Ухвала
від 28.11.2013 по справі 801/2449/13-а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 801/2449/13

28.11.13 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Дадінської Т.В.,

суддів Омельченка В. А. ,

Цикуренка А.С.

секретар судового засідання Жабенко І.М.

за участю сторін:

представник прокуратури м. Севастополя - Почка Антон Анатолійович, службове посвідчення, № 005826, видане 25.09.12,

представник позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Керченський морський порт "Камиш-Бурун"- не з'явився,

представник відповідача - Керченської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в АР Крим - не з'явився,

розглянувши апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Керченський морський порт "Камиш-Бурун" на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (головуючого судді Котарева Г.М. ) від 25.04.13 по справі № 801/2449/13

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Керченський морський порт "Камиш-Бурун" (вул. Орджонікідзе, буд.1-в, м. Керч, Автономна Республіка Крим, 98310)

до Керченської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в АР Крим (вул. Борзенко, 40, м. Керч, Автономна Республіка Крим, 98300)

за участю Прокуратури АР Крим (вул. Севастопольська, 21, м. Сімферополь, АР Крим, 95015)

про визнання протиправними дій та скасування податкових повідомлень-рішень від 07.12.12р. №0002022201, №0000491702, №0000501702, №0002052301, №0002032201, №0002042201,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 25.04.2013 в задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Керченський морський порт "Камиш-Бурун" до Державної податкової інспекції у м. Керчі АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправними дій та скасування податкових повідомлень-рішень від 07.12.12р. №0002022201, №0000491702, №0000501702, №0002052301, №0002032201, №0002042201 - відмовлено.

Не погодившись з даним рішенням суду позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 25.04.2013 скасувати, прийняти нове рішення, яким позов задовольнити.

Апеляційна скарга мотивована невідповідністю судового рішення суду першої інстанції нормам матеріального та процесуального права та невірною оцінкою судом першої інстанції фактичних обставин справи.

28.11.2013 у судовому засіданні прокурор заперечував проти вимог апеляційної скарги просив рішення суду першої інстанції залишити без змін.

До початку судового засідання від відповідача надійшло клопотання про розгляд справі за відсутністю його представника.

Позивач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належний чином.

Згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Колегія суддів, заслухавши у відкритому судову засіданні пояснення прокурора, вивчивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши правову оцінку обставин у справі та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з таких підстав.

З матеріалів справи вбачається, що спірні правовідносини виникли на підставі збільшення позивачу суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб в розмірі 395,98грн. у т.ч. за основним платежем 394,98 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 1,00 грн. за податковим повідомлення - рішенням № 0000491702 від 07.12.2012; збільшення позивачу суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб в розмірі 338796,80 грн. у т.ч. за основним платежем 1621,41 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 337175,40 грн. за податковим повідомлення - рішенням № 0000501702 від 07.12.2012; зменшення позивачу суму від'ємного значення об'єкту оподаткування з податку на прибуток у розмірі 1621382,00грн. за 2-4 квартали 2011 року, півріччя 2012 року в сумі 405346,00грн. за податковим повідомленням - рішенням №0002022201 від 07.12.2012; збільшення позивачу суми грошового зобов'язання з земельного податку в розмірі 693229,65 грн. у т.ч. за основним платежем 585658,68 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями 107570,97 грн. за податковим повідомлення - рішенням № 0002032201 від 07.12.2012; зменшення позивачу суму грошового зобов'язання по орендній платі у розмірі 140531,06грн. за податковим повідомлення - рішенням № 0002042201 від 07.12.2012; та нарахування позивачу штрафних санкцій у сумі 71713,30грн. за порушення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання з земельного податку в розмірі 358566,50грн. за податковим повідомлення - рішенням 0002052301 від 07.12.2012.

Зазначені податкові повідомлення - рішення прийняті на підставі акту ДПІ у м. Керчі АР Крим ДПС № 1416/22-01/30411181 від 21.11.2012 "Про результати документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Керченський морський порт "Камиш-Бурун" (код ЄДРПОУ 30411181) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.04.2011 по 30.06.2012".

Конституцією України, встановлено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Підпунктом 4.1.1, п.4.1. статті 4 Податкового кодексу України встановлено, що кожна особа зобов'язана сплачувати встановлені цім Кодексом, законами з питань митної справи податки та збори, платником яких вона є згідно з положеннями цього Кодексу.

Згідно п.п.14.1.39 п.14.1. ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п.п.14.1.156. п.14.1. ст.14 Податкового кодексу України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Пункт 14.1.175. Податкового кодексу встановлює, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Щодо податкового повідомлення-рішення від 07.12.12 №0000491702, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб в розмірі 394,98грн. та нараховано штрафних санкцій в розмірі 1,00грн., колегія суддів зазначає наступне.

З акту перевірки вбачається, що подорожні листи на автомобіль «Mitsubishi», державний номер НОМЕР_7 виписувались по 1 на кожен місяць на водія ОСОБА_3 і «Mazda 323», державний номер НОМЕР_6 - водії ОСОБА_4, ОСОБА_5 подорожні листи виписувались по 1 на десять днів щомісячно, в порушення п.1.3 Інструкції «Про порядок застосування путнього листу службового легкового автомобіля і обліку транспортної роботи», затвердженої наказом Держкомстата України від 17.02.1998р. №74, та зареєстрована в Міністерстві юстиції від 05.03.1998р. №149/2589.

Бензин придбався у той період коли транспортний засіб повинен знаходитися в гаражі, згідно табелю робочого часу і наданих до перевірки наказів, а згідно чеків машини знаходяться в інших містах, тому вартість списаного бензину у сумі - 6373,08грн. не пов'язана з виробниче - господарською діяльністю підприємства. Таким чином, вищезгадані доходи отримані платниками податку від його працедавця як додаткове благо у вигляді списання вартості палива за придбання палива не в робочий час, не включені до складу загального місячного оподатковуваного доходу працівників в порушення п.п.164.2.17 п.164.2 ст.164, ст.164.5, п.п.168.1.1 п.168.1 ст.168, п.п.176.2а)п.176.2 ст.176 Податкового Кодексу України від 02.12.10р. №2755-VI.

З матеріалів справи вбачається, що за зазначеним повідомлення - рішення грошових зобов'язань прийнято на загальну суму 338796,80 грн., у т.ч. по податку на доходи фізичних осіб у сумі 1621,40 грн. Донарахована сума податку на доходи фізичних осіб склалась у результаті допущених товариством порушень, а саме: працівником підприємства ОСОБА_6 згідно авансового звіту від 20.01.2012 №10 на загальну суму 1968,03 грн., вищезгадані доходи отримані платниками податку від його працедавця як додаткове благо у вигляді сплати за придбанням проїзного квитка, не включені до складу загального місячного оподатковуваного доходу працівника, донарахований податок у сумі -334,57 грн.; по авансовому звіту від 29.02.2012 за № 31 працівнику підприємства (головному бухгалтеру) ОСОБА_4 були відшкодовані витрати в сумі 650,0 грн. за ремонт ноутбука (введений в експлуатацію у вересні 2005 року) компенсація вартості ремонту ноутбука АSUS головному бухгалтеру ОСОБА_4 не пов'язана з фінансово-господарською діяльністю підприємства і доходи отримані платниками податку від його працедавця як додаткове благо у вигляді сплати за ремонт ноутбука, не включені до складу загального місячного оподатковуваного доходу працівника, донарахований податок у сумі - 110,50 грн.; перевіркою банківських документів встановлено, що за рахунок коштів підприємства сплачений адміністративний штраф за ОСОБА_4 в розмірі 225,0 грн. (сплачено платіжним дорученням №285 та №286 від 01.11.2011) і за ОСОБА_3 в розмірі 1020,0 грн. (сплачено платіжним дорученням №41 та №42 від 20.01.2012), вищезгадані доходи отримані платниками податку від його працедавця як додаткове благо у вигляді сплати адміністративного штрафу за рахунок підприємства, не включені до складу загального місячного оподатковуваного доходу працівників, донарахований податок у сумі - 186,75 грн.; по авансовим звітам, в яких за рахунок прибутку підприємства було надано паливо, для заправки автомобілів «Міtsubichi», державний номер НОМЕР_7 і «Маzda323», державний номер НОМЕР_6 працівникам підприємства (ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5), кошти підприємства були сплачені на придбання палива у періоді з 01.07.11р. по 30.01.12р., витрати якого не пов'язані з фінансово-господарською діяльністю підприємства, донарахований податок в сумі 989,58 грн.

Відповідно до п.п.168.1.2 п.168.1 ст.168 Податкового Кодексу України, податок сплачується (перераховується) податковим агентом до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом.

Пунктом 127.1. ст. 127 Податкового кодексу України, передбачено, що ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

За вказане порушення нараховане штраф в сумі 335853,70 грн.

Щодо податкового повідомлення-рішення від 07.12.12р. №0002022201, яким позивачу зменшено суму від'ємного значення об'єкту оподаткування з податку на прибуток у розмірі 1621382,00грн. за 2-4 квартали 2011 року, півріччя 2012 року в сумі 405346,00грн, колегія суддів зазначає наступне.

Перевіркою встановлено, що ТОВ «Керченський морський порт «Камиш-Бурун»". занижено доходи у розмірі 768367 грн. в т.ч.: 3 кв.2011 року у сумі 590367,0грн, (по контрагенту ТОВ «Дракон», код ЄДРПОУ 31055070 ); 4 кв.2011 року у сумі 178000,0грн (по контрагенту ТОВ «Дон-Строй» м. Донецьк, код ЄДРПОУ 34007868).

Слід зазначити, що рішення про реєстрацію ТОВ «Дракон» скасовано, про що свідчить запис у ЄДРПОУ за № 12661170011011911 від 20.09.2011. Підприємство знято з обліку згідно відомостям про зняття з обліку за № 5/746 від 13.09.2011. Остання податкова звітність по ПДВ ТОВ «Дракон» по ПДВ надано за травень 2011 року, по податку на прибуток за 1 кв. 2011 року.

Рішенню про реєстрацію ТОВ «Дон-Строй» скасовано, про що свідчить запис у ЄДРПОУ за № 12661170009015296 від 18.10.2011. Підприємство знято з обліку згідно відомостям про зняття з обліку за № 5/61 б від 10.10.2011. Остання податкова звітність ТОВ «Дон-Строй» по ПДВ надана за серпень 2011 року, по податку на прибуток за 1 півріччя 2011 року.

Колегія суддів зазначає, що матеріалами справи не підтверджується посилання позивача на те, що підприємством було включено у доходи З кварталу 2012 року кредиторської заборгованості у сумі 768367 грн. коли стало йому відомим про скасування рішень про реєстрацію вказаних підприємств.

Також позивачем не були надані належні докази реальності здійснення операцій з контрагентами ТОВ "ДОНБАС МЕТРО СТРОЙ" (ЕДРПОУ 36307137, м. Донецьк) щодо придбання шпал у кількості 600 шт. у сумі 120 000,00 грн. (без ПДВ) та з ТОВ "АЛДІГОР" (ЄДРПОУ 30350920, м. Керч) щодо придбання масла та дизпалива у сумі 33 250,00 грн.

Загальна сума завищення від'ємного значення об'єкта оподаткування по оскарженим сумам склала 1152021,0 грн. в т.ч.: за 2-4 квартали 2011 року в сумі 921617,0грн. та 1-2 квартали 2012 року в сумі 230404,0грн.

Щодо податкового повідомлення-рішення від 07.12.2012 №0002042201, яким позивачу зменшено суму грошового зобов'язання по орендній платі у розмірі 140531,06грн., колегія суддів зазначає наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ «Керченський морський порт «Камиш - Бурун» обчислював орендну плату на підставі наступних правовстановлюючих документів:

1) Договір оренди земельної ділянки, зареєстрований в Книзі запису Державної реєстрації договорів оренди землі від 26.04.06р. №040600800333 про надання в строкове платне користування 15 земельних ділянок промислового та громадського призначення, загальною площею 67,8068га. з урахуванням додаткової угоди про внесення змін до договору оренди землі від 26.04.06р. №040600800333.

Відповідно даної угоди пункт 9 договору викладено у наступної редакції: «Орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі 476212,31грн. на рік, що складає 3% від нормативно - грошевої оцінки земельної ділянки, які підлягають перерахуванню щомісячно в рівних частках на рахунок орендаря. Договір укладено на 5 років (до 25.04.11р.).

2) Договір оренди земельної ділянки, зареєстрований в Книзі запису Державної реєстрації договорів оренди землі від 15.05.06р. №040600800395 про надання в строкове платне користування земельної ділянки під розширення території порту ЗАТ «Камиш - Бурун», промислового призначення, загальною площею 1,5203га, з урахуванням додаткової угоди про внесення змін до договору оренди землі від 15.05.06р. №040600800395.

Внесено зміни у пункт 9 зазначеного договору. Відповідно даної угоди пункт 9 договору викладено у наступної редакції: «Орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі 8182,25грн. на рік, що складає 3% від нормативно - грошевої оцінки земельної ділянки, які підлягають перерахуванню щомісячно в рівних частках на рахунок орендаря.

Договір укладено на 49 років (до 14.05.55р.).

Вищезазначеними договорами передбачено, що дія договору припиняється у разі закінчення строку, на який його було укладено. Розмір орендної плати переглядається щорічно у разі зімни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції.

Відповідно до пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Як установлено пп. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 цього Кодексу орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. При цьому зазначено, що далі у розділі XIII слова «орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності» визначаються як «орендна плата».

Справляння плати за землю здійснюється відповідно до положень розділу ХІІІ Податкового кодексу.

Додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов'язковому порядку.

Станом на 14.11.12р. ТОВ «Керченський морський порт «Камиш - Бурун» додаткова угода про поновлення договору оренди від 26.04.06р. №040600800333 землі не укладено.

Внаслідок чого, дія даного договору закінчено 26.04.11р, однак ТОВ «Керченський морський порт «Камиш - Бурун» після закінчення договору оренди від 26.04.06р. №040600800333 з 26.04.11р. по 31.12.11р. продовжував нараховувати орендну плату у порушення п. 288.1, п.288.2 ст. 288 ПК України.

Так, податковим органом зроблений висновок, що за період з 26.04.11р. по 31.12.11р. ТОВ «Керченський морський порт «Камиш - Бурун» повинно був нараховувати та сплачувати земельний податок в сумі 585658,68грн.

Відповідно до п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПК України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.

Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п.286.3 ст.286 ПК України).

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни(п.286.4 ст.286 ПК України).

Як зазначив відповідач, підприємством у зв'язку з закінченням строку дії договору оренди від 26.04.06р. №040600800333 та не укладенням додаткової угоди неправомірно нараховано орендна плата за період з 26.04.11р по 31.12.11р. Таким чином, за період з 26.04.11р. по 31.12.11р. необхідно нараховувати та сплачувати земельний податок.

Водночас ст. 271 Податкового кодексу визначено, що базою оподаткування плати за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом ХІІІ Податкового кодексу, а у разі якщо нормативну грошову оцінку не проведено - площа земельних ділянок.

Згідно з пп. 14.1.125 п. 14.1 ст. 14 цього Кодексу нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу XIII Податкового кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Правові засади проведення оцінки земель в Україні визначено Законом про оцінку земель, відповідно до абзацу п'ятого ст. 5 якого нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які здійснюють управління у сфері оцінки земель, а також юридичні та фізичні особи, зацікавлені у проведенні оцінки земельних ділянок (ст. 7 вищезазначеного Закону).

Підставою для проведення оцінки земель є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування (ст. 15 цього Закону).

Пунктом 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України визначено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 Податкового кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Отже, у разі зміни нормативної грошової оцінки землі, яка є базою оподаткування для плати за землю, змінюється річна сума податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Як зазначено в акті перевірки, рішенням 5 сесії Керченської міської Ради 6 скликання від 18.03.11р. затверджено матеріали по нормативно грошової оцінки земель м. Керчі та оприлюднені у газеті «Керченський робочий» № 32 від 24.03.11р.

Вказане рішення не скасовано.

Слід зазначити, що підприємством у ДПІ у м. Керчі АР Крим ДПС надано витяги за №828/02-3 від 12.05.12р. з технічної документації про нормативну грошеву оцінку земельних ділянок загальною площею 67,8068га (договір оренди від 26.04.06р. №040600800333).

Розмір орендної плати визначеної ТОВ «Керченський морський порт «Камиш - Бурун» у податковій декларації плати за землю за період з 01.04.11р. по 30.06.12р. менше ніж трьохкратний розмір земельного податку, але заниження податкового зобов'язання з орендної плати за період з 01.04.11р. по 30.06.12р. не відбулось, у зв'язку з тим, що підприємством після закінчення договору оренди від 26.04.06р. №040600800333, у порушення п.288.1, п.288.2 ст.288 Податкового кодексу України, продовжувало нараховувати орендну плату по вказаному договору оренди.

За період з 01.04.2011 по 30.06.2012 перевіркою було встановлено завищення орендної плати у загальної сумі 140531,04грн.

Щодо податкового повідомлення-рішення від 07.12.12р. №0002032201, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з земельного податку в розмірі 585658,68грн. та застосовані штрафні санкції у розмірі 107570,97грн., колегія суддів зазначає наступне.

Колегією суддів, встановлено, що ТОВ «Керченський морський порт «Камиш - Бурун» використовує у господарської діяльності земельні ділянки на яких розташовано основні засоби, які було передано внеском у статутний фонд підприємства згідно акту прийому - передачі у березні 1999 року загальною площею 67,8068га.

До 01.01.2012 ТОВ «Керченський морський порт «Камиш - Бурун» за вказані земельні ділянки декларувало орендну плату.

З 01.01.2012 по 30.06.2012 підприємством самостійно за вищевказані земельні ділянки задекларовано земельний податок згідно нової нормативного грошової оцінки землі, порушень не встановлено.

За період з 26.04.2011 по 31.12.2011 ТОВ «Керченський морський порт «Камиш - Бурун» в порушення п.п.286.1 ст. 286, п. 287.6 ст. 287 Податкового кодексу України, не нараховувало та не сплачувало земельний податок за земельні ділянки, загальною площею 67,8068га, що призвело до заниження земельного податку у загальній сумі 585658,68грн.

Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п.286.3 ст.286 ПКУ).

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни(п.286.4 ст.286 ПКУ).

ТОВ "Керченський морський порт "Камиш - Бурун" у порушення п.286.4 ст.286 Податкового кодексу України не подав податкову декларації з плати за землю щодо земельного податку за період з квітня по грудень 2011 року.

За результатами перевірки встановлена несвоєчасна сплата узгодженого податкового зобов'язання земельного податку з затримкою сплати до 162 календарних днів, про що вказано у акті перевірки.

Відповідно до ст. 57 Податкового Кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації.

Положеннями статті 126 Податкового кодексу України встановлено, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Висновки акту перевірки ДПІ у м. Керчі АР Крим ДПС № 1416/22-01/30411181 від 21.11.2012 були предметом дослідження судово - економічної експертизи у кримінальному провадженні №42013130530000020, згідно Висновку №2441 від 12.11.2013 р. якої висновки ДПІ були підтверджені.

Враховуючи зазначене, судова колегія Севастопольського апеляційного адміністративного суду прийшла до висновку, що суд першої інстанції виконавши всі вимоги процесуального законодавства і всесторонньо перевіривши обставини справи, вирішив справу відповідно до норм матеріального права, які підлягають застосуванню до даних правовідносин та прийняв рішення з урахуванням усіх обставин справи у їх сукупності, що мають значення для прийняття рішення, а отже апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а судове рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Керуючись статтями 195, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Керченський морський порт "Камиш-Бурун" залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 25.04.13 по справі № 801/2449/13- залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення. Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України у порядку та в строки, встановлені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст судового рішення виготовлений 03 грудня 2013 р.

Головуючий суддя підпис Т.В. Дадінська

Судді підпис В.А.Омельченко

підпис А.С. Цикуренко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя Т.В. Дадінська

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2013
Оприлюднено25.12.2013
Номер документу36257756
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/2449/13-а

Ухвала від 28.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Ухвала від 14.06.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Постанова від 25.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 12.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні