Постанова
від 17.09.2013 по справі 2а-13625/12/0170/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

17 вересня 2013 р. (о 15:05) Справа №2а-13625/12/0170/14

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., за участю секретаря Цатурян С.О.

за участю представників сторін:

від позивача - не з'явився;

від відповідача - не з'явився;

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард»

до Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень № 0005552301 та № 0005562301 від 16.11.2012 року,

Суть спору: Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (далі-позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АРК з позовом до Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби (далі-відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень № 0005552301 та № 0005562301 від 16.11.2012 року. 10.09.2013 року представник позивача звернувся до суду з заявою про уточнення позовних вимог, у якій позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення № 0005552301 та № 0005562301 від 16.11.2012 року, відшкодувати витрати зі сплати судового збору у сумі 649,58 грн., відшкодувати витрати з проведення судової економічної експертизи у розмірі 11 628 грн.

У судове засідання 17.09.2013 року представник позивача не з'явився, звернувся до суду з клопотанням про розгляд справи у його відсутність, позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

У судове засідання 17.09.2013 року представник відповідача не з'явився, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив, відповідач надіслав до суду заперечення проти адміністративного позову.

Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо доказів для з'ясування обставин у справі, суд, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу у відсутність представників сторін.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» зареєстровано у якості юридичної особи Виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим 18.09.1995 року, ідентифікаційний код юридичної особи 04718697, місцезнаходження: 98635, Автономна Республіка Крим, м. Ялта, вул. Бірюкова, б. 2-А, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 № 593353 (т.с. 1 а.с. 191).

Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» взято на податковий облік в органах державної податкової служби з 18.09.1995 року за № 425-Р.

Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 15.03.2006 року № 00516748, індивідуальний податковий номер - 047486901124.

Відповідно до Статуту Заклату Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард», затвердженого Постановою Презідії ФПУ від 17.11.2005 № П-22-21 предметом діяльності Закладу є, зокрема, створення необхідної матеріально-технічної бази, що відповідає найновішим досягненням у сфері технологічного оснащення спортивних споруд і спортивної медицини, для забезпечення підготовки спортсменів (т.с. 1 а.с. 10-13)

Судом встановлено, що посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим ДПС, на підставі направлення від 23.10.2012 р. № 000699/654, виданого ДПІ у м. Ялті АРК ДПС, відповідно до наказу ДПІ у м. Ялті АРК ДПС від 23.10.2012 р. № 830 та на виконання завдання ДПІ у м. Сімферополі АРК ДПС від 24.04.2012 року за № 2166/7/22-4 проведено документальну позапланову виїзну перевірку Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард», код за ЄДРПОУ 04718697, з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах із ТОВ «Будівельна Компанія «Акрополь СВ», код ЄДРПОУ-36129658; ТОВ !Фірма «Капітель плюс», код ЄДРПОУ - 31095815, КП «Альянс», код ЄДРПОУ-32468182, за період з 01.09.2009 року по 31.03.2012 року

За результатами вищенаведеної перевірки було складено акт № 2274/22-01/04718697/219 від 05.11.2012 року, у якому встановлено:

- порушення п.п. 5.2.1 п. 5.2, п.п. 5.3.9 п. 5.3. ст. 5, п.п. 8.1.2. п. 8.1 ст. 8 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 28.12.1994 року № 334/94-ВР зі змінами та доповненнями, п. 138.4, п. 138.6 ст.138, п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями, в результаті чого занижено податок на прибуток на загальну суму 11 936 грн., у тому числі: за півріччя 2010 р. в сумі 7 036 грн., в тому числі за 2 квартал 2010 року в сумі 7 036 грн.; за три квартали 2010 року в сумі 7 922 грн., в тому числі за 3 квартал 2010 р. в сумі 886 грн.; за 2010 рік в сумі 7 922 грн.; за 3 квартал 2011 р. в сумі 4 014 грн.; за 3-4 квартали 2011 р. в сумі 4 041 грн.;

- порушення п.п. 7.4.1., 7.4.5.п. 7.4, ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.1997 року зі змінами та доповненнями, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 40 833 грн., у тому числі: за червень 2010 року в сумі 5 629 грн., за липень 2010 р. в сумі 4 756 грн., за серпень 2010 року в сумі 7 116 грн., за вересень 2011 р. в сумі 1 480 грн., за жовтень 2011 р. в сумі 8 527 грн., за січень 2012 р. в сумі 13 325 грн. (т.с. 1 а.с. 14-26).

На підставі зазначеного акту були прийняті податкові повідомлення - рішення № 0005552301 від 16.11.2012 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток у сумі 13 917 грн., у тому числі 11 936 грн. за основним платежем, 1981 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями; № 0005562301 від 16.11.2012 р., яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 51 041 грн., у тому числі 40 833 грн. за основним платежем, 10 208 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (т.с. 1 а.с. 28-31).

Не погодившись з податковими повідомленнями-рішеннями № 0005552301 та № 0005562301 від 16.11.2012 року позивач оскаржив їх до суду.

В ході розгляду справи судом перевірено правомірність висновків відповідача щодо порушення позивачем вимог податкового законодавства та встановлено наступне.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу власних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

З матеріалів справи вбачається, що 22.06.2010 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та КП «Альянс» (Виконавець) укладено договір № 904, за умовами якого Виконавець зобов'язується за завданням виконати роботи зі створення системи доступу на об'єкті Замовника, згідно з кошторисом, який є невід'ємною частиною даного договору. Замовник зобов'язується прийняти у власність та своєчасно оплатити вартість матеріалів та виконання робіт на умовах даного договору. Загальна вартість матеріалів та робіт складає 33 774,00 грн., у тому числі ПДВ 5 629,00 грн. Замовник здійснює оплату наступним чином: попередня оплата у розмірі 100% від вартості договору протягом 3 банківських днів з моменту підписання сторонами даного договору (т.с. 1 а.с. 48-49).

23.06.2010 року КП «Альянс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунок-фактуру № 2335 на суму 33 774,00 грн., у тому числі ПДВ 5 629,00 грн. (т.с. 1 а.с.51).

На виконання зазначеного договору 24.06.2010 року позивачем перераховано на рахунок КП «Альянс» 33 744,00 грн., у тому числі ПДВ 5 629,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 300 (т.с.1 а.с. 50).

КП «Альянс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» була виписана податкова накладна № 1998 від 24.06.2010 р. на загальну суму 33 774,00 грн., у тому числі ПДВ 5 629,00 грн. (т.с. 1 а.с. 63).

Згідно з актом приймання виконаних підрядних робіт за червень 2010 року, 24.06.2010 року КП «Альянс» здав, а Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» прийняв роботи на суму 33 774,00 грн., у тому числі ПДВ 5 629,00 грн. (т.с. 1 а.с. 59-62).

05.07.2010 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та КП «Альянс» (Виконавець) укладено договір № 1225/905, за умовами якого Виконавець зобов'язується за завданням виконати роботи з монтажу та поставки міні АТС на об'єкті Замовника, згідно з кошторисом, який є невід'ємною частиною даного договору. Замовник зобов'язується прийняти у власність та своєчасно оплатити вартість матеріалів та виконання робіт на умовах даного договору. Загальна вартість матеріалів та робіт складає 3 730,80 грн., у тому числі ПДВ 621,80 грн. Замовник здійснює оплату наступним чином: попередня оплата у розмірі 100% від вартості договору протягом 3 банківських днів з моменту підписання сторонами даного договору (т.с. 1 а.с. 67-68).

05.07.2010 року КП «Альянс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунок-фактуру № 2578 на суму 3 730,80 грн., у тому числі ПДВ 621,80 грн. (т.с. 1 а.с.65).

На виконання зазначеного договору 05.07.2010 року позивачем перераховано на рахунок КП «Альянс» 3 730,80 грн., у тому числі ПДВ 621,80 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 311 (т.с.1 а.с. 66).

Згідно з актом приймання виконаних підрядних робіт за липень 2010 року, 30.07.2010 року КП «Альянс» здав, а Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» прийняв роботи на суму 3 730,80,00 грн., у тому числі ПДВ 621,80 грн. (т.с. 1 а.с. 69-71).

08.07.2010 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та КП «Альянс» (Виконавець) укладено договір № 944, за умовами якого Виконавець зобов'язується за завданням виконати роботи з монтажу та поставки кабельного телебачення об'єкті Замовника, згідно з кошторисом, який є невід'ємною частиною даного договору. Замовник зобов'язується прийняти у власність та своєчасно оплатити вартість матеріалів та виконання робіт на умовах даного договору. Загальна вартість матеріалів та робіт складає 28 536,00 грн., у тому числі ПДВ 4 756,00 грн. Замовник здійснює оплату наступним чином: попередня оплата у розмірі 100% від вартості договору протягом 3 банківських днів з моменту підписання сторонами даного договору (т.с. 1 а.с. 77-78).

09.07.2010 року КП «Альянс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунок-фактуру № 2630 на суму 28 536,00 грн., у тому числі ПДВ 4 756,00 грн. (т.с. 1 а.с.76).

На виконання зазначеного договору 09.07.2010 року позивачем перераховано на рахунок КП «Альянс» 28 536,00 грн., у тому числі ПДВ 4 756,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 319 (т.с.1 а.с. 75).

КП «Альянс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» була виписана податкова накладна № 2143 від 09.07.2010 р. на загальну суму 28 536,00 грн., у тому числі ПДВ 4 756,00 грн. (т.с. 1 а.с. 92).

Згідно з актом приймання виконаних підрядних робіт за липень 2010 року, 30.07.2010 року КП «Альянс» здав, а Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» прийняв роботи на суму 28 536,00 грн., у тому числі ПДВ 4 756,00 грн. (т.с. 1 а.с. 81-84).

22.07.2010 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та КП «Альянс» (Виконавець) укладено договір № 1116, за умовами якого Виконавець зобов'язується за завданням виконати роботи з монтажа та поставки обладнання та матеріалів для створення системи відеонагляду на об'єкті Замовника, згідно з кошторисом, який є невід'ємною частиною даного договору. Замовник зобов'язується прийняти у власність та своєчасно оплатити вартість матеріалів та виконання робіт на умовах даного договору. Загальна вартість матеріалів та робіт складає 30 633,00 грн., у тому числі ПДВ 5 105,00 грн. Замовник здійснює оплату наступним чином: попередня оплата у розмірі 100% від вартості договору протягом 3 банківських днів з моменту підписання сторонами даного договору (т.с. 1 а.с. 95-96).

22.07.2010 року КП «Альянс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунок-фактуру № 2780 на суму 30 633,00 грн., у тому числі ПДВ 5 105,50 грн. (т.с. 1 а.с.94).

На виконання зазначеного договору 04.08.2010 року позивачем перераховано на рахунок КП «Альянс» 30 633,00 грн., у тому числі ПДВ 5 105,50 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 360 (т.с.1 а.с. 93).

КП «Альянс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» була виписана податкова накладна № 3018 від 04.08.2010 р. на загальну суму 30 633,00 грн., у тому числі ПДВ 5 105,50 грн. (т.с. 1 а.с. 106).

Згідно з актом приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2010 року, 24.06.2010 року КП «Альянс» здав, а Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» прийняв роботи на суму 30 633,00 грн., у тому числі ПДВ 5 105,50 грн. (т.с. 1 а.с. 102-105).

21.06.2010 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та КП «Альянс» (Виконавець) укладено договір № 1115, за умовами якого Виконавець зобов'язується за завданням Замовника поставити обладнання та матеріали на створення системи контролю доступу на об'єкті Замовника. Замовник зобов'язується прийняти у власність та своєчасно оплатити вартість матеріалів на умовах даного договору. Загальна вартість матеріалів та робіт складає 12 063,00 грн., у тому числі ПДВ 2 010,50,00 грн. Замовник здійснює оплату наступним чином: попередня оплата у розмірі 100% від вартості договору протягом 3 банківських днів з моменту підписання сторонами даного договору (т.с. 1 а.с. 109-110).

25.07.2010 року КП «Альянс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунок-фактуру № 2781 на суму 12 063,00 грн., у тому числі ПДВ 2 010,50 грн. (т.с. 1 а.с.108).

На виконання зазначеного договору 04.08.2010 року позивачем перераховано на рахунок КП «Альянс» 12 063,00 грн., у тому числі ПДВ 2 010,50 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 359 (т.с.1 а.с. 50).

КП «Альянс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» були виписані видаткова накладна № РН-3017 від 04.08.2010 року та податкова накладна № 3017 від 04.08.2010 р. на загальну суму 12 063,00 грн., у тому числі ПДВ 2 010,50 грн. (т.с. 1 а.с. 111, 112).

01.09.2011 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та Фірмою «Капітель-Плюс» (Підрядник) укладено договір підряду № 827, за умовами якого Замовник доручає, підрядник зобов'язується виконати роботи з благоустрою території ЗФПУ УСБ «Авангард» АРК, м. Ялта, вул. Бірюкова, 2-а (біля адміністративної будівлі. Ціна договору складає 17 406,07 грн., у тому числі ПДВ 20%. (т.с. 1 а.с. 117-119).

Фірмою «Капітель плюс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунки-фактури № б/н від 02.09.2011 року на суму 8700,00 грн., у тому числі ПДВ 1 450,00 грн., № б/н від 13.09.2011 року на суму 8 706,07 грн., у тому числі 1 451,01 грн. (т.с. 1 а.с.132-133).

Фірмою «Капітель плюс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» були виписані податкові накладні № 24 від 05.09.2011 року на суму 8 700,00 у тому числі ПДВ 1 450,00, № 61 від 14.09.2011 р. на загальну суму 8 706,00 грн., у тому числі ПДВ 1 451,01 грн. (т.с. 1 а.с. 132-133).

На виконання зазначеного договору позивачем перераховано на рахунок Фірми «Капітель плюс» 05.09.2011 р. 8 700,00 грн., у тому числі ПДВ 1 450,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 135, 14.09.2011 р. 8 706,07 грн., у тому числі ПДВ 1 451,01 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 510 (т.с.1 а.с. 180, 182).

Згідно з актом приймання виконаних підрядних робіт за вересень 2011 року 23.09.2011 року Фірма «Капітель плюс» здала, а Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» прийняв роботи на суму 17 406,07 грн., у тому числі ПДВ 2 901,01 грн. (т.с. 1 а.с. 124-126).

13.09.2011 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та Фірмою «Капітель-Плюс» (Підрядник) укладено договір підряду № 847, за умовами якого Замовник доручає, підрядник зобов'язується виконати роботи з благоустрою території ЗФПУ УСБ «Авангард» АРК, м. Ялта, вул.. Бірюкова, 2-а (біля адміністративної будівлі. Ціна договору складає 3 538,84 грн., у тому числі ПДВ 20%. (т.с. 1 а.с. 134-136).

Фірмою «Капітель плюс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунок-фактуру № б/н від 14.09.2011 року на суму 3 538,84 грн., у тому числі ПДВ 589,81 грн. (т.с. 1 а.с.137).

Фірмою «Капітель плюс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» була виписана податкова накладна № 62 від 14.09.2011 року на суму 3 538,84 у тому числі ПДВ 589,81 грн. (т.с. 1 а.с. 132-133).

На виконання зазначеного договору позивачем 14.09.2011 р. перераховано на рахунок Фірми «Капітель плюс» 3 538,84 грн., у тому числі ПДВ 589,81 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 509 (т.с.1 а.с. 181).

Згідно з актом приймання виконаних підрядних робіт за вересень 2011 року 23.09.2011 року Фірма «Капітель плюс» здала, а Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» прийняв роботи на суму 3 538,84 грн., у тому числі ПДВ 589,81 грн. (т.с. 1 а.с. 145-147).

19.09.2011 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та Фірмою «Капітель-Плюс» (Підрядник) укладено договір підряду № 865, за умовами якого Замовник доручає, підрядник зобов'язується виконати роботи з благоустрою території ЗФПУ УСБ «Авангард» АРК, м. Ялта, вул. Бірюкова, 2-а (біля будівлі трибун). Ціна договору складає 30 218,26 грн., у тому числі ПДВ 20%. (т.с. 1 а.с. 149-151).

Фірмою «Капітель плюс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунки-фактури № б/н від 21.09.2011 року на суму 8 500,00 грн., у тому числі ПДВ 1 416,67 грн.; № б/н від 26.09.2011 р. на суму 21 718,26 грн., у тому числі ПДВ 3 619,71 грн. (т.с. 1 а.с.152, 153).

Фірмою «Капітель плюс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» була виписана податкова накладна № 139 від 27.09.2011 року на суму 30 218,26 грн. у тому числі ПДВ 5 036,38 грн. (т.с. 1 а.с. 164).

На виконання зазначеного договору позивачем перераховано на рахунок Фірми «Капітель плюс» 22.09.2011 р. 8 500,00 грн., у тому числі ПДВ 1 416,67 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 518; 27.09.2011 р. 21 718,26 грн., у тому числі ПДВ 3 619,71 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 540 (т.с.1 а.с. 183, 184).

Згідно з актом приймання виконаних підрядних робіт за вересень 2011 року 30.09.2011 року Фірма «Капітель плюс» здала, а Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» прийняв роботи на суму 30 218,26 грн., у тому числі ПДВ 5 036,38 грн. (т.с. 1 а.с. 183-184).

10.10.2011 року між Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) та Фірмою «Капітель-Плюс» (Підрядник) укладено договір підряду № 924, за умовами якого Замовник доручає, підрядник зобов'язується виконати роботи з благоустрою території ЗФПУ УСБ «Авангард» АРК, м. Ялта, вул. Бірюкова, 2-а (біля будівлі трибун). Ціна договору складає 8 881,81 грн., у тому числі ПДВ 20%. (т.с. 1 а.с. 165-168).

Фірмою «Капітель плюс» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунок-фактуру № б/н від 20.10.2011 року на суму 8 500,00 грн., у тому числі ПДВ 1 416,67 грн.; № б/н від 26.09.2011 р. на суму 8 881,81 грн., у тому числі ПДВ 1 480,30 грн. (т.с. 1 а.с.168).

Фірмою «Капітель плюс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» була виписана податкова накладна № 101 від 20.10.2011 року на суму 8 881,81 грн. у тому числі ПДВ 1 480,30 грн. (т.с. 1 а.с. 179).

На виконання зазначеного договору 20.10.2011 року позивачем перераховано на рахунок Фірми «Капітель плюс» 8 881,81 грн., у тому числі ПДВ 1 480,30 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 589 (т.с.1 а.с. 185).

Згідно з актом приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2011 року 31.10.2011 року Фірма «Капітель плюс» здала, а Заклад Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» прийняв роботи на суму 8 881,81грн., у тому числі ПДВ 1 480,30 грн. (т.с. 1 а.с. 176-178).

11.01.2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Акрополь СВ» (Виконавець) та Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) укладено договір № 100112, за умовами якого Виконавець зобов'язується поставити передбачений умовами даного договору товар, а Замовник зобов'язується прийняти товар та оплатити його. Предметом договору є поставка світлодіодного інформаційного модуля для спортивного табло (для стадіонів), у кількості одного комплекту. Вартість товару за даним договором складає 58 750,00 грн., вартість доставки товару замовнику складає 2 100 грн. (т.с. 1 а.с. 32-34).

ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь СВ» на ім'я Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» виписано рахунок-фактуру № 002 від 11.01.2012 року на суму 58 750,00 грн., у тому числі ПДВ 9 791,67 грн. (т.с. 1 а.с.168).

ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь СВ» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» була виписана податкова накладна № 1 від 11.01.2012 року на суму 58 750,00 грн. у тому числі ПДВ 9 791,67 грн. (т.с. 1 а.с. 37).

На виконання зазначеного договору 11.01.2012 року позивачем перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь СВ» 58 750,00 грн., у тому числі ПДВ 9 791,67 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 24 (т.с.1 а.с. 44).

05.09.2012 року ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь СВ» здійснила поставку товару на суму 58 750,00 грн., у тому числі ПДВ 9 791,67 грн., що підтверджується видатковою накладною № 045 (т.с. 1 а.с. 36).

11.01.2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Акрополь СВ» (Виконавець) та Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (Замовник) укладено договір № 110112, за умовами якого Виконавець зобов'язується поставити передбачений умовами даного договору товар, а Замовник зобов'язується прийняти товар та оплатити його. Предметом договору є поставка світлодіодного інформаційного модуля з зовнішнім керуючим контрлоллером та каналом зв'язку для спортивного табло (для стадіонів), у кількості одного комплекту. Вартість товару за даним договором складає 21 200,00 грн., вартість доставка товару замовнику складає 1 500 грн. (т.с. 1 а.с. 38-40).

ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь СВ» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з Закладом Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» була виписана податкова накладна № 2 від 11.01.2012 року на суму 21 200,00 грн. у тому числі ПДВ 3 533,33 грн. (т.с. 1 а.с. 42).

На виконання зазначеного договору 12.01.2012 року позивачем перераховано на рахунок ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь СВ» 21 200,00 грн., у тому числі ПДВ 3 533,33 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 2 (т.с.1 а.с. 45).

05.09.2012 року ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь СВ» здійснила поставку товару на суму 21 200,00 грн., у тому числі ПДВ 3 533,33 грн., що підтверджується видатковою накладною № 046 (т.с. 1 а.с. 41).

Відповідно до п. 5.1 ст. 5 Закону № 334/94 валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.

Відповідно до п.п. 5.2.1. п. 5.2. ст. 5 зазначеного закону до складу валових витрат включаються: суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї статті.

Відповідно до п.п. 5.3.9.п. 5.3 ст. 5 Закону № 334/94 не включаються до складу валових витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.

Згідно з п. 5.11 ст. 5 вищевказаного Закону установлення додаткових обмежень щодо віднесення витрат до складу валових витрат платника податку, крім тих, що зазначені у цьому Законі, не дозволяється.

Основним законом, що визначає порядок оподаткування податком на прибуток з 01.04.2011 року є Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).

Відповідно до п.п. 138.1.1. п. 138.1 ст. 138 ПК України витрати операційної діяльності: собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.11 цієї статті, пунктів 140.2 - 140.5 ст. 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку.

Пунктом 138.2 ст. 138 цього Кодексу визначено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обовЕязковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ цього Кодексу.

Відповідно до наведених норм, право покупця на валові витрати обумовлено наступними законодавчими вимогами: зв'язок витрат на придбання товарів і послуг з господарською діяльністю підприємства та наявність належно оформлених первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку.

Пунктом 1.7. статті 1 Закону України «Про податок на додану вартість» №168/97-ВР від 03.04.1997 р. (далі Закон № 168) встановлено, що податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом.

Згідно пп.7.4.1. п.7.4. ст.7 Закону №168 податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Якщо у подальшому такі товари (послуги) починають використовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі статтею 3 цього Закону або звільняються від оподаткування згідно зі статтею 5 цього Закону, чи основні фонди переводяться до складу невиробничих фондів, то з метою оподаткування такі товари (послуги), основні фонди вважаються проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді, на який припадає початок такого використання або переведення, але не нижче ціни їх придбання (виготовлення, будівництва, спорудження).

Пунктом 7.4.5. п.7.4. ст.7 Закону № 168 встановлено, що не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).

У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відповідальність у вигляді фінансових санкцій, установлених законодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними цим підпунктом документами.

Відповідно до пп. 7.2.3 п. 7.2 ст. 7 Закону №168 податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надаються покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг).

Для операцій, що оподатковуються і звільнені від оподаткування, складаються окремі податкові накладні.

Податкова накладна є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом.

Податкова накладна виписується на кожну повну або часткову поставку товарів (робіт, послуг). У разі коли частка товару (робіт, послуг) не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби України, та враховується у визначенні загальних податкових зобов'язань.

Платники податку повинні зберігати податкові накладні протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податків.

Згідно п.п. 7.2.6. п.7.2. ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту. Як виняток з цього правила, підставою для нарахування податкового кредиту при поставці товарів (послуг) за готівку чи з розрахунками картками платіжних систем, банківськими або персональними чеками у межах граничної суми, встановленої Національним банком України для готівкових розрахунків, є належним чином оформлений товарний чек, інший платіжний чи розрахунковий документ, що підтверджує прийняття платежу постачальником від отримувача таких товарів (послуг), з визначенням загальної суми такого платежу, суми податку та податкового номера постачальника.

У разі відмови з боку постачальника товарів (послуг) надати податкову накладну або при порушенні ним порядку її заповнення отримувач таких товарів (послуг) має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум цього податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку внаслідок придбання таких товарів (послуг).

Отримання такої скарги є підставою для проведення позапланової виїзної перевірки такого постачальника для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з цього податку за такою цивільно-правовою операцією.

Підставою для нарахування податкового кредиту без отримання податкової накладної також є:

транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, за винятком тих, в яких форма встановлена міжнародними стандартами;

касові чеки, які містять суму поставлених товарів (послуг), загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера, але без визначення податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума поставлених товарів (послуг) не може перевищувати 200 гривень за день (без урахування податку на додану вартість).

Відповідно п.п. 7.5. вказаного Закону датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

- або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;

- або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Згідно п.п.7.2.1.п. 7.2. ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазначені окремими рядками:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дату виписування податкової накладної;

в) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);

д) місце розташування юридичної особи або місце податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість;

е) опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількість (обсяг, об'єм);

є) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах отримувача;

ж) ціну поставки без врахування податку;

з) ставку податку та відповідну суму податку у цифровому значенні;

и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

Податкова накладна виписується на кожну повну або часткову поставку товарів (робіт, послуг). У разі коли частка товару (робіт, послуг) не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби України, та враховується у визначенні загальних податкових зобов'язань.

Платники податку повинні зберігати податкові накладні протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податків.

Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку у порядку, передбаченому статтею 9 цього Закону.

Розділ V ПК України визначає платників податку на додану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування.

Згідно пункту 185.1 статті 185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; ввезення товарів (супутніх послуг) на митну територію України в митному режимі імпорту або реімпорту (далі - імпорт); вивезення товарів (супутніх послуг) у митному режимі експорту або реекспорту (далі - експорт); з метою оподаткування цим податком до експорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг), які перебувають у вільному обігу на території України, до митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України; з метою оподаткування цим податком до імпорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг) з-під митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України, для їх подальшого вільного обігу на території України; постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

У п.187.1. ст. 187 ПК України зазначено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 198.1. ст.198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

- дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (п. 198.2 ст.198 ПК України).

Згідно з п. 198.3. ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст.193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відповідно до п.200.1. ст.200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

З аналізу вищевказаних норм, суд робить висновок, що для включення суми податку на додану вартість до суми податкового кредиту необхідно дотримання двох умов:

- наявність податкової накладної чи митної декларації,

- придбання або виготовлення товару і послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях в рамках господарської діяльності платника податку; придбання (будівництво, спорудження) (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи) в тому числі з метою використання у виробництві або постачанні товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Таким чином, умовами для включення нарахованої (сплаченої) суми ПДВ у склад податкового кредиту є наявність документального підтвердження використання витрат підприємства в його господарської діяльності та наявність належно заповнених податкових накладних.

Таким чином, суд вважає, що первинними документами податкового та бухгалтерського обліку Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (рахунки-фактури, податкові накладні, акти приймання виконаних робіт, платіжні доручення) не підтверджуються висновки, встановлені за актом перевірки ДПІ у м. Ялті АР Крим ДПС № 2274/22-01/04718697/219 від 05.11.2012 року щодо заниження позивачем податку на прибуток на загальну суму 11 936 грн., та заниження позивачем податку на додану вартість всього у сумі 40 833 грн. за період з 01.09.2009 р. по 31.03.2012 року.

Зазначене також підтверджується висновком № 29/13 судової економічної експертизи від 24.07.2013 року, з яким суд погоджується (а.с. 155-171).

За таких умов, податкові повідомлення-рішення № 0005552301 та № 0005562301 від 16.11.2012 року, є такими, що прийняті Державною податковою інспекцією у м. Ялті АР Крим ДПС протиправно, у зв'язку з чим підлягають скасуванню.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Зазначений розмір судових витрат не перевищує граничних розмірів, встановлених ст. ст. 87, 92 КАС України, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2006 року №590 і Інструкції про порядок і розміри відшкодування витрат та виплати винагороди особам, що викликаються до органів дізнання, попереднього слідства, прокуратури, суду або до органів, у провадженні яких перебувають справи про адміністративні правопорушення, та виплати державним науково-дослідним установам судової експертизи за виконання їх працівниками функцій експертів і спеціалістів, яку затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 липня 1996 року №710. Тому суд вважає можливим стягнути на користь позивача суму витрат на проведення судової економічної експертизи у розмірі 11 628,00 грн., що підтверджено документально, а саме: рахунком № 76/29 від 15.05.2013 р., платіжним дорученням № 348 від 05.07.2013 р., актом виконаних робіт від 12.08.2013 р.

Керуючись ст.ст. 94, 158-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Ялті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби № 0005552301 від 16.11.2012 року, № 0005562301 від 16.11.2012 року.

3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Закладу Федерації професійних спілок України «Учбово-спортивна база «Авангард» (ЄДРПОУ 04718697) витрати зі сплати судового збору у сумі 649,58 грн. (шістсот сорок дев'ять грн. п'ятдесят вісім коп.) та витрати на проведення судової економічної експертизи у розмірі 11 628,00 грн. (одинадцять тисяч шістсот двадцять вісім грн.).

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя підпис Кірєєв Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення17.09.2013
Оприлюднено18.10.2013
Номер документу34110968
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13625/12/0170/14

Ухвала від 02.12.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 14.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 17.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 24.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 21.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 05.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні