Постанова
від 10.10.2013 по справі 916/1145/13
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"10" жовтня 2013 р.Справа № 916/1145/13 Колегія суддів Одеського апеляційного господарського суду у складі:

Головуючого судді: Воронюка О.Л.

Суддів: Єрмілова Г.А., Лашина В.В.

При секретарі: Філончук Т.М.

За участю арбітражного керуючого - Селезньова О.В., посвідчення НОМЕР_1 від 18.07.2013р.

Інші учасники провадження у справі про банкрутство ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" в судове засідання не з'явилися, про дату, час та місце розгляду апеляційної скарги повідомлені належним чином.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу

Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області

на постанову господарського суду Одеської області від 23.07.2013р.

по справі № 916/1145/13

за заявою боржника ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс"

про банкрутство

Відповідно до ст.4 -4 , 8 1 ГПК України здійснювалась фіксація судового процесу технічними засобами.

В судовому засіданні 10.10.2013р. відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ВСТАНОВИЛА:

Ухвалою господарського суду Одеської області від 14.05.2013р. порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" за заявою останнього, за загальною процедурою, передбаченою Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оскільки боржник неспроможний сплатити заборгованість перед кредитором після настання встановленого строку у сумі 360 000,00 грн. Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Визнано грошові вимоги фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 до товариства з обмеженою відповідальністю „Регіональне агропостачання-сервіс" у сумі 360 000,00 грн.

Введено процедуру розпорядження майном товариства з обмеженою відповідальністю „Регіональне агропостачання-сервіс". Розпорядником майна товариства з обмеженою відповідальністю „Регіональне агропостачання-сервіс" призначено арбітражного керуючого Селезньова Олександра Вікторовича.

Ухвалено вжити заходи щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.

Зобов'язано товариство з обмеженою відповідальністю „Регіональне агропостачання-сервіс" подати в десятиденний строк до офіційних друкованих органів (газети „Голос України" чи „Урядовий кур'єр") оголошення про порушення провадження у справі про його банкрутство з метою виявлення всіх кредиторів та можливих санаторів, яке має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.

Оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" опубліковано в газеті „Урядовий кур'єр" № 91 від 24.05.2013р.

Після опублікування оголошення до суду із заявою про визнання кредиторських вимог до боржника, протягом терміну встановленому ч.1 ст. 23 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", звернулась фізична особа підприємець ОСОБА_2, з кредиторськими вимогами у сумі 360 000,00 грн.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 02.07.2013р. попереднього засідання, затверджено реєстр вимог кредиторів боржника. Визнано вимоги фізичної особи підприємця ОСОБА_2 у сумі 360 000,00 грн.

Встановлено, що вимоги кредиторів, які заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі. Призначено дату проведення зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів.

Зобов'язано розпорядника майна організувати проведення зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів у відповідності зі ст. 26 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вирішити питання відносно подальшого розгляду справи (ліквідація, санація, мирова угода) та відповідні протоколи надати суду.

11.07.2013р. до господарського суду із заявою про визнання кредиторських вимог до ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" звернулась ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Одеської області ДПС у розмірі 526 100,18 грн., яка розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Селезньова Олександра Вікторовича розглянута, згідно листа від 16.07.2013р. б/н.

Постановою господарського суду Одеської області від 23.07.2013р. (суддя Лепеха Г.А.) визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю „Регіональне агропостачання-сервіс". Відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру, передбачену ст.ст.37-48 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Призначено ліквідатором ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" арбітражного керуючого Селезньова Олександра Вікторовича, якого зобов'язано у п'ятиденний строк опублікувати відомості про визнання ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у офіційних друкованих органах, та надати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута на затвердження.

Скасовано арешт, накладений на майно ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс", визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

Припинено повноваження органів управління ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" щодо управління банкрутом та розпорядження його майном. Звільнено керівника товариства з обмеженою відповідальністю „Регіональне агропостачання-сервіс" з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припинити повноваження власника (власників) майна банкрута.

Зобов'язано посадових осіб товариства з обмеженою відповідальністю „Регіональне агропостачання-сервіс" протягом п'ятнадцяти днів передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

Приймаючи постанову, суд першої інстанції виходив з наявності непогашених грошових вимог боржника перед кредитором, який визнаний судом, перевищення зобов'язань боржника над його наявним майном (пасивів над активами), тобто ознак банкрутства, а також судом було враховано клопотання комітету кредиторів про визнання боржника банкрутом, відсутність заяв від можливих санаторів, а тому суд першої інстанції визнав за можливе визнати ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" банкрутом та відкрити відносно нього ліквідаційну процедуру.

Не погоджуючись із зазначеною постановою суду, Державна податкова інспекція у Малиновському районі м. Одеси головного управління Міндоходів в Одеській області звернулася з апеляційною скаргою, в якій просить її скасувати, та припинити провадження про справі, застосувавши припинення ліквідаційної процедури та дії мораторію на задоволення вимог кредиторів, оскільки вважає, що оскаржувана постанова прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права.

В обґрунтування апеляційної скарги, Державна податкова інспекція у Малиновському районі м. Одеси головного управління Міндоходів в Одеській області зазначає, що в порушення вимог ч. 3 ст. 60 ГПК України та ч. 4 ст. 105 ЦК України, ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" здійснено публікацію в спеціальному друкованому засобі масової інформації -газеті „Урядовий кур'єр", однак не в повному обсязі повідомлено про припинення юридичної особи, а саме без порядку та строку заявлення кредиторських вимог; матеріали справи не містять особистого повідомлення органу податкової служби; податковою інспекцією не проведено документальну позапланову перевірку, з метою виявлення порушень податкового законодавства з боку підприємств та встановлення ознак фіктивного банкрутства.

Арбітражний керуючий Селезньов Олександр Вікторович, не погоджуючись з доводами, викладеними в апеляційній скарзі, просить суд залишити постанову господарського суду Одеської області від 23.07.2013р. без змін, а апеляційну скаргу Державна податкова інспекція у Малиновському районі м. Одеси головного управління Міндоходів в Одеській області без задоволення, оскільки вважає її необґрунтованою, з мотивів викладених у відзиві.

Інші представники сторін у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю „Регіональне агропостачання-сервіс" в судове засідання не з'явилися, повідомлені належним чином про час і місце розгляду справи, про що свідчать поштові повідомлення з відміткою про вручення, про причини неявки суд не повідомили і таким чином не скористався своїм правом на участь в судовому засіданні.

Заслухавши пояснення розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Селезньова О.В. у справі про банкрутство ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс", перевіривши наявні матеріали справи на предмет їх юридичної оцінки господарським судом Одеської області, проаналізувавши застосування норм матеріального та процесуального права, колегія суддів дійшла до наступних висновків.

Відповідно до приписів ст. 101 ГПК України апеляційна інстанція не зв'язана доводами апеляційної скарги і перевіряє законність та обґрунтованість рішення місцевого господарського суду в повному обсязі, а згідно до приписів ст. 33, 34 ГПК України, кожна сторона повинна належними і допустимим доказами довести ті обставини, на які вона посилається в обґрунтування своїх вимог чи заперечень.

Відповідно до приписів статті 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Цей Закон має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом.

Як вбачається з матеріалів справи, ухвалою господарського суду Одеської області від 14.05.2013 р. за заявою ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" було порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс". Одночасно ухвалою про порушення провадження у справі було введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника; призначено розпорядником майном боржника арбітражного керуючого Селезньова Олександра Вікторовича; заборонено органам управління боржника та уповноваженим ним особам без згоди розпорядника майном вчиняти дії щодо реорганізації, ліквідації боржника, відчуження нерухомого майна та розпорядження ним будь-яким чином, у тому числі передавати в користування, оренду, заставу.

Визнано грошові вимоги фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 до ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" у сумі 360 000,00 грн.

Зобов'язано ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" подати в десятиденний строк до офіційних друкованих органів (газети „Голос України" чи „Урядовий кур'єр") оголошення про порушення провадження у справі про його банкрутство з метою виявлення всіх кредиторів та можливих санаторів, яке має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.

Оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" опубліковано в газеті „Урядовий кур'єр" № 91 від 24.05.2013р.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 02.07.2013р. попереднього засідання, затверджено реєстр вимог кредиторів боржника. Визнано вимоги фізичної особи підприємця ОСОБА_2 у сумі 360 000,00 грн., крім іншого, зобов'язано розпорядника майна організувати проведення зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів у відповідності зі ст. 26 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вирішити питання відносно подальшого розгляду справи (ліквідація, санація, мирова угода), відповідні протоколи надати суду.

Згідно з положеннями статті 26 Закону про банкрутство розпорядником майна арбітражним керуючим Селезньовим Олександром Вікторовичем було ініційовано проведення зборів кредиторів товариства-боржника з наступним порядком денним: 1. Визначення кількісного складу комітету кредиторів; 2. Обрання членів комітету кредиторів.

Так, 15.07.2013 року зборами кредиторів ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" (протокол від 15.07.2013р. №Р/1), проведеними за юридичною адресою боржника, було сформовано комітет кредиторів зазначеного підприємства в кількісному складі однієї особи - кредитор - ФОП ОСОБА_2 з кількістю голосів 361.

Зборами комітету кредиторів ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" від 15.07.2013 р. (протокол №1 від 15.07.2013р.) було прийнято рішення щодо обрання голови комітету кредиторів - ФО-П ОСОБА_2, звернення до господарського суду із клопотанням про визнання ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" банкрутом і відкриття щодо нього ліквідаційної процедури, звернення до суду із клопотанням про призначення арбітражного керуючого Селезньова О.В. ліквідатором ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс".

На виконання ухвали господарського суду від 02.07.2013р. арбітражний керуючий Селезньов О.В., який виконує функції розпорядника майна ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс", надав протоколи зборів кредиторів, відповідно яких обрано комітет кредиторів та прийнято рішення щодо звернення до суду з клопотанням про визнання Боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Селезньова О.В., клопотання голови комітету кредиторів боржника про визнання ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" банкрутом і відкриття щодо нього ліквідаційної процедури, призначення арбітражного керуючого Селезньова О.В., ліквідатором зазначеного товариства.

Постановою господарського суду Одеської області від 23.07.2013 р. визнано банкрутом ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс", відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Селезньова О.В.

Приймаючи постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, місцевий господарський суд виходив з того, що заяв від можливих санаторів не надходило; боржник неспроможний самостійно відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.

Слід зазначити, що при прийнятті постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведений факт неплатоспроможності боржника, як того вимагає ст. 205 ГК України, відповідно до положень частини 4 якої, суб'єкт господарювання може бути оголошений банкрутом за рішенням суду, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів.

Згідно ст.1 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" неплатоспроможність - неспроможність суб'єкта підприємницької діяльності виконати після настання встановленого строку грошові зобов'язання перед кредиторами не інакше, як через відновлення його платоспроможності.

Отже, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неплатоспроможність, тобто недостатність майна для задоволення вимог кредиторів.

Так відповідно до довідки Управління пенсійного фонду України в Малиновському районі м. Одеси від 11.06.2013р. № 3678/02 зазначено, що ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" останній звіт надано за квітень 2013 року - без нарахувань, станом на 10.06.2013р. заборгованість складає 927,82 грн.

Згідно з довідкою Головного управління МВС України в Одеській області від 10.06.2013р. за №7/0-3710 за ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" станом на 07.06.2013р. відомості щодо реєстрації транспортних засобів за боржником - відсутні.

Відповідно до листа Відділу Виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Малиновському районі м. Одесі від 04.06.2013р. № 02/348, у ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" заборгованості перед фондом відсутня.

Згідно відповіді Одеського міського центру зайнятості від 07.06.2013р. № 2251/19/02, відповідно до розрахункової відомості боргу за підприємством немає.

Крім того, 14.05.2013р. (вх. №14795/2013) до суду надійшли рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно №1254490 від 29.03.2013р., довідки ВРЕР ДАІ з обслуговування м.Одеси №2 №7/2-417 від 06.04.2013р., ПАТ „Імексбанк" №61 від 18.04.2013р., ПАТ КБ „Інвестбанк" №620 від 19.04.2013р.

Згідно зазначених рішення та довідок нерухомого майна, транспортних засобів за боржником не зареєстровано, загальний залишок на рахунках в банківських установах складає 768,92 грн.

Частиною 8 статті 26 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що до компетенції комітету кредиторів належить також прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора).

Як вже зазначалося вище, зборами комітету кредиторів ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" від 15.07.2013р. (протокол №1) було прийнято рішення про звернення до господарського суду із клопотанням про визнання ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" банкрутом і відкриття щодо нього ліквідаційної процедури. При цьому, рішення комітету кредиторів мотивоване неможливістю застосування іншої судової процедури у справі, а також тим, що задоволення вимог кредиторів є можливим лише внаслідок виконання заходів ліквідаційної процедури.

Відповідно до ст. 27 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі). До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень, зокрема, подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

У підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень, зокрема, постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство.

З дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

Відповідно до положень ч.1 ст.38 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, серед іншого: строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури вважається таким, що настав; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтись тільки в межах ліквідаційної процедури.

Частиною 2 ст.38 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

Відповідно до ст. 114 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.

Враховуючи вищевикладене, висновок суду першої інстанції стосовно того, що боржник неспроможний відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані господарським судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури, є обґрунтованим і відповідає матеріалам справи та нормам чинного законодавства.

На протязі всієї стадії розпорядження майном, виявлення кредиторів, пропозицій щодо укладення мирової угоди або санації боржника до господарського суду не надходило.

Отже, клопотання голови комітету кредиторів боржника ФОП ОСОБА_2 на підставі рішення комітету кредиторів боржника щодо відкриття відносно боржника ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Селеньова О.В., а також те, що боржник неспроможний відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані господарським судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури, місцевий господарський суд прийшов до обґрунтованого висновку про визнання боржника банкрутом, відкриття відносно нього ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором банкрута - арбітражного керуючого Селеньова О.В., який виконував функції розпорядника майна боржника та згідно рішення зборів комітету кредиторів від 15.04.2013 року був запропонований комітетом кредиторів.

Посилання Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області на порушення п. 11.1.1 ст. 11 наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. № 1588, судовою колегією не приймається, оскільки даний порядок застосовується про порушені справи про банкрутство за спрощеною процедурою передбаченою ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Тому є безпідставним посилання Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області на відсутність заяви за ф. № 8-ОПП від платника податків, яка надається в разі початку процедури ліквідації/реорганізації, оскільки справа про банкрутство № 916/1145/13 порушена не за спрощеною процедурою, передбаченою ст. 95 України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Посилання Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області, в апеляційній скарзі на позбавлення її можливості провести перевірку ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс", відхиляються судовою колегією, з огляду на те, що жодними нормативним актом не передбачено обмежень щодо проведення перевірок органами податкової служби у разі введення процедури банкрутства суб'єкта господарської діяльності, що додатково підтверджується приписами Податкового кодексу України, який набрав чинності 01.01.2011р., про що не може бути не відомо скаржнику.

На підставі викладеного, судова колегія вважає, що позбавлення права на проведення податкової перевірки не є належним аргументом та підставою для скасування постанови господарського суду Одеської області про визнання ТОВ „Регіональне агропостачання-сервіс" банкрутом, оскільки податкові органи не обмежені в проведенні вказаної перевірки стосовно Боржника під час здійснення ліквідаційної процедури - після прийняття постанови про визнання банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Аналізуючи матеріали справи, судова колегія доходить до висновку про те, що судом першої інстанції цілком вірно встановлені обставини справи, ним дана правильна юридична оцінка із застосуванням належних норм матеріального права з дотриманням норм процесуального права.

Доказів зворотного або документів, які б свідчили про наявність у банкрута майна для задоволення вимог кредиторів, скаржником надано не було.

Отже, твердження Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області про порушення і неправильне застосування господарським судом норм матеріального та процесуального права при прийнятті постанови господарським судом Одеської області не знайшли свого підтвердження та суперечать матеріалам справи.

За таких обставин, судова колегія вважає, що постанова господарського суду Одеської області від 23.07.2013р. відповідає закону та обставинам справи, а тому підстав для її скасування не вбачається.

Керуючись ст.ст. 99, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів -

ПОСТАНОВИЛА:

Постанову господарського суду Одеської області від 23.07.2013р. по справі № 916/1145/13 залишити без змін, а апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області - без задоволення.

Повний текст постанови складено та підписано 11.10.2013р.

Головуючий суддя Воронюк О.Л.

Суддя Єрмілов Г.А.

Суддя Лашин В.В.

СудОдеський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення10.10.2013
Оприлюднено15.10.2013
Номер документу34086735
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/1145/13

Ухвала від 01.10.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Воронюк О.Л.

Ухвала від 29.10.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Лепеха Г.А.

Ухвала від 21.10.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Лепеха Г.А.

Постанова від 10.10.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Воронюк О.Л.

Ухвала від 19.08.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Воронюк О.Л.

Ухвала від 23.07.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Лепеха Г.А.

Ухвала від 02.07.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Лепеха Г.А.

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Лепеха Г.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні