ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
м. Сімферополь
07 жовтня 2013 р. 14:44 Справа №801/8808/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Латиніна Ю.А., при секретарі Захаровій М.В., за участю представник позивача- Абдишева Аліме Ілясівна., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "РУСЬ"
до Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів АР Крим
про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення
Суть справи: Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "РУСЬ" (далі - Позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Красноперекопської ОДПІ Головного управління Міндоходів АР Крим (далі - Відповідач) про визнання недійсним податкове повідомлення-рішення від 28.08.2013 р. № 0001421500.
Позовні вимоги мотивовані тим, що висновки акту документальної перевірки від 09.08.2013 року № 120/15.1/31692930, на підставі якого прийняте оскаржуване податкове повідомлення-рішення, не відповідають дійсності та Податковому кодексу України.
Також позивач зазначив про те, що при проведенні перевірки, на підставі якої прийнято оскаржуване податкове повідомлення - рішення, відповідач дійшов неправильних, необґрунтованих та недостовірних висновків щодо заниження підприємством податку на землю.
Представник позивача у судовому засіданні наполягав на задоволенні позовних вимог у повному обсязі, посилаючись на необґрунтованість висновків відповідача, викладених в акті перевірки.
Представник відповідача до суду не з'явився, про час та місце судового засідання повідомлений належним чином. Будь-яких клопотань суду не направив, заперечень на позов не надав.
Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності представника відповідача, керуючись ст. 128 КАС України, на підставі наявних доказів.
Розглянув матеріали справи, дослідив зібрані докази, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -
ВСТАНОВИВ:
СТОВ "РУСЬ" є юридичною особою, яка зареєстроване Первомайською районною державною адміністрацією АРКрим 05.03.2002р. за № 11311200000000229 що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 446956 та перебуває на податковому обліку в Первомайському відділені Красноперекопської ОДПІ в АР Крим Державної податкової служби на підставі свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість від 25.03.2002р. № 00685102 (індивідуальний податковий номер - 316929301212).
Судом встановлено, що посадовими особами Красноперекопської ОДПІ АРК ДПС була проведена позапланова виїзна перевірка позивача з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на землю за період з 01.07.10 по 30.06.13 за наслідками якої складено акт від 09.08.2013 року № 120/15.1/31692930.
За висновками даного акту встановлені такі порушення позивачем:
- ст. 2 Закону України "Про плату за землю", ст. 270, 286 Податкового кодексу України (далі - ПК України) від 02.12.2010 року, в результаті чого занижено податок на землю у сумі 44885,88 грн., в тому числі:
з 01.07.10 по 31.12.10 - 5428,86 грн.
з 01.01.11 по 31.12.11 - 10857,75 грн.
з 01.01.12 по 31.12.12 - 19066,14 грн.
з 01.01.13 по 30.06.13 - 9533,13 грн.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 28.08.2013 року № 0001421500 про збільшення позивачу суми грошового зобов'язання з земельного податку у розмірі 54922,14грн., з яких за основним платежем 44885,88 грн. та за штрафними (фінансовими ) санкціями 10036,26 грн.
Перевіряючи обґрунтованість збільшення розміру грошового зобов'язання з земельного податку СТОВ "РУСЬ" за перевіряє мий період у розмірі 44885,88 грн., суд зазначає наступне.
Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно.
Тому, вирішуючи справу стосовно позовних вимог позивача щодо скасування податкового повідомлення - рішення, суд зобов'язаний перевірити, чи є правомірними дії відповідача у зв'язку прийняттям такого повідомлення -рішення, яким позивачеві визначені податкові зобов'язання з податку на додану вартість та нараховані штрафні санкції.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим Кодексом України, який набрав чинності з 01.01.2011 року.
Проте, як визначає стаття 307 Податкового кодексу, платники ФСП не є платниками ряду податків і зборів, зокрема, земельного податку, окрім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.
Земельний кодекс України, який є основним документом, що регулює земельні стосунки, залежно від цільового використання, визначає певні категорії земель, кожна з якої має особливий правовий режим. Це, зокрема, землі сільськогосподарського призначення (сільськогосподарські угіддя і несільскогосподарські угіддя), землі житлової і громадської забудови, оздоровчого і рекреаційного призначення, землі лісового фонду, водного фонду, землі промисловості, транспорту І іншого призначення.
Згідно ст. 22 Земельного кодексу України, землями сільськогосподарського призначення визнаються не лише землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, але і для розміщення відповідної виробничої інфраструктури, для здійснення сільськогосподарської науково-дослідної і учбової діяльності.
До земель сільськогосподарського призначення відносяться сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сінокоси, пасовища) і несільскогосподарські угіддя (господарські шляхи, прогони, полезахисні лісові смуги і інші захисні насадження, окрім тих, які віднесені до земель лісового фонду, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації і так далі).
Віднесення земель до тієї або іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади і місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками і землекористувачами виключно у рамках вимог відносно користування землями певного виду використання. Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність або надаються в користування сільськогосподарським підприємствам для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. Згідно ст. 17 Земельного кодексу України, розпорядження землями державної власності відноситься до компетенції місцевих Державних адміністрацій.
Так, судом встановлено, що з метою дотримання земельного законодавства, СТОВ "Русь" почало процедуру оформлення проектів відведень земельних ділянок під приміщеннями зернотоку, свиноферми, насосної станції.
У зв'язку з тим, що процес розробки технічної документації по відведенню земельних ділянок в оренду дуже тривалий, то документи, що встановлюють право, на усі земельні ділянки під приміщеннями СТОВ "Русь" досі знаходяться в розробці:
Технічний паспорт і свідоцтво про право власності на комплекс будівель і споруд № 1 (насосна станція, будиночок машиніста, ставок- накопичувач) САВ № 711338 було отримано 08.01.2009 року.
25.03.2009 року СТОВ "Русь" направила заяву на Первомайську Районну державну адміністрацію з клопотанням дати дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки під будівлею насосної станції і ставка-накопичувача в оренду.
Розпорядженням Первомайської РДА № 217-р від 28.04.2009 року було надано дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки під будівлею насосної станції і ставка-накопичувача на території Октябрської сільської ради.
Так, позивачем був розроблений проект відведення земельної ділянки під будівлею насосної станції і ставка-накопичувача для надання в оренду строком на 49 років, який був спрямований на розгляд земельної комісії і повернений комісією на доопрацювання. Проектом визначена категорія земель - інші сільськогосподарського призначення. Робота знаходиться у стадії завершення.
Технічний паспорт і свідоцтво на право власності на комплекс будівель і споруд № 3 (свиноферма - приміщення свинарників А, Б, В, Г, Е, Ж, зерносклад Д, вагова 3, бійня І, прохідна К) САС № 942460 було оформлене 17.03.2011 року.
Заява на розробку проекту відведення земельної ділянки під приміщеннями свиноферми (комплекс будівель і споруд № 3) для надання в оренду строком на 49 років СТОВ "Русь" була подана 26.09.2011 року в Первомайську РДА.
Розпорядженням Первомайської РДА № 504-р від 01.12.2011 року було надано дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки під комплексом будівель і споруд № 3 на території Октябрської сільської ради, для іншого сільськогосподарського призначення.
У зв'язку з чим, позивачем укладено договір № П2802С на виконання робіт по розробці проекту землеустрою по відведенню земельної ділянки в оренду 28.02.2012 року з ТОВ "Слов'янська єдність". Проект землеустрою по відведенню цієї земельної ділянки знаходиться в розробці.
Технічний паспорт і свідоцтво на право власності на комплекс будівель і споруд № 12 (зерноток - критий ток, зерносклад) САС № 942150 був оформлений 31.01.2011 року.
26.09.2011 позивачем в Первомайську РДА подана заява на розробку проекту відведення земельної ділянки під приміщеннями зернотоку (комплекс будівель і споруд № 12) для надання в оренду строком на 49 років.
Розпорядженням Первомайської РДА 505-р від 01.12.2011 року було надано дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки під комплексом будівель і споруд № 12 на території Октябрської сільської ради, для іншого сільськогосподарського призначення.
СТОВ "Русь" уклало договір № П- 13-2001 на виконання робіт по розробці проекту землеустрою по відведенню земельної ділянки в оренду від 07.04.2013 року з НПП "Зкотехпром". Проект землеустрою по відведенню цієї земельної ділянки знаходиться в розробці.
Таким чином, судом встановлено, що СТОВ "Русь" має дозволи Первомайської районної державної адміністрації на розробку проектів землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду під усіма виробничими приміщеннями - насосною станцією, свинофермою, зернотоком. Проекти землеустрою знаходяться в розробці. Розпорядженнями РГА встановлена категорія земель -інші сільськогосподарського призначення.
Як було досліджено судом, СТОВ "Русь" використовує ці земельні ділянки для сільськогосподарського товаровиробництва.
Земельні ділянки під будівлями току позивачем використовуються для зберігання, доробки, сушки зерна, соняшнику та інших сільськогосподарських культур. У складських приміщеннях зберігаються зерно, насіння, корма. У приміщеннях свинарників міститься поголів'я свиней у кількості 1100 голів, бійня використовується для забою свиней, насосна станція і ставок-накопичувач використовуються для зрошування сільськогосподарських культур.
Таким чином, зазначене не може свідчити про порушення СТОВ "Русь" вимог земельного законодавства.
Так, позивач є сільськогосподарським товаровиробником та за увесь період, що перевіряється, є платником фіксованого сільськогосподарського податку, що зазначено в п. 2.4.1 Акту перевірки, і підтверджується довідками Первомайського відділення Красноперекопської ОДШ ДУ Міндоходів АР Крим.
Основними видами діяльності СТОВ "Русь" згідно Статуту і довідки з єдиного державного реєстру підприємств і організацій України № АБ 435721 є:
- код 01.11. - вирощування зернових культур(окрім рису), бобових культур і насіння олійних культур;
- код 01.13 - вирощування овочів, баштанних культур і коренеплодів;
- код 01.19- вирощування інших однорічних і дворічних культур;
- код 01.46 - розведення свиней;
- код 01.61 - допоміжна діяльність в рослинництві;
- код 01.63 - післяурожайная діяльність;
- код 46.21 - оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин.
З матеріалів справи вбачається, що позивач будучи сільськогосподарським товаровиробником, складає і надає в Районне управління статистики річну статистичну звітність за формою 50-сг "Основні економічні показники роботи сільськогосподарських підприємств", за формою № 29-сг "Підсумки збору врожаю сільськогосподарських культур, плодів, ягід та винограду", копії звітів за 2010 -2013 роки надаються. Як підприємство, що розводить свиней, СТОВ "Русь" складає і надає в Районне управління статистики щомісячну і річну статистичну звітність за формою 24-сг "Стан тваринництва", копії звітів за 2010-2013 роки додаються.
Згідно ст. 282.1.10 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), платники фіксованого сільськогосподарського податку ПФСН) не є платниками ряду податків, зокрема земельного податку, окрім земельного податку за земельні ділянки, які не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.
Таким чином, на підставі вищевикладеного слідує, що за період з 01.07.2010 року по 31.07.2013 року СТОВ "Русь" є сільськогосподарським товаровиробником, платником фіксованого сільськогосподарського податку, вказані земельні ділянки є землями сільгоськогосподарського призначення і використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва, що повністю відповідає вимогам і умовам ст. 282.1.10 ПКУ.
За період з 01.07.2010 року по 31.12.2010 року по акту документальної перевірки № 120/15.1/31692930 від 09.08.2013 року було нараховано земельного податку в сумі 5428, 86 грн. Вказана сума була нарахована відповідно до норми ст. 277.1 Податкового кодексу України - у розмірі 5% від нормативної грошової оцінки 1 га ріллі по Автономній Республіці Крим.
Проте, Податковий кодекс України набув чинності з 01 січня 2011 року, так до його набуття, нарахування і сплата земельного податку робилася відповідно до Закону України "Про плату за землю" № 2535 - XII від 03.07.1992 року.
Тобто відповідачем була застосована норма закону, яка не діяла на той момент.
Згідно Закону України "Про плату за землю", платники фіксованого сільськогосподарського податку не були платниками земельного податку.
Оскільки СТОВ "Русь" в 2010 році також було платником фіксованого сільськогосподарського податку, то в 2010 році не повинне було нараховувати і сплачувати земельний податок взагалі.
У зв'язку з цим, донарахування земельного податку відповідачем, по акту документальної перевірки за період з 01.07.2010 року по 31.12.2010 року в сумі 5428,86 грн. є неправомірним та таким що суперечить нормам діючого законодавства.
Крім того, слід зазначити, що Гектар (від гекто-і ар) -метрична одиниця площі, рівна площі квадрата із стороною 100м: 1 га=10 000 мІ=100 соток =0,01 км І.
Тобто, 1га відповідає 10000мІ, а при розрахунку суми земельного податку, в акті документальної перевірки площі приміщень з квадратних метрів в гектари були переведені із розрахунку 1 га= 1000 мІ, що є арифметичною помилкою, яка привела до значного завищення суми донарахованого земельного податку.
Так, під час розгляду справи встановлено, що за 2011 рік відповідачем була нарахована сума земельного податку 10857,75 грн, а з урахуванням арифметичної помилки сума склала б - 2402,41 грн. Різниця у бік завищення складає 8455,34 грн, у тому числі по об'єктах:
- критий ток - нараховано - 4070,86 грн, слід було нарахувати - 407,09 грн.
- зерносклад - нараховано - 603,86 грн, слід було нарахувати - 60,39 грн.
- свинарник А - нараховано - 720,73 грн, слід було нарахувати - 72,07 грн.
- свинарник Б - нараховано - 730,00 грн, слід було нарахувати - 73,00 грн.
- свинарник В- нараховано - 729,51 грн, слід було нарахувати - 72,95 грн.
- свинарник Г - нараховано - 740,25 грн, слід було нарахувати - 74,03 грн.
- зерносклад Д - нараховано - 54,47 грн, слід було нарахувати - 5,45 грн.
- свинарник Е - нараховано - 861,82 грн, слід було нарахувати - 86,18 грн.
- свинарник Ж- нараховано - 807,29 грн, слід було нарахувати - 80,73 грн.
- вагова - нараховано - 0,28 грн, слід було нарахувати - 0,28 грн.
- бійня - нараховано - 13,55 грн, слід було нарахувати - 1,35 грн.
- прохідна - нараховано - 4,35 грн, слід було нарахувати - 4,35 грн.
- насосна станція - нараховано - 91,53 грн, слід було нарахувати - 9,15 грн.
- будинок машиніста - нараховано - 25,41 грн, слід було нарахувати - 2,54 грн.
- ставок-накопичувач - нараховано - 1403,84 грн, слід було нарахувати - 1403,84 грн.
За 2012 рік відповідачем була нарахована сума земельного податку 19066,14 грн, -а з урахуванням арифметичної помилки сума склала б 4218,65 грн. Різниця у бік завищення складає 14847,49 грн, у тому числі по об'єктах:
- критий ток - нараховано - 7148,42 грн, слід було нарахувати - 714,84 грн.
- зерносклад - нараховано - 1060,38 грн, слід було нарахувати - 106,04 грн.
- Свинарник А - нараховано - 1265,60 грн, слід було нарахувати - 126,56 грн.
- свинарник Б - нараховано - 1281,87 грн, слід було нарахувати - 128,19 грн.
- свинарник В - нараховано - 1281,01 грн, слід було нарахувати - 128,10 грн.
- свинарник Г - нараховано - 1299,87 грн, слід було нарахувати - 129,99 грн.
- зерносклад Д - нараховано - 95,65 грн, слід було нарахувати - 95,65 грн.
- свинарник Е - нараховано - 1513,35 грн, слід було нарахувати - 151,34 грн.
- свинарник Ж- нараховано - 1417,58 грн, слід було нарахувати - 141,76 грн.
- вагова - нараховано - 0,49 грн., слід було нарахувати - 0,49 грн -бійня-нараховано - 23,80 грн., слід було нарахувати - 2,38 грн.
- прохідна - нараховано - 7,64 грн, слід було нарахувати - 7,64 грн.
- насосна станція - нараховано - 160,72 грн, слід було нарахувати - 16,07 грн.
- будинок машиніста - нараховано - 44,62 грн, слід було нарахувати - 4,46 грн.
- ставок-накопичувач - нараховано - 2465,14 грн, слід було нарахувати - 2465,14 грн.
За період з 01.01.2013 по 31.07.2013 року органами Красноперекопської ОДПІ була нарахована сума земельного податку 9533,13 грн, а з урахуванням арифметичної помилки сума склала б 2109,35 грн.
Різниця у бік завищення складає 7423,78 грн, у тому числі по об'єктах: - критий ток - нараховано - 3574,21 грн, слід було нарахувати - 357,42грн.
- зерносклад - нараховано - 530,20 грн, слід було нарахувати - 53,02 грн
- Свинарник А - нараховано - 632,81 грн, слід було нарахувати - 63,28 грн
- свинарник Б - нараховано - 640,94 грн, слід було нарахувати - 64,10 грн
- свинарник В - нараховано - 640,51 грн, слід було нарахувати - 64,05 грн
- свинарник Г - нараховано - 649,94 грн, слід було нарахувати - 65,00 грн
- зерносклад Д - нараховано - 47,83 грн, слід було нарахувати - 47,83 грн
- свинарник Е - нараховано - 756,67 грн, слід було нарахувати - 75,67 грн
- свинарник Ж- нараховано - 708,80 грн, слід було нарахувати - 70,88 грн
- вагова - нараховано - 0,25 грн, слід було нарахувати - 0,25 грн
- бійня - нараховано - 11,90 грн, слід було нарахувати - 1,19 грн -прохідна- нараховано - 3,82 грн, слід було нарахувати - 3,82 грн
- насосна станція - нараховано - 80,36 грн, слід було нарахувати - 8,04 грн
- будинок машиніста - нараховано -22,31 грн, слід було нарахувати - 2,23 грн
- ставок-накопичувач-нараховано - 1232,58 грн, слід було нарахувати - 1232,58 грн.
Таким чином, дослідивши зібрані докази, судом встановлено, що в результаті арифметичної помилки, відповідачем неправомірно розраховано підприємству у бік завищення суми земельного податку на суму 30726,61грн, у тому числі: за 2011 рік - 8455,34 грн; за 2012 рік - 14847,49 грн; за період з 01.01.2013 г по 31.07.2013 року - 7423,78 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтується їх вимоги чи заперечення, крім випадків, передбачених ст. 72 КАС України.
Відповідач, всупереч вимогам ч.ч.1, 2 ст. 72 КАС України, не надав суду доказів того, що правочин здійснений позивачем щодо повноти нарахування та своєчасності сплати орендної плати за землю, був виконаний з порушення норм Податкового кодексу та Земельного кодексу України
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що у ДПІ не було правових підстав для збільшення СТОВ «Русь» суми грошового зобов'язання земельного податку юридичних осіб у розмірі 44885,88 грн., у зв'язку з цим, також необґрунтованим є застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій з вказаного податку.
Враховуючи встановлені судом обставини та наведені норми законодавства суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
Так, судові витрати, сплачені позивачем при зверненні до суду де відповідачем є суб'єкти владних повноважень, стягуються з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання з рахунків останнього. Отже, судовий збір, сплачений позивачем при зверненні до суду у розмірі 549,22грн. підлягає поверненню шляхом їх безспірного списання з рахунків суб'єкта владних повноважень - Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів АР Крим
У зв'язку зі складністю справи судом 07.10.2013 року проголошена вступна та резолютивна частина постанови, а 14.10.2013 року постанову складено у повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 160-163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів АР Крим № 0001421500 від 28.08.2013 року.
3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "РУСЬ" (ЄДРПОУ 31692930) 549,22 грн. судових витрат шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів АР Крим.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Латинін Ю.А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2013 |
Оприлюднено | 13.11.2013 |
Номер документу | 34807144 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Латинін Ю.А.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Латинін Ю.А.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Латинін Ю.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні