cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 239-72-81
У Х В А Л А
"28" жовтня 2013 р. Справа № Б8/146-12
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № Б8/146-12
про банкрутство ,
учасники провадження:
ліквідатор Банкрута: арбітражний керуючий Мальцева А.В., яка діє на підставі Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 758, виданого Міністерством юстиції України 19 квітня 2013 року та постанови господарського суду Київської області від 14 січня 2013 року у справі № Б8/146-12;
Заявник 1 - Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області , ідентифікаційний код: 22200739, місцезнаходження: 09000, Київська область, м. Сквира, вул. Богачевскього, буд. 18;
за участю представників учасників судового провадження:
від Кредитора, Банкрута, Заявника 1, ліквідатор Банкрута: не з'явились, -
ВСТАНОВИВ:
в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/146-12 за заявою Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби України (ідентифікаційний код: 34921028, місцезнаходження: 09000, Київська область, м. Сквира, вул. Богачевського, буд. 20) (Кредитор ) про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод" (ідентифікаційний код: 34688321, місцезнаходження: 09000, Київська обл., Сквирський район, м. Сквира, вул. Рози Люксембург, буд. 76, офіс 1) (Банкрут ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 29 грудня 2012 року.
Постановою господарського суду Київської області від 14 січня 2013 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора; визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод"; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Мальцеву А.В.; зобов'язано ліквідатора Банкрута до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст.ст. 25- 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: "Закон про банкрутство") з урахуванням особливостей передбачених ст. 52 Закону про банкрутство; зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 28 жовтня 2013 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 18 жовтня 2013 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута з долученням доказів вжитих ним заходів в ході проведення ліквідаційної процедури; вирішено інші процедурні питання у справі.
19 квітня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Кредитора надійшла заява № 535/9/10-013 від 10 квітня 2013 року (вх. № 10085 від 19 квітня 2013 року) з доданою заявою № 529/9/10-007 від 09 квітня 2013 року про визнання кредиторських вимог з доданими документами, яка ухвалою господарського суду Київської області від 22 квітня 2013 року призначена до розгляду в судовому засіданні на 28 жовтня 2013 року.
22 квітня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22200739, місцезнаходження: 09000, Київська область, м. Сквира, вул. Богачевскього, буд. 18) (Заявник 1 ) надійшла заява про визнання кредиторських вимог № 1368/08 від 17 квітня 2013 року (вх. № 10150 від 22 квітня 2013 року) з доданими документами, яка ухвалою господарського суду Київської області від 25 квітня 2013 року призначена до розгляду в судовому засіданні на 28 жовтня 2013 року.
22 липня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 468 від 22 липня 2013 року (вх. № 13780 від 22 липня 2013 року) про розгляд та затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу Банкрута, затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, припинення провадження у справі № Б8/146-12 з доданими документами, в тому числі звітом ліквідатора Банкрута про використання коштів боржника № 466 від 22 липня 2013 року, реєстром вимог кредиторів Банкрута станом на 22 липня 2013 року, ліквідаційним балансом Банкрута станом на 22 липня 2013 року та копіями: вимоги № 232 від 20 березня 2013 року, адресованої директору Банкрута; повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури № 234 від 21 березня 2013 року, адресованого Банкруту; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 235 від 21 березня 2013 року, адресованого Білоцерківському РЕВ ДАІ; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 236 від 21 березня 2013 року, адресованого Державній інспекції сільського господарства України в Київській області; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 237 від 21 березня 2013 року, адресованого ВДВС Сквирського районного управління юстиції; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 238 від 21 березня 2013 року, адресованого державному реєстратору Сквирської РДА; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 239 від 21 березня 2013 року, адресованого Володарському відділенню Сквирської МДПІ; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 240 від 21 березня 2013 року, адресованого УПФ України у Сквирському районі Київської області; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 241 від 21 березня 2013 року, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ Сквирського району; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 242 від 21 березня 2013 року, адресованого ФСС з ТВП Сквирського району; інформаційного запиту № 243 від 21 березня 2013 року, адресованого Білоцерківському РЕВ ДАІ; інформаційного запиту № 244 від 21 березня 2013 року, адресованого Державній інспекції сільського господарства України в Київській області; інформаційного запиту № 245 від 21 березня 2013 року, адресованого Головному управлінню регіональної статистики; інформаційного запиту № 246 від 21 березня 2013 року, адресованого заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації; інформаційного запиту № 247 від 21 березня 2013 року, адресованого Володарському відділенню Сквирської МДПІ; інформаційного запиту № 248 від 21 березня 2013 року, адресованого УПФ України у Сквирському районі Київської області; інформаційного запиту № 249 від 21 березня 2013 року, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ Сквирського району; інформаційного запиту № 250 від 21 березня 2013 року, адресованого ФСС з ТВП Сквирського району; інформаційного запиту № 251 від 21 березня 2013 року, адресованого Сквирському районному центру зайнятості; інформаційного запиту № 252 від 21 березня 2013 року, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку; інформаційного запиту № 253 від 21 березня 2013 року, адресованого Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; інформаційного запиту № 254 від 21 березня 2013 року, адресованого Відділу Держземагенства у Сквирському районі; інформаційного запиту № 255 від 21 березня 2013 року, адресованого Комунальному підприємству Київської обласної ради "Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації"; клопотання про витребування документів № 328 від 25 квітня 2013 року; повідомлення № 467 від 22 липня 2013 року, адресованого УПФ України у Сквирському районі; довідки Сквирської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 219-01-10 від 28 березня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Державної інспекції сільського господарства в Київській області № 16-16/1416 від 29 березня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Відділу державної виконавчої служби Сквирського районного управління юстиції Київської області № 1920/5 від 04 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Сквирському районі Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Сквирського районного центру зайнятості № 331 від 09 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті № 1979-4/9.2.2/45-13 від 15 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області № 1356/02 від 16 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Комунального підприємства Київської обласної ради "Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації", адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Відділу Держземагаентсва у Сквирському районі Київської області № 04-44-236 від 28 березня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Департаменту льотної придатності № 20.19-4913 від 29 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області ДПС № 771/9/19-024 від 26 червня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута з додатками; довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/03/7671/нк від 19 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; списку № 15 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів та фіскального чеку № 0132 від 26 березня 2013 року "Укрпошта", КМД, Київ-33; списку № 16 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів та фіскального чеку № 0131 від 26 березня 2013 року "Укрпошта", КМД, Київ-33; конверту, адресованого Банкруту, повернутого ліквідатору Банкрута із долученою довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: "за зазначеною адресою не проживає"; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845903, адресованого Головному управлінню регіональної статистики з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103313268741, адресованого Головному управлінню юстиції у Київській області з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845970, адресованого Володарському відділенню Сквирської МДПІ з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846020, адресованого Комунальному підприємству Київської обласної ради "Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації" з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846012, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ Сквирського району з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845946, адресованого ФСС з ТВП Сквирського району з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845962, адресованого державному реєстратору Сквирської РДА з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845989, адресованого УПФ України у Сквирському районі Київської області з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845954, адресованого ВДВС Сквирського районного управління юстиції з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845997, адресованого Сквирському районному центру зайнятості з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311846039, адресованого Відділу Держземагенства у Сквирському районі з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845881, адресованого Державній інспекції сільського господарства України в Київській області з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845920, адресованого Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845911, адресованого Заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845938, адресованого Білоцерківському РЕВ ДАІ з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р0103311845890, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 березня 2013 року; рахунку-фактури № 1262 від 19 березня 2013 року та квитанції до прибуткового касового ордеру № 162 від 19 березня 2013 року; рахунку-фактури № 357/934 від 01 квітня 2013 року та квитанції № 400 від 10 квітня 2013 року.
03 жовтня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 492 від 02 жовтня 2013 року (вх. № 20934 від 03 жовтня 2013 року) з доданими копіями: довідки Головного управління регіональної статистики № 23-07/934-2 від 04 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Тетіївської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Київській області № 346/9/100 від 06 вересня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; листа ліквідатора Банкрута № 493 від 02 жовтня 2013 року, адресованого Тетіївській ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області.
Провадження у справі № Б8/146-12 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 28 жовтня 2013 року призначені судове засідання для розгляду заяви з вимогами до Банкрута Заявника 1, заяви з додатковими вимогами до Банкрута Кредитора та засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.
В судові засідання 28 жовтня 2013 року всі учасники провадження не з'явились, хоча й були належним чином повідомлені про час та місце судових засідань.
Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.
Згідно ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.
Детально дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в ред. Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, що набрала чинності з 19 січня 2013 року, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 29 грудня 2012 року, відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону про банкрутство та у відповідності до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону про банкрутство, що діяв станом на дату порушення провадження у справі (ост. зміни від 04 листопада 2012 року).
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ч.ч. 1-3 п.п. 2.6. Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду України "Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193 (надалі за текстом: "Рекомендації"), у вирішенні питань процесуального характеру під час розгляду справ про банкрутство господарські суди мають виходити з такого. Згідно зі статтею 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому ГПК України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Отже, господарські суди, розглядаючи справи про банкрутство, повинні керуватися Законом і застосовувати лише ті статті або відповідні частини статей ГПК України, які мають універсальний характер для будь-якої форми судового процесу.
Відповідно до п.п. 11.5 Рекомендацій, з моменту публікації відомостей про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури поточні кредитори, вимоги яких виникли після порушення провадження у справі про банкрутство (у процедурах розпорядження майном, санації та ліквідації), зобов'язані заявити їх ліквідатору та до господарського суду протягом строку ліквідаційної процедури. Розгляд таких вимог здійснюється за аналогією з порядком розгляду вимог конкурсних кредиторів.
Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що після публікації оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод" банкрутом до господарського суду надійшла заява з додатковими вимогами до Банкрута від Кредитора та заява з вимогами до Банкрута від Заявника 1 - Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області.
Розглядаючи заяву додатковими вимогами до Банкрута Кредитора та заяву з вимогами до Банкрута Заявника 1, судом встановлено наступне.
Визначення терміну "кредитор" надається в ст. 1 Закону про банкрутство, згідно якої, кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника. Отже, грошові вимоги, що заявляються до боржника, мають бути підтверджені відповідними та належними доказами.
Відповідно до Рекомендацій, зокрема, п.п. 3.1.1., кредиторами у справі про банкрутство можуть бути будь-які юридичні або фізичні особи, які мають у встановленому порядку підтверджені відповідними доказами грошові вимоги до боржника, вимоги щодо виплати заробітної плати, а також щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
В ст. 34 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Згідно ч. ч. 2, 3 ст. 4-3 Господарського процесуального кодексу України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.
Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.
Детально дослідивши додаткові вимоги Кредитора, викладені в його заяві, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
В своїй заяві № 529/9/10-007 від 09 квітня 2013 року про визнання кредиторських вимог, Кредитор, посилаючись на ст. 52 Закону про банкрутство просить суд визнати його кредиторські вимоги до Банкрута в сумі 850,00 грн. штрафних санкцій. Свої вимоги Кредитор обґрунтовує наявністю у Банкрута заборгованості перед Кредитором в сумі 850,00 грн., що виникли в зв'язку з: несплатою штрафної санкції в сумі 170,00 грн. за неподання декларації з податку на прибуток за 9 місяців 2010 року; несплатою штрафної санкції в сумі 170,00 грн. за неподання декларації з податку на прибуток за півріччя 2010 року; несплатою штрафної санкції в сумі 170,00 грн. за неподання декларації з податку на прибуток за 1 квартал 2010 року; несплатою штрафної санкції в сумі 170,00 грн. за неподання декларації з податку на прибуток за 2009 рік; несплатою штрафної санкції в сумі 170,00 грн. за неподання декларації з податку на прибуток за 2010 рік.
Перевіривши вимоги Кредитора, викладені в заяві № 529/9/10-007 від 09 квітня 2013 року про визнання кредиторських вимог, судом встановлено, що вони обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи на суму 850,00 грн.
Судом встановлено, що в матеріалах справи відсутні докази, що підтверджують оплату Банкрутом заборгованості перед Кредитором в сумі 850,00 грн.
Відповідно до ч. 5 п. 17 Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону .
Згідно п.п. 6 ч. ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
Враховуючи вище викладене, суд визнає додаткові вимоги Кредитора в сумі 850,00 грн., що складаються із штрафних санкцій та які підлягають задоволенню у шосту чергу задоволення вимог кредиторів.
Згідно ч. 1 ст. 4, п.п. 14 п. 2. ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмір. Ставка судового збору за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Відповідно до ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", встановлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень.
Згідно ч.ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору. Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.
Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір" (в редакції, чинній станом на дату подання заяви Кредитором № 529/9/10-007 від 09 квітня 2013 року про визнання кредиторських вимог), від сплати судового збору звільняються: Міністерство фінансів України, місцеві фінансові органи, Державна податкова служба України, Державна митна служба України, Державна казначейська служба України, Державна фінансова інспекція України та їх територіальні органи, Державна служба фінансового моніторингу України і Національний банк України - у справах, пов'язаних з питаннями, що стосуються повноважень цих органів.
Згідно п.п. "г" п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита.
Судом встановлено, що заява Кредитора № 529/9/10-007 від 09 квітня 2013 року про визнання кредиторських вимог надійшла до господарського суду Київської області 19 квітня 2013 року, а отже ставка судового збору за її подання становить 1 147,00 грн.
Керуючись ч. ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, п. 18 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір", покласти на Банкрута судовий збір в сумі 1 147,00 грн., що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.
Детально дослідивши вимоги Заявника 1, викладені в його заяві, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
В своїй заяві про визнання кредиторських вимог № 1368/08 від 17 квітня 2013 року Заявник 1 посилаючись на ст.ст. 14, 51 Закону про банкрутство просить суд визнати його кредитором по відношенню до Банкрута з майновими вимогами в сумі 9 618,92 грн. та включити їх до реєстру вимог кредиторів. Свої вимоги Заявник 1 обґрунтовує наявністю заборгованості у Банкрута перед Заявником 1 в сумі 9 618,92 грн. Заявник 1 в своїй заяві про визнання кредиторських вимог № 1368/08 від 17 квітня 2013 року зазначає, що ним сформовано та виставлено вимогу Банкруту про сплату недоїмки № 2442 від 01 вересня 2009 року на загальну суму 9 618,92 грн. Також Заявник 1 зазначає, що частина суми заборгованості Банкрута перед Заявником 1 охоплена рішеннями Київського окружного адміністративного суду про стягнення на користь Заявника 1 заборгованості в сумі 7 608,90 грн.
Згідно абз. 7 п. 8.2. ст. 8, абз. 7 п. 8.3. ст. 8, п.п. 8.4., 8.8. ст. 8 Інструкції "Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України", затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України № 21-1 від 19 грудня 2003 року, вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під підпис або надіслано листом з повідомленням про вручення. Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити зазначені у вимозі суми. У разі, якщо страхувальник, який одержав вимогу і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі, якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, орган Пенсійного фонду звертається у встановленому законом порядку і подає вимогу до відповідного органу державної виконавчої служби, у якій зазначає суму боргу за даними карток особових рахунків платників на дату подання. До сум боргу, що подаються до органів державної виконавчої служби за даними карток особових рахунків платників, включаються також суми, узгоджених з платником, але не сплачених у встановлений термін, фінансових санкцій (штрафів) та пені.
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що Заявником 1 сформовано та виставлено Банкруту вимогу № Ю-2442 від 01 вересня 2009 року про зобов'язання сплатити борг в сумі 9 618,92 грн., що складається з недоїмки із внесків, що підтверджено корінцем вимоги № Ю-2442 від 01 вересня 2009 року. На підтвердження отримання Банкрутом вказаної вимоги № Ю-2442 від 01 вересня 2009 року Заявником 1 до своєї заяви долучено копію повідомлення про вручення поштового відправлення (форма 119), адресованого Банкруту з відміткою про вручення уповноваженій особі 08 вересня 2009 року.
Окрім того, заборгованість Банкрута до Заявника 1 в сумі 7 608,90 грн. підтверджена копіями: виконавчого листа по адміністративній справі № 2а-1109/09/1070 Київського оружного адміністративного суду від 19 листопада 2009 року про стягнення з Банкрута на користь Заявника 1 заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 2 078,73 грн.; виконавчого листа по адміністративній справі № 2а-5079/09/1070 Київського оружного адміністративного суду від 19 листопада 2009 року про стягнення з Банкрута на користь Заявника 1 заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 1 547,92 грн.; виконавчого листа по адміністративній справі № 2а-2102/09/1070 Київського оружного адміністративного суду від 20 травня 2010 року про стягнення з Банкрута на користь Заявника 1 заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 1 348,52 грн.; постановою Київського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2009 року у справі № 2-а-6555/09/1070, якою постановлено стягнути з Банкрута на користь Заявника 1 заборгованість за страховими внесками на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у сумі 2 633,73 грн.
Судом встановлено, що в матеріалах справи відсутні докази, що підтверджують оплату Банкрутом заборгованості перед Заявником 1 в сумі 9 618,92 грн.
Вказані вимоги визнані ліквідатором Банкрута та віднесені в сумі 7 608,90 грн. до 3 черги задоволення вимог кредиторів Банкрута та в сумі 2 633,73 грн. до 4 черги задоволення вимог кредиторів Банкрута.
В своєму клопотанні № 468 від 22 липня 2013 року, реєстрі вимог кредиторів Банкрута станом на 22 липня 2013 року, що доданий до звіту ліквідатора Банкрута про використання коштів боржника № 466 від 22 липня 2013 року, ліквідатор Банкрута зазначає про визнання вимог Заявника 1 в сумі 7 608,90 грн. основного боргу та в сумі 2 633,73 грн. судових витрат.
Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що Заявником 1 заявлено вимоги на загальну суму 9 618,92 грн., з яких в сумі 7 608,90 грн. підтверджені в тому числі рішенням Київського окружного адміністративного суду; в решті, а саме в сумі 2 010,02 грн. (а не в сумі 2 633,73 грн. як зазначає ліквідатор Банкрута), заборгованість Банкрута до Заявника 1 підтверджена лише вимогою № Ю-2442 від 01 вересня 2009 року про зобов'язання Банкрута сплатити 9 618,92 грн. недоїмки.
Враховуючи вище викладене, суд дійшов висновку, що вимоги Заявника 1 є обґрунтованими, доведеними за допомогою належних доказів, долучених до матеріалів справи № Б8/146-12 та підлягають задоволенню у повному обсязі в сумі 9 618,92 грн.
Детально дослідивши матеріали справи, при вирішенні питання черговості задоволення вимог Заявника 1, судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у другу чергу задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (за винятком повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства), крім вимог, задоволених у першу чергу, зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому Фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників).
Згідно абз. 1 ч. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування , загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, вважаються платниками єдиного внеску .
Детально дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що заборгованість Банкрута до Заявника 1 на загальну суму 9 618,92 грн. є недоїмкою зі сплати внесків, що підтверджено: корінцем вимоги № Ю-2442 від 01 вересня 2009 року, згідно якого заборгованість Банкрута перед Заявником 1 в сумі 9 618,92 грн. є недоїмкою із внесків; виконавчим листом по адміністративній справі № 2а-1109/09/1070 Київського оружного адміністративного суду від 19 листопада 2009 року про стягнення з Банкрута на користь Заявника 1 заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 2 078,73 грн.; виконавчим листом по адміністративній справі № 2а-5079/09/1070 Київського оружного адміністративного суду від 19 листопада 2009 року про стягнення з Банкрута на користь Заявника 1 заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 1 547,92 грн.; виконавчим листом по адміністративній справі № 2а-2102/09/1070 Київського оружного адміністративного суду від 20 травня 2010 року про стягнення з Банкрута на користь Заявника 1 заборгованості по сплаті страхових внесків в сумі 1 348,52 грн.; постановою Київського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2009 року у справі № 2-а-6555/09/1070, якою постановлено стягнути з Банкрута на користь Заявника 1 заборгованість за страховими внесками на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у сумі 2 633,73 грн.
Враховуючи вище викладене, вимоги Заявника 1 в сумі 9 618,92 грн. недоїмки із внесків підлягають задоволенню у другу чергу задоволення вимог кредиторів.
Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір", від сплати судового збору звільняються: Пенсійний фонд України та його органи; органи Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального захисту інвалідів і його відділення.
Судом встановлено, що заява Заявника 1 про визнання кредиторських вимог № 1368/08 від 17 квітня 2013 року надійшла до господарського суду Київської області 22 квітня 2013 року, а отже ставка судового збору за її подання становить 1 147,00 грн.
Керуючись ч.ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 4, 5 Закону України "Про судовий збір", ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", п.п. "г" п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, покласти на Банкрута судовий збір в сумі 1 147,00 грн., що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.
Окрім того Заявником 1 в своїй заяві № 1368/08 від 17 квітня 2013 року про визнання кредиторських вимог заявлено вимогу включити до реєстру вимог кредиторів Банкрута заявлені ним вимоги. Розглянувши вказані вимоги Заявника 1 суд відмовляє в їх задоволенні з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Згідно ч. 2 ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим кодексом, з врахуванням вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами Господарського процесуального кодексу України та чинного цивільного законодавства.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності регулюється з урахуванням особливостей, передбачених розділом VI цього Закону.
Згідно ст. 41 Закону про банкрутство, відносини, пов'язані з банкрутством містоутворюючих, особливо небезпечних, сільськогосподарських підприємств, страховиків, інших категорій суб'єктів підприємницької діяльності, регулюються цим Законом з урахуванням особливостей, передбачених цим розділом.
Особливості відносин пов'язаних з банкрутством відсутнього боржника визначені ст. 52 Закону про банкрутство, відповідно до ч. 2 якої, господарський суд у двотижневий строк з дня винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника виносить постанову про визнання відсутнього боржника банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру і призначає ліквідатором ініціюючого кредитора за згодою останнього.
Відповідно до ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Таким чином, до особливостей процедури банкрутства відсутнього боржника, належить перехід від розгляду судом заяви про порушення справи про банкрутство, за умови наявності встановлених Законом підстав, - до ліквідаційної процедури. Аналіз норми, що визначає особливості процедури банкрутства відсутнього боржника, вказує на відсутність в даній процедурі стадії розпорядження майном Боржника, що становить особливість процедури, визначеної ст. 52 Закону про банкрутство (на якій відбувається розгляд судом реєстру кредиторів боржника, його затвердження, внаслідок чого формується комітет кредиторів боржника). Таким чином, до особливостей процедури, визначеної ст. 52 Закону про банкрутство належить відсутність стадії розпорядження майном боржника.
Отже, відносини пов'язані банкрутством відсутнього боржника, що належать до окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності, регулюються згідно ч. 3 ст. 5, ст. ст. 41 Закону про банкрутство - з урахуванням особливостей встановлених ст. 52 Закону про банкрутство. Станом на поточну дату провадження у справі перебуває на стадії ліквідації, на якій, відповідно до Закону про банкрутство не передбачені законодавством процесуальних дій по затвердженню судом реєстру кредиторів боржника, а особа боржника відповідно, перебуває у статусі Банкрута з відповідним колом прав та обов'язків, відмінним від статусу боржника на стадії розпорядження майном боржника.
Інші заявники з вимогами до Банкрута до господарського суду Київської області не заявлялись.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.
Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Мальцевої А.В. № 466 від 22 липня 2013 року та доданих до нього документів ліквідатором Банкрута направлено товариству з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод" повідомлення про наслідки відкриття ліквідаційної процедури № 234 від 21 березня 2013 року; "Повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури" від 21 березня 2013 року ліквідатором Банкрута направлено: Білоцерківському РЕВ ДАІ - № 235; Державній інспекції сільського господарства України в Київській області - № 236; ВДВС Сквирського районного управління юстиції - № 237; державному реєстратору Сквирської РДА - № 238; Володарському відділенню Сквирської МДПІ - № 239; УПФ України у Сквирському районі Київської області - № 240; ФСС від НВВ та ПЗ Сквирського району - № 241; ФСС з ТВП Сквирського району № 242.
Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії: Банкруту - товариству з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод" направлено вимогу № 232 від 20 березня 2013 року з проханням передати бухгалтерську та іншу документацію Банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності Банкрута, а саме: 1) оригінали установчих документів Банкрута: статут Банкрута; Свідоцтво про державну реєстрацію; документи щодо реєстрації Банкрута в державних фондах, органах статистики та податкових органах тощо; 2) оригінали внутрішніх документів Банкрута, що підтверджують повноваження керівних органів; 3) оригінали протоколів зборів керівних органів Банкрута; 4) відомості про видані довіреності; 5) відомості про: списання необоротних активів (акти списання необоротних активів (акти списання, перелік списаного майна); укладені й діючі угоди (копії договорів); відомості про операції (перерахування грошових коштів, відчуження або передання активів товариства); про нерухоме майно відносно якого Банкрут є орендодавцем або орендарем із зазначенням об'єкта оренди, його первісної та остаточної вартості, розміру орендної плати; відомості щодо активів Банкрута, переданих у заставу; перелік підприємств із зазначенням поштових адрес та кодів ЄДРПОУ, в яких Банкрут має частку у статутному фонді; перелік філій, підприємств та дочірніх підприємств Банкрута (із зазначенням адрес та кодів ЄДРПОУ); 6) документацію по Банкруту, а саме: баланси Банкрута (ф-1) за 2010-2012 роки; звіти про фінансові результати (ф-2) за 2010-2012 роки; звіти про рух грошових коштів (ф-3) за 2010-2012 роки; звіти про власний капітал (ф-4) за 2010-2012 роки; примітки до річної фінансової звітності (ф-5) за 2010-2012 роки; звіти про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (ф-11-ОС) за 2010-2012 роки; звіти про фінансові результати й дебіторську та кредиторську заборгованість (ф-1-Б) за 2010-2012 роки; звіти праці (ф-1-ПВ) за 2010-2012 роки; звіти про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (ф-1-ПВ (умови праці)) за 2010-2012 роки; печатку Банкрута.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 243 від 21 березня 2013 року Білоцерківському РЕВ ДАІ з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів протягом останніх трьох років та повідомити про причини зняття їх з обліку.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 244 від 21 березня 2013 року Державній інспекції сільського господарства України в Київській області з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 3 роки).
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 245 від 21 березня 2013 року Головному управлінню регіональної статистики з проханням надати інформацію про засновників та керівників Банкрута та стосовно того чи є Банкрут засновником (учасником) інших підприємств згідно з даними ЄДРПОУ.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 246 від 21 березня 2013 року Заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом авіаційної техніки (за останні 3 роки).
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 247 від 21 березня 2013 року Володарському відділенню Сквирської МДПІ з проханням надати: копії останньої податкової звітності Банкрута; відомості про наявність заборгованості Банкрута щодо сплати податків, зборів та інших загальнообов'язкових платежів; відомості про наявність у Банкрута рахунків у банках та/чи інших кредитних установах.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 248 від 21 березня 2013 року УПФ України у Сквирському районі Київської області з проханням надати копії документів останньої звітності Банкрута; відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках та/чи інших кредитно-фінансових установах.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 249 від 21 березня 2013 року ФСС від НВВ та ПЗ Сквирського району з проханням надати копії документів останньої звітності Банкрута, інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 250 від 21 березня 2013 року ФСС з ТВП Сквирського району з проханням надати інформацію щодо заборгованості Банкрута перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності України.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 251 від 21 березня 2013 року Сквирському районному центру зайнятості з проханням надати: копії останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; повідомити про наявну заборгованість по сплаті страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 252 від 21 березня 2013 року Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати інформацію щодо володіння Банкрутом цінними паперами інших підприємств.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 253 від 21 березня 2013 року Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом суден, які мають право плавання під Державним Прапором України.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 254 від 21 березня 2013 року Відділу Держземагенства у Сквирському районі з проханням надати відомості про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні і в тому числі оренді, зокрема: відомості щодо наявності зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок; у разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрації.
Ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 255 від 21 березня 2013 року Комунальному підприємству Київської обласної ради "Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації" з проханням надати відомості стосовно того, чи володіє Банкрут нерухомими майном із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном, до яких вдалося керівництво Банкрута.
За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: згідно довідки Сквирської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 219-01-10 від 28 березня 2013 року, станом на 28 березня 2013 року Банкрут заборгованості по страхових внесках на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з тимчасової втрати працездатності не має.
Відповідно до довідки Державної інспекції сільського господарства в Київській області № 16-16/1416 від 29 березня 2013 року, відповідно до комп'ютерної бази даних за Банкрутом техніка не зареєстрована.
Згідно довідки Відділу державної виконавчої служби Сквирського районного управління юстиції Київської області № 1920/5 від 04 квітня 2013 року, станом на 01 квітня 2013 року виконавчі документи про стягнення боргів на користь Банкрута на примусовому виконанні не знаходяться.
Відповідно до довідки Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Сквирському районі Київської області, Банкрут у відділенні Фонду не перебував та страхових внесків до відділення Фонду не сплачував; Банкрут звітності не подавав, тому відділення Фонду не може надати дані, щодо розрахункових відомостей та відомості про чисельність працівників.
Згідно довідки Сквирського районного центру зайнятості № 331 від 09 квітня 2013 року, Банкрут не реєструвався в Сквирському РЦЗ як платник страхових внесків до ФЗДССУВБ, звітності до Сквирського РЦЗ не подавав.
Відповідно до довідки Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті № 1979-4/9.2.2/45-13 від 15 квітня 2013 року, записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут, відсутні.
Згідно довідки Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області № 1356/02 від 16 квітня 2013 року, по Банкруту рахунки та вклади у банках та/чи інших кредитно-фінансових установах не відомі.
Відповідно до довідки Відділу Держземагаентсва у Сквирському районі Київської області № 04-44-236 від 28 березня 2013 року, згідно даних державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми 6-зем, 2- зем) дані щодо наявності у користуванні чи власності Банкрута на території Сквирського району земельних ділянок відсутні.
Згідно довідки Департаменту льотної придатності № 20.19-4913 від 29 квітня 2013 року, за Банкрутом протягом останніх 3-х місяців повітряних суден не зареєстровано.
Відповідно до довідки Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області ДПС № 771/9/19-024 від 26 червня 2013 року, остання податкова звітність подана платником до Білоцерківської ОДПІ, а саме: податкова декларація з ПДВ за серпень 2009 року за № 9001032734 від 15 вересня.
Згідно довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/03/7671/нк від 19 квітня 2013 року, станом на 31 грудня 2012 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутній.
Відповідно до довідки Головного управління регіональної статистики № 23-07/934-2 від 04 квітня 2013 року, станом на 15 березня 2013 року у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України значиться: товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод"; ідентифікаційний код - 34688321; юридична особа; організаційно-правова форма господарювання - товариство з обмеженою відповідальністю; адреса - 09000, Київська обл., Сквирський район, м. Сквира, вул. Рози Люксембург, буд. 76, офіс 1; керівник - Стеценко Олександр Анатолійович; телефон - 80446352976; вид діяльності за КВЕД-2005: 15.91.0 Виробництво дистильованих алкогольних напоїв; місце проведення реєстраційних дій - Сквирська районна державна адміністрація Київської області; дата реєстрації - 12.12.2006; дата реєстраційних дій - 11.01.2013; № рішення 13461150012000802 - внесення судового рішення про порушення провадження у справі про банкрутство юридичної особи; товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод" (ідентифікаційний код - 34688321) не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності; засновником товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод" значиться фізична особа - Герасименко Федір Степанович.
Розглянувши Звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.
Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір визнаних ним вимог кредиторів, включених до переліку вимог кредиторів Банкрута, до якого внесено вимоги: Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби України в сумі 846,07 грн.; Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області в сумі 7 608,90 грн. основного боргу та в сумі 2 633,73 грн. судових витрат.
Постановою господарського суду Київської області від 14 січня 2013 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора - Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби України в сумі 846,07 грн.
В судовому засіданні визнано додаткові вимоги Кредитора в сумі 850,00 грн., що складаються зі штрафних санкцій, вимоги Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області в сумі 9 618,92 грн., покладено на Банкрута судовий збір в сумі 2 294,00 грн.
Врахувавши вище викладене, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.
В п. 3 прохальної частини клопотання № 468 від 22 липня 2013 року ліквідатор Банкрута просить затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора на час проведення ліквідаційної процедури в сумі 16 636,94 грн.
Детально дослідивши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута № 466 від 22 липня 2013 року про використання коштів боржника, при розгляді витрат ліквідатора Банкрута, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство № Б8/146-12, судом встановлено наступне.
У своєму звіті № 466 від 22 липня 2013 року про використання коштів боржника, ліквідатор Банкрута повідомляє, що витрати на проведення ліквідаційної процедури становлять: публікація оголошення в газеті "Голос України" № 55 від 22 березня 2013 року в сумі 395,00 грн.; відправлення рекомендованих листів в сумі 128,20 грн.; заробітна плата арбітражного керуючого за період з 08 січня 2013 року по 21 червня 2013 року в сумі 16 058,00 грн.; за надання відомостей із ЄДРПОУ в сумі 55,74 грн., - що підтверджено матеріалами справи.
Судом встановлено, що вище зазначені витрати відносяться до витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків у справі про банкрутство № Б8/146-12.
Згідно абз. 1 ч. 10 ст. 3№, ч. 12 ст. 3№ Закону про банкрутство, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Враховуючи вище викладене, витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б8/146-12 в сумі 16 636,94 грн. підлягають задоволенню, відповідно до підпункту ?г? пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, де зазначено, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону, в І чергу з тих підстав, що вони належать до витрат, що пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді.
Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 22 липня 2013 року згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - Управлінням Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області, Сквирською міжрайонною державною податковою інспекцією Київської області Державної податкової служби України.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № Б8/146-12 ліквідатором Банкрута не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.
Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Банкрута: Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби України в сумі 1 696,07 грн.; Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області в сумі 9 618,92 грн.; покладені на Банкрута витрати по оплаті судового збору в сумі 1 147,00 грн. та витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б8/146-12 в сумі 16 058,00 грн., - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних заходів для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод" внесенню щодо нього до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення вказаної юридичної особи для зняття юридичної особи з обліку.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/146-12.
Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
Керуючись ст.ст. 1, 3-1, 5, 31, 32, 34, 40, 41, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4-1, 4-3, 33, 34, 43, 49,75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", ст.ст. 4, 5 Закону України "Про судовий збір", ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", Постановою Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" № 15 від 18 грудня 2009 року, Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України "Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193, ст. 8 Інструкції "Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України", затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України № 21-1 від 19 грудня 2003 року. суд -
УХВАЛИВ:
1. Заяву Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби України (ідентифікаційний код: 34921028) № 529/9/10-007 від 09 квітня 2013 року про визнання кредиторських вимог, - задовольнити;
Визнати вимоги Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби України (ідентифікаційний код: 34921028, місцезнаходження: 09000, Київська область, м. Сквира, вул. Богачевського, буд. 20) в сумі 850,00 грн. (вісімсот п'ятдесят гривень 00 коп.) штрафних санкцій, що підлягають задоволенню у шосту чергу задоволення вимог кредиторів.
Покласти на Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод", ідентифікаційний код: 34688321, місцезнаходження: 09000, Київська обл., Сквирський район, м. Сквира, вул. Рози Люксембург, буд. 76, офіс 1, вимоги по сплаті судового збору в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.), які відноситься до першої черги задоволення вимог кредиторів за наслідком розгляду заяви Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби України (ідентифікаційний код: 34921028) № 529/9/10-007 від 09 квітня 2013 року про визнання кредиторських вимог та кредитором за якими є ЦОПП Сквирського відділення Тетіївської ОДПІ Міндоходів у Київській області.
2. Заяву Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22200739) про визнання кредиторських вимог № 1368/08 від 17 квітня 2013 року (вх. № 10150 від 22 квітня 2013 року), - задовольнити частково, а саме задовольнити в частині визнання кредиторських вимог в сумі 9 618,92 грн. недоїмки із внесків, в іншій частині вимог - відмовити;
Визнати вимоги Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області, ідентифікаційний код: 22200739, місцезнаходження: 09000, Київська область, м. Сквира, вул. Богачевскього, буд. 18, в сумі 9 618,92 грн. (дев'ять тисяч шістсот вісімнадцять гривень 92 коп.) недоїмки, що підлягають задоволенню у другу чергу задоволення вимог кредиторів;
Покласти на Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод", ідентифікаційний код: 34688321, місцезнаходження: 09000, Київська обл., Сквирський район, м. Сквира, вул. Рози Люксембург, буд. 76, офіс 1, вимоги по сплаті судового збору в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.), які відноситься до першої черги задоволення вимог кредиторів за наслідком розгляду заяви Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22200739) про визнання кредиторських вимог № 1368/08 від 17 квітня 2013 року (вх. № 10150 від 22 квітня 2013 року) та кредитором за якими є ЦОПП Сквирського відділення Тетіївської ОДПІ Міндоходів у Київській області.
3. Затвердити звіт про витрати та витрати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцевої А.В., пов'язані з провадженням у справі про банкрутство № Б8/146-12 в сумі 16 636,94 грн. (шістнадцять тисяч шістсот тридцять шість гривень 94 коп.), що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.
4. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцевої Альбіни Вячеславівни № 466 від 22 липня 2013 року та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод", ідентифікаційний код: 34688321, місцезнаходження: 09000, Київська обл., Сквирський район, м. Сквира, вул. Рози Люксембург, буд. 76, офіс 1, станом на 22 липня 2013 року.
5. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод" , ідентифікаційний код: 34688321, місцезнаходження: 09000, Київська обл., Сквирський район, м. Сквира, вул. Рози Люксембург, буд. 76, офіс 1.
6. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.
7. Клопотання ліквідатора Банкрута № 468 від 22 липня 2013 року (вх. № 13780 від 22 липня 2013 року) про розгляд та затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу Банкрута, затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора, припинення провадження у справі № Б8/146-12, - задовольнити в повному обсязі.
8. Провадження у справі № Б8/146-12 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод", ідентифікаційний код: 34688321, місцезнаходження: 09000, Київська обл., Сквирський район, м. Сквира, вул. Рози Люксембург, буд. 76, офіс 1, - припинити.
9. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцеву А.В. подати державному реєстратору Сквирського районного управління юстиції копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.
10. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцеву А.В. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.
11. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Мальцеву А.В. забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський лікерогорілчаний завод", ідентифікаційний код: 34688321, місцезнаходження: 09000, Київська обл., Сквирський район, м. Сквира, вул. Рози Люксембург, буд. 76, офіс 1, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
12. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Сквирського районного управління юстиції, Головному Управлінню статистики в Київській області;
Копію ухвали надіслати : учасникам провадження у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України, Державній податковій інспекції за місцезнаходженням Банкрута.
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 28.10.2013 |
Оприлюднено | 11.11.2013 |
Номер документу | 34701939 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Скутельник П.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні