Ухвала
від 04.11.2013 по справі 30/65
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

04.11.2013 р. Справа№ 30/65

За скаргою: Львівсько-Волинського воєнізованого гірничорятувального (аварійно-рятувальний) загону, м. Червоноград

на дії: Відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Львівській області, м. Львів

по справі №30/65

За позовом: Львівсько-Волинський воєнізований гірничорятувальний загін, м. Червоноград

до відповідача: ДП „Львіввугілля" в особі ВП „Вантажно-транспортне підприємство", м.Червоноград

про стягнення 11 577, 06 грн.

Cуддя Н.Мороз

при секретарі Н. Кривка

За участю представників сторін:

від заявника - Гнатишин А. М.

від боржника - н/з

від органу виконання судових рішень - н/з

Львівсько-Волинський воєнізований гірничорятувальний (аварійно-рятувальний) загін, м. Червоноград звернувся до суду в порядку ст. 121-2 ГПК України зі скаргою на дії Відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Львівській області, м. Львів по справі № 30/65 за позовом Львівсько-Волинського воєнізованого гірничорятувального загону, м. Червоноград до відповідача ДП „Львіввугілля" в особі ВП „Вантажно-транспортне підприємство", м. Червоноград про стягнення 11 577, 06 грн.

Ухвалою суду від 28.08.2013р. розгляд скарги призначено на 24.09.2013р.

24.09.2013р., 02.10.2013р., 21.10.2013р., 28.10.2013р. розгляд скарги відкладався з підстав, викладених у відповідних ухвалах.

Ухвалою суду від 29.10.2013р. строк розгляду скарги продовжено на 15 днів.

В судове засідання 04.11.2013р. представник скаржника (стягувача) з'явився, скаргу просить задоволити.

Представник боржника в судове засідання не з'явився, клопотанням від 09.10.2013р. №1/783 просить суд розглядати скаргу за відсутності представника «ДП «Львіввугілля».

Представник відділу державної виконавчої служби в судове засідання не з'явився. У письмових поясненнях від 28.10.2013р. проти поданої скарги заперечив, зазначивши, що державним виконавцем зроблено правильний висновок про неможливість звернення стягнення на кошти боржника відкриті в органах Казначейства, оскільки існує заборона щодо такого звернення.

Розглянувши скаргу, заслухавши пояснення представників сторін та державного виконавця, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд встановив наступне.

Рішенням господарського суду Львівської області від 02.06.2009р. у справі №30/65 позовні вимоги Львівсько-Волинського воєнізованого гірничорятувального (аварійно-рятувального) загону до ДП „Львіввугілля" в особі ВП „Вантажно-транспортне підприємство" про стягнення 11 577, 06 грн. задоволено повністю.

12.06.2009р. господарським судом Львівської області видано наказ на примусове виконання зазначеного рішення.

07.09.2009р. державним виконавцем відділу ДВС Червоноградського МУЮ винесено постанову про відкриття виконавчого провадження з виконання наказу №30/65 від 12.06.2009р.

Постановою від 15.09.2009р. ДВС Червоноградського МУЮ виконавче провадження з примусового виконання вищезазначеного документа приєднано до зведеного виконавчого провадження №3594016 про стягнення з ДП «Львіввугілля».

Постановою в.о. начальника управління ДВС ГУЮ у Львівській області Заразки О. В., матеріали виконавчого провадження передано у Відділ примусового виконання рішень управління ДВС ГУЮ у Львівській області.

У зв'язку з внесенням ДП «Львіввугілля» до Реєстру підприємств паливно-енергетичного комплексу, виконавче провадження було зупинено.

26.11.2012р. державним виконавцем винесено постанову про прийняття до виконання виконавчого провадження з примусового виконання наказу №30/65.

11.03.2013р. державним виконавцем винесено постанову про поновлення виконавчого провадження.

В ході виконавчого провадження, державним виконавцем виносились постанови про арешт коштів боржника, які скеровано до банківських установ до виконання.

Постановою державного виконавця відділу державної виконавчої служби від 13.06.2013р. ВП №14617779 виконавчий документ (наказ господарського суду Львівської області №30/65, виданий 12.06.2009р.) повернуто стягувачеві на підставі п.9 ч.1 ст. 47 ЗУ «Про виконавче провадження» у зв»язку із встановленою Законом забороною щодо звернення стягнення на майно чи кошти боржника.

Не погоджуючись з діями державного виконавця, позивач звернувся до суду зі скаргою на дії, бездіяльність органів ДВС, в якій просить суд визнати незаконною та скасувати постанову державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Львівській області про повернення виконавчого документа стягувачеві від 13.06.2013р. ВП №14617779; визнати незаконною бездіяльність відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Львівській області в частині примусового виконання наказу Господарського суду Львівської області, а також Постановити рішення, яким зобов'язати відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Львівській області відновити виконавче провадження ВП №14617779.

Свою позицію обґрунтовує тим, що у боржника існує 120 рахунків у банках, лише 26 з яких відкриті в органах казначейства, однак державним виконавцем зазначену обставину повністю проігноровано та невраховано рахунки ДП „Львіввугілля" у банках, чим грубо порушено вимоги ч. 2 ст. 52 ЗУ «Про виконавче провадження», оскільки не використано передбачену Законом підставу та можливість звернути стягнення на кошти боржника на рахунках і вкладах, відкритих у банках.

Майно Державного підприємства "Львіввугілля" є державною власністю і закріплюється за ним на праві повного господарського відання. Підприємство відноситься до категоріїї підприємства, на які поширюється дія Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" 32864-ІІІ від 29.11.2001 року. Все належне підприємству майно, залучене до виробничого процесу підприємства. Підприємство не володіє майном спільно з іншими особами, майно підприємства не знаходиться в інших осіб чи в заставі. Відповідно до листа № 7/519 від 26.03.2013р. Генерального директора ДП "Львіввугілля" майна яке не задіяне в технологічному ланцюжку видобутку вугілля і можливої реалізації по балансу ДП "Львівугілля" немає.

З метою забезпечення економічної безпеки держави, недопущення руйнування цілісних майнових комплексів державних підприємств, захисту інтересів держави підчас реалізації майна господарських товариств, у статутних фондах яких частка держави становить не менше 25 відсотків, статтею Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна", встановлено мораторій на застосування примусової реалізації майна державних підприємств та господарських товариств, у статутних фондах яких частка держави становить не менше 25 відсотків, до вдосконалення визначеного законами України механізму примусової реалізації майна.

Згідно із положеннями п.9 ч.1 ст.47 Закону України "Про виконавчу службу", виконавчий документ, на підставі якого відкрито виконавче провадження, за яким виконання не здійснювалося або здійснено частково, повертається стягувачу у разі, якщо наявна встановлена законом заборона щодо звернення стягнення на майно чи кошти боржника, якщо у нього відсутнє інше майно чи кошти, на які можливо звернути стягнення, а також щодо проведення інших виконавчих дій стосовно боржника, що виключає можливість виконання відповідного рішення.

Як пояснив державний виконавець у судових засіданнях, в процесі здійснення виконавчого провадження державним виконавцем встановлено, що боржник має відкриті рахунки в органах Казначейства.

Статтею 3 Закону України "Про виконавчу службу" передбачено, що у випадках, передбачених законом, рішення судів та інших органів щодо стягнення коштів виконуються органами доходів і зборів, банками та іншими фінансовими установами. Рішення зазначених органів можуть виконуватися відповідно до закону також іншими органами, установами, організаціями, посадовими особами та громадянами.

У відповідності до ст. 3 вказаного Закону, рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Згідно із положеннями п.3 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів, затвердженого постановою КМУ №845 від 03.08.2011 року, рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій).

Відтак, посилання скаржника щодо протиправності дій державного виконавця є безпідставними та спростовуються положеннями чинного законодавства, а факт порушення останнім прав та інтересів скаржника не підтверджений жодними належними та допустимими доказами. Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про правомірність прийняття 13.06.2013р. державним виконавцем Відділу ПВР управління ДВС Головного управління юстиції у Львівській області постанови про повернення виконавчого документа стягувачу у виконавчому провадженні № 14617779 про примусове виконання наказу господарського суду Львівської області №30/65 від 12.06.2009р. та додержання вимог чинного законодавства при здійсненні оскаржуваних дій.

Аналогічна позиція викладена у Постанові Львівського апеляційного господарського суду від 21.10.2013р. у справі №4/3515-13/476.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку в задоволенні скарги відмовити повністю.

Керуючись ст.ст.86, 121-2 ГПК України, суд,-

УХВАЛИВ:

У задоволенні скарги Львівсько-Волинського воєнізованого гірничорятувального (аварійно-рятувальний) загону, м. Червоноград,- відмовити повністю.

Суддя Мороз Н.В.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення04.11.2013
Оприлюднено11.11.2013
Номер документу34634183
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —30/65

Ухвала від 08.02.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ващенко Т.М.

Ухвала від 15.04.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мороз Н.В.

Ухвала від 28.10.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мороз Н.В.

Ухвала від 24.09.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мороз Н.В.

Ухвала від 29.10.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мороз Н.В.

Ухвала від 27.05.2014

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мороз Н.В.

Постанова від 13.01.2014

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 27.12.2013

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 06.12.2013

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Хабіб М.І.

Ухвала від 04.11.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Мороз Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні