Постанова
від 17.12.2013 по справі 807/3023/13-а
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 грудня 2013 рокум. Ужгород№ 807/3023/13-а

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Маєцька Н.Д.

за участю секретаря судового засідання Сологуб Д.Я. та сторін, які беруть участь у справі:

представники позивача : Рудова Ю.В., Шерегі В.М.,

представники відповідача : Заяць Т.Ф.,

представника третьої особи: Панова І.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Туристичний центр "Верховина" до Управління Держземагенства в Ужгородському районі Закарпатської області, третя особа Кам'яницька сільська рада про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії , -

В С Т А Н О В И В:

Відповідно до ч.3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України 17 грудня 2013 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 20 грудня 2013 року.

До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «Туристичний центр «Верховина» з позовними вимогами до Управління Держземагенства в Ужгородському районі про визнання протиправними дій по застосуванню локальних та функціональних коефіцієнтів при проведенні нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 1, 666 га., яку орендує позивач на підставі договору оренди від 21.03.2007 р. та зобов'язання здійснити перерахунок нормативної грошової оцінки.

В подальшому ТОВ «Туристичний центр «Верховина» звернулося із заявою про уточнення та збільшення позовних вимог, якою також просить суд скасувати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку №1540/01-13/1 від 28.08.2013 р.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали з мотивів наведених в позовній заяві та поясненнях по справі.

Відповідач проти позовних вимог заперечив, посилаючись на правомірність застосування коефіцієнтів зазначених у витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку №1540/01-13/1 від 28.08.2013 р. Крім того, зазначив про неможливість застосування коефіцієнтів функціонального використання земельної ділянки без проведення додаткової інвентаризації земельної ділянки.

Представник Кам'яницької сільської ради позовні вимоги ТОВ «Туристичний центр «Верховина» в судовому засіданні підтримала.

Заслухавши пояснення сторін, встановивши обставини справи, які були перевірені в судовому засіданні належними та допустимими доказами в їх сукупності, суд приходить до наступних висновків.

На підставі договору оренди землі від 21.03.2007 р., Кам'яницька сільська рада передала в оренду ТОВ «Туристичний центр «Верховина» земельну ділянку загальною площею 1, 666 га., в т.ч. 0. 4443 га. забудованих земель - земель громадського призначення; 1, 2217 га. - лісових земель вкритих лісовою (деревною та чагарниковою) рослинністю, під цілісний майновий комплекс (табір відпочинку). Кадастровий номер земельної ділянки - 2124882901:02:003:0074.

Рішенням Кам'яницької сільської ради від 03.12.2011 р., зобов'язано орендарів земельних ділянок на території сільської ради в місячний термін після виготовлення нової нормативно-грошової оцінки орендованих земельних ділянок укласти додаткові угоди до договорів оренди щодо зміни орендної плати відповідно до нормативно-грошової оцінки.

Нормативно грошова оцінка земель в межах населених пунктів здійснюється відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним наказом Держкомзему, Мінагрополітики, Мінбудархітектури, Української академії аграрних наук №18/15/21/11 від 27.01.2006 р.(надалі «Порядок»).

Листом № юр - 413/13 від 15.08.2013 р. ТОВ «Туристичний центр «Верховина» звернулося до Управління Держземагенства в Ужгородському районі з проханням надати витяги з технічної документації про нормативну - грошову оцінку, зокрема на земельну ділянку площею 1, 666 га., яка перебуває в орендному користуванні на підставі договору оренди землі від 21.03.2007 р.

При цьому відповідач повідомив, що відповідно до п. 3.5. Порядку, коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою. Оскільки наявних в управлінні матеріалів землеустрою неможливо визначити функціональне використання окремих частин земельної ділянки, рекомендовано Позивачу замовити в проектній землевпорядній організації, які мають відповідні ліцензії, матеріали інвентаризації, які затвердити в установленому порядку.

За відсутності матеріалів інвентаризації Управління Держземагенства в Ужгородському районі надало витяг №1540/01-13/1 про нормативну грошову оцінку 1 кв.м. із застосуванням коефіцієнтів функціонального використання: 2, 5 (комерційного використання), 1, 0 (земель транспорту), 0, 7 (земель громадського призначення) та 0, 5 (земель рекреаційного призначення).

Відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.

Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.98 N 377, зареєстрованою в Мін'юсті України 14.12.98 за N 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики (п. 3.5 Порядку).

Відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №457 від 11.10.2010 р. „Про затвердження і скасування національних класифікаторів", затверджено національний класифікатор із набранням чинності з 01.01.2012 р. ДК 009:2010 Класифікації видів економічної діяльності на заміну ДК 009:2005, який скасовувався з 31.12.2012 р.

Позивач здійснює відповідно до Довідки АА№706652 від 25.10.2012 р. наступні види діяльності за КВЕД - 2010: 79.12. - діяльність туристичних операторів (секція N ДК 009:2010); 47.19. Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах (секція G ДК 009:2010); 49.39. Інший пасажирський наземний транспорт, н.в.і.у. (секція H ДК 009:2010); 55.20. Діяльність засобів розміщування на період відпустки та іншого тимчасового проживання (секція І ДК 009:2010), 56.10. Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування (секція І ДК 009:2010).

Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем) передбачено, що у графі 42 - дані про землі комерційного та іншого використання землі, які використовуються головним чином комерційними, торговими і відповідними службами - торговими центрами, комерційними банками, автозаправними станціями, ремонтними майстернями, готелями, ресторанами, барами, їдальнями, торговими складами та будівлями органів управління ними. Включати потрібно землі за видами економічної діяльності, вказаними в додатку 3; частину земель, наданих юридичним та фізичним особам для підприємницької діяльності, зазначеної в цьому додатку, а також землі згідно з додатком 4, на яких проводиться підприємницька діяльність.

У графі 45 - дані про землі, які використовуються для транспорту та зв'язку (графи 46 + 47 + 48 + 49): державних залізниць, автомобільних шляхів, наземних споруд трубопроводів; території річкових, морських портів та аеропортів; землі, на яких розміщено обладнання систем телекомунікацій, залізничні станції та автостанції, склади для обладнання і ремонтні майстерні та інші території, потрібні для забезпечення розміщення відповідної інфраструктури, а також земельні ділянки гаражно-будівельних кооперативів, автостоянки.

В зв'язку з тим, що жоден з видів діяльності ТОВ «Туристичний центр «Верховина» вказаних довідці ЄДРПОУ №706652 від 25.10.2012 р. не відповідає кодам вказаних в додатках 3 та 5 Інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), суб'єкт владних повноважень неправомірно застосував коефіцієнти 2, 5 для земель комерційного використання та 1, 0 для земель транспорту при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №375 від 26.12.2005 р. «Про затвердження національних класифікаторів, зміни до державного класифікатора та скасування чинності державних класифікаторів» затверджено національний класифікатори України з наданням чинності з 01.04.2006 р. ДК 009:2005 Класифікація видів економічної діяльності на заміну ДК 009:96 та скасовано з 01.04.2006 р. чинність класифікатора ДК 009:1996.

Іншим наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 457 від 11.10.2010 р. «Про затвердження та скасування національних класифікаторів», затверджено національний класифікатор з наданням чинності з 01.01.2012 р. ДК 009:2010 Класифікація видів економічної діяльності на заміну ДК 009:2005. Скасовано чинність в України класифікатору ДК 009:2005 з 31.12.2012 р.

Отже, відповідач по справі неправомірно застосував коди класифікаторів видів економічної діяльності які втратили чинність при визначенні нормативної грошової оцінки земельної ділянки орендаря.

Згідно до п. 3.5. Порядку, Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності. Коефіцієнт функціонального використання для земельних ділянок змішаного використання визначається як середньозважене (за площею) значення коефіцієнтів функціонального використання окремих частин земельної ділянки змішаного використання. Підставою для виділення частин земельної ділянки різного функціонального використання є виключно затверджені дані інвентаризації земельної ділянки та землеустрою.

Відповідно до ч.1 ст. 35 ЗУ «Про землеустрій», інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об'єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Згідно ч. 2 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

При цьому, відповідач не довів наявності обов'язку у орендаря земельної ділянки комунальної власності у проведенні інвентаризації після укладення договору оренди на підставі затвердженої технічної документації із землеустрою.

Землеустрій - сукупність соціально-економічних та екологічних заходів, спрямованих на регулювання земельних відносин та раціональну організацію території адміністративно-територіальних одиниць, суб'єктів господарювання, що здійснюються під впливом суспільно-виробничих відносин і розвитку продуктивних сил. проект землеустрою - сукупність нормативно-правових, економічних, технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити протягом 5 - 10 і більше років (ст. 1 ЗУ «Про землеустрій»).

Рішенням Кам'яницької сільської ради від 06.03.2007 р. затверджено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування земельної ділянки площею 1, 666 га., з яких 0, 4443 га. забудованих земель громадського призначення та 1, 2217 га. лісових земель вкритих лісовою рослинністю.

Висновком №754/01-22 від 16.02.2007 р. Ужгородський районний відділ земельних ресурсів не заперечувало проти надання в оренду земельної ділянки загальною площею 1, 666 га., з них забудованих земель - земель громадського призначення 0, 4443 га., лісових земель вкритих лісовою рослинністю 1, 2217 га.

Експлікацією земельних угідь відповідно до форми 6 - ЗЕМ (невідємна частина договору оренди) №755 пп/01-22 від 16.02.2007 р. проведеною Ужгородським районним відділом земельних ресурсів, також підтверджується передача в орендне користування 0, 4443 земель громадського призначення та 1, 2217 га. лісових земель.

Відповідно до п. 4 Порядку, за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з додатком 2.

Рішенням Кам'яницької сільської ради №96 від 30.12.2010 р. затверджено «Технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Кам'яниця».

В матеріалах справи є Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Кам'яниці Кам'яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області. Дана технічна документація погоджена Управлінням Держкомзему в Ужгородському районі висновком №01-22/3084 від 18.01.2011 р.

Таблицею 1 Технічної документації визначено склад земель в розрізі землекористувачів в межах плану с. Кам'яниця.

З п. 7.3 даної таблиці вбачається використання позивачем земельної ділянки рекреаційного призначення із земель громадського використання площею 2, 56 га. та вкритих лісовою рослинністю 6, 2 га.

Таким чином, в Технічній документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Кам'яниці Кам'яницької сільської ради Ужгородського району встановлено функціональне використання частин земельних ділянок що орендуються ТОВ «Туристичний центр «Верховина».

Крім того, з матеріалів даної технічної документації також не вбачається використання позивачем земель комерційного та/або транспортного призначення, які зазначені в п. 2.9, 5.1 та 5.2 таблиці 1.

Відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки, обов'язковою умовою видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки є визначення нормативної грошової оцінки всієї площі земельної ділянки.

З оскаржуваного витягу вбачається, що відповідач всупереч Порядку не визначив загальну вартість орендованої позивачем земельної ділянки.

Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) (додаток 1, табл. 1.1 Порядку), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності та визначається з урахуванням КВЕД.

Основним видом діяльності ТОВ «Туристичний центр «Верховина» є 79.12. - діяльність туристичних операторів (секція N ДК 009:2010). Крім того, в орендне користування за договором від 21.03.2007 р. позивачу було надано 0, 443 га. - земель громадського призначення.

Відповідно до таблиці 1.1. Порядку до земель громадського призначення, зокрема секція «N», застосовується коефіцієнт функціонального використання 0, 7.

Згідно ст. 5 Лісового кодексу України, до земель лісогосподарського призначення належать лісові землі, на яких розташовані лісові ділянки, та нелісові землі, зайняті сільськогосподарськими угіддями, водами й болотами, спорудами, комунікаціями, малопродуктивними землями тощо, які надані в установленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства.

Оскільки за договором оренди позивачу було передано 1, 2217 га. лісових земель вкритих лісовою (деревною та чагарниковою) рослинністю, згідно Порядку для цієї площі необхідно застосувати коефіцієнт функціонального використання 0, 5. Як вбачається з таблиці 1.1. Порядку відсутня залежність застосування коефіцієнту функціонального використання для земель лісового господарства в залежності від коду КВЕД землевласника або землекористувача.

Згідно п. 3.6 Порядку, коефіцієнт, який характеризує місцерозташування земельної ділянки (Км), обумовлюється трьома групами рентоутворювальних факторів регіонального, зонального та локального характеру і обчислюється за формулою Км = Км1 х Км2 х Км3, де Км1 - регіональний коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва і розселення; Км2 - зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони); Км3 - локальний коефіцієнт, який враховує місцерозташування земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони.

Відповідачем застосовано наступні локальні коефіцієнти при складанні витягу з технічної документації №1540/01-13/1 від 28.08.2013 р.:

- земельна ділянка розташована в зоні пішохідної доступності до громадських центрів: 1, 2;

- земельна ділянка розташована в зоні пішохідної доступності до зупинок транспорту: 1, 15;

- земельна ділянка розташована в зоні пішохідної доступності до лісів, зелених зон: 1, 05;

- земельна ділянка прилягає до вулиці без твердого покриття: - ;

- земельна ділянка прилягає до вулиці без централізованого газопостачання: 0, 9;

- земельна ділянка прилягає до вулиці без централізованого водопостачання: 0, 9;

- земельна ділянка прилягає до вулиці без каналізації: - ;

- земельна ділянка прилягає до вулиці без тепломережі: - ;

- земельна ділянка розташована в зоні залягання ґрунтових вод менше 3-х метрів: - ;

- земельна ділянка розташована в водоохоронній зоні: - ;

- земельна ділянка розташована в межах території рекреаційного призначення: - 1, 09;

- земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні: - ;

- земельна ділянка розташована в прирейковій зоні:-.

Вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою Цн = Цнз х Кф х Км3.

Значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Для обчислення Км3 необхідно враховувати локальні фактори, наведені в додатку 1, табл. 3.7, при цьому добуток пофакторних оцінок не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50. (п. 3.10 Порядку).

Суд вивчивши матеріали технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Кам'яниці та довідку сільської ради №745/02-13 приходить до наступного.

Довідкою сільської ради стверджується, що земельна ділянка площею 1, 666 га. прилягає до вулиці без твердого покриття. Дана обставина підтверджується й картографічними матеріалами технічної документації, оскільки на них не вбачається межування орендованої ділянки з вулицею з твердим покриттям.

В наявному в матеріалах справи витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №1/550 від 11.04.2013 р. також застосовано понижуючий локальний коефіцієнт «земельна ділянка прилягає до вулиці без твердого покриття» 0, 9.

Згідно таблиці 1.7 Порядку, в разі відсутності каналізації або тепломережі на вулиці до якої прилягає земельна ділянка, застосовується понижуючий коефіцієнт 0,90 - 0,95.

Управлінням Держземагенства в Ужгородському районі всупереч ч. 2 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України не доведено наявність інженерно-інфраструктурних об'єктів по зазначених локальних факторів.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що адміністративний позов ТОВ «Туристичний центр «Верховина» підлягає до задоволення.

Відповідно до ч. 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись ст.ст. 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Туристичний центр "Верховина" до Управління Держземагенства в Ужгородському районі Закарпатської області, третя особа Кам'яницька сільська рада про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Управління Держземагентства в Ужгородському районі Закарпатської області по застосуванню локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони „земельна ділянка розташована в зоні пішохідної доступності до громадських центрів 1, 2", „земельна ділянка розташована в зоні пішохідної доступності до зупинок транспорту - 1, 15", «земельна ділянка прилягає до вулиці без твердого покриття:-», „земельна ділянка прилягає до вулиці без каналізації:-», «земельна ділянка прилягає до вулиці без тепломережі: - ..земельна ділянка розташована в межах території рекреаційного призначення - 1, 09", при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки загальною площею 1, 666 га., розташованої в межах села Кам'яниця, яку орендує товариство з обмеженою відповідальністю „Туристичний центр „Верховина" на підставі договору оренди від 21.03.2007 року.

3. Визнати протиправними дії Управління Держземагентства в Ужгородському районі Закарпатської області по застосуванню коефіцієнту функціонального використання для „земель комерційного призначення 2, 5", „земель транспорту 1, 0" при здійсненні розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки загальною площею 1, 666 га., розташованої в межах села Кам'яниця, яку орендує товариство з обмеженою відповідальністю „Туристичний центр „Верховина" на підставі договору оренди від 21.03.2007 року.

4. Зобов'язати Управління Держземагентства в Ужгородському районі Закарпатської області провести перерахунок локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони з наступними факторами:

-земельна ділянка розташована в зоні пішохідної доступності до громадських центрів:-;

-земельна ділянка розташована в зоні пішохідної доступності до зупинок транспорту:-;

-земельна ділянка розташована в зоні пішохідної доступності до лісів, зелених зон:1. 05

-земельна ділянка прилягає до вулиці без твердого покриття: 0. 90;

-земельна ділянка прилягає до вулиці без централізованого газопостачання: 0, 9;

-земельна ділянка прилягає до вулиці без централізованого водопостачання: 0, 9;

-земельна ділянка прилягає до вулиці без каналізації: 0, 9;

-земельна ділянка прилягає до вулиці без тепломережі: 0, 9;

-земельна ділянка розташована в зоні залягання ґрунтових вод менше 3-х метрів: -;

-земельна ділянка розташована в водоохоронній зоні: - ;

- земельна ділянка розташована в межах території рекреаційного призначення: - - :

-земельна ділянка розташована в санітарно-захисній зоні: - ;

-земельна ділянка розташована в прирейковій зоні :-.

5. Зобов'язати Управління Держземагенства в Ужгородському районі провести

перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 1, 666 га., розташованої в межах села Кам'яниця, яку орендує товариство з обмеженою відповідальністю „Туристичний центр „Верховина" на підставі договору оренди від 21.03.2007 року (кадастровий номер 2124882901:02:003:0074) із застосуванням середньозваженого за площею коефіцієнту функціонального використання 0, 5 для площі 1 2217 га. земель лісового господарства та 0, 7 для 0, 443 га. площі земель громадського призначення.

6. Скасувати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку №1540/01-13/1 від 28.08.2013 р.

7. Стягнути з Державного бюджету України на користь позивача судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 34,41 (тридцять чотири гривні 41 коп.) грн.

8. Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

СуддяН.Д. Маєцька

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.12.2013
Оприлюднено24.12.2013
Номер документу36238994
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/3023/13-а

Ухвала від 25.03.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Постанова від 17.12.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Постанова від 17.12.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 18.09.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 05.09.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні