ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
18 жовтня 2013 р. 12:21 Справа №801/9185/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Котаревої Г.М., за участю секретаря Бездушної І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест»
до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим
про визнання відмови протиправною,
за участю представників:
позивача - Северенко Д.Л., довіреність №б/н від 03.01.12р.;
відповідача - не з'явився;
Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» (далі - позивач, ТОВ «Дарсанстройінвест») звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим (далі - відповідач, ДПІ у м. Сімферополі ГУ Міндоходів в АР Крим) про визнання протиправними дій щодо неприйняття у якості податкової звітності декларацій з ПДВ за березень-серпень 2013 року та уточнюючих розрахунків податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року, травень-грудень 2011 року, січень, лютий, серпень 2012 року.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що дії відповідача є протиправними, оскільки вчинені з порушенням положень Податкового кодексу України.
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 23.09.13р. відкрито провадження по адміністративній справі та закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
Представник позивача у судовому засіданні наполягав на задоволенні позовних вимог.
Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, день та місце його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах про оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України на законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Частиною першою статті 67 Конституції України визначено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» зареєстровано державним реєстратором Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим 23.11.04р. у якості юридичної особи (а.с. 8).
Позивачем до ДПІ у м. Сімферополі ГУ Міндоходів в АР Крим було подано (а.с. 32-116):
- податкову декларацію з ПДВ за березень 2013 року (подана 12.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за травень 2011 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за червень 2011 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за липень 2011 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за серпень 2011 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за вересень 2011 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за жовтень 2011 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за листопад 2011 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2011 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за січень 2012 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за лютий 2012 року (поданий 18.04.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за серпень 2012 року (поданий 18.04.13р.);
- податкову декларацію з ПДВ за квітень 2013 року (подана 15.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за травень 2011 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за червень 2011 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за липень 2011 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за серпень 2011 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за вересень 2011 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за жовтень 2011 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за листопад 2011 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2011 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за січень 2012 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за лютий 2012 року (поданий 24.05.13р.);
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за серпень 2012 року (поданий 24.05.13р.);
- податкову декларацію з ПДВ за травень 2013 року (подана 17.06.13р.);
- податкову декларацію з ПДВ за червень 2013 року (подана 09.07.13р.);
- податкову декларацію з ПДВ за липень 2013 року (подана 12.08.13р.);
- податкову декларацію з ПДВ за серпень 2013 року (подана 05.09.13р.);
Повідомленнями ДПІ у м. Сімферополі ГУ Міндоходів в АР Крим від 18.04.13р. №9294/10/18-4, від 23.04.13р. №9627/10/18-4, від 17.05.13р. №11011/10/18-4, від 27.05.13р. №11777/10/18-4, від 19.06.13р. №13140/10/18-4, від 16.07.13р. №521/10/18-4, від 16.08.13р. №2555/10/18-5, від 10.09.13р. №3577/10/18-4 до відома позивача доведено про неприйняття декларації за березень-серпень 2013 року та уточнюючих розрахунків податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року, травень-грудень 2011 року, січень, лютий, серпень 2012 року в зв'язку з тим, що позивач не значиться в Реєстрі платників ПДВ (а.с. 24-31).
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Пунктами 48.3 та 48.4 ст. 48 Податкового кодексу України встановлено, що Податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).
У окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додатково може містити такі обов'язкові реквізити: відмітка про звітування за спеціальним режимом; код виду економічної діяльності (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ; індивідуальний податковий номер та номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість згідно з даними реєстру платників податку на додану вартість за звітний (податковий) період.
Відповідно до положень пунктів 49.8, 49.10, 49.11, 49.12 ст. 49 вказаного Кодексу, прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
Відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється.
- у разі подання платником податків до органу державної податкової служби податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу, такий орган державної податкової служби зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови: у разі отримання такої податкової декларації, надісланої поштою або засобами електронного зв'язку, - протягом п'яти робочих днів з дня її отримання; у разі отримання такої податкової декларації особисто від платника податку або його представника - протягом трьох робочих днів з дня її отримання.
- у разі отримання відмови органу державної податкової служби у прийнятті податкової декларації платник податків має право: подати податкову декларацію та сплатити штраф у разі порушення строку її подання; оскаржити рішення органу державної податкової служби у порядку, передбаченому статтею 56 цього Кодексу.
Таким чином, виходячи з положень пунктів 49.8, 49.10, 49.11, 49.12 ст. 49 Податкового кодексу України вбачається, що у разі невизнання податкової звітності як податкової декларації з підстав викладених у цій нормі, податковий орган вчиняє дії, які можуть бути оскаржені платником податків.
Порядок заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість, затверджений Наказом Державної податкової адміністрації України № 41 від 25.01.11р.
Згідно з пунктом 10 зазначеного Порядку, податкова звітність подається до органу державної податкової служби особою, яка зареєстрована платником податку на додану вартість згідно з вимогами розділу V Кодексу, за винятком розрахунку податкових зобов'язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України, який подається особою, не зареєстрованою платником податку на додану вартість, і тільки за той звітний (податковий) період (календарний місяць), у якому такі послуги отримано.
Як вбачається з матеріалів справи, постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 26.08.10р. по справі №2а-7291/10/12/0170 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим про визнання протиправними дії та скасування рішення, спонукання до виконання певних дій, позовні вимоги задоволено у повному обсязі, визнано протиправним та скасовано рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі про анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» в якості платника податку на додану вартість, яке оформлене актом про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість №397/15-2 від 19.05.10 р. (а.с. 19-20).
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 20.03.11р. апеляційну скаргу ДПІ в м. Сімферополі АР Крим залишено без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 26.08.10р. по справі №2а-7291/10/12/0170 залишено без змін (а.с. 21-22).
Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 01.08.11р. по справі №2а-8130/11/0170/1 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим та Державної податкової адміністрації України про визнання протиправними дій та бездіяльності, спонукання до виконання певних дій, позовні вимоги задоволено повністю, визнано протиправною бездіяльність Державної податкової адміністрації України щодо не відновлення реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» як платника податку на додану вартість, зобов'язано Державну податкову адміністрацію України внести запис до реєстру платників податку на додану вартість про скасування рішення про анулювання реєстрації свідоцтва №10011484439 від 31.10.08р. платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» з моменту його анулювання, визнано протиправною відмову Державної податкової інспекції в м. Сімферополі в прийнятті податкових декларацій ТОВ «Дарсанстройінвест» з податку на додану вартість за травень 2010р. - травень 2011р, оформлену листами № 27589/10/15-2/10/28-4 від 21.06.10р., № 33458/10/28-4 від 26.07.10р., № 37532/10/28-4 від 21.08.10р., №41731/10/28-4 від 21.09.10р., № 45216/10/28-4 від 20.10.10р., № 51387/10/28-4 від 22.11.10р., № 55654/10/28-4 від 20.12.10р., № 1913/10/28-4 від 25.01.11р., № 7734/10/28-4 від 25.02.11р., № 12094/10/28-4 від 22.03.11р., №16485/10/28-4 від 21.04.11р., №20200/10/28-4 від 23.05.11р., № 29449/10/28-4 від 24.06.11р., зобов'язано Державну податкову інспекцію в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим прийняти податкові декларації Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» з податку на додану вартість за: травень 2010р. вх. № 9002108067 від 17.06.10р., червень 2010р. вх. №128252 від 21.07.10р., липень 2010р. вх. №151175 від 19.08.10р., серпень 2010р. вх. №161761 від 20.09.10р., вересень 2010р. вх. №189644 від 18.10.10р., жовтень 2010р. вх. №217575 від 18.11.10р., листопад 2010р. вх. №229221 від 15.12.10р., грудень 2010р. вх. № 255097 від 19.01.11р., січень 2011р. вх. №13689 від 21.02.11р., лютий 2011р. вх. №63630 від 16.03.11р., березень 2011р. вх. №97435 від 18.04.11р., квітень 2011р. вх. №119401 від 18.05.11р., травень 2011р. вх. №128169 від 20.06.11р., зобов'язано Державну податкову інспекцію в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим відобразити в особовому рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» показники поданих декларацій з податку на додану вартість за: травень 2010р. вх. №9002108067 від 17.06.10р., червень 2010р. вх. №128252 від 21.07.10р., липень 2010р. вх. №151175 від 19.08.10р., серпень 2010р. вх. №161761 від 20.09.10р., вересень 2010р. вх. №189644 від 18.10.10р., жовтень 2010р. вх. №217575 від 18.11.10р., листопад 2010р. вх. №229221 від 15.12.10р., грудень 2010р. вх. №255097 від 19.01.11р., січень 2011р. вх. №13689 від 21.02.11р., лютий 2011р. вх. №63630 від 16.03.11р., березень 2011р. вх. №97435 від 18.04.11р., квітень 2011р. вх. №119401 від 18.05.11р., травень 2011р. вх. №128169 від 20.06.11р (а.с. 13-18).
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 22.11.11р. апеляційну скаргу ДПІ в м. Сімферополі АР Крим залишено без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 01.08.11р. по справі №2а-8130/11/0170/1 залишено без змін (а.с. 9-12).
Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 26.06.13р. по справі №К/9991/4069/12 касаційну скаргу ДПІ в м. Сімферополі АР Крим задоволено частково, Постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 01.08.11р. та Ухвалу Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 22.11.11р. по справі №2а-8130/11/0170/1 змінено в частині визнання протиправною бездіяльності Державної податкової адміністрації України, яка полягала у відмові відновити реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» платником ПДВ, та в частині зобов'язання Державної податкової адміністрації України внести до реєстру платників ПДВ запис про скасування рішення про анулювання свідоцтва платника ПДВ №10011484439, виданого позивачеві 31.10.08р., в цій частині позовних вимог провадження у справі закрито, в решті Постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 01.08.11р. та Ухвалу Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 22.11.11р. по справі №2а-8130/11/0170/1 залишено без змін (а.с. 134-136).
Відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Частиною 5 ст. 254 КАСУ країни встановлено, що постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення.
Відповідно до ч. 2 ст. 14 КАС України постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими для виконання на всій території України.
Таким чином, оскільки рішення по справах №2а-7291/10/12/0170 та №2а-8130/11/0170/1 набрало законної сили, суд приходить до висновку, про необґрунтованість відмови відповідача у прийнятті декларацій з ПДВ за березень-серпень 2013 року та уточнюючих розрахунків податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року, травень-грудень 2011 року, січень, лютий, серпень 2012 року, поданих позивачем.
Відповідно до частини 2 статті 11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.
Відповідно до п.1 ст. 162 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень.
Вивчивши надані позивачем докази суд дійшов висновку про необхідність виходу за межі позовних вимог та визнати декларації з ПДВ за березень-серпень 2013 року та уточнюючі розрахунки податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року, травень-грудень 2011 року, січень, лютий, серпень 2012 року поданими на дату їх фактичного подання.
Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
Відповідно до підпункту 3 пункту 9 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України у разі безспірного списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) Державна казначейська служба України відображає в обліку відповідні бюджетні зобов'язання розпорядника бюджетних коштів, з вини якого виникли такі зобов'язання. Погашення таких бюджетних зобов'язань здійснюється виключно за рахунок бюджетних асигнувань цього розпорядника бюджетних коштів. Одночасно розпорядник бюджетних коштів зобов'язаний привести у відповідність з бюджетними асигнуваннями інші взяті бюджетні зобов'язання.
Водночас пунктом 19 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ встановлено, що безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету та/або заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів.
Таким чином, стягнення судових витрат, відповідно до рішення суду, не на користь суб'єкта владних повноважень, здійснюється з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунку суб'єкта владних повноважень-відповідача.
В судовому засіданні 18.10.13р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Відповідно до ст.ст.160,163 КАС України повний текст постанови виготовлено 23.10.13р.
Керуючись ст.ст. 94, 158-163, 267 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною відмову Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим в прийнятті податкових декларацій з ПДВ за березень-серпень 2013 року та уточнюючих розрахунків податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року, травень-грудень 2011 року, січень, лютий, серпень 2012 року Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» у якості документа податкової звітності.
3. Податкові декларації з ПДВ за березень-серпень 2013 року та уточнюючі розрахунки податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року, травень-грудень 2011 року, січень, лютий, серпень 2012 року Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» вважати такими, що подані:
податкову декларацію з ПДВ за березень 2013 року - 12.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за травень 2011 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за червень 2011 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за липень 2011 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за серпень 2011 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за вересень 2011 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за жовтень 2011 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за листопад 2011 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2011 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за січень 2012 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за лютий 2012 року - 18.04.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за серпень 2012 року - 18.04.13р.;
- податкову декларацію з ПДВ за квітень 2013 року - 15.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2010 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за травень 2011 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за червень 2011 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за липень 2011 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за серпень 2011 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за вересень 2011 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за жовтень 2011 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за листопад 2011 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за грудень 2011 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за січень 2012 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за лютий 2012 року - 24.05.13р.;
- уточнюючий розрахунок податкового зобов'язання з ПДВ за серпень 2012 року - 24.05.13р.;
- податкову декларацію з ПДВ за травень 2013 року - 17.06.13р.;
- податкову декларацію з ПДВ за червень 2013 року - 09.07.13р.;
- податкову декларацію з ПДВ за липень 2013 року - 12.08.13р.;
- податкову декларацію з ПДВ за серпень 2013 року - 05.09.13р.;
4. Стягнути з Державного бюджету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Дарсанстройінвест» (АР Крим, м. Сімферополь, вул. Будьоного, 24, корп. 1, і.к. 33267296) 34,41грн. судового збору.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення постанови. У разі оголошення в судовому засіданні вступної і резолютивної частини постанови, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду
Суддя підпис Котарева Г.М.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2013 |
Оприлюднено | 31.10.2013 |
Номер документу | 34446409 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Котарева Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні