УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Від "03" грудня 2013 р. Справа № 906/979/13.
Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., при секретарі Гаврилюку О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 906/979/13
за заявами Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомирська юридична компанія "Кодекс", ідентифікаційний код 36859399, місцезнаходження: 10029, м.Житомир, вул. Чапаєва, 7, кім. 201 (далі - ініціюючий кредитор-1, кредитор-1) та Товариства з обмеженою відповідальністю "Коростенський завод теплотехнічного обладнання", ідентифікаційний код 36863777, місцезнаходження: 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Сосновського, 21/6 (далі - ініціюючий кредитор-2, кредитор-2)
про банкрутство,
інші учасники провадження у справі про банкрутство:
засновник боржника ОСОБА_2, місцезнаходження: 11500, АДРЕСА_1,
розпорядник майна боржника - арбітражний керуючий Бандола Олександр Олексійович, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_3, виданого 17.07.2013 р. Міністерством юстиції України, місцезнаходження: 04119, АДРЕСА_2),
за участі представників учасників у справі:
від ініціюючого кредитора-1: Іванкевич С.Л. - дов. від 25.11.2013 р. № 15;
від ініціюючого кредитора - 2: Головійчук О.С. - керівник;
від боржника: Сичов Д.В. - довіреність. № 1 від 23.07.2013 р.; Струтинський В.П. - керівник;
розпорядник майна боржника - не з'явився;
засновник боржника ОСОБА_2 - паспорт НОМЕР_4, виданий Коростенським МРВУМВС України в Житомирській області 06.10.1998 р.
від засновника боржника: ОСОБА_8 - дов. від 21.08.2012 р., зареєстрована в реєстрі № 1818, -
встановив:
у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа за заявами ТОВ "Житомирська юридична компанія "Кодекс" та ТОВ "Коростенський завод теплотехнічного обладнання" про порушення справи про банкрутство ТОВ "Коростенський завод опалювальної техніки".
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 07.08.2013 р., зокрема, порушено провадження у справі про банкрутство боржника, визнано вимоги ініціюючого кредитора - ТОВ Житомирська юридична компанія "Кодекс" на суму 367200,00 грн. основного боргу (четверта черга) та 2867,50 грн. судового збору (перша черга), визнано вимоги ініціюючого кредитора - ТОВ "Коростенський завод теплотехнічного обладнання" на суму 92259,00 грн. основного боргу (четверта черга) та 2867,50 грн. судового збору (перша черга), введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника на строк 115 календарних днів до 29.11.2013 р., призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Побережного В.Т.
Ухвалою господарського суду від 05.11.2013 р. затверджено реєстр вимог кредиторів боржника на загальну суму 474691,88 грн., звільнено арбітражного керуючого Побережного В.Т. від виконання повноважень розпорядника майна боржника за його заявою, відмовлено арбітражному керуючому Колеснікову Олександру Вікторовичу в задоволенні заяви від 16.10.2013 р. про призначення розпорядником майна боржника, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Бандолу О.О., призначено підсумкове засідання суду на "03" грудня 2013 р. о 12:00.
Ухвалою господарського суду від 03.12.2013 р., зокрема, частково задоволено клопотання розпорядника майна Бандоли О.О. від 18.11.2013 р. вих. №02-18/12 про витребування документів; зобов'язано Державну службу інтелектуальної власності України надати інформацію про об'єкти права інтелектуальної власності, зареєстровані за боржником; встановлено арбітражному керуючому Бандолі О.О. грошову винагороду в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна боржника з 05.11.2013 р.; відкладено розгляд заяви розпорядника майна боржника Бандоли О.О. від 28.11.2013 р. № 02-18/19 про затвердження звіту про здійснення та відшкодування витрат за підсумками стадії розпорядження майном за період з 05.11.2013 р. по 03.12.2013 р. в розмірі 4100,17 грн.; зобов'язано розпорядника майна боржника Бандолу О.О. вчинити певні дії та подати до господарського суду витребувані документи.
Судом встановлено, що всі учасники провадження у справі про банкрутство повідомлені про час і місце судового розгляду своєчасно та з дотримання вимог Господарського процесуального кодексу України.
Розпорядник майна боржника Бандола О.О. не з'явився у судове засідання, однак повідомлений про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), що підтверджується Списком № 3834 згрупованих поштових відправлень та витягом з офіційного сайту Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" щодо відстеження пересилання поштових відправлень, який містять інформацію про отримання розпорядником майна відповідного поштового відправлення - копії ухвали господарського суду Житомирської області від 05.11.2013 р.
Присутніми у судовому засіданні представниками кредиторів у зв'язку з наявністю у боржника значної суми заборгованості перед кредиторами, недостатністю майна для задоволення вимог кредиторів та неможливістю погасити вимоги інакше як через застосування ліквідаційної процедури, відсутністю заяв фізичних та/або юридичних осіб, які бажають взяти участь у санації боржника, пропозицій щодо укладення мирової угоди, підтримано клопотання комітету кредиторів боржника від 27.11.2013 р. вих. № 123 про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, від 03.12.2013 р. про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Бандоли О.О. (Т. 3, а.с. 28; 145)
Представником засновника боржника ОСОБА_2 заявлено письмове клопотання про зупинення провадження у справі відповідно до ст. 79 ГПК України у зв'язку з поданням апеляційної скарги на ухвалу господарського суду від 05.11.2013 р. про затвердження реєстру вимог кредиторів (Т. 3, а.с. 154).
Вирішуючи заявлене клопотання господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Статтею 4-1 ГПК України передбачено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство).
Справи про банкрутство юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими ГПК України з урахування особливостей передбачених Законом про банкрутство (ст. 9 зазначеного Закону).
Провадження у справах про банкрутство регулюється Законом про банкрутство, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України (ч. 1 ст. 2 Закону про банкрутство).
Відповідно до ст. 79 ГПК України господарський суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду даної справи до вирішення пов'язаної з нею іншої справи, що розглядається іншим судом, а також у разі звернення господарського суду із судовим дорученням про надання правової допомоги до іноземного суду або іншого компетентного органу іноземної держави. Господарський суд має право зупинити провадження у справі за клопотанням сторони, прокурора, який бере участь в судовому процесі, або за своєю ініціативою у випадках:
1) призначення господарським судом судової експертизи;
2) надсилання господарським судом матеріалів прокурору або органу досудового розслідування;
3) заміни однієї з сторін її правонаступником.
Згідно з ст. 106 ГПК України подання апеляційних скарг на ухвали місцевого господарського суду не перешкоджає продовженню розгляду справи цим судом.
Закон про банкрутство також не містить такої підстави для зупинення провадження у справі як подання апеляційної скарги на ухвалу місцевого суду, постановлену у справі про банкрутство.
Зважаючи на викладене, подання апеляційної скарги на ухвалу суду про затвердження реєстру вимог кредиторів не може бути підставою для зупинення провадження у справі про банкрутство, у зв'язку із чим господарський суд приходить до висновку про необхідність відмовити у задоволенні заяви представника засновника боржника ОСОБА_2 від 03.12.2013 р. про зупинення провадження у справі.
Перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації мирової угоди) або припинення провадження у справі здійснюється у підсумковому засіданні суду (ч. 1 ст. 27 Закону про банкрутство).
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону про банкрутство, перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, що мають не менше ніж дві треті голосів. Наступні збори вважаються повноважними у разі присутності на них кредиторів, що мають більше половини голосів.
Ч. 5 ст. 26 Закону про банкрутство передбачено, що до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника в процедурі розпорядження майном; інші питання, передбачені цим Законом.
На час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більше ніж сім осіб (абз. 1 ч. 6 ст. 26 Закону про банкрутство).
Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду (ч. 7 ст. 26 Закону про банкрутство).
Розпорядником майна боржника Бандолою О.О. проведено збори комітету кредиторів боржника, на яких було визначено кількісний склад комітету кредиторів, обрано членів комітету кредиторів, головою комітету кредиторів боржника обрано ТОВ "Житомирська юридична компанія "Кодекс", а також прийнято рішення про визначення повноважень комітету кредиторів боржника відповідно до вимог Закону про банкрутство, про що свідчить протокол зборів кредиторів б/н від 18.11.2013 р. (Т.2., а.с. 179-180).
Згідно з ч. 8 ст. 26 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора); підготовку та укладення мирової угоди; схвалення плану санації боржника, змін та доповнень до нього у випадках, передбачених цим Законом; визначення складу майна в разі продажу частини майна у процедурі санації боржника або ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Законом.
Відповідно до протоколу зборів комітету кредиторів б/н від 27.11.2013 р. було прийнято рішення взяти до уваги звіт розпорядника майна боржника Бандоли О.О. про виконану роботу, використання коштів, інформацію про фінансове становище і майно боржника у ході проведення процедури розпорядження майном, аналіз фінансово-господарської діяльності боржника станом на 30.09.2013 р., результати інвентаризації активів і зобов'язань боржника станом на 15.11.2013 р., подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Бандолу О.О. (Т. 3., а. с. 135-139).
Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону про банкрутство, рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.
Ч. 4 ст. 26 Закону про банкрутство передбачено, що конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, та кратну одній тисячі гривень. Під час визначення кількості голосів кредиторів з правом вирішального голосу не враховуються суми неустойки (штрафу, пені), інші фінансові санкції, моральна шкода, судовий збір у справі про банкрутство, заявлені або сплачені кредиторами в провадженні у справі про банкрутство.
Враховуючи, що збори кредиторів організовано і проведено з дотриманням вимог Закону про банкрутство, а рішення про створення комітету кредиторів, визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Бандолу О.О. прийняті одноголосно, - більшістю голосів присутніх на зборах, господарський суд приходить до висновку, що відповідні рішення є правомірними.
Порушень порядку скликання, проведення зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів, визначених Законом про банкрутство, судом не виявлено.
При винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведений факт неоплатності боржника, як того вимагає ст. 205 Господарського кодексу України (далі - ГК України).
Так, відповідно до положень ч. 4 ст. 205 ГК України, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом.
У ст. 1 Закону про банкрутство визначено зміст понять неплатоспроможності та банкрутства, відповідно до яких, при перебуванні суб'єкта підприємницької діяльності у стані "неплатоспроможності", останній може відновити свою платоспроможність шляхом вжиття заходів щодо її відновлення, до яких Закон відносить санацію, мирову угоду, виконання зобов'язань перед кредиторами власними силами; тоді як у стані "банкрутства" платоспроможність боржника відновити неможливо та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Отже, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, а відтак, в обов'язковому порядку повинен з'ясувати як актив, так і пасив боржника.
Слід зазначити, що пасив боржника встановлено за даними реєстру вимог кредиторів, затвердженого ухвалою господарського суду від 05.11.2013 р. (Т.2, а.с. 167-171) - 474691,88 грн.
Крім того, з огляду на ухвалення Коростенським міськрайонним судом Житомирської області 18.11.2013 р. рішення у справі № 2-918/2012, у разі набрання ним законної сили, пасив боржника може збільшитись на 18107,56 грн. (12649,56 грн. середнього заробітку за час вимушеного прогулу керівника боржника, 5000,00 грн. відшкодуванняморальної шкоди та 458,80 грн.) за вирахуванням місячної заробітної плати позивача, рішення щодо стягнення якої підлягає негайному виконанню про що зазначено в резолютивній частині зазаначеного судового акту.
Відомості про актив боржника містяться у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна) про фінансово-майновий стан боржника. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні.
При цьому, достатність чи недостатність активу боржника для задоволення кредиторських вимог оцінюється судом за критеріями формування ліквідаційної маси відповідно до ст. 42 Закону про банкрутство.
Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 42 Закону про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.
Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси (ч. 2 ст. 42 Закону про банкрутство).
Проте, цим визначенням обсяг ліквідаційної маси не обмежується, оскільки згідно зі ст. 213 ГК України, з метою врегулювання заборгованості неплатоспроможного боржника у судових процедурах використовуються майнові активи, які належать йому на підставі речових та зобов'язальних прав, а також права інтелектуальної власності. До складу ліквідаційної маси включаються також майнові активи осіб, які відповідають за зобов'язаннями неплатоспроможного боржника відповідно до закону або установчих документів боржника.
З поданого розпорядником майна Бандолою О.О. аналізу фінансово-господарського стану боржника (аудиторського висновку), що проведений Аудиторською фірмою "Центр-Проф-Аудит" вбачається, що фінансовий стан підприємства визнано нестійким та неліквідним. Спостерігається тенденція зниження і так критичних показників ліквідності та платоспроможності боржника. Станом на 30.09.2013 р. в активах підприємства по балансу числиться майна на суму 332,1 тис. грн., з них необоротних активів (основних засобів) 312,0 тис. грн. та оборотних активів 19,2 тис. грн. Частка основних засобів в активах підприємства складає 94% (312,0 тис. грн.). Відповідно до вказаного аудиторського висновку ТОВ "Коростенський завод опалювальної техніки" має ознаки надкритичної неплатоспроможності. Ознаки фіктивного банкрутства та доведення до банкрутства відсутні (Т.3, а.с. 105-118).
При цьому суд ураховує викладене у інформаційній довідці з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Т. 2 а.с. 68) про відсутність у зазначеному реєстрі відомостей про права власності, інші речові права, іпотеки та обтяження майна боржника, дані інвентаризації майна боржника, що містяться у відомостях (Т. 3 а.с. 119-132), та пояснення представника боржника і засновника боржника ОСОБА_2 стосовно відсутності права власності боржника на нерухоме майно: будівля контори, кормоприготівельний цех, зерносховище, корівник, піднавіс, механічна майстерня, склад паливно-мастильних матеріалів, овочесховище, артсвердловина, водонапірна башта та нежитлове приміщення, відомості про яке зазначені у листі КП "Коростенського бюро технічної інвентаризації" (Т. 1 а.с. 181), у зв'язку із передачею зазначеного майна стягувачу за затведженою судом мировою угодою у виконавчому провадженні, яке закінчено до порушення провадження у справі про банкрутство боржника.
Також суд ураховує фінансовий стан підприємства згідно з фінансовим звітом (Т. 3 а.с. 133-134), відповідно до якого станом на 15.11.2013 р. залишкова вартість основних фондів складає 311,4 тис. грн., непокритий збиток підприємства на початок звітнього періоду (01.01.2013 р.) 240,7 тис.грн., станом на 15.11.2013 р. - 304,6 тис.грн., збільшення кредиторської заборгованості у звітньому періоді за товари, роботи, послуги та заробітною платою на 16,8 тис.грн. При цьому дохід від реалізації продукції у 2013 р. склав 0 грн., а чистий збиток підприємства наразі становить 63,9 тис.грн.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 209 ГК України, у разі нездатності суб'єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов'язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб'єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним. Нездатність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів інакше як через застосування визначеної судом ліквідаційної процедури вважається банкрутством.
Як було зазначено згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі.
До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.
Згідно з ч. 3 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону про банкрутство, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
Згідно з ч. 1 ст. 37 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.
Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Оцінивши в сукупності майновий стан боржника, аналіз фінансово-господарського стану боржника, зважаючи на рішення зборів кредиторів, пояснення в судовому засіданні представників кредиторів; враховуючи значну кредиторську заборгованість боржника, недостатність майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів; відсутність осіб, які бажали б взяти участь в якості інвестора, відсутність пропозицій щодо укладання мирової угоди, відсутність підстав для припинення провадження у справі, господарський суд прийшов до висновку про необхідність задовольнити клопотання комітету кредиторів боржника від 27.11.2013 р. вих. №3 та визнати боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру.
Таким чином, суд вважає, що з урахуванням усіх обставин даної конкретної справи задоволення вимог кредиторів може бути здійснено наразі не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих.
Частиною 8 ст. 26 Закону про банкрутство передбачено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення, зокрема, про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора).
Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.
Частиною 2 ст. 114 Закону про банкрутство передбачено, що розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі:
1) які є заінтересованими у цій справі;
2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;
3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, покладених цим Законом.
До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.
На засіданні комітету кредиторів 27.11.2013 р. прийнято рішення звернутися до господарського суду з клопотанням про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Бандолу О.О., про що зазначено у відповідному протоколі (Т. 3, а.с. 135-139).
02.12.2013 р. до господарського суду арбітражним керуючим Бандолою О.О. подано заяву про призначення його ліквідаторам боржника від 27.11.2013 р. № 1/1 (Т. 3 а.с 66-76).
03.12.2013 р. до господарського суду надійшло клопотання зборів комітету кредиторів про призначення ліквідатором боржника Бандолу О.О. (Т.3, а.с. 145).
Присутні у судовому засіданні представники кредиторів, боржника підтримали кандидатуру арбітражного керуючого Бандолу О.О. на призначення ліквідатором боржника.
Обставин, передбачених пунктами 1-4 ч. 2 ст. 114 Закону щодо зазначеної кандидатури, в ході судового засідання встановлено не було.
Заяви інших арбітражних керуючих про призначення ліквідатором боржника до суду не надходили.
З огляду на викладене, господарський суд прийшов до висновку про можливість задовольнити заяву арбітражного керуючого Бандоли О.О. від 27.11.2013 р. № 1/1 про призначення ліквідатором боржника.
Відповідно до ч. 3 ст. 115 Закону про банкрутство грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складаються з основної та додаткової грошових винагород.
Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією визначається в розмірі 5 відсотків від обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів, майна, майнових прав), які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, а також 3 відсотків від обсягу погашених вимог конкурсних кредиторів.
Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Право вимоги арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) на додаткову грошову винагороду виникає з дня фактичного надходження до боржника стягнутих на його користь активів чи їх частини, які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, або з дня фактичного повного або часткового погашення вимог конкурсних кредиторів пропорційно до їх обсягу.
З урахуванням викладеного, господарський суд прийшов до висновку про необхідність встановлення основної грошової винагороди ліквідатору боржника в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць здійснення ним повноважень ліквідатора банкрута.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження", виконавче провадження підлягає закінченню у разі визнання боржника банкрутом.
Частиною 4 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що постанова про закінчення виконавчого провадження у разі офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури виноситься державним виконавцем не пізніше наступного дня, коли йому стало відомо про такі обставини. При цьому виконавчий документ надсилається до господарського суду, який прийняв постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Керуючись ч. 1 ст. 2, ст.ст. 26-27, 37-42, 114, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції з 19.01.2013 р., ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження", ст. 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд Житомирської області, -
постановив:
1. Відмовити в задоволенні заяви представника засновника боржника ОСОБА_2 від 03.12.2013 р. про зупинення провадження у справі.
2. Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Коростенський завод опалювальної техніки", ідентифікаційний код 37691974, місцезнаходження: 10029, м. Житомир, вул. Чапаєва, 7, офіс 1.
3. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Коростенський завод опалювальної техніки" (ідентифікаційний код 37691974) та повноваження розпорядника майна Бандоли О.О.
4. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Коростенський завод опалювальної техніки" (ідентифікаційний код 37691974) строком на 12 місяців - до 03.12.2014 р.
5. Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Коростенський завод опалювальної техніки" (ідентифікаційний код 37691974) арбітражного керуючого Бандолу Олександра Олексійовича (ідентифікаційний номер НОМЕР_2, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_3, видане 17.07.2013 р. Міністерством юстиції України, місцезнаходження: 04119, АДРЕСА_2).
6. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
- господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;
- у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;
- відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
- продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
- вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі;
- виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
- припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
7. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважати таким, що настав.
8. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
9. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
10. Ліквідатору боржника Бандолі О.О. забезпечити виконання повноважень ліквідатора банкрута в порядку, визначеному ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та належне виконання заходів, передбачених ст. 42-45 зазначеного Закону, спрямованих на задоволення вимог кредиторів.
11. Зобов'язати ліквідатора боржника Бандолу О.О. відповідно до вимог ч. 3 та ч. 4 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з урахуванням п.1 розділу Х Прикінцевих та перехідних положень зазначеного Закону, в п'ятиденний строк з дня прийняття постанови здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури в офіційних друкованих органах. Оголошення повинно містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом; найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; відомості про ліквідатора.
12. Зобов'язати посадових осіб банкрута протягом п'ятнадцяти днів з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом передати ліквідатору боржника Бандолі О.О. бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута про що скласти відповідний акт приймання-передачі.
У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність встановлену законодавством України.
13. Реєстраційній службі Житомирського міського управління юстиції (після звернення арбітражного керуючого Бандоли О.О. до реєстраційної служби з заявою про внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Бандолу О.О. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори) внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідні записи; надіслати на адресу господарського суду витяг з ЄДР із відповідними записами згідно запиту.
14. Відділу державної виконавчої служби Богунського району Житомирського міського управління юстиції надіслати на адресу суду в строк до 16.12.2013 р. постанови про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника або повідомити суд про відсутність таких проваджень.
15. Призначити судове засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута на 21.01.2013 р. о 14:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області, каб. 110.
16. Ліквідатору банкрута Бандолі О.О. подати в судове засідання:
- докази публікації в офіційному друкованому органі оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (примірник газети);
- докази прийняття до свого відання майна боржника та забезпечення його збереження;
- докази проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута;
- докази здійснення аналізу фінансового становища банкрута;
- докази повідомлення працівників банкрута про звільнення та докази їх звільнення відповідно до законодавства про працю;
- докази вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, яке знаходиться у третіх осіб;
- докази виявлення документів банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;
- докази реалізації майна банкрута у порядку, передбаченому Законом;
- докази повідомлення про своє призначення державного органу з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надання державному органу з питань банкрутства відповідної інформації для ведення Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
- докази закриття рахунків банкрута у банківських установах, виявлених при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника;
- докази наявності/відсутності зареєстрованих за боржником транспортних засобів, нерухомого майна, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок (станом напередодні судового засідання);
- письмову інформацію з документальним підтвердженням щодо нотаріально посвідчених угод боржником;
- письмову інформацію з документальним підтвердженням щодо дебіторської заборгованості боржника;
- додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;
- докази звернення з відповідною заявою до Реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції для внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Бандоли О.О. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- докази вручення копії постанови про визнання банкрутом керівнику боржника;
- акт приймання-передачі від посадових осіб банкрута бухгалтерської та іншої документації, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей боржника;
- проміжний звіт з підтверджуючими документами про хід ліквідаційної процедури банкрута та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків.
16. Ліквідатору боржника арбітражному керуючому Бандолі О.О. у строк до 03.10.2014 р. після завершення всіх розрахунків з кредиторами подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс з додатками відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" або клопотання про передачу активів боржника в управління відповідно до ч. 6 ст. 45 зазначеного Закону.
17. Ліквідатору боржника Бандолі О.О. щомісяця надавати до суду письмову інформацію щодо продажу майна банкрута та щодо організації проведення аукціонів з продажу майна боржника.
18. Встановити арбітражному керуючому Бандолі О.О. основну грошову винагороду у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання арбітражник керуючим повноважень ліквідатора у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Коростенський завод опалювальної техніки".
19. Копію постанови надіслати на адреси кредиторів, боржника, ліквідатора боржника Бандоли О.О., відділу державної виконавчої служби Богунського району м. Житомира, Реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції, Головного управління статистики в Житомирській області, відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Житомирській області, Житомирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Постанова господарського суду набирає законної сили в установленому законом порядку. Постанову може бути оскаржено у визначеному ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції з 19.01.2013 р. порядку.
Повний текст постанови складено 06.12.2013 р.
Суддя Омельян О.С.
Розрахунок розсилки:
1 - ТОВ "Житомирська юридична компанія "Кодекс" (10029, м.Житомир, вул. Чапаєва, 7) - рек.;
2 - ТОВ "Коростенський завод теплотехнічного обладнання" (11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Сосновського, 21/6) - рек.;
3 - ТОВ "Коростенський завод опалювальної техніки" (10029, м.Житомир, вул. Чапаєва, 7, офіс 1) - рек.;
4- Арбітражний керуючий Бандола О.О. (АДРЕСА_2) - рек.
5 - Реєстраційна служба Житомирського міського управління юстиції (10014, м. Житомир, майдан, ім. С.П.Корольова, 3/14) - рек.;
6 - Відділ державної виконавчої служби Богунського району Житомирського МУЮ (10003, м. Житомир, вул. Перемоги, 55) - рек.;
7 - Реєстраційна служба Житомирського міського управління юстиції (10014, м. Житомир, майдан Корольова, 3/14) рек. разом з запитом;
8 - Головне управління статистики в Житомирській області (10003, м. Житомир, вул. Я.Гамарника, 6-а) - рек.;
9 - відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції в Житомирській області (10014, м. Житомир, майдан Соборний, 1) - рек.;
10 - Житомирська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області (10004 м. Житомир, майдан Перемоги, 2)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2013 |
Оприлюднено | 11.12.2013 |
Номер документу | 35822530 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні