У Х В А Л А
м. Вінниця
02 жовтня 2013 р. Справа № 802/4081/13-а
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Дончик Віталій Володимирович, розглянувши матеріали позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Аукро Україна" до Державного реєстратора Козятинської районної державної адміністрації Вінницької області - Молявчик Олени Олександрівни про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії
в с т а н о в и в :
30.09.2013 року ТОВ "Аукро Україна" звернулось в суд з позовом в якому просить:
1. Визнати протиправними дії державного реєстратора Козятинської РДА - Молявчик О.О. щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відносно ТОВ "Ріа Аллегро" (ідентифікаційний код 36318835) запису №11541430011000428 "Внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою";
2. Скасувати вчинений 14 травня 2013 року державним реєстратором Козятинської РДА - Молявчик О.О. в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відносно ТОВ "Ріа Аллегро" запис №11541430011000428 "Внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою";
3. Визнати протиправними дії державного реєстратора Козятинської РДА - Молявчик О.О. щодо зазначення ОСОБА_2 головою ліквідаційної комісії ТОВ "Ріа Аллегро";
4. Зобов'язати державного реєстратора Козятинської РДА - Молявчик О.О. зазначити у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - Лужецького Сергія Володимировича головою ліквідаційної комісії ТОВ "Ріа Аллегро";
5. Визнати протиправними дії державного реєстратора Козятинської РДА - Молявчик О.О. щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відносно ТОВ "Ріа Аллегро" запису №11761390013000949 "Державна реєстрація припинення юридичної особи на підставі судового рішення, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи";
6. Скасувати вчинений 10 вересня 2013 року державним реєстратором Козятинської РДА - Молявчик О.О. в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відносно ТОВ "Ріа Аллегро" запис №11761390013000949 "Державна реєстрація припинення юридичної особи на підставі судового рішення, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи".
Ознайомившись з позовною заявою та доданими матеріалами, вважаю, що зазначена позовна заява підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, у разі подання позову до кількох відповідачів, зазначаються вимоги щодо кожного з відповідачів.
Позовна вимога (в розумінні статті 106 КАС України) це матеріально-правова вимога позивача до відповідача, відносно якої суд повинен винести рішення, за умови що дана вимога відповідає матеріально-правовим способам захисту порушеного права, визначених законом.
Згідно визначення даному в пункті дев'ятому частини першої статті 3 КАС України відповідач це суб'єкт владних повноважень, а у випадах, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Суб'єкт владних повноважень це орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Необхідною та єдиною ознакою суб'єкта владних повноважень є здійснення цим суб'єктом владних управлінських функцій щодо іншого суб'єкта, який є учасником спору. Наявність у суб'єкта владних управлінських функцій означає, що він наділений адміністративною правосуб'єктністю, яка реалізується через певний обсяг конкретних прав і обов'язків (повноважень), необхідних для здійснення управлінської діяльності в тій чи іншій сфері публічної влади.
Таким чином, справою адміністративної юрисдикції, у розумінні пункту 1 ч. 1 ст. 3 КАС України, є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, який виник між двома (кількома) конкретними суб'єктами стосовно їхніх прав та обов'язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб'єкт законодавчо уповноважений владно керувати поведінкою іншого (інших) суб'єктів, а ці суб'єкти, відповідно, зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого владного суб'єкта.
Стаття 48 КАС України дає визначення адміністративної процесуальної правосуб'єктності.
Адміністративна процесуальна правосуб'єктність поєднує в собі здатність особи мати процесуальні права та обов'язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) і здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність).
Так, адміністративна процесуальна дієздатність належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їхнім посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам) (ч. 3 ст. 48 КАС України).
Згідно зі статтею 50 КАС України сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач.
Позивачем в адміністративній справі можуть бути громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, підприємства, установи, організації (юридичні особи), суб'єкти владних повноважень.
Відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Як вбачається з тексту адміністративного позову позивач відповідачем по справі визначив - Державного реєстратора Козятинської РДА - Молявчик О.О.
Разом з тим, суд вказує, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо діяльності Міністерства юстиції, Міністерства культури, інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через відповідних міністрів, а також Державного космічного агентства) від 16.10.2012 року № 5461-VI, внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»» № 755-VI від 15.05.2003 року. Починаючи з 01.07.2013 року функції з державної реєстрації передаються від райдержадміністрацій до реєстраційних служб територіальних органів юстиції.
У зв'язку з чим, станом на час звернення до суду з даним адміністративним позовом функції державного реєстратора Козятинської РДА передані реєстраційній службі Козятинського міськрайонного управління юстиції.
З огляду на що, суд позбавлений можливості вирішити питання щодо адміністративної процесуальної дієздатності відповідача.
Враховуючи вище зазначене, суд пропонує позивачу усунути зазначений недолік позовної заяви шляхом визначення суб'єктивного складу позовної заяви та позовних вимог з урахуванням змін у законодавстві, чинного на час звернення до суду.
За правилами визначеними частиною 1 статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених в статті 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, про що повідомляє позивача та надає йому строк для усунення недоліків.
Керуючись статтею 108 КАС України, -
у х в а л и в :
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Аукро Україна" до Державного реєстратора Козятинської районної державної адміністрації Вінницької області - Молявчик Олени Олександрівни про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії залишити без руху.
Надати Товариству з обмеженою відповідальністю "Аукро Україна" 5-денний термін, з дня отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху, для усунення недоліків шляхом визначення суб'єктивного складу позовної заяви та позовних вимог з урахуванням змін у законодавстві, чинного на час звернення до суду.
Роз'яснити, що в разі не усунення недоліків позовна заява повертається заявнику .
Дану ухвалу направити заявнику.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя /підпис/ Дончик Віталій Володимирович
Копія вірна:
Суддя:
Секретар:
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2013 |
Оприлюднено | 09.10.2013 |
Номер документу | 33972008 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні