Рішення
від 01.10.2013 по справі 5009/3646/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 номер провадження справи 27/77/12-24/105/13

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01.10.2013 Справа № 5009/3646/12

За позовом Запорізької обласної ради ( 69107 , м. Запоріжжя , проспект Леніна , 164 ; код ЄДРПОУ 20507422).

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «Здравбуд» ( 69000 , м. Запоріжжя , бульвар Центральний , 20 ; код ЄДРПОУ 33011449).

Про стягнення суми .

Суддя Азізбекян Т.А.

Представники:

Від позивача - Василенко О.О. ( дов. № 01-17/0002 від 02.01.2013 р. , посвідчення № 055 від 22.07.2011 р.).

Від відповідача - Гаврилович І.Т. ( керівник) ;

Хорошко С.В. ( дов. б/н від 26.09.2013 р.).

ВСТАНОВЛЕНО:

26.09.2012 р. до Господарського суду Запорізької області від Запорізької обласної ради ( код ЄДРПОУ 33011449) надійшла позовна заява з позовними вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю «Здравбуд» ( код ЄДРПОУ 33011449) про розірвання договору оренди цілісного майнового комплексу державного комунального підприємства «Здравбуд» від 28 жовтня 2004 р. , укладеного між Запорізькою обласною радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «Здравбуд» , місцезнаходження : 69000 , м. Запоріжжя , бульвар Центральний , 20 за яким був переданий в оренду цілісний майновий комплекс державного комунального підприємства «Здравбуд» ; - виселення Товариства з обмеженою відповідальністю «Здравбуд» місцезнаходження : 69000 , м. Запоріжжя , бульвар Центральний , 20 з нежитлових приміщень : - м. Запоріжжя , вулиця Чкалова , 68 / вулиця Промислова , 16 - адміністративна будівля літера А, А-1 , площею - 96, 8 кв. м. ; навіс шлакоблоковий ( перебудований в гараж , будівля нова - свідоцтво на право власності на нерухоме майно від 24.04.2007 р. № 333210) літера Е , площею - 48 , 2 кв. м. ; - за адресою : м. Запоріжжя , вулиця М. Краснова , 20 - будівля арматурного цеху інвентарний номер 14 , С , 139 , 60 кв. м. ; будівля розчинно - бетонного вузлу інвентарний номер 13 , З , 121 , 40 кв. м. ; будівля котельні інвентарний номер 5 , В , 187 , 80 кв. м. ; будівля кузні інвентарний номер 8 , О , 28,0 кв. м. ; будівля цеху по виробництву фарби інвентарний номер 15 , М , 67 , 10 кв. м. ; будівля розчинного - бетонного вузлу інвентарний номер 16 , И -2 , 78 , 0 кв. м. ; - будівля цеху столярного інвентарний номер 10, Б , 47 / 100 частини якої згідно матеріалів реєстраційно - інвентаризаційної справи на дану будівлю перебувають у власності територіальної громади сіл , селищ міст Запорізької області, загальною площею 455 , 6 кв. м. , яка в свою чергу складається з : коридору № 1 площею 12, 6 кв. м. , кімнати № 2 площею 30 , 5 кв. м. , кімнати № 3 площею 22, 3 кв. м. , складу - майстерні № 4 площею 141 , 7 кв. м. , кімнати № 5 площею 15 , 4 кв. м. , майстерні № 6 площею 216 , 9 кв. м. , майстерні № 17 площею 16 , 2 кв. м.

29 жовтня 2012 р. Запорізькою обласною радою подана письмова заява про зміну предмету позову .

26.11.2012 р. Господарським судом Запорізької області у господарській справі № 5009/3646/12 оголошено вступну і резолютивну частини рішення .

Позовні вимоги задоволені : - розірвано договір оренди цілісного майнового комплексу від 28.10.2004 р. , укладеного між Запорізькою обласною радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «Здравбуд» ; - виселити ТОВ «Здравбуд» з нежитлових приміщень за адресами : - м. Запоріжжя , вулиця Чкалова , 68 / вулиця Промислова , 16 - адміністративна будівля літера А , А-1 , площею - 96 , 8 кв. м. , навіс шлакоблоковий (перебудований під гараж , будівля нова - свідоцтво на право власності на нерухоме майно від 24.04.2007 р. № 333210) літера Е , площею - 48 , 2 кв. м. ; м. Запоріжжя , вулиця М. Краснова , 20 - будівля арматурного цеху інвентарний номер 14 , С , 139 , 60 кв. м. , будівля розчинного - бетонного вузлу інвентарний номер 13 , З , 121 , 40 кв. м. , будівля котельні інвентарний номер 5 , В , 187 , 70 кв. м. , будівля кузні інвентарний номер 8 , О , 28 , 0 кв. м. , будівля цеху по виробництву фарби інвентарний номер 16 , И - 2, 78 , 0 кв. м. ; будівля цеху столярного інвентарний номер 10 , літера Б , 47 /100 частини якої згідно матеріалів реєстраційно - інвентарної справи на дану будівлю перебувають у власності територіальної громади сіл , селищ міст Запорізької області , загальною площею 455 , 6 кв. м. , яка в свою чергу складається з : коридору № 1 площею 12 , 6 кв. м. , кімнати № 2 площею 30 , 5 кв. м. , кімнати № 3 площею 22, 3 кв. м. , складу майстерні № 4 площею 141 , 7 кв. м. , кімнати № 5 площею 15 , 4 кв. м. , майстерні № 6 площею 216 , 9 кв. м. , майстерні № 17 ; - стягнути з ТОВ «Здравбуд» на користь Запорізької обласної ради 23 563 , 60 грн. вартості викраденого орендованого майна цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства «Здравбуд».

Постановою Донецького апеляційного господарського суду від 15.04.2013 р. рішення Господарського суду Запорізької області від 26.11.2012 р. у справі № 5009/3646/12 скасовано , в задоволенні позову Запорізької обласної ради м. Запоріжжя відмовлено .

Постановою Вищого Господарського суду України від 03 липня 2013 р. постанова від 15.04.2013 р. Донецького апеляційного господарського суду у справі № 5009/3646/12 скасована , рішення від 26.11.2012 р. господарського суду Запорізької області в частині стягнення з відповідача 23 563 , 60 грн. вартості відсутнього орендованого майна скасовано . Справа в цій частини направлена до господарського суду Запорізької області.

В решті рішення від 26.11.2012 р. господарського суду Запорізької області залишено без змін .

На підставі протоколу автоматичного розподілу справи між суддями Господарського суду Запорізької області від 18 липня 2013 р. справа № 5009/3646/12 ( вхідний номер 2594/09-05 /13 нр) призначена головуючому судді - Азізбекян Т.А.

Ухвалою від 19.07.2013 р. порушено провадження по справі № 5009/3646/12 ( номер провадження справи 27/77/12 - 24/105/13) , слухання якої було призначено на 31 липня 2013 р. о 15-00.

В судовому засіданні 31.07.2013 р. до початку розгляду господарської справи № 5009/3646/12 по суті позивачем подана письмова уточнена позовна заява в якій Запорізька обласна рада просить стягнути з ТОВ «Здравбуд» збитки у зв'язку з нестачею частини орендованого майна цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства «Здравбуд» в сумі 23 563 , 60 грн.

Вказана заява прийнята судом .

З метою витребування від сторін додаткових документальних доказів слухання справи відповідно до положень статті 77 ГПК України відкладалось , а термін вирішення спору згідно із статтею 69 ГПК України продовжувався .

Представникам сторін роз'яснені права та обов'язки передбачені положеннями Господарського процесуального кодексу України .

Відводів складу суду не заявлено .

Представники сторін не наполягали на проведенні звукозапису судового процесу технічними засобами .

В судовому засіданні 01.10.2013 р. господарський суд відповідно до вимог статті 85 ГПК України оголосив вступну і резолютивну частини рішення .

Позивач в обґрунтування позовних вимог посилається на обставини , що викладені в уточненій позовній заяві № 3616/01-17 від 31.07.2013 р. Просить позовні вимоги задовольнити повністю.

Відповідач заперечує проти позову , посилаючись на обставини що викладені у письмовому відзиві на позовну заяву від 26 листопада 2012 р.

Розглянувши матеріали справи та вислухавши пояснення представників сторін , суд -

В С Т А Н О В И В :

Відповідно до умов договору оренди цілісного майнового комплексу від 28.10.2004 р. , укладеного між Запорізькою обласною державною адміністрацією ( правонаступником якої , згідно рішення № 43 від 18.01.2005 р. , є Запорізька обласна рада) та ТОВ «Здравбуд» товариством прийнято в строкове платне користування цілісний майновий комплекс державного комунального підприємства «Здравбуд».

Пунктами 3.1 , 3.2 , 3.3 договору визначено , що орендна плата визначається на підставі Тимчасової методики розрахунку орендної плати , затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 17.10.2003 р. № 24 , та становить без ПДВ за перший місяць оренди жовтень 2004 р. - 238 , 48 грн. , з послідуючим коригуванням на індекс інфляції за жовтень 2004 р. після його офіційного опублікування . Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється у порядку , передбаченому чинним законодавством України . Орендна плата за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць та перераховується орендарем до обласного бюджету , щомісяця до 15 числа місяця , наступного за розрахунковим періодом.

Пунктом 5.3 договору передбачений обов'язок орендаря забезпечити збереження орендованого майна підприємства , запобігати його пошкодженню та псуванню , здійснювати заходи протипожежної безпеки.

Відповідно до положень пункту 5.6 договору орендар зобов'язаний щомісяця , до 20 числа , надавати орендодавцеві інформацію про перерахування орендної плати ( копію платіжного доручення з відміткою банку , що обслуговує орендаря).

Згідно з вимогами пункту 5.8 договору встановлюється обов'язок орендаря погасити кредиторську заборгованість державного комунального підприємства «Здравбуд» , що рахувалась на момент його передачі в оренду ( у тому числі із заробітної плати працівникам підприємства).

Строк дії договору - з моменту підписання і до 28.10.2014 р. ( пункт 10.1 договору).

За актом приймання - передачі ТОВ «Здравбуд» прийняло від Запорізької обласної державної адміністрації наступне майно : м. Запоріжжя , вулиця Чкалова , 68 / вулиця Промислова , 16 - адміністративна будівля літери А , А-1 ; навіс шлакоблоковий ; сарай дерев'яний , інвентарний номер 79 ; бетонозмішувач , інвентарний номер 162 ; газовий апарат , інвентарний номер 33 ; комп'ютер , інвентарний номер 99 ; касовий апарат , інвентарний номер 101 ; котел К 1-9 , інвентарний номер 65-71 ; силовий трансформатор , інвентарний номер 67 ; станок КСМ , інвентарний номер 17 ; паркан УПП , інвентарний номер 39 ; стрічкова пилка , інвентарний номер 23 ; ножиці НД -33 -16 , інвентарний номер 57 ; автомобіль ГАЗ -52 , інвентарний номер 56-84 ; автомобіль ЗАЗ 1102 , інвентарний номер 0030 ; автомобіль ЗИЛ - 555 , інвентарний номер 45-17 ; автомобіль МАЗ - 504 , інвентарний номер 25-36 ; напівприцеп МАЗ - 5205 , інвентарний номер 52-05 ; автобус ПАЗ-672 М , інвентарний номер 68 , 78 ; за адресою : м. Запоріжжя , вулиця Краснова , 20 - будівля арматурного цеху , інвентарний номер 14 ; будівля розчинного - бетонного вузлу З , інвентарний номер 13 ; будівля котельні , інвентарний номер 5 ; будівля кузні , інвентарний номер 8 ; будівля цеху по виробництву фарби , інвентарний номер 15 ; будівля розчинного - бетонного вузлу И-3 , інвентарний номер 16 ; будівля цеху столярного , інвентарний номер 10 ; кіоск трансформаторний , інвентарний номер 7 . Технічна характеристика майна на момент передачі його в оренду задовільна .

Плановою ревізією фінансово - господарської діяльності Запорізької обласної ради за 2010 р. - 2012 р. , проведеною Державною фінансовою інспекцією України встановлено ряд порушень законодавства з питань дотримання фінансово - бюджетної дисципліни , зокрема, перевіркою стану використання та збереження майна ДКП «Здравбуд» встановлено , що загальний стан 11 будівель і споруд цілісного майнового комплексу погіршився і є незадовільним , потребує капітального ремонту , а 17 одиниць залишковою вартістю 6 780 , 16 грн. відсутні ( в тому числі автомобілі) , що зафіксовано в акті інвентаризації товарно - матеріальних цінностей цілісного майнового комплексу , переданого в оренду ТОВ «Здравбуд» за договором оренди від 28.10.2004 р. , станом на 25 липня 2012 р. , за підписом голови інвентаризаційної комісії та директора ТОВ «Здравбуд» - Гавриловича І.Т.

Позивачем складений акт збитків , які завдано територіальній громаді в особі Запорізької обласної ради внаслідок розкрадання ЦМК ДКП «Здравбуд» , яким визначено розмір збитків в сумі 30 344 , 60 грн. , які частково погашено відповідачем в розмірі 6 781 , 00 грн.

Вимога позивача про відшкодування вказаних збитків залишена відповідачем без відповіді та задоволення .

Дослідивши надані сторонами документи та заслухавши пояснення уповноважених представників суд не вбачає достатніх правових підстав для задоволення позовних вимог .

Відповідно до частин 2,3 статті 285 Господарського кодексу України встановлений обов'язок орендаря використовувати об'єкт оренди за цільовим призначенням відповідно до профілю виробничої діяльності підприємства , майно якого передано в оренду , а також зберігати орендоване майно відповідно до договору оренди , запобігаючи його псуванню або пошкодженню , та своєчасно і в повному обсязі сплачувати плату.

Обов'язок орендаря щодо збереження орендованого майна та своєчасного внесення орендної плати передбачено пунктами 5.2 , 5.3 договору оренди.

Відповідно до акту оцінки збитків , які завдано територіальній громаді в особі Запорізької обласної ради внаслідок розкрадання майна цілісного майнового комплексу , розташованого за адресами : м. Запоріжжя , вулиця Миколи Краснова , 20 та вулиця Чкалова, 68 переданого на умовах договору оренди товариству з обмеженою відповідальністю «Здравбуд» за договором оренди від 28.10.2004 р. від 26 липня 2012 р. , розмір збитків становить 30 344 , 60 грн.

В письмовій уточненій позовній заяві № 3616/01-17 від 31.07.2013 р. Запорізька обласна рада зазначає , що в ході ревізії Державною фінансовою інспекцією України голові обласної ради поставлена вимога відповідно до пункту 2 Порядку визначення розміру збитків від розкрадання ( нестачі , знищення , псування) матеріальних цінностей , затвердженого Постановою КМ України від 22.01.1996 р. № 116 , про створення комісії для визначення розміру нестачі матеріальних цінностей шляхом проведення незалежної оцінки відповідно до національних стандартів .

Згідно пункту 2 Постанови розмір збитків від розкрадання ( нестачі , знищення , псування ) матеріальних цінностей визначається шляхом проведення незалежної оцінки відповідно до національних стандартів оцінки. У разі визначення розміру збитків , що призвели до завдання майнової шкоди територіальній громаді , розмір збитків визначається відповідно до методики оцінки майна , затвердженої КМ України .

В судовому засіданні представники позивача пояснили , що розмір завданих збитків розраховувався саме на підставі вказаних постанов КМ України .

Відповідно до положень постанови КМ України № 116 від 22 січня 1996 р. затверджений порядок визначення розміру збитків від розкрадання , нестачі , знищення (псування) матеріальних цінностей , яким передбачено , що розмір збитків від розкрадання, нестачі , знищення ( псування) матеріальних цінностей визначається шляхом проведення незалежної оцінки відповідно до національних стандартів оцінки . У разі визначення розміру збитків , що призвели до завдання майнової шкоди державі , територіальній громаді або суб'єкту господарювання з державною ( комунальною ) часткою в статутному ( складеному ) капіталі , розмір збитків визначається відповідно до методики оцінки майна , затвердженої КМ України .

Пунктом 10 порядку передбачено , що із сум , стягнутих відповідно до цього порядку, здійснюється відшкодування збитків , завданих підприємству , установі і організації з урахуванням фактичних витрат підприємства на відновлення пошкоджених або придбаних матеріальних цінностей та вартості робіт з їх відновлення . Залишок коштів перераховується до державного бюджету .

Постановою КМ України № 1891 від 10 грудня 2003 р. затверджена методика оцінки майна у випадку визначення розміру збитків , що призвели до завдання майнової шкоди державі , територіальній громаді або суб'єкту господарювання з державною (комунальною) часткою в статутному ( складеному ) капіталі , у разі необхідності обґрунтування наявності або установлення фактів розкрадання , нестачі , знищення ( псування) майна.

Вказаною методикою передбачено , що незалежна оцінка представляє собою порядок визначення певного виду вартості майна суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання за договором із замовником .

Також , вказана методика визначає поняття стандартизованої оцінки , яка представляє собою оцінку , що здійснюється самостійно державними органами приватизації ( органами, уповноваженими управляти державним майном ) з використанням стандартної методології та стандартного набору вихідних даних , за результатами якої визначається оціночна вартість.

Пунктом 17 порядку передбачено , що прийняття , погодження та затвердження оцінки майна органами , уповноваженими управляти державним майном , чи виконавчими органами відповідних органів місцевого самоврядування здійснюється на підставі результатів рецензування звіту про оцінку майна ( акт оцінки майна) згідно із Законом України «Про оцінку майна , майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» та національними стандартами .

Вказаний порядок застосовується для визначення розміру збитків , що призвели до завдання майнової шкоди державі в особі державних органів , територіальній громаді в особі органів місцевого самоврядування , у разі необхідності обґрунтування наявності або установлення факту розкрадання , нестачі , знищення ( псування) майна.

Визначення розміру збитків здійснюється шляхом проведення незалежної оцінки. У разі коли державний орган або орган місцевого самоврядування є замовником проведення такої оцінки , виконавець оцінки обирається на конкурсних засадах в порядку , що встановлюється Фондом державного майна .

Дата оцінки визначається з урахуванням положень частини третьої статті 225 Господарського кодексу України .

Державний орган або орган місцевого самоврядування приймають рішення про розмір збитків з використанням звіту про оцінку збитків за умови наявності позитивного висновку рецензента такого звіту .

Пунктом 110 порядку передбачено , що стандартизована оцінка збитків проводиться у таких випадках : - відсутність вихідних даних , що містять інформацію про пошкоджене майно до та після його розкрадання ( нестачі , знищення , псування ) , крім даних бухгалтерського обліку ; - неможливість особистого огляду пошкодженого майна виконавцем оцінки , що не дає йому змоги отримати відомості про стан майна до та після розкрадання ( нестачі , знищення , псування) ; - завдання майнової шкоди внаслідок неправомірних дій з грошовими коштами .

Статтею 16 Цивільного кодексу України передбачено , що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Одним з способів захисту цивільних прав та інтересів може бути відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди.

За приписами статті 22 Цивільного кодексу України особа , якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права , має право на їх відшкодування.

Збитками є : - втрати , яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі , а також витрати , які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права ( реальні збитки ) ; - доходи , які особа могла б реально одержати за звичайних обставини , якби її право не було порушене ( упущена вигода).

Збитки відшкодовуються у повному обсязі , якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі .

Відповідно до положень статті 623 Цивільного кодексу України боржник , який порушив зобов'язання , має відшкодувати кредиторові завдані цим збитки .

Статтею 1166 Цивільного кодексу України передбачені загальні підстави відповідальності за завдану майнову шкоду. Майнова шкода , завдана неправомірними рішеннями , діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи , а також шкода , майну фізичної або юридичної особи , відшкодовується в повному обсязі особою , яка її завдала . Особа , яка завдала шкоди , звільняється від її відшкодування , якщо вона доведе , що шкоди завдано не з її вини .

Слід зазначити , що складовими правопорушення , необхідними для відповідальності у вигляді відшкодування збитків , є суб'єкт та об'єкт правопорушення , а також суб'єктивна та об'єктивна сторони . Суб'єктом цивільного правопорушення є боржник . Суб'єктивну сторону становить вина боржника , а об'єктивну - протиправна поведінка боржника ( невиконання або неналежне виконання обов'язку ) , наявність збитків у майновій сфері кредитора , причинний зв'язок між протиправною поведінкою боржника та збитками. При цьому розмір збитків має довести кредитор . Відсутність хоча б одного з вищевказаних елементів звільняє боржника від відповідальності .

Слід зазначити , що вирішуючи спір по суті господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням , що ґрунтується на всебічному , повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності , керуючись законом.

Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили . Визнання однією стороною фактичних даних і обставин , якими інша сторона обґрунтовує свої вимог або заперечення , для господарського суду не є обов'язковим .

Як зазначалось , актом ревізії фінансово - господарської діяльності Запорізької обласної ради за 2010 р. - 2012 р. та завершений звітний період 2012 р. ( 1 квартал 2012 р.) , проведеною Державною фінансовою інспекцією України встановлено , що вартість відсутнього майна складає 6780 , 16 грн.

В розрізі приписів статті 22 Цивільного кодексу України сума 6780 , 16 грн. є витратами позивача у зв'язку зі знищенням речі .

Застосування стандартизованої оцінки збитків відповідно до пункту 110 Постанови № 1891 від 10.12.2003 р. про затвердження Методики оцінки майна визначення розміру збитків , що призвели до завдання майнової шкоди громаді , у разі необхідності обґрунтування наявності або установлення фактів розкрадання майна не можна визнати правомірним , оскільки вказана оцінка може бути застосована за умови відсутності інформації про пошкоджене майно до та після його розкрадання ( нестачі , знищення , псування ).

З матеріалів справи сліду та не спростовується позивачем інформація , що станом на дату складання акту оцінки збитків та дату оцінки Запорізькій обласні раді була відома балансова залишкова вартість майна - 6780 , 16 грн. , яка є сумою реальних збитків , що понесені Запорізькою обласною радою.

Сторонами не заперечується та підтверджується матеріалами справи , що балансова залишкова вартість розкраденого майна повністю відшкодована Товариством з обмеженою відповідальністю «Здравбуд».

З огляду на викладені обставини у їх сукупності правові підстави для задоволення позовних вимог відсутні .

Судові витрати покладаються на позивача по справі .

Керуючись ст. ст. 49, 82, 84 - 85, 89 Господарського процесуального кодексу України, суд,

ВИРІШИВ :

У задоволенні позову відмовити .

Суддя Т.А. Азізбекян

Рішення виготовлено у повному обсязі та підписано 17.10.2013 р.

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення01.10.2013
Оприлюднено21.10.2013
Номер документу34201052
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5009/3646/12

Ухвала від 21.11.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Дроздова С.С.

Ухвала від 16.09.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 12.08.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 01.08.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 05.08.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 31.07.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Постанова від 31.12.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Марченко О.А.

Ухвала від 21.11.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Марченко О.А.

Ухвала від 07.11.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Марченко О.А.

Рішення від 01.10.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні