3.7.2
ПОСТАНОВА
Іменем України
05 листопада 2013 року Справа № 812/8896/13-а
Луганський окружний адміністративний суд у складі :
головуючого судді - Ковальової Т.І.,
при секретарі судового засідання - Ворошило О.Є.,
без участі сторін,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Лугавтотранс» до управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації про визнання противоправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
24 жовтня 2013 року позивач ТОВ «Лугавтотранс» звернулося з позовом до управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації про визнання противоправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії.
30.10.2013 року позивач уточнив позовні вимоги.
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач вказав, що 15.08.2013 відбувся конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в Луганській області.
До об'єкту конкурсу № 4 входили маршрути № 307 «Луганськ АС-1 - Красний Луч АС Антрацит АС» (рейси № 4300/4301, 4302/4303. 4304/4305, 1531/1532, 1533/1534, 1535/1536), № 373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС» (рейси № 1501/1502, 1503/1504, 1505/1506, 1919/1920, 1921/1922, 1923/1924), № 338 «Луганськ АС-1 - Стаханов». На вказані маршрути були затверджені та погоджені розклади руху у встановленому законом порядку - додаток № 1.
За результатами конкурсу TOB «Лугавтотранс» стало переможцем за вказаним об'єктом. Подальше, відповідно до вимог Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, затвердженого постановою КМУ від 03.12.2008 № 1081 організатор повинен укласти договір з переможцем конкурсу згідно з умовами визначеного конкурсу на обслуговування саме того об'єкту, за яким перевізник став переможцем. На даний час обслуговування маршрутів здійснюється на підставі договору № 781/Т та відповідачем були визначені розклади руху згідно додатку № 1 з заїздами у м. Красний Луч. Однак не зважаючи на вказану вимогу закону 18.10.2013 TOB «Лугавтотранс отримало від Управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації лист № 01-16-6т-1/1924 щодо внесення змін до розкладів руху на маршрути № 307 «Луганськ АС-1 - Красний Луч АС - Антрацит АС» та №373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС», згідна яких був виключений заїзд у м. Красний Луч.
Не погодившись з вказаним рішенням, TOB «Лугавтотранс» звернулось до відповідача (лист № 188 від 16.10.2013) з проханням скасувати прийняте рішення про зміну розкладів руху на маршрутах № 307, 373 та не порушувати законні права та інтереси товариства. Листом від 18.10.2013 року позивачу було відмовлено у скасуванні рішення та зазначено, що зміни були проведені управлінням відповідно до вимог п. 20 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженого постановою КМУ від 18.02.1997 № 176 (надалі - Правила надання послуг), яким передбачено, що внесення змін постійного характеру до маршруту (продовження, скорочення, зміна шляху проходження між зупинками), введення або вилучення зупинок та/або зміна графіка руху може здійснюватися на міських і приміських маршрутах у разі зміни:
графіка руху (часу відправлення з кінцевих або проміжних зупинок), що не перевищує 20 хвилин;
шляху проходження (продовження або скорочення без зміни виду сполучення), що не перевищує 25 відсотків загальної протяжності маршруту;
шляху проходження (без зміни кінцевих зупинок та виду сполучення), якщо така зміна стосується не більш як 30 відсотків загальної протяжності маршруту.
З вказаним рішенням ми не можна погодитись, вважають його необґрунтованим та протиправним.
Управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації, як організатор перевезень, має право переглядати схему, характеристику та розклад руху на маршруті у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до п. 3.1. Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України № 480 від 15.07.2013 (надалі - Порядок організації перевезень) розклад руху є необхідною частиною організації перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
Пунктом 3.2. передбачено, що розклад руху автобусів розробляється відповідно до вимог Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 07 травня 2010 року № 278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту» (надалі - Порядок). Більш того, п. 6.11. Порядку організації перевезень чітко визначено, що рішення щодо коригувальних дій на автобусному маршруті загального користування приймається організатором пасажирських перевезень на підставі обстеження пасажиропотоку.
Відповідачем не проводилось обстеження пасажиропотоку та взагалі рішення про зміну розкладів руху не ґрунтується, а ні на економічних показниках роботи перевізників, а ні на даних, які організатор отримує від ПАТ «Луганське регіональне управління автобусних станцій», згідно яких можливо було встановити, що заїзд на автостанцію м. Красний Луч за маршрутом № 373 забезпечує 35 відсотків заповнюваності автобусу.
Відповідно до п. 2.9. Порядку у відомостях про зміни на маршруті зазначається інформація про всі зміни до схеми руху, кількості, тривалості та розташування зупинок, розкладу руху та інші зміни, які здійснюються організатором перевезень чи замовником послуг за згодою перевізника або без згоди перевізника у випадках, передбачених законодавством. В нашому випадку прямих вказівок закону щодо внесення змін до розкладів руху на маршрутах № 307 та № 373 не має, а отже будь-які зміни повинні бути узгоджені з TOB «Лугавтотранс» вноситись лише за наявності згоди. Оскільки, позивач не давав згоди на внесення змін до розкладів, то їх внесення є недопустимим.
Більш того, звертаючись навіть до Правил надання послуг, п. 20 яких був застосований відповідачем при винесенні рішення, хотілось би зауважити, що відповідно до п. 21 внесення змін до маршруту та/або графіка руху, передбачених пунктом 20 цих Правил, здійснюється шляхом внесення змін до договору про організацію перевезень чи дозволу на обслуговування за погодженням сторін. Внесення змін до маршруту та/або графіка руху, не передбачених пунктом 20 цих Правил, здійснюється за умови розірвання договору про організацію перевезень чи анулювання дозволу за погодженням сторін шляхом виключення маршруту та/або графіка руху з відповідної мережі маршрутів та включення до неї нового маршруту (п. 22 Правил надання послуг). Жодних з вказаних вище дій відповідачем також не проведено.
Враховуюче викладене, позивач вважає, що рішення відповідача не тільки безпідставне, необґрунтоване та протиправне, а й таке що прямо впливає на економічний стан TOB «Лугавтотрансу» та призводить до збитковості та нерентабельності рейсів.
Для участі у конкурсі обслуговування вказаних маршрутів з заїздами у м. Красний Луч TOB «Лугавтотранс» було придбано два автобуси великої пасажиромісткості та екологічного класу ЕВРО-3 та три автобуси середнього класу, а завдяки прийнятому рішенню позивач позбавлений можливості обслуговувати маршрути, за якими він став законним переможцем та отримувати очікуваний прибуток.
На підставі вищевикладеного позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації про зміну розкладів руху на автобусних маршрутах загального користування № 307 «Луганськ АС-1 Красний Луч АС - Антрацит АС» (рейси № 4300/4301, 4302/4303, 4304/4305, 1531/1532, 1533/1534, 1535/1536), № 373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС» (рейси № 1501/1502, 1503/1504, 1505/1506, 1919/1920, 1921/1922, 1923/1924) щодо виключення заїзду до автостанції у м. Красний Луч, викладене в листі № ОІ-Іб-бт-1/1924 від 18.10.2013.
Зобов'язати Управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації залишити в силі розклади руху на автобусні маршрути загального користування № 307 «Луганськ АС-1 - Красний Луч АС -Антрацит АС» (рейси № 4300/4301, 4302/4303, 4304/4305, 1531/1532, 1533/1534, 1535/1536), № 373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС» (рейси № 1501/1502, 1503/1504, 1505/1506, 1919/1920, 1921/1922, 1923/1924) з заїздами на автостанцію у м. Красний Луч, які повинно обслуговувати TOB «ЛУГАВТОТРАНС» згідно додатку № 1.
Представник позивача в судове засідання не прибув, просив справу слухати за його відсутності та задовольнити позовні вимоги.
Представник відповідача у судове засідання не прибув, просив справу слухати за його відсутності, надав заперечення до позову, в яких зазначив, що згідно Закону України «Про автомобільний транспорт» та «Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», затвердженого Постановою КМУ від 03.12.2008 р. №1081 (надалі - Порядок) управління інфраструктури та туризму, відповідно до Положення слідкує за дотриманням:
своєчасного, повного якісного задоволення потреб населення в перевезеннях автомобільним транспортом; і захисту прав громадян під час їх транспортного обслуговування;
безпечного функціонування автомобільного транспорту;
створення рівних умов для господарської діяльності підприємств автомобільного транспорту незалежно від форм власності;
обмеження монополізму та розвиток конкуренції;
координацією роботи різних видів транспорту.
На підставі ст. 7 Закону України «Про автомобільний транспорт», п.2 ст. 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» організація пасажирських перевезень на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути) покладається на обласні держадміністрації. Таким чином, розпорядженням Голови Луганської облдержадміністрації від 25 лютого 2013 р. № 202 управління було уповноважено здійснювати функції організатора конкурсу з визначення перевізників, які будуть здійснювати перевезення на маршрутах загального користування які не виходять за межі Луганської області.
Відповідно до наданих повноважень, з метою організації пасажирських перевезень управлінням має право змінювати розклади руху. Таким чином, управлінням інфраструктури та туризму облдержадміністрації було прийнято рішення про внесення змін до розкладів руху на маршрути № 307 «Луганськ АС-1 - Красний Луч АС Антрацит АС» та № 373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС», про що позивача було оповіщено листом від 07.10.2013 № 01-16-6т-1/1865. Вказане рішення було прийнято на підставі п. 20 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженого постановою КМУ від 18.02.1997 № 176, яким передбачено, що внесення змін постійного характеру до маршруту (продовження, скорочення, зміна шляху проходження між зупинками), введення або вилучення зупинок та/або зміна графіка рух\ може здійснюватися на міських і приміських маршрутах у разі зміни:
- графіка руху (часу відправлення з кінцевих або проміжних зупинок), що ік перевищує 20 хвилин;
- шляху проходження (продовження або скорочення без зміни виду сполучення), що не перевищує 25 відсотків загальної протяжності маршруту;
- шляху проходження (без зміни кінцевих зупинок та виду сполучення), якщо така зміна стосується не більш як 30 відсотків загальної протяжності маршруту.
Просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог ТОВ «Лугавтотранс».
Відповідно до ст. 128 кодексу адміністративного судочинства України суд вважає за можливе заслухати справу за відсутності сторін, на підставі наявних у ній доказів.
Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи із наступного.
Судом встановлено, що ТОВ «Лугавтотранс» є юридичною особою, зареєстроване в ЄДР 09.02.2000 року, № 1 382 120 0000 000149, ідентифікаційний код 30760847. Метою та предметом діяльності підприємства є в тому числі пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення, технічне обслуговування (а.с. 11-15).
ТОВ «Лугавтотранс» надана ліцензія на внутрішнє та міжнародні перевезення пасажирів автобусами (а.с.16).
19.07.2013 року між сторонами укладено тимчасовий договір на здійснення перевезень пасажирів на постійному, приміському (міжміському) внутрішньо обласному автобусному маршруті загального користування. Відповідачем були визначені розклади руху згідно додатку № 1 з заїздами у м. Красний Луч. (а.с.17-18,29-32)
14.10.2013 та 18.10.2013 року ТOB «Лугавтотранс отримало від Управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації листи № 01-16-6т-1/1865, № 01-16-6т-1/1924 щодо внесення змін до розкладів руху на маршрути № 307 «Луганськ АС-1 - Красний Луч АС - Антрацит АС» та №373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС», згідна яких був виключений заїзд у м. Красний Луч (а.с.19,21).
Не погодившись з вказаним рішенням, TOB «Лугавтотранс» звернулось до відповідача (лист № 188 від 16.10.2013) з проханням скасувати прийняте рішення про зміну розкладів руху на маршрутах № 307, 373 та не порушувати законні права та інтереси товариства (а.с 20)
Статтею 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» N 2344 від 05.04.2001 року зазначено, що автобусний маршрут приміський - автобусний маршрут, який з'єднує населені пункти і протяжність якого не перевищує 50 км;
автобусний маршрут міжміський - автобусний маршрут, який з'єднує населені пункти і протяжність якого перевищує 50 км;
паспорт маршруту - документ, що містить схему маршруту, розклад руху, таблицю вартості проїзду, графіки режимів праці та відпочинку водіїв тощо.
Відповідно до ст.ст. 31, 42 Закону України «Про автомобільний транспорт» № 2344 від 05.04.2001 року відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування, які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника, зобов'язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під'їзних шляхів у належному стані (тільки для міських автобусних маршрутів), розмір компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати.
У договір можуть бути включені інші питання за згодою сторін.
Договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.
Умовами типових договорів на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському автобусному маршруті загального користування передбачено покращення умов обслуговування населення більш повного охоплення населених пунктів регулярними автобусними сполученнями організатор зобов'язаний переглядати схему, характеристику та розклад руху на маршруті у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до п. 20 «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України N 176 від 18.02.1997 року внесення змін постійного характеру до маршруту (продовження, скорочення, зміна шляху проходження між зупинками), введення або вилучення зупинок та/або зміна графіка руху може здійснюватися:
1) на міських і приміських маршрутах у разі зміни:
графіка руху (часу відправлення з кінцевих або проміжних зупинок), що не перевищує 20 хвилин;
шляху проходження (продовження або скорочення без зміни виду сполучення), що не перевищує 25 відсотків загальної протяжності маршруту;
шляху проходження (без зміни кінцевих зупинок та виду сполучення), якщо така зміна стосується не більш як 30 відсотків загальної протяжності маршруту;
2) на міжміських маршрутах у разі зміни:
графіка руху до будь-якої із зупинок не більш як на одну годину;
шляху проходження міжобласного маршруту в межах однієї області за умови, що зміна його протяжності не перевищує 100 кілометрів, після її погодження в установленому порядку.
Пунктами 21, 22 «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» передбачено, що внесення змін до маршруту та/або графіка руху, передбачених пунктом 20 цих Правил, здійснюється шляхом внесення змін до договору про організацію перевезень чи дозволу на обслуговування (далі - дозвіл) за погодженням сторін.
Внесення змін до маршруту та/або графіка руху, не передбачених пунктом 20 цих Правил, здійснюється за умови розірвання договору про організацію перевезень чи анулювання дозволу за погодженням сторін шляхом виключення маршруту та/або графіка руху з відповідної мережі маршрутів та включення до неї нового маршруту.
Відповідно до пунктів 3.1. - 3.4. Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України № 480 від 15.07.2013 розклад руху є необхідною частиною організації перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
Розклад руху автобусів розробляється відповідно до вимог наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 07 травня 2010 року № 278 "Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 червня 2010 року за № 408/17703.
Розклад руху розробляється:
зведений - для міських, приміських, міжміських маршрутів загального користування - у формі таблиць. У ньому зазначається час відправлення автобусів з початкового, проміжних пунктів та прибуття до кінцевого пункту і, аналогічно, у зворотному напрямку;
автостанційний - на приміських, міжміських та міжобласних (для кінцевих і проміжних пунктів маршрутів). У ньому зазначаються час прибуття та відправлення з початкового і проміжних пунктів, прибуття до кінцевого пункту, тривалість зупинок та всього рейсу.
Відповідно до п. 6.11 Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом» рішення щодо коригувальних дій на автобусному маршруті загального користування приймається організатором пасажирських перевезень на підставі обстеження пасажиропотоку.
Виготовлення та узгодження схем автобусного маршруту загального користування здійснюються відповідно до вимог наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 07 травня 2010 року № 278 "Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 червня 2010 року за № 408/17703.
Пунктом 2.9. «Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту» передбачено, що у відомостях про зміни на маршруті зазначається інформація про всі зміни до схеми руху, кількості, тривалості та розташування зупинок, розкладу руху та інші зміни, які здійснюються організатором перевезень чи замовником послуг за згодою перевізника або без згоди перевізника у випадках, передбачених законодавством.
Окремі аркуші з відповідними змінами, погодженими з організатором перевезень, а у разі внесення змін до схеми автобусного маршруту або характеристики маршруту - також із відповідним підрозділом Державтоінспекції, підшиваються до паспорта маршруту з одночасним внесенням відповідної інформації до відомостей про зміни на маршруті.
2.10. Акт відповідності паспорта маршруту регулярних чи регулярних спеціальних перевезень умовам перевезень складається комісією, утвореною відповідним організатором перевезень, до складу якої входять представники відповідного організатора перевезень та Головної державної інспекції на автомобільному транспорті або її відповідного територіального управління (далі - Головавтотрансінспекція), перевізника, а для регулярних спеціальних перевезень - також замовника послуг.
Судом встановлено, що відповідачем не проводилось обстеження пасажиропотоку та взагалі рішення про зміну розкладів руху не ґрунтується на економічних показниках роботи перевізників та на даних, які організатор отримує від ПАТ «Луганське регіональне управління автобусних станцій», згідно яких можливо було встановити, що заїзд на автостанцію м. Красний Луч за маршрутом № 373 забезпечує 35 відсотків заповнюваності автобусу.
На підставі аналізу викладених нормативних актів суд приходить до висновку, що будь-які зміни повинні бути узгоджені з TOB «Лугавтотранс» та вноситись лише за наявності їх згоди.
Внесення змін до маршруту та/або графіка руху, не передбачених пунктом 20 Правил надання послуг…, здійснюється за умови розірвання договору про організацію перевезень чи анулювання дозволу за погодженням сторін шляхом виключення маршруту та/або графіка руху з відповідної мережі маршрутів та включення до неї нового маршруту (п. 22 Правил надання послуг). Жодних з вказаних вище дій відповідачем не проведено.
Для участі у конкурсі обслуговування вказаних маршрутів з заїздами у м. Красний Луч TOB «Лугавтотранс» було придбано два автобуси великої пасажиромісткості та екологічного класу ЕВРО-3 та три автобуси середнього класу.
Таким чином, рішення відповідача про зміну розкладу руху на маршрути № 307 «Луганськ АС-1 - Красний Луч АС - Антрацит АС» та №373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС», згідна яких був виключений заїзд у м. Красний Луч суперечить вищевказаним нормам законодавства, прийнято всупереч покращення умов обслуговування населення та більш повного охоплення населених пунктів регулярними автобусними сполученнями, а також прямо впливає на економічний стан TOB «Лугавтотрансу» та призводить до збитковості та нерентабельності рейсів.
З вищеназваних причин позовні вимоги є цілком обґрунтованими та такими які підлягають задоволенню.
Згідно квитанції № 1/1 від 24.10.2013 року та квитанції № 1/1 від 30.10.2013 року позивач сплатив судовий збір на рахунок УДКСУ у м. Луганську у загальній сумі 72,00 грн.
Судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень.
Відповідно до частини 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету.
Отже, суд вважає за необхідне стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Лугавтотранс" судові витрати у сумі 72,00 грн.
Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 99, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Лугавтотранс" до управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення управління інфраструктури та туризму Луганської облдержадміністрації про зміну розкладів руху на автобусних маршрутах загального користування № 307 «Луганськ АС-1 Красний Луч АС - Антрацит АС» (рейси № 4300/4301, 4302/4303, 4304/4305, 1531/1532, 1533/1534, 1535/1536), № 373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС» (рейси № 1501/1502, 1503/1504, 1505/1506, 1919/1920, 1921/1922, 1923/1924) щодо виключення заїзду до автостанції у м. Красний Луч.
Зобов'язати управління інфраструктури та туризму Луганської облдержадміністрації утриматися від вчинення дій щодо внесення змін до розкладу руху на автобусні маршрути загального користування № 307 «Луганськ АС-1 - Красний Луч АС - Антрацит АС» (рейси № 4300/4301, 4302/4303, 4304/4305, 1531/1532, 1533/1534, 1535/1536), № 373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС» (рейси № 1501/1502, 1503/1504, 1505/1506, 1919/1920, 1921/1922, 1923/1924) та залишити Товариству з обмеженою відповідальністю «Лугавтотранс» розклад руху на автобусні маршрути загального користування № 307 «Луганськ АС-1 - Красний Луч АС - Антрацит АС» (рейси № 4300/4301, 4302/4303, 4304/4305, 1531/1532, 1533/1534, 1535/1536), № 373 «Луганськ АС-1 - Антрацит АС» (рейси № 1501/1502, 1503/1504, 1505/1506, 1919/1920, 1921/1922, 1923/1924) з правом заїзду на автостанцію у м. Красний Луч.
Стягнути з Державного бюджету України на користь ТОВ "Лугавтотранс" судові витрати зі сплати судового збору в сумі 72,00 грн. (сімдесят дві гривні).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови складено 11 листопада 2013 року.
Суддя Т.І. Ковальова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2013 |
Оприлюднено | 11.11.2013 |
Номер документу | 34695705 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Ковальова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні