Постанова
від 30.09.2013 по справі 808/5830/13-а
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 вересня 2013 року 11:25Справа № 808/5830/13-а м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Татаринова Д.В., при секретарі Урсуленко Ю.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Ресурс-Інвест Груп» до Бердянської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Запорізькій області про визнання протиправним податкового повідомлення-рішення,

за участю представників:

від позивача: Лазька В.Г. (дов. б/н від 02.09.2013),

від відповідача: Бурашнікової О.С. (дов. № 2605/10/10 від 20.08.2013),

Лабура М.Г. (дов. № 2457/8 від 03.09.2013), -

ВСТАНОВИВ:

26.06.2013 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Ресурс-Інвест Груп» (далі - позивач, ТОВ «Ресурс-Інвест Груп») до Бердянської об'єднаної державної податкової інспекції Запорізької області Державної податкової служби (далі - відповідача, Бердянська ОДПІ), у якому позивач просить суд визнати протиправним та нечинним податкове повідомлення-рішення від 29.05.2013 за № 0000380152 у повному обсязі.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що висновки акту перевірки є необґрунтованими, а прийняте на їх підставі оскаржуване податкове повідомлення-рішення протиправним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства виходячи з наступного. Законом України «Про оренду землі» від 06.10.1998 року № 161-XIV (зі змінами та доповненнями) встановлено різні розміри орендної плати за користування земельною ділянкою в залежності від умов її використання. Відповідно до п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Як передбачено ст. 30 Закону України «Про оренду землі» від 06.10.1998 № 161-XIV, зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Відповідно до ст. 13 договору оренди землі б/н від 22.10.2007, розмір орендної плати переглядається в таких випадках, як: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції, погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджується документами; в інших випадках, передбачених законом. Пропозицій стосовно внесення змін до умов договору, зокрема, стосовно зміни розміру оренди плати за землю, від Бердянської міської ради до ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» не надходило. Відтак, представник позивача вважає, що Бердянська ОДПІ збільшивши суму грошового зобов'язання ТОВ «Ресурс-Інвест Груп», вийшла за межі наданих їй повноважень, втрутившись при цьому у відносини між сторонами договору оренди землі.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та попросив суд задовольнити їх, з підстав зазначених у позові.

17.07.2013 до суду від відповідача надійшли письмові заперечення на позовну заяву № 10044/10/10 від 16.07.2013. В обґрунтування своєї правової позиції представником відповідача зазначено, що в ході документальної перевірки ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» з питань дотримання вимог податкового законодавства, встановлено порушення вимог ст. 271, ст. 286, ст. 288 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, внаслідок чого підприємством позивача занижено орендну плату за земельну ділянку. Так, відповідно до договору оренди землі б/н від 22.10.2007, укладеного між Бердянської міською радою та ТОВ «Ресурс-Інвест Груп», земельна ділянка загальною площею 0,3000 га, розташована за адресою: м. Бердянськ, Мелітопольське шосе (в районі заводу «Буддеталь»), надана підприємству позивача для будівництва АЗС з автостоянкою. Згідно з витягом (довідкою) з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель від 15.10.2007 № 1241, загальна грошова оцінка даної земельної ділянки становить 146 475,58 грн. (без урахування коефіцієнтів індексації), яка обчислена з урахуванням коефіцієнту функціонального використання - 0,5.

Як зазначено відповідачем, орендар має використовувати земельну ділянку виключно за її функціональним призначенням та здійснювати належні види господарської діяльності щодо такої земельної ділянки.

03.07.2009 Виконавчим комітетом Бердянської міської ради Запорізької області позивачу надано дозвіл № 215 на розміщення на території ділянки об'єкту соціально-культурного, побутового, торговельного призначення чи сфери послуг - АЗС за адресою: м. Бердянськ, Мелітопольське шосе, 106-І.

16.08.2010 на цю саму адресу Виконавчим комітетом Бердянської міської ради Запорізької області видано дозвіл № 212-0 на розміщення на території об'єктів благоустрою будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення для роздрібної торгівлі пальним. Також, за місцем розташування АЗС, 10.08.2012 Бердянською ОДПІ поставлено на тимчасовий облік реєстратор розрахункових операцій Каліна МА 01.01, зав. № НТ000371, фікс № 0828003574, який зареєстровано позивачем в ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя 07.08.2009. Звіти про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій надавались ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» до ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя, в яких платником податку відображені суми розрахунків, у тому числі по фіскальному номеру РРО, який знаходиться на АЗС у м. Бердянську. Відповідачем також зазначено, що у перевіряємому періоді позивачем придбано торгівельні патенти на право провадження торгівельної діяльності нафтопродуктами, які з 01.01.2010 по 30.11.2012 сплачувалися в повному обсязі. Згідно з Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 № 18/15/21/11 «Про порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 05.04.2006 № 388/12262, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки для земель комерційного використання має значення 2,5. У зв'язку з фактичним порушенням позивачем функціонального використання земельної ділянки було занижено базу оподаткування. Отже, за результатами перевірки встановлено, що загальна сума відхилень між задекларованою платником податків сумою орендної плати та даними перевірки за перевіряємий період складає 88 726,67 грн.

Представники відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнали, з підстав визначених у письмових запереченнях. Просять суд відмовити у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі.

17.09.2013 у судовому засіданні за письмовим клопотанням представника Бердянської ОДПІ замінено первісного відповідача по справі його правонаступником Бердянською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Запорізькій області, що зафіксовано у журналі судового засідання.

Розглянувши матеріали, вислухавши думку представників сторін, з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

10.03.1993 Товариство з обмеженою відповідальністю «Ресурс-Інвест Груп» (ідентифікаційний код 30293983) зареєстроване як юридична особа Виконавчим комітетом Запорізької міської ради, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) від 23.05.2012 серії АА № 554872.

На підставі п. 1.8 Рішення двадцять сьомої сесії V скликання Бердянської міської ради Запорізької області від 30.08.2007 № 10 «Про передачу в оренду земельних ділянок», між Бердянською міською ради (Орендодавцем) та ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» (Орендарем) укладено договір оренди землі б/н від 22.10.2007, який зареєстровано у Бердянському районному відділі Запорізької регіональної філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 10.12.2007 за № 040726500460.

Відповідно до вищезазначеного договору, позивачу в строкове платне володіння і користування надана земельна ділянка площею 0,3000 га для будівництва АЗС з автостоянкою, що знаходиться в м. Бердянськ, Мелітопольське шосе (в районі заводу «Буддеталь»). На земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна: незавершене будівництво АЗС. Земельна ділянка передається в оренду разом з об'єктами нерухомого майна, що знаходяться на земельній ділянці. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з витягом (довідкою) з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель Бердянського міського управління земельних ресурсів від 15.10.2007 № 1241 становить 146 475,58 грн. (без урахування коефіцієнтів індексації), яка обчислюється з урахуванням коефіцієнту функціонального використання - 0,5. Даний витяг видається землекористувачеві для розрахунку земельного податку згідно із ч. 1 ст. 6, ч. 1,5,10 ст. 7, ч. 1 ст. 13 Закону України «Про плату за землю» з урахуванням пільг, встановлених ст. 12 того ж Закону України та Законами України «Про державний бюджет України» на відповідний рік, а також для визначення розміру орендної плати за землю та втрачає чинність у разі зміни функціонального призначення або площі земельної ділянки. Річна орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі у розмірі 4,0% від нормативної грошової оцінки землі (на підставі рішення тридцять дев'ятої (ІІ частина) сесії міської ради ІV скликання від 20.04.2005 року № 1 «Про затвердження переліку розмірів орендної плати за земельні ділянки в м. Бердянськ»). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції.

Відповідно до податкових декларацій з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) наданих ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» до Бердянської ОДПІ, задекларовано наступні суми орендної плати за вищенаведену земельну ділянку, а саме: за 2010 рік сума орендної плати за земельну ділянку становить 7 605,14 грн., за 2011 рік - 7 605,14 грн., за період з 01.01.2012 по 30.11.2012 - 6 971,36 грн.

З урахуванням вимог пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78, п. 79.2 ст. 79 розділу ІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) та на підставі наказу від 10.12.2012 № 1295, з 12.12.2012 по 18.12.2012 Бердянською ОДПІ Запорізької області ДПС проведено невиїзну документальну перевірку ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині сплати орендної плати за землю за період з 01.01.2010 по 30.11.2012 по земельній ділянці площею 0,3000 га, розташованій за адресою: м. Бердянськ, Мелітопольське шосе, 106-І (в районі заводу «Буддеталь»).

За результатами перевірки складено акт № 722/0152/30293983 від 25.12.2012.

Згідно висновків акту перевірки, ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» порушено вимоги ст. 2, ст. 13 Закону України «Про плату за землю» від 03.07.1992 № 2335 (зі змінами та доповненнями) та ст. 271, ст. 286, ст. 288 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами та доповненнями, далі Податковий кодекс України), що призвело до заниження позивачем орендної плати за земельну ділянку на загальну суму 88 726,67 грн. в тому числі по періодам: за 2010 рік - на 30 420,56 грн.; за 2011 рік - на 30 420,56 грн.; з 01.01.2012 по 30.11.2012 - на 27 855,55 грн.

На підставі акту перевірки, 08.02.2013 Бердянською ОДПІ винесено податкове повідомлення-рішення форми «Р» № 0000380152 про донарахування орендної плати за землю в сумі 107 106,76 грн., з яких за основним платежем 88 726,66 грн., за штрафною (фінансовою) санкцією 18 380,10 грн.

Не погодившись із винесеним податковим повідомленням-рішенням, позивачем в порядку адміністративного оскарження була подана скарга від 26.03.2013 № 25 до Державної податкової служби у Запорізькій області про скасування податкового повідомлення-рішення.

Рішенням Головного управлінням Міндоходів у Запорізькій області від 21.05.2013 № 181/10/10-420 про результати розгляду первинної скарги, скасовано податкове повідомлення-рішення Бердянської ОДПІ Запорізької області від 08.02.2013 № 0000380152 в частині 2 535,04 грн. надмірно визначеної суми орендної плати за землю за листопад 2012 року та в частині 633,76 грн. штрафних (фінансових) санкцій, і не задовольняє скаргу платника в певній частині. Дане рішення отримано позивачем рекомендованим листом з повідомленням про вручення 23.05.2013.

30.05.2013 ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» направлено на адресу Міністерства доходів і зборів України скаргу № 26 на рішення про результати розгляду первинної скарги.

На підставі вищезгаданого акту перевірки та рішення про результати розгляду первинної скарги, відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 29.05.2013 № 0000380152, за яким загальна сума грошового зобов'язання, що підлягає сплаті становить 103 937,96 грн., з яких за основним платежем - 86 191,62 грн. та за штрафною (фінансовою) санкцією - 17 746,34 грн.

Дане податкове повідомлення-рішення було отримано позивачем рекомендованим листом з повідомленням про вручення 03.06.2013, про що в матеріалах справи міститься відповідне поштове повідомлення.

Як вбачається зі змісту ст. 60 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення вважаються відкликаними якщо контролюючий орган зменшує нараховану суму грошового зобов'язання раніше прийнятого податкового повідомлення-рішення або суму податкового боргу, визначену в податковій вимозі. Згідно з п. 60.4 ст. 60 Податкового кодексу України, у випадках, визначених пп. 60.1.3 та 60.1.5 цієї статті, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними з дня надходження до платника податків податкового повідомлення-рішення або податкової вимоги, які містять зменшену суму податкового зобов'язання або податкового боргу.

Отже, податкове повідомлення-рішення від 08.02.2013 № 0000380152 вважається відкликаним.

04.06.2013 ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» подано до Міністерства доходів і зборів України скаргу № 27 на податкове повідомлення-рішення від 29.05.2013 № 0000380152.

За результатами розгляду скарг позивача від 30.05.2013 № 26, від 04.06.2013 № 27, Міністерством доходів і зборів України прийнято рішення від 13.06.2013 № 8111/7/00-99-10-01-15 про результати розгляду повторних скарг, яким залишено без змін податкове повідомлення-рішення Бердянської ОДПІ від 08.02.2013 № 0000380152, з урахуванням рішення Головного управління Міндоходів у Запорізькій області від 21.05.2013 № 181/10/10-420, прийнятого за розглядом скарги, а скаргу - без задоволення. Вказане рішення отримано ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» 17.06.2013.

Не погодившись із винесеним податковим повідомленням рішенням і рішеннями, винесеними за результатами розгляду скарг, позивач звернувся до суду.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з пп. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Як передбачено ст. 270 Податкового Кодексу України об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про плату за землю» від 03.07.1992 № 2335-ХІІ (далі - Закон № 2535-ХІІ), використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. За земельні ділянки, надані в оренду, справляється орендна плата.

Як вбачається зі змісту ст. 13 Закону України «Про оренду землі» від 06.10.1998 № 161-ХІV (далі - Закон № 161-ХІV), договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Статтею 15 Закону № 161-ХІV передбачені істотні умови договору оренди. Так, до істотних умов договору оренди належать: об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін; умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки.

Даним Законом також встановлений граничний розмір орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, які є обов'язковими при укладанні відповідних договорів.

Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону № 161-ХІV, орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, - договір оренди такої земельної ділянки (ст. 13 Закон № 2535-ХІІ).

Відповідно до п. 288.4 ст. 288 Розділу ХІІІ «Плата за землю» Податкового кодексу України, розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Підпунктом 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України передбачено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою:

для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;

для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Згідно зі ст. 14 Закону № 2535-ХІІ, платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.

Відповідно до ст. 30 Закону № 161-ХІV, зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Як встановлено приписами ч. 1, 3 ст. 653 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі - ЦК України) у разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо. У разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту (ч. 1 ст. 654 ЦК України).

Згідно зі ст. 24, 30 Закону № 161-ХІV та п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого надавати органу доходів і зборів за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган доходів і зборів про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Відповідно до ст. 19-1 Податкового кодексу України, контролюючі органи виконують такі функції, зокрема: здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів; контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.

Однак аналіз вищезазначених нормативно-правових актів свідчить про те, що ініціативою внесення будь-яких змін до договорів оренди землі, в тому числі що стосується зміни розміру орендної плати, наділена виключно одна зі сторін подібних договорів.

Суд дійшов до висновку, що суб'єкт владних повноважень, який не є учасником договору, не може здійснювати владні управлінські функції шляхом втручання у відносини сторін, вносити свої зміни або корективи щодо умов викладених у договорі. Так, він має право контролювати належність виконання договору та відповідність його умов чинному законодавству України, проте в рамках своїх повноважень. Якщо, на думку суб'єкта владних повноважень, укладений між сторонами договір спрямований на ухилення від сплати податків, останній, за допомогою адміністративних заходів, уповноважений відновити публічний порядок.

Законом України від 03.06.2008 № 309-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» змінено розмір земельного податку, що безперечно є суттєвою підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати шляхом внесення відповідних змін до договору оренди землі його учасниками, однак дана обставина не тягне за собою автоматичної зміни умов договору щодо розміру орендної плати.

Враховуючи викладене Бердянська ОДПІ не мала повноважень донараховувати ТОВ «Ресурс-Інвест Груп» суму податкового зобов'язання з орендної плати із застосуванням штрафних санкцій за податковим повідомленням-рішенням.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частини 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем не надано належних доказів на підтвердження обґрунтованості прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.

На підставі викладеного, суд вважає, що податкове повідомлення рішення від 29.05.2013 за № 0000380152, прийняте Бердянською ОДПІ Запорізької області ДПС підлягає скасуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись статтями 2, 11, 71, 94, 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та нечинним податкове повідомлення-рішення від 29.05.2013 за № 0000380152 у повному обсязі.

Судові витрати у розмірі 1 039 (одна тисяча тридцять дев'ять) грн. 38 коп. присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Ресурс-Інвест Груп» (код ЄДРПОУ 30293983) з Державного бюджету України.

Постанова набирає законної сили відповідно до частини 1 статті 254 КАС України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-186 КАС України.

Суддя Д.В. Татаринов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2013
Оприлюднено04.11.2013
Номер документу34446882
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/5830/13-а

Постанова від 30.09.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Постанова від 03.07.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Постанова від 30.09.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 17.09.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 17.07.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 01.07.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні