УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 грудня 2013 р.Справа № 820/8309/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Сіренко О.І.
Суддів: Любчич Л.В. , Спаскіна О.А.
За участю секретаря судового засідання: Бутенко Ю.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Дергачівської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 15.10.2013р. по справі № 820/8309/13-а
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгові логістичні системи"
до Дергачівської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області
про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИЛА:
15 жовтня 2013 року постановою Харківського окружного адміністративного суду адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгові логістичні системи" до Дергачівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії - задоволено.
Визнано протиправними дії Дергачівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області по проведенню зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгові логістичні системи" (код ЄДРПОУ 38655942) за період травень, червень 2013 року, результат якої оформлений Актом від 21.08.2013 року №24/20-11-22-02/38655942 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Торгові логістичні системи" (податковий номер 38655942) щодо документального підтвердження господарських відносин, із платниками податків за період травень, червень 2013 року.
Зобов'язано Дергачівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Харківській області поновити в Автоматизованій системі "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" відомості, які були задекларовані Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгові логістичні системи" щодо податкових зобов'язань та податкового кредиту у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період травень-червень 2013 року.
Визнано протиправною відмову Дергачівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо не прийняття уточнюючих розрахунків податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень-червень 2013 року Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгові логістичні системи", яка оформлена листами №921/10/20-11-18-23,№ 922/10/20-11-18-23 від 05.09.2013 року.
Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить постанову суду першої інстанції скасувати, ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні позову, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права. Заявник вважає, що дії Дергачівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області по складанню акту про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Торгові логістичні системи" відповідають вимогам п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України, оскільки позивачем не було надано на обов'язковий письмовий запит податкового органу первинних документів за період травня-червня 2013 року, відповідно зазначений акт від 21.08.2013р. складений за наявності законних підстав та у відповідності до наданих органу Державної податкової служби України законом повноважень.
Позивачем заперечень на апеляційну скаргу до суду не подано.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги відповідно до ст. 195 КАС України, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Судом першої інстанції встановлено, що 21.08.2013 року Дергачівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Харківській області був складений акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Торгові логістичні системи" (податковий номер 38655942) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків за період травень, червень 2013 року № 24/20-11-22-02/38655942 (т. 1 а.с.32-47).У складеному акті органом державної податкової служби вказано, що у ТОВ "Торгові логістичні системи" відсутній факт реального здійснення фінансово-господарських операцій у перевіряємому періоді. Встановлено проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій з надання податкової вигоди покупцям підприємства та далі по ланцюгу постачання, з метою штучного формування податкового кредиту.
Задовольняючи позовні вимоги в частині визнання протиправними дій відповідача по проведенню зустрічної звірки та складанню акту від 21.08.2013 року, суд першої інстанції виходив з того, що при проведенні зустрічної звірки та складенні акту від 21.08.2013 року відповідач діяв всупереч вимогам Податкового кодексу України, Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010р. №1232.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.
Згідно положень ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України, - з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.
Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
У відповідності до п.3 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.10 за N 1232, з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.
Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку (п. 4 Порядку №1232).
Згідно п.п.73.3 ст. 73 ПК України, органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.
Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.
Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності в тому числі такої підстави: 5) у разі проведення зустрічної звірки.
Як вбачається з матеріалів справи, підставою для проведення зустрічної звірки стало ненадання ТОВ "Торгові логістичні системи" первинних документів за травень, червень 2013 року у відповідь на лист від 22.07.2013 року "Про надання пояснень та їх документального підтвердження".
Згідно копії зазначеного листа, позивачу повідомлено про те, що виявлено факти, які свідчать про можливі порушення ним податкового та іншого законодавства, а також відповідно до п.п.20.1.6 п.20.1, п.п.78.1.1 п. 78.1 Податкового кодексу України запропоновано надати інформацію та її документальне підтвердження результатів операцій по господарських відносинах з контрагентами за період травень-червень 2013 року, і надати відповіді на питання, що містяться у запиті (т. 1 а.с.48-49).
Колегія суддів зазначає, що запит, оформлений листом № 381/10/22-210 від 22.07.2013 року, щодо надання пояснення та їх документального підтвердження по господарських відносинах ТОВ "Торгові логістичні системи" з контрагентами протягом травня та червня 2013 року був направлений з метою проведення позапланової виїзної перевірки, яка в свою чергу не була проведена у зв'язку з неможливістю вручення наказу та направлення на перевірку, що підтверджується актом від 09.08.2013р. (т. 2 а.с.17).
Крім того, на виконання приписів ст. 71 КАС України доказів того, що при проведенні зустрічної звірки відповідачем здійснено співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання ТОВ " Торгові логістичні системи" та контрагентів відповідачем не надано.
Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо відсутності підстав у відповідача для проведення зустрічної звірки ТОВ "Торгові логістичні сиситеми".
Щодо вимоги зобов'язати відповідача поновити в Автоматизованій системі "Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" відомості, які були задекларовані Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгові логістичні системи" щодо податкових зобов'язань та податкового кредиту у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період травень-червень 2013 року, колегія суддів зазначає наступне.
Судом першої інстанції встановлено, що за наслідками здійснення відповідних заходів щодо проведення зустрічної звірки, результати якої оформлені спірним актом про неможливість проведення зустрічної звірки, відповідачем були відкориговані показники відповідної податкової звітності позивача з податку на додану вартість за період травень-червень 2013 року.
Згідно статті 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.
Наказом ДПА України "Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" № 266 від 18.04.2008 року затверджено Порядок взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у контрагентів (далі по тексту - Порядок № 266).
Згідно п.1.3 розділу 1 зазначеного Порядку № 266 для його реалізації створені відповідні програмні продукти, у тому числі "Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України", яка формується на підставі подання платниками податку на додану вартість розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів.
Пунктом 2.8 Наказу №266 встановлено, що працівники органу державної податкової служби несуть відповідальність за відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником ПДВ.
Відповідно до п.2.21 Наказу № 266 підсумки перевірок за результатами автоматизованого співставлення податкової звітності з ПДВ на центральному рівні відображаються в додатку до акта перевірки (камеральної, документальної невиїзної, планової, позапланової перевірки) або довідки у розрізі періодів та операцій з одним контрагентом та фіксуються в АС "Аудит". По мірі підписання актів перевірки та узгодження податкових зобов'язань, визначених податковим повідомленням-рішенням, прийнятим за результатами таких перевірок, уточнюються результати автоматизованого співставлення на центральному рівні податкової звітності з ПДВ за поданням підрозділу, яким завершено процедуру такого узгодження та яким прийнято таке повідомлення-рішення.
За наслідками здійснення відповідних заходів щодо проведення зустрічної звірки ТОВ "Торгові логістичні системи" податкові повідомлення-рішення не приймались, а відповідно податкові зобов'язання не узгоджувались, і тому відповідачем безпідставно були відкориговані показники відповідної податкової звітності позивача з податку на додану вартість за період травень-червень 2013 року.
Щодо вимоги позивача визнати протиправною відмову Дергачівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо прийняття уточнюючих розрахунків податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень-червень 2013 року Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгові логістичні системи", яка оформлена листами №921/10/20-11-18-23,№ 922/10/20-11-18-23 від 05.09.2013 року, колегія суддів зазначає наступне.
ТОВ "Торгові логістичні системи" до Дергачівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області було направлено податкову декларацію з ПДВ за травень 2013 року разом із додатком №5 (розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів), реєстр отриманих та виданих податкових накладних, в електронному вигляді, яка була отримана відповідачем 22.07.2012р. та 09.07.2013 р. відповідно, що підтверджується квитанціями № 2. (а.с. 117-195 т. 1) та податкову декларацію з ПДВ за червень 2013 року разом із додатками №1 (розрахунок коригувань сум ПДВ до податкової декларації з податку на додану вартість) та №5 (розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів), реєстр отриманих та виданих податкових накладних, в електронному вигляді, яка була отримана відповідачем 19.07.2013 р. та 09.07.2013р. відповідно, що підтверджується квитанціями № 2. (а.с. 51-116 т. 1)
У зв'язку з самостійно виявленою помилкою ТОВ "Торгові логістичні системи" до Дергачівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області було направлено уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за травень 2013 року разом із додатком №5 (розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів) в електронному вигляді, які були отримані відповідачем 03.09.2013 р., що підтверджується квитанціями № 2 (а.с. 207-215 т. 1) та уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за червень 2013 року разом із додатком №5 (розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів) в електронному вигляді, які були отримані відповідачем 03.09.2013р., що підтверджується квитанціями № 2. (а.с. 198-206 т. 1)
Дергачівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Харківській області листами від 05.09.2013 року №921/10/20-11-18-23 та №922/10/20-11-18-23 (а.с.196-197 т. 1) повідомило ТОВ "Торгові логістичні системи" про відмову у прийнятті уточнюючих розрахунків податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок ТОВ "Торгові логістичні системи" за травень - червень 2013 року , з посиланням на п. 48.3,45.2 ПК України, а саме - не зазначено обов'язкового реквізиту місцезнаходження (місце проживання) платника, оскільки надійшла довідка від податкової міліції про не встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника (а.с. 196-197 т.1).
Відповідно до п. 46.1. ст. 46 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання. Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору. (п. 48.1 ст. 48 ПКУ)
Згідно п. 49.1 та п. 49.3 ст. 49 ПКУ податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків. Податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою; б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
У разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку. (п.50.1 ст. 50 ПКУ)
Колегія суддів вважає, що позивачем подано уточнюючи розрахунки способом, що передбачений Податковим кодексом України.
Згідно п.п. 49.8, 49.9, 49.10 ст. 49 ПК України, прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають. За умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання органом державної податкової служби. Відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється.
Відповідно до п. 49.15 ст. 49 ПКУ, податкова декларація, надіслана платником податків або його представником поштою або засобами електронного зв'язку, вважається неподаною за умови її заповнення з порушенням норм пунктів 48.3 і 48.4 статті 48 цього Кодексу та надсилання податковим органом платнику податків письмової відмови у прийнятті його податкової декларації.
З огляду на зазначене, підставою для відмови у прийнятті податкової декларації, є заповнення її всупереч вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 Податкового кодексу України. У цьому випадку, якщо контролюючий орган направляє письмове повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації, то такий платник податків має право: подати податкову декларацію та сплатити штраф у разі порушення строку її подання; оскаржити рішення органу державної податкової служби у порядку, передбаченому статтею 56 цього Кодексу.
З наведених норм Кодексу, податковий орган зобов'язаний прийняти податкову декларацію без попередньої перевірки зазначених у ній показників та може направити письмове повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації виключно з підстав заповнення її всупереч вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 Податкового кодексу України.
Положення пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 Податкового кодексу України містить перелік обов'язкових реквізитів.
Форма податкової декларації, Порядок заповнення та подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджена Наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 року № 1492, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 20.12.2011 р. за № 1490/20228, що набув чинності 10.01.2012 року.
З наданих до матеріалів справи уточнюючих розрахунків за травень 2013 та за червень 2013 року, вбачається, що подані позивачем уточнюючі розрахунки мають всі необхідні реквізити визначені п. 48.3 та 48.4 ст. 48 ПКУ, підписані посадовими особами та направлені в установлений законом спосіб.
Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відмова у прийнятті уточнюючих розрахунків з підстав, які викладені у листах Дергачівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області, є неправомірною.
З огляду на вищезазначене, постанова суду першої інстанції ухвалена з дотриманням норм процесуального права, у відповідності до вимог норм матеріального права, тому колегія суддів вважає, що підстав для її скасування немає.
Доводи відповідача щодо відсутності за місцезнаходженням ТОВ "Торгові логістичні системи", є необґрунтованими.
Згідно ч.1, ч.2 ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі, як на достовірні.
З виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців вбачається що юридична особа - ТОВ "Торгові логістичні системи" зареєстрована за місцезнаходження: вул. Клочківська, буд. 111 А, м. Харків, 61145 (а. с. 30-31 т. 1), отже враховуючи приписи ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" колегія суддів вважає достовірними дані відомості.
Доводи апеляційної скарги про те, що дії відповідача по проведенню зустрічної звірки ТОВ "Торгові логістичні системи" відповідають вимогам п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України, а акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 21.08.2013р. складений за наявності законних підстав та у відповідності до наданих органу Державної податкової служби України законом повноважень, з наведених підстав, висновків суду не спростовують.
Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Дергачівської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Харківській області залишити без задоволення.
Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 15.10.2013р. по справі № 820/8309/13-а залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.
Головуючий суддя (підпис)Сіренко О.І. Судді (підпис) (підпис) Любчич Л.В. Спаскін О.А. ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ: СУДДЯ Сіренко О.І.
Повний текст ухвали виготовлений 09.12.2013 р.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2013 |
Оприлюднено | 11.12.2013 |
Номер документу | 35876006 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Сіренко О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні