Ухвала
від 05.12.2013 по справі 801/11047/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху 05 грудня 2013 р.Справа №801/11047/13-а Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Циганова Г.Ю., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом     Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРБРЕНД"                до     Сімферопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в АР Крим               про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБРЕНД" (далі - позивач) звернувся до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим із позовом до Сімферопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в АР Крим про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 24.10.2013 року №0002612203 про нарахування штрафних санкцій на суму 13535 грн. Позовна заява не відповідає вимогам статті 106 КАС України з таких підстав. В порушення частини 2 статті 106 КАС України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги позивачем не надані наступні докази (не зазначено причин їх ненадання): докази вчасного друкування фіскальних звітних чеків; докази обліку всіх товарних запасів на час проведення перевірки (документи бухгалтерського обліку). Відповідно до частини  третьої  статті 106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Розмір ставок судового збору визначається Законом України "Про судовий збір" від 08.07.2011 року з урахуванням змін, внесених до нього Законом України № 590-VII від 19.09.2013 року, якій набув чинності 23.10.2013 року. Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Станом на 1 січня 2013 року мінімальний розмір заробітної плати був встановлений в сумі 1147 гривень. Відповідно до ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір", ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову щодо вимог немайнового характеру становить 0,06 розміру мінімальної заробітної плати, тобто 68,82 гривень. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" (в редакції від 23.10.2013 року) розмір судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру становить 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальних заробітних плат; за подання адміністративного позову немайнового характеру – 0,06 розміру мінімальної заробітної плати. Отже, судовий збір за подання адміністративного позову майнового характеру повинен становити 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1720,50 грн. (1470грн.х1,5) та не більше 4588,00 грн. (1470грн.х4). Разом з тим, в ч.3 ст.4 Закону України "Про судовий збір" зазначено, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги. Виходячи з положень цієї норми, розмір судового збору, що має бути сплачений позивачем за подання до адміністративного суду позову майнового характеру, не повинен бути меншим ніж 10% від 1,5 розміру мінімальної заробітної плати, що в грошовому еквіваленті становить 172,05 грн. (1720,50 грн.х10%). Позивачем до матеріалів адміністративного позову додано квитанцію про сплату судового збору у розмірі 68,82 грн. Проте, заявлені позивачем вимоги  щодо визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення про нарахування штрафних санкцій на суму 13535 грн. свідчать про майновий характер позовних вимог, розмір судового збору по яких відповідно до вимог Закону України "Про судовий збір" складає 172,05 грн. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно, оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав. Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими. За таких обставин даний позов являється адміністративним позовом майнового характеру. З урахуванням наведеного, позивачу необхідно надати докази сплати судового збору у розмірі, передбаченому за подання адміністративного позову майнового характеру. Суд звертає увагу на необхідність при усуненні недоліків позовної заяви враховувати вимоги частини 3 статті 106 КАС України: до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень.   Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків   Керуючись ст.ст.106,108 КАС України, суд УХВАЛИВ: 1. Залишити позовну заяву без руху. 2. У строк до 20.12.13 усунути вказані недоліки, а саме: додати (або зазначити причин їх ненадання) докази вчасного друкування фіскальних звітних чеків, докази обліку всіх товарних запасів на час проведення перевірки (документи бухгалтерського обліку); документ на підтвердження оплати судового сбіру позивачем у встановленому законом розмірі. Надати копії всіх документів, що приєднуються до позовної заяви, відповідно до кількості осіб у справі. 3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи  801/11047/13-а  та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху. У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів  з дня її отримання. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.  У разі розгляду справи у порядку письмового  провадження або без виклику особи, яка її оскаржує,, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                       Циганова Г.Ю.                                                                           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення05.12.2013
Оприлюднено06.12.2013
Номер документу35794763
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/11047/13-а

Постанова від 20.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Циганова Г.Ю.

Ухвала від 06.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Циганова Г.Ю.

Ухвала від 05.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Циганова Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні