Постанова
від 03.09.2013 по справі 827/1886/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

03 вересня 2013 року Справа №827/1886/13-а місто Севастополь

11 год. 41 хв.

Окружний адміністративний суд міста Севастополя у складі:

Судді Балась Т.П., при секретарі Нікішенко Г.О.,

за участю:

представника позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД"- Реуцького Андрія Володимировича, довіреність № б/н від 02.09.2013 року;

представника відповідача - Головного Управління Держземагентства у м.Севастополі - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" до Головного Управління Держземагентства у м. Севастополі про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

У серпні 2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" (далі ТОВ "Трилока ЛТД",) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Севастополя з адміністративним позовом до Головного Управління Держземагентства у м. Севастополі про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії щодо застосування у витягу № 47-3.1/5 від 23.01.2013 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки - 2,5 при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адмірала Фадєєва, 18, кадастровий номер 8536400000:01:017:0038; витягу №46-3.1/5 від 23.01.2013 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки - 2,5 при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адмірала Фадєєва, 18-А, кадастровий номер 8536400000:01:017:0039; видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" новий витяг технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки - 0,5 при визначені даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адм.Фадєєва, 18, кадастровий номер 8536400000:01:017:0038 та за адресою: м. Севастополь, вул. Адм.Фадєєва, 18-А, кадастровий номер 8536400000:01:017:0039.

13.08.2013 року у ході судового засідання представником позивача були уточнені позовни вимоги, де він просив:

- визнати протиправними дії Головного управління Держземагенства у м. Севастополі із застосування у витягу №47-3.1/5 від 23.01.2013 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки Кф " 2,5"- землі комерційного призначення, при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адмірала Фадєєва, 18, кадастровий номер 8536400000:01:017:0038.

- визнати протиправними дії Головного управління Держземагентства у м. Севастополі із застосування у витягу №46-3.1/5 від 23.01.2013 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, коефіцієнту функціонал земельної ділянки Кф " 2,5" - землі комерційного призначення, при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адм. Фадєєва, 18-А, кадастровий номер 8536400000:01:017:0039;

- зобов'язати Головне управління Держземагентства у м. Севастополі видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із застосуванням коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки Кф " 0,5" - інші землі (землі оздоровчого та рекреаційного призначення), при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв земельної ділянки розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адм. Фадєєва, 18, кадастровий номер 8536400000:01:017:0038;

- зобов'язати Головного управління Держземагенства у місті Севастополі видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із застосуванням коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки Кф " 0,5" - інші землі (землі оздоровчого та рекреаційного призначення), при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою6 м. Севастополь, вул. Адм. Фадєєва, 18-А , кадастровий номер 8536400000:01:017:0039.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідачем при наданні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок від 23.01.2013 року №47-3.1/5 та 46-3.1/5 було неправомірно застосовано коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок, які розташовані за адресою: м.Севастополь вул.Адм.Фадєєва, 18, та вул.Адм.Фадєєва, 18-А, як для земель комерційного використання у розмірі 2,5 замість коефіцієнту 0,5, як для земель рекреаційного призначення, що привело до порушення прав та законних інтересів позивача.

Ухвалами Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 25 липня 2013 року відкрито провадження у справі № 827/1886/13-а, справу призначено до судового розгляду.

Представник позивача у ході судового розгляду справи підтримав заявлений позов та просив його задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, повідомлявся про дату, час і місце судового розгляду належним чином. 06.08.2013 року надав суду письмові заперечення проти позову, які є в матеріалах справи, де відповідач вважає позовні вимоги такими, що не ґрунтуються на нормах чинного законодавства та зазначає, що у витягу (довідці) з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 46-3.1/5 та № 47-3.1/5 від 23.01.2013 коефіцієнт функціонального призначення визначений 2,5-правильно, відповідно до вимог діючого законодавства, застосування іншого коефіцієнту буде змінювати розмір орендної плати у односторонньому порядку та порушувати умови договорів, у зв'язку з чим просить у задоволені позову відмовити у повному обсязі.

Відповідно до пункту 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин, розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши доводи представника позивача, встановивши обставини справи, дослідивши докази, якими обґрунтовуються позовні вимоги, заперечення проти позову, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" (код ЄДРПОУ 22287054) зареєстроване як юридична особа Ленінською районною державною адміністрацією у місті Севастополі 03.01.1995 року, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АА№ 621885.

16.03.2006 року між Севастопольською міською Радою (далі - Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" (далі - Орендар) на підставі рішень XIX сесії Севастопольської міської Ради № 4174 та 4181 було укладено договори оренди земельних ділянок розташованих за адресою: м. Севастополь, вул. Адмірала Фадєєва, 18 та 18-А, відповідно до якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельні ділянки для будівництва та обслуговування яхт-клубу з віднесенням цих земель до категорії земель рекреаційного призначення.

10.02.2006 року Головним управлінням Держземагентства в м. Севастополі позивачу було надано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за адресою: м. Севастополь по вул. Адм. Фадєєва, 18 № 1934/1, відповідно до якого до земельної ділянки застосовано коефіцієнт функціонального використання - 0,5, та витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки в м. Севастополь по вул. Адм. Фадєєва, 18 № 1935/1, відповідно до якого до земельної ділянки застосовано коефіцієнт функціонального використання - 0,8; 2,5.

Згідно з п.п.2.3 п.2 Договору 4181, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить:

а) на період будівництва, до здачі об'єкту в експлуатацію 547 845грн., що підтверджується довідкою щодо грошової оцінки земельної ділянки № 1934/1 від 10.02.2006р.,

б) на подальший період 2647363грн.що підтверджується довідкою щодо грошової оцінки земельної ділянки № 1935/1 від 10.02.2006р.

Згідно з п.п.2.3 п.2 Договору 4174, нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає:

а) на період будівництва, до здачі об'єкту в експлуатацію 707093грн., що підтверджується довідкою щодо грошової оцінки земельної ділянки № 1932/1 від 10.02.2006р.,

б) на подальший період 3187792грн.що підтверджується довідкою щодо грошової оцінки земельної ділянки № 1933/1 від 10.02.2006р.

10.02.2006 року Головним управлінням Держземагентства в м. Севастополі було надано ТОВ "Трилока ЛТД" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки в м. Севастополь по вул. Адм. Фадєєва, 18-А № 1932/1, відповідно до якого до земельної ділянки застосовано коефіцієнт функціонального використання - 0,5 та витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки в м. Севастополь по вул. Адм. Фадєєва, 18-А № 1933/1, відповідно до якого до земельної ділянки застосовано коефіцієнт функціонального використання - 0,8 ; 2,5.

Відповідно п.п.5.1, 5.2 п.5 Договорів, земельна ділянка передається в оренду для використання на землях рекреаційного зазначення.

Пунктом 5.2 Договорів визначено, що цільове призначення земельної ділянки - будівництво та обслуговування яхт-клубу.

Відповідно до статті 19 Земельного кодексу України № 2768-III від 25.10.2001р. (далі ЗКУ ) землі України за цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільськогосподарського призначення; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого призначення; г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення; д) історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Згідно зі статтею 20 ЗКУ віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення. Зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Зміна цільового призначення земель, зайнятих лісами, провадиться з урахуванням висновків органів виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та лісового господарства. Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Відповідно до статей 50, 51, 52 ЗКУ до земель рекреаційного призначення належать землі, які використовуються для організації відпочинку населення, туризму та проведення спортивних заходів.

До земель рекреаційного призначення належать земельні ділянки зелених зон і зелених насаджень міст та інших населених пунктів, навчально-туристських та екологічних стежок, маркованих трас, земельні ділянки, зайняті територіями будинків відпочинку, пансіонатів, об'єктів фізичної культури і спорту, туристичних баз, кемпінгів, яхт-клубів, стаціонарних і наметових туристично-оздоровчих таборів, будинків рибалок і мисливців, дитячих туристичних станцій; дитячих та спортивних таборів, інших аналогічних об'єктів, а також земельні ділянки, надані для дачного будівництва і спорудження інших об'єктів стаціонарної рекреації. Землі рекреаційного призначення можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності. На землях рекреаційного призначення забороняється діяльність, що перешкоджає або може перешкоджати використанню їх за призначенням, а також негативно впливає або може вплинути на природний стан цих земель. Порядок використання земель рекреаційного призначення визначається законом.

Частиною першою статті 206 Земельного кодексу України передбачено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка.

Відповідно до ч. 1 ст. 201 ЗКУ грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі.

Статтею 1 Закону України "Про оцінку земель" від 11.12.2003 року № 1378-IV (далі - Закон № 1378) визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно з ч. 5 ст. 5 Закону № 1378 нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Згідно з ч. 1 ст. 13 Закону № 1378 нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться серед іншого у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону № 1378 дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Постановою Кабінету Міністрів України №213 від 23.03.1995 року (далі - Постанова № 213), затверджена Методика нормативної грошової оцінки з земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, розділом 3 якої встановлений порядок визначення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів за встановленою формулою, згідно якої враховується коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову чи громадську забудову, для промисловості, транспорту і т.д.).

На виконання пункту 2 Постанови № 213 наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 року № 18/15/21/11 був затверджений Порядок грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів.

Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Порядку, в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Згідно п.3.5 Порядку, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, враховує відносну прибутковість видів економічної діяльності. Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель, затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.1998 року №377, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.1998 року за №788/3228 (далі - Порядок), відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.

Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності категорії земель за функцією використання, зокрема, такі коефіцієнти: землі комерційного використання - Кф = 2,5, інші землі (за деякими винятками) - Кф = 0,5.

До складу категорії земель комерційного використання відносяться: землі торгівлі транспортними засобами та їх ремонту; землі оптової торгівлі і посередництва в торгівлі; землі роздрібної торгівлі побутовими товарами і їх ремонт; землі готелів та ресторанів; землі підприємств фінансового посередництва; землі підприємств страхування; землі підприємств, що здійснюють допоміжну діяльність у сфері фінансів та страхування; землі підприємств, що здійснюють операції з нерухомістю, здавання під найм та послуги юридичним особам; землі підприємств, що здійснюють діяльність у сфері інформатизації; землі підприємств, що здійснюють послуги, які надаються переважно юридичним особам; землі підприємств, що здійснюють індивідуальні послуги; підприємств, що здійснюють діяльність у сфері відпочинку та розваг (азартні ігри на гроші тощо).

Категорія інших земель включає в себе: землі насаджень загального та спеціального користування; землі кладовищ та крематоріїв; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого та рекреаційного призначення; землі історико-культурного призначення; землі лісового господарства і пов'язані з ним послуги; з площею акваторії до 50 га включно; землі запасу та резервного фонду; землі, зайняті поточним відведені під майбутнє будівництво.

Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної з кількісного обліку земель, затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.1998 року № 377, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 14.12.1998 за № 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках,що надають юридичним особам органи державної статистики.

Відповідно до додатку № 1 Таблиці 1.1 Порядку, до земель оздоровчого та рекреаційного призначення (інші землі) застосовується коефіцієнт функціонального використання 0,5.

Відповідно до довідки з Управління статистики м. Севастополя види діяльності ТОВ "Трилока ЛТД" за КВЕД-2010 - діяльність спортивних клубів, інша діяльність у сфері спорту та інша діяльність у сфері охорони здоров'я.

Суд зазначає, що позивачем були надані усі докази на підтвердження використання земельних ділянок в межах цільового призначення, а саме: договори оренди з власником - Севастопольською міською Радою, де відповідно п.1.1. Договору земельна ділянка надана для будівництва та обслуговування яхт-клуба з віднесенням цих земель до категорії земель рекреаційного призначення; виписки з протоколу № 5 від 20.10.2010 року та № 6 від 17.11.2010 року засідання містобудівної ради при головному архітекторі міста Севастополя, де були затверджені ескізні проекти яхт-клуба по вул. Адм. Фадєєва, 18 та 18-А, висновки по робочому проекту С-48/10 від 19.04.2010 та С-325/10 від 16.12.2010 року; обґрунтування продовження будівництва яхт-клуба по вул. Адмірала Фадєєва, 18, 18-А; декларація про готовність об'єкта до експлуатації, зареєстрована в Інспекції ДАБК у м. Севастополі 15.06.2012 року.

З цих підстав, суд не погоджується з висновками відповідача про віднесення земельної ділянки до категорії земель комерційного призначення, оскільки такі висновки базуються на безпідставній кваліфікації діяльності позивача до секції Н (діяльність готелів та ресторанів) за КВЕД та застосуванні у зв'язку з цим невірного коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки.

Крім того, в матеріалах справи відсутні документи, які б визначали цільове чи функціональне використання землі, як комерційне, навпаки, всі наявні докази доводять та визначають призначення землі, як рекреаційне.

Таким чином, застосування відповідачем коефіцієнту функціонального використання як для земель комерційного призначення при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки за даних умов не відповідає фактичним обставинам справи та діючому законодавству, а дії Головного управління Державного комітету із земельних ресурсів у місті Севастополі в частині застосування коефіцієнту функціонального використання для земель комерційного призначення - 2,5 при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка знаходиться у колективні власності позивача є протиправними.

Згідно зі статтею 6 Конституції України органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах та відповідно до законів України.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно зі частиною другою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Доводи відповідача в запереченнях проти адміністративного позову не знайшли свого підтвердження та спростовані фактичними обставинами та доказами, встановленими судом.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Відповідно до частини першої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

1.Позов задовольнити.

2.Визнати протиправними дії Головного управління Держземагентства у м.Севастополі щодо застосування у витягу № 47-3.1/5 від 23.01.2013 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки Кф " 2,5" - землі комерційного призначення, при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адм. Фадєєва, 18, кадастровий номер 8536400000:01:017:0038.

3.Визнати протиправними дії Головного управління Держземагентства у м.Севастополі із застосування у витягу № 46-3.1/5 від 23.01.2013 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, коефіцієнту функціонал земельної ділянки Кф " 2,5" - землі комерційного призначення, при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адм. Фадєєва, 18-А, кадастровий номер 8536400000:01:017:0039.

4.Зобов'язати Головне управління Держземагентства у м.Севастополі видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із застосуванням коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки Кф " 0,5" - інші землі (землі оздоровчого та рекреаційного призначення), при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв земельної ділянки розташованої за адресою: м. Севастополь, вул. Адм. Фадєєва, 18, кадастровий номер 8536400000:01:017:0038.

5.Зобов'язати Головного управління Держземагенства у місті Севастополі видати Товариству з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки із застосуванням коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки Кф " 0,5" - інші землі (землі оздоровчого та рекреаційного призначення), при визначенні даних про нормативну грошову оцінку 1 м.кв. земельної ділянки, розташованої за адресою6 м. Севастополь, вул. Адм. Фадєєва, 18-А , кадастровий номер 8536400000:01:017:0039.

6.Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Трилока ЛТД" судовий збір у розмірі 68 (шістдесят вісім) гривень 82 копійки.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду у порядку і строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Т.П. Балась

Постанова у повному обсязі складена 10 вересня 2013 року

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення03.09.2013
Оприлюднено25.10.2013
Номер документу34324440
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —827/1886/13-а

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кукта Максим Валерійович

Ухвала від 02.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кукта Максим Валерійович

Постанова від 03.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Балась Т.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні