Справа № 2-576/12
Провадження № 2-1086/13
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 грудня 2013 року Обухівський районний суд Київської області у складі:
головуючого - судді Степанової О.С.,
при секретарях - Кириленко Н.О.,Русановій Ю.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Обухові цивільну справу за позовом заступника Генерального прокурора України ОСОБА_1, поданої в інтересах держави в особі Київської міської ради, Київської обласної державної адміністрації, Державного агентства земельних ресурсів України, Державного комітету України із земельних ресурсів до Обухівської районної державної адміністрації Київської області, Управління Держземагенства в Обухівському районі Київської області, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_35 ОСОБА_36, ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40, ОСОБА_41, ОСОБА_42, ОСОБА_43, ОСОБА_44, ОСОБА_45, ОСОБА_46, ОСОБА_47, ОСОБА_48, ОСОБА_49, третя особа Козинська селищна рада Обухівського району Київської області, про визнання незаконним і скасування розпорядження, визнання недійсними державних актів на право власності на земельну ділянку, визнання недійсними договорів та повернення земельних ділянок у власність держави,
ВСТАНОВИВ:
У березні 2013 року заступник Генерального прокурора України в інтересах держави в особі Київської міської ради, Київської обласної державної адміністрації, Державного агентства земельних ресурсів України, Державного комітету України із земельних ресурсів звернувся до суду з зазначеним вище позовом.
В обґрунтування своїх вимог, позивач посилався на те, що оскаржуване розпорядження є незаконним, оскільки прийнято з перевищенням повноважень на передачу вказаних земельних ділянок у приватну власність громадянам, які є відповідачами, здійснено всупереч вимогам чинного законодавства України, оскільки ці земельні ділянки відносяться до земель водного фонду та частково до земель лісогосподарського призначення та відповідно до ст. ст. 56-60 ЗК України, ст. ст. 87-89 ВК України та ст. 5 ЛК України не можуть надаватись у приватну власність громадян.
Рішенням Обухівського районного суду Київської області від 11 вересня 2012 року позов задоволено в повному обсязі.
Визнано незаконним та скасовано розпорядження Обухівської районної державної адміністрації від 21 грудня 2009 року № 1694 в частині затвердження проекту землеустрою та передачі земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області та видані на їх підставі державні акти про право приватної власності на зазначені земельні ділянки, визнано недійсними договори купівлі-продажу спірних земельних ділянок, зобов'язано управління Держкомзему в Обухівському районі Київської області скасувати державну реєстрацію права власності на земельні ділянки та визнано право власності на зазначені земельні ділянки площею 75,0532 га, розташовані в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області, за державою.
Рішенням апеляційного суду Київської області від 13 грудня 2012 року рішення Обухівського районного суду Київської області від 11 вересня 2012 року в частині визнання права власності на спірні земельні ділянки за державою скасовано та в цій частині ухвалено нове рішення про відмову в позові. В іншій частині рішення суду першої інстанції залишено без змін.
Ухвалою Вищого спеціалізованого суду України від 15.05.2013 року рішення Обухівського районного суду Київської області від 11.09.2012 року та рішення апеляційного суду Київської області від 13.12.2012 року скасовані, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.
Під час нового розгляду, в судовому засіданні прокурор позов підтримав та просив суд задовольнити його в повному обсязі з підстав наведених в позові та наявних у справі доказів з урахуванням уточнених позовних вимог та додаткових пояснень. Також зазначив, що приймаючи оскаржуване розпорядження від 21.12.2009р. №1694 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в Обухівському районі Київської області та передачі їх єдиним масивом безоплатно у власність 38-ми громадян для ведення особистого селянського господарства, Обухівська районна державна адміністрація вийшла за межі наданих їй повноважень, розпорядившись частиною земель, розташованих у адміністративних межах міста Києва. Крім того, прокурор зазначив, що спірні земельні ділянки надані у власність громадянам в порушення передбаченого законом порядку розпорядження землями водного та лісового фондів, без зміни їх цільового призначення. Виходячи з положень ст..ст. 4,16,203,215 ЦК України, ст.. 210 ЗК України укладені відповідачами договори є такими, що суперечать цивільному та земельному законодавству, оскільки на підставі цих договорів було відчужено земельні ділянки, які незаконно вибули із власності держави, та перебували у приватній власності в порушенняч чинного законодавства.
Представник Обухівської районної державної адміністрації, в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог в частині повернення земель Київській міський раді заперечилв, в іншій частині позовні вимоги визнав в повному обсязі.
Представник відповідача ОСОБА_41 - ОСОБА_50 в судовому засіданні, проти позову заперечив та просив відмовити в його задоволенні з підстав наведених в його письмових запереченнях. Надаючи суду пояснення, зазначив, що в матеріалах справи відсутні належні докази на підтвердження відведення прибережних захисних смуг водовідведення, оскільки не зважаючи на пояснення представника Генеральної прокуратури, доказом яких є проект відведення в якому визначено розмір та межі водоохоронних зон та режим ведення господарської діяльності в цих зонах.
Управління Держземагенства в Обухівському районі Київсьеої області позов підтримало частково з підстав наведених у письмовому відзиві на позовну заяву.
Інші учасники процесу в судове засідання не зявилися, про дату час та місце слухання справи були повідомлені належним чином, про причини своєї неявки суд не повідомили.
З’ясувавши всі обставини справи та перевіривши їх наданими сторонами доказами, врахувавши висновки зроблені в ухвалі Вищого спеціалізованого суду України від 15.05.2013 року, суд прийшов до наступного.
Судом встановлено, що пунктом 1 розпорядження Обухівської районної державної адміністрації Київської області від 21 грудня 2009 року № 1694 затверджено проект землеустрою, а пунктом 3 зазначеного розпорядження передано земельні ділянки загальною площею 75,0648 га у власність відповідачам (фізичним особам) для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області. Пунктом 2 вказаного розпорядження вилучено із користування ТОВ «Лотос», ТОВ «Альфа-Плюс», ТОВ «Затишне», ТОВ «Дана», ТОВ «ОК-Інвест», ЗАТ «ТІЗ-ТОПАЗ» земельні ділянки загальною площею 75,0648 га відповідно до нотаріально засвідчених згод про вилучення земельних ділянок із їх користування в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області. (Том №1 а.с. 34)
На підставі зазначеного розпорядження ОСОБА_40, ОСОБА_41 та інші відповідачі отримали державні акти на право власності на передані їм у власність земельні ділянки, які згодом продали.
У подальшому 22, 23, 24, 26, 29 та 30 березня 2010 року, на підставі договорів купівлі-продажу громадяни, яким розпорядженням Обухівської районної державної адміністрації від 21.12.2009 року №1694 передано безоплатно у власність земельні ділянки, відчужили їх іншим особам.
Судом встановлено, що ОСОБА_3 продала земельну ділянку ОСОБА_40 (договір від 22.03.2010 № 686); ОСОБА_38 продав земельну ділянку ОСОБА_41 (договір від 22.03.2010 №642); ОСОБА_39 продала земельну ділянку ОСОБА_41 та ОСОБА_42 (договір від 22.03.2010 №649); ОСОБА_13 (договір від 29.03.2010 №1625), ОСОБА_14І.(договір від 29.03.2010 №1639), ОСОБА_16 (договір від 29.03.2010 №1464), ОСОБА_17 (договір від 30.03.2010 №1618), ОСОБА_18 (договір від 30.03.2010 №1775), ОСОБА_19В.(договір від 30.03.2010 №1733), ОСОБА_20 (договір від 30.03.2010 №1782), ОСОБА_21 (договір від 30.03.2010 №1796), ОСОБА_22 (договір від 30.03.2010 №1740), ОСОБА_23 (договір від 30.03.2010 №1698), ОСОБА_24 (договір від 26.03.2010 №1412), ОСОБА_25 (договір від 29.03.2010 №1632), ОСОБА_26 (договір від 30.03.2010 №1691), ОСОБА_27 (договір від 29.03.2010 №1618), ОСОБА_28 В.В. (договір від 30.03.2010 №1677), ОСОБА_29 (договір від 30.03.2010 №1670), ОСОБА_30 (договір від 30.03.2010 №1705), ОСОБА_31 (договір від 30.03.2010 №1684), ОСОБА_32 (договір від 29.03.2010 №1478), ОСОБА_33 (договір від 26.03.2010 №1398), ОСОБА_34 (договір від 29.03.2010 №1471), ОСОБА_35 (договір від 29.03.2010 №1485), ОСОБА_35 (договір від 30.03.2010 №1754) продали свої земельні ділянки ОСОБА_43; ОСОБА_37 продав земельну ділянку ОСОБА_44 (договір від 23.03.2010 №851); ОСОБА_4 (договір від 24.03.2010 №1049), ОСОБА_6 (договір від 24.03.2010 №1056) продали земельні ділянки ОСОБА_45; ОСОБА_10 (договір від 23.03.2010 №785), ОСОБА_11 (договір від 23.03.2010 №792), ОСОБА_2 (договір від 23.03.2010 №764), ОСОБА_5 (договір від 23.03.2010 №771), ОСОБА_7 (договір від 23.03.2010 №778) продали земельні ділянки ОСОБА_46; ОСОБА_12 продав земельну ділянку ОСОБА_47 та ОСОБА_48 (договір від 22.03.2010 №658); ОСОБА_15 продав земельну ділянку ОСОБА_48 (договір від 22.03.2010 №665); ОСОБА_9 продав земельну ділянку ОСОБА_49 (договір від 24.03.2010 №1011).
Відповідно до висновку Держкомзему України від 12.03.2012 року №26-7/836 відведення 38-ми земельних ділянок проведено безпідставно, роботи із землеустрою (складання проекту із землеустрою щодо відведення земельних ділянок) та геодезичні роботи (винесення в натуру земельних ділянок громадян) не проводились, а отже розпорядження Обухівської районної державної адміністрації Київської області від 21.12.2009р. № 1694 прийнято з порушенням чинного законодавства України. (Том №1 а.с. 108-121)
Статтею 20 Закону України «Про землеустрій» визначена обов'язковість землеустрою. Відповідно до пунктів «б», «в» частини першої вказаної норми Закону землеустрій проводиться в обов'язковому порядку на землях усіх категорій незалежно від форми власності в разі встановлення та зміни меж об'єктів землеустрою, а також надання, вилучення (викупу), відчуження земельних ділянок.
Згідно статті 118 ЗК України встановлено, що громадянин, зацікавлений у одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності у межах норм безоплатної приватизації, подають заяву до відповідної державної адміністрації або ради за місцем знаходження земельної ділянки; у заяві зазначаються бажані розміри та мета її використання; відповідна адміністрація або рада розглядає заяву і в разі згоди на передачу земельної ділянки надає дозвіл на розробку проекту її відведення.
Проект відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян організаціями, які мають відповідні дозволи (ліцензії) на виконання цих видів робіт, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
Статтею 26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є юридичні та фізичні особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою відповідно до закону.
Постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 677 затверджений Порядок розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Пунктами 4 та 7 цього Порядку визначено, що розробником проекту відведення земельної ділянки є фізична або юридична особа, яка має ліцензію на проведення робіт із землеустрою відповідно до закону. Розробник проекту у встановлений договором строк розробляє проект землеустрою, який включає текстові та графічні матеріали, обов'язкові положення, встановлені завданням на розроблення проекту, інші дані, необхідні для вирішення питання щодо відведення земельної ділянки.
Судом було встановлено, що розпорядженням Обухівської райдержадміністрації 21.12.2009 року затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність 38 громадянам, який начебто розроблено товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕОВЕРВ». Однак, як вбачається з матеріалів справи, листами від 26.09.2011 року та 08.02.2012 року №30 ТОВ «ГЕОВЕРВ» повідомило про укладення договору від 22.10.2009 року по розробці проекту із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства 38-ми громадянам загальною площею 75,0648 га в адміністративних межах Обухівського району Київської області, але у зв'язку з несплатою авансу за виконання робіт у повному обсязі вказаний проект із землеустрою не розроблявся. Будь-які інші договори про виконання землевпорядних робіт щодо відведення земельних ділянок в адміністративних межах Обухівського району Київської області з початку діяльності і до цього часу ТОВ «ГЕОВЕРВ» не укладались і роботи не виконувались. (Том №1 а.с. 122-123)
Стаття 28 Закону України «Про землеустрій» відповідальність за достовірність, якість і безпеку заходів передбачених документацією із землеустрою несуть розробники цієї документації відповідно до закону.
Відповідно до статті 29 Закону України "Про землеустрій" документація із землеустрою розробляється на основі завдання на розробку, затвердженого замовником.
Пунктом 6 постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №677 «Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок" передбачено, що проект відведення земельної ділянки розробляється на основі завдання, затвердженого замовником.
З висновку Держкомзему України від 12.03.2012 року № 26-7/836 вбачається, що перевіркою держземінспекції Держкомзему України встановлено, що всупереч вказаних вимог законодавства технічне завдання на розробку проекту землеустрою замовниками не погоджено. Також в даному листі зазначено, що станом на 2009 рік площа смт. Козин становила 426,3 га, що визначено Проектом формування території та встановлення меж Козинської селищної Ради народних депутатів, смт. Козин і с. Рудики Обухівського району Київської області, затвердженим рішенням Обухівської районної ради народних депутатів від 28.11.1997 року № 106.10ХХІІ.
Відповідно до вказаного Проекту формування території, на підставі рішень Козинської селищної ради та її виконавчого комітету упродовж 2002-2004 років надано у користування (оренду) земельні ділянки за межами населеного пункту смт. Козин для житлового та громадського будівництва, будівництва індивідуальних забудовників та водноспортивного комплексу тощо ТОВ «ЛОТОС», ТОВ «Альфа-Плюс», ТОВ «Затишне», ТОВ «ДАНА», ТОВ «ОК-ІНВЕСТ», ЗАТ «ТІЗ-ТОПАЗ» за рахунок земель водного фонду та за рахунок угідь представлених сіножатями, лісами та лісовкритими площами, чагарниками.
Відповідно до ст. 5 ЛК України, ст.ст. 55-56 ЗК України, до земель лісогосподарського призначення належать лісові землі, на яких розташовані лісові ділянки, та нелісові землі, зайняті сільськогосподарськими угіддями, водами й болотами, спорудами, комунікаціями, малопродуктивними землями тощо, які надані в установленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства. Віднесення земельних ділянок до складу земель лісогосподарського призначення здійснюється відповідно до земельного законодавства. Землі лісогосподарського призначення можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності. Громадянам та юридичним особам за рішенням органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади можуть безоплатно або за плату передаватись у власність замкнені земельні ділянки лісогосподарського призначення загальною площею до 5 гектарів у складі угідь селянських, фермерських та інших господарств. Громадяни і юридичні особи в установленому порядку можуть набувати у власність земельні ділянки деградованих і малопродуктивних угідь для залісення.
Відповідно до ст. 58 ЗК України, до земель водного фонду належать землі, зайняті: а) морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об'єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами; б) прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами; в) гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них; г) береговими смугами водних шляхів; ґ) штучно створеними земельними ділянками в межах акваторій морських портів. Для створення сприятливого режиму водних об'єктів уздовж морів, навколо озер, водосховищ та інших водойм встановлюються водоохоронні зони, розміри яких визначаються за проектами землеустрою.
З матеріалів справи вбачається, що згідно висновку держземінспекції Держкомзему України (лист від 12.03.2012) при розпорядженні земельними ділянками за межами населених пунктів Козинською селищною радою перевищено власні повноваження, визначені пунктом 12 розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України, статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Ч. 2 ст. 59 Земельного кодексу України встановлено, що громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3 га).
Ч. 3 ст. 59 Земельного кодексу України встановлено, що із земель водного фонду земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, а також озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, науково-дослідних робіт громадянам та юридичним особам уповноваженими органами влади можуть передаватись лише на умовах оренди.
Відповідно до проекту формування території та встановлення меж Козинської селищної ради народних депутатів, смт. Козин і с. Рудики Обухівського району Київської області за рішеннями Козинської селищної ради та її виконавчого комітету земельні ділянки, які передані у власність 38-ми громадян представлені водними об’єктами (озеро, канали), болотами, прибережними захисними смугами, сіножаттями, лісами, лісовкритими площами, чагарниками.
Згідно плану-схеми розташування спірних земельних ділянок, вони представлені двома масивами, які розмежовані водним об’єктом.
Відповідно довідки Управління земельних ресурсів у Обухівському районі від 02.12.2009 року №05-02/4733, згідно даних державної статистичної звітності за формою 6-зем та відповідно до кадастрових планів земельних ділянок загальною площею 75,0648 га, які намічені до передачі у власність 38-ми громадянам, вказані земельні ділянки обліковуються як землі інших закладів, установ, організацій (номер рядка 58), землі без рослинного покриву, або з незначним рослинним покривом - піски (номер стовпця 69). (Том №1 а.с.126)
Відповідно до планово-картографічних матеріалів проекту із землеустрою та висновку Управління водного господарства у м. Києві та Київській області спірні земельні ділянки межують із смугою відведення меліоративного каналу, а також з водними об’єктами. (Том №1 а.с.130; 133-138)
За змістом ст.. 87 ВК України, зовнішні межі водоохоронних зон визначаються за спеціально розробленими проектами. Порядок визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режим ведення господарської діяльності в них, затверджений постановою КМУ від 08.05.1996 року №486, відповідно до п.5 якої, розміри і межі водоохоронних зон визначаються проектом на основі нормативно-технічної документації. Проекти цих зон розробляються на замовлення фізичних та юридичних осіб, узгоджуються з власниками землі, землекористувачами, Мінприроди, Держводагентством та територіальними органами Держземагентства, а на території Автономної Республіки Крим - з органами виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів, водного господарства та земельних ресурсів і затверджуються відповідними місцевими органами виконавчої влади або виконавчими комітетами рад.
Крім того, відповідно до ст..88 ВК України, з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги. Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менше 3 гектарів - 25 метрів; для середніх річок, водосховищ на них та ставків площею більше 3 гектарів - 50 метрів; для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів. Якщо крутизна схилів перевищує три градуси, мінімальна ширина прибережної захисної смуги подвоюється. Прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках всіх категорій земель, крім земель морського транспорту. Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності та можуть надаватися в користування лише для цілей, визначених цим Кодексом. У межах існуючих населених пунктів прибережна захисна смуга встановлюється з урахуванням містобудівної документації. Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.
Разом з тим, відповідно до п.2.9 Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 05.11.2004 року №434 у разі відсутності належної землевпорядної документації та встановлених у натурі (на місцевості) меж щодо водоохоронних зон та прибережних захисних смуг водних об’єктів, природоохоронний орган забезпечує їх збереження шляхом урахування при розгляді матеріалів щодо вилучення (викупу), надання цих земельних ділянок нормативних розмірів прибережних захисних смуг, встановлених статтею 88 Водного кодексу України та орієнтовних розмірів і меж водоохоронних зон, що визначаються відповідно до постанови КМУ від 08.05.1996 року №486 «Про затвердження Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режиму ведення господарської діяльності в них», з урахуванням конкретної ситуації.
З огляду на викладені обставини, врахувавши матеріали справи, суд приходить до висновку, що при прийнятті розпорядження Обухівської районної державної адміністрації Київської області від 21.12.2009 № 1694 було також порушено ст.ст. 87-89 Водного кодексу України та ст..ст. 58-60 Земельного кодексу України.
Представник відповідача ОСОБА_51, заперечуючи факт віднесення частині спірних земельних ділянок до земель водного фонду та земель лісогосподарського призначення, доказів, які б спростовували доводи позивача з цього приводу суду також не надав.
Так, згідно вимог ч.4 ст. 59 ЗК України, громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, а також озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт тощо.
Наведена норма закону підтверджує думку прокурора про те, що надання у власність для ведення особистого селянського господарства земельних ділянок водного фонду, суперечить чинному земельному та водному законодавству.
Враховуючи вищевикладене, Обухівська районна державна адміністрація всупереч вимог закону, перевищуючи повноваженнями, розпорядилась земельними ділянками водного фонду, які не можуть передаватися у приватну власність.
Згідно з ч.10 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Статтею 21 ЦК України, передбачено, що суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії або нормативно-правовий акт, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
З огляду на викладені обставини, суд вважає, що розпорядження Обухівської районної державної адміністрації Київської області від 21.12.2009 № 1694 має бути визнано незаконним та скасовано, а позовні вимоги в цій частині задоволені.
Відповідно до ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом та вважається набутим правомірно, якщо інше не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
До прийняття розпорядження та видачі державних актів спірні земельні ділянки перебували у державній власності.
Обухівська міська рада не була наділена чинним законодавством повноваженнями щодо розпорядження ними.
Таким чином державні акти на право власності на земельні ділянки також видані з порушенням норм чинного законодавства, оскільки на час видачі оспорюваних актів Обухівська міська рада не мала повноважень на розпорядження спірними земельними ділянками, а державні акти, в яких підставою їх надання вказано голови Обухівської районної державної адміністрації від 21.12.2009 №1694, видано всупереч вимогам ст.ст. 6, 14, 19 Конституції України, ст.ст. 12, 116, 118,121, п.12 Розділу 10 Земельного кодексу України, п.34 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 87-89 Водного кодексу України та 58-60 Земельного кодексу України, що також вказує на недійсність даних актів.
Згідно ст.202 ЦК України встановлено, що правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків, правочини можуть бути односторонніми та дво- чи багатосторонніми (договори), а згідно ст.215 ЦК України встановлено, що підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п'ятою ст.203 ЦК України, а саме - зміст правочину не може суперечити ЦК України, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства; особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним, а згідно статті 216 ЦК України встановлено, що у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержане; вимога про застосування наслідків недійсності правочину може бути пред'явлена будь-якою заінтересованою особою; суд може застосувати наслідки недійсності правочину з власної ініціативи.
Згідно роз'яснення Пленуму Верховного Суду України у постанові від 06 листопада 2009 року №9 "Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними", такими є правочини, що посягають на суспільні, економічні та соціальні основи держави, зокрема: правочини, спрямовані на використання всупереч закону комунальної, державної або приватної власності; правочини, спрямовані на незаконне відчуження або незаконне володіння, користування, розпорядження об'єктами права власності українського народу землею як основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави, її надрами, іншими природними ресурсами тощо.
Факт незаконності набуття зазначеними громадянами права власності на земельні ділянки виключає саму можливість відчуження права власності на ці землі іншій особі на законних підставах.
Зважаючи на те, що договори купівлі-продажу та договори дарування спірних земельних ділянок спрямовані на протиправне відчуження об'єкта права Українського народу земель водного фонду, які не підлягають передачі з державної до приватної власності, указані правочини необхідно визнати недійсними.
Згідно з ч.1 ст.216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
Ураховуючи, що спірні земельні ділянки вибули з володіння держави в особі Обухівської міської ради всупереч вимогам законодавства, у осіб, на користь яких у подальшому було відчужено спірне майно, не виникло право власності, а укладені ними правочини є недійсними, тому вони не можуть бути підставою для виникнення будь-яких прав і обов'язків, з огляду на що всі юридичні факти, які виникли на підставі цих договорів, не можуть вважатися такими, що виникли на законних підставах.
Виходячи з даної позиції Пленуму Верховного Суду України відповідачі не набули права власності на земельні ділянки на підставі договорів купівлі-продажу та договорів дарування, так як право власності на спірні земельні ділянки не належало попереднім власникам-відповідачам Обухівській міській раді, їх державні акти на право приватної власності на землю визнані недійсними, а тому суд вважає за необхідне також визнати недійсними та скасувати державну реєстрацію актів на право власності на спірні земельні ділянки.
Згідно зі ст. 321 ЦК України, право власності є непорушним, ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.
Статтею 392 ЦК України передбачено, що власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою.
Оскаржуваним розпорядженням і діями щодо передачі спірних земельних ділянок у приватну власність та подальшого їх відчуження порушено право власності держави на землі водного фонду, які не можуть передаватися з державної у приватну власність, а також інтереси держави у сфері контролю за використанням та охороною земель, ефективного використання земель водного фонду їх збереження.
Відповідно до ст. 84 Земельного кодексу України у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності, право державної власності на землю набувається і реалізується державою в особі Кабінету Міністрів України, Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських, районних державних адміністрацій відповідно до закону.
З огляду на викладені обставини, спірні земельні земельні ділянки мають бути повернуті у державну власність, а позовні вимоги в цій частині теж підлягають задоволенню.
Відповідно до положень ст.88 ЦПК України, суд вважає за необхідним стягнути з ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_52, ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40, ОСОБА_41, ОСОБА_42, ОСОБА_43, ОСОБА_44, ОСОБА_45, ОСОБА_46, ОСОБА_47, ОСОБА_48, ОСОБА_49 на користь Держави з кожного по 71 грн. 69 коп. судового збору.
Керуючись, ст.ст. 6,14,19 Конституції України, ст.ст. 10, 11, 15, 57, 60, 61, 88, 209, 212-214 ЦПК України, ст.ст. 4, 15, 16, 21, 202, 203, 215, 216, 321, 328, 392 Цивільного кодексу України ст.ст. 20, 21, 22, 55-60, 83, 84, 90, 116, 118, 121, 124, п.12 Розділу 10 Земельного кодексу України, ст.ст. 85, 87, 88, 89, 91 Водного кодексу України, ст. 5 Лісового кодексу України, ст.ст. 20,26,28,29 Закону України «Про землеустрій», п.34 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року №677 та Постанови Кабінету Міністрій України від 08.05.1996 року №486, п.2.9 Наказу Міністерства охорони навколишнього середовища України від 05.11.2004 року № 434, роз’яснення Постанови Пленуму Верховного Суду України у постанові від 06 листопада 2009 року №9 "Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними", суд -
ВИРІШИВ:
Позов заступника Генерального прокурора України ОСОБА_1 - задовольнити.
Визнати незаконним і скасувати розпорядження Обухівської районної державної адміністрації від 21.12.2009 №1694 в частині затвердження проекту землеустрою та передачі земельних ділянок у власність 38-ми громадянам для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області.
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477270, виданий ОСОБА_2 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0036 площею 1,9997 га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477256, виданий ОСОБА_3 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0022, площею 1,9998га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477257, виданий ОСОБА_4 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0023 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477268, виданий ОСОБА_5 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0035 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477258, виданий ОСОБА_6 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0024 площею 1,9998га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477269, виданий ОСОБА_7 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0034 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477259, виданий ОСОБА_8 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0025 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477260, виданий ОСОБА_9 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0026 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477267, виданий ОСОБА_10 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0033 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477261, виданий ОСОБА_11 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0027 площею 1,9998га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477262, виданий ОСОБА_12 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0028 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477266, виданий ОСОБА_13 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0032 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477265, виданий ОСОБА_14 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0031 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477263, виданий ОСОБА_15 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0029 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452690, виданий ОСОБА_16 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0018 площею 1,9999га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477285, виданий ОСОБА_17 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0019 площею 1,9996 га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477264, виданий ОСОБА_18 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0020 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477251, виданий ОСОБА_19 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0021 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477253, виданий ОСОБА_20 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:014:0030 площею 1,9997га, у якому прізвище власника зазначено Крижанівський;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477254, виданий ОСОБА_21 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:015:0021 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477255, виданий ОСОБА_22 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:015:0020 площею 1,8575га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477271, виданий ОСОБА_23 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:012:0010 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477272, виданий ОСОБА_24 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:012:0011 площею 1.9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №477252, виданий ОСОБА_25 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:012:0012 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452735, виданий ОСОБА_26 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:012:0013 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452736, виданий ОСОБА_27 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:012:0014 площею 1,9997га,
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452737, виданий ОСОБА_28 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:012:0016 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452738, виданий ОСОБА_29 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:012:0015 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452739, виданий ОСОБА_30 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:012:0017 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452740, виданий ОСОБА_31 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:010:0005 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452741, виданий ОСОБА_32 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:010:0008 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452742, виданий ОСОБА_33 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:010:0009 площею 2,0002га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452743, виданий ОСОБА_34 на ділянку 3223155400:03:010:0006 площею 1,9997га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452744, виданий ОСОБА_35 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:010:0007 площею 1,9996га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452745, виданий ОСОБА_52 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:008:0042 площею 1,3016га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452746, виданий ОСОБА_37 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:008:0041 площею 1,9048га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452747, виданий ОСОБА_38 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:008:0043, площею 1,9996 га;
Визнати недійсними державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯИ №452748, виданий ОСОБА_39 на земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:008:0044 площею 1,9997га.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 23.03.2010 №764 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0036 площею 1,9997га, укладений між ОСОБА_2 та ОСОБА_46.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 22.03.3010 №686 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0022 площею 1,9998га між ОСОБА_3 та ОСОБА_40.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 24.03.2010 №1049 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0023 площею 1,9996га між ОСОБА_4 та ОСОБА_45.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 23.03.2010 №771 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0035 площею 1,9996га між ОСОБА_5 та ОСОБА_46.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 24.03.2010 №1056 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0024 площею 1,9998га між ОСОБА_6 та ОСОБА_45.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 23.03.2010 №778 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0034 площею 1,9997га між ОСОБА_7 та ОСОБА_46.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 24.03.2010 №1011 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0026 площею 1,9996га між ОСОБА_9 та ОСОБА_49.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 23.03.2010 №785 земельної земельної ділянки з кадастровим номером з кадастровим номером 3223155400:03:014:0033 площею 1,9997га між ОСОБА_10 та ОСОБА_53.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 23.03.2010 №792 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0027 площею 1,9998га між ОСОБА_11 та ОСОБА_53.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 22.03.2010 №658 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0028 площею 1,9996га між ОСОБА_12 та ОСОБА_47, ОСОБА_48.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 29.03.2010 №1625 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0032 площею 1,9996га між ОСОБА_13 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 29.03.2010 №1639 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0031 площею 1,9997га між ОСОБА_14 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 22.03.2010 №665 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0029 площею 1,9997г між ОСОБА_15 та ОСОБА_48.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 29.03.2010 №1464 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0018 площею 1,9999га між ОСОБА_16 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1618 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0019 площею 1,9996га між ОСОБА_17 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1775 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0020 площею 1,9997га між ОСОБА_18 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1733 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0021 площею 1,9997га між ОСОБА_19 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1782 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:014:0030 площею 1,9997га між ОСОБА_20 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1796 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:015:0021 площею 1,9996га між ОСОБА_21 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1740 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:015:0020 площею 1,8575га між ОСОБА_22 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1698 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:012:0010 площею 1,9997га між ОСОБА_23 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 26.03.2010 №1412 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:012:0011 площею 1,9997га між ОСОБА_24 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 29.03.2010 №1632 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:012:0012 площею 1,9997га між ОСОБА_25 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1691 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:012:0013 площею 1,9996га між ОСОБА_26 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 29.03.2010 №1618 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:012:0014 площею 1,9997га між ОСОБА_27 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1677 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:012:0016 площею 1,9997га між ОСОБА_28 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1670 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:012:0015 площею 1,9997га між ОСОБА_29 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1705 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:012:0017 площею 1,9996га між ОСОБА_30 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1684 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:010:0005 площею 1,9996га між ОСОБА_31 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 29.03.2010 №1478 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:010:0008 площею 1,9997га між ОСОБА_32 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 26.03.2010 №1398 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:010:0009 площею 2,0002га між ОСОБА_33 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 29.03.2010 №1471 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:010:0006 площею 1,9997га між ОСОБА_34 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 29.03.2010 №1485 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:010:0007 площею 1,9996га між ОСОБА_35 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 30.03.2010 №1754 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:008:0042 площею 1,3016га між ОСОБА_52 та ОСОБА_43.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 23.03.2010 №851 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:008:0041 площею 1,9048га між ОСОБА_37 та ОСОБА_44.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 22.03.2010 №642 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:008:0043 площею 1,9996га між ОСОБА_38 та ОСОБА_41.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу від 22.03.2010 №649 земельної ділянки з кадастровим номером 3223155400:03:008:0044 площею 1,9997га між ОСОБА_39 та ОСОБА_41, ОСОБА_42.
Зобов’язати управління Держземагентво в Обухівському районі Київської області скасувати державну реєстрацію права власності:
· ОСОБА_46 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0036 площею 1,9997га;
· ОСОБА_40 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0022 площею 1,9998га;
· ОСОБА_45 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0023 площею 1,9996га;
· ОСОБА_46 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0035 площею 1,9996га;
· ОСОБА_45 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0024 площею 1,9998 га;
· ОСОБА_46 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0034 площею 1,9997 га;
· ОСОБА_8 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0025 площею 1,9997га;
· ОСОБА_49 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0026 площею 1,9996га;
· ОСОБА_46 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0033 площею 1,9997га;
· ОСОБА_46 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0027 площею 1,9998га;
· ОСОБА_47 та ОСОБА_48 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0028 площею 1,9996га;
· ОСОБА_13 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0032 площею 1,9996га;
· ОСОБА_14 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0031 площею 1,9997га;
· ОСОБА_48 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0029 площею 1,9997га;
· ОСОБА_16 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0018 площею 1,9999га;
· ОСОБА_17 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0019 площею 1,9996га;
· ОСОБА_43 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0020 площею 1,9997га.
· ОСОБА_43 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0021 площею 1,9997га;
· ОСОБА_20 на земельну ділянку 3223155400:03:014:0030 площею 1,9997га;
· ОСОБА_43 на земельну ділянку 3223155400:03:015:0021 площею 1,9996га;
· ОСОБА_43 на земельну ділянку 3223155400:03:015:0020 площею 1,8575га;
· ОСОБА_23 на земельну ділянку 3223155400:03:012:0010 площею 1,9997га;
· ОСОБА_43 на земельну ділянку 3223155400:03:012:0011 площею 1,9997га;
· ОСОБА_25 на земельну ділянку 3223155400:03:012:0012 площею 1,9997га;
· ОСОБА_26 на земельну ділянку 3223155400:03:012:0013 площею 1,9996га;
· ОСОБА_27 на земельну ділянку 3223155400:03:012:0014 площею 1,9997га;
· ОСОБА_28 на ділянку 3223155400:03:012:0016 площею 1,9997га;
· ОСОБА_29 на земельну ділянку 3223155400:03:012:0015, площею 1,9997га;
· ОСОБА_43 на земельну ділянку 3223155400:03:012:0017 площею 1,9996га;
· ОСОБА_31 на земельну ділянку 3223155400:03:010:0005 площею 1,9996га;
· ОСОБА_32 на земельну ділянку 3223155400:03:010:0008 площею 1,9997га;
· ОСОБА_43 на земельну ділянку 3223155400:03:010:0009 площею 2,0002 га;
· ОСОБА_34 на земельну ділянку 3223155400:03:010:0006 площею 1,9997га;
· ОСОБА_35 на земельну ділянку 3223155400:03:010:0007 площею 1,9996га;
· ОСОБА_43 на земельну ділянку 3223155400:03:008:0042 площею 1,3016 га;
· ОСОБА_44 на земельну ділянку 3223155400:03:008:0041 площею 1,9048 га;
· ОСОБА_41 на ділянку 3223155400:03:008:0043 площею 1,9996га;
· ОСОБА_41 та ОСОБА_42 на земельну ділянку 3223155400:03:008:0044, площею 1,9997га.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0036 площею 1,9997 га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0022, площею 1,9998га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0023 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0035 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0024 площею 1,9998га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0034 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0025 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0026 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0033 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0027 площею 1.9998га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0028 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0032 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0031 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0029 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0018 площею 1,9999га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0019 площею 1,9996 га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0020 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0021 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:014:0030 площею 1,9997га, за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:015:0021 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:015:0020 площею 1,8575га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:012:0010 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:012:0011 площею 1.9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:012:0012 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:012:0013 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:012:0014 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:012:0016 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:012:0015 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:012:0017 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:010:0005 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:010:0008 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:010:0009 площею 2,0002га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:010:0006 площею 1,9997га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:010:0007 площею 1,9996га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:008:0042 площею 1,3016га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:008:0041 площею 1,9048га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:008:0043, площею 1,9996 га за державою.
Визнати право власності на земельну ділянку, розташовану в межах Козинської селищної ради Обухівського району Київської області з кадастровим номером 3223155400:03:008:0044 площею 1,9997га за державою.
Стягнути з ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_52, ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40, ОСОБА_41, ОСОБА_42, ОСОБА_43, ОСОБА_44, ОСОБА_45, ОСОБА_46, ОСОБА_47, ОСОБА_48, ОСОБА_49 на користь Держави з кожного по 71 гривню 69 копійок судового збору.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано у строк, встановлений ст. 294 ЦПК України. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Апеляційного суду Київської області.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня його проголошення. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні в судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.
Апеляційна скарга подається Апеляційному суду Київської області через Обухівський районний суд Київської області.
Суддя:
Суд | Обухівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2013 |
Оприлюднено | 22.01.2014 |
Номер документу | 36063258 |
Судочинство | Цивільне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні