Постанова
від 12.11.2013 по справі 5021/1965/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ПОСТАНОВА

12.11.2013 Справа № 5021/1965/12

Господарський суд Сумської області у складі судді Спиридонової Н.О.

при секретарі Щербак С.В.,

за участю представників сторін:

кредитора - Шосткинська ОДПІ - Іващенко В.М.

боржника - Кузаєв О.М.

розпорядник майна - Гайдуков С.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні господарського суду Сумської області матеріали справи №5021/1965/12

за заявою кредитора - Приватного підприємства «Топаз ЛТД», м. Київ

до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Нафта» (Сумська область, Ямпільський район, смт. Ямпіль, вул. Заводська, 8, кв. 6, ід. код 30084081)

про банкрутство, -

встановив :

19.01.2013р. набрав чинності Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (у редакції Закону №4212-VI від 22.12.2011р.).

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо виконання господарських зобов'язань» №5405 -VI від 02.10.2012р. розділ Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (у редакції Закону №4212-VI від 22.12.2011р.) було доповнено пунктом 1-1 такого змісту: Положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Відповідно до роз'яснень викладених у Інформаційному листі Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 «Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212- VІ)» розгляд справи про банкрутство за новою редакцією Закону здійснюється згідно з постановою про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. При цьому правові підстави прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури визначаються відповідно до раніше чинної редакції Закону, а правові наслідки введення ліквідації процедури - за його новою редакцією.

Провадження у даній справі було порушено ухвалою господарського суду від 25.12.2012р. за загальною процедурою банкрутства у відповідності до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом №4212-VI від 22.12.2011р.).

15.01.2013р. господарським судом було винесено ухвалу за результатами проведення підготовчого засідання.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 20.06.2013р. у даній справі частково затверджено реєстр вимог кредиторів, в частині вимог Шосткинської ОДПІ розгляд справи відкладено.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 10.10.2013 року було остаточно затверджено реєстр вимог кредиторів.

Отже, провадження у даній справі здійснювалось у відповідності до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом №4212-VI від 22.12.2011р.).

Як було зазначено вище, розгляд справи про банкрутство за новою редакцією Закону здійснюється згідно з постановою про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. При цьому правові підстави прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури визначаються відповідно до раніше чинної редакції Закону, а правові наслідки введення ліквідації процедури - за його новою редакцією.

З урахуванням зазначеного, суд визначає правові підстави визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури згідно з Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом №4212-VI від 22.12.2011р.).

Відповідно до протоколу загальних зборів кредиторів ТОВ «Нафта» від 06.11.2013 року було обрано комітет кредиторів ТОВ «Нафта» у складі ПП «Топаз ЛТД», Шосткинська ОДПІ Сумської області.

Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів ТОВ «Нафта» від 06.11.2013 року було обрано голову комітету кредиторів Шосткинську ОДПІ, затверджено звіт розпорядника майна ТОВ «Нафта» арбітражного керуючого Гайдукова С.П. та витрати понесені в процедурі розпорядження майном ТОВ «Нафта» та вирішено звернутися до господарського суду Сумської області з клопотанням про визнання боржника ТОВ «Нафта» банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, та призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Гайдукова С.П., встановили оплату послуг арбітражного керуючого Гайдукова С.П. в розмірі двох мінімальних заробітних плат на місяць.

До господарського суду надійшло клопотання від 06.11.2013 року комітету кредиторів відповідно до якого, комітет кредиторів просить суд визнати боржника банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором арбітражного керуючого Гайдукова С.П.

Від арбітражного керуючого Гайдукова С.П. надійшла заява щодо участі у справі в якості ліквідатора, до заяви додано копію свідоцтва на право здійснення діяльності арбітражного керуючого.

В судовому засіданні представник комітету кредиторів, представник боржника, розпорядник майна підтримує клопотання комітету кредиторів.

В судовому засіданні арбітражний керуючий Гайдуков С.П. підтверджує згоду на призначення його ліквідатором боржника.

Своє клопотання щодо визнання боржника банкрутом комітет кредиторів мотивує тим, що фінансовий стан боржника є таким, що не дає можливості відновити платоспроможність та у повному обсязі задовольнити вимоги кредитора, оскільки пасиви боржника перевищують його активи, і погашення кредиторських вимог можливе не інакше як через застосування ліквідаційної процедури відносно боржника.

Згідно ч.1 статті 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом №4212-VI від 22.12.2011р.) у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.

Згідно ч.8 статті 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними законом №4212-VI від 22.12.2011р.) до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про:

вибори голови комітету;

скликання зборів кредиторів;

підготовку та укладення мирової угоди;

внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника;

звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість;

інші питання, передбачені цим Законом.

Враховуючи вищевикладене, та той факт, що фінансовий стан боржника є таким, що не дає можливості відновити платоспроможність та у повному обсязі задовольнити вимоги кредиторів, оскільки пасиви боржника перевищують його активи, і погашення вимог кредиторів можливе не інакше як через застосування ліквідаційної процедури відносно боржника, суд дійшов висновку про задоволення клопотання комітету кредиторів та припинення процедури розпорядження майном боржника та повноважень розпорядника майна, визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Гайдукова С.П., кандидатуру якого запропонував комітет кредиторів та яка відповідає вимогам Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Правові наслідки визнання боржника банкрутом визначені статтею 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (у редакції Закону №4212-VI від 22.12.2011р.).

Частинами 3, 4 статті 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (у редакції Закону №4212-VI від 22.12.2011р.) встановлено, що з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Повідомлення про визнання боржника. банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури мають містити:

найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом;

найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство;

дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

Водночас, абзацом 3 пункту 1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (у редакції Закону №4212-VI від 22.12.2011р.) встановлено, що положення щодо офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет, які набирають чинності через два роки з дня опублікування цього Закону. До набрання чинності цими положеннями офіційне оприлюднення відомостей про справу про банкрутство здійснюється в офіційних друкованих органах (газетах «Голос України» або «Урядовий кур'єр»).

Враховуючи викладене, господарський суд вважає за необхідне зобов'язати ліквідатора подати до офіційного друкованого органу - «Голос України» або «Урядовий кур'єр», оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури щодо боржника.

Керуючись статтями 3-1, 16, 22-34 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом №4212-VI від 22.12.2011р.), статтею 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (у редакції Закону №4212-VI від 22.12.2011р.), суд -

постановив:

Клопотання комітету кредиторів боржника - задовольнити.

Процедуру розпорядження майном та повноваження розпорядника майна ТОВ «Нафта» - припинити.

Визнати юридичну особу - Товариства з обмеженою відповідальністю «Нафта» (Сумська область, Ямпільський район, смт. Ямпіль, вул. Заводська, 8, кв. 6, ід. код 30084081) - банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;

строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом;

скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі;

виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

Призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Гайдукова Сергія Петровича (свідоцтво №281 від 26.02.2013р.).

Зобов'язати ліквідатора подати до офіційного друкованого органу - «Голос України» або «Урядовий кур'єр», оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури щодо боржника.

Зобов'язати ліквідатора виконати ліквідаційну процедуру, надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури у відповідності з вимогами статті 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (у редакції Закону №4212-VI від 22.12.2011р.).

Копію даної постанови направити кредиторам, ліквідатору, банкруту, державному органу з питань банкрутства, державному реєстратору, органу ДВС.

Суддя Н.О.Спиридонова

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення12.11.2013
Оприлюднено18.11.2013
Номер документу35248269
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5021/1965/12

Ухвала від 26.11.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 01.10.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 17.09.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 16.09.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 11.04.2014

Господарське

Господарський суд Сумської області

Гордієнко Михайло Іванович

Ухвала від 02.06.2014

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні