Постанова
від 27.11.2013 по справі 2а-11793/12/0170/28
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 листопада 2013 р. (12:11) Справа №2а-11793/12/0170/28

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Калініченко Г.Б., за участю секретаря Колосової Ю.В., представника позивача Мачулян Н.М., представника відповідача Казанцевої З.Т., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Новатор"

до Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим Державної податкової служби

про спонукання до виконання певних дій,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Новатор" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим про зобов'язння привести картку особового рахунку ТОВ «Новатор» у відповідність до норм податкового законодавства та виключити заборгованість у сумі 141149,21 грн., яка рахується за ТОВ «Новатор» по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам» з особового рахунку ТОВ «Новатор»

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на протиправне відображення в картці особового рахунку заборгованості у сумі 141149,21 грн., по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам».

Відповідачем надані письмові заперечення проти позову за тих підстав, що заборгованість виникла ще у 2000 році при подачі позивачем декларації з ПДВ та відсутня процедура списання такої заборгованості.

21.11.2012р. позивачем подано заяву про зміну позовних вимог, відповідно до якої позивач просить:

- зобов'язати Джанкойську Об'єднану ДПІ АР Крим ДПС привести картку особового рахунку ТОВ «Новатор» у відповідність до норм податкового законодавства та виключити заборгованість у сумі 141149 грн. 21 коп., яка рахується за ТОВ «Новатор» по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам» з особового рахунку ТОВ «Новатор»;

- зобов'язати видавати довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), що контролюються органами ДПС без зазначення заборгованості, яка рахується згідно з постановою КМУ №805 від 12.05.1999 року «Про Порядок нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі» (по коду платежу 14010110 бюджет 75)

Ухвалами суду від 20.02.2013 року у справі призначено судово-економічну експертизу, провадження у справі зупинено.

Ухвалою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 31.10.2013 року було поновлено провадження у справі, призначено судовий розгляд справи на 13.11.13 об 14:10 год.

Ухвалою суду від 27.11.2013 залишено без розгляду позовну заяву в частині вимог щодо зобов'язання відповідача видавати довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), що контролюються органами ДПС без зазначення заборгованості, яка рахується згідно з постановою КМУ №805 від 12.05.1999 року «Про Порядок нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі» (по коду платежу 14010110 бюджет 75).

Ухвалою суду від 27.11.2013 проведено заміну відповідача на належного - Джанкойську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в АР Крим.

Представником позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримані в повному обсязі.

Представник позивача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, просив відмовити в задоволенні позову.

З урахуванням вищевикладеного, заслухавши представників сторін, вивчивши матеріали справи, дослідивши надані докази та оцінивши їх у сукупності, суд вважає що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступного.

ТОВ "Новатор" є юридичною особою, ЄДРПОУ 00443737, зареєстровано 28.11.1996 р. Виконавчим комітетом Джанкойської міської ради за адресою місцезнаходження: 96100, АР Крим, м. Джанкой, вул. Першотравнева, буд. 62, про що свідчать наявні в матеріалах справи копії довідки статистики, Виписки з ЄДР.

28.05.2012 року ТОВ «НОВАТОР» звернулося до Джанкойської ОДПІ з листом про надання вибірки по коду платежу 14010110.

Листом №974/10/20-00 від 07.06.2012 року Джанкойська ОДПІ надала вибірку по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій с/г товаровиробникам» із зазначенням у графі «Сальдо на 31.12.2011» недоїмки у сумі 141149,21 грн.

Листом №2484 від 02.08.2012р. ТОВ «Новатор» звернулося до Джанкойської ОДПІ із вимогою привести облікову картку в розрізі коду платежу 14010110 у відповідність до норм податкового законодавства та виключити недоїмку.

Джанкойська ОДПІ листом №2806/10/20-02 від 14.08.12 р. відмовила у задоволенні вимоги про списання недоїмки, посилаючись на те, що може списувати заборгованість лише на підставі діючого законодавства, а саме - Податкового кодексу України та наказу ДПС України №1034 від 24.12.2012 року «Про затвердження Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків».

14.09.2012р. ТОВ «Новатор» звернулося до Джанкойської ОДПІ із заявою про списання безнадійного податкового боргу у сумі 141149,21грн.

Джанкойська ОДПІ листом № 7401/9/19-00 від 04.10.2012 року відмовила у списанні недоїмки, з тих підстав, що сума 141149, 21грн. не набрала статусу податкового боргу, оскільки не є податковим зобов'язанням.

07.11.2012 року ТОВ «Новатор» направило письмовий запит про отримання Довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), що контролюються органами ДПС (надалі по тексту - Довідка).

13.11.2012 року була отримана позивачем Довідка в паперовому вигляді № 8622/9/19-00 із зазначенням того, що станом на 01.11.2012 року не має заборгованості з сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) до бюджету. Одночасно відповідач в довідці зазначає, що згідно з постановою КМУ №805 від 12.05.1999 року «Про Порядок нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі» рахується заборгованість в сумі 136805,39 грн. (по коду платежу 14010110, бюджет 75).

До набрання чинності Податкового кодексу України порядок визначення сум ПДВ, що були спрямовані на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ним переробним підприємства молоко і м'ясо в живій вазі, був визначений Законом України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 р. №168/97-ВР (зі змінами та доповненнями).

Відповідно до п.11.21 ст. 11 названого Закону, сума податку на додану вартість, що повинна сплачуватися до бюджету переробними підприємствами всіх форм власності за реалізовані ними молоко та молочну продукцію, м'ясо та м'ясопродукти, у повному обсязі спрямовується виключно на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємствам молоко і м'ясо в живій вазі.

Механізм нарахування та виплат дотацій переробними підприємствами сільськогосподарським товаровиробникам незалежно від форми власності і господарювання, включаючи особисті селянські господарства (далі - сільськогосподарські товаровиробники), за поставлені ними у період з 1 січня 2008 р. до року, що настає за роком, в якому Верховна Рада України ратифікує протокол про приєднання України до Світової організації торгівлі, переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі встановлено «Порядком нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі» затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.1999 р. № 805.

Відповідно з п. 3 цього порядку для визначення сум дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за молоко та м'ясо в живій вазі, які будуть поставлені ними, переробні підприємства щомісяця до початку наступного періоду здійснюють попередній розрахунок надходження і використання коштів з податку на додану вартість, нарахованого на вартість поставлених молока та молочної продукції, м'яса та м'ясопродуктів (далі - готова продукція) (за видами сільськогосподарських тварин), виготовлених з поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками молока та м'яса в живій вазі, за формою згідно з додатком 1.

Відповідно до цього розрахунку кожне переробне підприємство визначає суму податку на додану вартість, яка надійде на підприємство під час здійснення поставки готової продукції, та суму податку на додану вартість, що буде нарахована (перерахована) постачальникам товарів (робіт, послуг), а також розміри дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлене молоко та м'ясо в живій вазі на гривню вартості цієї продукції.

Відповідно до п. 5 вищевказаного Порядку перерахування сум дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними молоко та м'ясо в живій вазі здійснюється за платіжними дорученнями з його небюджетного рахунка, відкритого в територіальному органі Державного казначейства (далі - небюджетний рахунок), на окремі рахунки сільськогосподарських товаровиробників (крім тих, що ведуть особисте селянське господарство), які вони повинні відкрити в обслуговуючих банках протягом одного звітного періоду.

Переробні підприємства у кінці кожного робочого тижня перераховують половину зарахованої їм на поточний рахунок суми податку на додану вартість, нарахованого на обсяги поставленої ними готової продукції, на небюджетні рахунки. Остаточний розрахунок належної до перерахування на небюджетний рахунок суми податку на додану вартість здійснюється щомісяця відповідно до окремої податкової декларації

Не перераховані на не бюджетні рахунки суми податку на додану вартість та виплати сум коштів, здійснені з не бюджетних рахунків за призначенням з порушенням цього Порядку, вважаються такими, що використовуються не за цільовим призначенням і підлягають стягненню до державного бюджету.

Відповідно до п. 6. Порядку переробні підприємства за результатами діяльності за кожний звітний (податковий) період ведуть окремий податковий і бухгалтерський облік готової продукції, виготовленої з поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками молока та м'яса в живій вазі.

За результатами окремого обліку готової продукції, виготовленої з поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками молока та м'яса в живій вазі, переробні підприємства відповідно до вимог Закону України "Про податок на додану вартість" визначають суми податкових зобов'язань та податкового кредиту, які виникають у зв'язку з переробкою та поставкою такої продукції, і складають окрему податкову декларацію, яка разом з декларацією щодо іншої діяльності подається до органу державної податкової служби за місцем реєстрації переробного підприємства як платника податку на додану вартість у порядку і в строки, встановлені зазначеним Законом, з урахуванням вимог нормативно-правових актів Державної податкової адміністрації. Визначена до сплати за окремою податковою декларацією сума податку на додану вартість перераховується переробним підприємством на його не бюджетний рахунок у строки, встановлені для сплати податку на додану вартість, з урахуванням коштів, перерахованих відповідно до пункту 5 цього Порядку. Переробне підприємство разом з окремою податковою декларацією за кожний звітний (податковий) період подає як підтвердження сплати сум податку реєстр платіжних доручень на фактично зараховані на не бюджетний рахунок кошти і виписку територіальних органів Державного казначейства з не бюджетного рахунка. Суми податку на додану вартість, визначені переробним підприємством за окремою податковою декларацією, щодо яких переробне підприємство не подало органу державної податкової служби підтвердження їх перерахування на не бюджетний рахунок, вважаються такими, що використовуються переробним підприємством не за цільовим призначенням і підлягають стягненню до державного бюджету.

У разі встановлення за окремою податковою декларацією перевищення суми податкового кредиту над сумою податкових зобов'язань така сума перевищення перераховується переробним підприємством за платіжними дорученнями з не бюджетного рахунка в межах його залишку на поточний рахунок за умови надання органом державної податкової служби відповідного висновку в порядку, передбаченому для бюджетного відшкодування. При цьому до повного погашення податкового кредиту платежі, визначені пунктом 5 цього Порядку, не здійснюються.

Відповідно до п.7. Порядку переробні підприємства щомісяця здійснюють розрахунок сум дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставку молока та м'яса в живій вазі згідно з додатком 2 за фактичними даними про обсяги закупленого молока та м'яса в живій вазі і надходження на не бюджетний рахунок сум податку на додану вартість. На підставі цього розрахунку переробними підприємствами проводиться остаточне перерахування за платіжними дорученнями сум дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені молоко та м'ясо в живій вазі за звітний період, окрім особистих селянських господарств.

Законом України від 22 грудня 2011 року N 4268-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підтримки сільськогосподарських товаровиробників"до п. 1 підрозділу 2 р. XX "Перехідні положення" Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI, який набрав чинності з 01.01.2012 р., до п. 1 підрозділу 2 р. XX "Перехідні положення" Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI, були внесені зміни, згідно з якими, починаючи з 01.01.2012 р. переробне підприємство позитивну різницю між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначену у податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції, сплачує до спеціального фонду Державного бюджету України та на спеціальний рахунок, відкритий ним в органі державної казначейської служби, у таких розмірах:

- у 2012 році - до спеціального фонду Державного бюджету України - у розмірі 30 відсотків, а на спеціальний рахунок - у розмірі 70 відсотків.

Переробне підприємство суму податку на додану вартість, перераховану на спеціальний рахунок, використовує виключно для виплати сільськогосподарським товаровиробникам компенсації за продані ними молоко і м'ясо в живій вазі.

Від'ємну різницю між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначену у декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції, зараховує у зменшення податкових зобов'язань наступних звітних (податкових) періодів.

Переробне підприємство у строки, встановлені пунктом 203.1 статті 203 Кодексу, подає до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість і податкову декларацію з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції за місцем реєстрації переробного підприємства. У податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції окремо відображаються сума податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню на спеціальний рахунок для виплати компенсації, та сума податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню до спеціального фонду Державного бюджету України.

Перерахування суми податку на додану вартість на спеціальний рахунок переробного підприємства для виплати компенсації здійснюється переробним підприємством до 15 числа місяця, наступного за звітним (податковим) періодом, до спеціального фонду Державного бюджету України - у строки, встановлені пунктом 203.2 статті 203 Кодексу.

Для підтвердження перерахування сум податку на додану вартість на спеціальний рахунок переробне підприємство разом з податковою декларацією з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції надає реєстр платіжних доручень про фактично зараховані на такий спеціальний рахунок кошти за звітний (податковий) період і виписку органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, з такого рахунка.

Підтвердженням виплати сільськогосподарським товаровиробникам компенсації є Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам.

Форма Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам та порядок її заповнення затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за попереднім погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику;

Суми податку на додану вартість, не перераховані на спеціальний рахунок або перераховані з порушенням терміну, встановленого цим пунктом, а також суми компенсації, не виплачені сільськогосподарським товаровиробникам або виплачені з порушенням терміну, встановленого цим пунктом, вважаються такими, що використані не за призначенням і підлягають стягненню. Відповідно до п.11 «Порядку нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі» від 12.05.1999 р. № 805, переробні підприємства до 5 числа другого місяця після закінчення звітного кварталу подають управлінням агропромислового розвитку районних, головним управлінням агропромислового розвитку обласних і управлінню промисловості та агропромислового розвитку Севастопольської міської держадміністрацій, Міністерству аграрної політики Автономної Республіки Крим звіт про рух грошових коштів на небюджетних рахунках за формою, встановленою Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном та Державною податковою адміністрацією.

Інструкцією про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 12 травня 1994 р. № 37 (в редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 2 квітня 1999 р. № 174) встановлюється порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених бюджетною класифікацією України за доходами, до Державного бюджету України, республіканського бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів та до державних цільових фондів, сум фінансових санкцій та пені, що застосовуються до підприємств, установ, організацій та громадян відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до п. 4.1 названої Інструкції нарахуванню в особових рахунках платників підлягають:

- податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, самостійно визначені платником;

- податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, нараховані органом державної податкової служби та узгоджені платником відповідно до чинного законодавства;

- пеня за порушення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання;

- відсотки за користування розстроченням (відстроченням) податкових зобов'язань;

- непогашені суми векселя, що видається суб'єктом господарювання при здійсненні операцій з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах.

Згідно з названою Інструкцією, визначення сум податкового боргу, що підлягають списанню або розстроченню, здійснюються за даними карток особових рахунків платників податків, що ведуться в органах державної податкової служби.

В той же час, згідно визначенню терміну, даному у п. 1.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000. №2181-ІІІ, що був чинний до 01.01.2011р. «податковий борг (недоїмка) - це податкове зобов'язання,самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання». В свою чергу, згідно визначенню терміну, даному в п. 1.2 цього ж Закону, «податкове зобов'язання - це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України».

В даному випадку, платіж з кодом 14010110 зветься «суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгоспвиробникам», тобто ці платежі підлягають виплаті сільськогосподарським товаровиробникам, а не сплаті до бюджету. Тому цей платіж не є податковим зобов'язанням за визначенням, і відповідно, він не може вважатися податковим боргом чи недоїмкою.

В обліковій картці платника, яка ведеться в податковому органі, сальдо рахунків (недоїмка чи переплата) обчислюється за формулою: сальдо на початок періоду + нарахування податку за період - оплата за період. Якщо результатом цих арифметичних дій є від'ємна величина - це недоїмка, якщо результатом є позитивна величина - це переплата.

Порівняльним аналізом даних облікових карток ТОВ «Новатор» по коду платежу 14010110 ПДВ (молоко) з даними наданих ТОВ «Новатор» податкових декларацій (переробного підприємства) з ПДВ за період з жовтня 2005р. по жовтень 2012 року встановлено, що загальна сума нарахованого ПДВ за період з жовтня 2005 року по жовтень 2012 року за даними податкової звітності підприємства складає 56391619 грн., а за даними облікових карток ДПІ - 56387274 грн., тобто на 4345 грн. менше. Різниця склалася внаслідок того, що в обліковій картці ДПІ за 2012 рік відображено зменшення нарахування на 4345 грн. за результатами акту камеральної перевірки декларації за січень 2012р., яке в податковій звітності ТОВ «Новатор» не відображено.

При цьому, в наявній в матеріалах справи обліковій картці платника за 2011 рік, підписаний посадовими особами Джанкойської ОДПІ відображені тільки обороти січня 2011р., дані про нарахування та оплати інших місяців з лютого по грудень 2011р. відсутні. В цій неповній обліковій картці в рядку «всього за рік» відображена недоїмка у сумі 141149,21 грн., і саме ця недоїмка відображена в обліковій картці платника за наступний 2012 рік в рядку «сальдо на початку року». Таким чином, облік нарахувань та оплат в 2012р. в обліковій картці Джанкойської ОДПІ розпочато з недостовірного початкового сальдо.

Відповідно до частини 2 статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Джанкойською ОДПІ не надано документів, що підтверджують виникнення заборгованості по коду платежу 14010110 «суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгоспвиробникам».

Судовою економічною експертизою відповідно до висновку №69/13 від 28.10.2013 р. були зроблені такі висновки:

- наявність заборгованості з ПДВ, «суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгосптоваровиробникам» за період з 01.01.2002 станом на 01.01.2012 р. та на 01.11.2012 р. документами первинного бухгалтерського та податкового обліку ТОВ «Новатор» не підтверджуються;

- заборгованість у розмірі 141149,21 грн. з ПДВ по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгосптоваровиробникам» станом на 01.01.2012 р. в особовому рахунку ТОВ «Новатор» Джанкойською ОДПІ визначена не вірно;

- заборгованість у розмірі 136805,39 грн. з ПДВ по коду «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгосптоваровиробникам» станом на 01.11.2012 р. в особовому рахунку ТОВ «Новатор» Джанкойською ОДПІ визначена не вірно.

Отже, викладені обставини судом також підтверджуються висновком судової економічної експертизи, яку суд вважає повною та обґрунтованою і приймає у якості доказу по справі.

Відповідно до статті 267 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Відповідно до ч. 1 ст. 87 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Відповідно до п.3) ч. 3 ст. 87 КАС України до витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать витрати, пов'язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів та проведенням судових експертиз.

У судовому засіданні 27.11.2013р. проголошено вступну та резолютивну частину постанови. У повному обсязі постанову складено 02.12.2013р.

Керуючись ст.ст. 11, 94, 160-163, 167, 267 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Зобов'язати Джанкойську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в АРК привести картку особового рахунку ТОВ «Новатор» у відповідність до норм податкового законодавства та виключити заборгованість у сумі 141149 грн. 21 коп., яка рахується за ТОВ «Новатор» по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам» з особового рахунку ТОВ «Новатор»

3.Встановити судовий контроль та зобов'язати Джанкойську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в АРК подати звіт про виконання судового рішення у місячний термін з моменту набрання рішенням законної сили.

4.Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Новатор" (ЄДРПОУ 00443737) 4549,00 грн. судових витрат.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Калініченко Г.Б.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.11.2013
Оприлюднено25.12.2013
Номер документу36247395
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11793/12/0170/28

Ухвала від 03.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 16.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 27.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Калініченко Г.Б.

Ухвала від 20.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Калініченко Г.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні