cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел./факс 55-17-32, inbox@lg.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
05 грудня 2013 року Справа № 913/2766/13
Провадження №31пд/913/2766/13
За позовом прокурора Ленінського району міста Луганська, м.Луганськ
в інтересах держави в особі:
позивача Луганської міської ради, м.Луганськ
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Добробут", м.Луганськ
про внесення змін до договору оренди землі
Суддя Смола С.В.
Секретар судового засідання Данилкіна Н.В.
У засіданні брали участь:
від заявника - Голоденко К.О. - прокурор відділу прокуратури м.Луганська, службове посвідчення № 020155 від 03.09.2013;
від позивача - Шинкарьова О.А. - начальник відділу претензійно-позовної роботи та роботи по взаємодії з органами виконавчого провадження, довіреність № И01/03-31/5159/0/2-13 від 20.08.2013;
від відповідача - Янчук В.С. - представник, довіреність № б/н від 28.10.2013.
СУТЬ СПОРУ:
Прокурором Ленінського району міста Луганська в інтересах держави в особі Луганської міської ради заявлено вимогу про внесення змін до договору оренди землі від 15.12.2005, державна реєстрація від 25.01.2006 за № 040640200008, який укладений між Луганською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Добробут", відносно земельної ділянки площею 0,7673 га під будівництво та розміщення житлового комплексу з вбудовано-прибудованими спортивно-оздоровчим та торгово-побутовим комплексами, яка знаходиться за адресою: м.Луганськ, вул.Ломоносова (напроти стрілецького тиру "Динамо"), а саме: викласти п.8 розділу "Орендна плата" договору у новій редакції: "8. Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3".
Ухвалою господарського суду Луганської області (суддя - Марченко Ю.І.) від 14.10.2013 було порушено провадження у справі та її розгляд призначений на 29.10.2013.
Заявою про зміну предмету позову б/н від 28.10.2013 позивач просив суд внести зміни до договору оренди землі від 15.12.2005, державна реєстрація від 25.01.2006 за № 040640200008, який укладений між Луганською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Добробут", відносно земельної ділянки площею 0,7673 га під будівництво та розміщення житлового комплексу з вбудовано-прибудованими спортивно-оздоровчим та торгово-побутовим комплексами, яка знаходиться за адресою: м.Луганськ, вул.Ломоносова (напроти стрілецького тиру "Динамо"), а саме: викласти п.8 розділу "Орендна плата" договору у новій редакції: "8. Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3,5".
Відповідно до приписів ст.22 Господарського процесуального кодексу України суд прийняв вказану заяву до розгляду.
Ухвалою господарського суду Луганської області (суддя - Марченко Ю.І.) від 29.10.2013 розгляд справи відкладений на 19.11.2013.
Поясненням № 2766 вих-13 від 11.11.2013 прокурор м.Луганська підтримав змінені Луганською міською радою позовні вимоги та просив застосувати договірний коефіцієнт 3,5.
15.11.2013 у зв'язку із перебуванням судді Марченко Ю.І. на лікарняному був проведений повторний розподіл в автоматизованій системі документообігу суду, у відповідності до вимог статті 2 1 Господарського процесуального кодексу України та дана справа передана на розгляд судді Смолі С.В.
Відповідач відзивом б/н від 17.11.2013 вимоги позову відхилив, посилаючись на те, що мінімальна ставка оренди в трикратному розмірі земельного податку може бути застосована тільки для договорів оренди, які укладаються після 01.01.2011, а спірний договір був зареєстрований 25.01.2006; що зазначення у житловому комплексі вбудовано-прибудованих спортивно-оздоровчого та торговельно-побутового комплексів є лише переліченням деяких вбудовано-прибудованих приміщень цього житлового комплексу, які будуть входити в його склад, але не є окремою ціллю використання земельної ділянки, як того вимагається рішенням Луганської міської ради № 9/12 від 27.05.2011.
Прокурор запереченням на відзив відповідача № 156-3890 вих-13 від 04.12.2013 доводи відповідача відхилив та зазначив, що зміни будуть вважатися внесеними у договір лише з моменту набрання чинності рішенням суду і це не суперечить приписам ст.58 Конституції України; що сторонами не було досягнуто згоди щодо внесення змін у договір оренди землі.
Позивач запереченням на відзив відповідача без номеру та без дати просив позов задовольнити повністю.
Клопотанням б/н від 05.12.2013 прокурор просив вважати дійсним та законодавчо обґрунтованим для спірної земельної ділянки договірний коефіцієнт 3,5.
Письмовим поясненням б/н від 05.12.2013 позивач просив суд привести у відповідність до інших умов договору оренди землі п.14 договору, яким визначено розмір річної орендної плати без встановлення моменту (часу), з якого діє вказаний розмір орендної плати, та викласти п.14 договору у новій редакції: "14.На момент укладення розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання складає - 29777 грн. 17 коп.)".
Згідно ст.77 Господарського процесуального кодексу України в судовому засіданні 19.11.2013 оголошувалась перерва до 05.12.2013.
У судовому засіданні 05.12.2013 оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників заявника та сторін, господарський суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно зі ст.13 Конституції України земля є об'єктом права власності українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Відповідно до ст.ст.142-145 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальні громади через органи самоврядування в межах повноважень шляхом прийняття рішень. Права органів самоврядування захищаються у судовому порядку.
Статтею 121 Конституції України передбачено, що на органи прокуратури України покладається представництво інтересів громадян або держави в судах у випадках, визначених законом.
Відповідно до ст.20 Закону України "Про прокуратуру" в редакції, чинній на момент звернення до суду, прокурор або його заступник при виявленні порушень закону має право звертатись до суду з заявами про захист прав і законних інтересів громадян, держави, а також підприємств та інших юридичних осіб.
Статтею 36 1 Закону України "Про прокуратуру" визначено, що підставою представництва прокурором в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчинюються у відносинах між ними або з державою.
До відання виконавчих органів Луганської міської ради, на підставі ст.33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", належить справляння плати за землю, яка в повному обсязі надходить до місцевого бюджету. Несвоєчасне надходження таких платежів призводить до невиконання доходної частини бюджету і , внаслідок цього - неналежного фінансування закладів освіти, охорони здоров'я та інших соціальних програм міста, чим завдається істотна шкода державним інтересам.
Відповідно до абзацу 2 п.п.1.3 п.1 постанови пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 17.05.2011 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" (із змінами та доповненнями) системний аналіз норм законодавства України дає підстави для висновку про те, що орендна плата за земельну ділянку, яка перебуває в державній або в комунальній власності, має подвійну правову природу, оскільки, з одного боку, є передбаченим договором оренди землі платежем, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (частина перша статті 21 Закону України "Про оренду землі", підпункт 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, з іншого - є однією з форм плати за землю як загальнодержавного податку нарівні із земельним податком (підпункт 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПК України). Разом з тим підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є саме договір оренди такої земельної ділянки (частина друга статті 21 Закону України "Про оренду землі" , пункт 288.1 статті 288 ПК України). У зв'язку з цим та оскільки орендну плату за землю орендар вносить орендодавцеві (стаття 21 Закону України "Про оренду землі", стаття 288 ПК України), то право на стягнення заборгованості з орендної плати має орендодавець шляхом звернення до відповідного господарського суду в установленому ГПК порядку.
Відповідно до п.4 рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999 № 3рп/99 справа № 1-1/99 інтереси держави можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів, державних підприємств та організацій чи з інтересами господарських товариств з часткою державної власності у статутному фонді. Проте держава може вбачати свої інтереси не тільки в їх діяльності, але й в діяльності приватних підприємств, товариств.
Оскільки "інтереси держави" є оціночним поняттям, прокурор у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
Підставою звернення прокурора Ленінського району міста Луганська з даною позовною заявою до суду в інтересах держави в особі Луганської міської ради є порушення відповідачем встановленого державою порядку користування земельною ділянкою, оскільки невнесення змін до договору оренди землі тягне за собою недоотримання коштів до міського бюджету та є порушенням вимог діючого законодавства.
Рішенням Луганської міської ради від 19.04.2005 № 32/69 було вирішено передати Товариству з обмеженою відповідальністю "Добробут" в оренду терміном на 49 років земельну ділянку площею 0,7673 га під будівництво та розміщення спортивного центру, яка знаходиться за адресою: м.Луганськ, вул.Ломоносова (напроти стрілецького тиру "Динамо").
На виконання вказаного рішення між Луганською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Добробут" було укладено договір оренди землі від 15.12.2005, державна реєстрація від 25.01.2006 за № 040640200008.
Відповідно до п.8 договору річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку (річного) у гривнях збільшеного на коефіцієнт 2,5 (довідка розрахунку розмірів земельного податку (річного) додається до договору та є його невід'ємною частиною).
В п.14 договору сторони передбачили, що на момент укладення розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання складає 6158 грн. (шість тисяч сто п'ятдесят вісім) 93 коп.
Згідно до п.31 договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін та нотаріально посвідчується. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.
Договором про внесення змін від 13.10.2006 сторони внесли зміни до договору оренди землі від 15.12.2005, державна реєстрація від 25.01.2006 за № 040640200008, в т.ч. у п.1 розділу "Предмет договору" змінили слова "спортивного центру" на слова "житлового комплексу з вбудовано-прибудованими спортивно-оздоровчим та торговельно-побутовим комплексами"; п.14 викладений у наступній редакції: "На момент укладення розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання складає - 31872 грн. 80 коп."; у п.15 розділу "Умови використання земельної ділянки" змінено слова "спортивного центру" на слова "житлового комплексу з вбудовано-прибудованими спортивно-оздоровчим та торговельно-побутовим комплексами".
Договором про внесення змін від 16.10.2007 сторони внесли зміни до договору оренди землі від 15.12.2005, державна реєстрація від 25.01.2006 за № 040640200008, в т.ч. п.2 договору виклали у наступній редакції: "В оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,7673 га"; п.14 в наступній редакції: "14.Розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання складає - 29777 грн. 17 коп.".
З набранням з 01.01.2011 чинності Податковим кодексом України було змінено розмір орендної плати та встановлений її мінімальний та максимальний розміри.
Відповідно до ст.2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цих Законів, а також договором оренди землі.
Стаття 30 Закону України "Про оренду землі" передбачає, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Стаття 651 Цивільного кодексу України визначає, що підставами для зміни або розірвання договору є згода сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Обґрунтованою суд вважає вимогу прокурора про викладення п.8 розділу "Орендна плата" договору у новій редакції: "8.Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3,5", враховуючи наступне.
Податковим кодексом України, який набув чинності 01.01.2011, зокрема, встановлено, що плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (п.п.14.1.147 п.14.1 ст.14), а орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (п.п.14.1.136 п.14.1 ст.14).
Згідно ст.288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; не може перевищувати: а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; б) для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; в) для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Відповідно до ст.290 Податкового кодексу України плата за землю зараховується до відповідних місцевих бюджетів у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України для плати за землю.
Рішенням Луганської міської ради 9/12 від 27.05.2011 "Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м.Луганську" встановлено, що при прийнятті Луганською міською радою рішень про передачу фізичним та юридичним особам в оренду земельних ділянок та при внесенні змін до вказаних рішень та до договорів оренди землі щодо зміни розміру річної орендної плати, розмір річної орендної плати за земельну ділянку встановлюється у цих рішеннях та у договорах оренди землі у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту залежно від мети використання земельної ділянки. В абзаці 3 п.1 цього рішення зазначено, що у разі передачі земельної ділянки в оренду під декілька цілей використання без визначення площ земельних ділянок, які (площі) будуть використовуватися під певну мету, та які (площі) є складовими загальної площі земельної ділянки, яка передається в оренду, при визначені, згідно додатку до даного рішення, договірного коефіцієнту, відносно загальної площі вказаної земельної ділянки, застосовується максимальний договірний коефіцієнт земельної ділянки під які (цілі) вона передається. У додатку до цього рішення зазначено, що якщо земельна ділянка використовується під супермаркети, гіпермаркети та об'єкти торгівлі, які є нерухомим майном, що розміщуються на земельній ділянці площею більш 1000 м 2 , застосовується договірний коефіцієнт 3,5.
Необґрунтованими суд вважає заперечення відповідача стосовно того, що зазначення у житловому комплексі вбудовано-прибудованих спортивно-оздоровчого та торговельно-побутового комплексів є лише переліченням деяких вбудовано-прибудованих приміщень цього житлового комплексу, які будуть входити в його склад, але не є окремою ціллю використання земельної ділянки, як того вимагається рішенням Луганської міської ради № 9/12 від 27.05.2011, і що немає підстав застосовувати договірний коефіцієнт 3,5, оскільки в абзаці 3 п.1 рішення Луганської міської ради № 9/12 від 27.05.2011 "Про деякі питання щодо орендної плати за землю у м.Луганську" йде мова саме про використання земельної ділянки під декілька цілей використання без визначення площ земельних ділянок.
В даному випадку відповідно до п.15 договору в редакції договору про внесення змін від 13.10.2006 (а.с.24-25) метою використання земельної ділянки визначено під будівництво та розміщення житлового комплексу з вбудовано-прибудованими спортивно-оздоровчим та торгово-побутовим комплексами, тобто прокурор правомірно просить застосувати договірний коефіцієнт 3,5.
Відповідно до абзацу 1 п.п.2.19. п.2 постанови пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 17.05.2011 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" (із змінами та доповненнями) у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
Абзацом 4 п.п.2.19 п.2 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" (зі змінами та доповненнями) встановлено, що статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору за наявності спору (тобто за відсутності згоди відповідача на зміну умов договору).
Враховуючи викладені приписи законодавства, суд вважає необґрунтованими доводи відповідача, викладені у відзиві на позовну заяву, відносно неправомірності застосування договірного коефіцієнту 3,5.
Згідно із ст.632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, установлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Можливість внесення змін до договору оренди земельної ділянки передбачена чинним земельним законодавством та умовами договору оренди (п.31 договору).
Відповідно до ч.3 ст.653 Цивільного кодексу України якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Таким чином, є обґрунтованою вимога прокурора Ленінського району міста Луганська про внесення змін до договору оренди землі від 15.12.2005, державна реєстрація від 25.01.2006 за № 040640200008, який укладений між Луганською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Добробут".
Відносно заяви позивача, викладеній у письмовому поясненні б/н від 05.12.2013, про викладення п.14 розділу "Умови використання земельної ділянки" у новій редакції: "14.На момент укладення розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання складає - 29777 грн. (двадцять дев'ять тисяч сімсот сімдесят сім) 17 коп." суд зазначає наступне.
Пунктом 8 договору у зміненій редакції розмір річної орендної плати встановлюється у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3,5, в той час як в редакції, чинній на момент звернення прокурора Ленінського району м.Луганська з даною позовною заявою до суду, п.14 передбачає розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання конкретний розмір - 29777 грн. 17 коп. (в редакції договору про внесення змін від 16.10.2007).
Відповідно до п.2 ч.1 ст.83 Господарського процесуального кодексу України господарський суд, приймаючи рішення, має право виходити за межі позовних вимог, якщо це необхідно для захисту прав і законних інтересів позивачів або третіх осіб з самостійними вимогами на предмет спору і про це є клопотання заінтересованої сторони.
Суд розцінює вказане письмове пояснення позивача б/н від 05.12.2013 як заяву про вихід за межі позовних вимог і з метою недопущення порушення права і охоронюваних законом інтересів позивача та з метою уникнення суперечностей між умовами пунктів 8 та 14 договору, вважає можливим змінити редакцію п.14, вийшовши за межі позовних вимог.
Вказану суперечність слід усунути шляхом викладення п.14 розділу "Умови використання земельної ділянки" договору у наступній редакції: "14.На момент укладення розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання складає - 29777 грн. (двадцять дев'ять тисяч сімсот сімдесят сім) 17 коп.".
Судовий збір покладається на відповідача відповідно до ст.ст.44, 49 Господарського процесуального кодексу України та враховуючи те, що позивач звертався до відповідача з листом № 01/03-13/7173/0/2-12 від 26.11.2012 (а.с.43), яким пропонував внести зміни у договір, а останній листом № 1 від 28.01.2013 відмовився від внесення змін (а.с.44).
Керуючись ст.ст.44, 49, 82, 83, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
В И Р І Ш И В:
1. Позов прокурора Ленінського району міста Луганська в інтересах держави в особі Луганської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю "Добробут" задовольнити повністю.
2. Внести зміни до договору оренди землі від 15.12.2005, державна реєстрація від 25.01.2006 за № 040640200008, який укладений між Луганською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Добробут", відносно земельної ділянки площею 0,7673 га під будівництво та розміщення житлового комплексу з вбудовано-прибудованими спортивно-оздоровчим та торгово-побутовим комплексами, яка знаходиться за адресою: м.Луганськ, вул.Ломоносова (напроти стрілецького тиру "Динамо"), виклавши п.8 розділу "Орендна плата" вказаного договору у наступній редакції: "8. Річна орендна плата встановлюється у розмірі земельного податку із застосуванням до нього договірного коефіцієнту 3,5"; виклавши п.14 розділу "Орендна плата" договору у наступній редакції: "14. На момент укладення розмір річної орендної плати згідно визначеної мети використання складає - 29777 грн. (двадцять дев'ять тисяч сімсот сімдесят сім) 17 коп.".
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Добробут", вул.Совєтская, б.48, м.Луганськ, ідентифікаційний код 30515958, в доход державного бюджету України на поточний рахунок 31214206783006, банк отримувача: ГУ ДКСУ в Луганській області, одержувач - УДКСУ у м.Луганську, МФО 804013, код за ЄДРПОУ 37991503, код класифікації доходів (ККД): 22030001, назва "Судовий збір" (Державна судова адміністрація України, 050); символ звітності банку: 206, судовий збір у сумі 1147 грн. 00 коп., видати наказ після набрання рішенням законної сили Ленінській об'єднаній Державній податковій інспекції у м.Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області.
Відповідно до статті 85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повне рішення складено 10.12.2013.
Суддя С.В. Смола
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2013 |
Оприлюднено | 11.12.2013 |
Номер документу | 35863496 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Смола С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні