Справа № 629/4315/13-а
Номер провадження 2-а/629/130/13
П О С Т А Н О В А
Іменем України
19.12.2013 року Лозівський міськрайонний суд Харківської області у складі:
головуючого судовим засіданням - судді Горчакової О.І.,
за участю:
секретаря судових засідань - Мухіної О.О.,
сторін:
позивача - ОСОБА_2;
представник відповідача - Управління Пенсійного фонду України в Лозівському районі Харківської області
представник Лозівської об'єднаної державної податкової інспекція ГУ Міндоходів у Харківській області - не з'явився
Комунальна установа "Лозівський районний трудовий архів" - не з'явився
представник третьої особи - Відкрите акціонерне товариство «ЛКМЗ» Москаль П.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі судових засідань Лозівського міськрайонного суду Харківської області у місті Лозова Харківської області матеріали адміністративного позову ОСОБА_2 до Управління Пенсійного Фонду України в Лозівському районі Харківської області, Лозівська об'єднана державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Харківській області, Комунальна установа "Лозівський районний трудовий архів", третя особа: Відкрите акціонерне товариство «ЛКМЗ» «Про зобов'язання прийняти довідку по заробітній платі за період з 01.01.2004 року по 30.04.2007 року, для врахування трудового стажу при врахуванні пенсії», -
в с т а н о в и в:
11 жовтня 2013 року за вхідним № 26188 до канцелярії Лозівського міськрайонного суду Харківської області надійшов позов ОСОБА_2 до Управління Пенсійного фонду України в Лозівському районі Харківської області «Про об'єктивне і справедливе обчислення трудового стажу при призначенні пенсії за віком» (а.с. 2-3).
Ухвалою судді Лозівського міськрайонного суду Харківської області від 04 листопада 2013 року відкрито провадження по справі (а.с. 17-18).
22 листопада 2013 року за вхідним № 30999 позивачем було надано заяву про уточнення адміністративного позову, в якому позивач зазначила, що вона, ІНФОРМАЦІЯ_1, перебуває на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Лозівському районі Харківської області з 12.04.2013 року та отримує пенсію за віком згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
При нарахуванні та призначенні пенсії Управлінням Пенсійного фонду України в Лозівському районі не враховані відомості про трудовий стаж у період з 01.01.2004 року по 31.03.2007 року, у цей вказаний період Позивачка працювала на ВАТ «ЛКМЗ». Їй була надана відмова Управлінням Пенсійного Фонду, проте, що врахувати, вказаний період, вони не можуть, оскільки, згідно наданої звітності ВАТ «ЛКМЗ» (код ЄДРПОУ 05750289), на її ім'я були надані відомості із кодом РНКПП НОМЕР_1 за 2004-2007 звітні роки. Страхувальника ВАТ «ЛКМЗ» було знято з обліку 27.10.2008 року, як платника внесків за рішенням суду. Позивачка зазначила, що її код РНКПП НОМЕР_2, так записано і у персональному свідоцтві Пенсійного страхування, інший код їй не присвоювався. Оскільки ВАТ «ЛКМЗ» не має правонаступників, внести виправлення (корегування) у відомості не має можливості, а дані СПОВ потребують корегування ідентифікаційного номеру
Позивачка просить суд: зобов'язати відповідача усунути порушення чинного законодавства та прав позивача.
У судовому засідання позивачка вимоги підтримала у повному обсязі та наполягала на задоволенні її позовних вимог.
Представник Управління пенсійного фонду України у Лозівському районі Харківської області надав письмові заперечення та пояснив, що ОСОБА_2 перебуває на обліку в управління з 12.04.2013 року, отримує пенсію за віком згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Подання звітності до органів Пенсійного фонду України за 2004 - 2007 звітні року визначено Законом та Порядком формування та подання органами Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування. Згідно Порядку у разі виявлення недостовірних відомостей, які подані (або) накопичені в електронних базах даних персоніфікованого обліку , страхувальник подає до відповідного територіального органу Пенсійного фонду України необхідні коригуючі або скасовуючі документи щодо виявлених недостовірних звітів про застраховану особу.
Згідно наданої звітності ВАТ «ЛКМЗ» (код ЄДРПОУ 05750289) на ОСОБА_2 було надано відомості із кодом РНКПП НОМЕР_1 за 2004-2007 звітні роки. Страхувальника ВАТ «ЛКМЗ» було знято з обліку 27.10.2008 року як платника внесків за рішенням господарського суду. Відповідно до статутних документів ТОВ «ЛКМЗ» (код ЄДРПОУ 32565419) не є правонаступником ВАТ «ЛКМЗ».
Таким чином, при призначенні пенсії за віком був врахований стаж з 11.06.1975 року по 31.12.20103 року, згідно записів трудової книжки, а за період з 01.04.2007 року по 30.04.2013 року - згідно індивідуальних відомостей про застраховану особу відділу персоніфікованого обліку інформаційних систем та мереж. Зарахувати страховий стаж за період з 01.01.2004 року по 31.03.2007 року підстав немає, так як дані СПОВ потребують корегування ідентифікаційного номеру.
Враховуючи зазначене, управління пенсійного фонду просить відмовити у задоволенні позову ОСОБА_2
Представник Лозівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області надав письмові пояснення, згідно яких: в центральній базі даних Державного реєстру фізичних осіб та в базі даних Лозівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області значиться податковий номер НОМЕР_2, який належить ОСОБА_2. Довідку про присвоєння реєстраційного номеру НОМЕР_2 громадянка ОСОБА_2 отримала 17.06.2002 року. Вдруге громадянка ОСОБА_2, до Лозівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Харківській області за отримання дубліката довідки не зверталася.
Також зазначили, що реєстраційний номер НОМЕР_1 в базі даних Лозівської ОДПІ та Центральній базі даних ДРОФ не існує.
Представник ТОВ «Лозівський ковальсько-механічний завод» надав письмові пояснення у яких зазначив, що товариство з обмеженою відповідальністю «Лозівський ковальсько-механічний завод» засноване 12.08.2003 року, як новоутворене підприємство та, на момент заснування, не набувало прав і обов'язків ВАТ «Лозівський ковальсько-механічний завод». За наявною інформацією у відношенні ВАТ «ЛКМЗ» господарським судом Харківської області двічі порушувалася справа про визнання його банкрутом. Під час провадження у справі № Б-39/126-05, 14 серпня 2008 року було винесено Ухвалу про ліквідацію юридичної особи - ВАТ «ЛКМЗ» без передання будь-яких прав та обов'язків іншій особі-правонаступнику.
22 липня 2008 року Господарський суд Харківської області затвердив рішення комітету Кредиторів ВАТ «ЛКМЗ» про передачу архіву ВАТ «ЛКМЗ» на зберігання до ЗАТ 2ЛКМЗ».
Відповідно до п.2.6 Договору, ЗАТ 2ЛКМЗ» зобов'язалося надавати інформацію щодо даних, які містяться в документах переданого архіву, за запитами осіб, які мають право на отримання такої інформації.
Таким чином, ТОВ «Лозівський ковальсько-механічний завод», як правонаступник ЗАТ «Лозівський ковальсько-механічний завод», несе права та обов'язки, що виникають з підстав Договору про передачу архіву від 1 липня 2008 року та не є роботодавцем або його правонаступником по відношенню до позивачки за час її трудових відносин з ВАТ «ЛКМЗ», у зв'язку з чим не може здійснювати коригування інформації, що міститься у документах архівного фонду ліквідованого ВАТ «ЛКМЗ».
Дослідивши наявні архівні документи за спірними правовідносинами інформує про наступне:
ОСОБА_2 перебувала у трудових відносинах з державним підприємством Лозівський ковальсько-механічний завод з 09.11.1982 року та його правонаступником - ВАТ «Лозівський ковальсько-механічний завод» у період з 09.11.1982 року по 05.04.2007 року комірником, пакувальником 3 розряду, укладальником-пакувальником 3 розряду. Інша особа з зазначеним прізвищем, ім'ям та по батькові у вказаний період, згідно архівних даних, на підприємстві не працювала. Вказане підтверджується архівною довідкою № 241/563 від 12.12.2013 року, копіями наказів по кадрам.
Паперові носії інформації, що містяться у переданому на зберігання архівному фонді містять інформацію про помилковий номер облікової картки платника податків позивачки.
Причиною подальшої помилки у звітності, щодо гр. ОСОБА_2, слід вважати технічну помилку виконавця, під час формування ним бази даних при запровадженні автоматизованого обліку та звітності. Суть вказаної помилки полягала у тому, що при ручному формуванні бази, виконавець, замість останньої цифри « 1» у номері облікової картки платника податків позивачки, заніс цифру « 4».
За наслідками виявленого факту вищезазначеної помилки управлінням ПФУ України в Лозівському районі Харківської області 11 липня 2013 року було здійснено перевірку ТОВ «ЛКМЗ» щодо достовірності відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку по застрахованій особі ОСОБА_2 за 2007-2009 року. Вказаною перевіркою встановлено факт допущеної помилки у обліку та звітності в частині відображення останньої цифри ідентифікаційного номера ОСОБА_2
У подальшому, з метою усунення допущеної помилки роботодавцем позивачки - ЗАТ «ЛКМЗ», до відповідача у цій справі - управління ПФУ в Лозівському районі, було надано відповідні документи, які були прийняті, а сама помилка - виправлена починаючи з моменту виникнення трудових відносин позивачки з ЗАТ «ЛКМЗ». Вказаний факт підтверджується Актом перевірки від 11 липня 2013 року № 3-р, суть якого підтверджує факт наявності помилки, допущеної роботодавцем по відношенню до ОСОБА_2, в частині ведення документації з обліку її заробітної плати та, як наслідок, помилкового відображення номера облікової картки платника податків при надані звітності.
Звітність за період, коли ОСОБА_2 мала трудові відносини з ВАТ «ЛКМЗ» не може бути виправлена звичайним шляхом, оскільки таке право у ТОВ «ЛКМЗ» як архівної установи за спірними правовідносинами - відсутнє.
Представник Комунальної установи "Лозівський районний трудовий архів" у судове засідання не з'явився.
Вислухавши учасників процесу, дослідивши матеріали справи суд приходить до висновку, що заявлені вимоги підлягають задоволенню.
Стаття 19 Конституції України передбачає, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно до ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом, Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними» Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.
Судом встановлено, що позивачка ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, перебуває на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Лозівському районі Харківської області з 12.04.2013 року та отримує пенсію за віком згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
ОСОБА_2 перебувала у трудових відносинах з державним підприємством Лозівський ковальсько-механічний завод з 09.11.1982 року та його правонаступником - ВАТ «Лозівський ковальсько-механічний завод» у період з 09.11.1982 року по 05.04.2007 року комірником, пакувальником 3 розряду, укладальником-пакувальником 3 розряду. Інша особа з зазначеним прізвищем, ім'ям та по батькові у вказаний період, згідно архівних даних, на підприємстві не працювала. Вказане підтверджується даними трудової книжки, архівною довідкою № 241/563 від 12.12.2013 року, копіями наказів по кадрам.
Паперові носії інформації, що містяться у переданому на зберігання архівному фонді містять інформацію про помилковий номер облікової картки платника податків позивачки.
Згідно наданої інформації ВАТ «ЛКМЗ» - причиною подальшої помилки у звітності щодо гр. ОСОБА_2, слід вважати технічну помилку виконавця, під час формування ним бази даних при запровадженні автоматизованого обліку та звітності. Суть вказаної помилки полягала у тому, що при ручному формуванні бази, виконавець, замість останньої цифри « 1» у номері облікової картки платника податків позивачки, заніс цифру « 4».
За наслідками виявленого факту вищезазначеної помилки управлінням ПФУ України в Лозівському районі Харківської області 11 липня 2013 року було здійснено перевірку ТОВ «ЛКМЗ» щодо достовірності відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку по застрахованій особі ОСОБА_2 за 2007-2009 року. Вказаною перевіркою встановлено факт допущеної помилки у обліку та звітності в частині відображення останньої цифри ідентифікаційного номера ОСОБА_2
У подальшому, з метою усунення допущеної помилки роботодавцем позивачки - ЗАТ «ЛКМЗ», до відповідача у цій справі - управління ПФУ в Лозівському районі, було надано відповідні документи, які були прийняті, а сама помилка - виправлена починаючи з моменту виникнення трудових відносин позивачки з ЗАТ «ЛКМЗ». Вказаний факт підтверджується Актом перевірки від 11 липня 2013 року № 3-р, суть якого підтверджує факт наявності помилки, допущеної роботодавцем по відношенню до ОСОБА_2, в частині ведення документації з обліку її заробітної плати та, як наслідок, помилкового відображення номера облікової картки платника податків при надані звітності.
Звітність за період, коли ОСОБА_2 мала трудові відносини з ВАТ «ЛКМЗ» не може бути виправлена звичайним шляхом, оскільки таке право у ТОВ «ЛКМЗ» як архівної установи за спірними правовідносинами - відсутнє.
Згідно інформації наданої Лозівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області в центральній базі даних Державного реєстру фізичних осіб та в базі даних Лозівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області значиться податковий номер НОМЕР_2, який належить ОСОБА_2. Довідку про присвоєння реєстраційного номеру НОМЕР_2 громадянка ОСОБА_2 отримала 17.06.2002 року. Вдруге громадянка ОСОБА_2, до Лозівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Харківській області за отримання дубліката довідки не зверталася. Реєстраційний номер НОМЕР_1 в базі даних Лозівської ОДПІ та Центральній базі даних ДРОФ не існує.
Згідно ч.1 ст.24 Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Враховуючи норми ст.24 Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.
Страховий стаж обчислюється в місяцях.
Відповідно до п. 1.1. Порядку надання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії відповідно до Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 року № 22-1 відомості про застраховану особу, одержані від страхувальника, використовуються в системі персоніфікованого обліку Пенсійного фонду.
Згідно підпункту 1. п.1.3. Порядку - страхувальник (роботодавець) один раз на рік подає первинну звітність за попередній рік.
У відповідності до статті 62 Закону України „Про пенсійне забезпечення" основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Аналогічна правова позиція знайшла своє відображення в п. 1 Загальних положень „Порядку підтвердження наявного трудового сажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки", де визначено, що основним документом що підтверджує стаж роботи є трудова книжка.
У відношенні ВАТ «ЛКМЗ» господарським судом Харківської області двічі порушувалася справа про визнання його банкрутом. Під час провадження у справі № Б-39/126-05, 14 серпня 2008 року було винесено Ухвалу про ліквідацію юридичної особи - ВАТ «ЛКМЗ» без передання будь-яких прав та обов'язків іншій особі-правонаступнику.
22 липня 2008 року Господарський суд Харківської області затвердив рішення комітету Кредиторів ВАТ «ЛКМЗ» про передачу архіву ВАТ «ЛКМЗ» на зберігання до ЗАТ 2ЛКМЗ».
Відповідно до п.2.6 Договору, ЗАТ 2ЛКМЗ» зобов'язалося надавати інформацію щодо даних, які містяться в документах переданого архіву, за запитами осіб, які мають право на отримання такої інформації.
Таким чином, ТОВ «Лозівський ковальсько-механічний завод», як правонаступник ЗАТ «Лозівський ковальсько-механічний завод», несе права та обов'язки, що виникають з підстав Договору про передачу архіву від 1 липня 2008 року та не є роботодавцем або його правонаступником по відношенню до позивачки за час її трудових відносин з ВАТ «ЛКМЗ», у зв'язку з чим не може здійснювати коригування інформації, що міститься у документах архівного фонду ліквідованого ВАТ «ЛКМЗ».
Суд приходить до переконання, що до звітів, які подавалися страхувальником позивача до органу Пенсійного фонду України мали бути подані відомості про стаж роботи позивача у днях і місяцях, і цей стаж визначається страхувальником за всі періоди трудових відносин позивача на підставі трудової книжки та інших документів що підтверджують стаж роботи.
Пункт 5 «Порядку формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування», затвердженого постановою Пенсійного фонду України 10.06.2004 року № 7-6, визначає, зокрема, що у разі виявлення недостовірних відомостей, які подані та/або накопичені в базах даних персоніфікованого обліку, страхувальник подає до органу Пенсійного фонду необхідні корегуючі або скасовуючі документи щодо виявлених недостовірних звітів про застраховану особу.
Коригування або скасування відомостей облікової картки застрахованої особи здійснюється за будь-які роки функціонування системи персоніфікованого обліку тільки на підставі наданих у встановленому порядку документів страхувальника.
Стаття 17 Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" визначає обов'язки страхувальника, до яких зокрема відносять і наступні обов'язки: подавати звітність територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом; нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески; повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну відомостей, що вносяться до системи персоніфікованого обліку, про застраховану особу, за яку або на користь якої ним сплачуються страхові внески, у десятиденний термін із дня одержання цих відомостей; виконувати інші вимоги, передбачені цим Законом, а також нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
Відповідно до положення ч. 1 ст. 21 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» саме органи Пенсійного фонду ведуть облік усіх застрахованих осіб та персоніфікований облік надходження страхових внесків, створюють і забезпечують функціонування єдиного державного автоматизованого банку відомостей про застрахованих осіб, здійснюють облік коштів Накопичувального фонду на накопичувальних пенсійних рахунках. Для формування інформаційної бази системи персоніфікованого обліку використовуються відомості, що надходять, у тому числі, і від державної служби зайнятості.
В судовому засіданні досліджено документи пенсійної справи ОСОБА_2.
Відповідно до Порядку формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовується в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 10.06.2004р. №76 п.1пп1.3частини 5) у разі виявлення недостовірних відомостей, які подані та / або накопичені в електронних базах даних персоніфікованого обліку, коригування або скасування відомостей застрахованої особи здійснюються за будь - які роки функціонування системи персоніфікованого обліку на підставі документів страхувальника.
В період з 01.01.2004 року по 31.03.2007 року ОСОБА_2, перебувала у трудових відносинах ї ВАТ «Лозівський ковальсько-механічний завод», та отримувала заробітну плату.
Оскільки ВАТ «ЛКМЗ» було знято з обліку як платника внесків за рішенням господарського суду, при ліквідації страхувальника та відсутності правонаступників корегування відомостей можливе тільки за рішенням суду.
Суд вважає за необхідне зобов'язати Управління Пенсійного фонду України у Лозівському районі Харківської області здійснити корегування відомостей в системі персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України в Лозівському районі Харківської області по громадянці ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_2, з метою виправлення коду РНКПП НОМЕР_1 на код РНКПП НОМЕР_2 у звітності, поданої роботодавцем Відкритим акціонерним товариством «Лозівський ковальсько-механічний завод за 2004-2007 року на підставі проведених коригувань провести перерахунок пенсії урахуванням страхового стажу та заробітку за період з 01.01.2004 року по 31.03.2007 року.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 94,162 Кодексу адміністративного судочинства України ст.21, ст. 40 Закону України „ Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", Постанови Кабінету міністрів України від 04.06.1998 року № 794 „Про організацію персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування", -
постановив:
Адміністративний позов ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1 до Управління Пенсійного Фонду України в Лозівському районі Харківської області, Лозівська об'єднана державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Харківській області, Комунальна установа "Лозівський районний трудовий архів", третя особа: Відкрите акціонерне товариство «ЛКМЗ» «Про зобов'язання прийняти довідку по заробітній платі за період з 01.01.2004 року по 30.04.2007 року, для врахування трудового стажу при врахуванні пенсії» задовольнити.
Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України у Лозівському районі Харківської області здійснити корегування відомостей в системі персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України в Лозівському районі Харківської області по громадянці ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_2, з метою виправлення коду РНКПП НОМЕР_1 на код РНКПП НОМЕР_2 у звітності поданої роботодавцем - Відкритим акціонерним товариством «Лозівський ковальсько-механічний завод за 2004-2007 року на підставі проведених коригувань провести перерахунок пенсії урахуванням страхового стажу та заробітку за період з 01.01.2004 року по 31.03.2007 року.
Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративний суд на протязі десяти днів з дня її проголошення через Лозівський міськрайонний суд Харківської області шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
У разі проголошення вступної та резолютивної постанови суду, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя О. І. Горчакова
Суд | Лозівський міськрайонний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2013 |
Оприлюднено | 26.12.2013 |
Номер документу | 36229211 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Лозівський міськрайонний суд Харківської області
Горчакова О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні