cpg1251
УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
УХВАЛА
Від "01" жовтня 2013 р. Справа № 5/46-Б
За заявою Попільнянської міжрайонної державної податкової інспекції (смт.Попільня, Житомирська область)
До боржника Приватного сільськогосподарського підприємства "Перемога" (с.Турбівка, Попільнянський район, Житомирська область)
про визнання банкрутом
Суддя Костриця О.О.
В засіданні суду прийняли участь:
від кредиторів: Захарко Н.В. - представник Андрушівської ОДПІ, дов. №98/10 від 23.07.2013р., Мельник Н.Л. - представник Попільнянського РЦЗ, дов. №70 від 15.01.2013р., Байдюк С.В. - представник УПФУ в Попільнянському районі, дов. №983/06 від 01.04.2013р.
від боржника: Горук В.А. - ліквідатор
В провадженні господарського суду Житомирської області знаходиться справа №5/46-Б про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства "Перемога" (с.Турбівка Попільнянського району).
Ухвалою суду від 09.07.2013р. було продовжено строк ліквідаційної процедури Приватного сільськогосподарського підприємства "Перемога" (с.Турбівка Попільнянського району) на три місяці з 18.07.2013р. до 18.10.2013р. включно, продовжено строк повноважень ліквідатора Приватного сільськогосподарського підприємства "Перемога" (с.Турбівка Попільнянського району) Горука В.А. на три місяці з 18.07.2013р. до 18.10.2013р. включно, відкладено розгляд справи, зобов'язано ліквідатора боржника Горука В.А. та комітет кредиторів вчинити певні дії по справі та надати витребувані судом документи.
09.08.2013р. до господарського суду Житомирської області надійшла заява від УПФУ в Попільнянському районі №2522/06 від 06.08.2013р. про збільшення кредиторських вимог до банкрута на суму 1753,19грн. заборгованості по фактичних витратах на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р.
Ухвалою суду від 12.09.2013р. було прийнято вищезазначену заяву кредитора УПФУ в Попільнянському районі на суму 1753,19грн. до розгляду в засіданні господарського суду.
03.09.2013р. на адресу господарського суду Житомирської області від Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області надійшло клопотання, в якому податкова інспекція просить залучити до участі у справі правонаступника Попільнянської МДПІ Житомирської області Державної податкової служби - Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
01.10.2013р. до господарського суду Житомирської області від ліквідатора боржника Горука В.А. надійшло клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури боржника на один місяць.
Суд переходить до розгляду справи по суті.
З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.
Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.
Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
З огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, а також враховуючи ту обставину, що процедура ліквідації по даній справі була введена судом до набрання чинності вищезазначеного Закону, при вирішення судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно.
В силу ст.1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитор - юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника; грошове зобов'язання - зобов'язання боржника заплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового договору та на інших підставах, передбачених цивільним законодавством України.
На підставі положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у справі про банкрутство спір не вирішується по суті, а лише встановлюються грошові вимоги кредиторів на підставі поданих документів.
Згідно ч.1 ст.5 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
За загальним правилом, визначеним ст.ст. 33, 34 ГПК України, кожна сторона належними засобами доказування повинна довести підстави своїх вимог.
Незважаючи на визнання боржником грошових вимог кредитора, суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора.
Отже, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства, заявлені у справі про банкрутство грошові вимоги можуть підтверджуватися або первинними документами (угодами, накладними, рахунками, актами виконаних робіт, тощо), що свідчать про цивільно-правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішенням юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.
Відповідно до ст.43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
В засіданні суду розглядалась заява УПФУ в Попільнянському районі №2522/06 від 06.08.2013р. про збільшення кредиторських вимог до банкрута на суму 1753,19грн. заборгованості по фактичних витратах на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р.
Представник кредитора в засіданні суду вимоги викладені в вищезазначеній заяві підтримав в повному обсязі.
Ліквідатор боржника Горук В.А. в засіданні суду в усних поясненнях вимоги УПФУ в Попільнянському районі визнав в повному обсязі (протокол судового засідання від 01.10.2013р.).
Суд, заслухавши учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, прийшов до висновку відмовити в задоволенні заяви УПФУ в Попільнянському районі №2522/06 від 06.08.2013р., з огляду на наступне.
Управління Пенсійного фонду в Попільнянському районі звернулося до господарського суду із заявою про збільшення кредиторських вимог на суму 1753,19 грн. заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р.
Свою заяву кредитор обгрунтовує тим, що згідно розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" ПСП "Перемога" необхідно відшкодувати УПФУ в Попільнянському районі витрати на виплату та доставку пенсій на суму 1753,19 грн. - Лащевській Катерині Миколаївні за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р.
Управління також, зазначає, що витрати на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених Лащевській К.М., відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" підлягають відшкодуванню УПФУ в Попільнянському районі до досягнення працівником пенсійного віку.
Таким чином, ПСП "Перемога" зобов'язано відшкодувати УПФУ в Попільнянському районі витрати на виплату та доставку пільгових пенсій гр. Лащевській К.М. за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р. в сумі 1753,19грн.
До кредиторської заяви, Управлінням додано розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" (а.с. 68 том 4), довідку УПФУ в Попільнянському районі №2523/06 від 06.08.2013р. про те, що заборгованість ПСП "Перемога" по фактичних витратах на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах гр. Лащевській К.М. за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р. становить - 1753,19грн. (а.с. 69 том 4).
Законами України врегульовано порядок покриття витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, шляхом введення окремого виду збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об'єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об'єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників.
Для платників збору, визначених пунктами 1 та 2 статті 1 цього Закону, крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об'єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Статтею 4 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" встановлена ставка збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.
Отже суми витрат на виплату та доставку пільгових пенсій є окремим видом збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, в зв'язку з чим на них також розповсюджується дія норм, які передбачені ч. 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Порядок відшкодування фактичних витрат по виплаті та доставці пенсій передбачений Інструкцією про порядок обчислення та сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України", затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 р. № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004р. за № 64/8663.
Відповідно до п.6.1 вказаної Інструкції, відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в таких розмірах: - для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції (крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку), - також 100 відсотків фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до абзацу першого частини 2 Прикінцевих положень Закону застрахованим особам, які працювали або працюють на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.
Відповідно до п. 6.4 Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами доходів органів Пенсійного фонду України щорічно в повідомленнях про розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених пенсій.
Пунктами 6.8, 6.9 Інструкції, передбачено, що підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
Не сплачені та/або несвоєчасно сплачені суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, зазначених в абзаці другому пункту 6.1 цієї Інструкції, стягуються з нарахуванням пені та штрафних санкцій відповідно до норм Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
Відшкодування сум і фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцем його реєстрації.
Як свідчать матеріали справи, боржник здійснював свою діяльність на підставі свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи і був відповідно до п. 2.1.1 вказаної Інструкції платником страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
Діюче законодавство, що регулює спірні правовідносини, не містить виключень щодо наявності умов за яких у підприємств та організацій не виникає обов'язку відшкодовувати понесені пенсійним фондом витрати щодо доставки та виплати пенсій особам, пенсії яким призначені за Списками № 1 та № 2.
Як вбачається з матеріалів справи, постановою господарського суду від 18.08.2009р. ПСП "Перемога" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.
Відповідно до вимог ч.1 ст.23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів ( обов'язкових платежів) вважається таким, що настав.
В листі Вищого господарського суду України від 05.02.2010р. №05-06/520/78 "Щодо деяких питань розгляду справ про банкрутство" зазначено, що відповідно до статті 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у зв'язку з визнанням боржника банкрутом в такої особи виникає особливий статус, який є значно відмінним від статусу боржника. Виходячи з аналізу положень статей 23, 25, 30, 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в ліквідаційній процедурі нові зобов'язання у банкрута в особі його органу управління - ліквідатора (ліквідаційної комісії) можуть виникати виключно у випадках, прямо передбачених Законом про банкрутство. Такими випадками є зобов'язання з оплати комунальних і експлуатаційних витрат та інших витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури (ч.9 статті 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом").
Згідно з абз. 10 ч. 1 ст. 25 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" - ліквідатор повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю, тому після звільнення працівників підприємства - банкрута фонд оплати праці не формується і не сплачуються витрати на виплату і доставку пенсій.
Виходячи зі змісту вказаної норми, поточні кредитори можуть звернутися в ліквідаційну процедуру з грошовими вимогами до банкрута, які виникли за період після порушення провадження у справі і до дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом.
Разом з тим, як було зазначено вище, вимоги УПФУ в Попільнянському районі в розмірі 1753,19грн. виникли за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р., тобто після винесення постанови про визнання боржника банкрутом, у зв'язку з чим, вказані вимоги не мають характеру поточних.
Відповідно до ч.ч. 8,9 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кошти, які надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на основний рахунок боржника, з якого здійснюються виплати кредиторам, у порядку, передбаченому ст. 31 Закону, з основного рахунку проводяться такі виплати: поточні комунальні та експлуатаційні платежі, інші витрати, пов'язані із здійсненням ліквідаційної процедури.
В статті 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено склад витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури, яка також не передбачає сплату фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій та внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, в зв'язку з чим, суд вважає, що вимоги заявника не є ані витратами четвертої черги, ані поточними зобов'язаннями, виходячи зі змісту спеціального Закону.
Окрім того, заявником до матеріалів кредиторської заяви не додано доказів направлення на адресу боржника повідомлення про суму відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій за відповідний період.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про відмову в задоволенні заяви УПФУ в Попільнянському районі №2522/06 від 06.08.2013р. про збільшення кредиторських вимог до банкрута на суму 1753,19грн. заборгованості по фактичних витратах на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р.
В судовому засіданні розглядалось клопотання Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, в якому податкова інспекція просить залучити до участі у справі правонаступника Попільнянської МДПІ Житомирської області Державної податкової служби - Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Представник Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції в засіданні суду вищезазначене клопотання підтримала в повному обсязі та надала для долучення до матеріалів справи повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи від 30.08.2013р., виписку є ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Ліквідатор боржника в засіданні суду заперечень щодо даного клопотання не надав.
Дослідивши вищезазначене клопотання Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, господарський суд вважає за необхідне його задовольнити, виходячи з наступного.
Згідно постанови КМУ "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів" №229 від 20.03.2013р. Попільнянську МДПІ ДПС реорганізовано шляхом приєднання до Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Відповідно до повідомлення державного реєстратора реєстраційної служби Попільнянського РУЮ Житомирської області, 30.08.2013р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис №12971120002003415 про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи Попільнянської міжрайонної державної податкової інспекції ДПС.
Статтею 25 ГПК України передбачено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.
Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.
З огляду на зазначене, господарський суд приходить до висновку про заміну Попільнянської МДПІ Житомирської області Державної податкової служби його процесуальним правонаступником - Андрушівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
В судовому засіданні ліквідатор боржника Горук В.А. надав звіт про хід ліквідаційної процедури, з підтверджуючими документами.
В своєму звіті ліквідатор зазначив наступне.
Здійснено виїзд на місцезнаходження ПСП "Перемога", оглянуто та складено акти на списання: описані та оприбутковані господарчі матеріали:
- корівник цегляний - в сумі 9730 грн.;
- відгодівельник цегляний - сумі 8260 грн.;
а всього на суму 17990 грн.
На час проведення засідання комітету кредиторів господарчі матеріали виставлені на продаж та реалізовані, укладений договір купівлі продажу від 03.09.2013р. з після оплатою до 30.102013р. на суму 20673 грн. (розрахунок додається).
Вищезазначений звіт ліквідатора боржника було взято до уваги на засіданні комітету кредиторів боржника (протокол засідання комітету кредиторів №15 від 30.09.2013р.).
Окрім того, відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів №15, присутніми членами комітету кредиторів по питанню другому порядку денного було вирішено погодити договір купівлі-продажу господарчих матеріалів з післяоплатою на суму 20673грн., згідно з розрахунком.
В підтвердження викладених у звіті обставин ліквідатор надав для долучення до матеріалів справи договір купівлі-продажу №1 від 03.09.2013р., додаток №1 до даного договору, акт приймання-передачі №1 від 03.09.2013р.
Також, ліквідатор боржника в засіданні суду надав копію витягу з ЄДР з внесеним відомостями щодо ліквідатора Горука В.А., як керівника ПСП "Перемога" (13510, Житомирська область, Попільнянський район, с.Турбівка, вул.Леніна, 25, ідентифікаційний код 03745114), як особу уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та копію свідоцтва Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1489, яке видане Горуку Віктору Андрійовичу 19.07.2013р.
Разом з тим, ліквідатор боржника вимоги ухвали суду від 09.07.2013р. виконав частково.
В судовому засіданні розглядалось клопотання ліквідатора боржника Горука В.А. про продовження строку ліквідаційної процедури боржника на один місяць.
Присутні в засіданні суду представники кредиторів заперечень щодо продовження строку ліквідаційної процедури не надали.
Ліквідатор боржника Горук В.А. в засідання суду підтримав клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури.
Суд розглянувши вказане вище клопотання, вважає за необхідне його задовольнити.
Крім того, відповідно до ч.3 ст.24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим законом та іншими нормативно - правовими актами.
Таким чином, зміст ч.2 ст.22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у взаємозв'язку, взаємозумовленості та взаємозалежності із ч.3 ст.24 цього Закону чітко і недвозначно вказує на те, що ліквідатор боржника здійснює свої повноваження в межах строку процедури ліквідації.
Відповідно, чинність повноважень ліквідатора та строк процедури ліквідації поняття взаємопов'язані, взаємозумовлені та взаємозалежні.
Тому, з врахуванням конкретних обставин цієї справи, з метою недопущення правової невизначеності для учасників провадження у справі про банкрутство, третіх осіб, на права та обов'язки яких впливають чи можуть вплинути судові рішення у справі у про банкрутство чи інші обставини, пов'язані з банкрутством боржника, господарський суд прийшов до висновку продовжити повноваження ліквідатора Горука В.А. на один місяць.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне продовжити строк ліквідаційної процедури ПСП "Перемога" (с.Турбівка Попільнянського району) на один місяць з 18.10.2013р. до 18.11.2013р. включно, продовжити повноваження ліквідатора ГорукаВ.А. з 18.10.2013р. до 18.11.2013р. включно та відкласти розгляд справи.
Керуючись ст.ст.77,86 ГПК України, ст.22-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд,-
УХВАЛИВ:
1. Відмовити в задоволенні заяви УПФУ в Попільнянському районі №2522/06 від 06.08.2013р. про збільшення кредиторських вимог до банкрута на суму 1753,19грн. заборгованості по фактичних витратах на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах за період з 01.01.2011р. по 20.09.2011р.
2. Задовольнити клопотання Андрушівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області №83 від 12.08.2013р. про заміну кредитора.
3. Замінити кредитора по справі Попільнянську МДПІ Житомирської області Державної податкової служби його процесуальним правонаступником - Андрушівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
4. Звіт ліквідатора боржника Горука В.А. взяти до відома.
5. Задовольнити клопотання ліквідатора боржника Горука В.А. про продовження строку ліквідаційної процедури.
6. Продовжити строк ліквідаційної процедури Приватного сільськогосподарського підприємства "Перемога" (с.Турбівка Попільнянського району) на один місяць з 18.10.2013р. до 18.11.2013р. включно.
7. Продовжити строк повноважень ліквідатора Приватного сільськогосподарського підприємства "Перемога" (с.Турбівка Попільнянського району) Горука В.А. на один місяць з 18.10.2013р. до 18.11.2013р. включно.
8. Відкласти розгляд справи.
9. Призначити наступне засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури на "05" листопада 2013 р. о 11:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області, каб. №407.
10. Ліквідатору Горуку В.А.:
- надати суду звіт про проведення ліквідаційної процедури банкрута за наступний проміжний період, підтверджений документально та погоджений з комітетом кредиторів;
- надати докази проведення розрахунків за договором купівлі-продажу від 03.09.2013р.;
- надати письмове обгрунтування реалізації господарських матеріалів згідно договору від 03.09.2013р., з врахуванням положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011р., що стосуються продажу майна боржника;
- надати докази зняття з обліку об'єктів нерухомості, зареєстрованих за боржником;
- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення; пояснювальну записку ліквідатора до ліквідаційного балансу)
11. Комітету кредиторів боржника:
- здійснювати контроль за діяльністю арбітражного керуючого-ліквідатора ГорукаВ.А. в ході проведення ліквідаційної процедури боржника.
В засідання суду викликати уповноважених представників кредиторів та ліквідатора боржника Горука В.А.
Ухвала господарського суду набирає законної сили у встановленому законом порядку.
Суддя Костриця О.О.
1-до справи;
2-Андрушівській ОДПІ
3- Попільнянський РЦЗ
4-ВД ЖОВ ФСС з ТВС
5-УПФУ в Попільнянському районі (реком.)
6-Жит.обл.ДП ДАК "Хліб України"
7- ліквідатору Горуку В.А.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2013 |
Оприлюднено | 09.10.2013 |
Номер документу | 33975673 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні