Ухвала
від 03.02.2014 по справі 2а-11793/12/0170/28
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-11793/12/0170/28

03.02.14 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Цикуренка А.С.,

суддів Дудкіної Т.М. ,

Санакоєвої М.А.

секретар судового засідання Бражникова Ю.В.

за участю сторін:

представник позивача, Товариства з обмеженою відповідальністю "Новатор"- Усачова Любов Анатоліївна, довіреність б/н від 30.01.14

представник позивача, Товариства з обмеженою відповідальністю "Новатор"- Русанова Світлана Володимирівна, довіреність б/н від 30.01.14

представник відповідача, Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби - не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,

розглянувши матеріали справи №2а-11793/12/0170/28 за апеляційною скаргою Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Головного управління Міндоходів в АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Калініченко Г.Б.) від 27.11.13

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Новатор" (вул. Первомайская, 62, м. Джанкой, Автономна Республіка Крим,96100)

до Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Головного управління Міндоходів в АР Крим (вул. Дзержинського, буд.30, м. Джанкой, Автономна Республіка Крим,96100)

про спонукання до виконання певних дій,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 27.11.13 задоволено позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Новатор" до Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Головного управління Міндоходів в АР Крим про спонукання до виконання певних дій.

Зобов'язано Джанкойську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в АРК привести картку особового рахунку ТОВ «Новатор» у відповідність до норм податкового законодавства та виключити заборгованість у сумі 141149 грн. 21 коп., яка рахується за ТОВ «Новатор» по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам» з особового рахунку ТОВ «Новатор»

Встановлено судовий контроль та зобов'язано Джанкойську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в АРК подати звіт про виконання судового рішення у місячний термін з моменту набрання рішенням законної сили.

Стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Новатор" (ЄДРПОУ 00443737) 4549,00 грн. судових витрат.

Не погодившись з даною постановою суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 27.11.13 та прийняти нове рішення по справі.

Представники позивача у судовому засіданні проти апеляційної скарги заперечували та просили залишити постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 05.12.12р. без змін.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився до початку судового засідання надав клопотання про розгляд апеляційної скарги у його відсутність.

Чинне законодавство не обмежує коло представників осіб, які беруть участь у справі, при апеляційному розгляді адміністративної справи.

Крім того, згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

При викладених обставинах, враховуючи те, що сторони викликалися в судове засідання, але в суд не з'явилися, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності їх представників.

На підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Доводи апеляційної скарги мотивовані тим, що судом першої інстанції порушені норми матеріального права, а також неповно з'ясовані обставини, що мають істотне значення для справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Новатор" (далі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим (далі - відповідач) про зобов'язання привести картку особового рахунку ТОВ «Новатор» у відповідність до норм податкового законодавства та виключити заборгованість у сумі 141149,21 грн., яка рахується за ТОВ «Новатор» по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам з особового рахунку ТОВ «Новатор».

ТОВ "Новатор" є юридичною особою, ЄДРПОУ 00443737, зареєстровано 28.11.1996 р. Виконавчим комітетом Джанкойської міської ради за адресою місцезнаходження: 96100, АР Крим, м. Джанкой, вул. Першотравнева, буд. 62, про що свідчать наявні в матеріалах справи копії довідки статистики, Виписки з ЄДР.

28.05.2012 року ТОВ «Новатор» звернулося до відповідача з листом про надання вибірки по коду платежу 14010110.

Листом №974/10/20-00 від 07.06.2012 року Джанкойська ОДПІ надала вибірку по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій с/г товаровиробникам» із зазначенням у графі «Сальдо на 31.12.2011» недоїмки у сумі 141149,21 грн.

Листом №2484 від 02.08.2012р. ТОВ «Новатор» звернулося до Джанкойської ОДПІ із вимогою привести облікову картку в розрізі коду платежу 14010110 у відповідність до норм податкового законодавства та виключити недоїмку.

Джанкойська ОДПІ листом №2806/10/20-02 від 14.08.12 р. відмовила у задоволенні вимоги про списання недоїмки, посилаючись на те, що може списувати заборгованість лише на підставі діючого законодавства, а саме - Податкового кодексу України та наказу ДПС України №1034 від 24.12.2012 року «Про затвердження Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків».

14.09.2012р. ТОВ «Новатор» звернулося до Джанкойської ОДПІ із заявою про списання безнадійного податкового боргу у сумі 141149,21грн.

Джанкойська ОДПІ листом № 7401/9/19-00 від 04.10.2012 року відмовила у списанні недоїмки, з тих підстав, що сума 141149, 21грн. не набрала статусу податкового боргу, оскільки не є податковим зобов'язанням.

07.11.2012 року ТОВ «Новатор» направило письмовий запит про отримання Довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), що контролюються органами ДПС (надалі по тексту - Довідка).

13.11.2012 року позивачем отримана Довідка в паперовому вигляді №8622/9/19-00 із зазначенням того, що станом на 01.11.2012 року не має заборгованості з сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) до бюджету. Одночасно відповідач в довідці зазначає, що згідно з постановою КМУ №805 від 12.05.1999 року «Про Порядок нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі» рахується заборгованість в сумі 136805,39 грн. (по коду платежу 14010110, бюджет 75).

До набрання чинності Податкового кодексу України порядок визначення сум ПДВ, що були спрямовані на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ним переробним підприємства молоко і м'ясо в живій вазі, був визначений Законом України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 р. №168/97-ВР (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон №168).

Відповідно до п.11.21 ст. 11 Закону №168, сума податку на додану вартість, що повинна сплачуватися до бюджету переробними підприємствами всіх форм власності за реалізовані ними молоко та молочну продукцію, м'ясо та м'ясопродукти, у повному обсязі спрямовується виключно на виплату дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємствам молоко і м'ясо в живій вазі.

Механізм нарахування та виплат дотацій переробними підприємствами сільськогосподарським товаровиробникам незалежно від форми власності і господарювання, включаючи особисті селянські господарства (далі - сільськогосподарські товаровиробники), за поставлені ними у період з 1 січня 2008 р. до року, що настає за роком, в якому Верховна рада України ратифікує протокол про приєднання України до Світової організації торгівлі, переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі встановлено «Порядком нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі» затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.1999 р. № 805.

Відповідно з п. 3 цього порядку для визначення сум дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за молоко та м'ясо в живій вазі, які будуть поставлені ними, переробні підприємства щомісяця до початку наступного періоду здійснюють попередній розрахунок надходження і використання коштів з податку на додану вартість, нарахованого на вартість поставлених молока та молочної продукції, м'яса та м'ясопродуктів (далі - готова продукція) (за видами сільськогосподарських тварин), виготовлених з поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками молока та м'яса в живій вазі, за формою згідно з додатком 1.

Відповідно до цього розрахунку кожне переробне підприємство визначає суму податку на додану вартість, яка надійде на підприємство під час здійснення поставки готової продукції, та суму податку на додану вартість, що буде нарахована (перерахована) постачальникам товарів (робіт, послуг), а також розміри дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлене молоко та м'ясо в живій вазі на гривню вартості цієї продукції.

Відповідно до п.5 вищевказаного Порядку перерахування сум дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними молоко та м'ясо в живій вазі здійснюється за платіжними дорученнями з його не бюджетного рахунка, відкритого в територіальному органі Державного казначейства (далі - не бюджетний рахунок), на окремі рахунки сільськогосподарських товаровиробників (крім тих, що ведуть особисте селянське господарство), які вони повинні відкрити в обслуговуючих банках протягом одного звітного періоду.

Переробні підприємства у кінці кожного робочого тижня перераховують половину зарахованої їм на поточний рахунок суми податку на додану вартість, нарахованого на обсяги поставленої ними готової продукції, на не бюджетні рахунки. Остаточний розрахунок належної до перерахування на не бюджетний рахунок суми податку на додану вартість здійснюється щомісяця відповідно до окремої податкової декларації

Не перераховані на не бюджетні рахунки суми податку на додану вартість та виплати сум коштів, здійснені з не бюджетних рахунків за призначенням з порушенням цього Порядку, вважаються такими, що використовуються не за цільовим призначенням і підлягають стягненню до державного бюджету.

Відповідно до п.6 Порядку переробні підприємства за результатами діяльності за кожний звітний (податковий) період ведуть окремий податковий і бухгалтерський облік готової продукції, виготовленої з поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками молока та м'яса в живій вазі.

За результатами окремого обліку готової продукції, виготовленої з поставлених сільськогосподарськими товаровиробниками молока та м'яса в живій вазі, переробні підприємства відповідно до вимог Закону України "Про податок на додану вартість" визначають суми податкових зобов'язань та податкового кредиту, які виникають у зв'язку з переробкою та поставкою такої продукції, і складають окрему податкову декларацію, яка разом з декларацією щодо іншої діяльності подається до органу державної податкової служби за місцем реєстрації переробного підприємства як платника податку на додану вартість у порядку і в строки, встановлені зазначеним Законом, з урахуванням вимог нормативно-правових актів Державної податкової адміністрації. Визначена до сплати за окремою податковою декларацією сума податку на додану вартість перераховується переробним підприємством на його не бюджетний рахунок у строки, встановлені для сплати податку на додану вартість, з урахуванням коштів, перерахованих відповідно до пункту 5 цього Порядку. Переробне підприємство разом з окремою податковою декларацією за кожний звітний (податковий) період подає як підтвердження сплати сум податку реєстр платіжних доручень на фактично зараховані на не бюджетний рахунок кошти і виписку територіальних органів Державного казначейства з не бюджетного рахунка. Суми податку на додану вартість, визначені переробним підприємством за окремою податковою декларацією, щодо яких переробне підприємство не подало органу державної податкової служби підтвердження їх перерахування на не бюджетний рахунок, вважаються такими, що використовуються переробним підприємством не за цільовим призначенням і підлягають стягненню до державного бюджету.

У разі встановлення за окремою податковою декларацією перевищення суми податкового кредиту над сумою податкових зобов'язань така сума перевищення перераховується переробним підприємством за платіжними дорученнями з не бюджетного рахунка в межах його залишку на поточний рахунок за умови надання органом державної податкової служби відповідного висновку в порядку, передбаченому для бюджетного відшкодування. При цьому до повного погашення податкового кредиту платежі, визначені пунктом 5 цього Порядку, не здійснюються.

Відповідно до п.7. Порядку переробні підприємства щомісяця здійснюють розрахунок сум дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставку молока та м'яса в живій вазі згідно з додатком 2 за фактичними даними про обсяги закупленого молока та м'яса в живій вазі і надходження на не бюджетний рахунок сум податку на додану вартість. На підставі цього розрахунку переробними підприємствами проводиться остаточне перерахування за платіжними дорученнями сум дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені молоко та м'ясо в живій вазі за звітний період, окрім особистих селянських господарств.

Законом України від 22 грудня 2011 року №4268-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підтримки сільськогосподарських товаровиробників" до п. 1 підрозділу 2 р. XX "Перехідні положення" Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI, який набрав чинності з 01.01.2012 р., до п. 1 підрозділу 2 р. XX "Перехідні положення" Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI, були внесені зміни, згідно з якими, починаючи з 01.01.2012 р. переробне підприємство позитивну різницю між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначену у податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції, сплачує до спеціального фонду Державного бюджету України та на спеціальний рахунок, відкритий ним в органі державної казначейської служби, у таких розмірах: у 2012 році - до спеціального фонду Державного бюджету України - у розмірі 30 відсотків, а на спеціальний рахунок - у розмірі 70 відсотків.

Переробне підприємство суму податку на додану вартість, перераховану на спеціальний рахунок, використовує виключно для виплати сільськогосподарським товаровиробникам компенсації за продані ними молоко і м'ясо в живій вазі.

Від'ємну різницю між сумою податкових зобов'язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначену у декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції, зараховує у зменшення податкових зобов'язань наступних звітних (податкових) періодів.

Переробне підприємство у строки, встановлені пунктом 203.1 статті 203 Кодексу, подає до контролюючого органу податкову декларацію з податку на додану вартість і податкову декларацію з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції за місцем реєстрації переробного підприємства. У податковій декларації з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції окремо відображаються сума податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню на спеціальний рахунок для виплати компенсації, та сума податку на додану вартість, що підлягає перерахуванню до спеціального фонду Державного бюджету України.

Перерахування суми податку на додану вартість на спеціальний рахунок переробного підприємства для виплати компенсації здійснюється переробним підприємством до 15 числа місяця, наступного за звітним (податковим) періодом, до спеціального фонду Державного бюджету України - у строки, встановлені пунктом 203.2 статті 203 Кодексу.

Для підтвердження перерахування сум податку на додану вартість на спеціальний рахунок переробне підприємство разом з податковою декларацією з податку на додану вартість щодо діяльності з постачання продукції надає реєстр платіжних доручень про фактично зараховані на такий спеціальний рахунок кошти за звітний (податковий) період і виписку органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, з такого рахунка.

Підтвердженням виплати сільськогосподарським товаровиробникам компенсації є Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам.

Форма Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам та порядок її заповнення затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за попереднім погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику;

Суми податку на додану вартість, не перераховані на спеціальний рахунок або перераховані з порушенням терміну, встановленого цим пунктом, а також суми компенсації, не виплачені сільськогосподарським товаровиробникам або виплачені з порушенням терміну, встановленого цим пунктом, вважаються такими, що використані не за призначенням і підлягають стягненню. Відповідно до п.11 «Порядку нарахування, виплат і використання коштів, спрямованих для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі» від 12.05.1999 р. № 805, переробні підприємства до 5 числа другого місяця після закінчення звітного кварталу подають управлінням агропромислового розвитку районних, головним управлінням агропромислового розвитку обласних і управлінню промисловості та агропромислового розвитку Севастопольської міської держадміністрацій, Міністерству аграрної політики Автономної Республіки Крим звіт про рух грошових коштів на не бюджетних рахунках за формою, встановленою Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном та Державною податковою адміністрацією.

Інструкцією про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 12 травня 1994 р. № 37 (в редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 2 квітня 1999 р. № 174) встановлюється порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених бюджетною класифікацією України за доходами, до Державного бюджету України, республіканського бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів та до державних цільових фондів, сум фінансових санкцій та пені, що застосовуються до підприємств, установ, організацій та громадян відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до п. 4.1 Інструкції нарахуванню в особових рахунках платників підлягають: податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, самостійно визначені платником; податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, нараховані органом державної податкової служби та узгоджені платником відповідно до чинного законодавства; пеня за порушення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання; відсотки за користування розстроченням (відстроченням) податкових зобов'язань; непогашені суми векселя, що видається суб'єктом господарювання при здійсненні операцій з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах.

Згідно з названою Інструкцією, визначення сум податкового боргу, що підлягають списанню або розстроченню, здійснюються за даними карток особових рахунків платників податків, що ведуться в органах державної податкової служби.

В той же час, згідно визначенню терміну, даному у п. 1.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000. №2181-ІІІ, що був чинний до 01.01.2011р. «податковий борг (недоїмка) - це податкове зобов'язання, самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання». В свою чергу, згідно визначенню терміну, даному в п. 1.2 цього ж Закону, «податкове зобов'язання - це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України».

В даному випадку, платіж з кодом 14010110 зветься «суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгоспвиробникам», тобто ці платежі підлягають виплаті сільськогосподарським товаровиробникам, а не сплаті до бюджету. Тому цей платіж не є податковим зобов'язанням за визначенням, і відповідно, він не може вважатися податковим боргом чи недоїмкою.

В обліковій картці платника, яка ведеться в податковому органі, сальдо рахунків (недоїмка чи переплата) обчислюється за формулою: сальдо на початок періоду + нарахування податку за період - оплата за період. Якщо результатом цих арифметичних дій є від'ємна величина - це недоїмка, якщо результатом є позитивна величина - це переплата.

Порівняльним аналізом даних облікових карток ТОВ «Новатор» по коду платежу 14010110 ПДВ (молоко) з даними наданих ТОВ «Новатор» податкових декларацій (переробного підприємства) з ПДВ за період з жовтня 2005р. по жовтень 2012 року встановлено, що загальна сума нарахованого ПДВ за період з жовтня 2005 року по жовтень 2012 року за даними податкової звітності підприємства складає 56391619 грн., а за даними облікових карток ДПІ - 56387274 грн., тобто на 4345 грн. менше. Різниця склалася внаслідок того, що в обліковій картці ДПІ за 2012 рік відображено зменшення нарахування на 4345 грн. за результатами акту камеральної перевірки декларації за січень 2012р., яке в податковій звітності ТОВ «Новатор» не відображено.

При цьому, в наявній в матеріалах справи обліковій картці платника за 2011 рік, підписаний посадовими особами Джанкойської ОДПІ відображені тільки обороти січня 2011р., дані про нарахування та оплати інших місяців з лютого по грудень 2011р. відсутні. В цій неповній обліковій картці в рядку «всього за рік» відображена недоїмка у сумі 141149,21 грн., і саме ця недоїмка відображена в обліковій картці платника за наступний 2012 рік в рядку «сальдо на початку року». Таким чином, облік нарахувань та оплат в 2012р. в обліковій картці Джанкойської ОДПІ розпочато з недостовірного початкового сальдо.

Також колегія суддів приймає до уваги висновки проведеної по справі судово-економічної експертизи, висновком №69/13 від 28.10.2013 р. якої встановлено, наявність заборгованості з ПДВ, «суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгосптоваровиробникам» за період з 01.01.2002 станом на 01.01.2012 р. та на 01.11.2012 р. документами первинного бухгалтерського та податкового обліку ТОВ «Новатор» не підтверджуються; заборгованість у розмірі 141149,21 грн. з ПДВ по коду платежу 14010110 «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгосптоваровиробникам» станом на 01.01.2012 р. в особовому рахунку ТОВ «Новатор» Джанкойською ОДПІ визначена не вірно; заборгованість у розмірі 136805,39 грн. з ПДВ по коду «Суми ПДВ, направлені на виплату дотацій сільгосптоваровиробникам» станом на 01.11.2012 р. в особовому рахунку ТОВ «Новатор» Джанкойською ОДПІ визначена не вірно.

Відповідно до вимог ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Всупереч вимог ч.2 ст.71 КАС України відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не довів правомірності прийнятого ним рішення з урахуванням всіх встановлених фактичних обставин та вимог законодавства.

Правова оцінка, яку суд першої інстанції дав обставинам справи, не суперечить вимогам процесуального і матеріального права, а доводи апеляційної скарги щодо їх неправильного застосування є необґрунтованими.

Судове рішення є законним і обґрунтованим та не може бути скасовано з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 198 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду без змін. У ст. 200 КАС України наведені підстави для залишення апеляційної скарги без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.

У зв'язку з чим колегія судів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, що є підставою для залишення апеляційної скарги без задоволення, а постанови без змін.

Керуючись статтями 195, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Головного управління Міндоходів в АР Крим залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 27.11.13 по справі №2а-11793/12/0170/28 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.

Повний текст судового рішення виготовлений 10 лютого 2014 р.

Головуючий суддя підпис А.С. Цикуренко

Судді підпис Т.М. Дудкіна

підпис М.А.Санакоєва

З оригіналом згідно

Головуючий суддя А.С. Цикуренко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.02.2014
Оприлюднено11.02.2014
Номер документу37076379
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11793/12/0170/28

Ухвала від 03.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 16.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 27.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Калініченко Г.Б.

Ухвала від 20.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Калініченко Г.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні