Ухвала
від 20.12.2013 по справі 901/2614/13
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

УХВАЛА

20 грудня 2013 року Справа № 901/2614/13

Севастопольський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Воронцової Н.В.,

суддів Котлярової О.Л.,

Проценко О.І.,

розглянувши апеляційну скаргу Управління з питань земельних, водних відносин та містобудування Севастопольської міської ради на рішення господарського суду міста Севастополя (суддя Щербаков С. О.) від 05 листопада 2013 року у справі №901/2614/13

за позовом Прокурора Гагарінського району міста Севастополя в інтересах держави в особі Севастопольської міської ради

до Установи "28 управління начальника робіт"

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Управляння з питань земельних, водних відносин та містобудування Севастопольської міської ради

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Гагарінського району міста Севастополя в інтересах держави в особі Севастопольської міської Ради звернувся до господарського суду Автономної Республіки Крим із позовом до Установи " 28 управління начальника робіт", в якому просив суд змінити умови договору оренди земельної ділянки від 23.10.2006, зареєстрований у Державному реєстрі земель 18.12.2006р., запис №040666100117, укладеного між позивачем та відповідачем, виклавши пункти цього договору у відповідній редакції, зазначеній у позовній заяві:

На підставі вимоги Контрольно-ревізійного управління в Закарпатській області від 25.08.2011р. №07-08-6-14/5418, постанови Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 24.04.2012р., ухвали Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 20.08.2012 у справі №2а-2984/11/2770, рішень Севастопольської міської Ради від 20.12.2001 №2163 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в адміністративних межах міста Севастополя та введення її в дію", від 07.02.2012 №2318 "Про проведення заходів по введенню в дію нормативної грошової оцінки земель в адміністративних межах міста Севастополя", внести в договір оренди земельної ділянки (кадастровий номер - 8536900000:03:010:0041) загальною площею 2,7976 га, розташованої по вул. Симонок,53, наданої для будівництва та обслуговування багатоквартирних будинків, укладеного між Севастопольською міською Радою та установою " 28 управління начальника робіт", зареєстрованим Севастопольською міською філією ДП "Центр Державного земельного кадастру України по земельним ресурсам" 18.12.2006 під №040666100117 у Державному реєстрі земель, внести наступні зміни:

Преамбулу вищевказаного договору викладено в наступній редакції:

"Севастопольська міська Рада, що іменується в подальшому "Орендодавець", розташована за адресою: м. Севастополь, вул. Леніна,3, в особі голови міської Ради Дойникова Юрія Васильовича, діючого на підставі Рішення Севастопольської міської Ради від 16.11.2010 №4, Закону України "Про місцеве самоврядування в України", Положення про оренду земельних ділянок, затвердженого рішенням Севастопольської міської Ради від 14.10.2003 №1343 (зі змінами та доповненнями), з одної сторони, та Установи " 28 Управління начальника робіт" (ідентифікаційний код юридичної особи 24967480), що іменується в подальшому "Орендар", юридична адреса: м. Євпаторія, вул. Казаса,15, в особі начальника Олейскер Ігоря Вікторовича, з іншої сторони, уклали даний договір про нижчевикладене:"

Пункт 2.3. договору викладено у наступній редакції:

" 2.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки з 01.01.2012 року складає:

- на 2009 рік:

а) на період будівництва

7122073 * 1,028 * 1,152 = 8434357,68 грн. (вісім мільйонів чотириста тридцять чотири тисячі триста п'ятдесят сім грн. 68 копійок), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №4555/1, виданої Севастопольським міським Головним управлінням земельних ресурсів 06.10.2006 року;

б)на період експлуатації:

14244145 * 1,028 * 1,152 = 16868714,18 грн. (шістнадцять мільйонів вісімсот шістдесят вісім тисяч сімсот чотирнадцять грн. 18 копійок), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №3684/1, виданої Севастопольським міським Головним управлінням земельних ресурсів 17.05.2006 року;

- на період з 01.01.2010 до 29.04.2010:

а) на період будівництва

7122073 * 1,028 * 1,152 * 1,059 = 8931984,79 грн. (вісім мільйонів дев'ятсот тридцять одна тисяча дев'ятсот вісімдесят чотири грн. 79 коп.), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №4555/1, виданої Севастопольським міським Головним управлінням земельних ресурсів 06.10.2006 року;

б) на період експлуатації

14244145 * 1,028 * 1,152 * 1,059 = 17863968,32 грн. (сімнадцять мільйонів вісімсот шістдесят три тисячі дев'ятсот шістдесят вісім гривень 32 копійки), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №3684/1, виданої Севастопольським міським Головним управлінням земельних ресурсів 17.05.2006 року;

- на період з 29.04.2010 по 31.12.2010;

а) на період будівництва

4369678,00 грн. (чотири мільйони триста шістдесят дев`ять тисяч шістсот сімдесят вісім гривень 00 копійок), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №72/1, виданої Головним управлінням Держкомзему в м. Севастополі 12.02.2010 року;

б) на період експлуатації

8739355,00 грн. (вісім мільйонів сімсот тридцять дев`ять тисяч триста п'ятдесят п'ять гривень 00 копійок), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №159/1, виданої Головним управлінням Держкомзему в м. Севастополі 03.03.2010 року;

- на 2011 рік:

а) на період будівництва

4369678 * 1,0 = 4369678,00 грн. (чотири мільйони триста шістдесят дев`ять тисяч шістсот сімдесят вісім гривень 00 копійок), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №72/1, виданої Головним управлінням Держкомзему в м. Севастополі 12.02.2010 року;

б) на період експлуатації

8739355 * 1,0 = 8739355,00 грн. (вісім мільйонів сімсот тридцять дев`ять тисяч триста п'ятдесят п'ять гривень 00 копійок), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №159/1, виданої Головним управлінням Держкомзему в м. Севастополі 03.03.2010 року;

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки з 01.01.2012 складає:

а) на період будівництва

5184792,08 грн. (п'ять мільйонів сто вісімдесят чотири тисячі сімсот дев'яносто дві гривні 08 коп.), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №315-3.1/5 виданої Головним управлінням Держкомзему в м. Севастополі 27.01.2012 року;

б) на період експлуатації

10369863,92 грн. (десять мільйонів триста шістдесят дев`ять тисяч вісімсот шістдесят три гривні 92 копійки), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №316-3.1/5 виданої Головним управлінням Держкомзему в м. Севастополі 27.01.2012 року.";

Розділ 3 договору викладено у наступній редакції:

" 3. Строк дії договору

3.1. Договір укладений строком на 25 років.

3.2. По закінченню строку, на який укладено договір оренди земельної ділянки, орендар, який належно виконує зобов'язання у відповідності з умовами договору, має переважне право перед іншими особами на укладення договору оренди на новий строк (поновлення договору оренди землі).

3.3. Орендар, який має намір скористуватись переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, зобов'язаний повідомити про це орендодавця у встановленому порядку не пізніше ніж за два місяці до спливу строку дії договору оренди землі.

3.4. При поновленні договору оренди землі його умови можуть бути змінені. У разі недосягнення домовленості відносно орендної плати та інших істотних умов договору, переважне право орендаря на укладення договору оренди землі припиняється."

Розділ 4 договору викласти у наступній редакції:

" 4. Оренда плата та порядок розрахунків

4.1. На виконання вимог Контрольно-ревізійного управління в Закарпатській області від 25.08.2011 №07-08-6-14/5418, постанови Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 24.04.2012 та ухвали Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 20.08.2012 по справі №2а-2984/11/2770, річна орендна плата за користування земельною ділянкою з 01.01.2009 встановлюється:

- до здачі об'єкту в експлуатацію у відповідності з ч.4 ст.21 Закону України "Про орендну плату" (з 01.01.2011 року - у відповідності з п. 5.1 ст. 288 Податкового Кодексу України) в розмірі 3% (трьох відсотків) від нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

- після введення об'єкту до експлуатації - у відповідності з Методикою визначення розмірів орендної плати при укладенні договорів оренди землі, затвердженої рішенням міської Ради від 14.10.2003 №1348 (зі змінами та доповненнями) (далі - Методика), в розмірі 0,09% (нуль цілих дев`ять сотих проценти) від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

4.2. Розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням його цільового використання та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формах, які заповнюються під час укладення (поновлення) чи зміни умов договору оренди.

4.3. Величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою визначається за формулою:

Нормативна грошова оцінка х Ставка орендної = Сума річної

земельної ділянки (грн.) плати (%) орендної плати (грн.)

Величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою згідно з розрахунком складає:

на 2009 рік:

8434357,68 х 0,03 = 253030,73 грн.

- на період з 01.01.2010 до 29.04.2010:

8931984,79 х 0,03 / 365 х 118 = 86628,02 грн.

- на період 29.04.2010 по 31.12.2010:

4369678,00 х 0,03 / 365 х 247 = 88710,45 грн.

- на 2011 рік

4369678,00 х 0,03 = 131090,34 грн.

Величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою з 01.01.2012 згідно з розрахунком складає:

- на період будівництва:

5184792,08 * 0,03 = 155543,76 грн.

- на наступний період:

10369863,92 * 0,0009 = 9332,88 грн.

При цьому грошова оцінка земельної ділянки для періоду будівництва приймається до уваги не довше, ніж до 31.12.2015р. від дати прийому-передачі земельної ділянки. Нормативна грошова оцінка для наступного періоду застосовується з моменту введення до експлуатації об'єкту будівництва, але не пізніше 31.12.2015р. від дати прийому-передачі земельної ділянки.

4.4. Наведений розрахунок величини річної орендної плати щорічно корегується згідно з п. 4.6. даного договору.

4.5. Орендна плата за землю оплачується орендарем у строки та порядку, визначених Податковим кодексом України.

4.6. Нарахування розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції.

Величина річної орендної плати підлягає щорічному перерахунку у строк до першого лютого поточного року залежно від щорічно індексованої грошової оцінки земельної ділянки.

Щорічний розрахунок орендної плати здійснюється орендарем у відповідності з умовами даного договору та вимогами чинного законодавства та погоджується орендодавцем.

У разі внесення змін до Методики, щорічний розрахунок розміру орендної плати здійснюється відповідно до знову затвердженої Методики.

4.7. У строк до 20 лютого поточного року щорічний розрахунок орендної плати, узгоджений з орендодавцем, надається орендарем державній податковій інспекції за місцем розташування земельної ділянки.

4.8. У разі порушення строків освоєння (забудови) орендованої земельної ділянки, визначених проектною документацією, річна орендна плата до моменту введення до експлуатації об'єкту капітального будівництва, передбаченого даним договором, стягується у трикратному розмірі, але не більш ніж 12% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

4.9. Розмір орендної плати переглядається у випадках:

- зміни умов господарювання, передбачених договором, у тому числі зміни цільового використання земельної ділянки;

- зміни розміру земельного податку, збільшення цін та тарифів нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

- зміни розмірів ставок орендної плати за землю, визначених Методикою;

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено актом, складеним за участю орендодавця;

- в інших випадках, передбачених законом.

Періодичність перегляду: рішення про зміни, вказані у пункті 4.9., має бути прийнято до 15 липня року, який передує бюджетному періоду, в якому планується застосування таких змін (плановий період). В іншому випадку, норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, який настає за плановим періодом.

4.10. Розмір орендної плати не залежить від результатів господарської діяльності орендаря.

4.11. У разі припинення права користування земельною ділянкою орендна плата сплачується за фактичний період перебування земельної ділянки у користуванні у поточному році.

4.12. За несвоєчасне внесення орендної плати стягується пеня у розмірі ставки пені за несвоєчасну сплату земельного податку відповідно до законодавства України.

4.13. Контроль за нарахуванням, перерахуванням до бюджету, стягненням заборгованості по орендній платі здійснюється у порядку, передбаченому Податковим кодексом України."

Пункт 5.4. розділу 5 договору викласти в наступній редакції:

" 5.4. Орендована земельна ділянка або його частина може за згодою Орендодавця передаватись Орендарем у суборенду без змін цільового призначення у відповідності з Законом України "Про оренду землі". В цьому разі плата за суборенду земельної ділянки не може перевищувати розміру орендної плати.".

Пункт 9.1.1. розділу 9 договору доповнити підпунктом ж) наступного змісту:

"ж) дотримання режиму водоохоронних зон, прибережних захисних смуг зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон, зон особливого режиму використання земель та територій, які особливо охороняються."

Підпункт б) пункту 9.2.2. розділу 9 договору викласти у наступній редакції:

"б) виконувати зобов'язання землекористувача у відповідності з умовами даного договору, Земельного кодексу України, Податкового кодексу України."

Пункт 9.2.2. розділу 9 договору доповнити пунктами н), о), п) наступного змісту:

н) у разі переходу права власності на розташований на земельній ділянці об'єкт нерухомого майна до іншої особи, у десятиденний строк надати орендодавцю копію документа, який підтверджує перехід права власності на об'єкт нерухомого майна (договір купівлі-продажу, дарування і т. ін.) та у найкоротший строк вжити заходів до оформлення переходу права користування земельною ділянкою набувачу об'єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці;

о) дотримуватись режиму користування земельною ділянкою таким чином, щоб це не спричиняло шкоди іншим землекористувачам, стану навколишнього середовища, об'єктам історико-культурного призначення;

п) повідомляти орендодавця про зміну своїх реквізитів, у тому числі організаційно-правової форми, найменування, юридичної адреси та інш., у десятиденний термін".

Пункт 12.4 розділу 12 викласти у наступній редакції:

" 12.4. Орендодавець може відмовитись в односторонньому порядку від договору зі звільненням орендодавця від відповідальності, згідно з Цивільним кодексом України без укладення додаткової угоди до даного договору з моменту прийняття рішення про відмову від договору у наступних випадках:

- використання орендарем земельної ділянки не за цільовим призначенням (використанням);

- використання земельної ділянки з порушенням екологічних вимог;

- систематичної несплати орендної плати (протягом 3-х місяців);

- не здійснення щорічного перерахунку розміру орендної плати за землю у строк, встановлений даним договором;

- порушення строків будівництва, встановлених даним договором без згоди орендодавця;

- передачі чи відчуження права оренди третім особам."

Пункт 12.5 розділу 12 викласти у наступній редакції:

" 12.5. Перехід права власності на орендовану земельну ділянку до іншої особи, а також реорганізація юридичної особи - орендаря, не є підставою для змін умов або розірвання договору.".

Решту пунктів договору оренди землі, зареєстрованого Севастопольською міською філією ДП "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" 18.12.2006 за №040666100117 у Державному реєстрі земель, залишаються незмінними та сторони підтверджують свої зобов'язання за ними.

Рішенням господарського суду міста Севастополя від 05 листопада 2013 року у справі №901/2614/13 (суддя Щербаков С. О.) позов задоволено частково.

Змінено умови укладеного між Севастопольською міською Радою та Установою "28 управління начальника робіт" договору оренди земельної ділянки від 23.10.2006, зареєстрованого 18.12.2006 року за №040666100117, виклавши пункти договору у новій редакції, запропонованій позивачем:

2.1. Пункт 2.3. договору викладено у наступній редакції:

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки з 01.01.2012 року складає:

"а) на період будівництва

5184792,08 грн. (п'ять мільйонів сто вісімдесят чотири тисячі сімсот дев'яносто дві гривні 08 коп.), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №315-3.1/5 виданої Головним управлінням Держкомзему в м. Севастополі 27.01.2012 року;

б) на період експлуатації

10369863,92 грн. (десять мільйонів триста шістдесят дев`ять тисяч вісімсот шістдесят три гривні 92 копійки), що підтверджується випискою з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки №316-3.1/5 виданої Головним управлінням Держкомзему в м. Севастополі 27.01.2012 року.";

2.2. Пункт 4.1 договору викладено у наступній редакції:

" Річна орендна плата за користування земельною ділянкою встановлюється:

- до здачі об'єкту в експлуатацію в розмірі 3% (трьох відсотків) від нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

- після введення об'єкту до експлуатації в розмірі 0,09% (нуль цілих дев`ять сотих процентів) від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

2.3. Пункт 4.2. договору викладено у наступній редакції:

"4.2. Величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою визначається за формулою:

Нормативна грошова оцінка х Ставка орендної = Сума річної

земельної ділянки (грн.) плати (%) орендної плати (грн.)

Величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою згідно з розрахунком складає:

- на період будівництва:

5184792,08 * 0,03 = 155543,76 грн.

- на наступний період:

10369863,92 * 0,0009 = 9332,88 грн.

При цьому грошова оцінка земельної ділянки для періоду будівництва приймається до уваги не довше, ніж до 31.12.2015 від дати прийому-передачі земельної ділянки. Нормативна грошова оцінка для наступного періоду застосовується з моменту введення до експлуатації об'єкту будівництва, але не пізніше 31.12.2015 від дати прийому-передачі земельної ділянки.

Не погодившись з рішенням суду, Управління з питань земельних, водних відносин та містобудування Севастопольської міської ради 13 грудня 2013 року звернулося з апеляційною скаргою, в якій просить поновити строк на апеляційне оскарження рішення, скасувати зазначене рішення суду та прийняте нове, яким задовольнити позов повністю.

Також, скаржником заявлено клопотання про відстрочку сплати судового збору за подання скарги.

Колегія суддів, розглянувши клопотання Управління з питань земельних, водних відносин та містобудування Севастопольської міської ради про надання відстрочки сплати судового збору, дійшла наступного висновку.

Статтею 44 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судові витрати складаються з судового збору, сум, що підлягають сплаті за проведення судової експертизи, призначеної господарським судом, витрат, пов'язаних з оглядом та дослідженням речових доказів у місці їх знаходження, оплати послуг перекладача, адвоката та інших витрат, пов'язаних з розглядом справи.

Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Так, Закон України від 08.07.2011р. № 3674-VI "Про судовий збір", який набрав чинності з 01.11.2011р. (пункт 1 статті 10 прикінцевих та перехідних положень) визначає правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору.

Відповідно до статті 1 Закону, судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, а також за видачу судами документів і включається до складу судових витрат.

Пунктом 1 частини 2 статті 3 Закону встановлено, що судовий збір справляється зокрема за подання до суду апеляційної і касаційної скарг на судові рішення, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами, заяви про скасування рішення третейського суду, заяви про видачу виконавчого документа на примусове виконання рішення третейського суду та заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України.

Водночас частиною 1 статті 8 вказаного закону передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.

Таким чином, нормою вказаної статті передбачена можливість суду відстрочити, тобто перенести строк виконання обов'язку сторони щодо сплати судового збору на інший час.

Так, з огляду на наведену норму закону, фактичною підставою для відстрочення або розстрочення сплати судового збору є майновий стан сторони. Адже, питання про відстрочення або розстрочення витрат постає тоді, коли майновий стан особи є таким, що утруднює виконання цього обов'язку у повному обсязі у встановлений законом строк.

Отже, суд розглядаючи заяву про відстрочення або розстрочення сплати судового збору, повинен враховуючи саме незадовільний майновий (матеріальний) стан сторони.

Відтак, заявляючи відповідне клопотання, сторона повинна навести суду та документально обґрунтувати, за правилами ст. 33 ГПК України, свій незадовільний майновий (матеріальний) стан, рівень якого унеможливлює сплату судового збору безпосередньо при звернені до суду.

Як вбачається із клопотання Управління з питань земельних, водних відносин та містобудування Севастопольської міської ради про надання відстрочки сплати судового збору, неможливість сплатити судовий збір при поданні скарги, скаржник обґрунтовує тим, що Управління фінансується за рахунок міського бюджету, а тому в зв'язку із складною процедурою отримання фінансування, не може здійснити оплату вказаної суми при поданні скарги.

Втім, скаржником жодним чином не доведено які конкретно обставини, свідчать про його незадовільне (скрутне) матеріальне становище та не подано суду жодних доказів, які б підтверджували неможливість сплати судового збору на час подання апеляційної скарги, що в даному випадку позбавляє можливості суд оцінити важкий фінансовий стан сторони, як і не доведено того, що недостатнє фінансування за рахунок місцевого бюджету є перешкодою у виконанні покладеного на нього обов'язку щодо сплати судового збору та ускладнює його виконання.

До того ж, скаржник не представив суду доказів звернення із відповідною заявою до органів державного казначейства щодо отримання грошової суми на сплату судового збору за подання апеляційної скарги, що б свідчило про проведення останнім необхідних дій для отримання цієї суми та дало б можливість суду реально оцінити строки та процедуру їх отримання.

Враховуючи, що скаржником не було документально підтверджено наведених ним у клопотанні обставин, як і не було надано доказів на підтвердження неможливості сплатити судовий збір на час подання апеляційної скарги, колегія суддів не вбачає підстав для задоволення клопотання останнього про надання відстрочки сплати судового збору, в зв'язку з чим відмовляє в його задоволенні.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 97 ГПК України апеляційна скарга не приймається до розгляду і повертається апеляційним господарським судом, якщо до скарги не додано документів, що підтверджують сплату судового збору у встановленому порядку і розмірі.

З огляду на вищевикладене, судова колегія прийшла до висновку про повернення апеляційної скарги заявнику, оскільки останнім не додано до скарги доказів сплати судового збору за її подання, а клопотання про відстрочку його сплати відхилено судом.

Між іншим, колегія суддів звертає увагу скаржника, що останній вправі після усунення вищевказаних обставин, які слугували підставою для повернення апеляційної скарги, звернутися повторно з апеляційною скаргою.

Керуючись пунктом 3 частиною 1 статті 97, статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

Повернути Управлінню з питань земельних, водних відносин та містобудування Севастопольської міської ради апеляційну скаргу на рішення господарського суду міста Севастополя від 05 листопада 2013 року по справі № 901/2614/13 та додані до неї матеріали.

Головуючий суддя Н.В. Воронцова

Судді О.Л. Котлярова

О.І. Проценко

СудСевастопольський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення20.12.2013
Оприлюднено24.12.2013
Номер документу36237880
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —901/2614/13

Ухвала від 20.12.2013

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Воронцова Наталія Владиславівна

Рішення від 05.11.2013

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Щербаков Сергій Олександрович

Ухвала від 27.08.2013

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Щербаков Сергій Олександрович

Ухвала від 20.08.2013

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

С.А. Чумаченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні