ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10.10.2013 року Справа № 904/2871/13
Дніпропетровський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Лисенко О.М. (доповідач)
суддів: Джихур О.В. , Вечірко І.О.
при секретарі судового засідання: Ситникова М.Ю.
Представники сторін:
від ТОВ "Креас": Пустовойт Ю.Є., представник , довіреність № 1 від 29.04.13;
від ТОВ "Креас": Морозов І.А., представник, довіреність № 1 від 29.04.13;
інші учасники провадження у справі в судове засідання не з'явились, про час та місце судового засідання повідомлені належним чином.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області
на ухвалу господарського суду Дніпропетровської області від 27.08.2013 року по справі № 904/2871/13
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ про визнання банкрутом
В судовому засіданні було проголошено вступну та резолютивну частину постанови (ст.ст.85, 99, 105 ГПК України).
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 27.08.2013 року по справі № 904/2871/13 (суддя Камша Н.М.) затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ, ліквідовано юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ та припинено провадження у справі ( а.с.157-159; т.1).
Ухвала вмотивована в якості норм права ст.ст.37,46, п.1 ч.6 ст.83,95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та тим, що ліквідатором здійснені всі заходи при проведенні ліквідаційної процедури по розшуку майна боржника.
Не погодившись із вказаною ухвалою, Державна податкова інспекція у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області подала до суду апеляційну скаргу, в якій просила скасувати ухвалу господарського суду Дніпропетровської області від 27.08.2013 року про затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора, припинити провадження по справі, посилаючись на порушення господарським судом норм матеріального і процесуального права та неповне з'ясування обставин справи, а прийняття оскаржуваної ухвали позбавило інспекцію здійснити перевірку.
У відзиві на апеляційну скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ просить ухвалу господарського суду Дніпропетровської області від 27.08.2013 року у справі № 904/2871/13 залишити без змін, а апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області залишити без задоволення.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників сторін, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, перевіривши правильність юридичної оцінки встановлених фактичних обставин справи, застосування господарським судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при прийнятті ним ухвали, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню частково , виходячи з наступних підстав.
Частиною 2 статті 101 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.
09.04.2013року до господарського суду Дніпропетровської області надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м. Дніпропетровськ про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м. Дніпропетровськ, згідно зі статтею 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 11.04.2013 року прийнято до розгляду заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ про порушення справи про його банкрутство в порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " ( а.с.1; т.1).
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 23.04.2013 року порушено провадження у справі № 904/2871/13 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м. Дніпропетровськ, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів із наслідками, передбаченими статею 19 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , судове засідання призначено на 29.04.13р. на 09:50год., каб. №8; визнано обов'язковою явку у судове засідання голови ліквідаційної комісії Величенка Ю.В.; копія ухвали направлена боржнику, органу державної податкової служби - ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, держреєстратору, Бабушкінському районному суду м. Дніпропетровська, органу державної виконавчої служби - Бабушкінського ВДВС Дніпропетровського міського управління юстиції ( а.с.84-85; т.1).
Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 29.04.2013 року визнано боржника банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута голову ліквідаційної комісії Величенка Ю.В.; зобов'язано його вчинити певні дії та інше ( а.с.91-95; т.1).
17.05.2013 року в газеті "Голос України" № 90 (5590) було здійснено публікацію оголошення про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м. Дніпропетровськ ( а.с.113-114; т.1).
06.08.2013 року до господарського суду надійшов ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора ( а.с.117; т.1).
07.08.2013 року ухвалою господарського суду Дніпропетровської області було призначено до розгляду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс на 27.08.13 р. на 09:50 год.; зобов»язано ліквідатора банкрута - подати довідку ДПІ про наявність відкритих розрахункових рахунків у банкрута та наявність податкового боргу; про дату проведення засідання повідомлено ліквідатора Величенко Ю.В., кредитора - ТОВ ВКП "Веесві-літмаш", м. Дніпропетровськ , для інформації - Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС ( а.с.148; т.1).
В результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:
1. Товариства з обмеженою відповідальністю ВКП "Веесві-літмаш", м. Дніпропетровськ , у сумі 59604,00 грн.
Інші кредитори грошових вимог до банкрута в процедурі ліквідації не заявляли.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 27.08.2013 року по справі № 904/2871/13 затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ, ліквідовано юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ та припинено провадження у справі . Вказана ухвала є предметом апеляційного оскарження.
Ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи (вчинення належних дій по виявленню активів та пасивів боржника, зокрема, виявлення ліквідатором кредиторів та дотримання їх процесуальних прав під час розгляду їх кредиторських вимог, доведення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, доведення неможливості задоволення вимог кредиторів в результаті здійснення ліквідаційної процедури). Висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні.
Разом з тим, ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу є судовим актом, який не тільки встановлює обставини відсутності майна боржника для задоволення вимог кредиторів, дає оцінку повноті дій ліквідатора в ході ліквідаційної процедури, але також підсумовує хід процедури банкрутства та припиняє провадження у справі про банкрутство.
В зв'язку з цим, у підсумковому засіданні суду необхідно дати оцінку в цілому здійсненій процедурі банкрутства, а у випадку, якщо судом першої інстанції не досліджувались обставини обґрунтованості порушення провадження у справі про банкрутство при введенні ліквідаційної процедури - дати їм оцінку в судовому засіданні при затвердженні звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
При винесенні оскаржуваної ухвали місцевий господарський суд виходив з того, що під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор здійснив всі заходи з ліквідації банкрута. Взявши до уваги, що у банкрута відсутні активи, необхідні для задоволення вимог кредиторів, суд першої інстанції дійшов висновку про необхідність затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу.
Однак, такий висновок суду не можна вважати законним та обґрунтованим, виходячи з наступного.
Згідно до частин 1,2,5 статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.
Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.
За результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.
Невиконання вимог, передбачених частиною першою цієї статті, є підставою для відмови у внесенні запису про ліквідацію юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
А отже необхідними передумовами для звернення до суду з заявою на підставі статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутство" є дотримання боржником вимог статей 105, 110, 111 Цивільного кодексу України, статті 60 Господарського кодексу України щодо порядку добровільної ліквідації, та вимог частини четвертої статті 11 Закону щодо наявності майна, достатнього для покриття судових витрат.
Зокрема, статтею 105 Цивільного кодексу України передбачено:
- учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані негайно письмово повідомити про це орган, що здійснює державну реєстрацію, який вносить до єдиного державного реєстру відомості про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення;
- учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, призначають комісію з припинення юридичної особи (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення юридичної особи відповідно до цього Кодексу; виконання функцій комісії з припинення юридичної особи може бути покладено на орган управління юридичної особи;
- з моменту призначення комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи; комісія виступає в суді від імені юридичної особи, яка припиняється;
- комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи;
- комісія вживає усіх можливих заходів щодо виявлення кредиторів, а також письмово повідомляє їх про припинення юридичної особи.
Згідно частини 1 статті 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Частиною 3 статті 110 Цивільного кодексу України встановлено, що якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії встановлені законом про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.
Відповідно до частини 1 статті 111 Цивільного кодексу України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
Статтею 60 Господарського кодексу України, встановлено, що ліквідація суб'єкта господарювання здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється власником (власниками) майна суб'єкта господарювання чи його (їх) представниками (органами), або іншим органом, визначеним законом, якщо інший порядок її утворення не передбачений цим Кодексом; орган (особа), який прийняв рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня оголошення про ліквідацію; ліквідаційна комісія або інший орган, який проводить ліквідацію суб'єкта господарювання, вміщує в друкованих органах відповідно до Закону повідомлення про його ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє персонально у письмовій формі у встановлені цим Кодексом чи спеціальним законом строки; одночасно ліквідаційна комісія вживає необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості суб'єкта господарювання, який ліквідується, та виявлення вимог кредиторів, з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію суб'єкта господарювання.
Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку з обов'язковою перевіркою органом доходів і зборів, у якому перебуває на обліку суб'єкт господарювання.
Статтею 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" передбачено, що завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).
Відповідно до пункту 11.1 Порядку обліку платників податків і зборів, юридичній особі, крім військових частин, у разі прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, уповноваженими органами чи судом, голові комісії з припинення (ліквідатору, ліквідаційній комісії тощо) чи особі, відповідальній за погашення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків у разі ліквідації платника податків, подати в орган державної податкової служби, в якому платник податків перебуває на обліку, такі документи:
заяву про припинення платника податків за ф. N 8-ОПП (додаток 15), дата якої фіксується в журналі за ф. N 6-ОПП;
оригінал довідки за ф. N 4-ОПП;
копію розпорядчого документа (рішення) власника або органу, уповноваженого на те установчими документами про припинення;
копію розпорядчого документа про утворення комісії з припинення (ліквідаційної комісії).
Отже, на платника податків покладено обов'язок повідомити податкові органи про реорганізацію (ліквідацію) підприємства, шляхом подання заяви за формою № 8-ОПП, а податкові органи наділені правом проводити позапланові перевірки своєчасності, достовірності і повноти нарахування та сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) у випадку реорганізації (ліквідації) підприємств до внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
До заяви про порушення провадженя у справі про банкрутство в порядку статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", головою ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС» - Величенко Ю.В. надані:
- Рішення єдиного учасника Товаритсва з обмеженою відповідальністю «КРЕАС» від 16.01.2013 року ( а.с.36; т.1);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб станом на 01.04.2013 рік № 16194820, в якому містяться дані про внесення 17.01.2013року відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про початок процедури припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "КРЕАС" ( а.с.31-32; т.1);
- Копія заяви за формою 8-ОПП на адресу ДПІ у Бабушкінському районі та докази її направлення ( а.с.49-51; т.1).
Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатор, виконуючи вимоги підпункту 11.1.1. пункту 11 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010р. №979, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.12.2010р. за №1439/18734, направив 04.04.2013 року до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська заяву про припинення платника податків за формою № 8-ОПП від 28.03.2013 року (а.с.49-51; т.1).
Звіт голови ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС» ( а.с.60; т.1) та Проміжний ліквідаційний баланс ( а.с.61-62; т.1) містять протиріччя: відповідно до звіту боржник не має майна та грошових коштів, у Проміжному ліквідаційному балансі боржник відзначив, що інші підприємства станом на 01.01.2013 року ( Рішення про припинення товариства прийняте 16.01.2013 року) мають перед ним дебіторську заборгованість у сумі 473 тис. грн., а сам боржник мав поточну заборгованість ( зобов'язання, які будуть погашені протягом операційного циклу підприємництва або повинні бути погашені протягом дванадцяти місяців починаючи з дати балансу) у сумі 383 грн.
У відзиві на апеляційну скаргу боржник пояснив, що дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги з відображенням у Проміжному балансі суми в розмірі 472 тис. ( код рядку 160) існувала на початок звітнього періоду ( початок 01.01.2013 року кінець звітнього періоду 01.04.2013 року) і в подальшому ця сума була використана для погашення кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги за кодом рядка 530 ( 241 тис.грн.), за поточними зобов'язаннями з бюджетом код рядка 550 ( 136 тис.грн.), зі страхування та з оплати праці за кодом рядків 570 ( 2 тис.грн.) та 580 ( 4 тис.грн.), що існували на початок звітнього періоду, всього ця сума склала 383 грн., що є меншою від 472 тис.грн.
А отже судом не досліджено: відобразив чи ні голова ліквідаційної комісії в Проміжному ліквідаційному балансі у коді рядку 530 ( 241 тис.грн.) наявний на 01.01.2013 рік борг боржника перед кредитором - Товариством з обмеженою відповідальністю ВКП «Веесві-літмаш» у сумі 59604,0 грн. за Договором купівлі - продажу від 02.07.2012 року № 23, строк оплати по якому настав ще 19.10.2012 року.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 11.04.2013 року по даній справі, боржник зобов'язався надати аудиторський висновок за результатами фінансово-господарської діяльності боржника.
Вимоги суду не виконані, а отже, колегія суддів,вважає, що судом не досліджена наявність грошових коштів у боржника після задоволення поточних вимог кредиторів.
У звіті ліквідатора боржника від 05.08.2013 року № 05-08/13 ( а.с.117-121; т.1) відсутня інформація про запит голови ліквідаційної комісії до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі, але , як вбачається з матеріалів справи Листом від 23.08.2013 року № 188/ю/ю-011 Державна податкова інспекція у Бабушкінському районі звернулась до ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС» - Величенка Ю.В. з проханням забезпечити надання документів фінансово-господарської діяльності Товариства для проведення перевірки відповідно до вимог чинного законодавства. У разі неможливості виконання законних вимог, інспекція просила повідомити про такі причини .
Боржник не повідомив податкову інспекцію ані суд про причини ненадання документації для перевірки, а господарський суд не звернув на це увагу і не надав відповідну оцінку в ухвалі про затвердження звіту ліквідатора.
Також слід зауважити, що як вбачається з довідки Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі ( а.с.152; т.1) три рахунки боржника в ПАТ КБ «Приватбанк» були закриті з 04.03.2013 року по 29.03.2013 рік, але з урахуванням викладеного ( погашення боржником поточних вимог за рахунок отриманої дебіторської заборгованості) боржником не надані довідки з банку про наявність грошових коштів у боржника на час закриття рахунків.
Затверджуючи звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс боржника та припиняючи провадження у справі, судом першої інстанції належним чином не було досліджено звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс боржника, не було з'ясовано, чи вчинив ліквідатор боржника всі необхідні дії по пошуку грошових коштів, які належать банкруту, що підлягають включенню до ліквідаційної маси.
У проміжному ліквідаційному балансі станом на 05.08.2013 року ( а.с.122; том 1) відсутні відомості про наявність у боржника майна, достатнього для покриття витрат по процедурі банкрутства ( частина четверта статті 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ).
Крім цього слід зауважити, що згідно до частини 4 статті 11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» заява про порушення у справі про банкрутство подається боржником лише за наявності майна, достатнього для покриття судових витрат. У визначені таких витрат слід враховувати, відповідно до пункту 3 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 07.08.2013 року, № 01-06/1149/2013 «Про внесення змін і доповнень до Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 року № 01-06/606/2013 «Про Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»( у редакції Закону України від 22.12.2011 року №4212-VI), необхідність виплати винагороди арбітражному керуючому у мінімальному розмірі не менше ніж за дванадцять місяців його роботи, відшкодування витрат на публікацію оголошень у справі та судового збору, сплаченого кредиторами.
За таких умов, колегія суддів вважає за необхідне ухвалу господарського суду Дніпропетровської області від 27.08.2013 року скасувати, справу передати на розгляд до господарського суду Дніпропетровської області.
Судовий збір за перегляд справи по апеляційній скарзі покладається на Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м. Дніпропетровськ у відповідності зі статтею 49 Господарського процесуального кодексу України.
Керуючись ст.ст. 49, 101-106 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області - задовольнити частково.
Ухвалу господарського суду Дніпропетровської області від 27.08.2013 року по справі № 904/2871/13 - скасувати.
Справу № 904/2871/13 передати на розгляд до господарського суду Дніпропетровської області.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАС», м.Дніпропетровськ в доход Спецфонду Державного бюджету України 573 грн. 50 коп. судового збору за розгляд апеляційної скарги в суді апеляційної інстанції.
Видачу наказу та його надсилання до органів стягнення доручити здійснити згідно зі статтями 116-117 Господарського процесуального кодексу України господарському суду Дніпропетровської області.
Копію цієї постанови направити державному реєстратору .
Постанова може бути оскаржена в касаційному порядку у двадцятиденний строк до Вищого господарського суду України.
Повний текст постанови виготовлено та підписано 11.10.2013 року
Головуючий суддя О.М.Лисенко
Суддя О.В.Джихур
Суддя І.О.Вечірко
Суд | Дніпропетровський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2013 |
Оприлюднено | 14.10.2013 |
Номер документу | 34052362 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Чередко Антон Євгенович
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Чередко Антон Євгенович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лисенко Олена Миколаївна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лисенко Олена Миколаївна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лисенко Олена Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні