Постанова
від 06.11.2013 по справі 812/8540/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 8.1.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 листопада 2013 року Справа № 812/8540/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Качуріної Л.С.,

при секретарі: Якимчук В.В.,

в присутності сторін:

представника позивача: Шевчук Д.А., довіреність від 01.06.2013 року,

представника відповідача: Буркової О.М.,довіреність від 5/10 від 11.06.2013 року

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс» до Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання протиправними дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс» до Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області, в якому позивач просив визнати протиправними дії Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс», результати якої оформлені актом № 4/15-300/24847468 від 19 червня 2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс» (код за ЄДРПОУ 28487468) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за лютий 2013 року, березень 2013 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 23 травня 2013 року ПП Баланс-Мастер Сервіс» був отриманий запит відповідача про надання документальних підтверджень та пояснень № 11997/15-300 від 16 травня 2013 року, однак даний запит був складений податковим органом з порушенням вимог абз. 2 п. 73.3 ст. 73 Податкового Кодексу України, а саме: не були зазначені підстави для надіслання запиту.

Вищевказаний запит був отриманий позивачем 23 травня 2013 року, в той час як акт перевірки про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «Баланс-Мастер Сервіс» був складений відповідачем вже 19 червня 2013 року.

Позивач вважає, що рішення про проведення зустрічної звірки було прийнято відповідачем за відсутності передбачених законом підстав, а саме: відсутній запит від органу податкової служби (ініціатора) про проведення зустрічної звірки з суб'єктом господарювання; відсутній запит про надання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання.

В акті звірки відповідачем зазначено, що позивач відсутній за адресою: м. Луганськ, віл. Акумуляторна, 25/11. Проте, відповідно до Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців станом на 20 вересня 2013 року, позивачем підтверджено його місцезнаходження за адресою: м. Луганськ, вул. Акумуляторна, 25/11.

Крім того, позивач зазначив, що судження податкового органу відносно правильності справляння платником податків сум податків та зборів за відображеними в податковій звітності показниками господарських операцій можуть бути викладені виключно в акті перевірки або довідці зустрічної звірки. Чинним законодавством не передбачено відображення таких суджень в акті про неможливість проведення перевірки або акті про неможливість проведення зустрічної звірки, де мають зазначатися лише обставини, котрі спричинили таку неможливість.

У судовому засіданні представник позивача позов підтримав, просив його задовольнити повністю, надав пояснення, аналогічні викладеним у позовній заяві.

У судове засідання прибув представник відповідача, який адміністративний позов не визнав, про що подав суду письмові заперечення на адміністративний позов та просив у задоволенні адміністративного позову відмовити у повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, з таких підстав.

Отримання податкової інформації органами державної податкової служби передбачена ст. 73 Податкового кодексу України.

Згідно п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав:

1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби;

2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок;

3) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.

Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Порядок проведення документальних позапланових перевірок визначено ст. 78 Податкового кодексу України.

Так, відповідно до п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: - за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливість порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту (п. п. 78.1.1 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України); - виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту (п. п.78.1.4 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України).

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1232 затверджено Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, пунктом 4 -7 якого передбачено, що орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Таким чином даним Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок встановлені певні суб'єкти даних відносин: орган державної податкової служби - ініціатор, орган державної податкової служби - виконавець та суб'єкт звірки - платник податків.

Наказом Державної податкової адміністрації України від 22.04.2011 № 236 затверджено Методичні рекомендації щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок (далі - Методичні рекомендацій).

Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій при організації та проведенні зустрічних звірок необхідно керуватись вимогами Податкового кодексу України, Закону України від 04.12.90 р. N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні", постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. N 1232 "Про затвердження Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок",постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. N 1245 "Про затвердження Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом" та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно з п.10 Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. N 1245, запит щодо отримання податкової інформації від платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин оформляється на бланку органу державної податкової служби та підписується керівником (заступником керівника) зазначеного органу.

У запиті зазначаються: посилання на норми закону, відповідно до яких орган державної податкової служби має право на отримання такої інформації; підстави для надіслання запиту; опис інформації, що запитується, та в разі потреби перелік документів, що її підтверджують.

Відповідно до п.11 вказаного Порядку періодичного подання інформації, перед тим, як направити запит, орган державної податкової служби перевіряє:

- наявність законодавчих підстав для отримання податкової інформації; наявність інформації в системі органів державної податкової служби;

- відсутність підстав для періодичного подання зазначеної інформації відповідно до цього Порядку.

Відповідно до п.4.4. Методичних рекомендацій у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (далі - акт), реєструє його у журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) (далі - журнал реєстрації довідок/актів) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України. При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки.

Тобто, у випадку не встановлення місця знаходження платника податку податковий орган складає акт про неможливість проведення зустрічної звірки, який містить загальні відомості про платника податків, перелік заходів податкового органу, вжитих для проведення зустрічної звірки, дані про податкову звітність платника податків, про останні перевірки платника податків. Акт про неможливість проведення зустрічної звірки містить загальну інформацію про платника податків та не передбачає можливості надання оцінки господарській діяльності суб'єкта господарювання, а тим більше робити висновки про правомірність відображення даних у податковій звітності платника податків.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом під час судового розгляду справи, Приватне підприємство «Баланс-Мастер Сервіс», ід. код 24847468, зареєстроване як суб'єкт господарювання - юридична особа виконавчим комітетом Луганської міської ради 19 серпня 1997 року за № 1 382 120 0000 008395.

16 травня 2013 року відповідачем на адресу позивача було направлено лист за вих. № 11997/15-300, в якому відповідач просив ПП «Баланс-Мастер Сервіс» надати до податкового органу пояснення щодо здійснення господарських операцій (назва платника) постачання товарів, послуг, повноти декларування податкових зобов'язань /правомірності формування податкового кредиту платником ПДВ з ТОВ «Моноліт Юніон» та його документальне підтвердження (а. с. 22).

Зазначений лист було повернуто на адресу відповідача з відміткою, про те, що позивач знаходиться за адресою: м. Харків (а. с. 23).

31 травня 2013 року на адресу відповідача від ПП «Баланс-Мастер Сервіс» надійшла відповідь на запит Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області від 16 травня 2013 року, в якій позивач пропонує Ленінській об'єднаній державній податковій інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області надіслати на його адресу обґрунтований письмовий запит у відповідності до вимог Податкового кодексу України (а. с. 19-21).

14 червня 2013 року Ленінською об'єднаною державною податковою інспекцією у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області було надіслано на адресу ПП «Баланс-Мастер Сервіс» лист за № 153/15-300/13 про надання позивачем пояснень та підтверджуючих документів щодо придбання та реалізації імпортного товару на загальну суму 74,1 тис. грн.. у березні 2013 року, можливої реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних. Даний лист був отриманий позивачем лише 17 червня 2013 року (а. с. 47).

19 червня 2013 року на адресу відповідача від ГВПМ Ленінської МДПІ у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби була надана наявна інформація щодо відпрацювання ПП «Баланс-Мастер Сервіс» (код ЄДРПОУ 24847468) на якому відбувся обрив ланцюга постачання певної групи імпортних товарів у березні 2013 року, а також ГВПМ Ленінської МДПІ у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби просив розглянути питання щодо проведення документальної невиїзної перевірки (зустрічної звірки) ПП «Баланс-Мастер Сервіс» з питань дотримання податкового законодавства по взаємовідносинам з контрагентами за період лютий-березень 2013 року у тому числі з ТОВ «Моноліт Юніон» (а. с. 17-18).

19 червня 2013 року Ленінською об'єднаною державною податковою інспекцією у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області складений акт № 4/15-300/24847468 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ПП «Баланс-Мастер Сервіс» (код за ЄДРПОУ 24847468) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за лютий 2013 року, березень 2013 року (а. с. 40-41).

В акті від 19 червня 2013 року № 4/15-300/24847468 зазначено, що зустрічну звірку неможливо провести. Згідно листа ГВПМ Ленінської МДПІ у м. Луганську від 19 квітня 2013 року № 4112/7/0750 ПП «Баланс-Мастер Сервіс» (код за ЄДРПОУ 24847468) посадових осіб підприємства або їх представників не встановлено (а. с. 10).

Зі змісту акту вбачається, що податковим органом встановлені наступні порушення.

У ПП «Баланс-Мастер Сервіс» (код за ЄДРПОУ 24847468) відсутні необхідні умови для ведення господарської діяльності, відсутні власні основні фонди, технічний персонал у необхідній кількості, власні виробничі активи, власні складські приміщення, транспортні засоби у необхідній кількості, вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, зокрема, у випадках, коли операції здійснюються через посередників з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту не мають реального товарного характеру, платник не знаходиться за місцезнаходженням, тому наведені обставини свідчать про відсутність факту реального здійснення господарської діяльності зазначеного підприємства за лютий 2013 року, березень 2013 року та безпідставного формування податкових зобов'язань з ПДВ по операціям з продажу товарів (робіт, послуг) на загальну суму ПДВ 931 359,21 грн., та податкового кредиту на суму 885 783,03 грн. за лютий-березень 2013 року (а. с. 40-41).

Фактично акт від 19 червня 2013 року № 4/15-300/24847468 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс» містись дані, які передбачають проведення документальної перевірки, однак, відповідачем наказ про призначення проведення документальної перевірки позивачу не видавався та не надсилався.

Відповідачем у порушення Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. N 1245, 19 червня 2013 року було складено акт № 4/15-300/24847468.

Також, під час розгляду справи судом встановлено, що відповідач у порушення приписів Податкового кодексу України та Методичних рекомендацій щодо проведення заходів з метою проведення зустрічної звірки ПП «Баланс-Мастер Сервіс», зробив в акті від 19 червня 2013 року № 4/15-300/24847468 висновок про відсутність факту реального здійснення господарської діяльності Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс», оскільки акт про неможливість проведення зустрічної звірки містить загальну інформацію про платника податків та не передбачає можливості надання оцінки господарській діяльності суб'єкта господарювання, а тим більше робити висновки про правомірність відображення даних у податковій звітності платника податків.

Посилання відповідача на те що, акти (довідки) та рішення органу ДПС є такими, що не породжують певних правових наслідків для позивача є незмістовними з наступних підстав.

Дії відповідача щодо складання висновків акта від 19 червня 2013 року № 4/15-300/24847468 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ПП «Баланс-Мастер Сервіс» містять висновки щодо нереальності господарських операцій, на підставі яких була розповсюджена інформація, що потягло певні наслідки у вигляді сумнівності господарських операцій з боку контрагентів, з якими були господарські правовідносини у лютому-березні 2013 року. Вказані обставини вказують на факт впливу управлінських функцій відповідача на взаємовідносини позивача з іншими суб'єктами господарювання. При цьому позивач виконав передбачені законодавством дії щодо відображення зазначених операцій в податковому обліку, а відповідач в порушення приписів Податкового кодексу України та Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених наказом Державної податкової служби України від 22.04.2011 № 236, провів аналіз господарської діяльності та зробив висновки.

Тобто, в даному випадку заявлений спір щодо зазначення в документах, які не передбачають наявності певних висновків щодо господарської діяльності, цих висновків та подальшого їх використання. Зазначені обставини підтверджують факт того, що відповідач діяв не в спосіб, що передбачений діючим законодавством. Таким чином, зазначені дії відповідача відповідно до вимог ч. 1 ст. 2, ч. 1 ст. 3, ч. 1 ст. 6, ч. 1, п.1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України можуть бути предметом оскарження в порядку адміністративного судочинства.

На підставі вищевикладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимог є обґрунтованими, документально підтвердженими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно ч.1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс» до Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання протиправними дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс», результати якої оформлені актом № 4/15-300/24847468 від 19 червня 2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс» (код за ЄДРПОУ 28487468) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за лютий 2013 року, березень 2013 року.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства «Баланс-Мастер Сервіс» (код за ЄДРПОУ 24847468) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 34 грн. 41 коп.

Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова в повному обсязі складена та підписана 11 листопада 2013 року.

Суддя Л.С. Качуріна

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2013
Оприлюднено19.11.2013
Номер документу35272059
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/8540/13-а

Постанова від 05.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 28.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 17.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Ухвала від 03.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Ухвала від 13.11.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 22.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Постанова від 17.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Ухвала від 03.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ляшенко Д.В.

Постанова від 06.11.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

Ухвала від 10.10.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні