ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
17 жовтня 2013 р. Справа №801/8039/13-а
(12:29) м. Сімферополь
Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., за участю секретаря Желудкової О.О., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Приватного підприємства "Арон"
до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень
за участю представників сторін:
від позивача - Герасименко Н.А., дов., Заець О.В., дов.
відповідача - не з`явився.
Суть спору:
Приватне підприємство "Арон" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0002872204, № 0002882204 від 20.02.2013 року та № 0003752208 від 14.05.2013 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається те, що податкові повідомлення- рішення № 0002872204, № 0002882204 від 20.02.2013 року та № 0003752208 від 14.05.2013 року прийняті відповідачем в порушення вимог чинного податкового законодавства, а тому мають бути визнані протиправними та скасовані.
Відповідачем письмових заперечень проти позову не надано.
Ухвалою Окружного адміністративно суду АР Крим від 17.10.2013 р. замінено відповідача по справі його правонаступником Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим.
Представники позивача у судовому засіданні позов підтримали, просили позов задовольнити в повному обсязі з підстав, викладених в позовній заяві.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином.
З урахуванням вищевикладеного, дослідивши матеріали справи, оцінивши у сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до ст.ст. 2, 3, 17 КАС України, згідно з якими визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.
Посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС проведена позапланова невиїзна документальна перевірка ПП « Арон » з питань взаємовідносин з ТОВ БВП «Строитель-плюс» , Фірма «Капітель Плюс» за період з 01.10.2009 р по 30.09.2012 р. за результатами якої складений акт № 759/228/30448536 від 13.02.2013 р. , у якому встановлено порушення п.5.1, п.п. 5.2.1 п. 5.2, п. п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" (iз змінами та доповненнями ) від 22.05.1997 №283/97-ВР , п.44.1 ст.44 п.138.1. п.138.2 п.138.6, п.138.8, п.п.138.8.1 ст.138, п.п.139.1.9. п.139.1. ст.139 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-V1 (iз змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на прибуток у сумі 235273 грн., у тому числі :
1 півріччя 2010р. -19147 грн.,3 квартал 2010р.-108201грн.,4 квартал 2010р - 64144 грн.,3 квартал 2011р.-33063 грн.
Також встановлено порушення п.п.3.1.1., п.3.1. ст.3, п.п. 7.4.1. ,п.п.7.4.5 п.7.4 п.п.7.7.1. п.7.7. ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.97р. №168/97-ВР п.185.1 ст.185. п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198, п. 200.1 ст.200 Податкового Кодексу України від 02.12.2010р. №2755-V1 (з наступними змінами), внаслідок чого перевіркою встановлено занижения суми податку на додану вартість у сумі 140164,00 грн. , у тому числі :
квітень 2010р.-8248 грн., травень 2010р.-4640 грн., червень 2010р.-2429 грн., липень 2010р.-2042 грн., серпень 2010р.-36972 грн., вересень 2010р. -547грн., листопад 2010р.-961 грн., липень 2011р.-15083 грн., серпень 2011р. -667 грн.
На підставі даного акту, відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.02. 2013 року № 0002872204 про заниження податку на прибуток по взаємовідносинах з фірмой «Капитель Плюс и ТОВ БВП « Строитель плюс» за період с 01.10.2009р. по 30.09.2012р на загальну суму 272428 грн. та податкове повідомлення-рішення від 20.02. 2013 року №0002882204 про завищення податкового кредиту по взаємовідносинах з фірмой «Капитель Плюс» и ТОВ БВП « Строитель плюс» на загальну суму 164486 грн. 15.03.2013 р.
ПП «Арон» була подана скарга на податкове повідомлення-рішення № 0002872204 від 20 .02 .2013р. та податкове повідомлення-рішення № 0002882204 від 20.02 .2013 р. в ДПА в АР Крим.
Рішенням ДПА в АР Крим від 26.04.2013 р. № 1082/10/102-14 скарга залишена без задоволення і прийнято додаткове податкове повідомлення-рішення № 0003752208 від 14 .05 .2013р. на загальну суму 60443.75 грн.
Як вбачається з акту перевірки, підставою для висновку податкового органу про завищення позивачем витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податку на прибуток, сум від`ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток та завищення податкового кредиту є їх формування за рахунок угод з контрагентами ТОВ БВП «Строитель-плюс» , Фірма «Капитель Плюс» , які не спрямовані на настання реальних наслідків та на здійснення господарської діяльності..
Якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках, то відповідно до п.п.54.3.2 п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством.
Відображення суми податкових зобов'язань проводиться платником податку на підставі результатів господарської діяльності.
Відповідно до п.п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Правові засади регулювання, організації ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначає Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 р. № 996.
Згідно з ч.2 ст.3 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що відомості про господарську операцію та підтвердження її здійснення містяться у первинному документі.
Тобто будь-які документи (у тому числі, договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.
З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братись до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Вказана позиція викладена, зокрема, в листі Вищого адміністративного суду України від 02.06.2011 р. № 742/11/13-11.
Згідно зі ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.
Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Тобто визначальною (обов'язковою) ознакою господарської операції є спричинення реальних змін майнового стану платника податків, що кореспондується з п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, відповідно до якого датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
-або дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають поставці, а у разі поставки товарів/ послуг за готівкові грошові кошти - дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку;
-або дата відвантаження товарів, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання послуг платником податку.
Отже, при здійсненні господарської діяльності суб'єктами господарювання проводяться певні господарські операції - дії, що викликають зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємств, про що зазначено у ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" № 996 від 16.07.99 р.
Відповідно до п.п.7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість", що діяв на час здійснення спірних правовідносин за період 2009 - 2010 роки, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
-придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
-придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п.п. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чимитними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).
Відповідно до п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається, зокрема, дата здійснення першої з подій:
- або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;
- або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).
Відповідно до п.п. 7.2.1 п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазначені окремими рядками:
а) порядковий номер податкової накладної;
б) дату виписування податкової накладної;
в) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість;
г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);
д) місце розташування юридичної особи або місце податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість;
е) опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількість (обсяг, об'єм);
є) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах отримувача;
ж) ціну поставки без врахування податку;
з) ставку податку та відповідну суму податку у цифровому значенні;
и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.
Відповідно до п.п. 7.2.6 п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту. Як виняток з цього правила, підставою для нарахування податкового кредиту при поставці товарів (послуг) за готівку чи з розрахунками картками платіжних систем, банківськими або персональними чеками у межах граничної суми, встановленої Національним банком України для готівкових розрахунків, є належним чином оформлений товарний чек, інший платіжний чи розрахунковий документ, що підтверджує прийняття платежу постачальником від отримувача таких товарів (послуг), з визначенням загальної суми такого платежу, суми податку та податкового номера постачальника.
У разі відмови з боку постачальника товарів (послуг) надати податкову накладну або при порушенні ним порядку її заповнення отримувач таких товарів (послуг) має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум цього податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку внаслідок придбання таких товарів (послуг).
Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 розділу І цього Кодексу, та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього розділу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті201 цього розділу).
У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність, установлену законодавством.
Отже, наведені норми Податкового кодексу України дозволяють платнику податку формувати податковий кредит у зв'язку з реальним придбанням товарів (робіт, послуг) та на підставі відповідних розрахункових, платіжних та інших документів, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
Відповідно положень Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11. 2011р. № 1379, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.11.2011р. за № 1333/20071, податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача та надає право покупцю, зареєстрованому як платник податку, на включення до податкового кредиту витрат по сплаті податку на додану вартість.
Не дає права покупцю на віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту: відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; порушення порядку заповнення податкової накладної; податкова накладна виписана платником, звільненим від сплати податку за рішенням суду, після набрання чинності таким рішенням суду.
При цьому дані, наведені в накладній, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника, що кореспондується із п. 2 ст. 3 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів\послуг (п. 201.4 ст. 201 ПК України).
Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Органи державної податкової служби за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов'язання без застосування штрафних санкцій, передбачених розділом 11 Кодексу (п. 201.6 ст. 201 ПК України).
Отже, зі змісту наведених норм слідує, що необхідним первинним документом, який дає право платнику податків на формування податкового кредиту, є належним чином оформлена податкова накладна.
Відповідно до п.п. 2.1.1 п. 2.1 ст. 2 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 28.12.1994 р. № 334/94-ВР в редакції від 22.05.1997 р. № 283/97-ВР, що діяв на час здійснення спірних правовідносин за період 2010 р., платниками податку з прибутку підприємств є, зокрема, з числа резидентів - суб'єкти підприємницької діяльності, бюджетні, громадські та інші підприємства, установи та організації, які здійснюють діяльність, спрямовану на отримання прибутку як на території України, так і за її межами.
Відповідно до п. 5.1 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.
Відповідно до п.п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» об'єктом оподаткування є прибуток, який визначається шляхом зменшення суми скоригованого валового доходу звітного періоду, визначеного згідно з пунктом 4.3 цього Закону на:
- суму валових витрат платника податку, визначених статтею 5 цього Закону;
- суму амортизаційних відрахувань, нарахованих згідно із статтями 8 і 9 цього Закону.
Відповідно до п.п. 133.1 ст. 133 ПК України платниками податку з прибутку підприємств з числа резидентів є, зокрема, суб'єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами.
Згідно з п.138.2 ст.138 ПК України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Відповідно до п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 ПК України не включаються до складу витрат: витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
З аналізу вищенаведених норм, слідує, що підставою для включення витрат з придбання товарів (отримання робіт, послуг) до складу валових з метою обчислення об'єкта оподаткування є належним чином оформлені розрахункові, платіжні та інші первинні документи.
Згідно з п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 05.06.1995 р. № 168/704, первинні документи для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.
Відповідно до п. 2.15 та п.2.16 вищевказаного Положення забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать законодавчим та нормативним актам.
Таким чином, витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції.
Ознаками останньої є:
1) рух активів в процесі здійснення господарської операції, що підтверджується первинними документами, а також фізичними, технічними, технологічними можливостями контрагентів за змістом здійснюваної господарської операції.
2) встановлення податкового статусу постачальника товарів, придбання яких є підставою для нарахування податкового кредиту, а саме реєстрація особи, яка видає податкову накладну, у якості платника ПДВ на момент вчинення господарської операції, з урахуванням можливої обізнаності контрагента у наявності дефектів у правовому статусі останнього як платника ПДВ.
3) встановлення зв'язку між фактом придбання товарів та господарською діяльністю платника податку, що підтверджується наявністю певної господарської мети використання придбаного товару в межах господарської діяльності.
Тобто реальність вчинених господарських операцій характеризується: реальним рухом активів в процесі здійснення господарської операції (первинними документами, а також фізичними, технічними, технологічними можливостями контрагентів за змістом здійснюваної господарської операції); податковим статусом контрагента позивача як платника ПДВ на час здійснення господарської операції; наявністю безпосереднього зв'язку між фактом придбання товарів та господарською діяльністю позивача; наявністю господарської мети при укладенні правочину з контрагентом позивача.
Підтвердження постачання товару від контрагентів позивача на адресу позивача за перевіряємий період відповідно до укладених договорів, підтвердження факту оприбуткування вказаного товару за перевіряємий період, підтвердження факту сплати за вказаний товар за перевіряємий період, підтвердження використання в господарській діяльності вказаного товару за перевіряємий період, може свідчити про реальність вчинення відповідних господарських операцій, а відтак, доводити правильність визначення податкового зобов'язання та нарахування податкового кредиту.
Частина 1 ст. 79 КАС України визначає, що письмовими доказами є документи (у тому числі, електронні документи), акти, листи, телеграми, будь-які інші письмові записи, що містять в собі відомості про обставини, які мають значення для справи.
В матеріалах справи наявні наступні документи, надані позивачем на підтвердження реальності здійсненого правочину по періодах, зазначених в акті перевірки, а саме:
За договором № 220 від 19.04.2010., між ПП «Арон» і Фірмою «Капітель Плюс» за накладною № 629 від 30.04.2010., ПП «Арон» отримані путівки:
в ТОСК «Примор'я» 25.05.10., по 05.06.10., в кількості 3 шт. за ціною 3480,00 грн., за штуку на загальну суму 10 440,00 грн.
в ТОСК «Примор'я» 25.05.10 по 05.06.10., в кількості 2 шт., за ціною 3 120,00 грн. за штуку на загальну суму 6240,00 грн.
в санаторій "Полтава " 01.05.10., по 13.05.10 у кількості 1 шт. за ціною 4008,00грн.- Фірма «Капітель Плюс» видана податкова накладна № 629 від 30.04.2010., на загальну суму 20 648,00 грн. (сума ПДВ 3488,00 грн.).
За договором № 5 від 26.04.2010., укладеним між ПП «Арон» як продавцем і ПП «Ленар» як покупцем за накладною № 10 від 04.05.2010 продані путівки:
в ТОСК «Примор'я» 25.05 по 05.06.10г. в кількості 3 шт. за ціною 3720,00 грн. за штуку на загальну суму 11160,00 грн.
в ТОСК «Примор'я» 25.05.10 по 05.06.10 в кількості 2 шт. за ціною 3480,00 грн. за штуку на загальну суму 6960,00 грн.
в санаторій "Полтава " 01.05.10 по 13.05.10 в кількості 1 шт. за ціною 4380,00грн.
За договором № 229 від 26.04.10 між ПП «Арон» і Фірмою «Капітель Плюс» за накладною № 599 від 30.04.10 ПП «Арон» отримані путівки:
в санаторій "Полтава " 05.05.10 по 17.05.10 в кількості 1 шт. за ціною 3699,60грн.
в санаторій "Полтава " 14.05.10 по 24.05.10 в кількості 1 шт. за ціною 3840,00 грн.
в ТОСК «Примор'я» 06.07.10 по 15.07.10 в кількості 6 шт. за ціною 3543,40 грн. за штуку на загальну суму 21260,40 грн.
Фірмою «Капітель Плюс» видано податкова накладна № 599 від 30.04.2010г. на загальну суму 28800,00 грн. (сума ПДВ 4800,00 грн.).
За договором № 5 від 26.04.10 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і ПП «Ленар» як покупцем за накладною № 10 від 04.05.10 продані путівки:
в санаторій "Полтава " 05.05.10 по 17.05.10 в кількості 1 шт. за ціною 3960,00 грн.,
в санаторій "Полтава " 14.05.10 по 24.05.10 в кількості 1 шт. за ціною 4080,00грн.
в ТОСК «Примор'я» 06.07.10 по 15.07.10 в кількості 6 шт. за ціною 3780,00 грн. за штуку на загальну суму 22680,00 грн.
ПП «Арон» видані податкові накладні № 5 від 06.04.10 на суму 15000,00 грн. (ПДВ 2500,00 грн.), № 6 від 15.04.10 на суму 1000,00 грн. (ПДВ 166,67 грн.), № 7 від 16.04.10 на суму 15000,00 грн. (ПДВ 2500,00 грн.), № 8 від 21.04.10 на суму 18000,00 грн. (ПДВ 3000,00 грн.), № 9 від 28.04.10 на суму 5000,00 грн. (ПДВ 833,33 грн.) ПП «Ленар» на передоплату.
За договором № 311 від 25.05.10 між ПП «Арон» і Фірмою «Капітель Плюс» за накладною № 747 від 31.05.10 ПП «Арон» отримані путівки:
в ДОТ "Берег " 06.07.10 по 15.07.10 в кількості 8 шт. за ціною 3480,00 грн. за штуку на загальну суму 27840,00 грн.
Фірма «Капітель Плюс» видана податкова накладна № 744 від 31.05.10 на загальну суму 27840,00 грн. (сума ПДВ 4640,00 грн.).
За договором № 5/1 від 05.05.10 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і ПП «Ленар» як покупцем за накладною № 14 від 01.06.10 продані путівки:
в ДОТ "Берег " 06.07.10 по 15.07.10 в кількості 8 шт. за ціною 3576,00 грн. на загальну суму 28608,00 грн.
ПП «Арон» видана податкова накладна ПП «Ленар» № 13 від 27.05.10 на суму 79000,00 грн. (ПДВ 13166,67 грн.).
За договором № 547 від 02.07.10 між ПП «Арон» і Фірмою «Капітель Плюс» за накладною № 1085 від 10.07.10 ПП «Арон» отримані путівки:
в ТОК «Чайка» 10.07.10 по 20.07.10 у кількості 37 шт. за ціною 1680,00 грн. за штуку на загальну суму 62160,00 грн.
в ТОК «Чайка» 20.07.10 по 30.07.10г. в кількості 42 шт. за ціною 1680,00 грн. за штуку на загальну суму 70560,00 грн.
в ТОК «Чайка» 30.07.10 по 09.08.10 у кількості 37 шт. за ціною 1680,00 грн. за штуку на загальну суму 62160,00 грн.
Фірма «Капітель Плюс» видана податкова накладна № 1085 від 10.07.10 на загальну суму 194880,00 грн. (сума ПДВ 32480,00 грн.).
За договором № 17/06/10 від 18.06.10 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і Республіканським вищим училищем фізкультури як покупцем за актом № 26 від 10.07.10 продані путівки:
в ТОК «Чайка» 10.07.10 по 20.07.10 у кількості 37 шт. за ціною 2540,00 грн. за штуку на загальну суму 93980,00 грн.
в ТОК «Чайка» 20.07.10 по 30.07.10 в кількості 42 шт. за ціною 2540,00 грн. за штуку на загальну суму 106680,00 грн.
в ТОК «Чайка» 30.07.10 по 09.08.10 у кількості 37 шт. за ціною 2540,00 грн. за штуку на загальну суму 93980,00 грн.
ПП «Арон» видана податкова накладна РВУФК № 26 від 10.07.10 на суму 294640,00 грн. (ПДВ 49106,67 грн.).
За договором № 627 від 02.08.10 між ПП «Арон» і Фірмою «Капітель Плюс» за накладною № 1426 від 09.08.10 ПП «Арон» отримані путівки:
в ТОК «Чайка» 09.08.10 по 19.08.10 в кількості 46 шт. за ціною 1680,00 грн. за штуку на загальну суму 77280,00 грн.
в ТОК «Чайка» 19.08.10 по 29.08.10 в кількості 35 шт. за ціною 1680,00 грн. за штуку на загальну суму 58800,00 грн.
Фірма «Капітель Плюс» видана податкова накладна № 1426 від 09.08.10 на загальну суму 136080,00 грн. (сума ПДВ 22680,00 грн.).
За договором № 17/06/10 від 18.06.10 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і Республіканським вищим училищем фізкультури як покупцем за актом № 34 від 30.08.10 продані путівки:
в ТОК «Чайка» 09.08.10 по 19.08.10 в кількості 46 шт. за ціною 2540,00 грн. за штуку на загальну суму 116840,00 грн.
в ТОК «Чайка» 19.08.10 по 29.08.10 в кількості 35 шт. за ціною 2540,00 грн. за штуку на загальну суму 88900,00 грн.
ПП «Арон» видана податкова накладна РВУФК № 34 від 09.08.10 на суму 205740,00 грн. (ПДВ 34290,00 грн.).
За договором № 682 від 26.08.10 між ПП «Арон» і Фірмою «Капітель Плюс» за накладною № 1648 від 02.09.10 ПП «Арон» отримані путівки:
в пансіонат «Ласкавий берег» 02.09.10 за 11.09.10 в кількості 7 шт. за ціною 2520,00 грн. за штуку на загальну суму 17640,00 грн.
в пансіонат «Ласкавий берег» 12.09.10 по 21.09.10 в кількості 7 шт. за ціною 2520,00 грн. за штуку на загальну суму 17640,00 грн.
Фірма «Капітель Плюс» видана податкова накладна № 1648 від 02.09.10 на загальну суму 35280,00 грн. (сума ПДВ 5880,00 грн.).
За договором № 14 від 01.09.10 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і ПП «Ленар» як покупцем за накладною № 36 від 03.09.10 продані путівки:
в пансіонат «Ласкавий берег» 02.09.10 за 11.09.10 в кількості 7 шт. за ціною 3800,00 грн. за штуку на загальну суму 26600,00 грн.
в пансіонат «Ласкавий берег» 12.09.10 по 21.09.10 в кількості 7 шт. за ціною 3800,00 грн. за штуку на загальну суму 26600,00 грн.
ПП «Арон» видана податкова накладна ПП «Ленар» № 13 від 27.05.10 на суму 79000,00 грн. (ПДВ 13166,67 грн.), № 10 від 05.05.10 на суму 19500,00 грн. (ПДВ 3250,00 грн.).
За договором № 958 від 15.12.2010 між ПП «Арон» і Фірмою «Капітель Плюс» за накладною № 2638 від 28.12.10 ПП «Арон» отримані путівки:
в готель «Авангард» у кількості 770 л/дн (77 шт.) за ціною 227,16 грн. за л/дн на загальну суму 174913,20 грн.
в ТОК «Золотий пляж» в кількості 560 к/дн (56 шт.) за ціною 227,16 грн. за л/дн на загальну суму 127209,60 грн.
Фірма «Капітель Плюс» видана податкова накладна № 2638 від 28.12.10 на загальну суму 302122,80 грн. (сума ПДВ 50353,80 грн.).
За договором № 28/12/10 від 28.12.2010г. укладеним між ПП «Арон» як продавцем і Республіканським вищим училищем фізкультури як покупцем за накладною № 42 від 28.12.10 продані путівки:
в готель «Авангард» у кількості 770 л/дн (77 шт.) за ціною 254,00 грн. за л/дн на загальну суму 195580,00грн.
в ТОК «Золотий пляж» в кількості 560 л/дн (56 шт.) за ціною 254,00 грн. за л/дн на загальну суму 142240,00 грн.
ПП «Арон» видана податкова накладна РВУФК № 42 від 28.12.10 на суму 337820,00 грн. (ПДВ 56303,33 грн.).
За договором № 64 від 11.01.2011г. між ПП «Арон» і Фірмою «Капітель Плюс» за накладною № 540 від 29.04.11 ПП «Арон» отримані путівки:
в санаторій «Місхор» 21.05.11 по 01.06.11 в кількості 2 шт. за ціною 4320,00 грн. за штуку на загальну суму 8640,00 грн.
в санаторій «Місхор» 10.06.11 по 19.06.11 в кількості 2 шт. за ціною 4320,00 грн. за штуку на загальну суму 8640,00 грн.
за накладною № 898 від 02.07.11 ПП «Арон» отримані путівки:
в пансіонат «Рибаче» 12.07.11 по 23.07.11 в кількості 1 шт. за ціною 2520,00 грн. за накладною № 1769 від 20.12.11 ПП «Арон» отримані путівки:
в санаторій «Чорномор'є» 26.12.11 по 08.01.12 в кількості 2 шт. за ціною 4000,00 грн. за штуку на загальну суму 8000,00 грн.
Фірма «Капітель Плюс» видана податкова накладна № 127 від 31.01.11 на загальну суму 103095,20 грн. (сума ПДВ 17182,53 грн.).
За договором № 1 від 17.01.11 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і ПП «Ленар» як покупцем за накладною № 1 від 29.04.11 продані путівки:
в санаторій «Місхор» 21.05.11 по 01.06.11 в кількості 2 шт. за ціною 4500,00 грн. за штуку на загальну суму 9000,00 грн.
в санаторій «Місхор» 10.06.11 по 19.06.11г. в кількості 2 шт. за ціною 4500,00 грн. за штуку на загальну суму 9000,00 грн.
за накладною № 1 від 21.12.11 продані путівки:
в санаторій «Чорномор'є» 26.12.11 по 08.01.12 в кількості 2 шт. за ціною 425,00 грн. за штуку на загальну суму 8500,00 грн.
За договором № 5 від 10.05.11 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і Радою профспілок «Київцентраеро» як покупцем за накладною № 2 від 29.07.11 продана путівка:
в пансіонат «Рибаче» 12.07.11 по 23.07.11 в кількості 1 шт. за ціною 5280,00 грн.
ПП «Арон» видані податкові накладні ПП «Ленар» № 29 від 23.07.10 на суму 20000,00 грн. (ПДВ 3333,33 грн.), № 30 від 30.07.10 на суму 5000,00 грн. (ПДВ 833,33 грн.).
ПП «Арон» видана податкова накладна СП «Київцентраеро» № 4 від 26.07.11 на суму 32500,00 грн. (ПДВ 5416,67 грн.).
ПП «Арон» були перераховані кошти на рахунок Фірми «Капітель Плюс» 10.01.11 - 13280,00 грн., 10.01.11 - 46132,00 грн., 12.01.11 - 51176,90 грн., 13.01.11 - 110000,00грн.
За договором № 3/263 від 01.08.10 між ПП «Арон» та ТОВ БВП «Строитель-Плюс» за актом б/н від 15.03.10 ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги: для 9 осіб на загальну суму 3395,70 грн.
за актом б/н від 17.03.10. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
для 52 осіб на загальну суму 35868,56 грн.
За договором № 4/262 від 05.08.10 між ПП «Арон» та ТОВ БВП «Строитель-Плюс» за актом б/н від 29.03.10 ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги: для 17 осіб на загальну суму 11800,04 грн.
За договором № 135 від 10.12.10 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і Республіканським вищим училищем фізкультури як покупцем за накладною № 27 від 23.12.09 та акту № 4 від 30.03.10 були надані екскурсійні послуги включені у вартість придбаних путівок РВУФК згідно пункту договору 2.1.5.
ПП «Арон» видана податкова накладна РВУФК № 27 від 23.12.09 на суму 307230,00 грн. (ПДВ 32585,00 грн.).
За договором № 701 від 18.06.10 між ПП «Арон» та ТОВ БВП «Строитель-Плюс» за актом б/н від 25.06.10 ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 24 осіб на загальну суму 3840,00 грн.
ТОВ БВП «Строитель - Плюс» видана податкова накладна № 4072 від 25.08.10 на суму 67420,35 грн. (сума ПДВ 11236,73 грн.).
За договором № 615 від 28.05.10 між ПП «Арон» та ТОВ БВП «Строитель-Плюс» за актом б/н від 29.06.10 ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 24 осіб на загальну суму 14493,60 грн.
ТОВ БВП «Строитель - Плюс» видана податкова накладна № 2639 від 30.06.10 на суму 14575,42 грн. (сума ПДВ 2429,20 грн.).
За договором № 10/761 від 01.06.10 між ПП «Арон» та ТОВ БВП «Строитель-Плюс» за актом:
б/н від 08.07.10 ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 16 осіб на загальну суму 9662,40 грн.
б/н від 19.07.10 ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 37 осіб на загальну суму 22344,30 грн.
б/н від 26.07.10 ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 42 осіб на загальну суму 25363,80 грн.
ТОВ БВП «Строитель - Плюс» видана податкова накладна № 3062 від 26.07.10 на суму 57370,50 грн. (сума ПДВ 9561,75 грн.).
За договором № 17/6/10 від 18.06.10 укладеним між ПП «Арон» як продавцем і Республіканським вищим училищем фізкультури як покупцем за актами № 20 від 18.06.10 № 21 від 18.06.10, № 22 від 29.06.10, № 23 від 29.06.10, були надані екскурсійні послуги включені у вартість придбаних путівок РВУФК згідно пункту договору 2.1.5.
ПП «Арон» видані податкові накладні РВУФК № 20 від 30.06.10 на суму 45720,00 грн. (ПДВ 4304,40 грн.), № 21 від 30.06.10 на суму 15240,00 грн. (ПДВ 2540,00 грн.), № 22 від 30.06.10 на суму 35560,00 грн. (ПДВ 2901,83 грн.), № 23 від 30.06.10 на суму 5080,00 грн. (ПДВ 846,67 грн.), № 26 від 10.07.10 на суму 294640,00 грн. (ПДВ 49106,67 грн.)
За договором № 1001 від 01.09.10 між ПП «Арон» та ТОВ БВП «Строитель-Плюс» за актом б/н від 27.09.10 ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 10 осіб на загальну суму 10000,00 грн.
ТОВ БВП «Строитель- Плюс» видана податкова накладна № 4897 від 27.09.10 на суму 10000,00 грн. (сума ПДВ 1666,67 грн.).
За договором № 1349 від 01.09.2010г. між ПП «Арон» та ТОВ БВП «Строитель-Плюс»
за актом б/н від 01.11.2010г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 7 осіб на загальну суму 2184,00 грн.
за актом б/н від 01.11.2010г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 7 осіб на загальну суму 700,00 грн. за актом б/н від 01.11.2010г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 7 осіб на загальну суму 2184,00 грн.
за актом б/н від 01.11.2010г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 7 осіб на загальну суму 700,00 грн.
ТОВ БВП «Строитель - Плюс» видана податкова накладна № 6236/1 від 01.11.2010г. на суму 5768,00 грн. (сума ПДВ 961,33 грн.).
ПП «Арон» були перераховані кошти на рахунок ТОВ БВП «Строитель- Плюс» 21.12.2010р. - 5768,00 грн.
За договором № 14 від 01.09.2010г. укладеним між ПП «Арон» як продавцем і ПП «Ленар» як покупцем за накладною № 36 від 03.09.2010г. були надані екскурсійні послуги включені у вартість придбаних путівок ПП «Ленар».
ПП «Арон» видана податкова накладна ПП «Ленар» № 30 від 30.07.2010г. на суму 5000,00 грн. (ПДВ 833,33 грн.), № 6 від 15.04.2010г. на суму 1000,00 грн. (ПДВ 166,67 грн.)
За договором № 463 від 27.04.2011р. між ПП «Арон» та ТОВ БВП «Строитель-Плюс»
за актом б/н від 30.04.2011г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 20 осіб на загальну суму 1500,00 грн.
за актом б/н від 30.04.2011г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
для 20 осіб на загальну суму 3200,00 грн.
ТОВ БВП «Строитель - Плюс» видана податкова накладна № 402 від 29.04.2011р. на суму 4700,00 грн. (сума ПДВ 783,33 грн.).
ПП «Арон» були перераховані кошти на рахунок ТОВ БВП «Строитель Плюс» 27.04.2011р. - 3800,00 грн., 28.04.2011г. - 900,00 грн.
За договором № 3 від 15.04.2011г. укладеним між ПП «Арон» як продавцем і КП «Поправ здоров'я» як покупцем за актом № 2 від 29.04.2011р. були надані екскурсійні послуги включені у вартість придбаних путівок КП «Поправ здоров'я».
ПП «Арон» видана податкова накладна КП «Поправ здоров'я» № 3 від 29.04.2011р. на суму 2174,26 грн. (ПДВ 29,04 грн.).
За договором № 4 від 15.04.2011г. укладеним між ПП «Арон» як продавцем і ПП «Ленар» як покупцем за актом № 2 від 29.04.2011р. були надані екскурсійні послуги включені у вартість придбаних путівок ПП «Ленар».
ПП «Арон» видана податкова накладна ПП «Ленар» № 6 від 29.04.2011р. на суму 13000,00 грн. (ПДВ 2166,67 грн.).
за актом б/н від 11.07.2011р. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 22 осіб на загальну суму 31416,00 грн.
за актом б/н від 29.07.2011г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 20 осіб на загальну суму 6365,00 грн.
за актом б/н від 29.07.2011г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 21 особи на загальну суму 6665,00 грн.
за актом б/н від 05.08.2011г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 20 осіб на загальну суму 3100,00 грн.
за актом б/н від 18.08.2011г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 21 особи на загальну суму 6510,00 грн.
за актом б/н від 29.08.2011р. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 21 особи на загальну суму 6510,00 грн.
за актом б/н від 29.08.2011р. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 21 особи на загальну суму 40006,00 грн.
за актом б/н від 26.08.2011г. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 21 особи на загальну суму 11403,00 грн.
за актом б/н від 15.08.2011р. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 21 особи на загальну суму 11403,00 грн.
за актом б/н від 02.08.2011р. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 21 особи на загальну суму 11403,00 грн.
за актом б/н від 02.08.2011р. ПП «Арон» отримані товаро-транспортні послуги:
- для 20 осіб на загальну суму 10860,00 грн.
ТОВ БВП «Строитель - Плюс» видані податкові накладні № 379 від 25.05.2011г. на суму 11000,00 грн. (сума ПДВ 1833,33 грн.), № 93 від 07.07.2011г. на суму 8000,00 грн. (сума ПДВ 1333,33 грн.), № 176 від 13.07.2011г. на суму 4000,00 грн. (сума ПДВ 666,67 грн.), № 204 від 15.07.2011г. на суму 15000,00 грн. (сума ПДВ 2500,00 грн.), № 366 від 27.07.2011г. на суму 3500,00 грн. (сума ПДВ 583,33 грн.), № 61 від 03.08.2011г. на суму 20000,00 грн. (сума ПДВ 3333,33 грн.), № 75 від 04.08.2011г. на суму 13000,00 грн. (сума ПДВ 2166,67 грн.), № 107от 08.08.2011 р. на суму 9000,00 грн. (сума ПДВ 1500,00 грн.).
ПП «Арон» були перераховані кошти на рахунок ТОВ БВП «Строитель- Плюс» 27.05.2011г. - 11000,00 грн., 07.07.2011г. - 8000,00 грн, 13.07.2011г. - 4000,00 грн., 15.07.2011г. - 11000,00 грн., 27.07.2011г. - 3500,00 грн., передоплата за рахунком № 2823 від 3.08.2011г. 03.08.2011г. - 20000,00 грн., 04.08.2011г. - 13000,00 грн.
За договором № 5 від 10.05.2011г. укладеним між ПП «Арон» як продавцем і СП «Київцентраеро» як покупцем за накладними № 2 від 29.07.2011г., № 1 від 31.08.2011р., № 2 від 29.07.2011г. були надані екскурсійні послуги включені у вартість придбаних путівок СП «Київцентраеро».
ПП «Арон» видана податкові накладні СП «Київцентраеро» № 1 від 30.06.2011г. на суму 66000,00 грн. (ПДВ 11000,00 грн.), №1 від 06.07.2011г. на суму 32500,00 (ПДВ 5416,67 грн.), №2 від 15.07.2011г. на суму 26400,00 (ПДВ 4400,00 грн.), №3 від 20.07.2011р. на суму 26400,00 (ПДВ 4400,00грн.), №4 від 26.07.2011г. на суму 32500,00 (ПДВ 5416,67 грн.), №5 від 30.07.2011г. на суму 62600,00 (ПДВ 10433,33 грн.), №1 від 31.08.2011р. на суму 184800,00 (ПДВ 30800,00 грн.).
Таким чином, матеріалами справи підтверджується:
- придбання,
- отримання,
- сплата
товарів (робіт, послуг) позивачем по господарських взаємовідносинах з контрагентами: ТОВ БВП "Строитель плюс", фірмою "Капітель плюс".
Згідно з даними Державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр", на офіційному сайті якого розміщені дані з ЄДРПОУ згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", з яких судом встановлено, що на момент вчинення відповідних господарських операцій у перевіряємий період контрагенти позивача, зокрема: ТОВ БВП "Строитель плюс", фірма "Капітель плюс", - не перебували в процесі припинення; знаходились за адресою, вказаною в податкових накладних.
В матеріалах справи докази відсутності у перевіряємий період у контрагентів позивача, зокрема: БВП "Строитель плюс", фірма "Капітель плюс", - на час вчинення спірних господарських операцій статусу платника ПДВ - відсутні.
Отже порушення в частині оформлення податкових накладних за наявними в матеріалах справи доказами не підтверджуються; відсутні докази того, що постачальник товарів, придбання яких було підставою сформування податкового кредиту позивачем у вказаному в акті перевірки періоді, не був зареєстрований як платник ПДВ на момент вчинення відповідних господарських операцій. Останнє виключає одну з ознак нікчемності укладених позивачем правочинів з огляду на підтвердження податкового статусу постачальника товарів.
Придбання певного виду товару суб'єктом господарської діяльності повинно бути характерним для виробничої діяльності такого платника податку, що є однією з ознак підтвердження реальності вчинення господарських операцій, підтвердження використання в господарській діяльності відповідних товарів.
Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, порушення вимог чинного податкового законодавства будь-яким суб'єктом господарювання по ланцюгу постачання при здійсненні господарських операцій не повинно тягти за собою відповідальність іншого учасника господарських взаємовідносин. Тобто один суб'єкт господарювання не відповідає за дії (бездіяльність) іншого у разі порушення останнім норм відповідного законодавства.
Відповідно до ч. 1 ст. 138 КАС України предметом доказування є обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення або які мають інше значення для вирішення справи та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.
Відповідно до ч. 1 ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які знаходяться у матеріалах справи, та не може ґрунтуватися припущеннями, крім цього, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.
Відповідно до ч. 3 ст. 86 КАС України суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Взаємовідносини ПП "Арон" та його контрагентів: ТОВ БВП "Строитель плюс", фірми "Капітель плюс", - у перевіряємому періоді не містять в собі ознак нікчемності правочину та відсутності відповідної господарської мети стосовно постачання/отримання товарів (послуг, робіт).
Наданими документами бухгалтерського та податкового обліку ПП "Арон" факти придбання, отримання, перевезення, сплати, використання у власній господарській діяльності товарів (робіт, послуг) за господарськими операціями з: БВП "Строитель плюс", фірмою "Капітель плюс-", - по придбанню яких позивачем сформовано податковий кредит у відповідному періоді, підтверджуються.
Отже, матеріалами справи підтверджується реальний рух активів в процесі здійснення господарської операції (первинними документами, а також фізичними, технічними, технологічними можливостями контрагентів за змістом здійснюваної господарської операції); податковий статус контрагента позивача як платника ПДВ на час здійснення господарської операції; наявність безпосереднього зв'язку між фактом придбання товарів та господарською діяльністю позивача; наявність господарської мети при укладенні правочинів з контрагентом позивача, тобто, матеріалами справи та наявними доказами підтверджується: постачання товару від контрагентів позивача: БВП "Строитель плюс", фірми "Капітель плюс", - на адресу позивача за перевіряємий період; підтверджується факт отримання вказаного товару за перевіряємий період; підтверджується факт сплати за вказаний товар за перевіряємий період; підтверджується використання в господарській діяльності вказаного товару за перевіряємий період.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачем не надано доказів, які підтверджують відсутність у контрагентів позивача достатніх трудових ресурсів, виробничого обладнання, транспортного та торговельного обладнання, сировини, матеріалів для здійснення господарської діяльності.
Взаємовідносини ПП "Арон" та його контрагнетів: БВП "Строитель плюс", фірми "Капітель плюс" у перевіряємому періоді не містять в собі ознак нікчемності правочину та відсутності відповідної господарської мети.
Відповідачем не надано доказів, які б свідчили про незвичність цін за спірними операціями, або про невідповідність господарських операцій цілям та завданням статутної діяльності сторін цих операцій, незвичності цих операцій для цих осіб, збитковості здійснених операцій, або інших обставин, які б в сукупності могли свідчити про фіктивність вчинених операцій, відсутність факту поставки робіт/послуг, а також того, що вчинення зазначених операцій не було обумовлено розумними економічними причинами (цілями ділового характеру), а дії позивача та його контрагента були спрямовані на отримання необґрунтованої податкової вигоди.
Таким чином, матеріалами справи підтверджується здійснення позивачем та його контрагентами господарських операцій у перевіряємому періоді, що, в свою чергу, підтверджує правомірність сформування складу валових витрат позивачем у перевірямому періоді.
З урахування викладеного оскаржувані податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню.
Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини судового рішення. Постанову у повному обсязі складено 21.10.2013 р.
Керуючись ст.ст. 94, 160-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2.Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби № 0002872204 від 20.02.2013 р., № 0002882204 від 20.02.2013р., № 0003752208 від 14.05.2013 р.
3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприемства «Арон» (ОКПО 30448536) 1147 грн. (одну тисячу сто сорок сім гривень) судового збору.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Шкляр Т.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2013 |
Оприлюднено | 11.11.2013 |
Номер документу | 34645379 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дудкіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дудкіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні