Постанова
від 07.10.2013 по справі 813/6343/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 жовтня 2013 року № 813/6343/13-а

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді - Потабенко В.А.,

за участю секретаря судових засідань - Чернявської О.Д.,

з участю:

представника позивача - Касюхнича В.М., згідно довіреності,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Залізничного відділу Львівського міського управління Головного управління Держсанепідслужби у Львівській області, Головного державного санітарного лікаря Залізничного району м. Львова Когут Н.М. до приватного підприємства "Будмонтаж" про зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Залізничний відділ ЛМУ ГУ Держсанепідслужби у Львівській області, Головний державний санітарний лікар Залізничного району м. Львова Когут Н.М., з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, звернулися до суду з позовом до ПП "Будмонтаж" про тимчасове зупинення виробництва та виконання робіт із заготівлі металобрухту відповідачем по вул. Городоцькій, 222 в м. Львові шляхом опечатування або опломбування механізмів, агрегатів, приміщень, джерел енергії, засобів транспорту, виробничих майданчиків, які використовуються в діяльності ПП "Будмонтаж" до усунення порушень санітарного законодавства, вказаних в постанові Залізничного відділу ЛМУ ГУ Держсанепідслужби у Львівській області "Про застосування адміністративно-запобіжних заходів" № 8/08-04 від 06.06.2013 року.

В обґрунтування своїх вимог позивачі покликаються на те, що внаслідок проведеної перевірки фактів дотримання санітарного законодавства відповідачем, виявлено порушення відповідачем меж нормативної санітарно-захисної зони при розміщенні промислового підприємства ПП "Будмонтаж". Крім того, відповідачем здійснюється заготівля та переробка металобрухту чорних металів з викидом забруднюючих речовин в атмосферне повітря при відсутності відповідного дозволу Держсанепідемслужби. Також ПП "Будмонтаж" перевищуються нормативні рівні шуму в житловій забудові. Постанову про застосування адміністративно-запобіжних заходів за порушення санітарного законодавства відповідачем не виконано, що встановлено позаплановою перевіркою, проведеною 13.06.2013 року. Позивачем надіслано ПП "Будмонтаж" повідомлення про заплановане опечатування та опломбування механізмів, агрегатів, приміщень, джерел енергії, засобів транспорту. Натомість фахівців Залізничного відділу ЛМУ ГУ Держсанепідслужби у Львівській області не було допущено на підприємство для виконання постанови про застосування адміністративно-запобіжних заходів. Після повторного попередження представників позивача знову не допущено до підприємства. З огляду на вичерпання позивачем всіх передбачених законодавством засобів для усунення відповідачем порушень санітарного законодавства, позивач звернувся до суду та просить позовні вимоги задовольнити.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав. Просив суд їх задовольнити.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечив з підстав, наведених в запереченнях, поданих до суду 04.09.2013 року, суть яких зводиться до наступного. Зафіксовані позивачем порушення не відповідають дійсності. Порушення меж санітарно-захисної зони (50 м.) до житлової забудови на АДРЕСА_1 відбулося з вини забудовника навколишніх житлових будинків. Наголошує, що органами санітарно-епідеміологічної служби не враховано, що кран на опорах належить не відповідачу, а саме ДП МОУ "Львівський завод збірних конструкцій", в якого ПП "Будмонтаж". Крім того, зазначає, що для початку роботи ПП "Будмонтаж" на термін дії договору оренди, дійсним є висновок санепідемстанції, виданий 24.09.2002 року ТзОВ "Інтерсталь" про дозвіл на початок роботи підприємства - дільниці по збору, заготовці, переробці брухту чорних металів по вул. Городоцькій, 222. Також відповідачем збудовано спеціальну шумопоглинаючу стіну та придбано навушники протишумні для крановика та різника металу. Повідомляє, що Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в Львівській області видано відповідачу дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Відтак, підстави для опечатування або опломбування механізмів, агрегатів, приміщень, джерел енергії, засобів транспорту, виробничих майданчиків, які використовуються в діяльності ПП "Будмонтаж" відсутні і у задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Відповідач в судове засідання не забезпечив явку свого повноважного представника, хоча про дату, час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином в силу ст.ст. 33-35 КАС України.

За таких обставин суд вважає, що таку справу можна розглядати у відсутності представника відповідача, на підставі наявних доказів, відповідно до ст. 71 КАС України.

Заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши дійсні обставини справи, дослідивши надані докази, суд прийшов до висновку, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.

Державне підприємство Міністерства оборони України "Львівський завод збірних конструкцій" 01.05.2010 року уклало договір № 195-п з ПП "Будмонтаж" про передачу в тимчасове користування виробничої площадки, площею 1334 кв.м., яка знаходиться у володінні ДП МОУ "Львівський завод збірних конструкцій" за адресою м. Львів, вул. Городоцька, 222.

Основними видами діяльності ПП "Будмонтаж" є заготівля, переробка металобрухту чорних металів (приймальний пункт).

17.08.2010 року лікарем радіаційно-токсикологічного відділення санітарно-гігієнічного відділу в/ч А 4520 з метою надання висновку щодо провадження діяльності ПП "Будмонтаж" за адресою м. Львів, вул. Городоцька, 222, було проведено перевірку дотримання вимог санітарного законодавства. У відповідності до складеного за наслідками перевірки акта, перевіряючий дійшов висновку про дотримання підприємством вимог санітарного законодавства.

Дотримання санітарно-гігієнічних норм і правил, правил нормативів для провадження господарської діяльності пов'язаної зі збором, порізкою, сортуванням та завантаженням металобрухту протягом дії ліцензії (з 14.09.2010 року і необмежено) ПП "Будмонтаж" підтверджено висновком Державної санітарно-епідеміологічної служби від 18.08.2010 року № 791.

Водночас, як вбачається з матеріалів справи, мешканцями будинків в„– 25 , 27, 28, 29/1, 29/2, 30, 27/2, 22, 21, 26 по АДРЕСА_1, подано скаргу, що зареєстрована в Санепідемстанції 23.04.2013 року № 318с-13, згідно з якою на території підприємства "ДОК" по вул. Городоцька, 220 організовано пункт прийому металу. В ході діяльності пункту (з 07.30 по 24.00 год. в будні дні) створюються шуми, котрі шкодять мешканцям будинків, від шумів також в будинках з'являються тріщини, під час випалювання ізоляції з'являється сморід, мостовий кран перебуває на небезпечній відстані від житлових будинків. Мешканці просять санепідемстанцію вжити заходів по перенесенню даного підприємства за межі житлового масиву.

У відповідь на звернення мешканців АДРЕСА_1, 29.05.2013 року начальником Львівського міського управління Головного управління Держсанепідемслужби видано наказ № 50-В про проведення начальником Залізничного відділу Когут Н.М. позапланової перевірки даного звернення. До перевірки прийомного пункту металобрухту на території підприємства ДОК (м. Львів, вул. Городоцька, 222) виставлено питання відповідності відстані від житла до приймального пункту, питання безпечності відстані встановленого крану, який створює гуркіт, питання санкціонованості розпалювання працівниками підприємства вогнища просто неба, випалювання ізоляції з проводів, різки металу автогеном, що призводить до їдкого, неприємного запаху.

30.05.2013 року головним спеціалістом Залізничного відділу ЛМУ ГУ Держсанепідемслужби у Львівській області Кістечком А.М., помічником санітарного лікаря Верещак Г, в присутності директора ПП "Будмонтаж" Лінгіса Бенедиктаса, мешканки буд. НОМЕР_1 ОСОБА_6 проведено перевірку дотримання санітарного законодавства території ПП "Будмонтаж" по вул. Городоцькій, 222 у м. Львові, територія ДП МОУ "Львівський завод збірних конструкцій". В результаті проведеної перевірки складено акт, яким зафіксовано наступні порушення:

- не дотримано 50 м відстані до житлових будинків по АДРЕСА_1, візуально така відстань складає близько 1,2-2,0 м.;

- не представлено документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин для отримання дозволу на викиди;

- не представлено результатів проходження періодичного медичного огляду та штатного розпису;

- на час перевірки проводилося завантаження-відвантаження металобрухту, що спричиняє шум (гуркіт);

Перевіркою не виявлено слідів спалювання ізоляції. Утилізація твердих побутових відходів передбачена договором з заводом.

Акт без зауважень підписано усіма особами, що брали участь у перевірці.

Протоколом проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку № 85 від 03.06.2013 року, складеним Львівським міським відділом ДУ "ЛОЛЦ ДСЕС України" зафіксовано відповідність рівнів шумів на території житлової забудови в буд. № 21, 25. При роботі крану в буд. в„– 25 (дитяча кімната) при роботі крану відмічено перевищення рівня шуму. Протоколом № 84 зафіксовано перевищення рівня шуму на робочому місці різчика № 1, крановика.

На підставі зазначеного акта, постановою головного державного санітарного лікаря Залізничного району м. Львова Когут Н.М. від 06.06.2013 року № 8/08-04 про застосування адміністративно-запобіжних заходів за порушення санітарного законодавства тимчасово заборонено експлуатацію ПП "Будмонтаж" на вул. Городоцькій, 222 з 06.06.2013 року до усунення порушень вимог санітарних правил, зазначених в постанові та отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Про усунення вказаних в постанові порушень відповідачу слід повідомити головного державного санітарного лікаря Залізничного району м. Львова Когут Н.М. до 17.06.2013 року.

Даною постановою встановлено порушення відповідачем п. 5.4, 5.6, 5.10 "Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів", затверджених наказом МОЗ України від 19 червня 1996 року № 173; СН № 3077-84"Санитарные нормы допустимого шума в помещениях жилых и общественных зданий и на территории жилой застройки"; п. 6.1.1, 6.2.2, 6.2.4, 6.2.5 Державних санітарних правил охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинами) № 201 від 09.07.1997 року.

Станом на 13.06.2013 року постанова головного державного санітарного лікаря Залізничного району м. Львова Когут Н.М. від 06.06.2013 року № 8/08-04 не виконується, що зафіксовано актом перевірки дотримання санітарного законодавства від 13.06.2013 року та, як встановлено в судовому засіданні - не оскаржена.

З огляду на відсутність відповідного реагування керівництвом ПП "Будмонтаж" на винесену постанову, 18.06.2013 року позивачем листом № 387/08-04 повідомлено про необхідність підготувати механізми, агрегати, приміщення, джерела енергії, засоби транспорту, які використовуються в діяльності ПП "Будмонтаж", до опломбування або опечатування.

Після виходу представників позивача 19.06.2013 року на місце розташування ПП "Будмонтаж", їх не було допущено до проведення опломбування або опечатування. У відповідному акті від 19.06.2013 року директором ПП "Будмонтаж" здійснено підпис про ознайомлення із актом та здійснено напис, згідно якого кран перебуває у власності ДП МОУ "Львівський завод збірних конструкцій" і завод не надав дозволу на його відключення.

19.06.2013 року позивачем повторно листом № 399/08-04 повідомлено підприємство про необхідність підготувати ПП "Будмонтаж" до опломбування або опечатування до 25.06.2013 року.

Однак, відповідачем вимог постанови про усунення порушення санітарного законодавства, 02.07.2013 року позивач звернувся до прокурора Залізничного району м. Львова із листом "Про порушення санітарного законодавства ПП "Будмонтаж" по вул. Городоцька, 222 в м. Львові в частині охорони атмосферного повітря, захисту населення від шкідливого впливу шуму та дотримання нормативної санітарно-захисної зони". У відповідь на дане звернення, прокурор листом від 26.07.2013 року № 36-2729 вих 13 повідомив про право Залізничного відділу ЛМУ ГУ Держсанепідслужби у Львівській області звернутися за захистом своїх прав до суду.

Відповідно до "Положення про територіальні органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України), затвердженої наказом МОЗ України від 19.01.2012 року №34 на Головні управління Держсанепідслужби покладені завдання здійснювати державний санітарно-епідеміологічний нагляд та контроль за дотриманням вимог санітарного законодавства органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування, органами влади Автономної Республіки Крим, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми їх власності, фізичними особами та громадянами, виконанням ними санітарних та протиепідемічних (профілактичних) заходів, застосовувати передбачені законодавством заходи для припинення порушення санітарного законодавства, складати акти перевірок за результатами здійснення заходів державного санітарно-епідемічного нагляду, застосовують передбачені законом адміністративні та адміністративно-господарські санкції (штрафи) за порушення санітарного законодавства, в тому числі на підставі складених уповноваженими посадовими особами органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби протоколів про адміністративні правопорушення.

Згідно п. 5.4 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затв. наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 року № 173, промислові, сільськогосподарські та інші об'єкти, що є джерелами забруднення навколишнього середовища хімічними, фізичними та біологічними факторами, при неможливості створення безвідходних технологій повинні відокремлюватись від житлової забудови санітарно-захисними зонами.

Санітарно-захисну зону слід встановлювати від джерел шкідливості до межі житлової забудови, ділянок громадських установ, будинків і споруд , в тому числі дитячих, навчальних, лікувально-профілактичних установ, закладів соціального забезпечення, спортивних споруд та ін., а також територій парків, садів скверів та інших об'єктів зеленого будівництва загального користування, ділянок оздоровчих та фізкультурно-спортивних установ, місць відпочинку, садівницьких товариств та інших, прирівняних до них об'єктів, в тому числі:

- для підприємств з технологічними процесами, які є джерелами забруднення атмосферного повітря шкідливими, із неприємним запахом хімічними речовинами та біологічними факторами, безпосередньо від джерел забруднення атмосфери організованими викидами (через труби, шахти) або неорганізованими викидами (через ліхтарі будівель, димлячі і паруючі поверхні технологічних установок та інших споруд, тощо), а також від місць розвантаження сировини, промпродуктів або відкритих складів;

- для підприємств з технологічними процесами, які є джерелами шуму, ультразвуку, вібрації, статичної електрики, електромагнітних та іонізуючих випромінювань та інших шкідливих факторів від будівель, споруд та майданчиків, де встановлено обладнання (агрегати, механізми), що створює ці шкідливості;

- для теплових електростанцій, промислових та опалювальних котелень - від димарів та місць зберігання і підготовки палива, джерел шуму;

- для санітарно-технічних споруд та установок комунального призначення, а також сільськогосподарських підприємств та об'єктів - від межі об'єкта.

На зовнішній межі санітарно-захисної зони, зверненої до житлової забудови, концентрації та рівні шкідливих факторів не повинні перевищувати їх гігієнічні нормативи (ГДК, ГДР), на межі курортно-рекреаційної зони - 0,8 від значення нормативу.

Пунктом 5.6 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, закріплено те, що основою для встановлення санітарно-захисних зон є санітарна класифікація підприємств, виробництв та об'єктів, що наведена у додатку № 4 до Правил.

У санітарно-захисних зонах, згідно п. 5.10 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, не можна допускати розміщення:

- житлових будинків з придомовими територіями, гуртожитків, готелів, будинків для приїжджих, аварійних селищ;

- дитячих дошкільних закладів, загальноосвітніх шкіл, лікувально-профілактичних та оздоровчих установ загального та спеціального призначення зі стаціонарами, наркологічних диспансерів;

- спортивних споруд, садів, парків, садівницьких товариств;

- охоронних зон джерел водопостачання, водозабірних споруд та споруд водопровідної розподільної мережі.

Для підприємств в тому числі металообробної промислової з термічною обробкою без ливарень встановлюється 50м. санітарно-захисна зона.

Факт розміщення ПП "Будмонтаж" технологічних процесів щодо збору, порізки, сортування та завантаження металобрухту без дотримання передбаченої наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 року № 173 "Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів" 50 метрової санітарно-захисної зони підтверджено матеріалами справи.

Судом не береться до уваги твердження відповідача про порушення санітарно-захисної зони ДП МОУ "Львівський завод збірних конструкцій", а не ПП "Будмонтаж", оскільки з матеріалів справи вбачається, що останньому передано в оренду виробничу площадку площею 1334,00 кв.м., тобто наявна можливість перенесення на відстань 50 м. до житлової забудови технологічних процесів, пов'язаних з його господарською діяльністю.

Аналогічно і з краном на опорах. Той факт, що він належить ДП МОУ "Львівський завод збірних конструкцій" не звільняє ПП "Будмонтаж", яким такий кран використовується в господарській діяльності, від обов'язку виконувати приписи постанови головного державного санітарного лікаря Залізничного району м. Львова Когут Н.М. від 06.06.2013 року № 8/08-04 про тимчасову заборону експлуатації ПП "Будмонтаж" по вул. Городоцькій, 222.

В п. 1.1, 2.4. СН № 3077-84 "Санитарные нормы допустимого шума в помещениях жилых и общественных зданий и на территории жилой застройка" зазначено, що "санитарные нормы устанавливают допустимые уровни шума, проникающего в помещения жилых и общественных зданий от внешних и внутренних источников, и допустимые уровни шума на территории жилой застройки.

Допустимые значения октавных уровней звукового давления, уровней звука, эквивалентных и максимальных уровней звука проникающего шума в помещения жилых и общественных зданий, и шума на территории застройки следует принимать по табл. 1 с поправками к ним на характер шума, место расположения объекта для внешних источников шума по табл. 2".

Доказів, які б спростовували факт перевищення рівня шуму в житловій забудові (дитячій кімнаті Т.2 будинку в„– 25 по АДРЕСА_1 в м. Львові) під час роботи крана на опорах, відповідачем суду не представлено.

Твердження відповідача про те, що ним придбано навушники для працівників та збудовано шумопоглинаючу стіну не спростовує факту розміщення підприємства в зоні 50 м від житлових будинків, що є порушенням меж нормативної санітарної зони, та перевищення під час роботи крану на опорах рівня шуму в житловій забудові.

У відповідності до преамбули Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", цей закон регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні.

Частина 1 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" визначає шкідливий вплив на здоров'я людини - як вплив факторів середовища життєдіяльності, що створює загрозу здоров'ю, життю або працездатності людини чи здоров'ю майбутніх поколінь; безпечні умови для людини - стан середовища життєдіяльності, при якому відсутня небезпека шкідливого впливу його факторів на людину; сприятливі умови життєдіяльності людини - стан середовища життєдіяльності, при якому відсутній будь-який шкідливий вплив його факторів на здоров'я людини і є можливості для забезпечення нормальних і відновлення порушених функцій організму; небезпечний фактор - будь-який хімічний, фізичний, біологічний чинник, речовина, матеріал або продукт, що впливає або за певних умов може негативно впливати на здоров'я людини.

Згідно з ст. 4 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" громадяни мають право на: безпечні для здоров'я і життя харчові продукти, питну воду, умови праці, навчання, виховання, побуту, відпочинку та навколишнє природне середовище; участь у розробці, обговоренні та громадській експертизі проектів програм і планів забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, внесення пропозицій з цих питань до відповідних органів; відшкодування шкоди, завданої їх здоров'ю внаслідок порушення підприємствами, установами, організаціями, громадянами санітарного законодавства; достовірну і своєчасну інформацію про стан свого здоров'я, здоров'я населення, а також про наявні та можливі фактори ризику для здоров'я та їх ступінь. Законодавством України громадянам можуть бути надані й інші права щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя.

Підприємства, установи і організації зобов'язані, крім іншого, виконувати розпорядження і вказівки посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби при здійсненні ними державного санітарно-епідеміологічного нагляду (ст. 7).

В п. 4 ст. 42 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" передбачено право головних державних санітарних лікарів (їх заступників) застосовувати заходи для припинення порушення санітарного законодавства, серед яких також тимчасова заборона виробництва, заборона використання та реалізації хімічних речовин, технологічного устаткування, будівельних матеріалів, біологічних засобів, товарів народного споживання, джерел іонізуючих випромінювань в разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації, а також якщо їх визнано шкідливими для здоров'я людей.

Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України " Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

За наслідками розгляду справи суд погоджується з необхідністю тимчасового зупинення виробництва та виконання робіт із заготівлі металобрухту ПП "Будмонтаж" по вул. Городоцькій, 222 в м. Львові шляхом опечатування або опломбування механізмів, агрегатів, приміщень, джерел енергії, засобів транспорту, виробничих майданчиків, які використовуються в діяльності ПП "Будмонтаж" до усунення порушень санітарного законодавства, вказаних в постанові Залізничного відділу ЛМУ ГУ Держсанепідслужби у Львівській області "Про застосування адміністративно-запобіжних заходів" № 8/08-04 від 06.06.2013 року, оскільки в даний час діяльність такого підприємства проводиться без дотримання вимог Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", державних санітарних норм і правил. А самостійно виконати вимоги постанови головного державного санітарного лікаря Залізничного району м. Львова Когут Н.М. від 06.06.2013 року № 8/08-04 про застосування адміністративно-запобіжних заходів за порушення санітарного законодавства в частині тимчасової заборони експлуатації ПП "Будмонтаж" на вул. Городоцькій, 222 з 06.06.2013 року до усунення порушень вимог санітарних правил, зазначених в постанові та отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідач відмовляється.

На підставі п.4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати не стягуються.

Керуючись ст.ст. 2, 7-14, 18, 19, 33-35, 69-71, 94, 128, 158-163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

позов задовольнити повністю.

Тимчасово зупинити виробництво та виконання робіт із заготівлі металобрухту приватним підприємством "Будмонтаж" по вул. Городоцькій, 222 в м. Львові (юридична адреса м. Львів, вул. Городоцька, 367, ЄДРПОУ 30337098) шляхом опечатування або опломбування механізмів, агрегатів, приміщень, джерел енергії, засобів транспорту, виробничих майданчиків, які використовуються в діяльності приватного підприємства "Будмонтаж" до усунення порушень санітарного законодавства, вказаних в постанові Залізничного відділу Львівського міського управління Головного управління Держсанепідслужби у Львівській області "Про застосування адміністративно-запобіжних заходів" № 8/08-04 від 06.06.2013 року.

Постанова може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені ст.ст. 186, 254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 10 десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови виготовлений 14.10.2013 року.

Суддя Потабенко В.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2013
Оприлюднено30.10.2013
Номер документу34350318
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/6343/13-а

Ухвала від 14.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 06.03.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Постанова від 06.02.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Каралюс В.М.

Постанова від 06.02.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Каралюс В.М.

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Постанова від 07.10.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 05.09.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 15.08.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 15.08.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні