ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
08 жовтня 2013 р. 14:50 Справа №801/6777/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Панова О.І., за участю секретаря Устінової І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "РУСЬ"
до Державної інспекції сілького господарства в АР Крим
про визнання неправомірною та скасування постанови
представники сторін: не з'явились.
Суть справи: До Окружного адміністративного суду АР Крим надійшов адміністративний позов Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "РУСЬ" до Державної інспекції сілького господарства в АР Крим про:
- визнаня факту відсутності самозахоплення земельної ділянки з боку позивача, а саме: із земель державної власності - під консервним заводом, площею 8,6 га, який розташований по адресу: АР Крим, Первомайський район, Октябрська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 11; вагова, площею 0,0440 га, яка розташована за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрська сільська рада, комплекс будівель та споруд №10; із земель комунальної власності - під конторою, площею 0,3 га, яка розташована за адресою: АР Крим, Первомайський район, вул. Октябрьська, 43;
- визнання протиправною та скасування постанови про накладання адміністративного стягнення №000196 від 18.06.2013р.
Позовні вимоги мотивовані тим, що під час перевірки СТОВ «РУСЬ» не було враховано ст. 120 Земельного кодексу України. Позивач вказує, що СТОВ «РУСЬ» є добросовісним набувачем перебуваючих на його балансі будівель і споруд (у тому числі будівель ваговій, контори, консервного заводу), цільове призначення вищевказаних будинків не змінювалося, а отже висновки, викладені перевіряючими в акті перевірки про самозахоплення СТОВ «Русь» земельних ділянок під будівлями ваговій, контори, консервного заводу є не відповідаючими дійсності, і, відповідно, розрахунок збитків нанесених СТОВ "Русь" державі є необґрунтованим.
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 02.07.13 року відкрито провадження по адміністративній справі та закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 02.07.13 року повернено позовну заяву в частині позовних вимог щодо визнання протиправною та скасування постанови про накладання адміністративного стягнення №000196 від 18.06.2013 р.
Позивач явку свого представника у судове засідання, що відбулося 08.10.2013 року, не забезпечив, про час, день та місце його проведення був повідомлений належним чином.
Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, день та місце його проведення був повідомлений належним чином, надав до суду заперечення проти адміністративного позову, у якому зазначає, що
08.10.2013 року позивач надав до суду заяву про уточнення позовних вимог, згідно з якою
Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі ч. 6 ст. 71, ст. 128 КАС України розглядати справу за наявними в справі матеріалами за відсутністю відповідача.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "РУСЬ" є юридичною особою (ідентифікаційний код юридичної особи - 31692930), зареєстрованою Первомайською районною державною адміністрацією АР Крим 05.03.2002 року, що підтверджується довідкою з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АБ №435721, Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 №446956.
Судом встановлено, що господарські будівлі й двори на земельних ділянках на території Октябрьської сільської ради Первомайського району АР Крим з земель державної власності, а саме:
- зерноток, площею 3,32 га, нерухоме майно на якому належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САС №942150 від 31.01.2011 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 12;
- атогараж, ПТО, машдвір загальною площею 4,65 га, нерухоме майно на якому належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САЕ №183386 від 19.06.2012 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 13;
- свинофера, площею 3,31 га, нерухоме майно на якому належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САС №942460 від 17.03.2011 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд №3;
- зерносклад, площею 0,37 га, нерухоме майно на якому належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САЕ №193363 від 07.05.2012 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд №9;
- насосна станція та пруд-накопичувач, нерухоме майно на яких належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САВ №711338 від 08.01.2009 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 1;
а також господарські будівлі й двори на земельних ділянках на території Октябрьської сільської ради Первомайського району АР Крим з земель комунальної власності під господарськими будівлями і дворами, а саме:
- консервний завод, площею 8,60 га, який розташований за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 11;
- вагова, площею 0,0440 га, яка розташована за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд №10;
- контора, площею 0,3 га, яка розташована за адресою: АР Крим, Первомайський район, вул. Октябрьська, 43
належать Сільськогосподарському Товариству з обмеженою відповідальністю "Русь", що підтверджується Актом прийому-передачі №1 від 01.03.2002 року (а.с. 8).
03.06.2013 року Державною інспекцією сільського господарства АР Крим відповідно до Наказу Державної інспекції сільського господарства АР Крим від 03.06.2013 року №795/10 на підставі листа Прокуратури АР Крим від 29.05.2013 року №05/3-833 вих. було видане Направлення №785 на проведення позапланової перевірки дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок СТОВ "Русь", гр. ОСОБА_2, гр. ОСОБА_1, що розташовані на території Октябрьської сільської ради Первомайського району АР Крим у строк з 06 по 19.06.2013 року.
18.06.2013 року головними спеціалістами-держсільгоспінспекторами Бондаренком Р.Є. та Лесівим В.С. було проведено перевірку дотримання вимог земельного законодавства СТОВ "Русь" (код ЄДРПОУ - 31692930), за результатами якої складено акт дотримання вимог земельного законодавства.
Згідно зазначеного акту від 18.06.2013 року встановлено, що було перевірено дотримання вимог земельного законодавства СТОВ "Русь" (код ЄДРПОУ - 31692930) та встановлено, що СТОВ "Русь" використовуються земельні ділянки на території Октябрьської сільської ради Первомайського району АР Крим з земель державної власності під господарськими будівлями і дворами:
- зерноток, площею 3,32 га, нерухоме майно на якому належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САС №942150 від 31.01.2011 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 12;
- атогараж, ПТО, машдвір загальною площею 4,65 га, нерухоме майно на якому належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САЕ №183386 від 19.06.2012 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 13;
- свиноферма, площею 3,31 га, нерухоме майно на якому належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САС №942460 від 17.03.2011 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд №3;
- зерносклад, площею 0,37 га, нерухоме майно на якому належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САЕ №193363 від 07.05.2012 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд №9;
- насосна станція та пруд-накопичувач, нерухоме майно на яких належить СТОВ "Русь" на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно, серія САВ №711338 від 08.01.2009 року, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 1.
В акті також зазначено, що СТОВ "Русь" самовільно зайняті земельні ділянки на території Октябрьської сільської ради Первомайського району АР Крим з земель державної власності під господарськими будівлями і дворами:
- під консервним заводом, площею 8,60 га, який розташований за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 11;
- вагова, площею 0,0440 га, яка розташована за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд №10;
- під конторою, площею 0,3 га, яка розташована за адресою: АР Крим, Первомайський район, вул. Октябрьська, 43.
В акті зазначено, що на момент перевірки земельні ділянки під вищевказаними об'єктами нерухомого майна викоритовуються СТОВ "Русь" без належним чином оформленого, та державну реєстрацію якого здійснено, права власності на землю чи права користування землею, що є порушенням ст. 125 Земельного кодексу України.
Крім того, головними спеціалістами-держсільгоспінспекторами Бондаренком Р.Є. та Лесівим В.С. за результатами перевірки було складено:
- акт обстеження земельної ділянки від 18.06.2013 року №19, у якому зазначено, що з метою визначення шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, було проведено обстеження земельної ділянки, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 10, АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, комплекс будівель та споруд № 11, державної форми власності, площа якої 8,6440 га, що відноситься до категорії земель сільськогосподарського призначення.
Згідно з цим актом, документи, що підтверджують державну реєстрацію права власності чи права постійного користування або права оренди земельної ділянки, відсутні.
В акті зазначено, що на момент обстеження земельні ділянки самовільно зайняті СТОВ "Русь". На земельних ділянках розташовані об'єкти нерухомого майна консервного заводу, вагової, що використовуються СТОВ "Русь";
- акт обстеження земельної ділянки від 18.06.2013 року №20, у якому зазначено, що з метою визначення шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, було проведено обстеження земельної ділянки, що знаходиться за адресою: АР Крим, Первомайський район, Октябрьська сільська рада, вул. Піонерська, комунальної форми власності, площа якої 0,30 га, що відноситься до категорії земель сільськогосподарського призначення.
Згідно з цим актом, документи, що підтверджують державну реєстрацію права власності чи права постійного користування або права оренди земельної ділянки, відсутні.
В акті зазначено, що на момент обстеження земельна ділянка, самовільно зайнята СТОВ "Русь", використовується під будівлею контори, господарської будівлею (туалетом) та двором.
Згідно з актами, складеними в результаті перевірки дотримання вимог земельного законодавства СТОВ "Русь" 18.06.2013 року, Державною інспекцією сільського господарства в АР Крим видано припис від 18.06.2013 року №0391, яким приписано усунути вказані порушення в строк до 18.07.2013 року. Зазначений припис було вручено особисто директору СТОВ "Русь" ОСОБА_5 18.06.2013 року.
На підставі зазначених актів Державною інспекцією сільського господарства в АР Крим складено протокол про адміністративне правопорушення від 18.06.2013 року №000196. У протоколі зазначено, що було здійснено порушення ст. 125 Земельного кодексу України, чим заподіяно матеріальну шкоду (збитки). Відповідальність за вчинене правопорушення закріплена ст. 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
На підставі вказаного протоколу Державною інспекцією сільського господарства в АР Крим винесено постанову про накладення адміністративного стягнення від 18.06.2013 року №000196, якою визнано винною ОСОБА_5 у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке закріплена ст. 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340,00 грн.; у разі несплати штрафу в строк, установлений ч. 1 ст. 307 КУпАП, органам ДВС стягнути з правопорушника в примусовому порядку подвійний розмір штраіу в розмірі 680,00 грн. Постанову було вручено ОСОБА_5 18.06.2013 року.
Не погодившись з приписом Державної інспекції сільського господарства в АР Крим від 18.06.2013 року №0391, позивач звернувся до суду.
Перевіряючи законність та обґрунтованість позовних вимог, суд зважає на наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинен він дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Ст.19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначені в Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
У ст.1 цього Закону зазначено, що державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Процедуру планування та здійснення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, які використовуються ними у процесі ведення господарської діяльності, організаційні заходи, які необхідно здійснити перед початком проведення перевірок, загальні вимоги до їх здійснення, а також вимоги до оформлення матеріалів за результатами проведених перевірок визначає Порядок планування та здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №132 від 25.02.2013 р., зареєстрований Мінюстом України 14.03.2013 р. за №412/22944 (далі Порядок №132).
Відповідно до п. 1.1 Порядку №132 державний нагляд (контроль) з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства здійснюється Державною інспекцією сільського господарства України та її територіальними органами.
Згідно з п. 1 Положення про державну інспекцію сільського господарства в Автономній Республіці Крим, затвердженого Наказом Державної інспекції сільського господарства України від 28.02.2012 року №103, Державна інспекція сільського господарства в Автономній Республіці Крим є територіальним органом Державної інспекції сільського господарства України та їй підпорядковується.
Відповідно до п.п а) п. 4 Положення №103 Державна інспекція сільського господарства в Автономній Республіці Крим здійснює державний нагляд (контроль) у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності.
У п. 1.3. Порядку №132 зазначено, що інспекційні органи здійснюють планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю). Планові та позапланові заходи здійснюються шляхом проведення перевірок, обстежень земельних ділянок (п.1.4 Порядку №132).
Згідно з п. 1.5. цей Порядок поширюється на суб'єктів господарювання, господарська діяльність яких пов'язана з використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності, в частині дотримання ними вимог земельного законодавства, встановленого законодавством порядку використання та охорони земель, а також на інспекційні органи в частині дотримання ними визначених Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та цим Порядком процедур здійснення планових та позапланових заходів.
Відповідно до п. 4.1, 4.2 Порядку №132 для здійснення планового чи позапланового заходу інспекційний орган видає наказ, який підписує керівник інспекційного органу чи посадова особа, що виконує його обов'язки. Наказ має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися відповідний захід, та предмет перевірки.
На підставі наказу інспекційний орган оформляє направлення на проведення планової/позапланової перевірки, яке підписується керівником чи заступником керівника інспекційного органу та засвідчується печаткою інспекційного органу.
У п.п. 6.1 Положення №103 закріплено, що Держсільгоспінспекція в АР Крим та її посадові особи в межах своїх повноважень мають право складати акти перевірок, протоколи про адміністративні правопорушення та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, давати обов'язкові для виконання приписи (розпорядження), а також подавати в установленому законодавством порядку до відповідних органів матеріали перевірок для притягнення винних осіб до відповідальності.
Отже, в акті дотримання вимог земельного законодавства від 18.06.2013 року, приписі від 18.06.2013 року №0391 встановлено порушення ст. 125 Земельного кодексу України.
У приписі Сільськогосподарському Товариству с обмеженою відповідальністю "Русь" приписано усунути вказані порушення в строк до 18.07.2013 року.
Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Відносини, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування, правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою регулює Закон України "Про землеустрій" від 22.05.2003 №858-IV.
Згідно з п. ґ) ст. 2 Закону №858 землеустрій забезпечує організацію території сільськогосподарських підприємств, установ і організацій з метою створення просторових умов для еколого-економічної оптимізації використання та охорони земель сільськогосподарського призначення, впровадження прогресивних форм організації управління землекористуванням, удосконалення структури і розміщення земельних угідь, посівних площ, системи сівозміни, сінокосо- і пасовищезміни.
Для виконання припису від 18.06.2013 року №0391 СТОВ "Русь" має провести реєстрацію права власності на земельні ділянки, розташовані під будівлею консервного заводу, вагової та контори. Виконання зазначеного завдання потребує наступні строки:
1) 6 місяців - відповідно до ст. 28 Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003 №858-IV на виконання розробниками документації із землеустрою робіт із складання документації із землеустрою у строк, передбачений договором. Максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору.
2) 10 робочіх днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту - відповідно до ст. 186-1 Земельного кодексу України на надання або надіслання рекомендованим листом з повідомленням встановленими законодавством органами розробнику своїх висновків про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов'язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері.
3) 14 робочіх днів з моменту надходження до органу державної реєстрації прав заяви про таку реєстрацію та передбачених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до нього, документів, необхідних для її проведення - відповідно до ст. 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 №1952-IV на державну реєстрацію прав (надання відмови в ній).
За таких обставин суд приходить до висновку, що строк, установлений у приписі Державної інспекції сільського господарства АР Крим від 18.06.2013 року №0391, а саме до 18.07.2013 року, не є достатнім для усунення СТОВ "Русь" зазначених порушень земельного законодавства.
Суд, з урахуванням викладеного, керуючись ст. 186-1 Земельного кодексу України, ст. 28 Закону України "Про землеустрій", ст. 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", зазначає, що розумним є строк усунення СТОВ "Русь" зазначених порушень земельного законодавства до 18.03.2014 року.
Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 94,158-163,167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Скасувати припис Державної інспекції сільського господарства в АР Крим від 18.06.2013 року №0391 в частині встановлення строків його виконання до 18.07.2013 року.
3. Зобов'язати відповідача встановити розумний строк виконання припису Державної інспекції сільського господарства в АР Крим від 18.06.2013 року №0391, тобто до 18.03.2014 року.
4. Стягнути з Державного бюджету України шляхом безспірного списання з рахунків Державної інспекції сільського господарства в АР Крим на користь Сільськогосподарського Товариства з обмеженої відповідальністю "Русь" (ЄДРПОУ - 31692930) витрати зі сплати судового збору у сумі 34,41 грн.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Панов О.І.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2013 |
Оприлюднено | 24.10.2013 |
Номер документу | 34248287 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Воробйова Світлана Олександрівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Воробйова Світлана Олександрівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Воробйова Світлана Олександрівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні