УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 вересня 2013 р.Справа № 820/4439/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Кононенко З.О.
Суддів: Бондара В.О. , Донець Л.О.
за участю секретаря судового засідання Губарь А.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.07.2013р. по справі № 820/4439/13-а
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Слобожанський м'ясокомбінат 2"
до Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області
про скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИЛА:
Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 23.07.2013р. позов задоволено.
Скасовано податкове повідомлення - рішення Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби № 0000032220 від 14.01.2013 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання Товариству з обмеженою відповідальністю "Слобожанський м'ясокомбінат 2" за платежем: податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), 3014010100, на 32814,00 гривень, у тому числі за основним платежем - 28866 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 3949 грн.
Скасовано податкове повідомлення - рішення Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби № 0000042220 від 14.01.2013 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання Товариству з обмеженою відповідальністю "Слобожанський м'ясокомбінат 2" за платежем: податок на прибуток приватних підприємств, 3011021000, на 35823,50 гривень, у тому числі за основним платежем - 31678 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 4145,50 грн.
В апеляційній скарзі відповідач, Індустріальна об'єднана державна податкова інспекція м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, зазначає, що оскаржувана постанова прийнята без повного та всебічного з'ясування всіх обставин справи, в порушення норм матеріального та процесуального права, є необґрунтованою та підлягає скасуванню.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм чинного законодавства, колегія суддів апеляційної інстанції, переглядаючи судове рішення у даній справі в межах апеляційної скарги у відповідності до ч.1 ст. 195 КАС України, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2" діє на підставі Статуту зі змінами (а.с. 95-110 том 1), зареєстровано в якості юридичної особи 27.01.2006 року Виконавчим комітетом Харківської міської ради (код ЄДРПОУ 33901840), що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с. 93-94 том 1), та перебуває на обліку в Індустріальній ОДПІ м. Харкова.
Як вбачається з матеріалів справи, фахівцями Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби (правонаступником якої є Індустріальна ОДПІ м. Харкова) було проведено позапланову виїзну перевірку ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2" (код ЄДРПОУ 33901840) з питань дотримання вимог податкового законодавства за червень, липень 2011 року, січень 2012 року по взаємовідносинам з СТ "Агропромм'ясо" (код ЄДРПОУ 36718832), за результатами якої було складено акт №3673/22-207/33901840 від 21.12.2012 року (а.с. 11-24 том 1).
Висновками акту перевірки акт №3673/22-207/33901840 від 21.12.2012 року встановлені наступні порушення позивачем: п.138.2 ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України, яке призвело до заниження до сплати в бюджет суми податку на прибуток на загальну суму 31678 грн., у тому числі за 2 квартал 2011 року на суму 15096 грн., за 1 квартал 2012 року на 16582 грн.; п.198.3 п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, а саме встановлено заниження до сплати в бюджет суми податку на додану вартість всього у сумі 28866 грн., у тому числі за червень 2011 року на суму 13074 грн., за січень 2012 року на суму 15792 грн.
Не погодившись з вищезазначеними висновками акту перевірки позивач надав до Індустріальної міжрайонної державної податкової інспекції м. Харкова Харківської області Державної податкової служби свої заперечення від 02.01.2013 року №1 (а.с. 25-27 том 1), на які отримав відповідь від 10.01.2013 року №27/10/22.2-16, якою висновки акту перевірки залишено без змін (а.с. 28-30 том 1).
На підставі вищезазначених висновків акту перевірки 14.01.2013 року Індустріальною міжрайонною державною податковою інспекцією м. Харкова Харківської області Державної податкової служби були прийняті податкові повідомлення-рішення №0000032220 про збільшення суми грошового зобов'язання ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2" за платежем: податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), 3014010100, на 32814,00 гривень, у тому числі за основним платежем - 28866 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 3949 грн.; та № 0000042220 про збільшення суми грошового зобов'язання ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2" за платежем: податок на прибуток приватних підприємств, 3011021000, на 35823,50 гривень, у тому числі за основним платежем - 31678 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 4145,5 грн. (а.с. 31-34 том 1).
Не погодившись з вказаними податковими повідомленнями рішеннями позивач оскаржив їх до вищестоящих органів, подавши скаргу до Державної податкової адміністрації у Харківській області від 28.01.2013 року №05/01 (а.с. 35-38 том 1) та скаргу до Державної податкової служби України від 12.04.2013 року №03/04 (а.с. 43-46 том 1), за результатами розгляду яких рішеннями від 27.03.2013 року та від 07.05.2013 року зазначені податкові повідомлення рішення залишені без змін, а скарги - без задоволення (а.с. 39-42, 48-50 том 1).
Як вбачається з акту перевірки №3673/22-207/33901840 від 21.12.2012 року, підставою для прийняття спірних податкових повідомлень-рішень стали встановлені в ході перевірки обставини формування позивачем витрат по придбаній у СТ "Агропромм'ясо" продукції (м'ясо ялович.) в 2 кварталі 2011 року та 1 кварталі 2012 року, а також включення до складу податкового кредиту у червні 2011 року та січні 2012 року суми податку на додану вартість на підставі податкових накладних виписаних СТ "Агропромм'ясо" без мети реального настання правових наслідків, з метою заниження об'єкту оподаткування, несплати податків.
Вищевикладене, на думку відповідача, призвело до заниження суми податку на прибуток до сплати на загальну суму 31678 грн., а також заниження суми податку на додану вартість до сплати на загальну суму 28866 грн.
Задовольняючи позов суд першої інстанції виходив з того, що господарська операція позивача з вищезазначеним контрагентом була направлена на реальне настання правових наслідків, що підтверджується доданими до матеріалів справи (видатковими та податковими накладними, договорами та іншими первинними документами), а саме реальне понесення витрат у власній господарській діяльності та фактичне придбання товару, який було використано у господарській діяльності. Сама по собі відсутність під час перевірки перевізних документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції. Крім цього, законодавством України не передбачена відповідальність юридичної особи за можливими допущеними порушеннями законодавства інших юридичних осіб, на господарюючих суб'єктів не покладається обов'язок та не надається право контролювати дотримання законодавства платником податків, який виступає контрагентом у господарській операції.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступних підстав.
Згідно зі статтею 1 Закону України від 16.07.99 N 996-ХІУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.
Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов'язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.
Виходячи із змісту положень Податкового кодексу витрати - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником) (п.п. 14.1.27 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).
Відповідно до п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Згідно з п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
З 01.01.2011 року відносини з приводу формування податкового кредиту врегульовані Податковим кодексом України.
Положеннями Податкового кодексу України передбачено, що податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу ( п.п. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).
Згідно з п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Згідно з п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Таким чином, витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток мають бути фактично здійснені, пов'язані з господарською діяльністю платника податку та підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, належним чином оформленими, а наявність у платника податку (позивача у справі) виданих йому податкових накладних і сплата вартості отриманого товару з ПДВ є достатніми підставами для визначення податкового кредиту з урахуванням підтвердження реального здійснення господарської операції та з метою подальшого використання товару в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Як вбачається з матеріалів справи, між ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2" та СТ "Агропромм'ясо" було укладено договір на поставку продукції №1-04 від 11.04.2011 року (а.с. 51-52 том 1). Згідно договору СТ "Агропромм'ясо" "Постачальник" зобов'язується продати м'ясо та м'ясопродукти (продукція) за цінами, діючими на момент відвантаження, а ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2" "Покупець" - оплати та прийняти вищевказану продукцію.
Відповідно до п. 1.2 вказаного договору орієнтована сума договору складає 100000,00 грн. Пунктом 3.2 договору передбачено, що доставка продукції проводиться автотранспортом Постачальника. Згідно п. 4.1 договору оплата за продукцію здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника або внесенням готівки в касу Постачальника.
На виконання умов вказаного договору СТ "Агропромм'ясо" у червні, липні 2011 року та січні 2012 року поставило ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2" продукцію (м'ясо ялович. 1 кат. б/в) на загальну суму 251558 грн., у т.ч. ПДВ - 41926,34 грн., що підтверджується видатковими накладними №58 від 01.07.2011 року на загальну суму 78364,00 грн., у т.ч. ПДВ - 13060,67 грн.; №43 від 09.06.2011 року на загальну суму 78442,00 грн., у т.ч. ПДВ - 13073,67 грн.; №11 від 06.01.2012 року на загальну суму 44446,50 грн., у т.ч. ПДВ - 7407,75 грн.; №9 від 05.01.2012 року на загальну суму 50305,50 грн., у т.ч. ПДВ - 8384,25 грн. (а.с. 57-60 том 1).
Отримання вищезазначеної продукції від Постачальника здійснювала уповноважена особа - Камсков О.Л. за довіреностями №112 від 09.06.2011 року, №114 від 01.07.2011 року, №136 від 05.01.2012 року, №137 від 06.01.2012 року, що внесені до реєстру виданих довіреностей (а.с. 145-150 том 1).
Позивачем здійснено оплату СТ "Агропромм'ясо" за отриману продукцію шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника, що підтверджується банківськими виписками та розрахунками з постачальниками (а.с. 76-84 том 1).
Доставка продукції проводилась згідно п. 3.2 договору №1-04 від 01.07.2011 року автотранспортом СТ "Агропромм'ясо".
СТ "Агропромм'ясо" виписано та надано позивачу податкові накладні №58 від 01.07.2011 року на загальну суму 78364,00 грн., у т.ч. ПДВ - 13060,67 грн.; №43 від 09.06.2011 року на загальну суму 78442,00 грн., у т.ч. ПДВ - 13073,67 грн.; №11 від 06.01.2012 року на загальну суму 44446,50 грн., у т.ч. ПДВ - 7407,75 грн.; №9 від 05.01.2012 року на загальну суму 50305,50 грн., у т.ч. ПДВ - 8384,25 грн. (а.с. 62-65 том 1).
Відповідні суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до податкового кредиту відповідного періоду, відображено у реєстрі отриманих податкових накладних (а.с. 183-198 том 1), які відповідають даними додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та даним декларації з ПДВ за червень, липень 2011 року, січень 2012 року, а також задекларовано відповідні суми витрат, що враховуються при визначенні об'єкту оподаткування, що не заперечується відповідачем.
Вищезазначені операції відображено ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2" в бухгалтерському обліку: Д-т 201 "Сировина та матеріали" - 209631,66 грн., Д-т 64 "Податковий кредит" - 41926,34 грн., К-т 631 "Розрахунки з постачальниками" - 251558 грн.
На вищезазначену продукцію Державним комітетом ветеринарної медицини України СТ "Агропромм'ясо" видані наступні ветеринарні свідоцтва: БЛ-16 №999117 від 01.07.2011 року, БЛ-16 №261709 від 06.01.2012 року, БЛ-16 №261708 від 05.01.2012 року, БЛ-16 №998388 від 09.06.2011 року (а.с. 67-70 том 1) та посвідчення про якість продукції №58 від 01.07.2011 року, №11 від 06.01.2012 року, №9 від 05.01.2012 року, №43 від 09.06.2011 року (а.с. 72-75 том 1), для направлення продукції до ТОВ "Слобожанський м'ясокомбінат 2".
Придбану продукцію у СТ "Агропромм'ясо" використано позивачем для виробництва м'ясних продуктів, що підтверджується наступними актами обвалки: від 12.01.2012 року, від 10.06.2011 року та від 01.07.2011 року (а.с. 111, 140-141 том 1), в подальшому вироблені м'ясні продукти позивачем було реалізовано споживачам відповідно до звіту щодо відвантажень та звітів руху сировини, копії яких приєднані до матеріалів справи, що підтверджується приєднаними до матеріалів справи копіями договорів (а.с. 151-182 том 1), та узгоджується з видами діяльності позивача відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АА №519238 (а.с. 94 том 1), а також підтверджується наявністю в штаті підприємства відповідних працівників відповідно до штатного розкладу, затвердженого наказом №2-П від 03.01.2011 року (а.с. 142-143 том 1), наявністю нежитлових приміщень для підприємства, що переробляє м'ясо, за договором оренди від 01.01.2011 року (а.с. 144 том 1).
З матеріалів справи вбачається, що жодних зауважень чи претензій до правоздатності і дієздатності юридичних осіб, які є сторонами спірного правочину, відповідності спірного правочину вимогам закону, належності складання первинних документів за спірним правочином відповідачем ані при проведенні перевірки, ані в ході судового розгляду не пред'являлось. Судом також встановлено, що мотиви фізичної відсутності товару у спірних правовідносинах, вартісних показників придбаного товару, оплаті вартості придбаного товару не були покладені суб'єктом владних повноважень в основу спірних рішень.
Окрім цього, відповідно до п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
Як вбачається з акту перевірки №3673/22-207/33901840 від 21.12.2012 року відповідачем не спростовується, що на час здійснення фінансово-господарської операції СТ "Агропромм'ясо" було зареєстровано як платник податку в податковому органі та якому присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість, що також підтверджується свідоцтвами про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 №600218 та про реєстрацію платника податку на додану вартість №100271593 (а.с. 53-54 том 1).
Крім того, видами діяльності СТ "Агропромм'ясо", зокрема, є оптова та роздрібна торгівля м'ясом та м'ясними продуктами відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АБ №271446 (а.с. 55 том 1).
Вказані первинні документи відповідають приписам ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. № 88, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за № 168/704) та не спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, що призводить до зміни в структурі активів платника податків.
Наявні у справі документи засвідчують, що безготівкові кошти були списані з рахунків позивача, тобто вибули з його власності. Судом не встановлено фактів повернення цих коштів до позивача, наявності у позивача та вказаного в акті перевірки контрагента позивача спільного інтересу щодо їх отримання. Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" операція по списанню коштів з банківських рахунків платника податку призводить до зміни стану та структури активів і зобов'язань такого платника. Отже, приєднані до справи документи про рух безготівкових коштів визнаються судом належними та допустимими доказами реальності вчиненої між позивачем та контрагентом позивача господарської операції.
З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що господарська операція позивача з вищезазначеним контрагентом була направлена на реальне настання правових наслідків, що підтверджується доданими до матеріалів справи (видатковими та податковими накладними, договорами та іншими первинними документами), а саме реальне понесення витрат у власній господарській діяльності та фактичне придбання товару, який було використано у господарській діяльності.
Відповідно дороз'яснень інформаційного листа від 01.11.2011 року №1936/11/13-11 Вищого адміністративного суду України, документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податкового обліку, повинні оцінюватися з урахуванням специфіки кожної господарської операції - умов перевезення, зберігання товарів, зміст послуг, що надають тощо.
При цьому сама собою наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов'язаннях платника податку у зв'язку з його господарською діяльністю мали місце.
Наведені вище документи первинного бухгалтерського обліку, які також досліджувались податковим органом під час проведення перевірки позивача (а.с. 1 том 2), підтверджують здійснення руху активів та зміни у власному капіталі та зобов'язаннях позивача.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що позивачем по взаємовідносинам з його контрагентом - СТ "Агропромм'ясо", правомірно віднесено до складу витрат та податкового кредиту відповідні суми витрат та суми ПДВ.
Крім того, як вбачається з акту перевірки №3673/22-207/33901840 від 21.12.2012 року, єдиним мотивом, на підставі якого суб'єкт владних повноважень дійшов до висновків, викладених в акті перевірки позивача, є виключно висновки податкового органу, викладені в акті від 03.07.2013 року №20051/23-309 "Про результати позапланової виїзної перевірки СТ "Агропромм'ясо" з питань дотримання вимог податкового законодавства, валютною та іншого законодавства за період з 16.02.2010р. по 31.03.2012р. (а.с. 5-50 том 2), про не підтвердження реальності здійснення господарських відносин з контрагентами, їх вид, обсяг, якість та розрахунки, а саме встановлення відсутності об'єктів оподаткування та неможливості реального здійснення СТ "Агропромм'ясо" операцій по ланцюгу постачання.
Законодавством України не передбачена відповідальність юридичної особи за можливими допущеними порушеннями законодавства інших юридичних осіб, на господарюючих суб'єктів не покладається обов'язок та не надається право контролювати дотримання законодавства платником податків, який виступає контрагентом у господарській операції.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Таким чином, колегія суддів дійшла висновку, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, а тому не вбачає підстав для його скасування. Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують.
Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 199, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Індустріальної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області залишити без задоволення.
Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.07.2013р. по справі № 820/4439/13-а залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя (підпис)Кононенко З.О. Судді (підпис) (підпис) Бондар В.О. Донець Л.О. Кононенко З.О.
Повний текст ухвали виготовлений 01.10.2013 р.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2013 |
Оприлюднено | 11.11.2013 |
Номер документу | 34638709 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Кононенко З.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні