Ухвала
від 09.10.2013 по справі 826/15905/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

09 жовтня 2013 року справа № 826/15905/13-а

Окружний адміністративний суд м.Києва у складі судді Клименчук Н.М., розглянувши позовну заяву

Товариства з обмеженою відповідальністю «М.Б.А. Україна»

до Київської регіональної митниці Міністерства доходів і зборів України

про визнання протиправними та скасування рішення про коригування митної вартості

В С Т А Н О В И В:

ТОВ «М.Б.А. Україна» звернулось до Окружного адміністративного суду м.Києва з позовом до Київської регіональної митниці Міністерства доходів і зборів України про визнання протиправними та скасування рішення про коригування митної вартості. .

Відповідно до п.3 ч.1 ст.107 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст.106 цього Кодексу.

Згідно ч.1 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначаються:

1) найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;

2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;

3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;

4) зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;

5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо;

6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

Частиною 2 ст.106 КАС України передбачено, що на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.

Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Згідно ч.4 даної статті позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.

Як вбачається з позовної заяви позивачем не виконано в повній мірі вимоги ст.106 КАС України, а саме не зазначено номер засобу зв'язку, адресу електронної пошти відповідача; не зазначено перелік документів та інших матеріалів, що додаються до позовної заяви; не надано доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги; не надано копій та копій всіх документів, що приєднуються до позовної заяви, відповідно до кількості відповідачів.

Крім того, відповідно до ч.2 ст.87 КАС України, розмір судового збору, порядок його сплати і звільнення від сплати встановлюються законом.

Згідно із ст.4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 №3674-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2013 рік» встановлено мінімальну заробітну плату на 2013 рік у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривні.

Таким чином, з адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору з 1 січня 2013 року складає 0,03 розміру мінімальної заробітної плати, тобто 34,41 грн. (1147 грн. х 0,03).

Відповідно до п.1 ч.2 ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів Індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Таким чином, звернення до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Як вбачається із змісту позовних вимог, позивачем заявлено вимогу визнання протиправними та скасування рішення про коригування митної вартості Київської регіональної митниці Міністерства доходів і зборів України, отже з врахуванням наведених вище міркувань, даний позов носить майновий характер.

Згідно листа Вищого адміністративного суду України від 18.01.2012 №165/11/13-12 вимоги про протиправність рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з ПДВ, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо є адміністративними позовами майнового характеру.

Отже, дана позовна заява про визнання протиправними та скасування рішення про коригування митної вартості від 02.04.2013 №100250000/2013/600414/2 відноситься до позову майнового характеру.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем в адміністративному позові заявлено позовну вимогу майнового характеру, при цьому, до позовної заяви доказів сплати судового збору та судового збору за майновий надано не було.

Таким чином, враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства, позивачу при усуненні недоліків адміністративного позову, належить надати документ на підтвердження сплати судового збору на наступні реквізити:

ь отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі м. Києва;

ь код отримувача - (код за ЄДРПОУ) 38004897;

ь банк отримувача - ГУ ДКСУ у м. Києві;

ь код банку отримувача - 820019;

ь рахунок отримувача - 31218206784007;

ь код класифікації доходів бюджету - 22030001;

ь призначення платежу: «Судовий збір, за позовом


(П.І.Б. чи назва установи, організації позивача), Окружний адміністративний суд м.Києва, код ЄДРПОУ 34414689».

Враховуючи наведені обставини суд приходить до висновку, що позивачем не сплачено судовий збір, а отже, не виконано вимоги ч.3 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Крім того, з позовної заяви вбачається, що вона підписана директором ТОВ «М.Б.А. України» ОСОБА_1, проте, до позовної заяви не додані докази повноважень даної особи (наказ про призначення, довідка з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

Частиною 1 ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст.106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Керуючись ст.106, 107, 108, 165 КАС України, суд

У Х В А Л И В:

позовну заяву у справі №826/15905/13-а залишити без руху.

Встановити позивачеві для усунення недоліків позовної заяви п'ятиденний строк з дня отримання зазначеної ухвали шляхом подання (надсилання) до Окружного адміністративного суду м. (м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корп. 1) вищезазначених документів та доказів.

Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені п.1 ч.3 ст.108 КАС України.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Н.М. Клименчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.10.2013
Оприлюднено29.10.2013
Номер документу34399840
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15905/13-а

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Постанова від 28.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 25.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 09.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні