Ухвала
від 23.12.2013 по справі 826/20162/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1

УХВАЛА

про відкриття провадження в адміністративній справі

23 грудня 2013 року м. Київ№ 826/20162/13-а

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Данилишин В.М., розглянувши позов адвоката ОСОБА_1 до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, третя особа: товариство з обмеженою відповідальністю "Спецвисотмонтаж", про визнання протиправною бездіяльності відповідача та зобов'язання його вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва 19 грудня 2013 року надійшов позов адвоката ОСОБА_1 (також далі - позивач) до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (також далі - відповідач) , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, товариство з обмеженою відповідальністю "Спецвисотмонтаж" (також далі - третя особа) , про:

- визнання протиправною бездіяльності відповідача, що полягає у ненаданні у відповіді від 27 листопада 2013 року № 40-16-6259 на адвокатський запит позивача від 18 листопада 2013 року відповідей на наступні питання: надати інформацію про те, чи зазначено у додатку до ліцензії АГ № 573947 від 05 квітня 2011 року товариства з обмеженою відповідальністю "Спецвисотмонтаж" (також далі - ТОВ "Спецвисотмонтаж") , виданої відповідачем (також далі - ліцензія) , що крім технічного нагляду та обстеження воно займається й оцінкою завданої шкоди; надати інформацію про те, чи може ТОВ "Спецвисотмонтаж" на підставі ліцензії визначати розмір збитків;

- зобов'язання відповідача надати позивачу, з урахуванням висновків суду у даній справі та висновків Апеляційного суду міста Києва, зроблених в ухвалі від 06 листопада 2013 року, яка набрала законної сили, у цивільній справі № 22-ц/796/13960/2013, наступні відповіді на вищевказані питання: у додатку до ліцензії зазначено, що крім технічного нагляду та обстеження, ТОВ "Спецвисотмонтаж" займається й оцінкою завданої шкоди; ТОВ "Спецвисотмонтаж" на підставі ліцензії може визначати розмір збитків.

Позов відповідає вимогам, встановленим ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України (також далі - КАС України) . Позов належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, його подано у встановлений законом строк. Підстави для повернення позову, залишення його без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні.

Підготовку справи до судового розгляду проведено. Необхідності проведення попереднього судового засідання немає.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 24, 25, 53, 69, 71, 79, 106, 107, 122, 160, 165, 254 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовом адвоката ОСОБА_1 до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, третя особа: товариство з обмеженою відповідальністю "Спецвисотмонтаж", про визнання протиправною бездіяльності відповідача та зобов'язання його вчинити певні дії.

2. Допустити товариство з обмеженою відповідальністю "Спецвисотмонтаж" (ідентифікаційний код 23541543, місцезнаходження: 01013, м. Київ, вул. Будіндустрії, 5) до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору.

3. Призначити справу до судового розгляду колегією суддів під головуванням судді Данилишина В.М. у судовому засіданні, яке відбудеться 22 січня 2014 року о 16 год. 00 хв. в Окружному адміністративному суді міста Києва за адресою: 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1, зал № 37.

4. У судове засідання викликати уповноважених представників позивача, відповідача та третьої особи.

5. Запропонувати позивачу надати у судове засідання (засвідчені копії для долучення до матеріалів справи, крім тих, які долучено до позову як додатки) : 1) наявні додаткові письмові докази на підтвердження обставин, якими обґрунтовується позов, у тому числі документи, які надавались відповідачу разом з адвокатським запитом ; 2) власне письмове підтвердження того, що у провадженні інших судів України або органів, які у межах своєї компетенції вирішують спори, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет, з тих же підстав та не має рішень інших судів та органів з такого спору; 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів.

6. Витребувати у відповідача та зобов'язати його надати у судове засідання через уповноваженого представника (засвідчені копії для долучення до матеріалів справи) : 1) письмові заперечення проти позову разом з письмовими доказами на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі заперечення (у разі заперечення проти позову) ; 2) усі матеріали, що були або мали бути взяті відповідачем до уваги при прийнятті рішень, вчиненні дій, допущенні бездіяльності, з приводу яких подано позов; 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів.

7. Запропонувати третій особі надати у судове засідання через уповноваженого представника письмові пояснення (заперечення) щодо позову разом з письмовими доказами на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі пояснення (заперечення), або письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів.

8. Роз'яснити, що згідно зі ст.ст. 71, 128 КАС України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, а також у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися та справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

9. Копії ухвали разом з витягом про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені ст.ст. 49, 51, 53 КАС України, направити (вручити) сторонам та третій особі у порядку та спосіб, встановлені ст.ст. 33, 35, 38 КАС України, роз'яснивши, що вони мають право заявити клопотання про розгляд справи за їх відсутності.

Відповідачу та третій особі також направити (вручити) копії позову та доданих до нього документів.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту ухвалення.

Відповідно до ч. 1 ст. 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб та підлягає виконанню на всій території України.

Суддя В.М. Данилишин

Витяг про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі

Відповідно до ст.ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України, особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки.

Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.

Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.

Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.

Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.

Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.

Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.

Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.

Згідно зі ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи , які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, можуть вступити у справу у будь-який час до закінчення судового розгляду, пред'явивши адміністративний позов до сторін. Задоволення адміністративного позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, розгляд адміністративної справи починається спочатку.

Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.12.2013
Оприлюднено24.12.2013
Номер документу36249647
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/20162/13-а

Постанова від 04.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 23.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні