Ухвала
від 08.10.2013 по справі 38/5005/11050/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

08.10.13р. Справа № 38/5005/11050/2012

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.

при секретарі судового засідання Карпенко К.М.

за участю представників сторін:

від кредиторів: не з'явились

від боржника - представник ліквідатора Нестюріна Н.В. за довіреністю №18/02 від 18.02.2013р.

розглянувши справу

за заявою Приватного підприємства "КІТ-97", м. Дніпродзержинськ

до боржника Приватного підприємства "КІТ-97", Дніпропетровська область, м. Дніпродзержинськ, вул. Сачка, б. 26, кв. 23 (ЄДРПОУ 36071851)

про визнання банкрутом

СУТЬ СПРАВИ:

Розглядається звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута із поданими до нього уточненнями.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника ліквідатора, суд,

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "КІТ-97", Дніпропетровська область, м. Дніпродзержинськ, вул. Сачка, б. 26, кв. 23 (ЄДРПОУ 36071851) порушено 20.12.12 р. за заявою Приватного підприємства "КІТ-97", м. Дніпродзержинськ .

Постановою від 10.01.13 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Талана І.Р., ліцензія НОМЕР_1 (АДРЕСА_1).

Ухвалою суду від 19.03.2013р. затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ПП "КІТ-97" ліквідовано.

Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 14.05.2013р. ухвалу суду від 19.03.2013р. скасовано , справу передано для розгляду господарському суду Дніпропетровської області.

Ухвалою суду від 22.07.2013р. справу прийнято до свого провадження суддею Полєвим Д.М.

09.09.2013р. до суду надійшов оновлений звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Розглянувши матеріали справи, встановлено наступне.

Згідно ст.51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. За результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнав боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора.

Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Таким чином, враховуючи вищезазначені вимоги Закону, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника у порядку статті 95 Закону є дотримання вимог цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи.

Згідно з частиною першою статті 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Учасником підприємства боржника прийнято рішення про припинення діяльності підприємства шляхом ліквідації та призначено голову ліквідаційної комісії Слабкого Д.А.

На виконання вимог частини першої статті 105 Цивільного кодексу України боржник звернувся до державного реєстратора виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради для здійснення реєстраційної дії по внесенню відомостей про припинення юридичної особи, про що свідчить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 12.12.2012р. №15361595.

На виконання вимог частини четвертої статті 105 Цивільного кодексу України, ліквідатор боржника помістив в друкованому засобі масової інформації, в якому публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, а саме в Бюлетні державної реєстрації від 222 (22) від 17.08.2012р. оголошення про припинення ПП "КІТ-97" шляхом ліквідації.

Також судом встановлено, що ліквідатором, на виконання вимог підпункту 11.1.1. пункту 11 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.11р. № 1588, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.03.13р. за № 04/03-2, направлено до Дніпродзержинської ОДПІ, в якій платник перебуває на обліку, заяву про припинення платника податків за формою № 8-ОПП (т. 1 а.с.22-23).

Згідно частини першої статті 111 Цивільного кодексу України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

На виконання вимог частини першої статті 111 Цивільного кодексу України, за результатами розгляду пред'явлених кредиторських вимог до боржника, проведеної інвентаризації активів і зобов'язань, складено проміжний ліквідаційний баланс боржника, станом на 26.11.2012р.

Згідно поданих документів господарським судом встановлено, що вартості майна боржника недостатньо для задоволення вимог кредиторів, при цьому до звернення ліквідатора до господарського суду з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника, було дотримано вимоги цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи.

Зазначені обставини встановлені постановою господарського суду Дніпропетровської області від 10.01.2013р., яка станом на день розгляду справи є чинною.

Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та подані до нього уточнення, встановлено наступне.

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч.1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.

Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання.

Згідно довідок Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області №7/13-26/925 від 05.02.2013р., Відділу Держземагенства у м. Дніпродзержинську Дніпропетровської області №1/04-28 від 04.02.2013р., Відділення Дніпродзержинського PEP У МВС України в Дніпропетровській області №5392 від 05.03.2013р. за боржником нерухомого майна, автотранспортних засобів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок великовантажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів не зареєстровано.

Відповідно до рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції №635956 від 28.02.2013р. інформація щодо наявності реєстрації права власності чи користування на об'єкти нерухомого майна, земельних ділянок та їх обтяжень, що належить банкруту відомості відсутні.

Згідно Витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна про арешти в зазначених реєстрах станом на 12.12.2012р. інформація щодо обтяження майна банкрута відсутня.

Відповідно до довідки Дніпродзержинської ОДПІ №29.10/10/18.4-25 від 28.01.203р. банкрута має відкриті рахунки у ПАТ КБ "ПриватБанк"

Згідно довідок ПАТ КБ "ПриватБанк" №08.7.0.0.0/130129135839 від 29.01.2013р. та ПАТ "ВіЕйБі Банк"№Вд125/424 від 13.12.2012р. рахунки банкрута в зазначених банківських установах закрито.

Під час ліквідаційної процедури ліквідатором виявлено дебіторську заборгованість на загальну суму 75988,39грн., яку ліквідатором списано через відсутність бухгалтерської документації в її підтвердження, що позбавляє ліквідатора можливості здійснювати заходи для її повернення.

Стосовно зазначеного в проміжному ліквідаційному балансі станом на 100тис. грн. статутного капіталу слід зазначити наступне.

Форма балансу №1 затверджена наказом Міністерства фінів України №73 від 07.02.2013р. та відповідно до якої стаття "статутний капітал" (код рядка 300) віднесено до розділу пасив та вноситься зафіксована в установчих документах загальна вартість активів, які є внеском власників (учасників) до капіталу підприємства. Статутний фонд в розмірі 100тис. грн. є частково неоплаченим у розмірі 70тис.грн., що відображено проміжному ліквідаційному балансі (код рядка 360) станом на 26.11.2012р. Оплачений статутний фонд в розмірі 30000грн. використано боржником для розрахунків за товари під час здійснення господарської діяльності до почату ліквідаційної процедури банкрута та ліквідатором під час ліквідаційної процедури не виявлено.

Також, судом досліджено питання щодо отримання від засновника боржника Слабкого Д.А. фінансової допомоги за договором від 10.01.2012р. №1/12, яка надійшла до боржника протягом січня-квітня 2012 року в розмірі 100000грн. та в подальшому включена ліквідатором як кредиторська заборгованість.

Як вбачається з матеріалів справи 10.01.2012р. між Слабким Д.А. (позикодавцем) та заступником директор ПП "Кіт-97" Бабенко В.М. укладено договір надання фінансової допомоги №1/12. згідно з умовами якого позикодавець передає у власність позичальнику грошові кошти в розмірі 100000грн. На підставі договору заступником директора Бабенко В.М. (прийнятого на роботу на підставі наказу №К/К-000001 від 15.01.2009р.), яким підписано договір надання фінансової допомоги протягом січня-квітня 2012 року отримано від позикодавця 100000грн., яку використано боржника до порушення провадження у справі про банкрутство для погашення кредиторської заборгованості за отримані послуги, що підтверджується видатковими касовими ордерами від 11.01.2012р., 18.01.2012р., 25.01.2012р., 08.02.2013р., 16.02.2012р., 22.02.2012р., 14.03.2012р., 22.03.2012р., 28.03.2012р., 27.03.2012р., 10.04.2012р., 19.04.2012р., 25.04.2012р., 30.04.2012р.

Таким чином, товарно-матеріальні цінності, основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.

З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.

Одночасно під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.

Ліквідатором в газеті "Голос України" №12 (5512) від 19.01.2013 р. опубліковано оголошення про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора.

В ході ліквідаційної процедури ліквідатором розглянуто та визнано вимоги наступних кредиторів:

- Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "Стандарт 1", м. Дніпропетровськ - основний борг 45000,00 грн. (ІV черга);

- Слабкий Дмитро Анатолійович, м. Дніпродзержинськ - основний борг 100000,00 грн. (ІV черга);

- Дніпродзержинська об'єднана державна податкова інспекція, м. Дніпродзержинськ - 4838,39 грн., з яких основний борг - 4651,97 грн. (ІІІ черга), неустойка - 186,42 грн. (VІ черга)

Встановлені вимоги кредиторів залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна боржника.

Згідно п.6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Одночасно суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Ухвалою суду від 22.07.2013р. Дніпродзержинську ОДПІ зобов'язано надати в строк до 13.08.2013 р. докази проведення перевірки банкрута.

Зазначена ухвала суду Дніпродзержинської ОДПІ не виконано.

Ухвалою суду від 19.09.2013р. призначено в судовому засіданні розгляд звіту та ліквідаційного балансу банкрута та зобов'язано Дніпродзержинську ОДПІ надати докази проведення перевірки банкрута.

Доказів проведення перевірки банкрута Дніпродзержинською ОДПІ не подано, про день, час та місце розгляду справи кредитор 0 повідомлений судом належним чином, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення №09931712.

Про день, час та місце розгляду справи Дніпродзержинську ОДПІ повідомлено Одночасно слід зазначити, на час розгляду справи Дніпродзержинською ОДПІ не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків, хоча про обізнаність зазначеної податкової про порушення справи про банкрутство стосовно боржника свідчить заявлені Дніпродзержинською ОДПІ грошові вимоги 12.02.2013 р., подана апеляційна скарга тощо.

Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.

Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

На час розгляду справи Дніпродзержинської ОДПІ не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків.

Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.

Згідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.

Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22, 32, п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Приватного підприємства "КІТ-97", Дніпропетровська область, м. Дніпродзержинськ, вул. Сачка, б. 26, кв. 23 (ЄДРПОУ 36071851).

Ліквідувати юридичну особу - Приватне підприємстве "КІТ-97", Дніпропетровська область, м. Дніпродзержинськ, вул. Сачка, б. 26, кв. 23 (код ЄДРПОУ 36071851).

Провадження у справі припинити.

Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя Д.М. Полєв

Дата ухвалення рішення08.10.2013
Оприлюднено21.11.2013
Номер документу35374718
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —38/5005/11050/2012

Ухвала від 08.10.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 19.09.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 10.09.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 22.07.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 20.05.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Постанова від 14.05.2013

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Лисенко Олена Миколаївна

Ухвала від 25.04.2013

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Лисенко Олена Миколаївна

Ухвала від 19.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Ухвала від 19.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Ухвала від 14.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні