Постанова
від 09.12.2013 по справі 803/2397/13-а
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 грудня 2013 року Справа № 803/2397/13-a

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Сороки Ю.Ю.,

при секретарі судового засідання Шепталовій А.П.,

з участю представника позивача ОСОБА_9,

представника відповідача Слюсара Е. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Луцької дитячо-юнацької спортивної школи "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" до Виконавчої дирекції Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання протиправним дій та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Луцька дитячо-юнацька спортивна школа "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" (далі - Луцька ДЮСШ "Спартак") звернулася з позовом до Виконавчої дирекції Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) про визнання протиправним дій та скасування рішення №14/07000 від 05.11.2013 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 05 листопада 2013 року виконавчою дирекцією Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, на підставі акту перевірки від 17.10.2013 року було прийнято рішення №14/07000 про повернення коштів Фонду використаних неправомірно (не за цільовим призначенням), згідно якого Луцька ДЮСШ "Спартак" повинна повернути до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності кошти використані не за цільовим призначенням у сумі 26 964, 02 грн. та сплатити штраф за порушення порядку цільового використання страхових коштів у сумі 13 482, 01 грн.

Позивач вважає, що рішення №14/07000 від 05.11.2013 року про повернення коштів є протиправним, необґрунтованим та таким, що порушує права Луцької ДЮСШ "Спартак", а тому підлягає скасуванню з огляду на наступне.

Згідно п.31 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого постановою КМУ №993 від 05.11.2008 року тренером-викладачем спортивної школи може бути особа, що має високі моральні якості, вищу освіту з фізичного виховання і спорту освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", "спеціаліст" чи "магістр".

При цьому зазначає, що старший тренер-викладач ОСОБА_3 працює в Луцькій ДЮСШ "Спартак" з 2006 року, тобто до вступу в дію вимог Положення №993.

В той час, як Наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 23 вересня 2005 року №2097 Про впорядкування умов оплати праці працівників бюджетних установ, закладів та організацій галузі фізичної культури і спорту, в примітці Додатку 19 зазначено "особи, які мають стаж тренерсько-викладацької роботи, можуть займати посади тренерів-викладачів зі спорту без наявності спеціальної освіти після проходження ними атестації в комісіях органів виконавчої влади з питань фізичної культури і спорту."

Враховуючи те, що ОСОБА_3 є тренером з художньої гімнастики вже понад 20 років, має другу категорію тренера-викладача та пройшла відповідну атестацію, позивач вважає, що пункт 31 Положення №993 не розповсюджується на осіб, які працювали в Луцькій ДЮСШ "Спартак" на момент його прийняття.

Таким чином, оплата праці ОСОБА_3 здійснювалась Луцькою ДЮСШ "Спартак" правомірно, відповідно до п.п.2.5.1 п.2.5 Порядку №44 за рахунок коштів Фонду, де передбачено витрати на оплату праці працівників ДЮСШ, які відповідають вимогам, наведеним у Положенні №993.

Крім того, позивач вказує, що посадові особи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності при проведені перевірки не керувалися діючими нормативно-правовими актами та діючим законодавством України, не об'єктивно виклали факти порушень, виявлених в ході перевірки, чим порушили п.3.13.2, п.5.1 Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

З урахуванням вищевикладеного, позивач просить визнати протиправними дії працівників Виконавчої дирекції Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності під час проведення перевірки цільового використання Луцькою ДЮСШ "Спартак" коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, визнати протиправним та скасувати рішення №14/07000 від 05.11.2013 року про повернення Луцькою ДЮСШ "Спартак" коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно та застосування до Луцької ДЮСШ "Спартак" фінансових санкцій.

05 грудня 2013 року позивачем подано заяву про зміну позовних вимог, у якій просить визнати протиправним та скасувати рішення №14/07000 від 05.11.2013 року про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової працездатності використаних неправомірно та застосування Луцької ДЮСШ "Спартак" фінансових санкцій, в частині неправомірного використання коштів в сумі 26 485, 91 грн. та штрафу в розмірі 13 482, 01 грн., визнати протиправними дії працівників виконавчої дирекції Волинського обласного Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності під час проведення перевірки цільового використання коштів Фонду Луцькою ДЮСШ "Спартак".

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги, з у рахуванням заяви про зміну позовних вимог, підтримав повністю та просив їх задовольнити. Щодо вимоги позивача про визнання дій працівників Фонду під час проведення перевірки протиправними пояснив, що протиправність дій працівників Фонду полягає не в процедурі проведення перевірки, а у необ'єктивному фіксуванні та викладені в акті перевірки недостовірних та нічим не підтверджених фактів порушень.

Представник відповідача в судовому засіданні позовних вимог не визнав. В поданих до суду письмових запереченнях звернув увагу суду на те, що постановою правління Фонду №44 від 31.07.2012 року затверджено новий Порядок часткового фінансування дитячо-юнацький спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, який набрав чинності з 01.01.2013 року.

Згідно даного Порядку, оплата праці працівників за рахунок коштів Фонду має відповідати вимогам, наведеним у Положенні про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №993 від 05 листопада 2008 року, згідно з укомплектованим штатом відповідно до спеціалізації ДЮСШ та наявних власних споруд.

Разом з тим, п.31 Положення №993 передбачено, що тренером-викладачем спортивної школи може бути особа, що має високі моральні якості, вищу освіту з фізичного виховання і спорту освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", "спеціаліст" чи "магістр".

З акту перевірки вбачається, що старший тренер-викладач ОСОБА_3 немає спеціальної освіти з фізичного виховання і спорту, відповідно враховуючи вищевикладене витрати на оплату праці ОСОБА_3 за рахунок коштів Фонду з 01.01.2013 року, з моменту вступу в дію нового Порядку №44, не можуть бути проведені.

Таким чином, оскільки Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" та Порядком №44 фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду обов'язкове лише в частковому порядку, а пунктом 1.2 Порядку №44 передбачено, що у ДЮСШ повинні існувати інші джерела фінансування, тому оплачувати заробітну плату тренерам викладачам, які немають спеціальної освіти з фізичного виховання і спорту та були прийняті на посади до набрання чинності Положення №993 ДЮСШ повинні власними коштами.

Враховуючи вище викладене, вважає, що позовні вимоги щодо скасування рішення № 14/07000 від 05.11.2013 про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням), та застосування фінансових санкцій до Луцької дитячо-спортивної школи "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" та визнання дій протиправними є необгрунтованими та безпідставними.

Заслухавши думку представника позивача та представника відповідача, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, судом встановлено наступне.

З матеріалів справи вбачається, що в період з 09 по 17 жовтня 2013 року працівниками Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, на підставі наказу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №64-ос від 19.09.2013 року та направлення на перевірку №428 від 08.10.2013 року, було проведено перевірку цільового використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у Луцькій дитячо-юнацькій спортивній школі "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" за період з 01 січня по 30 вересня 2013 року.

За результатами проведеної первірки складено акт від 17.10.2013 року перевірки цільового використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у Луцькій дитячо-юнацькій спортивній школі "Спартак" Волинського обласного фізкультурно спортивного товариства "Спартак" у якому зафіксовано неправомірне використання коштів на оплату праці з нарахуваннями в сумі 26 964, 02 грн., а саме: невірно нараховані відпускні по ОСОБА_4 на суму 14.78 грн., ОСОБА_3 в сумі 14, 91 грн., ОСОБА_5 в сумі 14, 76 грн., ОСОБА_6 в сумі 9, 86 грн., ОСОБА_7 в сумі 67, 60 грн., всього з нарахуваннями 166 81 грн.; невірно нараховані відпускні ОСОБА_9 на суму 23, 22 грн., всього з нарахуваннями 31, 77 грн.; надано додаткову відпустку за ненормований робочий день медичній сестрі ОСОБА_8, який працює на умовах неповного робочого дня в сумі 87, 82 грн., всього з нарахуваннями120, 16 грн.; проведена оплата праці старшому тренеру-викладачу ОСОБА_3, яка немає спеціальної освіти з фізичного виховання і спорту, за 8 місяців 2013 року в сумі 19 473, 28 грн., всього з нарахуваннями 26 645, 28 грн., чим порушено абз.1 п.3, п.п."б" п.4 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою КМУ №100 від 08.02.1995 року, п.31 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого Постановою КМУ №993 від 05.11.2008 року та п.2.5.1 Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №44 від 31.07.2012 року.

На підставі акту перевірки від 17.10.2013 року виконавчою дирекцією Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності прийнято рішення №14/07000 від 05.11.2013 року про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням) та застосування штрафних санкцій, згідно якого Луцькою ДЮСШ "Спартак" підлягають поверненню до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності неправомірно використані кошти в розмірі 26 964, 02 грн. та застосовано до Луцької ДЮСШ "Спартак" фінансові (штрафні) санкції в розмірі 13 482, 01 грн.

Не погоджуючись з рішенням №14/07000 від 05.11.2013 року про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, позивач звернувся до суду.

Відповідно до ч.1 ст.9 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" №2240 від 18.01.2001 року (далі - Закон №2240) Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, провадить акумуляцію страхових внесків та інших коштів, призначених для фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг, види яких передбачені статтею 34 цього Закону, та забезпечує їх надання, а також здійснює контроль за використанням цих коштів.

Статтею 48 Закону №2240 передбачено, що за рахунок коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, у межах асигнувань, що визначаються щорічно при затвердженні бюджету Фонду на наступний фінансовий рік, здійснюється часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв підприємств, установ, навчальних закладів та організацій, утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл, дитячих оздоровчих таборів і позашкільного обслуговування, у тому числі придбання дитячих новорічних подарунків, в порядку, визначеному правлінням Фонду.

Постановою Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №44 від 31.07.2012 року затверджено Порядок часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Порядок), який набрав чинності з 01.01.2013 року, визначає умови часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл (далі - ДЮСШ) за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням".

Відповідно до п.1.2, п.1.3 Порядку, часткове фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду здійснюється в межах асигнувань, передбачених бюджетом Фонду за статтею "Оздоровчі заходи" та кошторисами програм відділень Фонду щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб та членів їх сімей за умови існування інших джерел фінансування ДЮСШ. Виконавча дирекція Фонду здійснює часткове фінансування ДЮСШ Центральних рад фізкультурно-спортивних товариств, виконавчі дирекції відділень Фонду здійснюють часткове фінансування ДЮСШ регіональних організацій ФСТ та ДЮСШ. що не підпорядковані ФСТ, які є платниками єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

З матеріалів справи вбачається, що 02.04.2003 року Луцька дитячо-юнацька спортивна школа "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" зареєстрована як юридична особа виконавчим комітетом Луцької міської ради Волинської області, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєстрацію Серії А01 №152494.

Згідно довідки Головного управління статистики у Волинській області АА №690807 від 27.12.2012 року, Луцька дитячо-юнацька спортивна школа "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" 27.12.2012 року внесена до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

Підпунктом 2.5.1 пункту 2.5 Порядку передбачено, що за рахунок коштів Фонду передбачаються витрати (часткове фінансування) на оплату праці працівників ДЮСШ, які відповідають вимогам, наведеним у Положенні про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2008 року №993, згідно з укомплектованим штатом відповідно до спеціалізації ДЮСШ та наявних власних споруд.

Як встановлено судом, в акті перевірки від 17.10.2013 року виконавчою дирекцією Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності виявлено порушення порядку використання страхових коштів, а саме: невірно нараховані відпускні (до розрахунку включені одноразові виплати), надана додатова відпустка за ненормований робочий день, особі яка працює на умовах неповного робочого дня - на загальну суму 318,74 грн., що є порушенням п.п."б" п.4, абз.1 п.З Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 року №100, п.1 ч.І ст.8 Закону України "Про відпустки" від 15.11.1996 року №504/96-ВР.

З пояснень представника позивача, судом встановлено, що суми неприйняті до заліку та штрафні санкції по вищезазначених порушеннях відшкодовані Луцькою ДЮСШ "Спартак" Фонду в повному обсязі, а тому в судовому порядку не оскаржуються.

Також, при проведені перевірки виявлено, що за рахунок коштів Фонду, проведена оплата праці старшому тренеру-викладачу ОСОБА_3 з 01.01.2013 року по 30.08.2013 року на загальну суму 26 645,28 грн., яка не має спеціальної освіти з фізичного виховання і спорту, чим не дотримані вимоги п.31 Положеня про дитячо-юнацьку спортивну школу та п.2.5.1. Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 31.07.2013 року №44.

Крім того, відповідно до ч.1 ст.30 Закону №2240 та п.п.5.4 п.5 Договору №8 від 15.03.2013 року на часткове фінансування дитячо-юнацької спортивної школи за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Луцької ДЮСШ "Спартак" застосовано штрафні санкції у розмірі 50% від суми неправомірно використаних коштів - в розмірі 13 322, 64 грн.

Відповідно до п.31 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого постановою КМУ №993 від 05.11.2008 року, тренером-викладачем спортивної школи може бути особа, що має високі моральні якості, вищу освіту з фізичного виховання і спорту освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", "спеціаліст" чи "магістр".

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, ОСОБА_3 з 15.02.2006 року працює у Луцькій ДЮСШ "Спартак" на посаді старшого тренера-викладача, є тренером з художньої гімнастики вже понад 20 років та має другу категорію тренера-викладача.

З наявної в матеріалах справи довідки про атестацію тренера, яка діє з 31 жовтня 2012 року по 30 жовтня 2016 року вбачається, що ОСОБА_3 пройшла відповідну атестацію згідно Порядку проведення атестації тренерів (тренерів-викладачів), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №829 від 19.07.2012 року, має вищу освіту за фахом викладача та звання Кандидат у майстри спорту України.

Крім того, ОСОБА_3 є суддею Міжнародної категорії з гімнастики художньої та займає посаду голови Федерації гімнастики Волинської області, згідно наказу управління у справах сім'ї, молоді та спорту Волинської облдержадміністрації від 09 вересня 2011 року №285-3, яким їй надано повноваження щодо розвитку художньої гімнастики на території Волинської області.

Згідно п.35 Положення оплата праці тренерів-викладачів здійснюється відповідно до умов, затверджених в установленому порядку Мінмолодьспортом за погодженням з Мінфіном.

Відповідно до абз.2 п.1 Положення про Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту, затвердженого постановою КМУ №1573 від 08.11.2006 року Мінсім'ямолодьспорт є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань сім'ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури та спорту.

Разом з тим, пункт 3 Положення №993 дає право на регламентацію діяльності ДЮСШ саме Міністерству України у справах сім'ї, молоді та спорту.

Так, наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту №2097

від 23 вересня 2005 року Про впорядкування умов оплати праці працівників бюджетних установ, закладів та організацій галузі фізичної культури і спорту, а саме приміткою додатку №19 визначено, що особи, які мають стаж тренерсько-викладацької роботи, можуть займати посади тренерів-викладачів зі спорту без наявності спеціальної освіти після проходження ними атестації в комісіях органів виконавчої влади з питань фізичної культури і спорту.

Таким чином, даним наказом Міністерством України у справах сім'ї, молоді та спорту встановлено право осіб, які мають стаж тренерсько-викладацької роботи та пройшли відповідну атестацію в комісіях органів виконавчої влади з питань фізичної культури і спорту, займати посади тренерів-викладачів.

Відповідно до ст.58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Як випливає з Рішення Конституційного Суду України від 09 лютого 1999 року №1/99-рп, частину першу статті 58 Конституції України щодо дії нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.

Водночас неприпустимість зворотної дії нормативно-правового акта полягає в тому, що запроваджені ним нові норми не можуть застосовуватися до правовідносин, які існували до набрання ним чинності. Отже, приписи нового нормативно-правового акта не можуть змінити обсяг прав, який було встановлено попередніми нормативно-правовими актами.

Враховуючи те, що ОСОБА_3 працює у Луцькій ДЮСШ "Спартак" на посаді старшого тренера-викладача з 2006 року, тобто з моменту коли вимоги щодо наявності у тренера-викладча вищої освіти з фізичного виховання і спорту освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", "спеціаліст" чи "магістр" були відсутні, а тому, суд вважає, що вимоги передбачені п.31 Положення №993 не розповсюджуються на ОСОБА_3

Таким чином, суд вважає, що Луцькою ДЮСШ "Спартак" було правомірно проведено оплату праці старшому тренеру-викладачу ОСОБА_3 з 01.01.2013 року по 30.08.2013 року на загальну суму 26 645,28 грн., а тому застосування до Луцької ДЮСШ "Спартак" штрафних санкцій в розмірі 13 322, 64 грн. є протиправним.

На підставі вище викладеного, рішення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №14/07000 від 05.11.2013 року про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням) та застосування штрафних санкцій, в частині повернення Луцькою ДЮСШ "Спартак" використаних коштів в розмірі 26 645, 28 грн. до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та застосування до Луцької ДЮСШ "Спартак" штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 13 322, 64 грн., підлягає скасуванню.

Щодо вимоги позивача про визнання протиправними дії працівників виконавчої дирекції Волинського обласного фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності під час проведення перевірки цільового використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Луцької дитячо-юнацької спортивної школи "Спартак", судом встановлено наступне.

З пояснень представника позивача в судовому засіданні вбачається, що протиправність дій працівників Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності під час проведення перевірки цільового використання коштів Луцькою ДЮСШ "Спартак" полягає у тому, що посадові особи Фонду не об'єктивно виклали в акті перевірки від 17.10.2013 року факти порушень, виявлених в ході перевірки.

Суд вважає, що визнання дій відповідача протиправними можливе лише за умови встановлення судом порушення відповідачем вимог чинного законодавства при проведенні перевірки, порядку та процедури проведення перевірки, а також інших вимог нормативно-правових актів, що регулюють діяльність Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності під час проведення перевірок суб'єктів господарської діяльності.

Однак, представником позивача а ні в позовній заяві, а ні в судовому засіданні не наведено доказів порушення працівниками Фонду вимог чинного законодавства, порядку та процедури проведення перевірки, а також інших вимог нормативно-правових актів.

Тому, суд відмовляє у задоволенні вимого позивача щодо визнання протиправними дії працівників виконавчої дирекції Волинського обласного фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності під час проведення перевірки цільового використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Луцької дитячо-юнацької спортивної школи "Спартак".

Частиною 2 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Позивач у заяві про зміну позовних вимог просить визнати протиправним та скасувати рішення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №14/07000 від 05.11.2013 року про повернення коштів, в частині неправомірного використання коштів в сумі 26 485, 91 грн. та штрафу в розмірі 13 482, 01 грн.

Однак, суд вважає за можливе вийти за межі позовних вимог, оскільки як встановлено судом, позивачем використано кошти на оплату праці ОСОБА_3 в розмірі 26 645, 28 грн., тому суд задовольняє позовні вимоги щодо визнання протиправним та скасування рішення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №14/07000 від 05.11.2013 року про повернення коштів, в частині неправомірного використання коштів в сумі 26 645, 28 грн. та штрафу в розмірі 13 322, 64 грн.

З врахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають до часткового задоволення, шляхом визнання протиправним та скасування рішення №14/07000 від 05.11.2013 року Виконавчої дирекції Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, в частині повернення Луцькою дитячо-юнацькою спортивною школою "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" використаних коштів в розмірі 26 645, 28 грн. до Виконавчої дирекції Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та застосування до Луцької дитячо-юнацької спортивної школи "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" штрафних санкцій в розмірі 13 322, 64 грн.

В задоволені решти позовних вимог відмовити.

Відповідно до ч.3 ст.4 Закону України "Про судовий збір" під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Разом з тим, частиною 1 статті 94 КАС України визначено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Враховуючи те, що позивачем при поданні адміністративного позову майнового характеру було сплачено судовий збір в розмірі 10 % розміру ставки, а саме в сумі 175 грн., що підтверджується квитанцією про сплату судового збору №36 від 18.11.2013 року, тому суд присуджує на користь позивача з Державного бюджету України 175 гривень сплаченого судового збору.

Керуючись частиною 3 статті 160, статтями 162, 163 КАС України, на підставі Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення №14/07000 від 05.11.2013 року Виконавчої дирекції Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, в частині повернення Луцькою дитячо-юнацькою спортивною школою "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" використаних коштів в розмірі 26 485, 91 гривень до виконавчої дирекції Волинського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та застосування до Луцької дитячо-юнацької спортивної школи "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" штрафних санкцій в розмірі 13 242, 95 гривень.

В задоволені решти позовних вимог відмовити.

Присудити з Державного бюджету України на користь Луцької дитячо-юнацької спортивної школи "Спартак" Волинського обласного фізкультурно-спортивного товариства "Спартак" (код 26277526, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Глушець, 20) документально підтверджені витрати по сплаті судового збору в розмірі 175 гривень.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, повний текст якої буде виготовлено 14 грудня 2013 року. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Ю.Ю. Сорока

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.12.2013
Оприлюднено13.12.2013
Номер документу35966017
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/2397/13-а

Ухвала від 13.03.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кухтей Р.В.

Ухвала від 12.12.2013

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Постанова від 09.12.2013

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 21.11.2013

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні