою колегією.
Розглянувши справу повторно в порядку статті 101 Господарського процесуального кодексу України судова колегія встановила наступне.
Як вбачається з матеріалів справи 11 квітня 2000 року державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим проведено державну реєстрацію юридичної особи - СОТ "Лісний" із організаційно-правовою формою за КОПФГ - комунальна організація (установа, заклад) (том 1 арк.с. 41-42).
Відповідно до розділу 1 "Общие положения" Статуту СОТ "Лісний", останнє є установою з комунальною формою власності, з правом найму робочої сили, що знаходиться в управлінні Железнодорожньої районної ради м. Сімферополя. Діяльність установи регулюється діючим законодавством, а також на підставі прибутково-видаткового кошторису, відповідно до якого, установою не планується отримання прибутку та вона частково фінансується за рахунок бюджету Железнодорожньої районної ради м. Сімферополя (том 1 арк.с. 14-19).
10 квітня 2012 року загальні збори членів трудового колективу СОТ "Лісний" прийняли рішення щодо оренди цілісного майнового комплексу "Спортивно-оздоровчого табору "Лісний" та створення ТОВ "ОП "Спортивно-оздоровчий табір "Лісний", що підтверджується відповідним протоколом № 01/2012 (том 1 арк.с. 37).
На загальних зборах засновників ТОВ "ОП "Спортивно-оздоровчий табір "Лісний" 11.04.2012 прийнято рішення, зокрема, про створення ТОВ "ОП "Спортивно-оздоровчий табір "Лісний (протокол №1, том 1 арк.с. 38), яке було зареєстровано державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради 04.05.2012 (том 1 арк.с. 40, 60).
Відповідно до пунктів 1.8, 1.9 Статуту ТОВ "ОП "СОТ "Лісний" (у редакції від 17.08.2012, том 1 арк.с. 43-54) товариство є правонаступником СОТ "Лісний" (ідентифікаційний номер 02124858) за всіма зобов'язаннями щодо організації відпочинку на території табору дітей, батьків з дітьми, у тому числі соціально незахищених осіб, а також правонаступником за всіма договорами, укладеними з метою організації функціонування цілісного майнового комплексу "Лісний", його забезпечення електроенергією, водою, каналізацією, газом та іншим. Відповідно до статті 13 Закону України "Про оздоровлення та відпочинок дітей" товариство є дитячим закладом оздоровлення та відпочинку.
Товариство створюється з метою здійснення комплексу спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, що надаються дитячим закладом оздоровлення та відпочинку і спрямовані на відновлення та поліпшення фізичного і психічного стану здоров'я дитини, організацію спортивно-оздоровчої діяльності (пункт 3.1 Статуту ТОВ "ОП "СОТ "Лісний" у редакції від 17.08.2012).
Зі змісту листа Железнодорожної районної ради м. Сімферополя від 22.10.2013, який міститься в матеріалах справи (том 1 арк.с. 57), СОТ "Лісний" є установою з комунальною формою власності Сімферопольської міської ради та входить у сферу управління Железнодорожної районної ради м. Сімферополя (том 1 арк.с. 85-88, том 4 арк.с. 35, 105-108). На балансі СОТ "Лісний" знаходиться цілісний майновий комплекс загальною площею 6059,4 м 2 , розташованих за адресою: Автономна Республіка Крим, Судакський район, с. Лісне, індекс 98024.
Додатково у цьому листі зазначено, що Железнодорожна районна рада м. Сімферополя, як орган управління майном не заперечує про передачу в оренду ТОВ "ОП "Лісний" цілісного майнового комплексу СОТ "Лісний" строком на 25 років.
23 жовтня 2012 року на виконання рішення загальних зборів членів трудового колективу СОТ "Лісний" від 10.04.2012 директор ТОВ "ОП СОТ "Лісний" повторно звернувся до голови міста Сімферополя із заявою про оренду цілісного майнового комплексу СОТ "Лісний" (том 1 арк.с. 20-21). У відповідь на зазначене звернення ФКМ СМР листом від 06.11.2012 поінформував позивача про відмову в укладені договору оренди цілісного майнового комплексу СОТ "Лісний" та повернув наданні копії документів та звіт про незалежну оцінку (том 1 арк.с. 61-62).
Відмова відповідача в укладенні договору оренди цілісного майнового комплексу СОТ "Лісний" і стали підставою для звернення позивача до суду із відповідним позовом.
Вивчивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права та відповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи, судова колегія не вбачає підстав для скасування рішення суду першої інстанції та вважає апеляційну скаргу такою, що не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Як вбачається зі змісту спірних правовідносин, останні виникли у результаті недосягнення згоди щодо оренди комунального майна, тому до зазначених відносин застосовуються відповідні положення ЦК України з урахуванням особливостей, передбачених ГК України, а також Закон України „Про оренду державного та комунального майна" (у редакції, чинній на час виникнення спірний правовідносин).
Так, відповідно до статті 1 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" він регулює організаційні відносини, пов'язані з передачею в оренду майна державних підприємств, установ та організацій, підприємств, заснованих на майні, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності (далі - підприємства), їх структурних підрозділів, та іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває в державній та комунальній власності, майнові відносини між орендодавцями та орендарями щодо господарського використання державного майна, майна, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності.
Частиною 1 статті 4 Закону встановлено, що об'єктами оренди за цим Законом є цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць). Цілісним майновим комплексом є господарський об'єкт з завершеним циклом виробництва продукції (робіт, послуг) з наданою йому земельною ділянкою, на якій він розміщений, автономними інженерними комунікаціями, системою енергопостачання. У разі виділення цілісного майнового комплексу структурного підрозділу підприємства складається розподільчий баланс.
Не можуть бути об'єктами оренди, зокрема, об'єкти державної власності, що мають загальнодержавне значення і не підлягають приватизації відповідно до частини 2 статті 5 Закону України "Про приватизацію державного майна" (крім пам'яток культурної спадщини, нерухомих об'єктів, які знаходяться на території історико-культурних заповідників) (п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону).
Отже з вищенаведеного вбачається, що об'єктами оренди відповідно до Закону можуть бути не лише цілісні майнові комплекси підприємств, а й установ яким є СОТ "Лісний".
За приписами частин 1, 2 статті 283 Господарського кодексу України за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності. У користування за договором оренди передається індивідуально визначене майно виробничо-технічного призначення (або цілісний майновий комплекс), що не втрачає у процесі використання своєї споживчої якості (неспоживна річ).
А в силу частини 2 статті 287 вищезазначеного Кодексу встановлено, що організаційні та майнові відносини, пов'язані з передачею в оренду цілісних майнових комплексів державного сектора економіки, а також цілісних майнових комплексів, що є комунальною власністю, регулюються законодавством відповідно до цього Кодексу.
Таким чином, вищенаведеними нормами законодавства, спростовуються доводи прокурора та відповідача, що об'єктами оренди відповідно до Закону є цілісні майнові комплекси лише підприємств, а не установ, яким є СОТ "Лісний", а тому до уваги суду не приймаються.
Разом з тим, судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, щодо необґрунтованості тверджень прокурора та відповідача про те, що цілісний майновий комплекс СОТ "Лісний" є об'єктом фізичної культури, спорту, що фінансується з державного бюджету, а тому він не може бути переданий в оренду на підставі частини 2 статті 4 Закону України „Про оренду державного та комунального майна", у зв'язку з наступним.
Як вказувалось вище, за умовами частини 2 статті 4 Закону України „Про оренду державного та комунального майна", не можуть бути об'єктами оренди, зокрема, об'єкти державної власності, що мають загальнодержавне значення і не підлягають приватизації відповідно до частини 2 статті 5 Закону України "Про приватизацію державного майна" (крім пам'яток культурної спадщини, нерухомих об'єктів, які знаходяться на території історико-культурних заповідників).
А за умовами пункту "б" частини 2 статті 5 Закону України "Про приватизацію державного майна" об'єкти освіти, крім навчальних закладів, майно яких вноситься до статутного капіталу публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування відповідно до Закону України "Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування", фізичної культури, спорту і науки, що фінансуються з державного бюджету.
Стаття 5 Бюджетного кодексу України дає розкриває структуру бюджетної системи України, яка складається з державного бюджету та місцевих бюджетів.
До місцевих бюджетів відносяться: бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.
В свою чергу до бюджетів місцевого самоврядування відносяться: бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах).
Як встановлено, СОТ "Лісний" частково фінансується за рахунок бюджету Железнодорожньої районної ради м. Сімферополя (статут СОТ "Лісний" том 1 арк.с. 15), який, в свою чергу, відповідно до вказаного вище припису є місцевим бюджетом, а не державним, як зазначають скаржник та відповідач.
Крім того, слід зазначити, що у супереч статей 33, 34 Господарського процесуального кодексу України прокурором та відповідачем будь-яких належних та допустимих доказів у підтвердження того, що об'єкт оренди є об'єктом, на який поширюється дія пункту 3 частини 2 статті 4 Закону, учасниками судового процесу суду надано не було.
Враховуючі наведе вище, судова колегія приходить до висновку, що зазначений цілісний майновий комплекс не є об'єктом на який поширюється дія частини 2 статті 4 Закону України „Про оренду державного та комунального майна", а тому останній може бути переданий в оренду у відповідності із встановленим чинним законодавством порядку.
Також слід зазначити, що відповідно до частин 2, 3 статті 7 Закону України „Про оренду державного та комунального майна", за наявності ініціативи щодо оренди цілісного майнового комплексу орендодавець у триденний термін повинен повідомити про це трудовий колектив підприємства, його структурного підрозділу, щодо майна якого подано заяву про оренду. Трудовий колектив протягом п'ятнадцяти днів, враховуючи день отримання повідомлення про наявність заяви (ініціативи) щодо оренди цілісного майнового комплексу підприємства, його структурного підрозділу, має право прийняти рішення про оренду цілісного майнового комплексу підприємства, його структурного підрозділу, утворити господарське товариство та подати орендодавцю у встановленому порядку заяву щодо оренди відповідного майна.
З матеріалів справи вбачається, що трудовий колектив СОТ "Лісний" скористався правом, закріпленим вищевказаною статтею та з урахуванням порядку прийняття рішення трудового колективу підприємства, його структурного підрозділу про оренду цілісного майнового комплексу, визначеного у статті 8 Закону України „Про оренду державного та комунального майна", створили ТОВ "ОП "Лісний" та подали заяву щодо оренди відповідного майна, а тому твердження відповідача та прокурора щодо відсутності відповідних рішень та погоджень є передчасним та безпідставними, оскільки ніяким чином не впливає на підстави для укладення чи відмови в укладенні договору оренди цілісного майнового комплексу.
Щодо доводів апеляційної скарги про те, що наданий звіт про незалежну оцінку ринкової вартості цілісного майнового комплексу не відповідає вимогам Методики оцінки об'єктів оренди, Порядку викупу орендарем оборотних матеріальних засобів та Порядку надання в кредит орендареві коштів та цінних паперів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1995 №629 (у редакції від 14.09.2011, далі - Методика), а саме, зазначена оцінка проведена як для нерухомого майна, а не як цілісного майнового комплексу не може бути прийнята судом до уваги, оскільки зазначене спростовується наявними матеріалами справи, зокрема звітом про проведення незалежної оцінки ринкової вартості цілісного майнового комплексу СОТ "Лісний", який був зроблений приватним підприємством „Северін-Консалдінг", яке має відповідний сертифікат на проведення зазначеної оцінки (том 4 арк.с. 1).
Разом з тим не приймаються до уваги суду апеляційної інстанції і твердження прокурора, що оцінку проведено не комісією, як це передбачено пунктом 4 Методики, а ПП "Фірма "Реал-Експерт", з наступних підстав.
Пунктом 1 Методики визначено, що відповідно до цієї Методики проводиться оцінка майна державних підприємств, установ та організацій, іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває в державній та комунальній власності, підприємств, заснованих на майні, що належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності , що передається в оренду, зокрема, цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць).
Дійсно пунктом 4 Методики встановлено, що оцінка цілісного майнового комплексу підприємства, його структурного підрозділу проводиться комісією, що утворюється органом, визначеним в абз. 2 і 3 ст. 5 Закону, на підставі складеного на дату оцінки передавального балансу, в якому відображені результати незалежної оцінки основних засобів, довгострокових біологічних активів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів та оборотних матеріальних засобів (запасів).
Отже, в даному випадку відповідна комісія утворюється ФКМ СМР. Враховуючи, що відмовляючи позивачу в укладені договору, відповідачем були наведені інші обставини, не прийняття відповідної оцінки до уваги, а позивач не може відповідати за невиконання ФКМ СМР тих чи інших закріплених законодавством положень, то суд не може взяти зазначене твердження прокурора до уваги. Крім того, була проведена перша частина підготовчого етапу оцінки цілісного майнового комплексу, як це встановлено п. 5 Методики, що підтверджується наявними матеріалами справи та не спростовується сторонами (том 1 арк.с. 102-112).
Щодо твердження прокурора про звернення позивача із заявою до Голови міста Сімферополя, а не до ФКМ СМР, який, в свою чергу, відповідно до ст. 5 Закону є орендодавцем, судова колегія вважає, що цій довід спростовується матеріалами справи зі змісту яких вбачається, що зазначена заява та додані до неї документи були розглянуті саме ФКМ СМР (том 1 арк.с. 61-62), що саме Законом і вимагається.
Крім того, обґрунтовуючи свою позицію щодо неможливості укладення відповідного договору оренди прокурор вказує на необхідність прийняття відповідного рішення радою, проте судова колегія на ці доводи скаржника вважає за необхідне зазначити наступне.
Як вже вказувалось вище, спірне майно є комунальною власністю. Відповідно до ч. 5 ст. 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.
У відповідності до п. 1 ст. 29 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.
Частиною 5 ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено повноваження органів місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад здавати об'єкти права комунальної власності в оренду відповідно до закону.
Згідно ст. 5 Закону орендодавцями є органи, уповноважені Верховною Радою Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування управляти майном, - щодо цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, яке відповідно належить Автономній Республіці Крим або перебуває у комунальній власності.
Рішенням 14-ї сесії V скликання Сімферопольської міської ради від 18.01.2007 № 161 затверджено Положення про ФКМ СМР, відповідно до якого визначені основні функції останнього. Зокрема, п. 1.35 згаданого Положення закріплено за відповідачем право укладати договори оренди комунального майна у відповідності до діючого законодавства, Положення про порядок передачі в оренду комунального майна, даним Положенням.
Так, розділом ІІ Положення про порядок передачі в оренду комунального майна (цілісних майнових комплексів, індивідуально визначеного майна, нежилих приміщень та інше), що є власністю територіальної громади м. Сімферополя, затвердженого рішенням 17-ої сесії V скликання Сімферопольської міської ради від 29.03.2007 № 220 (із змінами, внесеними рішенням 40-ої сесії VІ скликання Сімферопольської міської ради від 31.05.2012 № 413) встановлений порядок передачі в оренду цілісних майнових комплексів (т. 4 арк.с. 182-193). Зокрема, п. 34 зазначеного Положення закріплено, що передача в оренду цілісного майнового комплексу здійснюється фондом за результатами розгляду конкурсної комісії, у разі проведення конкурсу, та на підставі рішення виконавчого комітету міської ради.
Крім того, рішенням позачергової 6-ої сесії VІ скликання Сімферопольської міської ради від 24.12.2010 № 43 визначені об'єми та межі повноважень, які здійснюють районні у місті ради та їх виконавчі органи. Так, в частині передачі в оренду цілісних майнових комплексів та їх структурних підрозділів здійснює ВК СМР.
У п. 2.3 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 29.05.2013 № 12 зазначено, що вирішуючи питання щодо права орендодавця самостійно, без відповідного рішення ради, передавати в оренду майно, належне до комунальної власності, мають виходити з кола його повноважень, передбачених положеннями про таких орендодавців, затвердженими в установленому порядку радою. При цьому слід також ураховувати, що орендодавець здійснює свої повноваження тільки за наявності рішення ради і не наділений повноваженнями самостійно приймати рішення про передачу об'єктів комунальної власності в оренду, якщо інше не передбачено положеннями про нього.
Згідно статті 43 Господарського кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Відповідно до діючого законодавства обґрунтованим визнається рішення, в якому повно відображені обставини, які мають значення для даної справи, висновки суду про встановлені обставини і правові наслідки є вичерпними, відповідають дійсності і підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні.
Згідно вимог статті 32 Господарського кодексу України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими і речовими доказами, висновками судових експертів; поясненнями представників сторін та інших осіб, які беруть участь в судовому процесі. В необхідних випадках на вимогу судді пояснення представників сторін та інших осіб, які беруть участь в судовому процесі, мають бути викладені письмово.
А в силу статті 33 Господарського кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
Відповідно до статті 34 Господарського кодексу України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Щодо викладених в апеляційній скарзі інших доводів, то вони вже були обґрунтовано спростовані судом першої інстанції і колегія суддів апеляційної інстанції погоджується з викладеними в оскаржуваному рішенні мотивами відхилення доводів скаржника.
Більш того, слід зазначити, що в своїй апеляційній скарзі заявник вдається до переоцінки доказів, які були предметом розгляду у суді першої інстанції.
Суд попередньої інстанції навів правове обґрунтування своїх висновків, щодо наявності правових підстав для задоволення позовних вимог, заявником апеляційної скарги у процесі розгляду справи не було доведено та надано відповідних доказів в обґрунтування своїх заперечень, а отже судова колегія вважає рішення суду відповідним нормам матеріального та процесуального права, тому зазначене рішення не підлягає скасуванню.
Керуючись статтями 101, 103 (пункт 1), 105 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу заступника прокурора міста Сімферополя залишити без задоволення.
Рішення господарського суду Автономної Республіки Крим від 30.07.2013 року у справі №5002-27/4561-2012 (5002-5/4561-2012) залишити без змін.
Головуючий суддя О.І. Проценко
Судді І.В. Євдокімов
О.Л. Котлярова
Розсилка:
1.Товариство з обмеженою відповідальністю "Орендне підприємство"Спортивно-оздоровчий табір "Лісний" (вул. Євпаторійське шосе, буд. 8Б, кімн. 320, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95014)
2.Фонд комунального майна Сімферопольської міської ради (вул. Толстого, буд. 15, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95000)
3.Спортивно-оздоровчий табір "Лісний" (вул. Гагаріна, буд. 18-А, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95026)
4.Виконавчий комітет Сімферопольської міської ради (вул. Толстого, буд. 15, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95000)
5.Прокуратура м. Сімферополя (вул. Севастопольська, буд. 11, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95011)
6. Железнодорожна районна рада міста Сімферополя (вул. Павленка, буд. 1, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95006)
7.Управління у справах сім'ї, молоді, туризму та спорту Сімферопольської міської ради (вул. Хацка, буд. 4, Залізничний район, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95006)
8.Прокуратура міста Севастополя (99011, м. Севастополь, вул. Л. Павліченко, 1)
9.Господарський суд АР Крим (вул.Р.Люксембург/Річна,29/11,м.Сімферополь,АРК,95000)
Суд | Севастопольський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2013 |
Оприлюднено | 08.10.2013 |
Номер документу | 33948082 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Проценко Олександра Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Проценко Олександра Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні